Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko239
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Geomemnon

Geomemnon

Dołączył 15 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 15630
  • Znaleziska 12127
  • Mikroblog 3503
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 63
Megalogin
Megalogin
30.09.2025, 21:21:03
  • 0
Brałem przez kilka miesięcy jakiś czas temu escilstopram i jakoś nie odczułem żadnych większych dobrych efektów. Nerwica jak była tak jest. Czy warto spróbować z innymi lekami ? Chociaż kurba aby ulga była na pół roku jakaś #nerwica #psychiatria
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 01.10.2025, 07:30:49 via Wykop
  • 0
@Megalogin: trittico dostałeś CR na spanie, zapytaj o XR działa całą dobę a nieznaczne działania uboczne, uspokaja fajnie
  • Odpowiedz
nervous_breakdown
nervous_breakdown
30.09.2025, 18:59:32
  • 4
Obawiam się, że jestem skazany na dożywotnie wpieprzanie antydepresantów

#depresja #psychiatria #ssri
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 30.09.2025, 19:32:44 via Wykop
  • 0
@nervous_breakdown: TMS? Elektrowstrząsy? Esketamina?
  • Odpowiedz

416

Dosypywanie pieniędzy nie naprawi systemu ochrony zdrowia

Dosypywanie pieniędzy nie naprawi systemu ochrony zdrowia

Jeżeli będziemy wyłącznie dosypywać pieniądze, to system ochrony zdrowia się nie poprawi mówił prof. B. Biga. Ekonomista podkreślał, że bez zmian systemowych dodatkowe miliardy mogą pogłębić kryzys. Wskazywał na potrzebę uczciwego finansowania, realnych oszczędności oraz kształcenia więcej lekarzy.

tomasztomasz1234
z
radiokrakow.pl
dodany: 29.09.2025, 18:53:52
  • 114
  • #
    lekarski
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
Geomemnon
Geomemnon 30.09.2025, 18:00:59 via Wykop
  • 2
@8kiwi: p---------e

Geomemnon
Geomemnon 30.09.2025, 18:03:09 via Wykop
  • 0
@voot: bzdura z tym że wystarczy więcej lekarzy
Geomemnon
Geomemnon 30.09.2025, 18:05:31 via Wykop
  • 0
@Kismeth: jakbyś podwoił liczbę lekarzy to samo w sobie nie rozwiąże problemów systemu, bo np. łóżek w szpitalach od tego nie przybędzie
Geomemnon
Geomemnon 30.09.2025, 18:06:24 via Wykop
  • 0
@santa-clara: zakładaj partie, masz mój głos
(Btw. nie ma służby zdrowia już, była w PRL)
twardy-zawodnik
twardy-zawodnik
twardy-zawodnik
30.09.2025, 13:41:30
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 30.09.2025, 13:47:45 via Wykop
  • 0
@twardy-zawodnik: ludzie kupują w tej cenie to czemu mają być tańsze, a zapotrzebowanie pewnie podobne do popytu, więc zobacz sobie na ktomalek i nie będziesz jeździł w ciemno
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 30.09.2025, 15:12:42 via Wykop
  • 0
@twardy-zawodnik: to są leki specjalistyczne a nie jakiś paracetamol, nie. Używam strony DOZ więc nic mi nie mówi że oni czegoś nie mają. W aptekach jest, to że nie ma na doz nic nie znaczy.
  • Odpowiedz
goparys
goparys
goparys
29.09.2025, 10:07:06
  • 5
Szpital psychiatryczny, Polska, rok 2025, 700 pacjentów na 2 lekarzy dyżurnych, brak podstawowego zaplecza diagnostycznego. Zmniejszmy nakłady na psychiatrię, co może pójść nie tak? #psychiatria #tworki #medycyna #afera #lekarze
goparys - Szpital psychiatryczny, Polska, rok 2025, 700 pacjentów na 2 lekarzy dyżurn...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 29.09.2025, 12:55:34 via Wykop
  • 1
@goparys: pacjent psychiatryczny pacjentem drugiej albo i trzeciej kategorii, stare, znałem
  • Odpowiedz
cat_tea
cat_tea
28.09.2025, 06:02:46
  • 567
A śmiali się, gdy kilka miesięcy temu wykop zaczął pisać w kółko o tym temacie

#programista15k #lekarz100k
cat_tea - A śmiali się, gdy kilka miesięcy temu wykop zaczął pisać w kółko o tym tema...

źródło: 1000003659

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 29.09.2025, 12:54:38 via Wykop
  • 0
@cat_tea: https://wiadomosci.wp.pl/granica-zostala-przekroczona-lekarze-ze-szpitala-psychiatrycznego-w-tworkach-przerywaja-milczenie-7204398853217056a
  • Odpowiedz

1705

108 tys. zł miesięcznie dla lekarza. "To zaczyna przypominać mafię"

108 tys. zł miesięcznie dla lekarza. "To zaczyna przypominać mafię"

wyborcza: 108 tys. zł miesięcznie dla lekarza za pracę na SOR. "To zaczyna przypominać działania mafijne"

najmocniejszy
z
warszawa.wyborcza.pl
dodany: 27.09.2025, 14:55:59
  • 550
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    sor
  • #
    lekarz
  • #
    lekarze
Geomemnon
Geomemnon 28.09.2025, 08:19:11 via Wykop
  • -5
@PfefferWerfer: nikt tirowcowi nie każe jeździć na wyjazdy 2 tygodnie, ale jeżdżą. Nikt lekarzy nie zmusza do pracy na SOR i nie pracują bo nie chcą mimo dużych kwot. Gdzie masz problem?
macedonczyk
macedonczyk
26.09.2025, 11:19:20
  • 0
Czy jest szansa na dostanie Medikinet na receptę online? Jak tak to gdzie?
#medikinet #psychiatria #leki #adhd
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 11:34:32 via Wykop
  • 0
@macedonczyk: jak masz papiery od psychiatry to zeskanuj i ci załatwią w receptomacie. Jak nie masz stwierdzonego to idź do dilera gdzieś na dworcu i pytaj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

215

Oddziały psychiatryczne powinny mieć stałe zabezpieczenie internistyczne

Oddziały psychiatryczne powinny mieć stałe zabezpieczenie internistyczne

Stałe zabezpieczenie internistyczne na oddziałach psychiatrycznych to nie luksus, lecz konieczność przekonuje dr n. med. Paulina Wróbel-Knybel z Kliniki Psychologiczno-Psychiatrycznej PsychoMedic. Jak podkreśla, pacjenci psychiatryczni często trafiają do szpitali w poważnym stanie somatycznym.

ewa-pn
z
swiatlekarza.pl
dodany: 24.09.2025, 12:49:08
  • 134
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    psychiatria
  • #
    depresja
  • #
    nerwica
  • #
    informacje
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 10:12:44 via Wykop
  • -1
@BohunChleba: @Valdi136 @NieWiemWiecSieWypowiem @SpasticInk pierdoły opowiadacie jak staruchy pod sklepem
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 10:13:41 via Wykop
  • 0
@CzlowiekRakieta37: obcięte fundusze są na centra zdrowia psychicznego tylko, a na internę pieniądze są z innej puli
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 10:15:22 via Wykop
  • 1
@FejsFak: ale głupoty opowiadasz, weź te mądrosci zachowaj dla siebie
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 16:37:51 via Wykop
  • 1
@FejsFak: a jak dyskutować z kimś kto twierdzi, że pies to koza. Mówisz o tak absurdalnych rzeczach że obalić to ciężko. Nikt nie twierdzi że choroby psychiczne to magia, wszyscy wiedzą że idzie za tym biochemia stąd leki psychiatryczne to substancje, które na tę biochemię mózgu właśnie wpływają.
Te pierdoły że choroby psychiczne nie istnieją bo istnieją schorzenia somatyczne które wtórnie dają objawy psychiczne to już w ogóle jakiś chłopski
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 19:07:10 via Wykop
  • 0
@FejsFak:


Tak, psychiczne choroby mają podłoże w ciele, to do tego truizmu pijesz? Brawo, odkryłeś coś co wiadomo od ponad stu lat! Gdzie wysłać kartkę z życzeniami kolejnych odkryć?
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 20:12:06 via Wykop
  • 0
@FejsFak: no pewnie, że wszystko jest jedną medycyną, ale trzeba to jakoś podzielić bo 1 osoba całości nie ogarnie, nie? Psychiczne wymagają przekładania czegoś w mózgu, a somatyczne mają źródło poza mózgiem, więc sens to wszystko ma, naprawdę!
@januzssz nikt nikomu nie zabrania iść do Amiszów, droga wolna
Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 06:04:26 via Wykop
  • 0
@FejsFak:

psychiczne też mają źródło poza mózgiem a jak już w mózgu to przyczyna i tak jest z reguły poza mózgiem więc o czym mówimy? Jak na razie w przypadku każdej tzw psychicznej choroby stwierdzono markery stanu zapalnego a stanem zapalnym steruje system immunologiczny a nie mózg. Dodatkowo redukcja stanu zapalnego redukuje objawy psychiczne. Kumasz już jak bardzo się myliłeś i jaki duży brak kultury i buractwa pokazałeś szydząc ze
Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 06:06:53 via Wykop
  • 1
@januzssz: tak, bardzo się cieszę że mam możliwość szybkiej konsultacji internistycznej i przekazania na oddział somatyczny w razie potrzeby, niestety interny często boją się pacjentów psychiatrycznych
Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 06:50:52 via Wykop
  • 1
@FejsFak:

mózg ma g---o do gadania w przypadku procesów immunologicznych

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC7615112/
Nawet zwykły przewlekły stres powoduje wzrost intensywności procesów zapalnych, stres jest w mózgu, psychiczny. Takie proste zależności muszą do ciebie trafić...
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11546738/
Może naczytałeś się jakichś rzeczy, ale nie "nauczyłeś się niczego", jak patrzysz na 1 punkt i ekstrapolujesz to nie jesteś mądry, nie masz wiedzy na cały temat tylko o wycinku. Weź książkę do psychiatrii, mogę polecić jak
Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 07:56:36 via Wykop
  • 0
@FejsFak:
Oto lista błędów merytorycznych i braków w tej wypowiedzi:

Definicja stresu

Błąd: „Stres … jest presją środowiska zewnętrznego, a nie
Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 10:11:45 via Wykop
  • 0
@FejsFak: no dobra, czyli nie ma co z tobą dyskutować bo wiedzę naukową odrzucasz, siedź w tym swoim bagienku chłopskich przemyśleń
Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 10:26:40 via Wykop
  • 0
@FejsFak: to co ci mówię pochodzi z EBM, a jak to negujesz to jesteś baran i wolna wola
Geomemnon
Geomemnon 26.09.2025, 10:40:04 via Wykop
  • 1
@FejsFak: negujesz fakty wywodząc swoje teorie z jakichś poślednich badań mówiących o wycinku dziedziny
Nie chce mi się ciebie przekonywać bo nie ma w twojej głowie na to miejsca...EoT.
Rozmemlany
Rozmemlany
25.09.2025, 15:07:36
  • 0
Jak to jest z tymi lekami i diagnozą na ADHD? Żeby dostać leki, trzeba mieć zdiagnozowane? Ile to trwa?
Chyba tego nie rozumiem. Chciałem się zapisać do psychiatry, więc patrzę jakaś babka ma specjalizacje w ADHD, depresji, fobiach - idealnie dla mnie. 300 zł konsultacja. Cena zwykła za wizytę u psychiatry, ale widzę innego lekarza, który ma "diagnoza ADHD u dorosłych, lub inny o teście diva jakimś i u nich już jest
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 15:36:52 via Wykop
  • 0
@Rozmemlany: raczej na 1 wizycie tego nie załatwisz, ADHD to nie depresja, żeby dostać leki trzeba mieć uzasadnienie diagnozy w tym wywiad rodzinny z dzieciństwa. Oczywiście znajdziesz w Polsce osoby co zapiszą leki na gębę, ale to "se musisz poszukać". ADHD to nie jest kalafior żeby od ręki sobie skombinować
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 16:33:09 via Wykop
  • 0
@Rozmemlany: nie wiem co oni mają na myśli przez takie informacje, ja bym po prostu zadzwonił tu i tu, zapytał ile wizyt u ilu osób za jaką cenę potrzeba w 1 i 2 miejscu by potwierdzić lub wykluczyć ADHD i ile to trwa w tygodniach łącznie z czekaniem.
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 25.09.2025, 17:40:41 via Wykop
  • 0
@lubie_placki777: rodzinny jak chce też może wypisać elvanse, wszystko można, nie wiadomo jak te osoby które OP wskazał pracują
  • Odpowiedz

666

Nagrania z osiedlowego monitoringu ws śmierci Oliwiera z Elbląga

Pokaż treści 18+

Nagrania z osiedlowego monitoringu ws śmierci Oliwiera z Elbląga

Nowe nagrania z osiedlowego monitoringu na których widać że bezpośrednio przed śmiercią 19 letni Oliwier z Elbląga został pobity przez sąsiada, który był jednocześnie autorem fałszywego zawiadomienia policji o demolowaniu przez nastolatka samochodów. opis i video z strony FB Zbigniewa Stonogi

Bakardi
z
facebook.com
dodany: 23.09.2025, 05:42:17
  • 76
  • #
    zbigniewstonoga
  • #
    policja
  • #
    smierc
  • #
    pobicie
Geomemnon
Geomemnon 24.09.2025, 16:40:16 via Wykop
  • 0
@Miszczu_wszystkiego: well patus o--------a to możliwa wersja, ale zabicie go to nie jest działanie właściwe
cuckoldzik
cuckoldzik
16.09.2025, 04:31:35
  • 0
Czy to duzo? Jesli tak jakiego polecacie psychiatre od tego. Mysle, ze chcialbym dostac jak najszybszy dostep do lekow a potem pojsc na terapie.
#psychiatria #adhd #zaburzeniaosobowosci #psychologia
cuckoldzik - Czy to duzo? Jesli tak jakiego polecacie psychiatre od tego. Mysle, ze c...

źródło: Screenshot From 2025-09-16 06-30-09

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 16.09.2025, 04:40:27 via Wykop
  • 1
@cuckoldzik: najpierw powinna być sama terapia bez leków a jak nie pomoże to dopiero leki
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 16.09.2025, 14:04:14 via Wykop
  • 0
@MazurskiSmak: @daunowix @hub_bub wytyczne tak mówią
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 23.09.2025, 09:58:27 via Wykop
  • 0
@lubie_placki777: sobie swojego psychiatry zapytaj a nie z d--y wyciągasz przekonania i udajesz mądrego
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 23.09.2025, 12:12:40 via Wykop
  • 0
@lubie_placki777: okej, psychoedukacja jako element psychoterapii - to miałem na myśli, przepraszam za niejasne określenie tego, o co mi chodziło. Więc nawrót - psychoedukacja jest na początku, nie każdy pacjent z ADHD musi dostać leki, każdy musi uzyskać psychoedukację, części to wystarczy. Teraz się zgadzamy?
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 23.09.2025, 18:05:04 via Wykop
  • 0
@lubie_placki777: ale mówisz na swoim przykładzie onkorzyściach. Te wytyczne są bardzo obszerne i dotyczą głównie dzieci, ADHD to spektrum I wg zaleceń Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego leki są pierwszymi wyborem i dorosłych z ADHD umiarkowanym i ciężkim, nie i wszystkich. Więc będę się upierał, że każdy wymaga psychoedukacji, a nie każdy leków :)
  • Odpowiedz
solejukowski
solejukowski
21.09.2025, 07:58:44
  • 24
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 21.09.2025, 10:55:19 via Wykop
  • 1
@solejukowski:
Geomemnon - @solejukowski:

źródło: 1000018010

Pobierz
  • Odpowiedz
NeonTurtle
NeonTurtle
NeonTurtle
20.09.2025, 20:11:00
  • 0
#nerwica #psychiatra #psychiatria #zdrowie #leki #lekarz #erecepta

Czy można dalej mieć normalnie wizytę online u psychiatry przez znanylekarz i dostać leki? Słyszałem, że coś niby zaczeli przykracać online przez ludzi nadużywających do ćpania, ale nie wiem czy tu chodzi tylko o te receptomaty czy też prawdziwe leczenie.

Od nerwów tak mi potrafi spiąć mięśnie, że jak mam iść
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 21.09.2025, 05:18:06 via Wykop
  • 1
@NeonTurtle: to idź do rodzinnego po coś na redukcję lęku doraźnie i na tym idź do psychiatry
  • Odpowiedz

7

Naukowiec bada, jak odkliknąć w mózgu PTSD

Naukowiec bada, jak odkliknąć w mózgu PTSD

Traumatyczne zdarzenie może pozmieniać molekularne "przełączniki" nałożone na DNA komórek w mózgu. Jakie zmiany wywołuje w pojedynczych komórkach zespół stresu pourazowego (PTSD) i czy da się to cofnąć - bada dr Mychajło Batiuk, laureat grantu Europejskiej Rady ds. Badań Naukowych (ERC).

Bobito
z
naukawpolsce.pl
dodany: 20.09.2025, 12:48:13
  • 4
  • #
    psychiatria
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    liganauki
Geomemnon
Geomemnon 20.09.2025, 17:32:57 via Wykop
  • 0
@nirvikalpasamadhi: no to masz nietuzinkowe zainteresowania
tojestmultikonto
tojestmultikonto
17.09.2025, 21:01:00
  • 2
#medycyna #psychologia #psychiatria #neurobiologia

Nie mam niestety dowodów, które mogłyby potwierdzić prawdziwość mojej tezy, ale wydaje mi się zrozumiałem co wydarzyło się w letni upalny dzień (nie pamiętam dokładnie którego roku). Wyszedłem zapalić, rozejrzałem się w koło wszystko wyglądało normalnie, gapiłem się na nagrzaną od słońca jezdnię, aż w pewnym momencie zauważyłem rozgrzane powietrze unoszące się nad jezdnią. Nie było by w tym nic
tojestmultikonto - #medycyna #psychologia #psychiatria #neurobiologia

Nie mam nieste...
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 18.09.2025, 04:27:35 via Wykop
  • 1
@tojestmultikonto: jaką masz diagnozę?
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 19.09.2025, 04:36:17 via Wykop
  • 1
@tojestmultikonto: brzmi jak nerwica z objawami psychosomatycznymi I elementami psychozy. To co opisujesz nie ma większego sensu biologicznego ani medycznego. Nocyreceptory choćby to receptory bólowe. Mieszasz pojęcia jak Komorowski bigos.
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 20.09.2025, 04:48:40 via Wykop
  • 0
@tojestmultikonto: dokładnie udowadniasz to co napisałem wyżej
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 20.09.2025, 16:53:04 via Wykop
  • 1
@tojestmultikonto: bardziej prawdopodobne jest że masz 4 rzadkie schorzenia na raz czy 1 które ma takie objawy? Brzytwa Ockhama kolego
  • Odpowiedz
passaqqq
passaqqq
passaqqq
19.09.2025, 15:37:01
  • 0
można brać 2 leki np. parokseryna i wenlafaksyna?
potrzebuje czegoś co doda mi energii bo jestem strasznie małomówny
paroksetyna uspokaja ale to za mało #psychiatria
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 19.09.2025, 17:03:06 via Wykop
  • 1
@passaqqq: paroksetyna ujmuje energii raczej jeśli nie jesteś w depresji, ale leczenie psychiatryczne to nie jest farbka plakatowa "a jak dodam żółte do niebieskiego to będzie zielone czy bardziej g---o-różowe". Napisz może na co te leki bierzesz, bo jak na zaburzenia osobowości to ch... i cześć, leki niewiele zrobią.
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 19.09.2025, 17:30:05 via Wykop
  • 1
@passaqqq: ani jednego ani drugiego się nie stosuje w schizofrenii, nie ma "zaburzenia osobowości typu schizofrenia", leki na zaburzenia osobowości przyczynowo nie pomagają. Jakbym miał zgadywać to bym w mały amisulpryd albo mały/średni sulpiryd szedł
Małomówność może mieć liczne przyczyny, lęk, pustka w głowie, fobia społeczna, psychotyka...
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 19.09.2025, 18:54:38 via Wykop
  • 1
@ka-ne: dostajesz objawów OCD po olanzapinie to się ją zmienia na co innego
  • Odpowiedz
Geomemnon
Geomemnon 19.09.2025, 19:41:41 via Wykop
  • 1
@ka-ne: a jak od paroksetyny będziesz miał brak libido, to Ci da tadalafil, a jak przytyjesz to ozempic
  • Odpowiedz
Mneo
Mneo
Mneo
19.09.2025, 18:10:06
  • 3
Mam coś takiego ,że jak siedzę na krześle w biurze to nagle potrafią pojawić się zawroty głowy i jakby uderzenia gorąca.
Kiedyś leczyłem się na nerwicę escitalopramem oraz pregabaliną i nagle znowu coś takiego się dzieje.
Co to może być?
Czy może to być związane z nerwicą?Lekarz rozkłada ręce .
#nerwica #depresja #psychiatria
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Geomemnon
Geomemnon 19.09.2025, 18:56:11 via Wykop
  • 1
@Mneo: możesz mieć tak zaburzenia nerwicowe jak i po prostu jakieś arytmie, jak serce wariuje i bije nierówno to się różne rzeczy dzieją, holter EKG i holter ciśnieniowy by te kwestię mógł wykluczyć
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
  • Strona 4 z 12
  • >
  • Czy mamy jakieś malutkie szanse chociaż na puszczenie Slayera?

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.07.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.06.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 16.09.2014

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking