Wpis z mikrobloga

Wołam osoby które chciały być wołane, we wpisie wczorajszym o awarii silnika w nowej S-Klasie.
Jest diagnoza serwisu, pękł korbowód przy sworzniu tłokowym i to zrobiło mielonkę, uszkodzony tłok, cylinder, głowica, zawór, generalnie kaplica sykstyńska. Błąd przy składaniu silnika albo wada materiałowa, w każdym razie podlega gwarancji i będzie wymieniony cały silnik na nowy. Cztery tygodnie około będzie to trwało.

Tutaj oddaję ukłon ASO Mercedesa, ponieważ na każdym etapie wszyscy robią wszystko, żeby jak najbardziej kompleksowo obsłużyć klienta. Zaproponowano auto zastępcze, o wszystkim poinformowano na bieżąco. Klasa.

#samochody #motoryzacja

@voith @ArturKa @eugeniusz_geniusz @imthfkinstarboY @Zekkeh @Ingenieur @Dwiks @boltzman @Kefir91 @kipowrot @kanciak12 @Zayonc @slabyslabek @maly_szymon @Natna213 @cheeky_90 @NullPointer @Kamil10445 @Bartek5435 @Landekx @Zendenn @szybkiszlug @SerTrapistow @Alieno @zlyfutrzak @papier0ski @m_n_g @Yacoshe @poji @bez_plomienia @romek898 @CPS86 @voodoo3 @LurpenOX @Krnabrny_Prebiotyk @Anty_Chryst @paw2x @ErroL @Ukrofil @vader05 @cachealot @Zmoll @wykopowaswinia @Placek_po_wegiersku @Morgoth143 @FreezMan @Zdatny_dla_wypoku @WWAldas @Fudgehog @LuckySeven @LegoBatmanRules @eloar @Zgrywajac_twardziela @konkuterowiec @rudelusterko @motokate @x7aytech @RolnikSamWdolinie @StachuStach @absoladoo @Tehnikolor @Mirko_Vucinic @mackiy @Oski_28 @wrobelzawodowiec @NotProGammer @mrmt @Nortom @r4dzik @RobotniczySportowyRKS @Casiofx @cagedindreams @Venn @lukenzi @GlenGlen12 @GoogleFuchsiaZgubilemHaslo @Kasztanowy_Zel @skydancer @kasroter @ButyHitlera @Rzyleta @wutan @stryxh @rkadjar @sp3cooland @adis9595 @raven4444 @trecoool @pawelwojciech @matix324 @Equalibrum @Snykers @Dynamiczny_Edek @maattteo @Sayong @ele_ktryk_ @Drentox @adifek @Mirekzkolega @Ld93 @Kompulik @wiktor112 @saquas @Odczuwam_Dysonans @NerwWzrokowy @faziorz @Obstrukcja @STM32_bujneo @888Marcin888 @Glovvacz @NdFeB @szmichal @nulius @Howkeye @rsnbl @martinlubpl @DinapeS @TheGreenBastard @kubex_to_ja @lysy_benc @ziorkie @Milioner_z_Choroszczy @wowel @konieczycia @demonox @xWhyDuck @Karnyfejs @kasztelan123 @Saddam666 @Arthusp @greedo @krzychu3 @Svalbard @OWeN96 @maksol93 @Smoq1101 @trafilem_w_wolny_login @ErwinJordan @TheBajeczny @mmarekk991 @JanImperator @ZaPolish @FlussDerDemokratie @michal7 @Jasiu780 @patusiacipusia @panKrzysztofKrawczyk @nest0r171 @Kupamilosci @Poemat @czacza90 @gust4v @seweryn-kijowski @OLYON @Becelli @cismat @patrykjaki @KapitanKnaga @ragnar-lodbrok-1992 @marcin-krolewicz @Rudy1337 @norbert1988 @xydeN- @ftswwa @zieloniutkazielonka @Bonkojad @TheScarecrow @stasien @kobeus @lajsta77 @JD_Michalek @ElManiure @Hubercikus @bociaan @Koperkovy @SamiS @matka_boska_w_klapie @FreeRiderr @Warszawskisuoik @Trust_no_one @Adicts
  • 139
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@wykopowy_brukselek mam swojego "opiekuna klienta" gościa z którym umawiam wszystkie wymiany oleju itp. który mi przypomina o przeglądach i generalnie zajmuje się mną jako klientem marki. Do niego zadzwoniłem z problemem, powiedział gdzie podstawić auto, czy mam lawetę czy on ma załatwić, czy potrzebuje żeby mi ktoś podstawił auto zastępcze na już itp. zawiozłem samochód do ASO, tam już wszystko mniej więcej wiedzieli co się stało, spisaliśmy papiery, pracownica ASO odwiozła
  • Odpowiedz
@Kaerovsky: jaki silnik w tej s miałeś? Bo ogólnie to w dobrą stronę nie idzie ostatnio. W nowym c63 ma być 680 kucy I ponad 1000 niuta z dwulitrowki i chyba dwóch elektrycznych. Mocno wysilone te jednostki ostatnio w mercu.
Kiedyś to były silniki, teraz to nie ma silników ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jestem fanem marki, mam 3 stare merce i muszę powiedzieć że #!$%@? się
  • Odpowiedz
@kimunyest95: ja nie wiem może jakoś źle ludzie trafiają albo nie do końca sutuacja wygląda jak to opisują. Ja w volvo xc 90 zatarta panewka - nie ma.procedury naprawy - silnik w ramach gwarancjinwymieniony na nowy. W czasie wymiany ( 3 tygodnie bo nie bylo T6 w pl) samochod zastepczy. Sam bym sie lepiej nie obsłużył ;)
  • Odpowiedz
Tutaj oddaję ukłon ASO Mercedesa, ponieważ na każdym etapie wszyscy robią wszystko, żeby jak najbardziej kompleksowo obsłużyć klienta.


@Kaerovsky: wołaj jak będziesz miał auto z "nowym" silnikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz