Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko223
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
ShadyTalezz

ShadyTalezz

Dołączył 13 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 69220
  • Znaleziska 7956
  • Mikroblog 61264
  • Obserwujący 177
  • Obserwowane 192
DrGreen_2
DrGreen_2
DrGreen_2
10.01.2026, 10:58:56
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 10.01.2026, 12:36:29 via Wykop
  • 9
@DrGreen_2: nic dziwnego, że Mudk to pdf skoro jego prezydent to też pdf, amerykańskie elity to jedno wielkie zbiorowisko pdfów
  • Odpowiedz

448

Nagranie z kamery policjanta z Minnesoty

Pokaż treści 18+

Słychać strzały, wszystko jak na dłoni.

MajkiFajki
z
x.com
dodany: 09.01.2026, 18:11:12
  • 624
  • #
    usa
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 20:57:44 via Wykop
  • -27
@MajkiFajki: widać też, że kierownicą skręca tak żeby go ominąć a nie w niego, słychhać też, że mówi do niego że nie jest na niego zła i że on nazywa ją "fuckin bitch"
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 20:58:58 via Wykop
  • 4
@zassijt0: Policja za to jest uczona, że w ogóle nie powinna stawać PRZED autem i NIE POWINNA W OGÓLE strzelać do uciekających w autach
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:01:49 via Wykop
  • -8
@Rst00:

3. Babka celowo i z premedytacją utrudniała służbom działania poprzez blokowanie drogi


nie blokowała drogi, widać jak przepuszcza auta na nagraniu i jak próbowała przepuścić samochód ICE machając ręką
Agent nie powiniem w ogóle wchodzić przed samochód - wbrew ich
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:04:03 via Wykop
  • 1
@a94e345cd1084e88ab6e20h41571718a:

1. Widać, że nie była tam przez przypadek, a działania ICE były celem jej ataku.


nie ma to żadnego znaczenia, nie sprawia że można ją
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:04:32 via Wykop
  • -11
@pomywacz: no ciekawe czemu ktoś kto widzi jakichś zamaskowanych gangusów szarpiących za klamkę próbuje odjechać xD
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:06:10 via Wykop
  • -1
@KusanagiNoTsurugi: to czy się bała czy nie nie zmienia tego, że
- pies nie miał prawa w ogóle stawać przed autem, to wbrew ich zasadom
- pies nie miał prawa strzelać do uciekającego auta - to wbrew ich zasadom
- widać wyraźnie, że nie było z jej strony żadnego zamiaru przejechania go, skręcała tak żeby go ominąć, widać i na pierwszych filmach przez koła i w tym nowym poprzez kierownicę
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:06:45 via Wykop
  • 5
@Lketoglutaran: beka będzie jak się kiedyś okaże, że pies, którego spotkasz miał zły dzień i skończysz podobnie a służby powiedzą, że byłeś terrorystą i wszystko jest git
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:09:37 via Wykop
  • 10
@Znachor_enjoyer: tak się kończy jak dajesz byle patusom bez żadnego wykształcenia po 45 dniach szkolenia b--ń i wysyłasz na ulicę porywać ludzi
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:26:11 via Wykop
  • -9
@Rst00:

auto ustawione w poprzek drogi nie blokuje drogi?


auto WYKRĘCAŁO i NIE NIE BLOKUJE BO WIDAĆ NA FILMACH JAK AUTA
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:29:08 via Wykop
  • 1
@siedlikmaster: droga nie była blokowana, widać na nagranich jak auta przejeżdżają, widać że po prostu wykręcała i przepuszczała auta w tym auto ICE machając ręką - zanim wykona manewr

lewaczka miała inne zdanie.


masz nasrane w bani racjonalizując egzekucje bo baba jest
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:30:14 via Wykop
  • -2
@pomywacz: tak blokowały, że widać jak na nagraniach przejeżdżają auta a ona macha im żeby przejechali. Nie mieli prawa ani jej zatrzymać, ani kazać wysiąść z pojazdu ani tym bardziej zabić, nieważne czy chciała uciec czy nie. Agenci ICE nie mają w ogóle jurysdykcji nad obywatelami USA.
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:33:32 via Wykop
  • 5
Marzę o tym żeby móc na widok policjanta. Odetchnąć z ulgą i pomyśleć, że jestem bezpieczny.

ICE to gestapo łamiące prawo i jadące na oparach władzy, niesamowite że ludzie próbują tu bronić państwowej represji obywateli, obrzydliwe lizobuty zamordystyczne
ShadyTalezz - Marzę o tym żeby móc na widok policjanta. Odetchnąć z ulgą i pomyśleć, ...

źródło: buciki

Pobierz
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:42:51 via Wykop
  • -2
@KusanagiNoTsurugi: jako, że nie odniosłeś się w ogóle do senda to uznam, że przyznajesz mi racje ( ͡º ͜ʖ͡º)
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:46:00 via Wykop
  • -2
@Matkasiedziztylu: nijak, to prawna szara strefa
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 22:56:31 via Wykop
  • 2
@sebasan: no tak jak mówię, policjant nie może tego w ogóle robić w USA ale agent ICE to nawet nie policjant, on ma jeszcze mniejj praw, nie może nawet zatrzymać kogoś kto blokuje drogę tylko powinien wezwać policje
ShadyTalezz
ShadyTalezz 10.01.2026, 03:24:42 via Wykop
  • -1
@zalogowany_user:

ma znaczenie, bo to zwykła amerykańska piata kolumna która chce wpuścić do własnej ojczyzny trzeci świat by aby inni musieli go później utrzymywać, granice maja być szczelne, a tych co je przekroczyli nielegalnie w-----ć natychmiast


nie ma żadnego znaczenia, to co robisz to znowu dehumanizacja i nic więcej, taktyka najobrzydliwszych reżimów w historii. w komuszym zssr też byś pewnie klaskał jakby ludzi z ulic porywali "wrogów
ShadyTalezz
ShadyTalezz 10.01.2026, 12:08:05 via Wykop
  • -1
@karpiniusz:

brak godności, a sam mówisz dokładnie językiem pogardy, dehumanizacji i moralnej wyższości.


o mój borze sojowa woke prawica, liberalizm wygrał tak mocno, że nawet prawaki próbują grać jego
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 21:50:15
  • 116
Ale będę kisnął ze śmiechu jak wszystkie prawackie lizobuty, które teraz racjonalizują morderstwo typiary przez agentów ICE będą płakać na złą policję na marszu niepodległości
#bekazprawakow #usa #trump
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
09.01.2026, 22:01:49 via Wykop
  • 42
@MadMan1: Nie chciała nikogo przejechać, widać wyraźnie i na pierwszych nagraniach, że koła skręcają i na tym nowym, że kręci kierownicą oby wyminąć tego zbira

Jak masz jakieś dowody na to, że chciała go przejechać to pokaż a jak nie to kończymy dyskusję
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
09.01.2026, 22:28:35 via Wykop
  • 21
@MadMan1: OBSERWACJA GDZIE, CO ZAOBSERWOWAŁEŚ KONKRETNIE NAPISZ MI, NA JAKIEJ PODSTAWIE TAK SĄDZISZ BO JA CI NAPISAŁEM - zarówno koła jak i kierownica skręcały w stronę przeciwną agentowi, czemu to robiła skoro chciała go przejechać? Jakie to ma znaczenie, że masa osób poza tobą jest ślepa i nie widzi tego?
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
09.01.2026, 22:48:18 via Wykop
  • 2
@whos_your_daddy_snakegirl: based
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
09.01.2026, 23:02:10 via Wykop
  • 2
@MadMan1: aha to spoko
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
10.01.2026, 03:09:51 via Wykop
  • 3
@K_Feras_P: nie można bo jakby czuł się zagrożony to by nie nagrywał, a na jego nagraniu w dodatku widać jak kobieta kręci kierownicą przez co mógłw wiedzieć że skręca żeby go nie przejechać.

Ponadto - pies nie powinien w ogóle wchodzić przed samochód - to błąd niezgodny z tamtejszą praktyką policyjną i praktyką ICE, w ogóle wyjście przez nich z auta to jest kompletnie niepotrzebna eskalacja, tak samo szarpanie za klamkę
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 13:05:17
  • 9
Wspaniały suckes Trumpa! Ciekawe jak u nas to wygląda, pewnie dużo gorzej bo bardzo lubimy amerykańskiego siusiaka, ale mam nadzieję że się to zmieni

#bekazprawakow #usa #trump
ShadyTalezz - Wspaniały suckes Trumpa! Ciekawe jak u nas to wygląda, pewnie dużo gorz...

źródło: G-M4K5TXAAA37VO

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
09.01.2026, 13:27:14 via Wykop
  • 3
@ab_ovo_usque_ad_mala: pokazuje to ogólny trend społeczeństw w całej europie, politycy to inna bajka ale prędzej czy później presja woli ludu będzie na tyle wyraźna że spektrum polityczne zacznie odbijać powoli w antyamerykańską stronę
  • Odpowiedz
bo-banley
bo-banley
08.01.2026, 19:50:31
  • 610
#usa #trump #bekazprawakow

Nie wiem co o tym wszystkim myśleć dopóki mi nie powie amerykański dziki trener
bo-banley - #usa #trump #bekazprawakow 

Nie wiem co o tym wszystkim myśleć dopóki mi...

źródło: zethghw65wkjwhsk

Pobierz
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 08.01.2026, 23:09:21 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 08.01.2026, 23:29:54 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 09.01.2026, 12:59:06 via Wykop
  • 1
@10129:

pokaż dowód tego.


przy okazji jest to dowód na to, że asmongold to kłamca bo ciągle powtarza, że to wszystko groźni przestępcy.
ShadyTalezz - @10129: 
pokaż dowód tego.

przy okazji jest to dowód na to, że asmongo...

źródło: G-LrR82XQAAzgjG

Pobierz
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 08.01.2026, 22:18:00
  • 15
#antykapitalizm #heheszki #usa #trump #bekazprawakow
ShadyTalezz - #antykapitalizm #heheszki #usa #trump #bekazprawakow

źródło: G-KZ-jvWcAAvTta

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
09.01.2026, 01:24:44 via Wykop
  • 9
@cerbera: ziomek nie zrozumiałeś posta, właśnie o to chodzi, że ten z Chin nie został zabity a ta kobieta z USA została zabita xD
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 07.01.2026, 15:37:20
  • 30
Widzę już któryś raz z kolei, że na wypoku forsowana jest narracja, że Wenezuela popadlą w ruinę przez zły komunis, który w pewnym momencie opętał kraj np. tu: https://wykop.pl/wpis/84532341/pkb-polska-vs-wenezuela-wykres-na-przestrzeni-praw

Ten zalinkowany wpis to idealny przykład tego, że kult PKB i wrzucanie go jako argumentu do każdej możliwej dyskusji o gospodarce bez podawania szerszego kontekstu na temat tego co udało się dzięki temu PKB osiągnąć nie ma sensu, bo można mieć wysokie PKB a
@pogop +10
PKB Polska vs Wenezuela, wykres na przestrzeni prawie 100 lat. Trochę takie jakby kapitalizm kontra socjalizm.

#ciekawostki #polska #wenezuela #gospodarka #pieniadze #ekonomia
więcej
ShadyTalezz - Widzę już któryś raz z kolei, że na wypoku forsowana jest narracja, że ...

źródło: G904q6oaQAAMnuq

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
07.01.2026, 15:58:10 via Wykop
  • 5
@Not_Broken:
za każdym razem przygłupi prawak nie potrafi odnieść się do argumentów tylko wrzuca idiotyczne memy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kapitalizm zabił i zabija więcej ludzi niż komunizm, tylko jak kapitalizm zabija to jego ofiary nie zostają ofiarami kapitalizmu a "korupcji" 'złego zarządzania" cz "własnej moralnej porażki ofiar" a jak w komunizmie ktoś ginie to zawsze jest ofiarą komunizmu tak jak twierdzi czarna księgo komunizmu, która
ShadyTalezz - @Not_Broken: 
za każdym razem przygłupi prawak nie potrafi odnieść się ...

źródło: 159731f3e3d02c0c0d9598764e1046766ab76cfe15ff37c18688c8cb1143558f

Pobierz
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
07.01.2026, 16:02:37 via Wykop
  • 5
@Miii_Kiii: jakieś bajki o masonerii to rzucaj może pod filmikami z żółtymi napisami na yt.

Sachs to libek, którego na starość złapały wyrzuty sumienia za akcje amerykańskiegi imperializmu, których był częścią - i niezależnie co o nim sądzisz to badanie mówi prawdę, a to że atakujesz jesgo osobę zamiast rzetelności badania to potwierdza.. Merscheimer to nie moja bajka ideologiczna ale go w miarę szanuję bo jego analiza amerykańskiego imperializmu jest
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
07.01.2026, 16:19:47 via Wykop
  • 4
@Miii_Kiii:

Owszem chcą, ale dużo, dużo bardziej chcą żeby tej ropy nie mogli kupować Chińczycy i Ruscy.


ale wiesz, że Chevron normalnie operuje od lat w Wenezueli i sprzedaje ropę chińczykom i ruskim a Trump od roku próbuje wcisnąć ruskom pokój na ukrainie i oddać część wpływów w europie wschodniejj w zamian za to, żeby ruscy stanęli po ich stronie w starciu z chińczykami a dla ciebie tak czy siak
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
07.01.2026, 20:33:27 via Wykop
  • 5
@TheKirghizLight: no wiem o tej transformacji, dlatego napisałem, że libek
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
07.01.2026, 21:07:18 via Wykop
  • 5
@Cox213777: no właśnie pokazałem na przykładzie Wenezueli ile jest to warte, ale najlepiej to widać na przykładze USA gdzie najbiedniejszy stan ma dużo większe PKB per capita niż najbogatsze kraje europejskie a największa i najbardziej zabita dziura we wschodniej Polsce nie ma tak tragicznego standardu życia jak amerykańskie zadupia, nie wspominając o np. krajach skandynawskich
  • Odpowiedz

398

ONZ: działania Izraela wobec Palestyńczyków zaczynają przypominać apartheid

ONZ: działania Izraela wobec Palestyńczyków zaczynają przypominać apartheid

Dyskryminacja i segregacja Palestyńczyków, prowadzone przez Izrael na Zachodnim Brzegu Jordanu, zaczynają przybierać formę apartheidu - ocenił w opublikowanym w środę komunikacie Wysoki Komisarz ONZ ds. Praw Człowieka Volker Tuerk. Agencja AFP zwróciła uwagę na fakt [...]

Bobito
z
wnp.pl
dodany: 07.01.2026, 13:10:57
  • 40
  • #
    wojna
  • #
    izrael
  • #
    palestyna
  • #
    zydzi
  • #
    bliskiwschod
  • #
    informacje
ShadyTalezz
ShadyTalezz 07.01.2026, 18:58:48 via Wykop
  • 6
ZACZYNAJĄ? Apartheid tam trwa od lat i to jeszcze gorszy niż ten z RPA
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pogop
pogop
07.01.2026, 01:37:02
  • 10
PKB Polska vs Wenezuela, wykres na przestrzeni prawie 100 lat. Trochę takie jakby kapitalizm kontra socjalizm.

#ciekawostki #polska #wenezuela #gospodarka #pieniadze #ekonomia
pogop - PKB Polska vs Wenezuela, wykres na przestrzeni prawie 100 lat. Trochę takie j...

źródło: FB_IMG_1767749578401

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 07.01.2026, 14:53:21 via Wykop
  • 3
@pogop:

Trochę takie jakby kapitalizm kontra socjalizm.


no no zupełnie amerykańskie sankcje nie mają z tym nic wspólnego, wcale nie jest tak że w okresie największego boomu(okolice 2010) amerykańskie media próbowały wmawiać ludziom, że Wenezuela to kapitalizm a nie socjalizm(co było częściową prawdą, bo Wenezuela nigdy nie była ani nie jest socjalistyczna, tylko socjaldemokratyczna) i wcale nie jest tak, że rządy Chaveza zlikwidowały niemalże skrajne ubóstwo w Wenezueli, które gdy
ShadyTalezz - @pogop: 
 Trochę takie jakby kapitalizm kontra socjalizm.

no no zupełn...

źródło: G904q6oaQAAMnuq

Pobierz
  • Odpowiedz

267

"Po upadku Maduro Kim Dzong Un stawia wszystko na broń atomową"

"Po upadku Maduro Kim Dzong Un stawia wszystko na broń atomową"

"Operacja amerykańskich sił specjalnych, która zakończyła się schwytaniem prezydenta Wenezueli Nicolása Maduro, odbiła się szerokim echem na arenie międzynarodowej. W centrum uwagi znalazł się przywódca Korei Północnej, Kim Dzong Un, który według ekspertów z niepokojem obserwuje wydarzenia..."

paramedix
z
rmf24.pl
dodany: 07.01.2026, 11:57:51
  • 108
  • #
    korea
  • #
    koreapolnocna
  • #
    atom
  • #
    usa
  • #
    wojsko
  • #
    konfliktynaswiecie
ShadyTalezz
ShadyTalezz 07.01.2026, 13:03:15 via Wykop
  • -3
@Zenon_Zabawny: Korea ma gigantyczne złoża surowców, na które USA chce położyć łapę od dekad, gdyby nie atom to już dawno by to zrobili.
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 22:26:24
  • 48
Kilka dni temu amerykański rząd dokonał próby zmiany reżimu w Wenezueli - wykopki przekonywały mnie, że to dobrze bo pozbyli się złego dyktatora i teraz Wenezuelczykom będzie lepiej. Krzyczano na mnie, gdy mówiłem że historia amerykańskiego interwencjonizmu jest krwawa i nigdy nie kończy się dobrze dla populacji kraju w którym następuje interwencja. Dziś już wiemy, że realnie u władzy w najlepszym wypadku pozostanie dokładnie ten sam reżim z tymi samymi ludźmi tylko
ShadyTalezz - Kilka dni temu amerykański rząd dokonał próby zmiany reżimu w Wenezueli...

źródło: G96-xQqXIAE3O4t

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
06.01.2026, 09:27:35 via Wykop
  • 2
@cyprianos:

skład wiesz co będzie jak minęło kilka dni


nie wiem co będzie, wiem jak się poprzednie operacje zmiany reżimu
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
06.01.2026, 09:31:44 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
06.01.2026, 10:11:41 via Wykop
  • 2
@munioman: już kiedyś mieli takie bojówki - contry, a większość karteli tak się dziwnie składa, że ma powiązania z CIA ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
06.01.2026, 15:32:18 via Wykop
  • 2
@Darth_Father: zionist detected opinion rejected
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
06.01.2026, 17:26:35 via Wykop
  • 2
@Darth_Father
akysz faszystowski ludobójco
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
06.01.2026, 23:57:37 via Wykop
  • 2
@cerbera: typie, mam w p-----e gdzie będą chińczycy, nie robi mi to żadnej różnicy, tak samo nie robi to tobie, nic nie zyskasz na tym, że USA rozwali kolejny kraj. Anarchistą nigdy nie byłem bo lubię się myć.
  • Odpowiedz
Monsieur_V
Monsieur_V
05.01.2026, 17:29:20
  • 118
#iran #usa #izrael #wojna
Jedziemy z tym 2026
Monsieur_V - #iran #usa #izrael #wojna 
Jedziemy z tym 2026

źródło: obraz

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 22:08:45 via Wykop
  • 9
@Kemo:

Znaczy czego oczekujesz? Zapowiadali, że tam wejdą i to zrobili. Zabrali Maduro. Teraz skoro jednak "rząd" się nie rozpadł to będą tam prawdopodobnie cisnąć dalej.


ja p------e xD Ziomek Trump ma w p-----e kto tam rządzi, oni chcą tylko ropy, zabrali Maduro i chcą się dogadać z następczynią a jak nie wyjdzie to pewnie będą próbować do skutku, to nie jest żadne obalenie zlego dyktatora i wprowadzanie demokracji -
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 22:22:57 via Wykop
  • 8
@bzyku95: chłopie k---a jak żałosnym bytem trzeba być, żeby się cieszyć z tego, że amerykańskie imperium zgwałci i r---------i kolejny kraj po to żeby amerykański przemysł zbrojeniowy, amerykańskie koncerny naftowe i izraelski ludobójczy projekt mogły napchać kabzy ja p------e. Cieszący się irańczycy chociaż mają jakąś nadzieje, że dzięki temu coś z tego będą mieli - chociaż tak nie będzie, tak ja nie było w Iraku, Afganistanie czy Libii.

Ty jesteś
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 06.01.2026, 00:54:30 via Wykop
  • 4
@klozi: A MYŚLISZ, ŻE KOMU AMERYKANIE SPRZEDADZĄ WENEZUELSKĄ ROPĘ? TRUMP JEST DOBRYM ZIOMEM PUTINA I OD ROKU MU PRÓBUJE ODDAĆ UKRAINĘ ŻEBY STANĘŁA PO JEGO STRONIE PRZECIWKO CHINOM
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 06.01.2026, 23:56:08 via Wykop
  • 2
@bzyku95

nie no za to bez Amerykanów w tych krajach to był istny raj xDD


W KAŻDYM Z TYCH KRAJÓW BEZ AMERYKAŃSKIEJ INTERWENCJI BYŁOBY LEPIEJ.
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 06.01.2026, 09:36:27
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kondziu96
kondziu96
07.01.2026, 00:20:37 via Wykop
  • 0
@Mamiser: każdego komu leży sprawiedliwość na sercu obchodzi
  • Odpowiedz
Mamiser
Mamiser
07.01.2026, 06:56:19 via Wykop
  • 0
@Mamiser: każdego komu leży sprawiedliwość na sercu obchodzi


@kondziu96: no to maduro został bez krwawo obalony, więc sprawiedliwość triumfuje
  • Odpowiedz
Filippa
Filippa
03.01.2026, 16:15:28
  • 60
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 159
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 17:00:14 via Wykop
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 17:18:04 via Wykop
  • 4
@Rad-X:

idź pieprzyć komunistyczne farmazony na pikabu xD


napisałem prawdę, północ chciała powstrzymać ludobójstwo i zunifikować kraj - tak jak chciała tego większość społeczeństwa a nawet jeśli byłoby tak jak mówi to zachodnia narracja - że zła północ zaatakował niewinne południe to i tak NIE MA ŻADNEGO USPRAWIEDLIWIENIA NA TO CO O------I TAM
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 17:34:07 via Wykop
  • 2
@Rad-X:

to że jedni i drudzy mieli swoje za uszami i chcieli się "jednoczyć". Ale Rosja i USA trzymały ich za wodzy. Północ nie powinna była naruszać statusu quo i tyle.


ok powiedzmy, że nie powinna(nie wierzę w to ale nieważne) - tak jak napisałem, kompletnie nie zmienia to dla mnie równania, to co zrobili tam jankesi to było ludobójstwo i tyle, jak najabardziej krytyka ich za to jest
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 19:57:56 via Wykop
  • 3
Dlaczego więc mieszkasz w Polsce albo innym kapitalistycznym kraju, a nie na jakiejś Białorusi, Korei Północnej albo Chin, za biednie w tym komunizmie?


@Vinizius: bo tutaj się urodziłem, tu mam rodzinę i przyjaciół i:

none of us is free until all of us is
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 19:59:50 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 20:18:08 via Wykop
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 20:36:51 via Wykop
  • 2
@twoj-stary-to-jp2: czas pokaże ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 20:37:43 via Wykop
  • 3
@kill15you:

tyle, że Wenezuela po zmianie władzy będzie miała szanse na wyjście z biedy. US ofc ropą nie pogardzi pewnie, ale nie sądzę, że ropa była głównym powodem. Raczej chodziło o to, że chiny tam próbowały z rosją się przymilać do władzy.


jak to wyszło w Iraku? W Syrii? W Libii? W Iranie? W Afganistanie? W Wietnamie? Następnym razem się uda, trust me
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 20:43:23 via Wykop
  • 2
@Vinizius:

Pod dyktandem USA i szeroko pojętego zachodu żyje się lepiej niż przez pozostałą część historii człowieka.


kosztem grabieży, biedy i nędzy globalnego południa. Powiedz dziecku pracującemu w jakimś Kongo w kopalni Kobaltu po 16h dziennie zapierdającemu żebyś mógł pisać te wysrywy na komputerku, że człowiek nie wymyślił lepszego systemu i tak musi żyć bo taka jest jego
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 21:32:48 via Wykop
  • 2
@Vinizius:

Rozumiem że globalne południe żyło kiedyś w dobrobycie? Nie było tam nędzy, głodu i wyzysku?


Tak, były miesjca w Afryce, które przed okresem kolonializmu i neokolonializmu radziły sobie dobrze - na pewno dużo lepiej niż teraz(np. Somalia), były też takie gdzie po rewolucji antyimperialnej poczyniono ogromny progres a potem imperium zabiło przywódcę i progres się skończył(Burkina Faso Thomasa Sankary na
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 21:55:26 via Wykop
  • 4
obrze słyszeć że Afryka radzi sobie coraz lepiej, życzę im powodzenia, szkoda że jej mieszkańcy milionami wolą przypływać do państw kapitalistycznych zamiast dokonywać zmian i budować dobrobyt u siebie.


@Vinizius: LUDNOŚĆ AFRYKI SPŁYWA DO EUROPY DOKŁADNIE PRZEZ ZACHODNI IMPERIALIZM, KTÓRY PREZ DEKADY NISZCZYŁ I Z PREMEDYTACJĄ WSTRZYMYWAŁ ICH ROZWÓJ DO STOPNIA W KTÓRYM LUDZIE WOLĄ UCIEKAĆ NIŻ SIĘ BAWIĆ W KOLEJNE REWOLUCJE, KTORE I TAK ZOSTANĄ STŁAMSZONE PRZEZ IMPERIUM

nie
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 22:06:49 via Wykop
  • 2
@Vinizius:

Jednak trzeba przyznać uczciwie, że ani Wenezuela ani Afryka to nie są bezpieczne regiony. Ludzie kolorytu nawet jak przyjadą do państw cywilizowanych to zachowują się tak, że przyozdabiają wszelkie zaszczytne statystyki miejscowych wydziałów policji.


tak samo jak Polacy w wielkiej brytanie gdy eksportowaliśmy tam biedę i bezrobocie. Ludzie biedni częściej będą popełniać przestępstwa, to nie efekt koloru skóry a pozycji w społeczeństwie.
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 22:13:32 via Wykop
  • 2
@Vinizius:

To efekt nie biedy, a genów.


Polacy są genetycznie złodziejami samochodów?
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 22:19:33 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 22:28:17 via Wykop
  • 4
@Vinizius:

Ten który odpowiada za kradzież samochodów


konkretnie, pokaż gen lub zestaw genów. Wszystkie badania jakie istnieją na temat przyczyn przestępczości wskazują na przyczyny warunki materialne, nie ma ani jednego sprecyzowanego genu ani zestawu genów, które nauka uznała za geny powodujące skłonność do przestępczości, po prostu p--------z brednie aby racjonalizować sobie swoje przekonania wynikające z subiektywnych
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 22:50:05 via Wykop
  • 3
@Vinizius:

twoje bzdury jak pisałeś że na Białorusi jest kapitalizm xD


oczywiście, że jest, istnieje własność prywatna środków produkcji, białoruś posiada gospodarkę rynkową - prywatne firmy a nawet giełdę.

Wytłumacz mi dlaczego nie ma tam kapitalizmu bo fascynuje mnie twój tok myślenia, chciałbym poznać definicję kapitalizmu w którą białoruś się nie wpisuje :)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 23:07:29 via Wykop
  • 3
@Vinizius: oczywiście definicja kompletnie z dupska - kapitalizm to istnienie wartości prywatnej i rynków - oba te warunki Białoruś spełnia więc jest kapitalistyczna i żaden poważny akademik czy ekonomista tego nie podważy, Lukashenko nie jest komunistą, za komunistę się nie uważa ani w żaden sposób z komunizmem jako ideogloią się nie utożsamia, tak samo jak Putin.

A jeśli to czy kraj jest komunistyczny mierzyć zaangażowaniem państwa w gospodarkę to wszystkie kraje
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 03.01.2026, 23:13:17 via Wykop
  • 2
@Vinizius:

Wszystkie czyli które, daj przykład.


wszystkie czyli to jest consensus naukowy i jakiegokolwiek zrecenzowanego bania nie znajdziesz w internecie to mówi o biedzie, nierównościach i innych czynnikach środowiskowych jako głównej przyczynie przestępczości, nikt poważny nie uznaje, że geny są jakąś ważną jej
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 02:20:08 via Wykop
  • 2
@zalogowany_user:

aż do pierwszej wojny światowej, USA się rozwiało wyłącznie na wolnym handlu i innowacyjności, automatyzacji produkcji i emigrantach z Europy którzy otrzymywali awans cywilizacyjny btw stany mają jedną z najciekawszych historii ever, szczególnie ich trudne początki i bujny rozkwit


na ludobójstwie rdziennej ludności, grabieży jej ziemii, niewolnictwie z którego nadwyżki kapitałowie wydawane na konsumpcje przez południowych właścicieli plantacji napędziły przemysł na północy, na kradzieży technologii i stworzeniu podwalin pod
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 02:22:04 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 02:39:35 via Wykop
  • 2
@MshL:

dokładnie tak było

tak jak mówisz Miras xd


nieważne w jakie powody wierzysz nigdy to nie usprawiedliwia
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 22:10:06 via Wykop
  • 1
@Crocetto: to teraz przeczytaj te rozdziały, zobacz co tam jest napisane, wróć i przeproś
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 06.01.2026, 01:12:10 via Wykop
  • 1
@Crocetto: czy ty rozumiesz różnicę pomiędzy odziedziczeniem czegoś po starych a mówieniu o wpływie "rasy" w kolokwialnym rozumieniu tj. koloru skóry/etniczności(bo w rozumieniu naukowym to nie rasa) tak jak pisał to typ od którego ta dyskusja się zaczęła i która jest kontekstem tego co napisałem? Gdzie w tej książce autorzy dochodzą do jednoznacznego wniosku, że jakaś "rasa" ma większą skłonność do przestępczości przez swoją genetykę? Proszę zróm mi screena z
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 14:37:18
  • 12
Bardzo śmieszy jak libki od prawie roku - słusznie zresztą wyzywają Trumpa od ruskich pachołków a po operacji zmiany reżimu w Wenezueli nagle myślą, że to w niesmak Rosji i nagle Trump jest antyrosyjski a każdą krytykę tej nielegalnej akcji nazywają onucyzmem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciekawe jakie bajki będą sobie wmawiać jak przyjdzie czas na Meksyk czy Kolumbie tak jak Trump to zapowiada

#bekazlibka #
ShadyTalezz - Bardzo śmieszy jak libki od prawie roku - słusznie zresztą wyzywają Tru...

źródło: G901yciWcAEerW9

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 16:37:00 via Wykop
  • 9
@Jestem_robotem123:

ale po co sobie cokolwiek wmawiać xd cywilizowanie s-----------h reżimów jest z korzyścią dla całego świata


po co sobie wmawiać, że USA tam zaprowadzi jakąkolwiek cywilzacje? Jaka cywilzacja jest teraz w Afganistanie po amerykańskiej interwencji? Jaka w Libii? Jaka w Syrii? Jaka w Iraku? Jaka w Iranie?
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 17:05:54 via Wykop
  • 9
@Jestem_robotem123:

ale co ty chcesz nam powiedzieć ze jak talibowie przejęli wladze w Afganie to jest lepiej?


nie k---a dokładnie na odwrót xD
Chcę ci powiedzieć, że coś takiego jak amerykański "nation building" nie działa a ich interwencjonizm kończy się blowbackiem i jeszcze większą tyranią u władzy tak jak w Afganistanie, Iraku czy Syrii, amerykanie tam siedzieli kupę czasu i wydali kupę hajsu i wszystko na nic, równie dobrze mogli
ShadyTalezz - @Jestem_robotem123: 
ale co ty chcesz nam powiedzieć ze jak talibowie p...

źródło: USopium7

Pobierz
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
05.01.2026, 09:48:52 via Wykop
  • 2
@Jestem_robotem123: nie, nie zgadzamy się, koncept blowbacku przelatuje ciągle nad twoją głową i tyle
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
05.01.2026, 13:30:59 via Wykop
  • 2
@Jestem_robotem123: a mi nie chce się tłumaczyć jak dziecku, że amerykański interwencjonizm zawsze źle się kończy skoro nadal nie zrozumiałeś
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
05.01.2026, 22:05:39 via Wykop
  • 1
@Jestem_robotem123: nie było w Polsce amerykańskiego interwencjonizmu, nie było żadnego puczu ani interwencji zbrojnej, co ty p--------z
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
06.01.2026, 00:55:34 via Wykop
  • 1
@Jestem_robotem123:gdyby nie ten amerykański gospodarczo polityczny interwencjonizm to nie byłoby hitlera i zssr xD
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 09:52:48
  • 76
Jak to działa, że nawet obecna administracja nie próbuje się usprawiedliwiać i podawać fałszywych pretekstów ale na wykopie(i nie tylko) ludzie nadal próbują robić propagandę za nich i wmawiać innym, że nie rozumiesz lewaku! Oni to zrobili bo to zły dyktator i złe rzeczy robił!
Kto w to realnie wierzy? Dla kogo takie bajki są wiarygodne w momencie gdy od 2 lat USA finansuje i wspiera ludobójstwo w Gazie? W momencie gdy
ShadyTalezz - Jak to działa, że nawet obecna administracja nie próbuje się usprawiedl...

źródło: G9xcWsPWQAEfLUG

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 10:04:15 via Wykop
  • 19
@SoplicaTadeusz:

W przypadku Wenezueli bardzo ładnie się zachowali. Przyjechali po człowieka, który był przyczyną agonii swoich obywateli i go zabrali nie zabijając przy tym żadnego człowieka


Zabili przynajmniej 40 osób a nie zero i wspomnisz te słowa: na tym nie koniec - powtarzasz ślepo propagandę agresora. Główną przyczyną agonii Wenezuelczyków były amerykańskie sankcje - wg. bania Jeffreya Sachsa ponad 40 tysięcy już do końca 2019 roku, Saddam też został szybko obalony
ShadyTalezz - @SoplicaTadeusz: 
W przypadku Wenezueli bardzo ładnie się zachowali. Pr...

źródło: G9xr7YfWsAAMUNA

Pobierz
ShadyTalezz - @SoplicaTadeusz: 
W przypadku Wenezueli bardzo ładnie się zachowali. Pr...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 10:05:41 via Wykop
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 10:08:01 via Wykop
  • 5
@Chlodny_Pokerzysta:

zgadzam sie z wpisem, większość ludzi nie powinna się wgl odzywać i słuchać sprawdzonych autorytetów ew potem dodać coś od siebie.


tylko problem jest taki, że większość sprawdzonych autorytetów w polskich mediach z tego co widziałem - sieję tę samą propagandę, bo jesteśmy wasalem USA i nasze media biorą udział w operacji wytwarzania przyzwolenia na interwencje, tak samo jak usprawiedliwiały wojnę w Iraku czy Afganistanie w których ginęli Polscy
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 10:28:42 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 10:29:15 via Wykop
  • 5
@hot_tomek: bardzo miło mi, że myślisz że moje posty są na tyle dobrze napisane, że wyglądają jak AI (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 13:36:42 via Wykop
  • 3
@twoolf:

"go zabrali nie zabijając przy tym żadnego człowieka, którego zabić absolutnie nie musieli dla powodzenia akcji".


wśród ofiar byli NIEWINNI
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 16:37:24 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 16:40:33 via Wykop
  • 5
@Ucho1899:

1. w Polsce nie ma żadnych złóż które zachęciłyby USA do najazdu na ten kawałek ziemii


jest za to strategiczne położenie na flance
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 17:40:45 via Wykop
  • 7
@macmat55: pewnie jakieś spektrum autyzmu i bycie bardzo upartą osobą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
05.01.2026, 13:31:40 via Wykop
  • 1
@SoplicaTadeusz: no otóż już wiemy, że zabili cywilów więc nadal się myliłeś
  • Odpowiedz

1782

Koniec Maduro! Przypominamy To jego "szwadrony śmierci" skatowały Tomasza Surdela

Koniec Maduro! Przypominamy To jego "szwadrony śmierci" skatowały Tomasza Surdela

W 2019 roku w Caracas brutalnie pobito polskiego dziennikarza, Tomasza Surdela (znanego m.in. z odcinków "Bez Planu"). Sprawcami byli ludzie z FAES osobistej gwardii Maduro. Sprawa nigdy nie została wyjaśniona. Skoro Maduro został "wyjaśniony", może czas, aby odpowiedział też za skatowanie Polaka

Wardegas
z
wykop.pl
dodany: 04.01.2026, 19:27:45
  • 162
  • #
    wenezuela
  • #
    wojna
  • #
    polska
  • #
    bezplanu
  • #
    usa
  • #
    trump
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 13:30:21 via Wykop
  • -6
Przecież władza się kompletnie nie zmienia tylko ma inną twarz i jankesi ukradną całą ropę, taka to zmiana xD
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

419

Marco Rubio bez ogródek. Ten kraj jest kolejnym celem USA

Marco Rubio bez ogródek. Ten kraj jest kolejnym celem USA

Stany Zjednoczone mogą wkrótce skierować swoją uwagę na Kubę - zasugerował sekretarz stanu Marco Rubio w wywiadzie dla NBC. Polityk, odnosząc się do możliwych działań wobec komunistycznego reżimu w Hawanie, podkreślił, że sytuacja na wyspie jest coraz trudniejsza, a kubańskie władze powinny [...]

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 04.01.2026, 17:36:34
  • 127
  • #
    wojna
  • #
    polityka
  • #
    kuba
  • #
    usa
  • #
    geopolityka
  • #
    swiat
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:14:49 via Wykop
  • 67
@Miii_Kiii: śmieszne, że to piszesz, bo rodzina Rubio owszem uciekła z Kuby przed dyktaturą i prepresjami - ale nie komunistyczną Castro a tą Batisty tj. pionka USA, przy okazji byli zaangażowani w przemyt k-----y

A za najwięcej biedy na Kubie odpowiada nielegalna blokada handlowe trwająca już ponad 60 lat, którą w ONZ popiera tylko USA i Izrael - ogranicza ona import nawet żywności i podstawowych produktów medycznych do Kuby a
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:17:15 via Wykop
  • -8
@486DX2: życzę ci, żeby tobie USA rozwaliło dom bo znajdą pod nim ropę
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:18:22 via Wykop
  • -1
@towarzysz-eko:

Te trudności z którymi borykają się Kubańczycy to surowce czy interesy z Chinami?


nielegalna blokada handlowe trwająca już ponad 60 lat, którą w ONZ popiera tylko USA i Izrael - ogranicza ona import nawet żywności i podstawowych produktów medycznych do Kuby a najśmieszniejsze jest to, że mimo tego Kuba i tak ma lepszy system ochrony zdrowia i dłuższą średnią długość życia niż najbogatszy kraj świata ( ͡°
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:24:31 via Wykop
  • -1
USA to groźny terrorystyczny kraj
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:25:41 via Wykop
  • -3
@turfa8: nie wiem za co cię minusują, USA od ponad 60 lat utrzymuje tam nielegalną blokadę handlową
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:26:43 via Wykop
  • -3
@DziendobryMireczku: no z żywnością pewnie problemów wielkich nie mają, największe z energią, lekarstwami i nowymi technologiami
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:28:32 via Wykop
  • -3
Już jeden prezydent próbował zrobić porządek z Kubą. Mało brakowało, żeby skończyło się fajerwerkami.


@groman43: google operacja Northwoods
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:31:00 via Wykop
  • -4
@Matylda_Megara: tak, takich co uciekli przez reżimem ale nie Castro a Batisty tj. pionka USA, teraz widać zatęsknił za zniewoleniem swojego ludu pod amerykańskim butem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 23:50:49 via Wykop
  • -3
@jakub-dolega: nałożyło cła na UE i próbuje ingerować w politykę wewnętrzną mojego kraju
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 01:35:12 via Wykop
  • -2
@psarnack: pisałem o sztucznym g---o kraju zwanym USA, kacapia zaraz za nim w kolejce
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 09:55:55 via Wykop
  • -3
@Miii_Kiii: nie, Kuba to kraj, który wywalczył swoją wolność od opresyjnej kolonialnej dyktatury w której był burdelem ameryki - gdzie amerykańscy politycy, mafiozi i biznesmani jeździli gwałcić ofiary handlu ludźmi(również nieletnie) a reszta społeczeństwa żyła w biedzie oraz nędzy i jest za to od kilku dekad karana pomimo tego, że Castro tuż po rewolucji poleciał do USA i chciał się dogadać - w nagrodę dostał kilkaset prób zabójstwa przez CIA
ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 10:01:37 via Wykop
  • -2
@psarnack: przyjaciel Rosji? Tak co chwilę nazywa się Trump, ciągle mówi o tym jakim to nie jest kumplem Putina, jak chce oddać Ukrainę Rosji i robić z nimi biznesy więc mnie nie rozśmieszaj ze spinem o tym jak to źle Trump robi Rosji. Jest już całkiem jasne, że Trump porwał tylko sobie Maduro dla show podczas gdy reszta reżimu została na miejscu i nadal będzie rządzić, po prostu oddadzą ropę
Dragonan
Dragonan
Dragonan
04.01.2026, 23:05:12
  • 3
Co by nie mówić tych dwóch zadufanych w sobie kretynów ma przypadkiem więcej wyczucia niż prawie wszystkie ośrodki analityczne, firmy konsultingowe, ośrodki badawcze i uniwersyteckie, think-tanki polityczne i elity polityczne państw.

USA jako jedyne państwo realnie inwestuje w AI. A Trump jako jedyny przywódca na świecie realnie przyjął za zasadę, że ten rozwój ma nie być w żaden sposób ograniczony. Musk jest jednym z tych co tworzy AI. I z tego AI
Dragonan - Co by nie mówić tych dwóch zadufanych w sobie kretynów ma przypadkiem więc...

źródło: image

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz 05.01.2026, 02:03:02 via Wykop
  • 12
@Dragonan: xDDDDDD
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz 04.01.2026, 19:01:27
  • 355
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 19:21:36 via Wykop
  • 12
@bialy100k: za największą biedę w USA odpowiedzialne są amerykańskie sankcje ziomek
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 19:23:06 via Wykop
  • 9
Od kiedy USA moze uzywac wojska na terenie obcego kraju (wojska nie CIA) bez zgody kongresu? Bo od wczoraj coraz wiecej glosow jest, ze takowej nie bylo.


@gorzki99: od nigdy, nie mogą ale administracja ma prawo gdzieś i wielekrotnie to pokazała - tak działa zdesperowane upadające imperium, wcześniejsza iluzja praworządności, którą się zasłaniali została porzucona
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 19:33:07 via Wykop
  • 12
@gorzki99: ja akurat jestem zdania, że jeśli nie Trump to każdy inny prezydent USA zachowywałby się podobnie bo polityka zagraniczna USA jest monopartyjna, a to że kogoś takiego jak Trump wybrali do władzy to wynik warunków materialnych i upadającego imperium
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 20:54:10 via Wykop
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 21:13:46 via Wykop
  • 12
@Cox213777:

do trzymania 90% populacji na skraju ubóstwo jest święte


gdyby USA kiedykolwiek zależało na dobrobycie populacji Wenezueli to już dawno zdjęliby z nich sankcje albo w ogóle ich nie nakładali, bajki o zatroskanych amerykanach to dzieciom możesz opowiadać, nikt kto zna historię amerykańskiego interwencjonizmu i jego konsekwencji w to nie wierzy. Ponadto Maduro nie działał sam, miał wokół siebie cały reżim - który tam nadal rządzi i z tego
ShadyTalezz - @Cox213777: 
 do trzymania 90% populacji na skraju ubóstwo jest święte
...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 21:17:58 via Wykop
  • 2
@bialy100k:

Bieda w USA (Afryce, Azji itd) interesuje mnie dość średnio


miałem na myśli biedę w Wenezueli, szybko pisałem ;)
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 21:18:16 via Wykop
  • 2
@Cox213777: świetnie, cieszę się, teraz oppowiedz na resztę tego co napisałem
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 22:26:45 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 22:27:30 via Wykop
  • 3
@Protectorx: tak tak tak, USA powinna w ogóle móc przejmować każdy kraj, który nie lubi swojej władzy, jak kiedyś zamarzy im się węgiel to niech sobie na śląsk wjadą, tam też polskiego rządu na pewno nie lubią a co!
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 23:48:42 via Wykop
  • 2
@okoski: jak chcesz podyskutować to zawsze jestem chętny ale jak chcesz uskuteczniać jakieś głupie wyzwiska to usuwam jako żółtą kartkę, z drugą lecisz na czarno i tyle cwaniaczku
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
04.01.2026, 23:50:09 via Wykop
  • 2
@MightandMagic: serio? Myslałem, że moje posty powstrzymają Trumpa, damn ;/
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
Autor
05.01.2026, 01:36:16 via Wykop
  • 2
@okoski: a bo ja pamiętam co dokładnie pisałeś, pewnie coś o byciu ruską onucą albo coś w tym stylu
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16
  • Strona 3 z 16
  • >
  • Yeezy taught me
  • Łódź

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.12.2024

    Komentator
  • VIP
    od 23.07.2021

    VIP
  • Rocznica
    od 13.08.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.03.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 05.01.2019

    Mikroblogger
  • Kałasznikow
    od 04.08.2025

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking