Niedługo wystawiam mieszkanie na sprzedaż - oczywiście wszelkim pośrednikom mówię stanowcze: NIE.
Pora trochę utrudnić życie biurom nieruchomości, które nie czytając ogłoszeń dzwonią "na pałę" aby tylko pozyskać kolejną ofertę:
"Każdy kontakt Biura Nieruchomości w celu pozyskania oferty będzie traktowany jako niezamówiona informacja handlowa, co narusza art. 172 Prawa telekomunikacyjnego oraz art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i i będzie z automatu zgłaszane d
Co do samego reklamowanego przedmiotu nie komentuje, bo nie o tym jest artykuł.
Kupujący ma rację, a sprzedawca błędnie interpretuje przepisy dotyczące reklamacji. Oto dlaczego:
1. Sprzedawca nie rozpatrzył reklamacji w terminie
Zgodnie z art. 561(5) Kodeksu cywilnego, sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli tego nie zrobi, reklamacja automatycznie zostaje uznana
Co to było: niezgodność/gwarancja/rękojmia - dobre pytanie, bo nie wynikało to wprost z formularza zgłoszeniowego. Zgłosiłem ogólnie wadę , a sprzedający sam to zakwalifikował na gwarancję.