Cenrofenoksyna

Centrofenoksynę (Meklofenoksat) opracowano w 1959 roku, a jej zastosowaniem miało być m.in. leczenie Alzheimera. Przez długi czas była w Polsce uznanym lekiem cerebroneurotropowym (nootropowym), sprzedawanym pod nazwą Centrophenoxin. W tej chwili nie ma jej na liście leków.

Centrofenoksyna to wyjątkowo bezpieczna i skuteczna substancja nootropowa. W jednym z badań podawano przez rok pacjentom dawki 3 gramów dziennie. Średni wiek pacjentów wynosił 59 lat. Szpik kostny pozostał niezmieniony. Szereg wskaźników związanych z
źródło: comment_1673849777WGVWaicDr2eACDEbOARcEe.jpg
10 lat temu byłam przed 22 urodzinami. Niby byłam dorosła, a nic mnie nie interesowało. Z automatu uważałam, że nic sie nie uda i nawet nie próbowałam. Siedziałam w swoich lękach i mentalności biedoty. Szkoła? A po co boje się. Praca inna niż w żalosnym rodzinnym handlu? Też nie, bo się bałam. Jakieś wycieczki, fajne przeżycia, fajnie się ubrac i iśc na koncert? Nieee szkoda kasy, po co, nie mam z kim,
@Ana77: zmarnowane życie to byś miała z kaszojsdem z wpadki i małżenstwem z przymusu jak duża część spoleczeństwa w poprzednich pokoleniach
Teraz masz wolność i spokojne życie, czasami warto takie docenić

Masz jeszcze spore pole do popisu, teraz się żyje w każdym wieku,
Znacie charakterystyczny smak aspiryny? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na długo przed wytworzeniem kwasu acetylosalicylowego (ASA) jako środek przeciwbólowy, przeciwgorączkowy i przeciwzapalny stosowana była kora wierzby, która zawiera salicynę (prekursor ASA). Kwas acetylosalicylowy wprowadzono na rynek w 1899 roku, a 50 lat później zaobserwowano, że u pacjentów stosujących ten lek nie występują zawały serca. Potocznie nazywany jest aspiryną, tak jak pierwszy lek z tą substancją czynną.

Kwas acetylosalicylowy należy
źródło: comment_1673379832umNXNiaCtrsOn0FC05vSxB.jpg
@dwa__fartuchy Zrobiłabyś może kiedyś wpis na temat suplementacji dla przeciętnego obywatela? Czego większość ludzi ma niedobory, w jakiej formie przyjmować i jakie badania diagnostyczne można dodatkowo zrobić, a na jakie suplementy szkoda kasy bo i tak nic nie zmienią itd. Tak z Twojej perspektywy bym się chętnie dowiedział jak to wygląda. Chyba, że już coś takiego było i się nie dokopałem we wpisach xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
A z takich nowości noworocznych to jeszcze przypominam, że od 1 stycznia w reklamach wyrobów medycznych nie mogą się już pojawiać lekarze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/koniec-reklama-aktor-lekarz-koniec-influencer-marketing-wyrobow-medycznych

#leki #suplementy #reklama #telewizja #media #lekarz #ciekawostki
źródło: comment_16729477334qP5qHomM7lpGaC5EZHOn7.jpg
Antydepresanty to najgorsze gówno, najgorsze zło tego świata. Dziwię się przegryowm którzy tak plują na terapię czy inne sposoby radzenia sobie depresją, ale to świństwo już wpieprzają myśląc że im pomoże xDDDDD gówno prawda, właśnie to wam najbardziej zaszkodzi, lepiej się nawet upic nić brac ten syf. Wam brakuje testosteronu, motywacji, dyscypliny i samozaparcia, a nie jakiś poperdolonych antydepresantów. Nigdy nie bierzcie tego gówna. Wcale nie pomaga na nastrój,a niszczy żoładek, spowolni
Dobrze, psychiatra który jest przekonany że kontroluje rzeczywistość, że zawsze jest racjonalny przepisał mi paroksetyne, xanax a z esci schodzimy. Do tego mam brać trittico 2/3 tab wieczorem. Nic nie pomoże to #samobojstwo wiadomo. Poczekamy kilka msc, jak dalej będą paskudne tortury w postaci lęków, olbrzymiego stresu, paniki to nawet do pracy nie ruszę tylko od razu przed siebię w drogę nieznaną.
#depresja #leki #zaburzenialekowe #fobiaspoleczna #przegryw #psychiatria
@DoudouPetit: Mnie też kazał, a jak byłem i powiedziałem mu potem, że byłem u 2 i powiedzieli, że terapia na mój problem nic nie da to jego nieliczne zwoje mózgowe (co ciekawe psychiatria ma jakieś neurony w łbie, chociaż tego zazwyczaj nie widać) się przepaliły i nie wiedział co dalej, po prostu powiedział bym znowu szedł XDD. No i oczywiście tableteczki bierz frajerze kolejne, bizsnes sam się nie zrobi XD.
Wiadomo, że leki zawsze się kończą wtedy, jak akurat nie ma dostępu do lekarza... W takich chwilach mogą Wam pomóc farmaceuci ()

Recepty farmaceutyczne istnieją od dawna, ale 1 kwietnia ubiegłego roku farmaceuci zyskali nowe uprawnienia. Od tamtego dnia taka recepta może być wystawiona w przypadku zagrożenia zdrowia pacjenta. Wcześniej było to możliwe tylko w przypadku nagłego zagrożenia życia.

Recepta farmaceutyczna jest wystawiana zawsze w
źródło: comment_167198208501Ed7LJv30Xs5cUs4bTzUO.jpg
#anonimowemirkowyznania
Dziś odważyłem się po raz pierwszy w życiu udać do psychiatry, moje lęki są nie do zniesienia, nie potrafię już na spokojnie iść do sklepu czy uśmiechać się do drugiej osoby. Została u mnie zdiagnozowana fobia społeczna, depresje lekarz wykluczył, ponieważ trzymam odpowiednią diete i trenuje. Dostałem recepte na ketrel i escitil, 1 rano i 1 wieczorem xd Ja głupi zamiast zacząć według zaleceń, #!$%@?łem pod apteką po 1 z każdego