Planuje zmienić samochód. Obecnie jeżdżę od nowości dwunastoletnim #mercedes W246 1,6T benzin. Ma 200k km przebiegu, oszczędzany nie był, jeździ po dziurach, woził wszystko oprócz cementu luzem (ale w workach już owszem). Zepsuło się przez ten czas prawie nic - silniczek od wycieraczek i przedni amortyzator się raczył wyrzygać na wertepach, nawet żarówki mam oryginalne z fabryki, korozji brak (choć ma
Planuje zmienić samochód. Obecnie jeżdżę od nowości dwunastoletnim #mercedes W246 1,6T benzin. Ma 200k km przebiegu, oszczędzany nie był, jeździ po dziurach, woził wszystko oprócz cementu luzem (ale w workach już owszem). Zepsuło się przez ten czas prawie nic - silniczek od wycieraczek i przedni amortyzator się raczył wyrzygać na wertepach, nawet żarówki mam oryginalne z fabryki, korozji brak (choć ma
Jutro część druga, a pewnie w czwartek część 3. Zostało wypucowac całą maszynę, filtry, olej, zerknąć do zacisków hamulcowych.
źródło: temp_file152530178483867855
PobierzRozumiem że pierwszy motocykl i naczytałeś się żeby smarować najlepiej co 500 km i po każdej jeździe w deszczu ale Ci przejdzie :)
Natomiast wiem z doświadczenia, że osoby korzystające z motocykla jako normalnego środka transportu mają (jak ja) totalnie wywalone w to czy napęd jest czyściutki jak pupcia niemowlaka czy nie. Albo mają za dużo wolnego czasu ;)