Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko243
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lubiespiewac
lubiespiewac

lubiespiewac

Dołączył 9 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 260
  • Znaleziska 250
  • Mikroblog 10
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

54

Jedna stacja, 45 lat, 40 mln litrów sprzedanego paliwa

Jedna stacja, 45 lat, 40 mln litrów sprzedanego paliwa

Waldemar Frey przepracował ponad 45 lat na tej samej stacji benzynowej. To prawdopodobnie jedyny taki przypadek w kraju.

miruna78
z
nto.pl
dodany: 12.04.2016, 12:04:54
  • 5
  • #
    polska
  • #
    praca
  • #
    emerytura
  • #
    orlen
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 12.04.2016, 22:14:21
  • 0
@orkako: przeciez w tekście pisze że był ajentem. Czyli zaczął pracować na stacji, ale potem przejął ten biznes i to on go prowadził.

600

AMA - tłumacz filmów, seriali i programów dla telewizji

Utrzymuję się z tłumaczeń filmów, programów telewizyjnych i seriali (w tym House i Moda na Sukces). Nie gardzę też grami, książkami, komiksami i artykułami do prasy, jeśli klient dobrze płaci. Chcecie wiedzieć, jak kroi się treści dla telewizji i kogo Ridge znów zaciągnie do łoża? Zapraszam.

WincentyWitos
z
wykop.pl
dodany: 12.04.2016, 14:10:52
  • 428
  • #
    tlumaczenie
  • #
    ama
  • #
    seriale
  • #
    gry
  • #
    angielski
  • #
    pracbaza
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 12.04.2016, 15:48:20
  • 1
@Pokooj: Ty też terefere ! Jak by to brzmialo - ogladam doktora doma ?
lesniok
lesniok
09.04.2016, 08:09:03
  • 10
Taka piosenka tylko na polskim weselu..

#wesele #slub #taniec #czarnyhumor
lesniok - Taka piosenka tylko na polskim weselu..

#wesele #slub #taniec #czarnyhum...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 09.04.2016, 09:05:51
  • 0
@muak47: Chciałbym ʕ•ᴥ•ʔ
  • Odpowiedz

538

AMA - muzyk na weselach

Drodzy mili, Moją pracą dodatkową jest różnie oceniane granie na weselach :) Tak, to ja jestem tym, o którym często się mówi, że "poje, popije, i jeszcze mu płacą". Niestety, nie jest tak fajnie, lekko, łatwo i przyjemnie jak się wszystkim wydaje. Czekam na pytania ;)

lubiespiewac
z
wykop.pl
dodany: 04.04.2016, 11:39:26
  • 556
  • #
    rozrywka
  • #
    ama
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 18:54:02
  • 15
@Sondokan: Gracie, śpiewacie. Prowadzicie zabawy, ale nie żenujące. Nie zgadzam się na prowadzenie takich - dla mnie to wiocha. Celujemy raczej w inny target klienta.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 18:54:22
  • 7
@darthbob: Różne okolice, różne zwyczaje. Słyszałem o tym, ale tam gdzie gramy tego nie ma.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 18:55:30
  • 8
@john118: Tak :) Są różni klienci. Są czasami takie heńki i zenki. Jednak rzadko trafiają nam się "remizowe" wesela. Gramy za mało disco w polo i nie przebieramy się w peruki więc nie mamy brania u Januszów :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 18:57:17
  • 23
@dktr: Znam ten film i jest dla mnie przerażający. Przede wszystkim, dobrze do takiej sytuacji nie dopuścić. Ludzie tańczący przed zespołem, napruci, są problemem. Często się denerwuje jak ktoś tańczy 50 cm od sprzętu i nie reaguje na prośby. Nie jest do końca świadom, że jego wywrotka może go kosztować nawet kilkanaście tysiaków jeśli coś uszkodzi.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 18:58:04
  • 0
@qweasdzxc: Nie jest to moje główne źródło dochodu, dlatego nie mam największego celu na to, żeby grać jak najwięcej. Około 30 imprez rocznie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:03:18
  • 89
@baszawez: Większy hajs mam z korpo, ale wesela traktuje jako pewnego rodzaju zabezpieczenie - jeśli stracę pracę, albo się zwolnie, albo będę szukał innej mam pewność, że mam dochody więc nie mam stresu.

Stawki wynikają z tego, że dobre składy się cenią. A cenią się bo dobre granie kosztuje masę czasu na naukę i przygotowanie się muzyczne. Do tego sprzęt też kosztuje swoje. Sam mam wyłożone około kilkadziesiąt tysięcy w
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:05:03
  • 3
@meokong: Dobre składy live kroją dobry hajs, a jest ich mało wiec warto. Zależy co masz na myśli mówiąc większe pieniądze. Kasa jest zależna od zespołu. Pomijając jakieś badziewia powinieneś zarobić u kogoś nie mniej niż 800 z za imprezę. Przyzwoity skład - około 30 imprez. Przelicz czy ci sie opłaca.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:06:10
  • 14
@incognitolady: :)

Ja też zwykły grajek, disco polo leci ale $$$ nie śmierdzi :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:07:03
  • 8
@ireneusz-ziobro: Nie robi mi to różnicy.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:07:11
  • 47
@m4kb0l: 8 lat na wykopie zobowiązuje ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:08:15
  • 3
@meokong: zdażają się takie imprezki, ale to raczej wyjątki. Raz mieliśmy mocno przećpanego młodego. Pewnie i gościom się zdarza, ale nie zwracam na to uwagi. Trudno mi też rozróżnić, bo nie mam osobistego doświadczenia z prochami.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:08:52
  • 17
@ojciec: Im bardziej na zachód tym mniej grania a więcej przerw. Zespoły na zachodzie tłuczą 4-5 numerów podobno czasami i przerwa. Na wschodzi by Cię na widłach wynieśli :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:10:25
  • 8
@traktorJozka: Nie, bo grając na weselu nie pije.
Zależy co masz namyśli przez napiwek. Jeśli chodzi o kasę - tak zdarza się, że Para Młoda dorzuci coś od siebie ponad ustaloną wcześniej cenę, albo obdaruje godnie vodeczką na wynos - raz dostaliśmy po 5 flaszek w twarz :)
Nagrań video nie ma i nie będzie :) Nie chcę tego traktować jako reklamę, antykreklamę i komentarze fanów anty discopolo :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:11:33
  • 12
@animusaeger: W-----a mnie to w spód. Staram się kulturalnie wypraszać - innego sposobu nie ma. W przypadku braku skuteczności - do drużby albo młodego niech holują gościa bo uszkodzi sprzęt. Gadka o $$$$ szybko wyjaśnia problemy.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:11:53
  • 5
@vforvendetta: Niestety nie - płaczę rzewnie :(
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:16:10
  • 33
@Mordeusz: Twoje przeliczenia są piękne, ale sezon trwa od mniej więcej maja do października. W zimie (adwent) i wiosną (post) mało się gra, a praktycznie w ogóle.

Przy skupieniu się na graniu - tak da się na tym zarobić. Wtedy można by się zbliżyć do kwot o których mówisz, ale to naprawdę dużo pracy.

W korpo srorpo mam około 6-7 miesięcznie więc wesółka to dodatkowy hajs.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:16:18
  • 13
@Udyr_mozgu: Mam :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:17:31
  • 10
@Mordeusz: Tak, czas wolny na tygodniu byłby fajny, żeby poświecić się robieniu swojej muzy i może w dłuższej perspektywie tak wyjdzie :)

Ale moja żona by nie przetrzymała, że wstaje na 8 do pracy a ja cały dzień sie bujam :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:17:44
  • 2
@nevarion: Dobry band :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:18:18
  • 20
@kasza332: Kamerowiec czy kamerun ? Masz żółte statywy z castoramy na lamy 2000W o idealnej temperaturze spawarki ?
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:18:28
  • 47
@m4kb0l: oczywiście
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:19:30
  • 2
@carlosz: Hmmm z zagranicznych mamy coś claptona, stinga, stevie wonder, george michael, abba, boneym, earth wind fire, bruno mars - dużo tego. Ale opieramy się raczej na polskich numerach
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:20:08
  • 4
@Saute: Uwierz, niestety ale dalej takie zespoly istnieją i istnieć będą ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:21:23
  • 1
@NieMogeSieZarejestrowac: Z DJ masz rację - nie ma lekko. Wydaje mi się, że trzeba się opierać na opiniach, najlepiej znajomych badź ekipi wideo, badź osób pracujących w restauracji.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:21:56
  • 20
@Sphinx10: Tak, jestem z wykształcenia wokalistą, więc nie przerażają mnie takie numery :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:22:36
  • 3
@blacks0ulx: Staram się aby tak było. O ile na słuchawkach nie słychać jakości, to na duzych paczkach, dobrej jakości jest duża róznica w dynamice.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:24:47
  • 17
@Promilus: 1. Gram w zespole, ale w tajemnicy Ci powiem, że miałem dja na swoim weselu :)
2. Nie miałem problemów nigdy technicznych przez 10 lat grania - niech tak pozostanie. Nigdy się nie spóźniłem, nigdy nic nie padło. Na sytuację sprzętowe jestem teoretycznie zabezpieczony - więc jeśli padnie cokolwiek pojedynczego - jestem w stanie ogarnąć się i lecieć dalej.
3. 3500 zł w 3 osoby. Tak, są czasami problemy
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:24:57
  • 10
@Cherubael: 0 :(
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:27:26
  • 14
@Mordeusz: Nie wie lepiej. Tak dałbym radę tak pokombinować i z jednej strony było by to fajne, ale z drugiej strony jakiaś dywersyfikacja dochodu też jest fajna. A jak ludzie przestaną dzownić na wesela bo zaczną rynek przejmować dj a ja prześpię temat ?

Nie lubię też kontaktu z pijanymi na weselach, więc to mnie też odstrasza żeby sie temu całkowicie poświęcić.

3. korpo korpem, ale pracuję na własny rachunek,
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:30:41
  • 12
@Czarny_Klakier: Jedzenie mnie nie rusza - raczej alb się mówi że jest dobre, albo nie dobre.
Młodych nie obgadujemy, chyba że nam zajdą za skórę.
Gości nie obgadujemy chyba że nam zajdą za skórę - szczególnie pijani.

Raczej też nikogo nie obgadujemy z jeszcze innego powodu - siedzi z nami foto czy video, których nie znamy - a może to jest ktoś bliski znajomy gości na weselu ? :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:32:05
  • 0
@nacosiegapisz: Coś wolnego się znajdzie, ale siebie nie polecam :) Poszukaj na sieci, albo odezwij sie na PW - podrzucę ci dobre składy. Ale jeśli chcesz dobry muzycznie skład, z ambitna muzyką, w pełni live - szykuj min. 7 tysiaków.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:34:11
  • 8
@Tabassco: @Hakamairi:

Prawnie obowiązek opłacenia zaiksu leży na organizatorze. My nie jesteśmy organizatorem a wykonawcą. Mimo to warto to w umowie zawrzeć, żeby nie było potem problemów.

W praktyce, moglibyśmy wziąć obowiązek na siebie, ale musielibyśmy doliczyć to do ceny i za każdym razem odprowadzić. Cena staje się mniej konkurencyjna bo żaden zespół tak nie robi. A para młoda najczęściej i tak tego zaiksu samodzielnie nie zapłaci.

Nigdy
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:36:24
  • 8
@Bodek: Dyskietki wyszły 10 lat temu, teraz sie leci z pendrajwa.

A poważnie - mając skład 5 osobowy można grać całkowicie na żywo. Grając w mniejszym składzie, trzeba się podpierać techniką. Cześć muzyka zgrana instrumentami wcześniej (tzw midi), do kórej można coś dograć. Cześć jest to zaprogramowana sekcja rytmiczna na keyboardzie, która się steruje lewą reką, a prawą coś dogrywa. Część to jest jakieś nawet podkłąd w mp3 - nie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:37:20
  • 3
@matogo: Co powiedział ?
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:37:47
  • 5
@jeshu: jaki termin ? :) i gdzie imprezka powiedz województwo.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:38:19
  • 15
@byKamel: nie życz mu źle ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:38:37
  • 1
@byKamel: nie życz mu źle :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:39:55
  • 14
@matogo: aaaa

Nie, nie ma sensu sie wpiepszać w nieswoje sprawy. Jesteśmy pracownikiem, podwykonawcą. Nie nasz biznes ich relacje.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:40:30
  • 46
@piszczel: "Dobry muzyk zagra na trzeźwo, ale po h-j ryzykować". Ja lubie ryzyko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:40:53
  • 7
@Glober: Ja bym szedł w drugą strone - pani młoda, takie dodatkowe usług to płatne x2 :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:43:46
  • 48
@m4kb0l: @4833478: @neoandrew: @majFriend: dodatkowy hajs (35 to chyba nie mało ? ). Sprawa dwa - bezpieczeństwo. W kazdym momencie mogą mnie wywalić z korpo i zostaje bez hajsu. Mając wesela, mam poczucie bezpieczeństwa, że co się nie dzieje, to przeżyję i nie będę miał problemów finansowych.

Tak, w lecie pracuje po 7 dni w tygodniu, ale w korpo mam luz jeśli chodzi o
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:44:50
  • 16
@incognitolady: Jak 60% innych :)

Prawda jest taka że na weselach jest hajs.

Na graniach w knajpie jest na p--o.

Z ambitnej muzy (albo popowej) jest hajs ale jeśli jesteś na szczycie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:45:21
  • 2
@desygnat: południowa polska.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:45:53
  • 6
@stefansiarzewski: Jedno to było w bardzo dużym lokalu, przystosowanym do takich imprez. Drugie, trochę mniejsze w specjalnie zmontowanym dużym namiocie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:46:58
  • 4
@art212: Trzeba iść na kompromis. Nie wolno też przesadzać i dymać cały czas disco w polo bo to tez przesada.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:48:01
  • 5
@siodemkaxx: Bardzo rzadko. Co 5 wesele. Wolałbym już zagrać w niedzielę drugie wesele, niż poprawiny dla zmęczonych gości.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:49:16
  • 1
@areczek2121: 10 lat. Ja zakładałem z kolegami jako młody chłopak. Polecam jednak się załapać do istniejącego na początek, podłapać co i jak i potem startować samodzielnie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:49:53
  • 0
@osmanho: troche tak, wydaje mi się że średnia ze 150 przesuwa się powoli ku 100 osobowym imprezom.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:51:41
  • 23
@ElCidX: @Sondokan: np. Zbieramy dwie duże drużyny gości. Wybierają oni po jednej osobie i siadają naprzeciw swojej drużyny. Nad głową tego gościa trzymamy kartę z nazwa piosenki, reszta drużymy ma ją nucić, a ten jeden odgadnąć co to za numer.

Ludzie nie umieją śpiewać, więc jest wg mnie kulturalnie, ale naprawdę śmiesznie ! :) Z opisu nie ma szału, ale wychodzi bardzo fajnie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:52:54
  • 1
@animusaeger: Tak, każdy chyba ma takich gości ;) Nie mam numeru to nie mam - mogę zagrać coś innego, jak nie to niech spada - nie przegadasz takiemu.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:54:39
  • 1
@traktorJozka: Ale dlaczego - kilka razy naprawdę zdażyło się że para młoda dorzuciła stówkę albo dwie - w tamtym roku jeśli dobrze pamietam - jeden raz.

Z tymi 5 flaszkami w twarz (czyli 15 łacznie) zdarzyło sie jeden raz kilka lat temu. Zwykle dostajemy od 0 do 3 flaszeczek :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:57:50
  • 5
@kasza332: panie parasolki to jeszcze spoko :)

Naprawdę zdażają się kamerzyści lub foto z lampami budowlanymi z castoramy ! Dla mnie to niepojęte ;)

A co sądzisz o oświetleniu i dymie ? Nie mamy typowej dymiarki, mamy drogą wytwornicę mgły, która nie generuje chmury, dym jest totalnie niewidoczny dla mnie (ustawienia robie minimalne aby tylko lekko zaznaczyć światła), a i tak przyjdzie jakiś fotopstryk któremu to przeszkadza.

Zawsze wydawało mi
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:58:04
  • 2
@Saute: Miło słyszeć ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:58:53
  • 0
@baszawez: Sprzedaż, więc wykształcenie nie jest konieczne. Miałem dobre wyniki i skoczyłem do góry. Dalej sprzedaję, ale mam też ludzi pod sobą.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 19:59:26
  • 4
@Mordeusz: było wyżej, piszę jeszcze raz:

Prawnie obowiązek opłacenia zaiksu leży na organizatorze. My nie jesteśmy organizatorem a wykonawcą. Mimo to warto to w umowie zawrzeć, żeby nie było potem problemów.

W praktyce, moglibyśmy wziąć obowiązek na siebie, ale musielibyśmy doliczyć to do ceny i za każdym razem odprowadzić. Cena staje się mniej konkurencyjna bo żaden zespół tak nie robi. A para młoda najczęściej i tak tego zaiksu samodzielnie nie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:01:28
  • 7
@Czarny_Klakier: otóż to. A wcześniej pewnie jeszcze podpuszczasz zespół, żeby gadał ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Prawda jest taka, że różni są goście i czasami coś się gada - takie życie. Ale nie jesteśmy z tych, którym główne hobby jest obgadywanie "dup". Raczej skupiamy się na szydzeniu z siebie wzajemnie łącznie z foto i opowiadaniem nowemu kamerzyście tych samych kawałów co tydzień :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:01:43
  • 8
@Casuperu: Myszerejpancerni ? Nie :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:03:51
  • 7
@stevemaster: Jeśli masz dobry band, to raczej wiedzą oni co i jak i prędzej Tobie podpowiedzą kilka cennych uwag.

Jeśli masz zespół jakiś tam - ustal sobie z nimi co i jak w jakiej kolejności robicie. Niech Ci powiedzą, jak zaczynają wesele, kiedy pierwszy taniec, kiedy podziekowania dla rodziców, kiedy to kiedy tamto. Wtedy wy nie będziecie się motać i będziecie przygotowani na przebieg przyjęcia ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:05:01
  • 13
@stevemaster: aaaaaa ważne rzeczy - zawsze pytam, warto poinformować jeśli oni nie zapytają:

1. Jeśli nie będzie na przyjęciu kogoś z rodziców, albo innych ważnych osób, szczególnie jeśli zmarł któryś z rodziców - zespół jeśli nie zapyta to powiedzieć.
2. Jeśli macie zespół nie z waszych okolic - powiedzcie o wszystkich tradycjach i zwyczajach takich trochę "starodawnych", Dla was mogą wydawać się oczywiste, a zespoł nawet oddalony o 100 km
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:06:14
  • 3
@MarianoaItaliano: Nie lubie, ale gram :) Wielu takich.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:07:57
  • 3
@JanuszSebaBach: Różne składy, różne granie. Wokal z playbaku to dla mnie wiocha. Ale z drugiej strony oczekiwania dot repertuaru bywają rózne - nie wszystko da się zagrać w 3 osoby. Czasami się trzeba podeprzeć jakimś półplaybackiem, czymś zgranym wcześniej itp.

Chcesz pełen live - szukaj składu 5-6 osobowego. Ale jeśli chcesz dobrze brzmiący skład live - szykuj min. 5-7 tyss.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:08:42
  • 3
@kamui2: Gram, ale nie traktuje tego ama jako reklamówke :) Siedze na wykopie 8 lat, czytam dużo i zawsze chciałem mieć ama ale nie wydawało mi się, że coś co robie jest ciekawe ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:13:17
  • 2
@MaKor: Muza raczej taka sama. Raczej chodzi o kasę - wiekszą można skasować od klienta który robi wesele w drogiej restauracji, niż takiego który licz sie z kosztami i organizuje wesele w jakimś domu weselnym czy remizie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:13:54
  • 7
@LubieChrupac: Wonderful Tonight - Eric Clapton, Frank Sinatra - I love you baby.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:14:36
  • 3
@karol-piotrowski: Zmusił. Strasznie mi idzie, ale poświęciłem dwa tygodnie i zagram 5 marszy, 10 walczyków i ze 4 poleczki :)

Nie lubię grania przy stole ale czasami trzeba.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:15:18
  • 2
@joseph1992r: Bracia figo fagot dobre śmieszki :) Ale nie gramy i nic nie gralismy z ich numerów. Wg mnie to sie nie nadaje.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:16:05
  • 1
@art212: Szczerze - żadnego pro :)

Mam, ale nie podpięte do telewizora, lecz w swoim muzycznym kątku, dwa monitory studyjne i dobre sluchawki studyjne.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:18:44
  • 15
@art212: Pytaj owe kapele ;) Chyba najczęsciej wynika to z tego, że mają dupne nagłosnienie, stare, i nie umieją go obsługiwać. To co ty odczuwasz jako głośność to tak naprawdę mogą być też albo walące po uszach wysokie częstotliwości, albo dużo basu.

Z drugiej strony jakaś tam glosność trzeba osiągnąć, żeby muzyka nie ginęła na parkiecie.

Trzeba iść zawsze na kompromis - ja ustawiając się przed weselem idę zawsze za
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:21:44
  • 2
@maci3j: ad2. Jeśli kapela się napije mocno - wg mnie to słabe i przez takich jednych czy drugich, muzycy weselni mają taką a nie inną opinię. Z drugiej strony jedno p--o nikogo nie zabiło.

My raczej nie pijemy. Czasami się zdaży jakieś piwko, czy wino. Wodki to max kieliszek jak przyjdzie para młoda albo jakiś gość i nalega.

ad.2. Opcje są dwie - albo nie mają innego demo bo mają dużo
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:26:10
  • 4
@kasza332: I takiej odpowiedzi oczekiwałem :) Ja sam swojego dymu nie widzę :) Kilku kamerzystów odkąd zmieniłem pytało nawet jak to jest że nie mamy dymu a widać światła - maszyna do mgły jest schowana :) Ale zawsze się znajdzie jakiś kamerun co mu przeszkadza.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:27:09
  • 8
@grzylen: hmmm dla gejów nie grałem. Ale kolega Dj miał "przyjemność" :) Ja bym chyba nie wziął takiego zlecenia.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:28:44
  • 1
@Czarny_Klakier: Kawałem ? :D Nie da rady :) Wszystkie znacie :)

Najczęsciej się śmiejemy z koleżanki, że jest drag queen, a do tego nie pije bo ma wszywkę :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:29:33
  • 1
@MarianoaItaliano: Nie jest to takie proste, jak Ci się wydaje :). Dwa na weselach jest większy hajs niż na festynach, przeglądach pierdołach :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:30:19
  • 0
@kamui2: klepie odpowieź za odpowiedzią teraz ;) potem coś podeślę - żeby mi było łatwiej - jakie województwo ?
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:30:46
  • 3
@arte008: managerem zespołu sprzedażowego. ale to nie jest ama o korpo sropo :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:32:12
  • 1
@vakir: myszerejpaaaancerniiiii ! :)

Staramy się grać cicho dla własnej wygody. Zainwestowaliśmy w dobre monitory odsłuchowe, żeby tez miec cicho ustawione a wyraźnie. Kolega gra na słuchawkach. Latających staników i majtek brak :( ale kiecek do na głowie masa ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:33:33
  • 3
@Glober: Teraz sie dopełnia 2017 rok. Mniej więcej 70% zajęte. Mamy termin na sierpień 2018. Są zespoły, które już zamykają kalendarz na 2018 ! Dla mnie to nieporozumienie i przesada planować wesele aż tak do przodu.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:34:17
  • 2
@Glober: Zbieramy dwie duże drużyny gości. Wybierają oni po jednej osobie i siadają naprzeciw swojej drużyny. Nad głową tego gościa trzymamy kartę z nazwa piosenki, reszta drużymy ma ją nucić, a ten jeden odgadnąć co to za numer.

Ludzie nie umieją śpiewać, więc jest wg mnie kulturalnie, ale naprawdę śmiesznie ! :) Z opisu nie ma szału, ale wychodzi bardzo fajnie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:34:54
  • 0
@Stah-Schek: Nie lubię zabaw. Duzo róznych się robi. Trudno opisać Ostatnio najbardziej podoba mi się to:

Zbieramy dwie duże drużyny gości. Wybierają oni po jednej osobie i siadają naprzeciw swojej drużyny. Nad głową tego gościa trzymamy kartę z nazwa piosenki, reszta drużymy ma ją nucić, a ten jeden odgadnąć co to za numer.

Ludzie nie umieją śpiewać, więc jest wg mnie kulturalnie, ale naprawdę śmiesznie ! :) Z opisu nie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:36:17
  • 0
@ckbucu: aktualnie paczki RCF 2+1. Chcę zmienić na jakieś małe słupki. Mikser Ui16 cyfra. Monitory db flexsys.

Nie daj sie sprowokować tej ochocie. Ja cały czas chce skończyć, ale nie jest łatwo.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:37:19
  • 1
@woozet: Niestety/stety 95% to oryginał mp3 do którego się uczyły tańczyć

Najczęsciej ten taniec wychodzi słabo. O wiele lepiej wypada para młoda, która po prostu zatańczy tak jak umie wolną piosenkę niż na siłe walca.

Ale cóż, taki trend nic mi do tego ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:37:47
  • 5
@grzylen: Myszeeerejjjj pancerniiii :)

Szłaaa dziewwwweeczka do laseczka hey ! Panie panie rącki do góry ! :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:38:01
  • 3
@czempion9: Zbieramy dwie duże drużyny gości. Wybierają oni po jednej osobie i siadają naprzeciw swojej drużyny. Nad głową tego gościa trzymamy kartę z nazwa piosenki, reszta drużyny ma ją nucić, a ten jeden odgadnąć co to za numer.

Ludzie nie umieją śpiewać, więc jest wg mnie kulturalnie, ale naprawdę śmiesznie ! :) Z opisu nie ma szału, ale wychodzi bardzo fajnie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:40:05
  • 3
@Czarny_Klakier: Dla nas już nie, ale na początku było trochę niepewności - wesele dla Swiadków Jehowy.

W praktyce - świetna impreza. Ludzie się super bawią, jest kulturalnie, bez nadużywania alkoholu ! Mogę grać co tydzień.

W drugą strone - kiedyś graliśmy jakas imprezę dla jakiegoś bizneso/mafiozo. Jak się napili to się trochę zaczęły przechwałki i problem, żeby skończyć o ustalonej godzinie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:42:27
  • 8
@wozlow: słyszałem o takich sytuacjach.

Ja nie jadę na weselę się najeść, ale ta impreza trwa długo. Odkład pojechaliśmy na wesele i się okazało, że nie ma dla nas ani stolika, ani nawet niczego do picia - mam zapis o obiedzie i zimnych napojach w umowie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:43:14
  • 0
@ElCidX: @Sondokan: takie odwrócone kalambury :) jest taka gra na androida - nie boj się , nie wymyśliliśmy tego sami :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:43:50
  • 2
@piszczalka: chyba tak :) dla niektórych cena czyni cuda. przyjedzie takich dwóch za 500 zł i ogarnie fuche :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:45:09
  • 1
@querelainoficiositestamenti: oczywiście że grał disco polo, ale jego bolało mniej, bo nie śpiewał a puszczał płytę ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:45:28
  • 0
@karol-piotrowski: jest klient, jest kasa :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:46:35
  • 0
@siodemkaxx: różne okolice, rózne zwyczaje. Czasami my nie gramy poprawin, a gra np DJ bo jest taniej.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:49:41
  • 9
@Grendal: To możesz poznać mnie, i mojego kolegę z zespołu i koleżankę. I podeślę Ci namiar do 15 innych zespołów które nie piją na weselu :) To nie jest magiczny gral.

Dlaczego nie pijemy na weselach.

1. Bo rano prowadzę auto.
2. Bo nie chcę mieć kaca
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:51:19
  • 4
@artur-kaminski-180: Oczywiście, że się da. Ale nie każdy chce, nie każdy potrzebuję, nie każdemu to odpowiada :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:52:34
  • 2
@animuss: trochę gram w całości, trochę dogrywam do muzyki nagranej wcześniej, trochę robie z siebie pajaca :) zależy jaka piosenka ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:56:58
  • 21
@4833478: @neoandrew: @m4kb0l: Rocznie w korpo mam więcej niż 50 tyś. Tez mógłbym stwierdzić ze mi starczy. Ale jeśli mam opcję zarobic o 1/3 więcej to czemu nie ?

Obie fuchy mi nie kolidują, tak jest to meczące, ale kasa nie śmierdzi.

Nawet bardziej niż o kase, chodzi mi o bezpieczeństwo. Korpo to korpo. W każdym momencie mogą coś przykombinowac, zmienić zasady, wywalić połowę ekipy. Wtedy
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 20:59:24
  • 0
@woozet: hmmmm chyba nigdy mi się nie zdażyło !

Foto - tak często. Wideo - do tej pory nie pamiętam nawet jednej pani.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:04:04
  • 0
@wozlow: Jestem zwolniony z vat, więc to odpada. Zusu nie licze, bo w drugiej pracy jestem na działalności więc i tak płacę. Dochodowy też mi się gdzieś tam rozpływa w działalności - bo mam jedną firmę, w której rozliczam wszystko. Koszty panie, koszty - inwestujemy.

Z tego tez powodu ja mam 1,5k - 500 zł to są jakieś tam moje koszty powiedzmy dochodowego. W mojej głowie jest jednak to, ze
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:08:25
  • 1
@papazdachu: Ad. 1 - z mojego składu nie.
2. Wszystko po trochu. Trochę starych, troche disco, trochę ambitnych. Dużo też zależy od gości.
3. Gramy tak mniej więcej do 300 km. Najczęściej koło 150.
4. Jestem korposzczurem.
5. Nie ma problemu nie lubę głośno. A może jeszcze do tego ósemkę szybciej ?

Mam znajomych, którzy są wierni ambitnemu graniu i też żyją. Wtedy trzeba się skoncentrować na jakichś małych knajpianych
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:09:27
  • 0
@artur-kaminski-180: nie nie :): a powinienem ?
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:09:54
  • 0
@czaq: Było :) Kolega złapał młodą z druhną, niżej opisane szerzej.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:10:38
  • 1
@Wasky: To chyba jedyne ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:12:47
  • 1
@Glober: Tak jak piszesz to jest samo nakręcająca się spirala, która zaczyna osiągać absurdalne terminy:) Powoduje to dwie rzeczy - termin na ponad 2 lata do przodu. Albo wesele może się nie odbyć, albo moga być jakieś zmiany w zespole. Ktoś może być niezadowolony. Trudno planować życie tak w przód.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:14:33
  • 0
@pan-audytor: Nie. I nie wiem czy w takiej sytuacji nie machnąłbym ręką. Więcej bujania i antyreklamy w sieci przez takich pajaców niż korzyści z łażenia po sądach.

Zakładam, że w takiej sytuacji poszedł bym do jakiegoś radcy prawnego i smignął wezwanie do zapłaty. Takie cos by raczej pomogło na 95%. Jesli nie to niech sobie wsadza ten hajs w nos, ja nie zbiednieje a szkoda nerwów.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:17:59
  • 21
@Supaplex: lubie chronić swoją prywatnośc w sieci. nie chcę powiązań z moim zespołem z moimi wypowiedziami. mam taką trochę psychozę :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:21:10
  • 0
@devel9k: a powinienem ? gra jakieś Hity ? :)

Tak, kojarze zespół, przez youtuba mają dużą popularność. Nie znam osobiście.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:24:14
  • 1
@nieocenzurowany88: to to od imprezy na podwórku ? jeśłi tak to widziałem ostatnio :) dobre :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:25:16
  • 0
@pierniki_mojej_babci: nie zastanawiałem się nad tym nigdy. Po niektórych czasami może widać, że coś jest nie tak. Mi nic do tego. Taka praca - zrobić dobrą robotę i do domu.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:39:20
  • 5
@shwejk: oczywiście, zwrotka 50 zł refren stówkę :)

Uwaga

Przeeez tweee oczy te oczy zielooone oszalaaaaałemmm....
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:40:15
  • 3
@grzylen: zwrotka 50 zł, refren stówke, poprosze nip do FV
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:42:56
  • 0
@kamui2: województwo całkiem całkiem, masz zablokowane PW ( ͡º ͜ʖ͡º) jaki termin ?
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:53:23
  • 1
@grzylen: poszło do ksiegowej.

Wiesz co, ewentualnie możemy się rozliczyć w udziałach. Wezme 10% nie będę zyła.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 21:58:34
  • 0
@karol-piotrowski: sa masochiści :)

ja nienawidzę ale cza - klient płaci klient wymaga ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:07:30
  • 4
@Zenon_Czosnek: Panie zapraszam na moje wesele co tydzień. Ty sobie pograsz, ja sobie posiedze i popatrze. Perfecto ! :) jeszcze za zgodą pary młodej ! PERFECTO.

Ty będziesz grał, ja odpoczne, a kasa taka sama - profit :)

Trafiliście na jakichś chłopków i tyle.

A poważnie - nie mam nic przeciwko żeby ktoś zagrał coś itp, tylko tak jak pisałeś - pasuje to ustalić wcześniej, żeby być chociaż w stanie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:08:59
  • 0
@karol-piotrowski: ja mam mały, 80. Dlaczego biorą duży - bo będzie ich SŁYCHAĆĆ HEYYYY :)

Jak pisałem wyżej - sado maso :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:10:10
  • 6
@Taco_Polaco: @Taco_Polaco: To była hameryka, bo para młoda z hameryki, a na wejście było europa countdown :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:11:22
  • 0
@vakir: Słabe słabe, mało disco :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:14:37
  • 3
@countryboner: nie :(
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:16:14
  • 0
@MarekSax: nie znam :) chyba nie to miasto ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:18:20
  • 2
@taxi20: Wodka pozytywnie na głos ? :) dobre.

Doraźnie - tak. W momencie jakiejś tam chrypy DORAŹNIE sprawia wrażenie krótkotrwałe, ze jest lepiej. W praktyce to wrażenie szybko mi ja i tylko pogarsza stan.

W praktyce - a-----l działa na człowiek i tyle. Nie czuję potrzeby picia vodeczki na weselu. Lepiej mi się spiewa na trzeżwo.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:18:34
  • 5
@bart88uk: no bzykali sie :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:19:29
  • 7
@pikolo369: nie, nie musi :) wystarczy zainwestować w dobry zespół i dopytac sie ich o takie rzeczy przed weselem ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:21:16
  • -4
@zwonimir_boban: krewni literówki, brat pomyłki, siostra błędu :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:24:07
  • -2
@4833478: miałem taki moment, ale się ogarnąłem, mniej pracuję na tygodniu :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:24:44
  • 0
@artur-kaminski-180: pudło, mazowieckie :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:26:00
  • 7
@glownights: mamy taką ;) https://data1.cupsell.pl/upload/generator/62426/640x420/2001544_print-trimmed-1.png?resize=max_sizes&key=55f9a22768eed085006592c1174c0235
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:28:15
  • 0
@Cinoski: Zdaża się. Na każdym wiejskim festynie taki musi być :) Na weselach też bywają :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:35:34
  • 4
@kajttek: znasz się na rzeczy ! :) Teraz już nie mam strobo, raczej to wypadło z mody :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:37:57
  • 0
@neoandrew: nie kumam :) chodzi o to, że napisałem ile z wesel a nie ile łącznie ?
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:42:06
  • 3
@bart88uk: ja wiem czy jednoznaczna ? nie wiadomo, czy z zabezpieczeniem czy bez, czy druzba to jej były czy kolega młodego, czy to jednorazowa sytuacja ;)

Jest wiele niewiadomych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:42:53
  • 0
@MarekSax: nie, nie kato :) ani nie miałem amicji na kato, ani umiejętności :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:48:48
  • 4
@bart88uk: no np. sam widzisz ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:50:24
  • 2
@Ignorantum: 50% - znajdziesz, albo nie znajdziesz ;)

A poważnie - październik nie jest najbardziej obleganym miesiącem. Znajdźcie zespoły które wam odpowiadają, i od najlepszego do dołu telefon za telefonem pytać o termin. Napewno coś znajdziecie. Czasami nawet dobre zespoły mają okienko.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:52:45
  • 0
za co minus ? :D
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 22:58:48
  • 2
@ZenekNiejadek: Wiesz co, raczej wszędzie. Jeśli coś jest nie tak to czuć od razu, więc wtedy się nie wychylamy :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 23:01:24
  • -1
@lukaszwasyl: tank ju wery macz :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 23:04:05
  • 14
@NielegalnyRododendron: raz robiliśmy oczepiny o 21 bo ojciec młodego wpadł i mówi - panowie lecimy oczepiny bo nikt nie dotrwa, dużo się nie pomylił :) Towarzystwo naprute jak szpadle. O 1 było po weselu :P
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 23:06:00
  • 15
@cubus85: skąd wiesz? Jak mnie znalazłeś ? (╯︵╰,)

jeeedzemy cwiczyłem latami.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 23:08:29
  • 2
@Punia_15: Musi wam się podobać - to 1 ;)

Porozmawiać trzeba z zespołem i wyczuć czy ma pojęcie o tym co robi - czy coś Ci doradzi, czy nornalnie gość rozmawia - z cwaniakami nie ma sensu.

A najprościej - popytać znajomych.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 23:28:17
  • 2
@Urbann: Przerwa w graniu. Coś się napić (w sensie herbata, sok), ewentualnie dziabnąć, pogadamy z ekipą foto czy między sobą, sprawdzimy co się dzieje na facebooku, czy zadzwonimy do żony/męża. Nic mega ciekawego.

Tak, najczęściej para młoda sie pojawia przy stoliku, czasami na kielona, czasami coś ustalić, czasami pochwalic, czasami z----ć :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
04.04.2016, 23:39:37
  • 4
@lordgargu: @lordgargu: wtopa - popiepszyliśmy pierwszy taniec :)

Tj pan młody mówił o jakiejś tam piosence, to ją zrobiliśmy :) A się okazało że chodziło o inna - ten sam tytuł :)

Goście - tutaj setki róznych rzeczy. Panna kiedyś wywaliła flaszkę z gwinta ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:33:05
  • 5
@zi3le: Mogę powiedzieć, że jest to zespół weselny grający na weselach, mają żółte koszule :)

A poważnie, to była gdzieś na sieci podjarka tymi chłopakami, że jak on gra takie techno na klawiszu. Noooooooo, gdyby jeszcze za tym jeszcze trochę poszło pracy nad numerem, żeby to by nie było wyklepane tylko zagrane, to może być coś było. Narazie wstrzymuję się od głosu.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:36:38
  • 0
@smutnyrobol: Tak, zdarza się. Trzymam sobie w tedy jakieś akordy i śpiewam. Nie czuje nawet wtedy że kogoś oczekuję. Koncentruję się wtedy na śpiewaniu, dostarczam ludziom porządne prowadzenie imprezy, klienci są zadowoleni :) A jak komuś nie pasuje - proszę bardzo, nie musi nam płacić :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:38:44
  • 0
@Dracul4: Może to było fajne na początku, jak ktoś to gdzieś wymyślił. Teraz dla ludzi to nie jest zaskoczeniem, więc na moje to w dużej części taki "udawany zachwyt". Gdyby jeszcze ktoś zatańczył na luzie - spoko. Najczęściej to jest wymuszone na drugiej osobie przez wyluzowanego pana młodego i młodą i wychodzi słabo, Naprawdę lepiej zatańczyć po prostu na 2 wolny numer w jakimś kółku z gości na sali niż
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:39:45
  • 0
@Ja_sie_na_tym_znam: Tego nie gramy. Na weselach raczej jest po równo - teraz co się nie dzieje, każdy przychodzi z kimś, nawet jeśli z przypadku. Wg mnie bez sensu, ludzie powinni wyluzować i jeśli nie mają kogoś na stałe przyjść samemu - wesele to wg mnie dobra okazja zeby kogoś poznać.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:40:17
  • -2
@lordgargu: Panieeeeee, kto to panu tak spierniczyl ?
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:40:54
  • 1
@Krs90: Są klienci którzy mówią, że dużo inni że mało. Powoli podnosimy cenę, ale też bez parcia.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:41:03
  • 0
@Immun: Nigdy :(:(
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:41:43
  • 6
@MirasekTurasek: Prosta sprawa - 100 koni. Jeśli miałbym jedną kaczkę, to nie miała by z kim tańczyć.....

... no chyba żeby się jakieś lustra ogarnęło czy coś
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:42:14
  • 0
@zloty_wkret: Przypadek. Na weselach grałem o wiele wcześniej. Szukałem pracy po studiach, siadło, i tak jakoś zostało :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:44:44
  • 1
@szczemat: Są takie pstryki, że im nawet kierownica nie przeszkadza. Zapakuje halogeny z castoramy do auta i sru do domu :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:46:25
  • 4
@const8: nie zgodziłbym się na to. Jeśli było by to przed weselem to wyjaśnił że to nie wchodzi w grę. Jeśli przed podpisaniem umowy to podziękował.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:47:02
  • 0
@walentynkowa: w korpo :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:48:25
  • 1
@luksmi: 3 osoby. Mały skład, dlaczego mały - kasa :) Koło się zamyka.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:48:55
  • 0
@kajttek: nooo tak, ale już nie zabijam ludzi strobo :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:50:35
  • 4
@Grzesiek_astronaut: Są takie wesela. Ja bym się takiego nie podjął. Może to wyjść, ale muszą być specyficzni wszyscy goście, a nie tylko para młoda.

Tak jak piszesz - jeśli cała rodzina jest vege - to wesele vege spoko. Ale jak vege jest para młoda - wpiepszać szczaw słabo :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:51:24
  • 0
@bike-girl: Brawo dla niej :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:52:43
  • 1
@smutnyrobol: kasa nie śmierdzi. Takie są oczekiwania klientów - szukają zespołu tanio, dobrze, ładnie, czysto, Takie rzeczy tylko w erze. W 3 osoby wszystkiego nie zagramy.

A szczerze, jak nawet przyjdzie jakiś muzykant i będzie mi gadał, że "łudaje" to po mnie to spływa. Ambicje spełniam gdzieś indziej, tu przychodzę do pracy.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:54:34
  • 0
@wyseqp: nie mam głośników w pracy :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 07:55:55
  • 1
@szczemat:
1. Jakaś religijno, patriotyczno oazowa - nie wiem co to było, ale straszne ;)
2. J.w :) Bardzo często proszą o ACDC, metallice :)
3. Jest taki trend, ja osobiście go nie czuje. Wydaje mi się, że przez to robotę tracą "szwagrotrio" i bardzo dobrze.
4. Wszystko spięte w dmxa, 4 ruchome głowy na rampie + pary. Do tego nie dymiarka tylko wytwornica mgły (hazer) - nie widać tego dymu, a światła
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 08:06:10
  • 0
@smutnyrobol: No nie to miałem na myśli. Chodzi mi o to, że klient chce zajebiście, a za 3 koła. Więc ja mu daje takie zajebiście jakie mogę za 3 koła. Jeśli chce zajebiście i nie tanio - to mu polecę zajebisty zespół, ale on będzie kosztował 7 koła - wtedy będzie pełny band.

Ja za dużo poświęciłem na naukę czasu i kasy, żeby grać za 500 zł całą noc. Więc
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 08:35:19
  • 1
@projektant_doktorant: Ja - klawisz, akordeon, wokal, prowadzeni
Kolega - gitara, sax
Koleżanka - wokal

Spoko - nie ma problemu, mogę zagrać bez wyżywienia. Ale w tedy cena x1,5. Kiedyś jak to Pani klience tłumaczyłem to się obraziła. Powiedziałem wprost proszę Pani nie ma problemu, ale biorąc pod uwagę, to że zawsze gramy tak a nie inaczej, dla nas usługa dla Pani jest extra, więc cena jest inna. :)

Ja nie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 08:37:07
  • 0
@Hannahalla: Nic nadzwyczajnego. Jedyne co - grając zadbałbym o odpowiednie nagłośnienie - bardzo duża impreza.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 08:37:34
  • 1
@bzikmik: Kolega kiedyś się zatruł z zespółu :) My gramy a on rura do łazienki :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 10:01:45
  • 1
@IOException: Fajna sprawa, kolega gra na uchu. Ale dobry bezprzewodowy zestaw - 4koła. Tańsze się nie nadają.

Testowałem, ale dla mnie to nie bylo wygodne. Brzmienie super, ale prowadzę imprezę, dziwnie się czułem odcięty i nie słysząc ludzi na sali. Gdybym tylko grał - na pewno douszny.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 10:02:36
  • 0
@waydack: Statystyka. Na pewno są takie sytuacje - ale pojedyncze. Ja nie miałem takiej sytuacji, ale znajomy złapał młodą z drużbą. Pisałem niżej.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 11:44:57
  • 0
@majlo1985: Piszesz "ambitnego " :) Ale my gramy też disco polo :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 11:47:05
  • 0
@sys80: miałem tego tbona. Dla mnie szumidło. Miało problem z przetwarzaniem niskich cześtotliwości, tak jakby się dławiło.

O mikrofonie do przodu nie myślałem, trochę to za dużo bawienia. Mam teraz dobre monitory i nie narzekam na odsłuch.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 11:48:41
  • 2
@pioterhiszpann: Nie mogłem się dodzwonić do pary młodej przez 3 tygodnie. Na maila nie odpisywali, pojechałem na miejsce zameldowania - mieszkanie zamknięte. Zostawiłem kartę, że proszę o kontakt, zrobiłem sobie fotki żeby mieć dowód że byłem i miałem wolny weekend :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 11:52:50
  • 0
@szczepqs: spoko spoko daje radę - na chlebek będzie ;) zreszta nie pisałem nigdzie ze 4k ;)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 11:55:55
  • 1
@Grzesiek_astronaut: to nie porównanie :) zespołu tak robią - popularny trick :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 11:57:16
  • 0
@smutnyrobol: mam stałą stawkę. Dlatego rzadziej gramy w remizie, bo tam najczęściej ludzie mają przeznaczony mniejszy budżet - często się nie łąpiemy.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 12:09:25
  • 0
@szczepqs: Jak tyle wychodzi to idę po podwyżkę :)

A poważnie nie czuję potrzeby chwalenia się dochodami. Sprzedaż to sprzedaż. Kasa jest fajna. Napiszę dochody to i tak połowa nie uwierzy, że takie są w Polsce realne :) Mogę powiedzieć że na picie za poprzedni rok miałem z przodu jedynkę i szóstkę a liczba nie była pięciocyfrowa :) Liczę łącznie z weselami. Bardzo dobry rok, ale też zbyt dużo pracy.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 12:12:40
  • 0
@Grzesiek_astronaut: Ja mam na to pomysł. Niech się znajdzie restauracja gdzie nie trzeba płacić za zespół i fotografa :)

W praktyce i tak policzą że para młoda przecież za to zapłaci. Za to mają darmową reklamę zadowolonych z rabatu par młodych, i brak ich bólu głowy że płacą za zespół.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 12:42:17
  • 0
@szczemat: Jak i dla mnie picie jako zespół :) ale tacy agencji :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 14:27:12
  • 0
@majlo1985: aaaaaaaaaaaa pisałem do pana @nacosiegapisz: :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 14:28:45
  • 0
@True1988: Na weselu nie. Ale jestem w stanie dać radę - śpiewam co c2, d2.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 14:33:40
  • 1
@adikadik: @adikadik: To nie z tych ałdiofilów. Przykro mi, ale z tych topowych (od kamieni dodających więcej basu) śmiecham. Wg mnie jest granica między dobrym drogim sprzętem a voodoo która chyba jest często przekraczana.

Audiofile zapinają kable za tysiące złotych, żeby słuchać muzyki, ale zapominają o tym, ze w studiu nikt nie korzysta z takich kabli - kilkadziesiąt złoty za metr to jest już pro kabel super jakości,
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 14:35:20
  • 0
@True1988: Nie - pełnym głosem, mixem, czyli tak jak stevie.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 15:43:44
  • 1
@Akryl92: tak samo. po prostu - wszystko się robi na trzeźwo. jeśli komuś się wydaje, że po alkoholu gra lepiej - to tylko mu się wydaje.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 16:41:33
  • 1
@a2rec: nie gram nie mam w repertuarze. ale jest duzo ludzi co o to prosi. nawet raz na pierwszy taniec chcieli
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 16:43:13
  • 0
@sys80: cyfra - ui16. monitory db flexsys, paczki 2+1 rcfa. no i tyle ;)

ten mikser soundcrafta jest mega. mega tani, mega wygodny, mega użyteczny
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 18:37:01
  • 0
@ketrish:

Nie, gramy małopolska, podkarpackie, świetokrzyskie, mazowieckie

Wesele dla Świadków - świetna impreza. Wszystko kulturalnie, bez nadużywania alkoholu, potrafią się bawić, zero maruderów. Bardzo dobrze wspominam ! :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 18:42:59
  • 0
@7days23: nie :(
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
05.04.2016, 18:44:23
  • 1
@Akryl92: nie spodziewałem się aż takiego zainteresowania, myślałem, że pojadą po mnie jak po kelnerce z pizzahut :)

czasami się zdażają zawodowi tancerze - super to wygląda, ale bardzo rzadko :)

ad 1 . kiedyś ludzie tańczyli lepiej. Im młodsi tym gorzej :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
06.04.2016, 20:54:04
  • 1
@kapitan_oczywizm: W umowie zawarta jest informacja, że musimy zapewnić inny, nie gorszy zespół który obsłuży tą imprezę albo płacimy karę w wysokości 50% wartości umowy.

W praktyce, robiąc taką akcję (poza sytuacjami ekstremalnymi - rzeczywiście coś sie komuś stało) - zespół jest spalony. Takie informacje bardzo szybko się rozchodzą. Dlatego też trzeba ważna jest w odpowiedzialność - jeśli podpisujemy umowę to wali się i pali - zagrać trzeba.

W związku z
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
07.04.2016, 08:48:10
  • 0
@jocker: Jeszcze nie , ale biorac pod uwage ostatnie wypusty turbosounda, oraz to jak ip jest zbudowane (17 głośników, a nie tylko kilka jak w evoxie czy db) wydaje się być ciekawe. szukam sklepu który ma na stanie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac
Autor
08.04.2016, 11:41:07
  • 0
@jocker: no taka prawda. dlatego najczęściej ciepłych dań po prostu nie jem. I to jest podwójna głupota, bo z jednej strony para młoda płaci za stolik, z drugiej strony zespol sie nie bedzie wychylał "panie daj wczesniej" bo bedzie ze przyjechali sie "najeść", a nie zje bo nie bedzie mial na to czasu.

585

Agencja nieruchomości próbuje ode mnie wyłudzić pieniądze

Agencja nieruchomości próbuje ode mnie wyłudzić pieniądze

Chciałem kupić mieszkanie, pojawiły się problemy z nie mojej winy i jeszcze chcą żebym za to płacił. Może mireczki doradzą?

Lampartini
z
wykop.pl
dodany: 07.04.2016, 17:55:20
  • 203
  • #
    polska
  • #
    oszustwo
  • #
    prawo
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 07.04.2016, 22:32:44
  • 19
@Lampartini, pomijając prowizję, bycie fair przez biuro nieruchomości itp.

Służebność osobista - mogła zostać wykreślona w akcie notarialnym. Czyli w tym samym akcie notarialnym, co umowa kupna sprzedaży mogł być zawarty wniosek o wykreślenie służebności. Do tego jesli dobrze wiem, potrzebne byłoby zrzeczenie się służebności osobistej przez osobę na której rzecz jest wpisana (czyli albo kwitek podpisany u innego notariusza, albo ta osoba - rodzice, dziadek pojawiłby się z wami przed
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 07:51:46
  • 1
@kryl: ja też zobaczyłem to później, więc dla mnie sprawa jest totalnie oczywista już.

Autor wykopu, nie szedł do notariusza podpisać umowę przenoszącą własność, akt notarialny zakupu mieszkania, lecz umowę przedwstępną. W umowie przedwstępnej były by zawarte i wypisane wszystkie "nierówności prawne" mieszkania i sprawa byłaby rozwiązana. Na 800% w umowie przedwstępnej były by zawarte informacje, że zaświadczenie o kredycie i oświadczenie o służebności zostały dostarczone albo mają być dostarczone do
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 07:58:24
  • -1
@pkrr: to nie był akt a umowa przedwstępna, czyli autor wykopu robi g---o aferę.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 08:00:37
  • -1
@clapaucius: proszę przeczytać mój komentarz niżej - to jest szur bur afera jak dla mnie
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 08:02:34
  • -1
@rmrmg: na jakie straty narazili kupującego. Proszę wymień precyzyjnie :)
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 08:04:29
  • 0
@tepiciel_absurdow: bo ktoś bez doświadczenia nie ma szans na wejście wystarczająco mocne, żeby narobić zamieszania. Rynek jest zbyt mocno zapchany, więc prędzej ktoś splajtuje w pół roku z braku klientów niż narobi wałków.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 08:22:42
  • 3
@clapaucius: Panie kolego, w takich sytuacjach nie ma chodzenia i załatwiania.

Kredyt jest spłacany bezpośrednio przelewem kupującego na konto banku, zgodnie z dokumentem banku i zapisanymi o tym informacjami w akcie notarialnym.

Służebność również mogła być załatwiona jedną wizytą u notariuszą, tą samą co akt notarialny.

Powtarzam, tak kredyty są spłacane w co 4 akcie notarialnym chyba. Nie jest to nic nowego, nadzwyczajnego, niebezpiecznego. Normalny w 100% temat.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 08:26:08
  • 0
@pkrr: Auto piszę, że nie byli umówieni na akt notarialny sprzedaży zakupu mieszkania tylko na umowę przedwstępna :) Tak więc...... nie było kaszy :) Były dwie standardowe sprawy do załatwienia, które pojawiają się w większej części transakcji.

Naprawdę przeszło przez moje ręce wiele umów przedwstępnych, aktów notarialnych itp. Prawie zawsze, jeśli chodzi o mieszkania z rynku wtórnego jest "coś" co potem trzeba wyjaśnić, a najczęściej sprowadza się do jednego dwóch
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 09:01:16
  • 0
@kryl: Ja mogę podać bardzo chętnie, nawet swojej :)

Chodzi wg mnie tylko o to, że czytając wpis autora, ja który mam styczność z tego rodzaju transakcjami, widzę, że mi tu śmierdzi i autor też nie jest czysty. Tyle i aż tyle ;)

A afera została uczyniona o pstryk cyk
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 09:32:35
  • 0
@losiu20: nie wydaje mi się, chodzi o to, że usłyszał prze telefon, że coś "szur bur afera" bez zastanowienia się, co znaczy informacja o służebności i hipotece.
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 11:27:47
  • 0
@jakub131: Tak czyli dokładnie to samo co ja napisałem, z zaznaczeniem, że wykreślenie hipoteki - tak odbywa się po spłacie kredytu i nie dołącza się wtedy "promesy" tylko zgodę banku na wykreślenie hipoteki, jako załącznik do wniosku wieczystoksięgowego.

W przypadku takiej transakcji bank w pierwszej kolejności wystawia zaświadczenie o aktualnym saldzie zadłużenia, wskazaniem rachunku technicznego do spłaty kredytu (do którego zbywca nie ma dostępu) oraz braku przeciwwskazań do wykreślenia hipoteki
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 08.04.2016, 11:31:37
  • -1
@krzysztof114: gość usłyszał od notariusza dwa hasła "hipoteka, służebność w KW" pewnie narobił zamieszania jakby to było nie wiadomo co i teraz się burzy jak to wszyscy źli .

zwróć uwagę, że on dał temat umowy przedwstępnej swojemu notariuszowi, który to pewnie też dał ciała i sprawdzał nieruchomośćna ostatnią chwilę.

Co sprowadza się do tego, że klient miesza, a afera afera oszukujo
denat666
denat666
06.04.2016, 08:09:06
  • 1
Mirki ile może zarobić do łapy w Poznaniu sprzedawca w biurze sprzedaży dewelopera? Chodzi mi o podstawę netto, bez prowizji.
#poznan #pracbaza #deweloperka #nieruchomosci #zarobki
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 07.04.2016, 14:41:55
  • 0
@denat666: Panie, jeśli to dobry deweloper to sie nawet nie zastanawiaj. Moze i minimalna krajowa ale prowizje mozesz miec solidną. Odpał z kredytów hipotecznych itp...... jeśli się wkręcisz dobrze to hajsowo nie bedziesz narzekał.
  • Odpowiedz
lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 07.04.2016, 14:53:15
  • 0
biuro dewelopera a biuro dewelopera może być różnica. Piątkę netto plus prowizje - może zarobić. Może się okazać, że dostaniej 2k netto + prowizja, ale prowizja będzie procentowo 2x większa i wyjdziesz na to samo albo i lepiej.

Ale z tym, że możesz zarobić 10 i dyche to jest jak najbardziej realne. Wymagać będzie od Ciebie jednak skuteczności i sprzedazy - nikt nie będzie Cie trzymał. Jeśli będziesz się starał jest w
  • Odpowiedz
1tona
1tona
1tona
06.04.2016, 17:33:53 via Android
  • 2
#pracbaza #pytanie

Powiedzmy ze pracujecie na noc po 10 godzin,na etacie.Co do was należy robi szybko tak ze macie 2-3 godziny wolnego czasu.Jak wykorzystujecie ten czas,co robicie ?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 07.04.2016, 14:33:55
  • 0
@Veno86-grze: rob to 3 razy wolniej z przerwami na p------y. jak obczaja ze robisz to szybciej to ci dowala obowiazkow
  • Odpowiedz
dowykopu
dowykopu
dowykopu
07.04.2016, 09:22:57
  • 1
Mirki, ile dostają ludzie kasy na praktykach w #mbank na umowe o pracę? Orientuje się ktoś w tej kwestii? Z góry dzięki za odpowiedzi #kiciochpyta #pracbaza #praca
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 07.04.2016, 14:27:52
  • 0
@Mr_Kidada: ale i tak chyba lepsza fucha niż ludzie na sprzedaży ? Tam na sprzedaży cisną klienci sprzedawców, którzy cisnał analize w centrali czy wsparcie sprzedaży.
  • Odpowiedz
l.....k
l.....k
konto usunięte 04.04.2016, 23:40:16
  • 9
NIE OGARNIAM CHŁOPA

Zwariuje, koleś prosił mnie żebym ogarnął mu kilka zmian na wordpressie. Znajomy znajomego dlatego się zgodziłem bo ogólnie unikam wordpressa bo nienawidzę tego syfu.

Wyceniłem mu to na 300cb, przelał mi z góry 400cb... No ok, niby lepiej dla mnie ale pytam czemu tak mi przelał to mówi że mu za nisko to wyceniłem...

Zrobiłem
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lubiespiewac
lubiespiewac
lubiespiewac 04.04.2016, 23:41:29
  • 0
@lubiesernik: źle ? :)
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.04.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 04.04.2022

    Rocznica
  • Ekspert
    od 04.04.2016

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking