Mireczki, orientuje się ktoś dobrze w przepisach rękojmi?
Kupiłem laptopa, dwukrotnie naprawiałem przez producenta, nic to nie dało, więc odesłałem na rękojmię do sprzedawcy prosząc o wymianę na nowy. Sprzedawca zdecydował o naprawie, laptop wrócił z tą samą wadą, za radą infolinii ASUS-a odesłałem znów do serwisu, tym razem z prośbą o rozliczenie, która została zaakceptowana - czekam teraz na dokument potwierdzający nienaprawialność sprzętu.
I teraz chcę zwrócić się do sprzedawcy ponownie
Kupiłem laptopa, dwukrotnie naprawiałem przez producenta, nic to nie dało, więc odesłałem na rękojmię do sprzedawcy prosząc o wymianę na nowy. Sprzedawca zdecydował o naprawie, laptop wrócił z tą samą wadą, za radą infolinii ASUS-a odesłałem znów do serwisu, tym razem z prośbą o rozliczenie, która została zaakceptowana - czekam teraz na dokument potwierdzający nienaprawialność sprzętu.
I teraz chcę zwrócić się do sprzedawcy ponownie















Piesiec, czyli lis polarny - jestem na Islandii ósmy raz, a to dopiero moje pierwsze spotkanie z tym małym drapieżnikiem, nie licząc jednego epizodu, gdy jeden z nich przebiegł przed samochodem gdzieś na fiordach wschodnich.
#islandia #pieseczkizprzypadku #podroze #podroze #mojezdjecie