Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko253
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
ShadyTalezz

ShadyTalezz

Dołączył 13 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 68756
  • Znaleziska 7753
  • Mikroblog 61003
  • Obserwujący 178
  • Obserwowane 192
ShadyTalezz
ShadyTalezz 12 godz. i 50 min temu
  • 31
#antykapitalizm #usa #ciekawostki
ShadyTalezz - #antykapitalizm #usa #ciekawostki

źródło: G73qwOWWsAAFJlh

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
12 godz. i 28 min temu via Wykop
  • 6
@atteint: rząd w Nicaragui to był rząd lewicowy, USA w całej ameryce płd przeprowadzało operacje zmian reżimu gdy pojawiał się gdziekolwiek jakiś lewicowy rząd, którego polityka była niezgodna z interesem działających w ameryce południowej korporacji - zresztą nie tylko w ameryce południowej ale i na całym świecie i robią to do dziś - patrz to co Trump próbuje obecnie zrobić z Wenezuelą po to aby amerykańskie koncerny wydobywcze przejeły kontrolę
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
9 godz. i 51 min temu via Wykop
  • 5
@atteint:

to dwa kompletnie różne pojęcia. imperializm do istnienia nie potrzebuje kapitalizmu


jak najbardziej potrzebuje, imperializm ZZSR wynikał dokładnie z istnienia kapitalizmu jako zewnętrznego zagrożnia. Imperializm wynika z motywu zysku, imperia walczą o zasoby - bez istnienia tego motywu nie ma potrzeby
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
9 godz. i 41 min temu via Wykop
  • 2
@atteint: no wiem, że nie da się wykazać tego, że naturalną konkluzją socjalizmu jest imperializm, a z kapitalizmem można to zrobić bardzo łatwo, dobrze że nie próbujesz tylko od razu zgrywasz głupa bez argumentów (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
8 godz. i 37 min temu via Wykop
  • 3
@gandalf_rzulty: nie, socjaldemokracja to forma kapitalizmu

komunizm to stan docelowy - bez własności prywatnej, pieniędzy, państwa, granic i klas społecznych, można co najwyżej powiedzieć że socjaldemokracja mogłaby być tak jak kapitalizm państwowy(tj. np. ZSSR) stanem przejściowym w drodze do komunizmu - chociaż historycznie zawsze szło to w drugą stronę i kapitał eroduje socjaldemokracje
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
7 godz. i 58 min temu via Wykop
  • 2
@atteint: posługuję się akademickimi definicjami, co ty tam sobie w swojej główce uważasz za komunis to mnie nie interesuje i nie mam problemu z nazywaniem ZSSR komunizmem - tylko trzeba mieć świadomość że to jest skrót myślowy
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
7 godz. i 37 min temu via Wykop
  • 2
@atteint:

żebyś przeczytał "Rozwój socjalizmu od utopii do nauki" Engelsa i nie zawracał im gitary przygłupimi sarkastycznymi pytaniami, na które odpowdziedź cię wcale nie interesuje - bo ta książka odpowiedziałaby na wszystkie twoje wątpliwości gdyby to pytanie było uczciwe. Tylko, że nie było i tego nie zrobi bo nie interesuje cię wcale zrozumienie tematu a tylko próba małostkowego dopieczenia komuś z kimś się nie zgadzasz pomimo, że c---a wiesz o
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
6 godz. i 24 min temu via Wykop
  • 1
@atteint: komunizm jest nieunikniony jako ewolucja społeczeństwa, tak samo jak nieunikniony był kapitalizm jako ewolucja feudalizmu, mimo że gdybyś zaczął o nim opowiadać chłopom z czasów feudalnych to też by uważali go za mrzonkę - w każdym razie odsyłam do książki.
  • Odpowiedz
funkmess
funkmess
10.12.2025, 16:08:43
  • 404
#rosja #wojna #ukraina #komunizm #nafo
funkmess - #rosja #wojna #ukraina #komunizm #nafo

źródło: protection

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 10.12.2025, 19:09:09 via Wykop
  • 3
@funkmess: NATO jako parasol na nazizm to niezły rechot historii
ShadyTalezz - @funkmess: NATO jako parasol na nazizm to niezły rechot historii

źródło: GPbJ2bzWYAA8WuP

Pobierz
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 12 godz. i 50 min temu via Wykop
  • 1
@Elaviart: tak rechot historii bo to NAZIŚCI, którzy powinni zostać osądzeni w j-----j norymberdze i powiedzeni za jaja a nie piastować sobie wysokie stanowiska w NATO
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 12 godz. i 31 min temu via Wykop
  • 1
@Elaviart:

Ale przecież ci co służyli w 1990 w naszym wojsku byli KOMUNISTAMI!!


no i dobrze, ja nie mam nic do komunistów ( ͡° ͜ʖ ͡°) a nawet jakbym miał to nie byli ludźmi, którzy
  • Odpowiedz
Arvin
Arvin
przedwczoraj, 17:05:02
  • 151
Kto biedakom mało płaci, ten szybko się bogaci. Natura.
#przegryw #antykapitalizm
Arvin - Kto biedakom mało płaci, ten szybko się bogaci. Natura.
#przegryw #antykapita...

źródło: 8dabfd16c4acae6e827e9262c2c61d4441f0a76e51ff249eee8ae1e21a13125f

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 18:54:40 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 19:03:55 via Wykop
  • 26
@jerry-snow: tylko, że strony nie mają takiej samej siły przetargowej - i tą która ma przewagę niemalże zawsze jest pracodawca, bo jeśli cię nie zatrudni to ma masę innych na twoje miejsce a ty jak nie znajdziesz pracy to zdechniesz z głodu, to się nazywa przymus ekonomiczny i jest powodem dla którego kapitalizm nienawidzi gdy bezrobocie jest za niskie - bo niższe bezrobocie oznacza niższe zyski i niższe ceny akcji.
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 19:09:23 via Wykop
  • 2
@Kamien_na_kamieniu: jestem zadowolony, ze swojego życia, dziękuję za troskę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 20:22:48 via Wykop
  • 6
@jerry-snow:

Jezeli chcesz wynegocjowac korzystne warunki, musisz miec jakies karty przetargowe.


możesz sobie mieć tyle kart przetargowych ile chcesz, ale jak to czym się zajmujesz zostanie zastąpione np. przez AI i będziesz musiał się uczyć wszystkiego od nowa, jak studia które skończyłeś okażą się nic nie warte przez AI, jak nie będzie popytu na twoje umiejętności i okaże się, że straciłeś całe lata w branży bez przyszłości w której nie
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 22:04:04 via Wykop
  • 2
@jerry-snow:

Widzisz, widocznie ja lepiej dobralem karty do negocjacji( ͡° ͜ʖ ͡°)


ale do mnie to mówisz? Ja sobie żyję jak pączek w maśle, po prostu potrafię patrzeć poza czubek własnego nosa.
Konkretny przykład - koleżanka mojej mamy z dzieciństwa, niedawno pytałem o to jak
@ShadyTalezz +9
Widzowie poproszę o pomysły jak pomóc koleżance z dzieciństwa mojej mamy - generalnie sprawa wygłada tak, że kobieta jest ze wsi i mieszka na wsi, gdzie pracy w okolicy prawie nie ma i jest obecnie zatrudniona w januszexie - nie będę pisał czym się januszex zajmuje ale w
więcej
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 23:51:25 via Wykop
  • 2
@jerry-snow:

Ale jak mozesz twierdzic, ze zyjesz jak paczek w masle a jednoczesnie kilkanascie zdan dalej pisac ze liberalizm to zgnilizna?


tak, że potrafię patrzeć poza czubek własnego nosa - moje życie jak pączek w maśle jest nic nie warte jeśli inni ludzie żyją w nędzy i tym bardziej jest nic nie warte jeśli jest okupione masą cierpienia, śmierci i zniszczenia w krajach globalnego południa na zasobach których zbudowany jest dobrobyt pierwszego
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 23:56:17 via Wykop
  • 1
Dzień w dzień pojawia się tu pierdylion wpisów osób 20-40 które pieprzą o tym jak to źle bo nikt nie daje 10k na rękę za umiejętność oddychania i utrzymania równowagi.


@yazir:
Odrealniona hiperbola, obecna sytuacja na rynku pracy jest tragiczna, ludzie po porządnych studiach z doświadczeniem w branży nie mogą znaleźć często roboty za którą mogą się utrzymać w miastach w których żyją - wiem po znajomych z czasów studiów na polibudzie
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 12 godz. i 54 min temu via Wykop
  • 2
@Lmaocetong2: na tagu #antykapitalizm pełno takich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
JPRW
JPRW
przedwczoraj, 20:19:41
  • 483
Doradca Sławomira Mentzena ds. wojskowości mówi, że powinniśmy unormować relacje z Rosją korzystając z amerykańskiego planu. Ten amerykański plan to, przypominam, ograniczenie obecności w Europie, osłabienie NATO, gra na dezintegrację UE i reset polityczno-gospodarczy z Moskwą kosztem Ukrainy i obaw sojuszników.

Jak w tym kontekście będzie wyglądać "normalizacja" z państwem, które otwarcie stawia postulat odbudowy swojej strefy wpływów w Europie Środkowo-Wschodniej?
#rosja #usa #ukraina #konfederacja
JPRW - Doradca Sławomira Mentzena ds. wojskowości mówi, że powinniśmy unormować relac...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz wczoraj, 00:15:59 via Wykop
  • 9
@JPRW: czas otwarcie zacząć traktować takie głosy jako szpiegostwo na rzecz rosji, agenturę obcego wpływu i po porstu zdrajców kraju ergo - zamykać
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 13:35:47
  • 16
Laureatka tegorocznej pokojowej nagrody Nobla nawołuje do wojny, twierdząc przy okazji, że Hamas i Hezbollah działają w Wenezueli.
Ten świat to jakiś zasrany cyrk, amerykański imperializm jest kompletnie bezwstydny a najgorsze, że wielu Polaków kupuje to, że Maduro trzeba siłą obalić bo jest złym dyktatorem, polskie media pchają te same narracje co w przydpadku Afganistanu czy Iraku.

I uprzedzając - nie, Maduro nie jest spoko, jest nepotycznym skorumpowanym dziadem ale wojna nie
ShadyTalezz - Laureatka tegorocznej pokojowej nagrody Nobla nawołuje do wojny, twierd...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
przedwczoraj, 14:25:07 via Wykop
  • 3
@UberWygryw: ale że ja niby czy o laureatce mówisz?
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
przedwczoraj, 15:45:53 via Wykop
  • 3
@Emerald84: oni mają na koncie Kissingera i Obamę więc wpisuje się w standardy
@UberWygryw: nie jestem ale kto wie co o mnie mogą sądzić wykopki po krytyce interwencjonizmu amerykańskiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

404

Subskrypcje - oszustwo XXI wieku.

Subskrypcje - oszustwo XXI wieku.

Jak ekonomia subskrypcji i model płać za dostęp, nie za własność zmieniają nasze życie - od streamingu i paywalli, przez abonamenty w telefonie, aż po smart sprzęty i funkcje w aucie. Zaczynamy od prostego pytania: co przestanie działać pierwsze, gdy przestaniesz zar

adamus89
z
youtube.com
dodany: 10.12.2025, 18:59:19
  • 204
  • #
    konsumpcjonizm
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    godpodarka
  • #
    dlugi
  • #
    kredyt
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 01:35:41 via Wykop
  • 106
Modele subsrybcyjne to logiczna konkluzja kapitalizmu, kapitał zawsze wybierze nieograniczoną czasowo możliwość zysku ponad jednorazową - nawet większą płatność - z tego samego powodu zakumulowany kapitał woli domy i mieszkania wynajmować niż sprzedawać.

Piractwo jest moralne i słuszne, polecam każdemu
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 13:28:18 via Wykop
  • 1
@TrueShutDown:

W kapitalizmie to klient decyduje co wybiera i widocznie to mu się bardziej podoba, bo to wygrywa.


c---a decyduje, gdy nastąpi wystarczająca konsolidacja rynku to nie ma żadnej alternatywy dla subsrybcji, już teraz wiele filmów i seriali da się obejrzeć legalnie tylko w modelu subsrybcyjnym, takie p---------e jak twoje to tylko racjonalizacja tego, że jesteś ruchany w dupę a będzie jeszcze gorzej bo z roku na rok ceny będą
ShadyTalezz
ShadyTalezz przedwczoraj, 13:30:31 via Wykop
  • 13
@dzaro-dzaroslawski:

Mam wątpliwości - bo jak człowiek może walczyć z tymi korporacjami ??


( ͡° ͜ʖ ͡°)
ShadyTalezz - @dzaro-dzaroslawski: 
Mam wątpliwości - bo jak człowiek może walczyć z ...

źródło: 91xkn8

Pobierz

55

Zełenski dostał kilka dni. Ukraina straci Donbas jeszcze przed Bożym Narodzeniem

Zełenski dostał kilka dni. Ukraina straci Donbas jeszcze przed Bożym Narodzeniem

Wysłannicy prezydenta USA Donalda Trumpa dali Wołodymyrowi Zełenskiemu kilka dni na odpowiedź w sprawie amerykańskiej propozycji porozumienia pokojowego - informuje Financial Times. Kijów stoi przed dramatycznym dylematem: musi wybrać między żądaniami Rosji, których nie może zaakceptować i warunka

Stopa_Szopa
z
rmf24.pl
dodany: 09.12.2025, 19:43:37
  • 78
  • #
    wojnawukrainie
  • #
    rosja
  • #
    usa
  • #
    donbas
  • #
    polityka
ShadyTalezz
ShadyTalezz 10.12.2025, 19:46:09 via Wykop
  • 4
@UberWygryw:

niczym Kuba od 60 lat.


tylko, że Kuba nic złego nie zrobiła i jest objęta embargiem nawet na żywność i podstawowe produkty medyczne - a mimo tego jest jednym z największych darczyńców pomocy medycznej w ameryce południowej, Kubańscy lekarze ratują tam masę żyć. Porównywanie jej do Rosji jest obrazą dla Kuby

776

Polska dołączy do nas na G20 - pisze Marco Rubio

"Polska dołączy do nas na G20, by zająć należne jej miejsce", zajmiemy miejsca RPA w 20stce najwiekszych gospodarek swiata

kasyx
z
rmf24.pl
dodany: 04.12.2025, 07:35:57
  • 260
  • #
    g20
  • #
    gospodarka
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    finanse
  • #
    polityka
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 14:48:23 via Wykop
  • -1
@masz_fajne_donice:

Zasługa RPA że się zeszmacili idą w stronę republiki bananowej.


zasługa IMF i Banku światowego, które zmusiły RPA do ciężkiego austerity i zniszczyły im przemysł zabierając tym masę miejsc pracy a ten ruch wynika nawet nie z rozwoju Polski i tego co się dzieje z RPA gospodarczo a przede wszystkim ze względu na pozew RPA względem Izraela oskarżający Izrael o ludobójstwo
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 14:48:49 via Wykop
  • 4
Żeby ludzie mieli świadomość - ten ruch wynika nawet nie z rozwoju Polski i tego co się dzieje z RPA gospodarczo a przede wszystkim ze względu na pozew RPA względem Izraela oskarżający Izrael o ludobójstwo
  • 17
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 15:22:56 via Wykop
  • 0
@ty_O: chłopie zesrałeś się wymyślając sobie znaczenie moich słów, które nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Nigdzie nie napisałem, że Polska się nie rozwinęła bo się rozwinęła niesamowicie, że nie można o niej nic pozytywnego powiedzieć - bo można i nic mnie nie boli gamoniu, tylko mam świadomość tego czemu amerykanie RPA nie chcą w G20 bo gdyby o rozwój chodziło to państwa by tam wchodziły z automatu a nie
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 21:11:36 via Wykop
  • 0
@kjubikul: gdzie sugeruję cokolwiek takiego? USA od dawna odgraża się ROA za teb orices, żydzi i judaizm nie mają z tym nic wspólnego - to wynik syjonizmu i amerykańskiego imperializmu, który jest z nim mocno związny bo amerykańscy ewangelicy to syjoniści i mają w USA masę władzy
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 22:01:52 via Wykop
  • 0
@kjubikul: xD
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.12.2025, 00:19:31 via Wykop
  • 0
@kjubikul: ale jakiej merytorycznej odpowiedzi spodziewasz się na jakieś urojone bzdury

przez pozew złożony w sądzie przeciwko żydom


ziomek, to co napisałeś jest antysemickie, to ty jesteś antysemitą xD Izrael =/= żydzi, izrael nie reprezentuje wszystkich żydów ani judaizmu, to jakby twierdzić, że ISIS reprezentuje wszystkich muzłmanów - i to utożsamianie izraela z judaizmem jest ekstramalnie niebezpieczne dla żydów na całym świecie bo karmi prawdziwe antysemickie nastroje wmawiając ludziom, że każdy żyd
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.12.2025, 16:10:46 via Wykop
  • 1
@kjubikul: powiedziałeś, mówiłeś, że mam obsesje na punkcie żydów, nie zgrywaj mi tu teraz głupa, każdy widzi co jest 5
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.12.2025, 16:13:20 via Wykop
  • 3
masz 100% racji, natomiast trzeba dodac ze ogromna wiekszosc zydow tymi syjonistami niestety jest


@square: to prawda, tak samo jak większość niemców była nazistami - ideologia ta sama tylko grupa supremacyjna inna, natomiast ochrona antysyjonistycznych żydów i walka z antysemityzmem są bardzo ważne bo antysyjonistyczni żydzi na całym świecie są w pierwszej linii oporu przeciwko zbrodnią izraela i to oni mogą najwięcej zdziałać przeciwko temu ludobójstwo bo ich najciężej oskarżać
ShadyTalezz
ShadyTalezz 06.12.2025, 11:35:55 via Wykop
  • 2
@uriel_ck:

pitu pitu, pokaz mi jakies ruchy antywojenne w Izraelu.


ciężko znaleźć, jest garstka antysyjonistycznych żydów w Izraelu ale nadal istnieją - ludzie którzy odmawiają służby wojskowej, są pałowani przez policje na protestach

2284

Holandia, Hiszpania, Słowenia i Irlandia zbojkotują Eurowizję z powodu Izraela.

Holandia, Hiszpania, Słowenia i Irlandia zbojkotują Eurowizję z powodu Izraela.

Decyzją większość członków EBU w kolejnej Eurowizji wystąpi Izrael. Zabraknie za to Holandii, która jako pierwsza ogłosiła oficjalnie bojkot imprezy. "Z bólem serca, ale z przekonania" czytamy w mediach społecznościowych holenderskiego nadawcy, AVROTROS. Z konkursu rezygnują także [...]

Bobito
z
kultura.onet.pl
dodany: 04.12.2025, 17:59:14
  • 195
  • #
    wojna
  • #
    izrael
  • #
    palestyna
  • #
    zydzi
  • #
    eurowizja
  • #
    informacje
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 20:02:01 via Wykop
  • 36
@malkontent: *syjoniści

syjonista =/= żyd

jest cała masa ewangelickich syjonistów w USA, która wspiera to ludobójstwo całym sercem, pisanie jakoby to żydzi byli za to odpowiedzialni zdejmuje odpowiedzialność ze wszystkich syjonistów, którzy żydami nie są i kładzie odpowiedzialność na żydów, którzy syjonistami nie są i tego ludobójstwa nie wspierali
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.12.2025, 10:25:41 via Wykop
  • 1
@cham-wulgar: ja nie uważam, że każdego rosjanina z automatu powinno się nienawidzić i co teraz?

592

Irlandia oficjalnie: Bojkot eurowizji

RTÉ will not participate in or broadcast next year's Eurovision Song Contest after organiser the European Broadcasting U

SzejtanekII
z
rte.ie
dodany: 04.12.2025, 17:50:31
  • 18
  • #
    eurowizja
  • #
    izrael
  • #
    bojkot
  • #
    afera
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 20:30:40 via Wykop
  • 9
Irlandia ma długą historię walki z kolonialną opresją, nic dziwnego że i teraz stają po właściwej stronie historii
ShadyTalezz - Irlandia ma długą historię walki z kolonialną opresją, nic dziwnego że ...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

261

Tej partii już dziękujemy. Trybunał Konstytucyjny wydał wyrok

Tej partii już dziękujemy. Trybunał Konstytucyjny wydał wyrok

Komunistyczna Partia Polski do delegalizacji. Trybunał Konstytucyjny orzekł w środę, że cele i działalność funkcjonującej obecnie od 2002 r. partii są niezgodne z polską konstytucją. Teraz sąd zobowiązany jest niezwłocznie zdecydować o wykreśleniu wpisu partii politycznej z ewidencji.

ZobaczLink
z
rmf24.pl
dodany: 03.12.2025, 13:08:15
  • 106
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    polityka
  • #
    sadowehistorie
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.12.2025, 00:36:05 via Wykop
  • -10
@niedorzecznybubr: jak jesteś politycznym analfabetą to może się tak wydawać

391

AI rozwiązała 30-letni problem matematyczny

AI rozwiązała 30-letni problem matematyczny

Prof. Sankowski: Modal AI Aristotle rozwiązał Problem Erdősa nr 124 bez prowadzenia za rękę i zajęło mu to 6 godzin. To może oznaczać potężne przyspieszenie postępu nie tylko w matematyce, ale we wszystkich dziedzin, które na niej polegają od fizyki po zaawansowaną inżynierię.

cieliczka
z
x.com
dodany: 01.12.2025, 20:15:09
  • 76
  • #
    matematyka
  • #
    nauka
  • #
    ai
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    informatyka
ShadyTalezz
ShadyTalezz 02.12.2025, 12:09:11 via Wykop
  • 80
to jest dobre wykorzystanie AI i może ludzkości pomóc a potem widzę AI slop w internecie - jakieś g---o filmiki, obrazki, muzykę, AI zabierające ludziom pracę i zostawiające ich na lodzie i mam ochotę to zdelegalizować w p---u ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.12.2025, 02:11:11 via Wykop
  • 3
@GrimesZbrodniarz: nie, nie normalna sprawa, gdy maszyny parowe zabierały ludziom pracę, to realnie powstawały całe sektory przemysłu i gospodarki, których maszyny zastąpić nie mogły - AI docelowo przynajmniej według twórców ma być zastąpić pracę każdego człowieka i to jest problem(jeśli to możliwe i rzeczywiście tak się stanie) a jak ktoś myśli, że to oznacza, że ludzie nie będą musieli pracować bo właściciele kapitału się podzielą dobrobytem z resztą ludzkości z

180

Polski szef stanął w obronie uczciwie pracującej Ukrainki

Polski szef stanął w obronie uczciwie pracującej Ukrainki

Pochodząca z Ukrainy 22-letnia Anastazja uczciwie pracuje w Polsce i jest stale atakowana przez ksenofobów, narodowców i przeróżnych czystej krwi prawdziwych Polaków spod hasła stop ukranizacji Polski. Szef młodej Ukrainki zdecydował się stanąć w jej obronie i głośno powiedzieć, co myśli o tych

Fricooo
z
filmiki.tv
dodany: 01.12.2025, 16:32:22
  • 68
  • #
    ukraina
  • #
    polska
  • #
    pracbaza
  • #
    korposwiat
ShadyTalezz
ShadyTalezz 02.12.2025, 02:49:09 via Wykop
  • -2
@jackblackcanada:

Ta cala migracja to zgubna droga dla rynku pracy


nie przy odpowiednim uzwiązkowieniu, umowach sektorowych i silnym prawie pracy
ShadyTalezz
ShadyTalezz 01.12.2025, 19:40:07
  • 25
Przypominam, że wszelkiej maści gazety, tv i inne media to kluczowe narzędzie walki klas, którym miliarderzy wmawiają nam, że rzeczy, które są w interesie klasy robotniczej tak naprwawdę są be i a tak w ogóle to wcale ich nie chcemy
#polityka #antykapitalizm #gospodarka #ekonomia
ShadyTalezz - Przypominam, że wszelkiej maści gazety, tv i inne media to kluczowe nar...

źródło: G7GNTFwXEAAWmuz

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
01.12.2025, 19:43:07 via Wykop
  • 20
@jerry-snow: bo nie ma świadomości klasowej a rolą mediów jest dokładnie to aby jej nie miała ani nie pozyskała
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
02.12.2025, 00:22:19 via Wykop
  • 4
@jerry-snow: tak tylko, że w naszym kraju związki są skompromitowane i przeciętny pracownik widzi je jako coś złego
  • Odpowiedz
Krs90
Krs90
01.12.2025, 14:04:37
  • 916
#polityka #koalicjaobywatelska #ko #heheszki #tiktok #howdoyoudofellowkids
Widzę że w końcu KO poszło po rozum do głowy i tyra tam tymi g---o tiktokami młode łby xD jakby zrobili to pół roku temu to mieliby szansę wygrać prezydenckie, tak jak im różni ludzie i agencję radziły.
Krs90 - #polityka #koalicjaobywatelska #ko #heheszki #tiktok #howdoyoudofellowkids
Wi...

źródło: obraz_2025-12-01_150248767

Pobierz
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 01.12.2025, 18:22:24 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
sprynek
sprynek
30.11.2025, 07:50:17
  • 454
Ciężka praca popłaca, pamiętajcie. Ciekawe czy roznosiła ulotki w wieku 5 lat.
Oczywiście status ojca nie ma znaczenia xD
#inwestycje #inpost #przegryw #pracbaza
sprynek - Ciężka praca popłaca, pamiętajcie. Ciekawe czy roznosiła ulotki w wieku 5 l...

źródło: IMG_5158

Pobierz
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 30.11.2025, 12:50:07 via Wykop
  • 10
Neofeudalizm


@remlezar: po prostu kapitalizm dochodzący do swojej logicznej konkluzji, to zawsze miało się tak skończyć
  • Odpowiedz

534

Razem nie poprze liberalizacji przepisów dot. najemców niepłacących za wynajem

Tyle gadania o tych mieszkaniach, a jak przychodzi co do czego, żeby jakoś wspomóc rynek mieszkaniowy, zachęcić właścicieli by wynajmowali swoje mieszkania, sprawić, że więcej pustych mieszkań trafi na rynek, bez obawy o oszustów, to "to i tak by nic nie dało". Trzeba więcej sądów, sądów :)

Shiroi420
z
x.com
dodany: 26.11.2025, 21:25:07
  • 174
  • #
    konfederacja
  • #
    razem
  • #
    zandberg
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
  • #
    polityka
ShadyTalezz
ShadyTalezz 26.11.2025, 22:24:27 via Wykop
  • -28
I bardzo dobrze, rentierzy są wystarczająco uprzywilejowaną grupą społeczną
  • 24
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 01:10:32 via Wykop
  • -10
@Howsitgoing:

teraz się 10x zastanowią czy wynajmować komuś kto wygląda na biedaka, który może nie płacić.


Jak teraz się zastanowisz, to przepisy się nie zmienią a ty zmienisz postępowanie?

Nie chcesz to nie wynajmuj, jeszcze kataster i może mieszkanie sprzedasz, zainwestujesz w coś pożytecznego i przestaniesz być pasożytem rentowym żerującym na potrzebie ludzi do posiadania dachu nad głową, ceny mieszkań spadną bo będzie więcej na rynku i wszyscy będą żyli
ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 12:15:23 via Wykop
  • -4
@Podstarzaly_Mandalorianin:

jak świetnie kataster obniża koszt zakupu nieruchomości widać m. in w Niemczech-od lat kataster wysoki


W niemczech kataster jest od pierwszego mieszkania, u nas nikt tego nie proponuje, brak w nim jakiejkolwiek progresji i nie dotyka najbogatszych a wszystkich fałszywa dychotomia. Takie p---------e to mogą uprawiać politycy parówczekowego analfabetyzmu ekonomicznego na wiecach jak nikt nie ma jak zweryfikować ich bredni

W Szanghaju za to istnieje podatek od nowych drugich
ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 12:22:26 via Wykop
  • -3
@przemyslaw-maczka:

W sumie można wprowadzić kaster ma wszystko, to rozwiąże masę problemów. Po co ludziom 2 auta? Tylko planetę trują. Cyk, podateczek i niech sprzedają. Masz 2 telewizory w domu? Bogol, tylko cenę rtv podbijasz. Od każdego kolejnego większy, niech rynek się ruszy. Jest tylu ludzi bezdomnych, a ci uprzywilejowani lokalsi mają masę pokoi których używając na niewiadomo co. Oczywiście rozwiązaniem jest to co dla lewaka jest rozwiązaniem na wszystko ;)
ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 12:27:16 via Wykop
  • -6
@cerastes: tym byś komunisty nie poznał nawet jakby ci tomem kapitału w łeb przywalił, ciesz się że w Polsce lewica to takie przyjazne socdemki bo jak do głosu zaczną dochodzić prawdziwi komuniści to się posrasz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 12:28:15 via Wykop
  • -5
@MaxiuBaxiu:

Pamiętajcie na kogo nie głosowac za niecałe dwa lata.


na konfederancje, PO, PiS, KPP i NL
ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 12:29:14 via Wykop
  • -7
@w9rT_wv_bIAn37l:

problem dotyczy małej grupy ludzi i jest niewidoczny dla większości.


ojej mała prześladowana biedna grupa ludzi będących pasożytami zarabiającymi nic nie robiąc na cudzej pracy poprzez ograniczanie dostępności podstawowego dobra dla każdego człowieka, tylko nie oni!

To zupełnie nie jest przecież tak, że ta mała grupa ludzi ma gigantyczny kapitał i od lat lobbuje za takimi rozwiązaniami i to cud, że coś takiego jeszcze nie przeszło w tym skorumpowanym
ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 17:58:28 via Wykop
  • 0
@Podstarzaly_Mandalorianin:

Zapomniałeś dodać "jeszcze nie proponuje",


nie, nie zapomniałem, nie obchodzą mnie dywagacje w których rząd już zaraz, już zachwilę opodatkuje wszystko na 100% i zostawi cię w samych galotach na
ShadyTalezz
ShadyTalezz 28.11.2025, 00:16:14 via Wykop
  • 0
@gasior5:

jak działa logika w której ktoś, kto nie wykonuje pracy i dostaje pieniądze - ciężko zarobione od ludzi, którzy wynajmują od niego mieszkania NIE ROBIĄC samemu nic? Czymże to jest jak nie pasożytnictwem?

I śmieszne, że p--------z coś o socjaluchach skoro SAM OJCIEC KAPITALIZMU ADAM SMITH TAK UWAŻAŁ GAMONIU

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love
ShadyTalezz
ShadyTalezz 28.11.2025, 03:39:55 via Wykop
  • 0
@gasior5: nie, to pasożyt, czynszojad, ewentualnie zyskojad
ViniciusZunior
ViniciusZunior
26.11.2025, 22:20:12
  • 4
Jak natychmiastowo podwoić cenę sprzedawanego produktu? Napisać na nim że jest BIO albo PROTEINOWY.

#przegryw #handel #ekonomia #zakupy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 27.11.2025, 03:28:48 via Wykop
  • 3
@ViniciusZunior: napisać, że jest prawdziwy polski dla polaków i nakleić orzełka albo znak polski walczącej
  • Odpowiedz

314

Miliarderzy nie powinni istnieć? Władza, wyzysk i bezkarność

Pokaż treści 18+

Miliarderzy nie powinni istnieć? Władza, wyzysk i bezkarność

Jak najbogatsi wykorzystują majątek do łamania prawa, unikania podatków i wpływania na politykę, zachowując bezkarność?Jedni bogacze dla rozrywki zabijali przypadkowych ludzi, podczas gdy inni dokonywali czynów pedofilskich.

BojWhucie
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 24.11.2025, 08:24:22
  • 167
  • #
    antykapitalizm
  • #
    polityka
  • #
    pieniadze
ShadyTalezz
ShadyTalezz 25.11.2025, 00:22:14 via Wykop
  • 1
@FireDash:

U nas bogaci mają sytuację idealną.


to nie przypadek a całkowicie zamierzony projekt - słabe i nieudolne państwo sprawie, że społeczeństwo jest wobec niego nieufne i łatwiej racjonalizować jego demontaż - prywatyzacje, wyprzedaż majątku itp. a w zamian lud dostanie niższe podateczki, które i tak kapitał prędzej czy później przechwyci
ShadyTalezz
ShadyTalezz 25.11.2025, 00:24:54 via Wykop
  • -3
Oczywiście, że nie powinni. Beka z każdego kto jest pracownikiem najemnym albo musi podejmować się pracy zarobkowiej i ich broni - poziom cuckoldztwa godny podziwu.
ShadyTalezz - Oczywiście, że nie powinni. Beka z każdego kto jest pracownikiem najemn...

źródło: 499585188_1133849958772032_4086925904987797678_n

Pobierz
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 25.11.2025, 10:50:42 via Wykop
  • 1
@BoloTrampolina:

Akurat jestem Januszem wiec nie do mnie te wywody o cuckoldztwie


do ciebie właśnie, gdybyś miał prawdziwy kapitał to byś nie spędzał czasu kłócąc się z randomami na portalu ze śmiesznymi

550

Fałszowanie historii. Czyli jak Niemcy próbowali zatrzeć ślady tego, co robili

Fałszowanie historii. Czyli jak Niemcy próbowali zatrzeć ślady tego, co robili

Niemcy próbowali ukryć to, co robili, nie tylko podczas wojny, ale także lata po. Przegląd prób zakłamywania faktów o zbrodniach hitlerowskich.

krkfilm
z
youtube.com
dodany: 23.11.2025, 19:35:49
  • 57
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    iiwojnaswiatowa
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    ciekawostki
  • #
    niemcy
ShadyTalezz
ShadyTalezz 24.11.2025, 11:13:06 via Wykop
  • -3
Niemcy niemcami - ale oni chociaż przyznają się do jakiekolwiek odpowiedzialności za swoje zbrodnie - a po drugiej stronie globu Japonia, która w ogóle się do nich nie przyznaje i ma normalnie pomniki zbrodniarzy z II WŚ a liczbę ofiar w samych Chinach mieli około 20 milionów - a uniknąć jakiejkowlek odpowiedzialności mogli głównie dzięki temu, że amerykanie im na to pozwolili w zamian za wyniki ich bestialskich badań na ludziach)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 18
  • Strona 1 z 18
  • >
  • Yeezy taught me
  • Łódź

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.12.2024

    Komentator
  • VIP
    od 23.07.2021

    VIP
  • Rocznica
    od 13.08.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.03.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 05.01.2019

    Mikroblogger
  • Kałasznikow
    od 04.08.2025

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking