uwaga, ściana tekstu, ale problem jest złożony i ma bogatą historię
pacjent: seat ibiza 1.4 bky z 2005 roku, zmodyfikowany o przepustnicę z 1.6 fsi, kolektor dolotowy z 1.4 bbz i wtrysk tolerancji, znany również jako lpg
w marcu zakładałem instalację ze sterownikiem od kme (pozdrowienia dla eco-car #lancut #podkarpackie, zaraz wyjaśnię dlaczego), cyk fuch i auto na następny dzień gotowe – zatankowałem gaz na auchan, pojeździłem, auto zrobiło się megasłabe, uznałem że mają #!$%@? gaz i więcej tam nie tankowałem, zmieniłem stację i, jak sądziłem, sytuacja się unormowała
po kilkuset kilometrach zonk – check engine na desce, szybkie podłączenie kieszonkowego kompa i wyszło że błąd jest od ubogiej mieszanki i niskiej sprawności katalizatora – stwierdziłem że na razie je skasuję, a jak wrócą to zgłoszę to na przeglądzie zerowym i będziemy coś na to działać
tak też zrobiłem, bo błędy wróciły, sytuację przedstawiłem tak jak tutaj, gość stwierdził że „nooo pewnie to mogło być od gazu na stacji”, podciągnął dawkę wtrysku bo dodałem że według mnie autu brakuje mocy na gazie i pojechałem dalej
nie wiem, ze 100 km może ujechałem i kolejny check – tym razem zbyt długi czas wtrysku, uznałem że nie ma sensu tracić czas na jeżdżenie do paprocha który instalację dostraja na biegu jałowym między kolejnymi autami więc zadzwoniłem do polecanego wszędzie gdzie tylko jest mowa o lpg multiserwisu w niwiskach, między kolbuszową a tuszymą koło
pacjent: seat ibiza 1.4 bky z 2005 roku, zmodyfikowany o przepustnicę z 1.6 fsi, kolektor dolotowy z 1.4 bbz i wtrysk tolerancji, znany również jako lpg
w marcu zakładałem instalację ze sterownikiem od kme (pozdrowienia dla eco-car #lancut #podkarpackie, zaraz wyjaśnię dlaczego), cyk fuch i auto na następny dzień gotowe – zatankowałem gaz na auchan, pojeździłem, auto zrobiło się megasłabe, uznałem że mają #!$%@? gaz i więcej tam nie tankowałem, zmieniłem stację i, jak sądziłem, sytuacja się unormowała
po kilkuset kilometrach zonk – check engine na desce, szybkie podłączenie kieszonkowego kompa i wyszło że błąd jest od ubogiej mieszanki i niskiej sprawności katalizatora – stwierdziłem że na razie je skasuję, a jak wrócą to zgłoszę to na przeglądzie zerowym i będziemy coś na to działać
tak też zrobiłem, bo błędy wróciły, sytuację przedstawiłem tak jak tutaj, gość stwierdził że „nooo pewnie to mogło być od gazu na stacji”, podciągnął dawkę wtrysku bo dodałem że według mnie autu brakuje mocy na gazie i pojechałem dalej
nie wiem, ze 100 km może ujechałem i kolejny check – tym razem zbyt długi czas wtrysku, uznałem że nie ma sensu tracić czas na jeżdżenie do paprocha który instalację dostraja na biegu jałowym między kolejnymi autami więc zadzwoniłem do polecanego wszędzie gdzie tylko jest mowa o lpg multiserwisu w niwiskach, między kolbuszową a tuszymą koło
a, i ma mieć
no ale dobra, z tych które rekomenduję wymagania spełnia Sophos (jeśli masz wszystkie aktualizacje Windowsa) i Avira, jeśli możesz zapłacić to Emsisoft