Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko457
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

M_xxx

M_xxx

Dołączył 2 lata temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10502
  • Znaleziska 250
  • Mikroblog 10252
  • Obserwujący 16
  • Obserwowane
    • 20 profile
    • 18 tagi
tigerus78
tigerus78
19.02.2023, 22:03:03
  • 3
Byłem zbyt leniwy by śledzić lewicę bo na nich nie głosuje, ale po dwu godzinnej analizie karolaka stwierdziłem że to są takie same pajace jak konfa. TAKIE SAME.

mity, przekłamania, sensacja, straszenie, szurstwo, cukierkowy program i obietnice, a potem idiotyczne decyzje czy pomoc pisowi i nienawiść do tuska, trzaskowskiego i platformy

Pytanie kto finansuje tych ludzi z lewa i prawa?

ZGADUJE ŻE PIS

#bekazlewactwa #konfederacja #lewackalogika #antykapitalizm
#wybory #lewica #4konserwy #neuropa
  • Zeiss
  • frugom
  • Vosemite
  • 1
M_xxx
M_xxx 03.03.2023, 18:51:47 via Wykop
  • 0
@tigerus78: Zgadzam się że jesteś zbyt leniwy żeby czegokolwiek się dowiedzieć o lewicy więc się nie dowiedziałeś i nie masz bladego pojęcia o czym się wypowiadasz.
DIO_
DIO_
26.02.2023, 22:37:21
  • 2
Czy uważasz, że w ciągu następnych lat nasza wolność (człowieka ogólnie, nie ważne czy biały, czarny, wierzący czy homo) zostanie poważnie naruszona?
Odpowiedź uzasadnij. Jak masz jaja by odpowiedzieć, to miej jaja by uzasadnić i dyskutować.
Bez obrażania rozmówców proszę, bo chcę ładną dyskusję.
#4konserwy #neuropa #revoltagainsthemodernworld #antykapitalizm #centryzm

Czy zgadzasz się, że w ciągu najbliższej dekady możemy jako społeczeństwo utracić wolność?

  • Tak, jestem z neuropy 11.8% (9)
  • Nie, jestem z neuropy 9.2% (7)
  • Tak, jestem z 4konserwy 19.7% (15)
  • Nie, jestem z 4konserwy 0% (0)
  • Tak, jestem z antykapitalizm 13.2% (10)
  • Nie, jestem z antykapitalizm 3.9% (3)
  • Tak, jestem z revoltagainstthemodernworld 13.2% (10)
  • Nie, jestem z revoltagainstthemodernworld 0% (0)
  • Jestem wyznawcą Szymona z Wojny Idei 1.3% (1)
  • W dupie mam wolność ludzi, chcę byście zdechli. 27.6% (21)

Oddanych głosów: 76

  • FrenFrog
  • Kremuwczan
  • 7
M_xxx
M_xxx 03.03.2023, 18:43:07 via Wykop
  • 0
@DIO_: Nie. Nic na to nie wskazuje. To na osobach twierdzących powinien spoczywać ciężar dowodu, nie na mnie.
M_xxx
M_xxx 07.01.2023, 16:54:42
  • 3
Robię sobie zakupy, a tam jak to w kapitalizmie, kolejka jak jasna cholera. Brak kasjerek, brak kas samoobsługowych... Mniejsza z tym.

Kiedyś dla mnie niepojęte były komusze gadania że w zasadzie praktycznie wszystko mogłoby być za darmo.
No właśnie mogłoby być i chyba powinno. Np. to że mamy darmową edukację to nikt jej nie neguje poza aspołecznymi indywiduami nerdami od oszołoma korwina itp.
Dla wszystkich normalnych ludzie to jest normalna sprawa. Ze
źródło: comment_16731105196g6aofd5y4w06eIti3mf0W.jpg
  • cutecatboy
  • AtriumCarceri
  • Solution_wieleotwartychdrzwiQwantom
  • 24
M_xxx
M_xxx 17.02.2023, 09:30:51 via Wykop
  • 0
@Jah00: Ale ja nie mówię tutaj o ubezpieczeniu żywnościowym debilu, ani tym bardziej o darmosze na wszystko. Wyraźnie wyjaśniłem na co i jest to jakieś procent produktów.
I nie zawiera się w tym wino co oni bohatersko tutaj obalają.

Z resztą ich argumenty przeciwko ubezpieczeniom zdrowotnym są ekstremalnie debilne, ale to już inny temat.
Porównują opiekę medyczną do picia wina xD
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 14:15:58
  • 1
Takie komunistyczne rozwiązania są na 100% całkowicie i totalnie spoko, gdy mówimy o rozdawnictwie rzeczy które nijak nie mogą być ekonomicznie bolesne dla kraju (ba, są oszczędnością pieniędzy jak i ekologii i zdrowia), jednocześnie jakimś jednostkom mogą być meeeega pomocne w jakimś kryzysie ekonomicznym gdzie nie ma na chleb.
No i ludzie nie byliby tak zestresowani i mniej depresji by było.
Nie byłoby też żebractwa pod sklepami, wybierania ze śmietników, i "panie,
  • Ziemniakomat
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 14:01:41
  • 0
@Ziemniakomat: Tylko że do tego nie jest potrzebne państwo. Udostępniają na ile udostępniają.
Masz pełno wypożyczalni samochodów, sprzętu budowlanego, mieszkań na wynajem. Bo do tego się to sprowadza. Czy to za kasę, czy w jakiś inny sposób rozliczania.
Nie widzę w tym żadnego więcej potencjału.

o ile nie jestem fanem zrzucania odpowiedzialnosci na przecietnego czlowieka, niestety prawda jest taka, ze śmieci są produkowane celowo, bo każdy produkt musi ładnie wyglądać na
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 12:57:48
  • 0
Co do tych opakowań i śmieci to też może być dobry pomysł. Tak czy siak, takie rzeczy są drogą otwierająca możliwości, i już na dzień dobry będący o wiele lepszą sprawą niż poprzednia sytuacja.
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 12:42:48
  • 1
@Ziemniakomat: Po zastanowieniu przyznaję ci rację.
Ale to raczej ze względu na to że ktoś by przyjechał busem, władował, i spróbował sprzedać za granicą, albo z powodu tego że w UE by przyjeżdżali okoliczni mieszkańcy i brali darmowy socjal z Polski.
Więc by musiała być jakaś niewielka kontrola, kto przychodzi, jakiś np. czytnik dowodu osobistego wraz z kamerą i jednym ochroniarzem, czy coś takiego.
Wchodzisz i raz w tygodniu masz tyle
  • Ziemniakomat
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 11:40:13
  • 1
Po prostu takie coś co mówię jest tak niepopularne, tak osobliwe, że ludzie zaraz mają reakcję: "ale jako to, to jest jakiś inny pomysł na gospodarowanie niż obniżanie podatków i likwidacja państwowych urzędników? Toż to musi być jakiś absurd! Skoro nikt na to nie wpadł to znaczy że jakiś debilizm!"

No właśnie wpadł, ale taki ktoś będzie zwalczany do upadłego, gdyż to nie po drodze z obecnym systemem, dominującą ideologią, i interesem
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 11:23:03
  • 0
Tylko że dla mnie to że by się tak nie nachapali to tylko dodatkowy zysk. Kupi sobie taki jedno ferrari mniej i zaliczy jedne wakacje samolotem na Bora-Bora mniej.

Lokalny januszex osiedlowy i tak utrzymuje się głównie ze sprzedaży alko, słodyczy i mięsa i papierosów.
Na moim osiedlu warzywniak dosłownie zajmuje jakieś 1/10 miejsca tego co sam alkohol.

Ale tego co piszę co jest oczywiście dobre, nikt nie będzie rozważał czegoś podobnego,
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 11:08:08
  • 0
glownie bylaby to zywnosc podstawowa, której nie opłacałoby się dużo gromadzić na dużą skalę, co sam zauwazyles


@Ziemniakomat: Chodzi o to żeby była to wyłącznie żywność zdrowa (nie powodująca chorób które potem trzeba leczyć), tania w produkcji (nie generująca zbędnej pracy), ekologiczna dla konsumenta jak i dla środowiska.

Z tym gromadzeniem to zwyczajnie nie sądzę że ludzie wynosili by tego jakoś więcej niż potrzebują, a jeśli by się racy dziwacy znaleźli,
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 07:59:44
  • 0
Skrytykuję sam siebie, bo póki co nikt nie umie.

Przyszło mi do głowy że problemem mogliby być rolnicy którzy zaczęli by to wykorzystywać jako darmowa pasza dla zwierząt. To znaczy nie wiem czy to mógłby być jakiś problem, czy nie wyszłoby z tego jakieś negatywne zjawisko. Myślę że raczej na pewno nie, no ale jakiś rolnik musiałby się wypowiedzieć.
Właściwie jedyne zagrożenia dla pomysłu to jak zwykle przedsiębiorcy i eksport jaki by
M_xxx
M_xxx 08.01.2023, 07:42:44
  • 0
@mkljczk: Gdzie ty widziałeś żeby kuce krytykowały biurokrację reklamy itp zbędne prace na wolnym rynku?
Jak kuc coś powie o biurokracji to na bank chodzi mu o tę państwową.
Jeśli skrytykuje nadmiar wydatków to na bank chodzi mu o te państwowe, itd.
Choćby miasta USA było zawalone wieżowcami z biurowcami prywatnych firm, to nic u kuca nie zmieni. Zawsze ci powie żebyś założył własną, lepszą firmę, a od tamtych się odwalił
M_xxx
M_xxx 07.01.2023, 17:24:56
  • 1
Znaczy ja się spodziewam że kuce wrzeszczące "ale to nie jest prawdziwy kapitalizm tylko korporacjonizm" będą jak zwykle pierwsi do obrony tychże korporacji, przed jedyną opcją polityczną która tak naprawdę zagraża tymże korporacjom, czyli lewicowcami takim jak ja, (czyli wszelkiego typu socjalistami i komunistami).
Po tym poznać że tak naprawdę ten system jest tą samą falą ideologiczną co "prawdziwi wolnorynkowcy" gdyż jak przyjdzie co do czego to oni sami bronią korporacji.

W
M_xxx
M_xxx 07.01.2023, 17:05:11
  • 1
@Kamokamo: No właśnie nie wysilaj się i się nie odzywaj gdy nie masz nic do powiedzenia na temat na który nie masz pojęcia bo nie czytałeś. Inaczej czarnolista będzie.
M_xxx
M_xxx 07.01.2023, 17:03:17
  • 0
@Kamokamo: Ty nie czytasz nawet tego co komentujesz. Takie jest twoje "coś więcej".
Już się zdążyłeś skompromitować. Nie pisz więcej bo będę musiał cię zczarnolistować za zaśmiecanie. To nie wątek na heheszki.
M_xxx
M_xxx 07.01.2023, 16:57:19
  • 1
@Kamokamo: Typowy kuc^^ Napisał komentarz w czasie w jakim nie było możliwości tego przeczytać.
M_xxx
M_xxx 15.02.2023, 16:03:56
  • 1
"Ponadto weszliśmy w epokę celebrytów i influencerów, ludzi którzy są znani z tego że są znani i jako że są znani to wydaje im się że są zajebiści, a skoro są zajebiści to chcą się dzielić swoją zajebistością żebyście nie mieli wątpliwości że są zajebiści. W sensie oni nie chcą żebyście wy byli zajebiści, tylko chodzi o to że jak będą się dzielić swoją zajebistością to wy dostrzeżecie to że oni tą
  • KojotyPlastusia
  • 2
KojotyPlastusia
KojotyPlastusia
17.02.2023, 19:43:56 via Wykop
  • 0
@M_xxx: Wpis dobry, zgadzam się z nim. Podoba mi się.

Wspomniałeś o coachach, a mi od razu pojawił się w głowie obraz wiadomego.
Tego, który w kontrze do coachingowego mainstreamu, chce się wbić w niszę (bo, jak wiadomo, coaching to głównie libowe sprzedawanie patentów na sukces i osiągnięcie pułapu pozwalającego znaleźć się w klasie uprzywilejowanej).
Sposób może dobry, a i nisza nienasycona - kasy ma wszak z tego dużo - ale
KojotyPlastusia
KojotyPlastusia
17.02.2023, 19:53:41 via Wykop
  • 0
@KojotyPlastusia: Wobec kogo skierować uzasadniony gniew klasowy w pierwszej kolejności? Do zwykłych libków, prawaków itp., którzy mówią co mówią, nawet jeśli mają trochę więcej pieniędzy, bo rzeczywiście błędnie myślą i uważają, że ten światopogląd jest słuszny? Do propagatorów orientujących się w realiach, którzy to cynicznie wykorzystują? Czy do tych, którzy to cynicznie wykorzystują, a jednocześnie, podszywając się pod lewicowców szczerych, materialistycznych, naukowych, osiągając himalaje hipokryzji, wypełniają całą swoją działalnością full pakiet
PonuryBatyskaf
PonuryBatyskaf
12.02.2023, 15:44:36
  • 16
#braun #konfederacja #humorobrazkowy #wojna #ruskieonuce #heheszki
źródło: I4eEEZ9p8SYLkH4RihYhKsP4fJecOXFn
  • Makavlani
  • qeyhyf
  • Bjorn_Skurvensen
  • bombastick
  • Sztywnesutkiszatana
  • +11 innych
  • 2
M_xxx
M_xxx 15.02.2023, 08:54:12 via Wykop
  • 0
@kilo-bravo: Nie ma takiego dowodu, powtarzam nie ma takiego dowodu że kuc wiedział o rublach. Po prostu nie wiedział.
BojWhucie
BojWhucie
13.02.2023, 08:46:57
  • 2
Cudotwórca z YouTube’a

Niedawnym przykładem jest historia MrBeasta (prywatnie: Jimmy Donaldson), jednego z najpopularniejszych na świecie youtuberów. Bogaty twórca ma ponad 130 milionów subskrybentów, których przyciągają wysokobudżetowe produkcje – na krótki filmik MrBeast potrafi wydać kilka milionów dolarów – ale również głośne akcje dobroczynne, takie jak finansowanie posiłków biednym Amerykanom lub sadzenie drzew na terenie USA.

Kolejną tego typu inicjatywą stało się zafundowanie tysiącu niewidzących osób zabiegu usunięcia zaćmy oraz zrobienie na
  • qusqui21
  • PucamIzMercedesa
  • 1
M_xxx
M_xxx 14.02.2023, 18:54:30 via Wykop
  • 1
@BojWhucie: Tak to jest. USA eksportuje gdzie indziej swoich żołnierzy i wojnę, a Kuba lekarzy.
Niemoralne zachowanie przynosi więcej pieniędzy, więc miałcy ludzie myślą że USA lepsze jest.
  • BojWhucie
M_xxx
M_xxx 12.02.2023, 21:10:21
  • 5
"Wolnościowcy" się wyłamali, na prawyborach dymy, Dziambora wyrzucili, wDupie24 też nie najlepiej. Walki o stanowiska i pieniądze trwają. Co wybiorą kuce? Obstawiam że Rolę i Mentzena. Kuce zawsze wybierają tych co są na szczycie szurowskiej piramidy. Bez wchodzenia w jakiejś tam głębsze dywagacje, to by wymagało minimum myślenia, czyli zbyt dużo myślenia. Zaufanie zdobywa ten kogo najlepiej i najdłużej się zna, inni są zbyt podejrzani. Nie ma co nawet się zastanawiać. Gdy
  • kolakrejzola
  • yahoomlody
  • Safajer
  • BajaScorpions
  • KojotyPlastusia
  • 8
M_xxx
M_xxx 13.02.2023, 20:36:53 via Wykop
  • 0
@Trelik: Śpiewak, Ikonowicz, Zandberg.
M_xxx
M_xxx 13.02.2023, 07:57:30 via Wykop
  • 0
@Trelik: Jakby głosowali na tego na kogo powinni to by nie byli kucami.
A co wybierze typowy kuc już napisałem: Mentzena.
M_xxx
M_xxx 12.02.2023, 21:24:34 via Wykop
  • 3
@Przypadkowy: xD
  • officer_K
  • 622xc
  • mcxero
tigerus78
tigerus78
12.02.2023, 16:26:56
  • 8
Dobra bo to nie ma sensu.

Po 4 latach w sejmie;
-Jak ktoś się czepnie to trolle płaczą że z 11 posłami nic nie mogą
-Korwin który był podstawą tej partii odszedł i już na całego jest ruskim botem
-nie mieli ANI JEDNEJ dobrej ustawy
-Nowym szefem jest typ który jest katooszołomem a o ekonomii wie tyle co nic, tylko cytuje prawo podatkowe z zagranicy i wszyscy mu klaszczą jaki jest mądry
  • R187
  • retall
  • Melinaos
  • Herostrates94
  • EdgyCaesar97
  • +3 innych
  • 11
M_xxx
M_xxx 13.02.2023, 08:00:35 via Wykop
  • 0
@Wizun: Nie wiem.
M_xxx
M_xxx 12.02.2023, 19:45:48 via Wykop
  • 0
Dla innych ludzi to tylko jest kwestia poznania Janusza bliżej - czyli przekonania się jak nieprawdopodobnym idiotą on jest i w jakiej idiotokracji żyjemy że ten kretyn jest w sejmie posłem.
Nawet te katooszołomy przy nim są rozsądne.

Co do Mentzena, jest on zwykłą polityczną #!$%@?ą która będzie chętna obciągać staremu dziadowi jeśli wie że ten wkrótce odejdzie i przepisze na niego majątek (czyli partię).
Populizm i "faulowanie" dla tego degenerata są
M_xxx
M_xxx 12.02.2023, 19:29:41 via Wykop
  • 0
@tigerus78: Zgadzam się że każdy kto na nich zagłosuje to jest frajer (chyba że jest przedsiębiorcą, wtedy nie).
Fakt też że Konfa idzie raczej w heppeningi oraz propagandę w necie którą mają mocno opanowaną, natomiast realnej inicjatywy ustawodawczej to nic a nic. Mistrzowie w nawijaniu makarony na uszy kucom i nic nie robieniu realnie.
Zgoda też że Menzten nie popisuje się swoją wiedzą, wręcz przeciwnie, wbrew oczekiwaniom i jak na tytuł
BojWhucie
BojWhucie
10.02.2023, 10:20:19
  • 9
Śledztwo przeprowadzone w 2021 roku przez dziennikarzy brytyjskiej telewizji ITV wykazało, że firma Amazon niszczy tygodniowo ok. 130 tysięcy produktów – w tylko jednym magazynie w szkockim mieście Dunfermline. Wcześniej ujawniono podobne praktyki Amazona w Niemczech i Francji. Nowe i zwrócone przez klientów telewizory, laptopy, drony, akcesoria komputerowe, biżuteria, książki i inne przedmioty są masowo niszczone – wyłącznie dlatego, że do sprzedaży trzeba wprowadzić nowe towary, z których część spotka ten sam
  • PucamIzMercedesa
  • FrenFrog
  • tos-1_buratino
  • konto usunięte
  • Chodtok
  • +4 innych
  • 2
M_xxx
M_xxx 11.02.2023, 19:46:59 via Wykop
  • 0
@BojWhucie: Wielcy krytycy PRL-owskiego błędnego centralnego planowania jakoś nie mają nic do powiedzenia na ten tutaj temat.
Baleburg
Baleburg
10.02.2023, 17:36:33
  • 7
Capitalism has created lifestyles and models of consumerism that are incompatible with reality. I always cite one example: imagine every person in China owned a car, or aspired to own a car - every one of the 1.1 bilion people in China. Or that every one of the 800 milion people in India wished to own a car, and that Africa did the same, and the nearly 450 milion Latin Americans did
  • kantek007
  • Szczykawa
  • Zeiss
  • Ziemniakomat
  • sylwester-stallone
  • +2 innych
  • 6
M_xxx
M_xxx 11.02.2023, 19:45:14 via Wykop
  • 1
@stanleymorison: Nie zrzutę. Starczy im uczciwie płacić za pracę.
  • 4d70c20916ae4e859918711a35165f21
tigerus78
tigerus78
06.02.2023, 13:38:21
  • 111
8 lat pieprzenia jak to w Chinach mają super bo można zdechłego gołębia zjeść za grosze, a dzisiaj wolnościowcy szczują na mąkę ze świerszczy XDDDDDDDDDDD

#konfederacja #bekazlewactwa #antykapitalizm
  • lenovo99
  • nnnn19
  • AdamKarolczak02137
  • FrostlyMostly
  • officer_K
  • +106 innych
  • 3
M_xxx
M_xxx 10.02.2023, 08:16:29 via Wykop
  • 1
@tigerus78: Tak w ogóle, kuceria chce żeby zakazano produkcji mąki ze świerszczy? Znowu chcą interwencjonizmu? Czy jak?
  • groceries
KojotyPlastusia
KojotyPlastusia
28.01.2023, 03:22:14
  • 0
Nawet mi się nie chce robić dłuższego wpisu, bo nie mam na to mentalnie siły.
Co strzeliło mi do tego głupiego łba, żeby prześledzić ponownie wypociny Artura Króla w pewnej kwestii.
Jestem psychicznie zdewastowany, wszelkie pokłady radości jakie drzemały sobie we mnie i dawały o sobie znać niemal codziennie właśnie się ulotniły.
Cry me a river, co ja sobie zrobiłem.
Czy on tworzy sektę i udaje, czy serio go tak odkleiło? Nie
  • 7
M_xxx
M_xxx 30.01.2023, 19:17:38 via Wykop
  • 1
@KojotyPlastusia: Nikomu zainteresowanemu na wykopie raczej nie muszę tłumaczyć że Król to kanalia. Jeśli ktoś jest incelem i przeczyta sobie co Król pisze o incelach to nie wyobrażam sobie innej oceny niż negatywna.

Sęk w tym że Patrycja Wieczorkiewicz i Herzyk są przez niektórych (błędnie) odbierane pozytywnie, jako te spoko nastawione do mężczyzn, w tym do inceli.
No właśnie one obie szanują Artura Króla, przyjaźnią się z nim, do debaty
  • KojotyPlastusia
M_xxx
M_xxx 28.01.2023, 10:53:28 via Wykop
  • 1
Po co tyle katować się Arturkiem Króliczkiem. I tak nikt go nie zna. Chyba że jakieś nowsze i bardziej publiczne wystąpienia to wtedy.
  • KojotyPlastusia
Tandem1
Tandem1
28.01.2023, 13:10:15
  • 11
Nie jesteśmy robolami

Pewien młody człowiek został zwolniony z pracy w recepcji hotelu, bo się za mało uśmiechał. Wyższe wykształcenie, znajomość języków obcych, nienaganne wykonywanie obowiązków nie wystarczyły. I tu się zaczyna zaklęty krąg. Depresja jest w Polsce chorobą społeczną, a jedną z jej głównych przyczyn jest niedostatek. Moja dobra znajoma, kobieta w średnim wieku, nie uśmiechała się, bo jedyne oferty pracy jakie dostawała pozwalały jej co najwyżej wolniej się zadłużać. Więc
  • Zeiss
  • chaczapuri
  • niecodziennyszczon
  • Dixieboy61
  • PucamIzMercedesa
  • +6 innych
  • 2
M_xxx
M_xxx 29.01.2023, 19:34:27 via Wykop
  • 0
@Tandem1: Miałem coś podobnego dziś w pracy. Pracami przewodniczył człowiek mało inteligentny ale bardzo zapalony do pracy. Efekt? Półtorej godziny zbędnej fizycznej naparzanki, zamiast użyć specjalistycznego sprzętu który leżał tuż obok. Chciałem od początku, ale nie bo on wie lepiej i on tu rządzi. W końcu jak już się poddał to się zgodził użyć i robota zrobiona momentalnie. I to on jest wyżej ode mnie jako pracownik, no fachowiec....
Tylko że
M_xxx
M_xxx 29.01.2023, 18:55:25
  • 6
Walki o dostęp do koryta się zaostrzają.
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja #mentzen #korwin #polityka
  • falszywy_prosty_pasek
  • konto usunięte
  • sandal
  • NoJakNieJakTak
  • KojotyPlastusia
  • +1 innych
  • 1
KojotyPlastusia
KojotyPlastusia
31.01.2023, 10:50:04 via Wykop
  • 0
@M_xxx: XD Piękne.
M_xxx
M_xxx 28.01.2023, 13:10:05
  • 1
Wolnorynkokretyni (zwolennicy burżujów, oszustów finansowych, korupcji, klas i kast wyższych..) zwykle udają że problemy w kapitalizmie nie istnieją, tak żeby nie było co poprawiać. Ich przymykanie na nie oczu przekroczyło już formę groteski i wszelkiego absurdu. Ale kuceria ma też w zwyczaju nie tylko przymykać oczy na problemy, ale też dbać żeby nie zostały one rozwiązane, tak żeby trwały dalej. Oto najbardziej absurdalne przykłady (na czasie):

Kuce: Państwo powinno robić jak najmniej
  • tylkoponsfw
  • 3
KojotyPlastusia
KojotyPlastusia
29.01.2023, 13:40:19 via Wykop
  • 0
@g0at: POTĘŻNY argument.
Kuc kuc, pyku pyku.
KojotyPlastusia
KojotyPlastusia
29.01.2023, 13:43:52 via Wykop
  • 0
@g0at: Merytokracja jest bullshitem, wytrzeźwiej.
I nie, lewaki nie czują "zawiści do bogatych, bo chcą im zabrać".
Sam problemu z pieniędzmi nie mam, widzę pewne problemy i chcę, aby niesprawiedliwy system nie krzywdził ludzi.
Po prostu, bo mi ich szkoda.
Plus wiem, że dla ogółu społeczeństwa i jego rozwoju pewne socjalistyczne rozwiązania są idealne.

PS: daruj sobie przytyki w postaci odwołań do dyktatur rzekomo socjalistycznych i hasła o "wyleceniu do Korei",
M_xxx
M_xxx 21.01.2023, 10:38:11
  • 1
#antykapitalizm #kapitalizm #liberalizm #libertarianizm



Dr Zbigniew Dylewski:



https://www.youtube.com/watch?v=ia5MC8lSpaw



"Od lat 80-siątych mamy liberalizm"


"Zyski sektora finansowego należą do finansistów, ale straty muszą być pokrywane przez społeczeństwo"


"Dzięki dodrukowi mieliśmy gigantyczny rozwój"


"Gospodarka państwa była tylko dodatkiem do rynków finansowych. Zyski konsumowane było przez rynki finansowe, a reala gospodarka państwa - produkcja i miejsca pracy - dostawały jedynie ochłapy z tego rynku"


"I czym ten fantastyczny rozwój się skończył. No
źródło: JwrNQYc0IksDIqKp
  • KojotyPlastusia
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 06:52:44
  • 2
Czemu w ogóle nazywam się socjalistą?

1. Jestem pod wrażeniem Piotra Ikonowicza który tak siebie mianuje i popiera socjalizm. Takich socjalistów to ja chcę... Człowiek inteligentny o bardzo dobrych diagnozach politycznych i społecznych, a przede wszystkim o wyjątkowej moralności. Jest lepszy ode mnie pod obiema względami, a także od innych polityków. Absolutny numer jeden w Polsce.
2. Uważam że Polska powinna zrobić zwrot w lewo - to znaczy z nastawieniem na pracowników
  • CipakKrulRzycia
  • KojotyPlastusia
  • 15
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 15:52:43 via Wykop
  • 0
twoje argumenty nie mają żadnej logiki, każdego powinno być stać na mieszkanie no okej ale ty w swoim pustym łbie myślisz o mieszkaniu w centrum Warszawy


@jednakenergetyk: To ty o nim myślisz. Ja nic takiego nie napisałem, słowem o Warszawie nie wspomniałem. Gdybym napisał miałbyś jakiś cytat ze mnie do jakiego nawiązujesz. Ty dyskutujesz ze swoimi własnymi projekcjami zbudowanymi nie w oparciu o mój tekst.

Ale spoko, wszystkie kuce to robią,
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 14:59:33 via Wykop
  • 0
@jednakenergetyk: xD

Ja o tym dlaczego jestem socjalistą, a kuc w komentarzu żebym kupił sobie działkę na podkarpaciu xD
Poziom adekwatności 0/10.

Podsumowując: Dowiedziałem się że jestem takim czerwonym khmerem i mam zamieszkać na podkarpaciu. Zapomnieliście jeszcze że tam zapewne mam firmę założyć.
Bo to tak się mieści w standardowy kuc-zestawie odpowiedzi na jakąkolwiek lewicową treść.
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 09:17:39 via Wykop
  • 0
czyim kosztem chcesz zapewnić wszystkim to prawo?


@Nieszkodnik: Burżujów.
To pytanie pokazuje jak olbrzymia jest twoja niewiedza (ignorancja?) na temat poglądów jakie ostro krytykujesz.

Czyli muszą być bogaci, których można opodatkować, nieprawdaż?


@Nieszkodnik: Nie.

Jak bogatych nie będzie, to nie będzie środków na fundowanie praw biednym - to aksjomat


@Nieszkodnik: Nie. To żaden aksjomat, chyba że kucowski.
Jak nie będzie bogatych to dlatego że te pieniądze do nich nie
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 07:51:10 via Wykop
  • 0
Pisałem że jestem za docenianiem, ale bardziej przez to że jest się dobrym, a nie przez to że ma się drogie rzeczy.


@M_xxx: czyli pochwała prezesa i mieszkanie w klitce, zamiast własnego domu?


@Nieszkodnik: Nie. Czyli to:

jestem za docenianiem, ale bardziej przez to że jest się dobrym, a nie przez to że ma się drogie rzeczy


Mieszkanie nie służy do szpanu przed innymi tylko jest potrzebne do przeżycia oraz
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 07:34:43 via Wykop
  • 0
może być i gówno, byle wszystkim po równo? Jak myślisz (?)


@Nieszkodnik: Nie.

rozwój cywilizacyjny/techniczny to generalnie zawdzięczamy komu?


@Nieszkodnik: Naukowcom, pracownikom oraz lewicy.

A jak jesteś dobry, to chcesz być doceniany. Co z automatu spowoduje nierówności, nieprawdaż?


@Nieszkodnik: Przeczytaj mój wpis. Pisałem że jestem za docenianiem, ale bardziej przez to że jest się dobrym, a nie przez to że ma się drogie rzeczy.

Nie wklejaj mi tu jakiś
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 07:14:09 via Wykop
  • 0
@jednakenergetyk: To rzeczywiście twoja perspektywa na czyjąś perspektywę. Ta oryginalna jest prawdziwsza niż ta zniekształcona przez ciebie.
M_xxx
M_xxx 19.01.2023, 07:50:41
  • 2
Uważa się że najpierw człowiek jest zajebisty, w efekcie czego zostaje bogaty.

W rzeczywistości człowiek najpierw zostaje bogaty a dopiero potem zajebisty.

Człowiek taki tworzy legendę jak dzięki swojej zajebistości osiągnął sukces. Wszelki wzrok jest skierowany na niego, więc forsuje swoją narrację.

Ta narracja osób bogatych jest dominująca na każdym polu i w sumie można ją nazwać liberalizmem, gdyż cały liberalizm, wolny rynek, ideologia kapitalistyczna, to nic innego jak wizja klas wyższych,
  • KolejnyWykopowyJanusz
  • qusqui21
  • 5
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 13:16:16 via Wykop
  • 0
A szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów - znasz to?


@Nieszkodnik: Dlatego trzeba zakończyć dyskusję z tobą, gdyż skoro logiki nie używasz, to dyskusja jest niemożliwa. Pewnie się to z twojej strony nie zmieni.
M_xxx
M_xxx 20.01.2023, 08:47:37 via Wykop
  • 0
zdefiniuj twoje pojęcie wyrazu zajebisty


@Nieszkodnik: xD

Pierwszy raz słyszysz te słowo? Weź sobie słownika użyj, masz w google.
Naprawdę nie masz innych kucyzmów (w twoim mniemaniu zapewne "kontrargumentów) niż "zdefiniuj" i tutaj po kolei każde słowo ze wpisu? Albo pierwsze z brzegu?
Po mojemu nie jest tak że nie rozumiesz mojego wpisu, tylko nie chcesz zrozumieć, żeby się z nim nie mierzyć, albo liczysz na jakieś moje nieścisłości na które
Kaska_Busz
Kaska_Busz
17.01.2023, 19:52:01
  • 0
Co tag sądzi o tym? Faktycznie ma to szanse zadziałać czy będzie jak z Mieszkanie+?
#antykapitalizm
źródło: 1
  • 1
M_xxx
M_xxx 17.01.2023, 20:17:09 via Wykop
  • 1
@Kaska_Busz: Coś jak MDM albo Rodzina na Swoim.
Nazwy się zmieniają, szczegóły się zmieniają, ale zasada działania jest ta sama. Nie rozwiąże to problemu, chyba że w jakimś minimalnym stopniu, oraz sprowadza się do napchania kieszeni bankom i deweloperom z podatków poprzez pośrednika kupującego mieszkanie, że to niby jemu się dopłaca.
Nic w Polsce się nie zmienia. Tyle że propagandowo rząd udaje że pomaga zwykłym ludziom. Jak ktoś się załapie na
  • Tandem1
wykop
wykop
17.01.2023, 14:12:11
  • 252
Już zauważyliście? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Wiemy, wiemy - zauważyliście! Wykop doczekał się nowej odsłony! Przebudowaliśmy niemal wszystko, a o najważniejszych zmianach dowiecie się ze znalezska: https://wykop.pl/link/6986551/calkowicie-nowa-wersja-serwisu-sprawdz-co-zmienilismy-na-wykopie

Dajcie znać w komentarzach, jakie zmiany najbardziej się Wam podobają? (ʘ‿ʘ)

#nowywykop #wykop #ciekawostki #internet #polska #wykopchangelog
źródło: Nowy Wykop
  • cabeiu
  • Ziom_Bel
  • flyingcircus
  • Piotropatra
  • tentin_quarantino
  • +247 innych
  • 688
M_xxx
M_xxx 17.01.2023, 16:11:14 via Wykop
  • 0
@wykop: Nieczytelne, wolne, fatalne.
M_xxx
M_xxx 17.01.2023, 13:26:05
  • 1
Kuc Szymon Pękala o ZSRR: Mówią że ZSRR to nie był prawdziwy komunizm? Haha! Beka z komuchów i ich nieśmiertelnego tekstu o "nieprawdziwym komunizmie"

Też Szymon Pękala o Chinach: "To nie jest prawdziwy komunizm..."

#bekazprawakow

Jak myślicie. Czy Szymonek da radę wytłumaczyć innym kucom że UE to nie jest prawdziwy komunizm bez wyśmiania z ich strony?
Czy prawaki mogą mówić o "nieprawdziwym komunizmie" a ten sam tekst u lewaka zasługuje wyłącznie na
  • Bomberpilot1940
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:13:30
  • 13
Kuce: "Komunizmu nigdzie nie ma!"

Też kuce: "500+ to komunizm" "podatki progresywne to komunizm" "IIIRP to komunizm" "socjal to komunizm" "państwowa edukacja to komunizm" "normy co do ładowarek do telefonów to komunizm" "dochód gwarantowany to komunizm" "elektryczne samochody to komunizm" "szczepionki to komunizm" "biurokracja to komunizm" "Netfix to komunizm" itd.

#bekazprawakow #antykapitalizm #urojeniaprawakoidalne #komunizm #definicjekomunizmu

Podziękowania za inspirację do beki dla @jtag, który to znał że Rożawa nie jest komunistyczna.
Jak
  • NaczelnyAgnostyk
  • AlexanderShulgin
  • Baleburg
  • Kryspin013
  • Dziewczyna_Tyraxora
  • +8 innych
  • 11
M_xxx
M_xxx 17.01.2023, 08:19:27 via Wykop
  • 0
cokolwiek co wykopki uważają za złe


@Ziemniakomat: To pasuje do tego co zgrywa twardziela, który to uznał że komunizm to jest w Rosji.
Wpisuje się w powszechną narrację u szurów (prawicowców) któzy wzduchali do wzorowej Rosji, a gdy ta najechała na Ukrainę i nic się w sumie od tego czasu nie zmieniło ani u władzy w Rosji, ani prawodastwie ani skrajnych nierównościach jakie mają, to Rosja została w ich oczach zdegradowana
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:53:56
  • 1
@Dziewczyna_Tyraxora:
źródło: comment_1673902431XRQzeo2H8FhJZjZskuuEHh.jpg
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:48:47
  • 0
@Zgrywajac_twardziela: Bo byłeś jednym z kuców którzy wpisują się w to co powyżej opisałem. Bez ciebie i bez tego drugiego by tego bekowego wpisu nie było.
Ziemniakomat
Ziemniakomat
16.01.2023, 11:40:36
  • 12
Prawdziwym #redpill jest zrozumienie jak działa system gospodarczy współczesnego świata, że podział społeczeństwa na płaszczyźnie płci, narodowości czy szeroko pojętej urody nie znaczy prawie nic w porównaniu do podziału klasowego.

#antykapitalizm #bekazprawakow
źródło: comment_1673868069xmIGvLmAP26B27h7tmHt8m.jpg
  • Al-3_x
  • konto usunięte
  • watrobaciemnosci
  • Tandem1
  • ralvaan
  • +7 innych
  • 5
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 21:43:52
  • 1
Prawdziwym #redpill jest zrozumienie jak działa system gospodarczy współczesnego świata, że podział społeczeństwa na płaszczyźnie płci, narodowości czy szeroko pojętej urody nie znaczy prawie nic w porównaniu do podziału klasowego.


@Ziemniakomat: Zgadzam się.

Natomiast dla osób młodych szczególnie ważne jest powodzenie u płci przeciwnej, w szczególności u młodych chłopców z wysokim libido i na to częściej się skarżą niż na klasowość. "Oskarkowi" raczej zazdroszczą urody i powodzenia, w drugiej czy trzeciej
  • Ziemniakomat
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:47:01
  • 0
@Niski_Manlet: Podział klasowy jest tak samo olewany.
A jeśli chodzi o wykop to zobacz sobie ile jest #!$%@? o wygląd i porównaj sobie te tagi z tragiem "antykapitalizm".
Przecież ja nie wyrabian nawet z czytaniem tych wpisów z redpill i blackpill.
M_xxx
M_xxx 13.01.2023, 21:07:00
  • 6
Najpopularniejszty argument ZWOLENNIKÓW KAPITALIZMU przeciwko antykapitalizmowi jest taki że są przeciwko antykapitalistycznym działaniom gdyż prowadzą one do... kapitalizmu xD

Serio.

I tak - "walka z wyzyskiem prowadzi do wyzysku" (więc wolą system oparty o wyzysk)
"Budowanie systemu w oparciu o empatię powoduje mniej empatii" więc są przeciwko kierowaniu się empatią.
"Ideologia dążenia do braku klas powoduje klasowość systemu", więc popierają system klasowy.
"Wprowadzenie podatków progresywnych kończy się niestety podatkiem regresywym" więc są
źródło: comment_16736440054wOB6Ej3WhZVcEw7YPHu9h.jpg
  • Dziewczyna_Tyraxora
  • konto usunięte
  • Ziemniakomat
  • ralvaan
  • rzwirq2032
  • +1 innych
  • 15
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 21:22:00
  • 0
@jtag: Piszesz tak jakby mnie to obchodziło co ty tam widzisz, albo bym o to pytał.
Szczerze powiedziawszy - #!$%@? mnie obchodzą twoje kucyzmy.
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 21:14:01
  • 0
Gdyby mi ktoś powiedział, że ja- programista mam od tej chwili zarabiać tyle co sąsiad kopiący rowy to przestałbym się rozwijać w mojej dziedzinie bo to byłoby bez sensu, wolę znaleźć jakąś inną robotę


@jtag: Poszedłbyś kopać rowy?

bo ja Ci w głowie nie czytam


@jtag: Problem jest taki że nie czytasz tego co piszę. Albo raczej nie chcesz przeczytać w tej formie i w takiej treści jaka ma miejsce.
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:58:06
  • 1
Równość nie jest dobra, nigdy- jest mordercą rozwoju jednostki.


@jtag: xD

Pomijając tę bekową januszową teorię, to w takim razie po kiego zadajesz mi pytanie gdzie komunizm dobrze działał jak dla ciebie komunizm jest zły?
To tak jakbym ci napisał że nie smakuje mi makaron i żebyś mi pokazał gdzie makaron dobrze smakuje.

Pomijając już sensowność teorii że kogokolwiek może bardziej motywować to że zarabia mniej za tę samą albo lepszą
  • groceries
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 20:09:39
  • 0
Nie wiem po co właściwie drugi raz zaczynam tłumaczyć. Dostaję dość proste pytanie, na tyle proste że nie bardzo wiadomo co autor maił na myśli, odpowiadam w 100% i wyczerpująco, po czym mi ponawiasz pytanie lol
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 19:57:36
  • 0
Więc pytam jeszcze raz, w jakim państwie historycznie bądź współcześnie komunizm dobrze działał / działa?


@jtag: Ale już ci odpowiedziałem. W każdym. Jak dodasz 2+2 to zawsze otrzymasz 4 niezależnie od państwa w jakim to dodawanie wykonasz i czy w ogóle je wykonasz.

Równość jest dobra, niezależnie od państwa i czy jest wprowadzona i na ile.

Dostałeś wyczerpującą odpowiedź, jeśli ci się nie podoba to ci się nie podoba, a nie
M_xxx
M_xxx 16.01.2023, 08:31:41
  • 1
@jtag: Zależy co dla ciebie jest komunizmem. Bo znając kuców to wszystko jest możliwe.
Jeśli podatek od dużych spadków w wysokości 50% to jest komunizm (ja na przykład jestem, chociaż wolałbym jeszcze bardziej "komunistyczny") no to Niemcy.
Jeśli podejście do budownictwa mieszkaniowego i służby zdrowia - no to Kuba.
Poza tym, Chiny, państwa Skandynawskie.
A de facto jako uspołecznienie środków produkcji czyli de facto komunizm to no Rożawa.
Jeśli moje poglądy
  • groceries
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 15
  • Strona 1 z 15
  • >
  • Incel, MGTOW, lewak.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.03.2023

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 11.06.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl