Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
M_xxx
M_xxx

M_xxx

Dołączył 4 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10599
  • Znaleziska 251
  • Mikroblog 10348
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 37
M_xxx
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 06:52:44
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 07:14:09 via Wykop
  • 0
@jednakenergetyk: To rzeczywiście twoja perspektywa na czyjąś perspektywę. Ta oryginalna jest prawdziwsza niż ta zniekształcona przez ciebie.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 07:34:43 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 07:51:10 via Wykop
  • 0
Pisałem że jestem za docenianiem, ale bardziej przez to że jest się dobrym, a nie przez to że ma się drogie rzeczy.


@M_xxx: czyli pochwała prezesa i mieszkanie w klitce, zamiast własnego domu?


@Nieszkodnik:
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 09:17:39 via Wykop
  • 0
czyim kosztem chcesz zapewnić wszystkim to prawo?


@Nieszkodnik: Burżujów.
To pytanie pokazuje jak olbrzymia jest twoja niewiedza (ignorancja?) na temat poglądów jakie ostro krytykujesz.

Czyli muszą być bogaci, których można
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 14:59:33 via Wykop
  • 0
@jednakenergetyk: xD

Ja o tym dlaczego jestem socjalistą, a kuc w komentarzu żebym kupił sobie działkę na podkarpaciu xD
Poziom adekwatności 0/10.

Podsumowując: Dowiedziałem się że jestem takim czerwonym khmerem i mam zamieszkać na podkarpaciu. Zapomnieliście jeszcze że tam zapewne mam firmę założyć.
Bo to tak się mieści w standardowy kuc-zestawie odpowiedzi na jakąkolwiek lewicową treść.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 15:52:43 via Wykop
  • 0
twoje argumenty nie mają żadnej logiki, każdego powinno być stać na mieszkanie no okej ale ty w swoim pustym łbie myślisz o mieszkaniu w centrum Warszawy


@jednakenergetyk: To ty o nim myślisz. Ja nic takiego nie napisałem, słowem o Warszawie nie wspomniałem. Gdybym napisał miałbyś jakiś cytat ze mnie do jakiego nawiązujesz. Ty dyskutujesz ze swoimi własnymi projekcjami zbudowanymi nie w oparciu o mój tekst.

Ale spoko, wszystkie kuce to robią, przyzwyczaiłem
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 19.01.2023, 07:50:41
  • 2
Uważa się że najpierw człowiek jest zajebisty, w efekcie czego zostaje bogaty.

W rzeczywistości człowiek najpierw zostaje bogaty a dopiero potem zajebisty.

Człowiek taki tworzy legendę jak dzięki swojej zajebistości osiągnął sukces. Wszelki wzrok jest skierowany na niego, więc forsuje swoją narrację.

Ta
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 08:47:37 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
20.01.2023, 13:16:16 via Wykop
  • 0
A szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów - znasz to?


@Nieszkodnik: Dlatego trzeba zakończyć dyskusję z tobą, gdyż skoro logiki nie używasz, to dyskusja jest niemożliwa. Pewnie się to z twojej strony nie zmieni.
  • Odpowiedz
Kaska_Busz
Kaska_Busz
17.01.2023, 19:52:01
  • 0
Co tag sądzi o tym? Faktycznie ma to szanse zadziałać czy będzie jak z Mieszkanie+?
#antykapitalizm
Kaska_Busz - Co tag sądzi o tym? Faktycznie ma to szanse zadziałać czy będzie jak z M...

źródło: 1

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 17.01.2023, 20:17:09 via Wykop
  • 1
@Kaska_Busz: Coś jak MDM albo Rodzina na Swoim.
Nazwy się zmieniają, szczegóły się zmieniają, ale zasada działania jest ta sama. Nie rozwiąże to problemu, chyba że w jakimś minimalnym stopniu, oraz sprowadza się do napchania kieszeni bankom i deweloperom z podatków poprzez pośrednika kupującego mieszkanie, że to niby jemu się dopłaca.
Nic w Polsce się nie zmienia. Tyle że propagandowo rząd udaje że pomaga zwykłym ludziom. Jak ktoś się załapie na
  • Odpowiedz
wykop
wykop
17.01.2023, 14:12:11
  • 253
Już zauważyliście? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Wiemy, wiemy - zauważyliście! Wykop doczekał się nowej odsłony! Przebudowaliśmy niemal wszystko, a o najważniejszych zmianach dowiecie się ze znalezska: https://wykop.pl/link/6986551/calkowicie-nowa-wersja-serwisu-sprawdz-co-zmienilismy-na-wykopie

Dajcie znać w komentarzach, jakie zmiany najbardziej się Wam podobają? (ʘ‿ʘ)

#nowywykop #wykop #ciekawostki #internet #polska #wykopchangelog
@wykop 17

Całkowicie nowa wersja serwisu - sprawdź co zmieniliśmy na Wykopie!

więcej
wykop - Już zauważyliście? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Wiemy, wiemy - zauważyliście! Wykop doczekał s...

źródło: Nowy Wykop

Pobierz
  • 688
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 17.01.2023, 16:11:14 via Wykop
  • 0
@wykop: Nieczytelne, wolne, fatalne.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 17.01.2023, 13:26:05
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:13:30
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 20:48:47
  • 0
@Zgrywajac_twardziela: Bo byłeś jednym z kuców którzy wpisują się w to co powyżej opisałem. Bez ciebie i bez tego drugiego by tego bekowego wpisu nie było.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 20:53:56
  • 1
@Dziewczyna_Tyraxora:
Mxxx - @DziewczynaTyraxora:

źródło: comment_1673902431XRQzeo2H8FhJZjZskuuEHh.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
17.01.2023, 08:19:27 via Wykop
  • 0
cokolwiek co wykopki uważają za złe


@Ziemniakomat: To pasuje do tego co zgrywa twardziela, który to uznał że komunizm to jest w Rosji.
Wpisuje się w powszechną narrację u szurów (prawicowców) któzy wzduchali do wzorowej Rosji, a gdy ta najechała na Ukrainę i nic się w sumie od tego czasu nie zmieniło ani u władzy w Rosji, ani prawodastwie ani skrajnych nierównościach jakie mają, to Rosja została w ich oczach
  • Odpowiedz
Ziemniakomat
Ziemniakomat
16.01.2023, 11:40:36
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:47:01
  • 0
@Niski_Manlet: Podział klasowy jest tak samo olewany.
A jeśli chodzi o wykop to zobacz sobie ile jest n-----------a o wygląd i porównaj sobie te tagi z tragiem "antykapitalizm".
Przecież ja nie wyrabian nawet z czytaniem tych wpisów z redpill i blackpill.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 21:43:52
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 21:07:00
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 08:31:41
  • 1
@jtag: Zależy co dla ciebie jest komunizmem. Bo znając kuców to wszystko jest możliwe.
Jeśli podatek od dużych spadków w wysokości 50% to jest komunizm (ja na przykład jestem, chociaż wolałbym jeszcze bardziej "komunistyczny") no to Niemcy.
Jeśli podejście do budownictwa mieszkaniowego i służby zdrowia - no to Kuba.
Poza tym, Chiny, państwa Skandynawskie.
A de facto jako uspołecznienie środków produkcji czyli de facto komunizm to no Rożawa.
Jeśli moje poglądy na teraźniejszą POLSKĘ są
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 19:57:36
  • 0
Więc pytam jeszcze raz, w jakim państwie historycznie bądź współcześnie komunizm dobrze działał / działa?


@jtag: Ale już ci odpowiedziałem. W każdym. Jak dodasz 2+2 to zawsze otrzymasz 4 niezależnie od państwa w jakim to dodawanie wykonasz i czy w ogóle je wykonasz.

Równość jest dobra, niezależnie od państwa i czy jest wprowadzona i na
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 20:09:39
  • 0
Nie wiem po co właściwie drugi raz zaczynam tłumaczyć. Dostaję dość proste pytanie, na tyle proste że nie bardzo wiadomo co autor maił na myśli, odpowiadam w 100% i wyczerpująco, po czym mi ponawiasz pytanie lol
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 20:58:06
  • 1
Równość nie jest dobra, nigdy- jest mordercą rozwoju jednostki.


@jtag: xD

Pomijając tę bekową januszową teorię, to w takim razie po kiego zadajesz mi pytanie gdzie komunizm dobrze działał jak dla ciebie komunizm jest zły?
To tak jakbym ci napisał że nie smakuje mi makaron i żebyś mi pokazał gdzie makaron
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 21:14:01
  • 0
Gdyby mi ktoś powiedział, że ja- programista mam od tej chwili zarabiać tyle co sąsiad kopiący rowy to przestałbym się rozwijać w mojej dziedzinie bo to byłoby bez sensu, wolę znaleźć jakąś inną robotę


@jtag: Poszedłbyś kopać rowy?

bo ja Ci w głowie nie
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
16.01.2023, 21:22:00
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 09:25:07
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hiperchimera
hiperchimera
16.01.2023, 09:31:30 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@M_xxx: klasa wyższa, ludzie którzy się po prostu urodzili w bogatych strukturach społecznych, który są zobligowani do życia według etykiety, pod czujnym okiem paparazzi. Więc jaki mam mieć kompleks. (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
Ziemniakomat
Ziemniakomat
16.01.2023, 14:42:05
  • 3
@M_xxx: ludzie wierzą, że dzięki bogatym mają pracę, że są łaskawi oddać swojego kapitału by założyć miejsce harówki. No i mają aspirację bycia wielkimi.

Niby kobiety są hipergamiczne, ale przeciętny kuc myśląc, że sam kiedyś zostanie władcą kapitału najchętnirj obciągnąłby przysłowiową pałę Muskowi.
  • Odpowiedz
F.....o
F.....o
konto usunięte 15.01.2023, 20:03:55
  • 1
Z takich prostych dowodów na skuteczność i taniość wolnego rynku.
NFZ kosztuje rocznie około 1 mld złotych. Amerykańskie firmy ubezpieczenia zdrowotnego zajmujące się tym samym konsumują około 1 000 mld DOLARÓW.
ROCZNIE.
Więcej niz PKB Polski. Dla porównania WOŚP kupując sprzęt dla polskich szpitali zebrała około 0,06 mld dolarów
#medycyna #ekonomia #gospodarka #kapitalizm #antykapitalizm #socjalizm
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 15.01.2023, 20:12:47
  • 0
@Fan_Morawieckiego: Mają 10 razy większą liczbę ludności, ale to i tak wychodzi że tam jest sto razy drożej.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 07:16:51
  • 0
@Fan_Morawieckiego: kursu nie uwzgledniam, gdyz w usa wiekszosc rzeczy jest drozsze, w tym pensje. Trzeba by wyliczyc ile to jest w stosunku do sredniej pensji.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 20:56:07
  • 8
Kuce: Kapitalizm należy poprawiać ale nie likwidować.
Ktoś wpada na pomysł jak poprawić coś w kapitalizmie.
Kuce: Ale ten pomysł to socjalizm albo interwencjonizm i nie można tego zrobić bo to likwidacja kapitalizmu!

I tak jest przy każdym szczególe. Przejście na karty zamiast gotówki, opodatkowanie progresywne, minima socjalne, płaca minimalna, no cokolwiek.
Zaraz jest jazgot o komunizmie i Stalinie. Włącznie z normami co do ładowarek do telefonów.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Baleburg
Baleburg
13.01.2023, 21:07:55
  • 1
@M_xxx:
Baleburg - @M_xxx:

źródło: comment_1673644074YiBrxcVfwIy1BqvpWLZkoH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
W.....2
W.....2
konto usunięte 14.01.2023, 12:56:04
  • 0
@M_xxx: stawianie kart zamiast gotówki obok płacy minimalnej to albo manipulacja, albo głupota.
  • Odpowiedz
KrolSandaczPierwszyRozrzutny
KrolSandaczPierwszyRozrzutny
13.01.2023, 10:39:38
  • 153
Autorskie, dawno nie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#antykapitalizm #socjalizm #nieruchomosci #kredythipoteczny #kryzys
KrolSandaczPierwszyRozrzutny - Autorskie, dawno nie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#antykapitali...

źródło: comment_1673606375MovmkIJ03QhxW3UVaBtxlb.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 14:11:45
  • 1
tak sobie na szybko policzyłem

Więc musiałbyś celować niżej, więc trzeba byłoby zabierać tym co zarabiają mniej, a później tym co mają jeszcze mniej, a później....


@girabaldi: No właśnie nie policzyłeś na czym trzeba trzeba się zatrzymać. Tak z d. napisałeś że na tych co mają najmniej.

A tak poza tym. Gdybyśmy wzięli te "130 mld" to zawsze to lepiej niż bez nich.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 14:23:20
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 14:29:27
  • 0
@girabaldi: W sumie udowodniłeś że TWOJE obliczenia i teorie są bez sensu.

Ja nie jestem tutaj do niczego potrzebny.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 14:33:43
  • 1
@girabaldi: Nie, jak widzisz nie dostałeś bana za swoją dyskusję ze swoimi założeniami. Możesz dalej się automasakrować i ośmieszać do woli.
M_xxx - @girabaldi: Nie, jak widzisz nie dostałeś bana za swoją dyskusję ze swoimi za...

źródło: comment_1673620417iu1L74M23vDKrtm6A7Iqhl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 14:38:11
  • 0
@Janusz_Rekina: Właśnie wróciłem z pracy, zjadłem obiad i popijam herbatkę. Nie posłucham twojej rady i teraz odpocznę. To początek weekendu.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 18:33:08
  • 2
śmieją się z biedaków, którym zabierane jest 30+% wypracowanej wartości na minimalnej


@Oseghe: Tam gdzie pracuję jest to w najlżejszej (czyli oficjalnej) wersji w roku 2022 70% (w tym pomijam zabieranie im podatków, oraz wielu przedsiębiorców którzy biorą i udają że świadczą usługi dla firmy.

agresywnie opodatkować wszystkich ludzi zarabiających trochę powyżej średniej, co lewica ma w
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 18:48:04
  • 3
@Szemiques: Ja tam zarabiałem więcej niż minimalna, to jak mi policzyli zaskakująco wysoką zdolność, ale uznali że mogę wyżyć za 600zł miesięcznie a resztę im oddawać xD
Albo 600+koszta opłat za mieszkanie typu prąd ect. Dokładnie nie pamiętam. Coś w tym stylu.
Tak czy siak było to kwota idiotycznie mała która nie starczyłaby mi nawet na jedzenie.
Chyba że jadłbym bardzo mało, tanie żarcie i nie miałbym na nic więcej, w sumie ekstremalnie
  • Odpowiedz
mackbig
mackbig
11.01.2023, 19:11:43
  • 143
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 14:51:15
  • 2
To niewidzialna reka wolnego rynku pozwala s-----c sie prezydenta i innym przydowca politycznym za prywatne bogactwo oferowane przez korpo i zdradzic swoj lud


@Satan696: Nie. To korpo za prywatne bogactwo przekupiło prezydenta który się s-----ł i wprowadził wolny rynek i "niewidzialną rękę rynku" (czyli pełną ekspolatację surowców jak i "zasobów ludzkich").

za socjalizmu pewno tak by nie bylo. ( ͡°
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 14:55:10
  • 0
@Strelau: Jesteś takim kucem że nigdy nie wiadomo.

Ale przynajmniej tutaj porzucasz kucyzm w tej kwestii. Powodzenia w innych.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 16:54:13
  • 0
Odbierzesz dobrobyt im i co dalej?


@Zgrywajac_twardziela: Skieruję do biedniejszych.
Ale się głupie pytasz.

Taka jest natura ludzi odkąd ludzie istnieją. Od zarania dziejów ludzie zabijają innych ludzi by ich zniewolić, odebrać im bogactwa, czy zdobyć ziemię. Wyzysk jednych przez
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 17:15:54
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 15:00:08
  • 0
Mieszkania i zyski przeważnie należą do akcjonariuszy, czy funduszy inwestycyjnych i dzieli to się na bardzo wiele osób. Na jakiej podstawie zamierzasz decydować komu zabrać, a komu nie?


@Zgrywajac_twardziela: Na podstawie ilości posiadanego kapitału oraz konsumpcji. W mniejszym stopniu na podstawie dochodu.

Obrazy im zostawię. Mam je gdzieś. Diamenty również.

Więc dalej będą dysponować czymś
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 15:19:13
  • 0
*Oczywiście jestem za takimi regulacjami w tym kapitalizmie, które będą ograniczać kapitalizm per se (czyli nierówny podział kapitału) jak i to co z kapitalizmu wynika czyli wyzysk, klasowość, konsumpcjonizm, biedę ale i bogactwo, konsumpcjonizm, niszczenie środowiska i wiele wiele innych
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 16:14:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 16:51:44
  • 0
Ten sam rząd który stoi ponad prawem bo ma immunitet?


@Zgrywajac_twardziela: Nie.
Oczywiście nie popieram PiS jeśli o to ci chodzi. Jestem lewicowcem jakbyś nie zauważył.

Twoje odpowiedzi to pierdy godne 5 latka. Zabierzemy złym bogatym i rozdamy biednym, zlikwidujemy biedę ustawą,
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
13.01.2023, 13:58:27
  • 6
W pewnym sensie marksiści chcący znieść władze pieniądza są bliżej idei chrześcijańskiej niż kuce będą kiedykolwiek.

Żaden sługa dwom panom służyć nie może: bo albo jednego będzie miał w nienawiści, a drugiego miłować będzie: albo do jednego przystanie, a drugim wzgardzi. Nie możecie Bogu i Mamonie służyć


#revoltagainsthemodernworld #antykapitalizm #biblia #chrzescijanstwo #religia
Al-3_x - W pewnym sensie marksiści chcący znieść władze pieniądza są bliżej idei chrz...

źródło: comment_1673618303Yue9adxl9Pwn5I6qrkc4KH.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 15:28:47
  • 0
juz to przecież przerabialismy, i wychodzi to tak ze ktoś musi pilnowac tej równości, wiec i byc bardziej rowny.


@juin: Znaczy co, uważasz że policja jest nadmiernie uprzywilejowana? Czy postulujesz żeby sędziowie zarabiali na równo z kasjerką?
Znaczy konkretnie - jaki masz zarzut do wymiaru sprawiedliwości? Taki że ma przywilej wymierzania sprawiedliwości i wolałbyś anarchię dla pewności że nikt nie będzie odgórnie łapał np. złodziei?
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 15:41:24
  • 3
zmieniasz temat, nie widzisz?


@juin: Nie. Ja tylko dopytuję co rozumiesz pod twoim idiotycznym prostym zdaniem.
Z resztą nadal nie doprecyzowałeś.

nie pisze w sensie ogolnym o stanie obecnym, ale o historii ktora juz poznalismy, ktorej demokratycznie nie chcielismy, a ktora pod wieloma wzgledami ktos probuje przywrocic, nie
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 15:51:32
  • 1
mamy: "Nie pracujesz-nie jesz"


@juin: Niemowląt itp to też dotyczy?
Bo jeśli nie to bardzo lewicowy cytat!

ale nie jest to cala wypowiedz, chodzi o troske o ludzi, zeby mogli sie
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 16:24:32
  • 1
Pilnowaczy nierówności mieliśmy też w historii że cho cho....
SSmani, szeryfowie pilnujący niewolnictwa czarnych, szlachta pilnująca żeby chłopi byli niżej, żołnierze pilnujący niewolników w Rzymie...
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
13.01.2023, 11:55:39
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 15:27:22
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziewczyna_Tyraxora
Dziewczyna_Tyraxora
13.01.2023, 00:19:35
  • 3
Wpadłam na dość oryginalny pomysł. Co myślicie o antykapitalistycznym serwerze discordowym?
#antykapitalizm
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 14:21:27
  • 3
Wy, antykapitaliści, wzbijecie się na ten bardziej meta-poziom i zamiast być w "kontrze"


@roomcayz: Zwolennik kapitalizmu oskarża antykapitalistów że nie są w kontrze do kapitalizmu. Dobre.

@Dziewczyna_Tyraxora: Użyłaś tylko jednego tagu "antykapitalizm" oraz w sumie nie wygłosiłaś żadnych antykapitalistycznych treści. A mimo to zgromadziłaś wielu kuców którzy się tutaj zesrali ze swoimi mądrościami.
Ja dla przykładu mogę się rozpisywać i wołać kucerię ich libkowymi tagami, a jakoś prawie nikt się
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 17:38:59
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
12.01.2023, 17:46:50
  • 0
M_xxx-fanatyczny komunista,jego poczucie wyższości nad innymi


@pezot: Nie. Tylko nad kucami.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
12.01.2023, 17:49:23
  • 1
burżuj to nie osoba, która czerpie korzysci z posiadania kapitału?

można być bogaty i nie byc burżujem


@Ziemniakomat: Jak pisałem. Zapomniałem się rozwinąć. Otóż dziś (np. w roku 2023) taki Robert Lewandowski to również burżuj. Takie jest moje zdanie.
Zyskuje bajońskie sumy na durnocie i niesprawiedliwości systemu. Jeśli je zyskuje to to jest burżuj, nawet jeśli polegają na czym innym niż "właściciel fabryki - biedni pracownicy".
Podobnie, nie prywatni a państwowi prezesi, jeśli
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
12.01.2023, 17:52:41
  • 0
Proszę nie używać słowa "lewak", ma ono zabarwienie pejoratywne.


@Anonalia: xD
Dobre.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
12.01.2023, 17:57:19
  • 0
@pezot: Jesteś tak śmieszny że nawet cię za to nie zbanuję.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
12.01.2023, 18:12:35
  • 0
@pezot: Ja pitolę, ale masz kompleksy. W sumie się nie dziwię :/
  • Odpowiedz
okno2137
okno2137
12.01.2023, 10:47:00
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 14:17:17
  • 1
na umowie o pracę dodatek za pracę w nocy jest ustawowy


@nairoht: I to są grosze, zupełnie niewspółmierne z uciążliwością oraz szkodliwością pracy zmianowej.
To jest liczenie że ludzie się zgodzą bo albo nie mają świadomości jak bardzo im to szkodzi, albo są zmuszeni bo nie mają innej lepszej opcji.

Jedyny sposób, żeby było lepiej to nie brać pracy, która nam się
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 14:30:28
  • 1
@CheSlaw: Przede wszystkim postawiłbym się po stronie takich pracowników jak on, a nie przedsiębiorców. Bez tego nie ma żadnej możliwości poprawy, tak samo gdy ktoś uznaje że tak jest dobrze, albo że to się nie da zmienić.
Oczywiście że się da tylko przedsiębiorcy nie chcą. I rrozpuszczają te wolnorynkowe bajeczki robiąc ludzi w kuca.

Jestem zwolennikiem np. dochodu gwarantowanego oraz dużych zmian w kodeksie pracy oraz kontroli pracodawców i kar wobec nich.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 15:08:28
  • 1
Jestem zwolennikiem np. dochodu gwarantowanego

@M_xxx: w zasadzie to powinno zakończyć dyskusję bo widać że jesteś na poziomie rozwoju właśnie kuca


@CheSlaw: Po pierwsze kuce nie są zwolennikami dochodu gwarantowanego i nie mam z nimi nic wspólnego.
Po drugie ty tutaj stoisz na kucowskich stanowisku.
Po trzecie - stosujesz argument ad personam o zerowej wartości merytorycznej (w
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 15:25:50
  • 1
Napisałem że jesteś na poziomie kuca, a nie że jesteś kucem. W pracy polecenia ci rysują na karteczkach żebyś je zrozumiał?


@CheSlaw: Na poziomie kuca również nie jestem, a argumentacja jest dokładnie ta sama jak wcześniej podałem.
Naprawdę, to nic nie zmienia w twoim bełkocie, wbrew temu co ci się wydaje.
Za to ty jesteś kucem, jesteś na poziomie kuca, oraz stosujesz ad personam w dodatku totalnie
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 12.01.2023, 17:07:44
  • 1
Ale kto ci każe robić firme produkcyjną? Zacznij od pizzeri i płać kelnerom po 15k. Powodzonka.


No jakie to proste.

Skoro widzisz ze można spokojnie zatrudniać takich ludzi za 20k czy ile tam uwazasz - robisz swoja firmę, większą płacą przyciąga wszystkich pracowników. Wykanczasz konkurencje, zarabiasz krocie, ludzie zarabiają lepiej, same plusy kapitalizmu.


Wy kuce doskonale przekonujecie ludzi do lewicy. Powinniście częściej wychodzi do milionów ludzi pracujących w sklepach, na budowach itd. i mówić
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 11.01.2023, 09:40:42
  • 7
O obowiązku pomocy

Wszelki #libertarianizm #liberalizm #kuc przekonuje że takiego obowiązku nie powinno być nigdy/prawie nigdy (w zależności od stopnia radykalności "wolnościowca").

Otóż wyobraź sobie że twoja żonę potrącił samochód, albo sama była w samochodzie i miała wypadek. Krwawi i potrzebna jest karetka. Jest jeden osoba w pobliżu, ale nie ma ochoty dzwonić, tylko się przygląda (ciekawe widowisko!) może nagrywa telefonem (ale będzie oglądalność w necie!). Twoja żona
M_xxx - O obowiązku pomocy

Wszelki #libertarianizm #liberalizm #kuc przekonuje że ...

źródło: comment_1673430274kLPH2YyaUYJAixbSNnm7zh.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 11:48:50
  • 0
Wypadek to zwykle sytuacja w której znajdujemy się w wyniku losowego, nagłego, niespodziewanego zdarzenia. Bieda i głód to coś co jest długotrwałe i wynika zwykle z braku chęci poprawy swojej sytuacji.


@true-true: Nie. Bieda, a już w szczególności głód, wynika zwykle ze zdarzeń losowych.
Tak samo z resztą jak duże bogactwo.

Oczywiście są ludzie, którzy popadają w biedę nie ze swojej winy, ale jak oddzielisz ich od tych, którzy mają
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 12:06:27
  • 0
W rozwiniętych krajach nie-socjalstycznych jest bardzo dużo inicjatw charytatywnych, które pomagają ludziom naprawdę będącym w potrzebie.


@true-true: Bo jest więcej biedoty której różnej maści lewicowcy później pomagają i wyręczają tych na których naprawdę spoczywa ten obowiązek (państwo oraz osoby zamożne).
Żaden to argument.
W kraju gdzie każdy ma gwarancję mieszkania i inne minima socjalne to nikt nikogo nie przygarnia pod dach bo nie ma takiej
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 12:08:56
  • 0
A tych głodnych w Polsce to mi musisz pokazać, bo sam nie dostrzegam


@true-true: Piszę o skali świata. Jestem internacjonalistą. Jako burżujów również podałem nie wyłącznie Polskie nazwiska, nie przypadkiem.
Natomiast osobiście spotkałem kiedyś wychudzoną z głodu nastoletnią dziewczynę.
Znam relacje ludzi którzy wybierali ze śmietników.
W Polsce mieliśmy i nadal mamy bezdomnych. Są ich duże ilości
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 14:51:42
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 15:01:49
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 15:06:46
  • 0
@rmweb: Jasne że są, inaczej byliby nierozróżnialni. Zmierzałem do tego, że one między nami są mniejsze niż nam się wydaje z NASZEJ perspektywy, która jest jaka jest.

Łaziłem raz po ulicy z zamknięty oczami, bo moja dziewczyna pomaga niewidomym i mnie uczyła


@rmweb: Zdajesz sobie sprawę jak wiele dla ciebie daje posiadanie dziewczyny, w tej konkretnej sytuacji albo ogólnie?
Chodzi mi o to że dla ludzi którzy takie rzeczy
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 15:18:59
  • 1
Moje pieniądze nie są "nasze" ani "społeczne", tylko są, miarą wartości dodanej, jaką wniosłem do społeczeństwa. To nie zaklęcia tylko fundament zwykłej uczciwości


@true-true: No właśnie to jest jedno z zaklęć. Oczywiście nie jest tak że jak ktoś ma więcej pieniędzy to wniósł dla społeczeństwa większą wartość.
A po drugie - gdy ktoś nie wnosi żadnej wartości (w szczególności materialnej) to też zwykle należy go utrzymywać. Przykład jaki ogranie twój rozum: niemowlaki.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 15:38:05
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 15:46:27
  • 0
Ja może powtórzę najprościej jak się da sedno mojej tezy:

Gdy ktoś ma nad kimś GIGANTYCZNĄ przewagę, to jest w obowiązku pomocy. Jego pomoc nie jest aktem łaski, dobroczynności, tylko wypełnienia obowiązku. Tak jak moim obowiązkiem jest nie kraść. Jeśli nie kradnę, to nie jestem dobroczyńcą tylko jestem neutralny. Gdy ktoś jest miliarderem to ma obowiązek spojrzeć na globus i pomyśleć o tych w Etiopii. Inni mogą od niego tego wymagać. Podobnie
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 15:49:49
  • 0
nie odnosisz się zupełnie do tego co inni piszą ale sam oczekujesz że inni będą to robić. Czy to nie jest podręcznikowy trolling?


@thorgoth: Nie, gdyż ja narzuciłem temat, i gdy piszesz na inny, to twój temat jest offtopem a nie mój. Ja oczywiście mogę porozmawiać na inny, ale nie w tym, gdyż jak widzisz jestem dość płodny jeśli chodzi o pisanie i byłoby tego zbyt dużo. Jeśli nie umiesz
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 17:24:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 17:38:42
  • 0
Tym bardziej żeby kuc który przy każdej okazji zaczyna wyjeżdżać jaki to socjalizm jest zły, o czerwonych khmerach, kuc który chce wyrzucać ludzi na bruk...
Przekonuje mnie że to ja mam coś wspólnego z Konfiarzami.
Rekordowe fikołki. To jest po prostu troling, bo jak można to poważnie traktować.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 18:07:29
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 18:31:03
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 18:46:57
  • 0
Może inaczej.
Czy jesteśmy za tym żeby wolno było kraść. No nie.
Aaaale...
Jeśli niedożywione dziecko zakosi miliarderowi właścielowi korporacji Jeronimo Martin jabłko...
to czy ten złodziejski czyn zasługuje na karę?
Odpowiedź brzmi nie.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 19:06:07
  • 0
Poza tym nie dość że nie uzasadniłeś swojego twierdzenia, to dodałeś czynnik relatywizujący "od pewnego poziomu". Pewnego to znaczy jakiego?


Przecież napisałem we wpisie:

Otóż od pewnego poziomu pomoc powinna być odbowiązkowa.

I tak miliarder który ma gigantyczne możliwości a biernie sobie patrzy (albo i nie) na głodujących, bezdomnych, czy nawet ludzi którzy do 30-stki nie są w stanie kupić sobie mieszkania...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 20:16:14
  • 0
nie jestem lewicowcem i nigdy tak siebie nie nazwałem (...)Nie uważam się nawet za centryste


A oto cytat z ciebie:

Z tym masakrowaniem lewaka to też pojechałeś grubo, bo sam jestem lewakiem, po prostu jestem tylko i aż mocno sceptyczny wobec komuchów
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
11.01.2023, 20:30:06
  • 0
Tego nikt nie kwestionuje i nie musisz tego uzasadniać dowodem anegdotycznym ani nawet żadnym innym. Po prostu ekstrapolujesz to w kosmos.


@thorgoth: Wcześniej nie do końca trafnie to skomentowałem.
Otóż nie ekstrapoluję tego w kosmos, musiałbyś to jakoś uargumentować że tak robię, a póki co nie masz nic poza zmyślonymi przykładami o obcinaniu nóg na temat mojej przesady.
Nie rozgryzłeś też związku przyczynowego.
Ja uważam że z założenia A wynika B oraz C.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx
Autor
12.01.2023, 15:20:37
  • 0
Moje pieniądze nie są "nasze" ani "społeczne


@true-true: Ale ja nie napisałem nigdzie "twoje pieniądze są nasze". Po prostu masz tak wyprany mózg burżuazyjną papką o tym co mówią lewicowcy, jakie mają tezy i jak argumentują, masz to tak esktremalnie wpojone te brednie, że nawet gdy masz przed sobą takiego mnie który mówi to co mówi, a nie to co przedstawiają burżuje że mówię, to i tak kontraargumentujesz poglądy które ja
  • Odpowiedz
Ziemniakomat
Ziemniakomat
09.01.2023, 20:54:12
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 16:16:19
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 17:51:26
  • 1
Poza tym,napisz co kapitalizm robi zle


@pezot: Przecież ja zrobiłem o tym kilkanaście wpisów. Mam ci dać linki?
Weź sobie poprzeglądaj moje stare wpisy.

Ale spoko, wiem że dominuje ideologia neoliberalna, i tak kuc jeden z drugim zazwyczaj nie spotkał się z krytyką kapitalizmu. Wszędzie go
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 18:07:22
  • 1
@pezot: Odpowiedziałem, tylko odpowiedź ci się nie podoba, więc ją zignorowałeś i trolujesz dalej.

istoria juz nauczyla ze twoj ustrój(komunizm) nie działa,


@pezot: Fakty nauczyły że
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 18:21:17
  • 3
Uważam że kapitalizm to część natury człowieka


@pezot: To twój pogląd jest błędny. Mieliśmy wiele ustrojów, feudalizm, socjalizm taki sraki i owaki. Będą następne.
Ludzie go tworzą. Kapitalizm to nie prawa fizyki itp.
Kapitalizm nie jest wynikiem żadnej natury człowieka, żadnej biologii ani innej metafory Boga, kapitalizm jaki mamy jest wynikiem polityki, obowiązującego prawa oraz wcześniejszego. Politycznych przekształceń od 1989, planu Balcerowicza itd.
To od polityków zależy czy i ile będziemy
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 18:35:29
  • 2
Kiedys człowiek musiał gromadzić jedzenie,wytwarzać narzędzia,to wszystko to był kapitał


@pezot: Nope. Kapitał to są fabryki ect. Ewentualnie ziemia w dużych kawałkach.
Młotek jaki miał jakiś tam rzemieślnik to nie był kapitał.
Tak jak twoja szczoteczka do zębów to nie jest kapitał. Mam dla ciebie złą wiadomość - nie jesteś kapitalistą, tylko
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 19:13:59
  • 1
Kapitałem jest wszystko co wykorzystamy do produkcji naszych zysków.


@pezot: Nope.
Np. praca nie jest kapitałem.

Tak jak pisałem człowiek od zawsze
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 19:42:02
  • 2
Jesli czego nie rozumiesz to zapytaj


@pezot: Zapytałem, to twoja odpowiedź na moje pytania brzmiała tak:

?W ogole co to za porownanie do niewolnictwa,o czym ty człowieku
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 10.01.2023, 20:09:11
  • 1
gromadzenie kapitału nie jest złe,złe jest niewolnictwo


@pezot: Ale gromadzenie niewolników to jest gromadzenie kapitału, sam o tym napisałeś, że byli kapitałem.
Czyli są wyjątki od tego pozytywnego i naturalnego gromadzenia kapitału czy nie?

zło jest elementem
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 11.01.2023, 05:15:39
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 11.01.2023, 05:50:25
  • 1
"Kapitalizm za nic nie odpowiada, to wszystko decyzje ludzkie i ich natura..."

Ja pitolę. To czemu inni ludzie nie podjęli decyzji żeby odziedziczyć 10 mln po przodkach szlachcicach panach feudalnych tak samo jak Korwin-Mikke?
Czemu inni ludzie nie podjęli decyzji żeby odziedziczyć 4 mld po jakimś złodzieju narodowym jak Dominika Kulczyk?
Czemu ludzie nie "podjęli decyzji" żeby mieć farta tak jak bogacze? Np. trafiając na nisze rynkowe itd. znajdując się w odpowiednim miejscu
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 11.01.2023, 07:59:22
  • 1
Kapitalizm umozliwia dokonywania pewnych wyborow, ktorych knaczej nie moglibysmy wykonywac. Mozesz zalozyc konto na tinder lub nie. Polowac na mowego ajfona lub nie


@zbrodnia_i_kawa: I na bugatti też mogę?

Kapitalizm daje ogromny wybór bogatym i minimalny biednym. Wybór w kapitalizmie jest proporcjonalny do ilości pieniędzy. Mówienie że kapitalizm daje wybór wszystkim to mydlenie oczu. Jednym daje za dużo wyboru, a drugim za mało. Większości za mało.
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 11.01.2023, 19:51:48
  • 0
sam w sobie nie określa on co jest właściwe a co nie


@pezot: Oczywiście określa. Jest to własność prywatna i wolny rynek. To tak w największym skrócie.

A rozwijając to są takie "wartości" jak zysk, prawo popytu i podaży, chciwość, egoizm, niewidzialna ręka rynku, darwinizm społeczny.
Ponadto ideologia kapitalistyczna określa że osoby więcej zarabiające są bardziej wartościowe dla społeczeństwa (więcej społeczeństwo
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 11.01.2023, 20:02:31
  • 0
Człowieku, wyzysk jest wpisany w kapitalizm i żadne modły do zmyślonego boga tego wyzysku nie zlikwidują, i pewnie ten kuc podskórnie to wyczuwa i dlatego to proponuje.
Bo o to w tym chodzi - walka z wyzyskiem jeśli już ma być to ma być nieskuteczna. Czyli pójdźmy do kościółka :)
  • Odpowiedz
M_xxx
M_xxx
M_xxx 11.01.2023, 20:22:02
  • 0
nie jestem chrzescijaninem,nie znam i nie oglądam żadnego Szymona Pękały


@pezot: uf, to masz szczęście.
To tylko nieszczęśliwy przypadek że też jesteś kucem,
Może
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
  • Strona 2 z 16
  • >
  • Incel, MGTOW, lewak.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 20.10.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.03.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 11.06.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking