Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko253
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lazzyday

lazzyday

Dołączył 10 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7387
  • Znaleziska 5394
  • Mikroblog 1993
  • Obserwujący 29
  • Obserwowane 46

305

Miał przywłaszczyć parafialną fortunę. Były proboszcz oskarżony

Pokaż treści 18+

Miał przywłaszczyć parafialną fortunę. Były proboszcz oskarżony

Krzysztof P., były proboszcz parafii w Jeżowem na Podkarpaciu, stanie przed sądem pod zarzutem przywłaszczenia ponad 600 tys. zł na szkodę parafii oraz usunięcia dokumentacji finansowej. Duchowny nie przyznał się do winy. Akt oskarżenia trafił do Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu.

Kolekcjoner_dusz
z
rmf24.pl
dodany: 28.07.2025, 08:56:59
  • 31
  • #
    bekazkatoli
  • #
    prawo
  • #
    neuropa
lazzyday
lazzyday 28.07.2025, 11:42:37 via Android
  • -1
@thedi1957

Kto to jest "oni"? Sprawa dotyczy parafii czyli wspólnoty która jest pokrzywdzonym w sprawie, parafia to też duchowni.

612

Podpalili kościół w Dąbrowie Górniczej.Tu księża imprezowali z męską prostytutką

Pokaż treści 18+

Podpalili kościół w Dąbrowie Górniczej.Tu księża imprezowali z męską prostytutką

Ktoś podpalił kościół w Dąbrowie Górniczej. Bazylika Najświętszej Maryi Panny Anielskiej zasłynęła w ostatnich dniach skandaliczną imprezą towarzyską z udziałem księży Uczestnicy bunga bunga mieli zażywać także tabletki na potencję i doprowadzić do nieprzytomności męską prostytutkę.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
eska.pl
dodany: 22.09.2023, 06:30:18
  • 173
  • #
    dabrowagornicza
  • #
    bekazkatoli
lazzyday
lazzyday 23.09.2023, 00:01:13 via Android
  • -4
@jestemjakijestem1212

Varg ma poglądy skrajnie prawicowe a siebie z przeszłości nazywa "degeneratem".
lazzyday
lazzyday 23.09.2023, 00:01:55 via Android
  • -5
@wiecejszatana

Kolejny silny tylko wobec bezbronnych: świątyń, kobiet i dzieci.
lazzyday
lazzyday 23.09.2023, 00:04:45 via Android
  • -2
@werfogd

>podpalenie budynków, zwłaszcza zabytkowych


@
lazzyday
lazzyday 23.09.2023, 00:09:31 via Android
  • -1
@KaloszSzatana

Mam lepszy pomysł: weźcie się pod ręce z księdzem-degeneratem i w------------e oboje.
lazzyday
lazzyday 23.09.2023, 00:11:43 via Android
  • -2
@fuckyt


Jesteś zbyt głupi żeby zrozumieć jak bardzo jesteś głupi.
lazzyday
lazzyday 25.09.2023, 08:51:42 via Android
  • -2
@wiecejszatana

Nie jesteś poganinem w czasach starożytnych, jesteś świeckim libkiem, produktem alienacji wywołanej sukcesem cywilizacji chrześcijańskiej. To praktykujący chrześcijanie są duchowymi spadkobiercami kultur pogan, nie ty.
lazzyday
lazzyday 25.09.2023, 16:55:01 via Android
  • -3
@werfogd

Nie, to ta słynna normalność w kraju który dwukrotnie doświadczył systemów opartych na odpowiedzialności zbiorowej w XX w.
lazzyday
lazzyday 25.09.2023, 16:57:11 via Android
  • -3
@wiecejszatana

Piszę na temat. To co próbujesz zrobić to anachronizm. KRK nie usprawiedliwia wandalizmu ani profanacji w XXI w.
lazzyday
lazzyday 25.09.2023, 21:20:36 via Android
  • -2
@wiecejszatana

Jako że najwyraźniej jesteś zbyt głupi żeby zrozumieć czym jest kontekst historyczny:

To tak jakby Papież usprawiedliwiał wandalizm dziedzictwa wczesnej Skandynawii wyprawami Wikingòw

Panimajesz?
lazzyday
lazzyday 26.09.2023, 07:51:07 via Android
  • -1
@wiecejszatana

Źródło: Instytut Danych z D--y

Skończ już bo ośmieszasz się coraz bardziej.

2720

Księża zorganizowali grubą imprezę z męską prostytutką...

Pokaż treści 18+

Księża zorganizowali grubą imprezę z męską prostytutką...

Księża z Dąbrowy Górniczej zorganizowali imprezę, na którą zamówili męską prostytutkę. Zaproszony mężczyzna stracił przytomność "gdy wymknęła się spod kontroli", uczestnicy nie chcieli wpuścić ratowników medycznych, a następnie policji. Trwa postępowanie ws. nieudzielenia pomocy poszkodowanemu.

grubson234567
z
sosnowiec.wyborcza.pl
dodany: 20.09.2023, 09:36:04
  • 344
  • #
    neuropa
  • #
    polska
  • #
    kosciol
  • #
    bekazprawactwa
  • #
    bekazkatoli
lazzyday
lazzyday 20.09.2023, 17:22:28 via Android
  • -3
@innv

Prześladowania katolików polegały na profanowaniu Mszy i wandalizmie, nikt tego argumentu nie używa teraz poza tobą.
lazzyday
lazzyday 20.09.2023, 17:23:11 via Android
  • -5
@larkinflight Księża pracują
lazzyday
lazzyday 20.09.2023, 17:24:02 via Android
  • -8
@tangofoxtrot

To nie jest przykład obrazy uczuć religijnych. Możesz już przestać.
lazzyday
lazzyday 20.09.2023, 17:25:28 via Android
  • -9
@Last_Viking

To jest przykład homoseksualizmu w Kościele, a nie katolickich wartości.
lazzyday
lazzyday 20.09.2023, 17:48:01 via Android
  • -3
@bregath

Mnie przeszkadza degeneracja w Kościele i poza nim, tobie przeszkadza hipokryzja.
lazzyday
lazzyday 20.09.2023, 18:47:09 via Android
  • -1
@tangofoxtrot

Po co? Żeby pomóc mu w kampanii?

407

Włochy: Władze regionalne buntują się przeciwko przepisom dot. migrantów

Włochy: Władze regionalne buntują się przeciwko przepisom dot. migrantów

Władze włoskich regionów buntują się przeciwko rządowej decyzji o utworzeniu w każdym z nich ośrodków ds. repatriacji migrantów. Tymczasem w nocy z wtorku na środę na Lampedusę dotarły kolejne łodzie z migrantami

RepublikaFederalnaNiemiec
z
rmf24.pl
dodany: 20.09.2023, 13:21:20
  • 36
  • #
    wlochy
  • #
    imigranci
lazzyday
lazzyday 20.09.2023, 17:27:14 via Android
  • 38
@Herubin Masz naiwne poglądy na temat tego czym jest UE.
WielkiNos
WielkiNos
24.06.2023, 07:19:12
  • 35
Jednym z powodów braku chęci posiadania dziecka przez kobiety jest obawa, że po urodzeniu większość obowiązków spadnie na kobietę. Czyli prawie 70% kobiet uważa, że nie może liczyć na faceta. Z tego też może wynikać duża chęć uniezależnienia się finansowego od facetów i bycie samodzielną. No bo jeżeli nie można liczyć na faceta trzeba liczyć na siebie. Stąd stawianie na karierę i rozwijanie własnych pasji.

Zastanawia mnie tylko to nie lubienie dzieci
WielkiNos - Jednym z powodów braku chęci posiadania dziecka przez kobiety jest obawa,...

źródło: temp_file.png6801427387374361778

Pobierz
  • 106
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lazzyday
lazzyday 24.06.2023, 10:23:06 via Android
  • 1
@Tytanowy_Lucjan

Antynatalizm to kultura. Za tą kulturą stoją ludzie którzy mają nazwiska i adresy, pozycje i status społeczny.

W krajach w których kultura jest pronatalistyczna (jak Izrael) dzieci rodzi się więcej. Tam gdzie kultura opiera sie na rytmie życia i ciągłości międzypokoleniowej tam dzieci rodzi się więcej. Tam gdzie nie ma przeciwwagi dla konsumpcyjnego libertynizmu tam dzieci przestają się rodzić.

Te "pasje" młodych ludzi w kontraście do starszego pokolenia które ino
  • Odpowiedz
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:31:51 via Android
  • 0
@Dziewczyna_Tyraxora

"Kiedy patriarchat wejdzie za mocno"

Nie wiem skąd feministki wzięły pomysł że w społeczeństwach matriarchalnych rolą kobiety nie jest rodzić, albo że w społeczeństwach patriarchalnych rolą facetów nie jest płodzić i dbać o dzieci.

Liberałowie używają pojęć na "wroga" w swoich ideologiach które w realnym świecie funkcjonują zupełnie inaczej.
  • Odpowiedz

917

Policja zmienia oświadczenie ws. pani Joanny. Poprzednie usunięto

Policja opublikowała oświadczenie ws. pani Joanny. Pisano o „pomocy w przerwaniu ciąży” i „namawianiu do targnięcia się na życie”. Po komunikacie nie ma już śladu, zastąpił go inny.

afc85
z
msn.com
dodany: 20.07.2023, 07:42:14
  • 269
  • #
    krakow
  • #
    aborcja
  • #
    zdrowie
  • #
    policja
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:00:11 via Android
  • -3
@SynMichaua

U Orwella nie można było zabijać dzieci?
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:00:40 via Android
  • -1
@jozek444

Tabletki wzięte? (nie aborcyjne, te na głowę)
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:02:42 via Android
  • -2
@she-wolf1993

Za aborcję z gwałtu powinno się karać ale tylko pseudolekarzy. Problem w tym że ciąż z gwałtu de facto nie ma.

W sumie w wielu przypadkach aborcji u kobiet powinno się stwierdzać częściową niepoczytalność i karać przede wszystkim pseudolekarzy.
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:02:58 via Android
  • -1
@fervi

O piątce dla zwierząt nie słyszałeś?
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:05:17 via Android
  • 1
@indianero666

Co to są prawa rozrodcze? Czy to kolejne subiektywne poglądy usankcjonowane aurą obiektywizmu i świętości całkowicie arbitralnie przez liberałów którym akurat to odpowiada?
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:06:00 via Android
  • 1
@Cernold

Przecież nie miałbyś interesu w tym żeby kłamać, prawda?
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:07:39 via Android
  • 0
@TwojHimars

Tak było, w kraju w którym aborcja byłaby legalna policja zawsze błyskawicznie reaguje na korzyść właścicieli mieszkania.

a nie, czekaj, jest dokładnie na odwrót. libleftowe rządy mąją tendencję do całkowitego pozbawiania właścicieli mieszkań jakichkolwiek praw
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:08:23 via Android
  • -1
@obserwator_swiata

Skąd wy bierzecie te fantasmagorie? To nie jest zdrowe dla psychiki żyć w tak oblężonej twierdzy
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:08:50 via Android
  • 0
@mrx400

Bo to jest morderstwo, tylko w afekcie.
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:14:09 via Android
  • -1
@tengo_razones

XXI wiek - prawak Elon Musk planuje loty na Marsa, NASA pilnuje żeby loty w kosmos były etyczne z punktu widzenia kulturowego marksizmu, a sama kosmiczna eksploracja jest produktem białej cisheteropatriarchalnej supremacji i niezwykle problematyczna w kontekście decolonial studies. konieczne jest wydanie pięciu miliardów dolarów na lokalnycy aktywistów Diversity Equity and Inclusion w celu zbadania sprawy którzy właśnie zakończyli dekolonizację biur NASA wyrzucając stamtąd portrety białych męskich kosmonautów w imię
lazzyday
lazzyday 20.07.2023, 16:17:09 via Android
  • 1
@kayo

Nikt nie zaglądał babce do łóżka trepie i nikt nie planował. To tak jakbyś śledztwo w sprawie znęcania się nad dziećmi nazywał inwigilacją łóżkową.

Ci sami ludzie którzy wyprodukowali ten klip popierali rewolucję kulturową i traktowanie każdego stosunku seksualnego bez zgody afirmatywnej na każdym etapie współżycia jako g---t i wymagali certyfikacji chodzenia do łóżka.

1525

Petycja ws. zakazu spowiadania dzieci wpłynie do Sejmu

Pokaż treści 18+

Petycja ws. zakazu spowiadania dzieci wpłynie do Sejmu

W środę do Sejmu ma trafić petycja o zakaz spowiadania dzieci - poinformował jej inicjator Rafał Betlejewski. - Psycholodzy dziecięcy ostrzegają, że spowiedź może być formą psychicznej przemocy. Bywa także polem nadużyć seksualnych i molestowania psychicznego - przekonuje. Petycję wciąż można podpis

dr00
z
dziecko.trojmiasto.pl
dodany: 06.06.2023, 20:38:51
  • 543
  • #
    kosciol
  • #
    dzieci
  • #
    religia
  • #
    spowiedz
  • #
    petycja
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:48:49 via Android
  • -3
@BlueBerryCaffe

A co ty właśnie robisz jak nie wszczepiasz ludziom poczucia winy, strachu przed Kościołem, księżmi i opowiadasz się za potrzebą przemocy która ukoi twoje obsesyjne zwalczanie wroga?
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:50:25 via Android
  • -3
@powsinogaszszlaja

Pójdę z dzieckiem do Kościoła pomodlić się o rozum dla ciebie.
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:50:48 via Android
  • -1
@Woo-Cash1900

Spoiler: nie będą
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:51:34 via Android
  • -4
@SkrytyZolw

Przydałaby się jakaś ochrona przed totalitarnymi kulturowymi rewolucjonistami.
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:52:16 via Android
  • -1
@K41M

Moja rodzina pamięta stres przed prześladującą Kościół i ich rodzinę oświeconą komunę.
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:52:45 via Android
  • -8
@Last_Viking

Ogarnąłem się i chodzę coraz częściej.
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:54:30 via Android
  • -6
@kubas_782

Gratuluję, wzorowa rodzina liberałów bez ciągłości międzypokoleniowej.

Jestem w szoku że macie dzieci, może jakieś resztki odpowiedzialnych genòw przebiły się przez ścianę.
lazzyday
lazzyday 07.06.2023, 20:55:32 via Android
  • -4
@eenki

Właśnie odkryłeś psychoterapię.

5598

Andrzeja Duda podpisał Lex Tusk

Pokaż treści 18+

Andrzeja Duda podpisał Lex Tusk

koniec demokracji...

wyqop
z
youtube.com
dodany: 29.05.2023, 08:45:48
  • 1150
  • #
    Polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    demokracja
lazzyday
lazzyday 01.06.2023, 01:12:43 via Wykop
  • 0
A tam koniec demokracji. Demokrację demontuje PIS od samego początku dobrejzmiany, a Anszej nie pierwszy raz ma konstytucje w dupie.


@Danuel: W sensie że nie będzie wyborów jak się skończy kadencja?
lazzyday
lazzyday 01.06.2023, 01:14:46 via Wykop
  • 0
@Inzane:

@Pan_Z Robienie laski księżom przez państwo wyznaniowe vol.666, nowe, nie znałem


A co, chciałbyś widzieć żeby zła ustawa dotyczyła też księży tylko dlatego że ich nienawidzisz? Może zamiast tego skup się na oprotestowywaniu złej ustawy.
lazzyday
lazzyday 01.06.2023, 01:17:25 via Wykop
  • 0
@fantazm:

@Birkhof: Mamy na co zasłużyliśmy, wszyscy. I nie chce mi się już nawet wyborców pisuarów obrażać, brutalna prawda jest taka że jak ktoś urodził się głupi, to bardzo łatwo nim manipulować i tyle. Ciężko już nawet do tych prostych ludzi mieć pretensje, że są "ciemni". Są, bo co im kościółek i komuna do głowy włożyły, jakie nawyki, sposób myślenia, na tym się zatrzymali i nigdy większej refleksji

617

Dyrektor salezjańskiej podstawówki idzie pierdzieć w pasiak. Za porno z...

Pokaż treści 18+

Dyrektor salezjańskiej podstawówki idzie pierdzieć w pasiak. Za porno z...

... z dziećmi i nieletnimi. Oto katole firma, z którą się utożsamiacie. Pierwsi do moralizowania a sami toczeni zgnilizną.

Buckshot_00
z
tvn24.pl
dodany: 17.05.2023, 14:19:55
  • 166
  • #
    bekazkatoli
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 17:05:06 via Android
  • -5
@square

KOLEGA (fajnych masz kolegów) bredzi i stosuje nieuprawnione generalizacje bo nienawidzi katolików.
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 17:06:44 via Android
  • -8
@piter259

Na 10 minut przed tym jak zrobimy porządek z antykatolickim totalitaryzmem.
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 17:08:00 via Android
  • 1
@szumowina_wadowicka

Antyfanami mowy nienawiści na przykład
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 17:09:13 via Android
  • -5
@SIG-AN

Wyobrażam sobie. Wyobrażam sobie też że mówisz dzień dobry gwałcicielom, pedofilom, złodziejom, manipulantom i nie widzisz w tym nic złego bo stosujesz podwójne standardy wobec siebie i wobec wroga miśku
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 17:10:46 via Android
  • 0
@Buckshot_00

Biłeś się kiedyś, cwaniaku? bo masz mordę wielką jak ktoś kto nie zna konsekwencji solidnego w-------u.

i nie wycieraj sobie mordy prawicą, obrzydliwcze.
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 17:25:03 via Android
  • 1
@Buckshot_00

tak myślałem
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 17:25:47 via Android
  • -1
@square

Wątek jest o dyrektorze szkoły. Generalizacje na cały Kościół wzięto z d--y.
lazzyday
lazzyday 17.05.2023, 19:13:54 via Android
  • 0
@CzajnikZniszczenia

Źródło: IDZD
lazzyday
lazzyday 18.05.2023, 00:22:09 via Android
  • -2
@xer78

Masz ewidentnie zbyt niskie IQ żeby zrozumieć własny błąd poznawczy.
lazzyday
lazzyday 18.05.2023, 06:15:15 via Android
  • 1
@xer78

Newton, Kopernik i Lemaitre nie wierzyli w bajki, głąbie, tylko w hipotezę powstania świata materialnego.
lazzyday
lazzyday 18.05.2023, 06:23:25 via Android
  • 0
@xer78

W jakich czasach? Lemaitre żył w XX w. Newton był gorliwie wierzący mimo że nie musiał, nazywał swoją fizykę tłem dla religii. Kopernik był księdzem mimo że nie trzeba było być księdzem żeby pracować naukowo. Mendel pracując nad genetyką siedział w klasztorze odcięty od świata, nikt go do tego nie zmuszał.

179

Dziadkowie rozczarowani. "Wolałabym umrzeć, wiedząc, że ona przyjęła sakrament"

Pokaż treści 18+

Dziadkowie rozczarowani. "Wolałabym umrzeć, wiedząc, że ona przyjęła sakrament"

Niepokojące jest społeczne ciążenie tego rytuału. Presja, jaką odczuwają rodziny, żeby jednak posłać dziecko do komunii, ponieważ "wszyscy tak robią". To smutny obraz nacisku społecznego i przejaw tego, jak bardzo religia zawłaszcza przestrzeń społeczną.

konto usunięte
z
onet.pl
dodany: 27.04.2023, 07:39:15
  • 208
  • #
    polska
  • #
    bekazkatoli
  • #
    bekazpisu
  • #
    pedofilewiary
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 18:47:17 via Android
  • -6
@Lufio

Jakiego narodu? Te same mechanizmy które odpowiadają za luzowanie węzłòw kulturowo-religijnych odpowiadają za luzowanie powiązań narodowościowych.

To że mamy razem paszport nie znaczy że zaryzykuję swoje życie za kogoś kto namalowałby mi graffitti na ścianie kościoła.
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 18:48:00 via Android
  • -7
@she-wolf1993

Gdybyś nie popierała publicznego szkolnictwa to problemu by nie było.
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 18:49:43 via Android
  • -5
@sqorvel

Podziel się tymi wybitnymi aspiracjami w których partycypujesz na co dzień na tle których metafizyka i żywa kulturowość wypada blado.

PS oglądanie jutubòw z Dawkinsem i Kurzgesagt się nie liczy
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 18:50:18 via Android
  • 0
@AnonymousPL-

Będą inne na które nie będziesz miała odpowiedzi.
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 18:51:21 via Android
  • -6
@ciekawypociag @ciekawypociag

@najciemniej: tak właśnie katole wygrywają. terrorem we własnych domach. mam nadzieję, że coś z tym robisz, może ci rodzice potrzebują po prostu wiedzieć, że ktoś jest po ich stronie?


W słowniku normalnych ludzi ten terror nazywa się kulturą
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 18:52:20 via Android
  • -4
@Tytanowy_Lucjan

To mi wywal podatki ze szkół żebym mógł posłać dziecko do szkoły prywatnej
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 18:55:17 via Android
  • -2
@Cyjanek_i_Szczescie @Cyjanek_i_Szczescie

Piękna zmiana pokoleniowa zachodzi w Polsce, ale też widać obecnie jak na dłoni, jakim ciemnogrodem Polska zaledwie dwa pokolenia temu była.

Czekam na moment w którym, żeby wejść do kościoła w niedzielę, będzie trzeba kupić bilet - jak do kina.

Czarnoksiężniki w spódnicach muszą odejść, ewentualnie zostać zredukowani, do małej grupy dla chętnych.


Trzeba być niezłym głupcem żeby widzieć to co się dzieje na zachód od Polski i
lazzyday
lazzyday 27.04.2023, 19:30:17 via Android
  • -1
@sqorvel

To że nazwiesz sobie coś ciemnogrodem to nie znaczy jeszcze że nim jest
lazzyday
lazzyday 28.04.2023, 11:55:52 via Android
  • 0
@sqorvel

Jesteś oświeconym intelektualistą i nie wiesz czym jest wyobrażenie, ilustracja i kultura ludowa? Skoro jesteś taki mądry to czemu brzmisz jak idiota kiedy otwierasz usta?
lazzyday
lazzyday 28.04.2023, 12:00:23 via Android
  • 0
@lord_xenu @lord_xenu

>Te same mechanizmy które odpowiadają za luzowanie węzłòw kulturowo-religijnych odpowiadają za luzowanie powiązań narodowościowych.


@lazzyday: Nie można łączyć narodu na tak prostym kłamstwie gdzie teraz nawet janusz z wioski widzi że coś jest nie tak. Kościół w obecnym świecie nie ma racji bytu. Zrobili z wiary festyn wioskowy, infantylnie podchodzą do obywateli bo myślą że dalej jest średniowecze
lazzyday
lazzyday 28.04.2023, 12:08:33 via Android
  • -1
@ciekawypociag

>W słowniku normalnych ludzi ten terror nazywa się kulturą


@lazzyday: coś jak
lazzyday
lazzyday 29.04.2023, 09:01:47 via Android
  • -1
@sqorvel

Ta sekta jest związana z ziemią na której jest "państwo" i samym "państwem" w przeciwieństwie do ciebie i twojego świeckiego progresywizmu.
lazzyday
lazzyday 29.04.2023, 09:35:23 via Android
  • -1
@sqorvel

Kto to są "Polacy" i na jakiej podstawie jestem "sekciarzem" a nie "Polakiem"? Polskość powstała w wyniku procesów historycznych jako naród katolików mówiących po polsku. Jesteś wyznawcą kultu globalnego liberalnego progresywizmu i kulturowej entropii i masz więcej wspólnego z innymi liberalnymi progresywistami i entropistami niż z historycznym narodem polskim.
lazzyday
lazzyday 29.04.2023, 09:49:46 via Android
  • -2
@sqorvel

Jak mogę pasożytować na swojej tkance? Coś mi się wydaje że po prostu pasożytujesz na lokalnej tożsamości i kulturze próbując ją zdominować i zmienić pod swoje upodobania, a następnie wyrzucasz poza nawias właścicieli domu, jak kukułka w gnieździe.

O ile pieniędzy chcesz się założyć że jak dorwiesz się do koryta to będziesz finansować różne inicjatywy które uważasz za istotne z budżetu państwa i dawać bonifikaty na ziemię tak gdzie będziesz
lazzyday
lazzyday 29.04.2023, 09:51:59 via Android
  • 0
@sqorvel

Nie da się pasożytować na własnym organizmie. Po prostu jesteś obcym.

429

Ksiądz egzorcysta zatłukł psa młotkiem

Pokaż treści 18+

Ksiądz egzorcysta zatłukł psa młotkiem

Jeżeli takie rzeczy potrafią robić ze zwierzętami, to co robią z ludźmi?

pkostowski
z
tokfm.pl
dodany: 05.03.2023, 10:26:13
  • 74
  • #
    egzorcyzmypolskie
  • #
    afera
  • #
    kosciol
  • #
    polska
  • #
    psy
  • #
    patologia
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 15:32:42 via Android
  • -2
@piter259

Ubogacanie czego? To jest lokalna kultura.
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 15:33:42 via Android
  • -11
@niko444

@niko444

Jakim cudem takie rzeczy jak egzorcyzny w 21 wieku sa legalne


Jakim cudem totalitarna lewizna jest legalna w 21 wieku?
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 15:35:40 via Android
  • -3
@she-wolf1993 @she-wolf1993

Co ta religia robi z ludźmi...


Religia nic nie robi z ludźmi. Czasami osoby bezrefleksyjnie ufne wpadają w sidła osób skorych je wykorzystać, na przykład bezrefleksyjnje uwierzyłaś w treść tego znaleziska.
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 15:37:47 via Android
  • -5
@janek_kenaj @janek_kenaj

@Mietalski: Jestem wierzący ale nie chodzę do kościoła. Moje dzieci nie są ochrzczone i nie uczęszczają na religię. Uważam, że kościół katolicki jest zagrożeniem dla prawdziwej wiary. Jest 21 wiek. Zacznijcie myśleć za siebie. Czy na serio potrzebujecie by wam jakiś typ w sutannie mówił to co już zostało napisane w Biblii itd?


Siedzisz na portalu Wykop peel gdzie społeczność bezrefleksyjnie kupuje określone treści i automatycznie
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 15:38:23 via Android
  • -5
@Mietalski

Twoje doświadczenia są twoje i tylko twoje.
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 15:41:47 via Android
  • -5
@aleec

Ci wszyscy egzorycyści to sami potrzebują pilnej pomocy psychiatrycznej a najlepiej dożywotniej izolacji od reszty społeczeństwa


Pierwsi do odizolowania od reszty społeczeństwa są antyklerykalni dewoci którzy stosują odpowiedzialność zbiorową i kwantyfikatory typu "ci wszyscy".

617

W ciągu kilku lat podwoiła się liczba Polek, które nie chcą mieć żadnych dzieci

Pokaż treści 18+

W ciągu kilku lat podwoiła się liczba Polek, które nie chcą mieć żadnych dzieci

Już 42% Polek nie zamierza rodzić potomstwa. Źródło: CBOS.

konto usunięte
z
i.redd.it
dodany: 04.03.2023, 12:12:35
  • 583
  • #
    demografia
  • #
    polska
  • #
    dzieci
  • #
    rodzina
  • #
    p0lka
  • #
    rozowepaski
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 11:21:25 via Android
  • -1
@szpmisp

Jeżeli liberalizm i dobrobyt powodują śmierć gatunkową to z punktu widzenia ewolucji należy zatrzymać się gdzieś wcześniej. Może to Amisze odziedziczą świat.
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 11:23:35 via Android
  • -6
@CXLV

Bądźmy szczerzy, tworząc człowieka skazujemy go na 40 lat niewolniczej pracy, grając przy tym na loterii genetycznej. Jak się źle wylosuje (a szanse wcale nie są niskie) to będzie miało piekło w szkole i traumę przez resztę swojego życia, a to wszystko po to, by w końcu zdechło w chorobie srając pod siebie. Jak wielkim egoistycznym zbrodniarzem trzeba być, by stworzyć świadomy byt, wiedząc jakie są tego konsekwencje i jak
lazzyday
lazzyday 05.03.2023, 11:27:12 via Android
  • -3
@super-agentka

I nie ma się co dziwić, są ciekawsze rzeczy w życiu niż wychowywanie dzieci. Nie każda kobieta potrzebuje 500+ i bąbelka do pełni szczęścia.


Twój cytat zostanie wygrawerowany na nagrobku przedostatniego człowieka na tej planecie.

687

Publicysta: Kościół katolicki w Polsce to tonący okręt

Pokaż treści 18+

Publicysta: Kościół katolicki w Polsce to tonący okręt

Kondycja Kościoła katolickiego w Polsce staje się coraz słabsza - pisze niemiecki publicysta Gerhard Gnauck we "Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung". "Przez stulecia Kościół katolicki w Polsce był warownym zamkiem. Sekularyzacja i skandale sprawiają, że jego mury kruszą się.

konto usunięte
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 07.01.2023, 13:40:18
  • 243
  • #
    polska
  • #
    bekazkatoli
  • #
    neuropa
  • #
    bekazreligii
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:06:39 via Android
  • -4
@PDCCH

@Razor_wwa: Odzyskanie ukradzionego to nie kradzież ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kradzież to świadome, celowe i bezprawne przywłaszczenie sobie cudzej rzeczy. Nie każdy system który nie jest (nieistniejącą w praktyce) anarchią jest oparty na kradzieży.

Równie dobrze mogę okraść ciebie za bolszewickie skrzywienie, argumentując to tym, że jesteś złodziejem.
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:09:56 via Android
  • -26
@Pan_Mysz

Ale kościół może obecnie mieć wywalone na liczbę wiernych, katabasy w porę zorientowały się, że ludzie się od nich odwracają i zmienili model biznesowy, przerzucili się na pasożytowanie na państwie.

Są największym właścicielem ziemskim, mają niezliczone nieruchomości, liczne przywileje podatkowe i emerytalne, właściwe mogą obyć się bez wiernych.

A ponoć głoszą, że łatwiej przejść wielbłądowi przez ucho igielne niż bogatemu dostać się do nieba, ogólnie samozaoranie i utrata wiarygodności.


Od
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:11:13 via Android
  • -7
@fideriankoons

Pa pa kościółku…


Pa pa. Te same problemy które toczą Kościół dotkną Ciebie prędzej czy później.
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:13:38 via Android
  • -10
@xarcy

Nawet gdyby kościół był krystalicznie czysty i był pożyteczny, to i tak należałoby być ateistą.

Religia jest po prostu błędem i opiera się na fałszywych założeniach, np. istnieniu boga, czy życia wiecznego.

To nie są błędne założenia. Błędnym założeniem jest np. negowanie istnienia Boga jednocześnie akceptując inne hipotezy np. o prawdziwości teorii symulacji.
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:16:17 via Android
  • -4
@Fearaneruial

@PanG: w Ameryce południowej dostają na razie totalny w------l od kościołów reformowanych które im wydzierają powoli całe kraje. A na Afryce się nie zarobi tak łatwo


I to ma być dobra wiadomość? To są często dziwne charyzmatyczne sekty.
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:17:44 via Android
  • -10
@AnalnyNiszczyciel

On powinien zostać zatopiony jak Bismarck. Trzeba wyciąć te hubę na organizmie narodu i wysłać do kraju okupanta. Bezpośrednio do Rzymu i wystosować do Włochów notę o reparacje za to co czarna mafia nakradła i pomordowała przez te wieki pasożytnictwa.


Nie dostaniesz ani grosza bo całe życie będziesz spłacał dług wobec Kościoła za stworzenie uniwersytetu oraz Pasteurowi (katolikowi) za to że przeżyłeś okres niemowlęcy.
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:21:55 via Android
  • -21
@Pan_Mysz

@lazzyday: Od kiedy państwo oddaje ziemie za bezcen towarzyszu, księża płacą symboliczne podatki. Mam nadzieję, że zrozumiałeś towarzyszu.


Skąd państwo ma ziemię którą oddaje za
lazzyday
lazzyday 08.01.2023, 09:32:27 via Android
  • -9
@Vielokont

@lazzyday: xD


Też mnie bawi gadanie o reparacjach za grzech nieliberalnej historii

742

Młodzież unika wizyt księdza po kolędzie

Pokaż treści 18+

Młodzież unika wizyt księdza po kolędzie

Wraz ze spadkiem liczby uczniów chodzących na religię w szkole rośnie liczba młodych ludzi, którzy nie chcą przyjmować księdza po kolędzie. - Od tygodnia kłócę się o to z rodzicami - mówi Jakub, licealista z Sosnowca.

konto usunięte
z
sosnowiec.wyborcza.pl
dodany: 03.01.2023, 10:13:09
  • 398
  • #
    polska
  • #
    bekazkatoli
  • #
    neuropa
  • #
    bekazreligii
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 13:52:24
  • -13
@Sciesses:

@uirapuru: nie zmienia to faktu, że to jest instytucja ukrywająca pedofili. Nawet jak ksiądz jest niewinny to tak jakby był członkiem mafii.


Kościół katolicki nie jest instytucją ukrywającą pedofili. Nie istnieją żadne wewnętrzne zapisy zalecające ochronę dopuszczających się czynów pedofilskich.
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 13:53:06
  • -6
@selectGwiazdkaFromTabelka:

@uirapuru: Mimo wszystko nie warto ryzykować bycia tym ułamkiem promila.


W takim razie żeby być konsekwentnym musisz zaprzestać jakichkolwiek interakcji społecznych- nie chcesz przecież trafić na pedofila.
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 13:54:08
  • -9
@selectGwiazdkaFromTabelka:

@uirapuru: Nie wpuszczając obcych do domu wzrasta prawdopodobieństwo nie trafienia na bandziora.


Ksiądz jest osobą publiczną, jest mniej obcy niż dowolny usługodawca którego wpuszczasz do domu bez problemu.
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 13:58:45
  • -7
@krizis:

@uirapuru: ok, z tym, że to jakiś promil to bym polemizował. Dane z raportu Państwowej Komisji ds Pedofilii

tutaj słowo o wynikach podobnej komisji w Australii

Głównym zadaniem tej Komisji stało się zbadanie reakcji najważniejszych instytucjii organizacji funkcjonujących w Australii na skargi, podejrzenia czy oskarżenia dotyczące molestowania seksualnego osób nieletnich. Cytowany tutaj badacz dodaje, że: Analiza informacji zebranych podczas posiedzeń zamkniętych, które miały miejsce między 7
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 14:01:18
  • -10
@matowy:

@uirapuru:

- Raport
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 14:02:25
  • -33
@dedik:

Wincyj religii, młodzież wytrzyma ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Nie ma nigdzie "wincyj religii", mechanizmem "wincyj religii" nazywasz twoją postępującą nietolerancję wobec religii która ośmiela się jeszcze istnieć i starać normalnie funkcjonować.
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 14:04:03
  • -20
@Aster1981:

@alojzy_ulamek: a to forma kontroli Kosciola nad wiernymi.


Nie, to forma utrzymywania kontaktu między klerem a parafianami, także osobami schorowanymi i starszymi oraz w kryzysie duchowym. Na wsiach to dużo większe wydarzenie niż w miastach, bo jest dużo mniej anonimowości. Możesz nazwać każdą formę kulturowości i wspólnotowości "kontrolą społeczną", tylko że będzie to wyjątkowo durna i nikomu niepotrzebna analiza społeczna.
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 14:04:41
  • -15
@TechnoMagos:

Dzieci instynktownie unikają zagrożenia.


Zgaduję że nie masz dzieci.
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 15:58:52
  • -17
@Zmoraaa:

Normalnie funkcjonować? Czyli jaka jest ta normalność? Żerowanie na narodzie i doskonalenie mechanizmu manipulacji za pomocą którego wtłaczają owieczkom od małego bezwolność wobec największych świństw, przestępstw i przekrętów KK? Że o stygmatyzowaniu rozsądnie myślących nie wspomnę? Nie to nie było i nie jest normalne. To co nazywasz nietolerancją to zdrowy sprzeciw wobec utrzymywania tej instytucji, jej bezkarności, ekspansji i patologicznych związków z władzą. Mam nadzieję, że ten proces przyspieszy
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 16:01:23
  • -12
@Zmoraaa: ekspansji


Wykop nie może się nadal zdecydować czy Kościół gwałtownie się kurczy i to jego ostateczny koniec czy dokonuje ekspansji. W zależności od newsa na głównej narracja się zmienia.
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 23:05:31 via Android
  • -3
@Zmoraaa

@lazzyday: Standardowe rozmywanie odpowiedzialności i stawianie K K w roli ofiary. Z tym, że to już nie działa...


To, że w coś głęboko wierzysz nie oznacza jeszcze że to prawda. Proces laicyzacji przebiega wszędzie tam według takich samych mechanizmów, nie ma to nic wspólnego z heroicznym oporem przed katolicką opresją tylko ze śmierdzącym lenistwem
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 23:13:30 via Android
  • -3
@andrkac

@uirapuru: Daj już spokój z fikołkami, co? Rękę dam sobie uciąć, że znacznie więcej jest niezłgoszonych, bo "co ludzie powiedzą", niż fałszywych oskarżeń.

Ludzie boją się powiedzieć głośno, że ksiądz krzywo zaparkował, bo ich wymieni z ambony. A ty sugerujesz, że masowo wysysają z palca oskarżenia o pedofilię. Jasne.

Narracja pasująca do zabitej dechami wsi w latach dwudziestych, a nie do czasów współczesnych. Takie zachowania są charakterystyczne dla
lazzyday
lazzyday 03.01.2023, 23:22:57 via Android
  • -3
@matowy

1) Szkoły rezydencjalne miały charakter powszechny, to nie były wyłącznie katolickie ani nawet chrzęścijańskie placówki. Nadużycia występowały w całym systemie.

2) Niektóre diecezje radziły sobie gorzej z przypadkami nadużyć, inne lepiej. Nie ma uniwersalnego klucza.

3) Od lat osiemdziesiątych do dzisiaj podejście do kwestii nadużyć seksualnych znacznie się zmieniło, przenoszenie podejrzanych niekoniecznie miało na celu ich krycie, ale miało też charakter wewnętrznej jurysdykcji- przenoszonych księży kierowano na terapię, odsuwano od
lazzyday
lazzyday 04.01.2023, 00:19:56 via Android
  • -3
@andrkac

https://blogpilastra.wordpress.com/2018/11/16/mapa-prowadzaca-na-manowce/

Tu masz podane zestawienie liczby dorosłych mężczyzn skazanych z określonego paragrafu w stosunku do liczby skazanych księży.
lazzyday
lazzyday 04.01.2023, 00:47:52 via Android
  • -3
@Zmoraaa

@lazzyday: Zabijanie chorych dzieci powiadasz...Dlaczego mam przemilczeć coś co mnie i miliony kobiet ogranicza? Bo nazwałeś zarodki dziećmi?


Tak, bo nazwałem zarodki dziećmi. Zarodek to dziecko na etapie embrionalnym, dokładnie ten sam byt. To, że nie czujesz z nim związku emocjonalnego nie zmienia niczego- konkubent który zadźgał swoją partnerkę nożem kuchennym i został zatrzymany przez policję kiedy spokojnie palił papierosa przy stacji benzynowej też nie czuje związku emocjonalnego ze
lazzyday
lazzyday 04.01.2023, 00:51:43 via Android
  • -3
@andrkac

Przeprowadzki księży nie zwalniają z odpowiedzialności karnej.
lazzyday
lazzyday 04.01.2023, 01:00:41 via Android
  • -3
@andrkac

Twój zarzut o teoretyzowaniu wybrzmiewa tragikomicznie biorąc pod uwagę że prosiłeś o dane przez kilka komentarzy a po ich otrzymaniu jedyne twarde dane jakie istnieją w tej sprawie odrzuciles z automatu.
lazzyday
lazzyday 04.01.2023, 01:49:23 via Android
  • -3
@andrkac

@lazzyday: Które twarde dane masz na myśli?

Znów przywołujesz te, które pomijają całkowicie księży, którzy nie byli i nie są ścigani, bo chroni ich instytucja kościoła i (od kilku lat bardziej) państwo?
I w kontekście opisywania problemu pedofilii w kościele pomijające całkowicie funkcjonariuszy tuszujących przestępstwa?
To

614

Poznań. Parafia zrobiła restaurację na dawnym cmentarzu. Sprawa w prokuraturze

Poznań. Parafia zrobiła restaurację na dawnym cmentarzu. Sprawa w prokuraturze

Na starym cmentarzu, gdzie grzebano polskich powstańców, parafia z Poznania zrobiła restaurację. Wspólnie z prywatnym biznesmenem. Prace odbyły się bez badań archeologicznych i bez pozwolenia urzędu. Dlatego Miejski Konserwator Zabytków zawiadomi poznańską prokuraturę.

Szewczenko
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 19.12.2022, 10:52:49
  • 54
  • #
    polska
  • #
    poznan
  • #
    kosciol
  • #
    biznes
  • #
    afera
  • #
    wydarzenia
lazzyday
lazzyday 19.12.2022, 16:24:53
  • -39
Natomiast to że prokuratura czarownika nie tknie palcem to jest więcej niż oczywiste.


@mag_zbc:

Bo co, bo tak mówią twoje uprzedzenia?
lazzyday
lazzyday 19.12.2022, 16:28:53
  • -15
@xaliemorph:

Jak ja nienawidzę dwulicowości klech którzy kreują się na strażników moralności.


Zanim zaczniesz nienawidzieć spróbuj postawić się na jego miejscu.

https://www.youtube.com/watch?v=KpuSHljW52I
lazzyday
lazzyday 19.12.2022, 16:39:24
  • -23
@prawiedobrze:

@lazzyday: Nie, doświadczenia i wiedza z przeszłości.


Czyli nagłówki z Wykopu. kek
lazzyday
lazzyday 19.12.2022, 16:40:53
  • -7
@lazzyday: tak tak każdy inwestor zawsze będzie uważał, że jego restauracja, warsztat, biurowiec czy cokolwiek ma tak fundamentalne znaczenie dla ludzkości, że wstrzymanie budowy na tydzień to dymanie jego i całego społeczeństwa dla jak zapewne sam to określi "kilku garów, które nikogo nie obchodzą".

Jeszcze może jak przypadkiem trafi na stanowisko to można go jakoś zrozumieć, ale klecha doskonale wiedział gdzie buduje.


Interwencje biurokratyczne, szczególnie w kwestiach wrażliwych jak konserwacja
lazzyday
lazzyday 19.12.2022, 16:51:01
  • -11
@grubson234567:

to parafia poleciała z płaczem po odszkodowanie do miasta, które skutecznie okradło kilka lat temu


W jaki sposób to parafia okradła władze publiczne, skoro grunty należały do parafii zanim okradły ją władze publiczne?
lazzyday
lazzyday 21.12.2022, 10:02:58
  • -1
@andrzejnowak7777:

@lazzyday: bo przy okraglym stole razem z komuchami i styropianami zasiadali tez klechy krk.


I co w związku z tym?

968

"Kościół jest w fazie schyłkowej i przeżywa ostatnie konwulsje"

Pokaż treści 18+

"Kościół jest w fazie schyłkowej i przeżywa ostatnie konwulsje"

- Za 10 lat pies z kulawą nogą nie będzie się interesował tematami patologii w Kościele. Ta instytucja wtedy przestanie być interesująca i zniknie z przestrzeni publicznej. Jest w fazie schyłkowej - mówił w TOK FM prof. Stanisław Obirek.

konto usunięte
z
tokfm.pl
dodany: 11.12.2022, 09:18:24
  • 338
  • #
    polska
  • #
    bekazkatoli
  • #
    pedofilewiary
  • #
    ateizm
  • #
    neuropa
lazzyday
lazzyday 11.12.2022, 14:48:44
  • -26
@bajcik:

@brightside: te pudrowane zwłoki jeszcze mają wpływ na prawo i ciągną kasę.


Dodaj jeszcze że to ty chciałbyś mieć wpływ na prawo i ciągnąć kasę.
lazzyday
lazzyday 11.12.2022, 14:51:15
  • -22
@Kierowca-ufo:

Tak bym to też podsumował. Póki władza nie odetnie koscioła od kasy, to będzie sobie dalej żerował na Polsce i zaglądał ludziom do łóżka.


Kiedy ostatnio ksiądz zaglądał ci do łóżka? Uczciwie przyznaj, że nigdy. "Zaglądaniem do łóżka" nazywasz klauzulę sumienia wolnych ludzi oraz zakaz aborcji, czyli uciekanie po trupach od konsekwencji własnych decyzji.
lazzyday
lazzyday 11.12.2022, 14:53:34
  • -7
- Za 10 lat pies z kulawą nogą nie będzie się interesował tematami patologii w Kościele. Ta instytucja wtedy przestanie być interesująca i zniknie z przestrzeni publicznej. Jest w fazie schyłkowej - mówił w TOK FM prof. Stanisław Obirek.


Dokładnie tak. Jak wszyscy wiemy, lewicowi intelektualiści nie interesują się marginalnymi ruchami "skrajnie prawicowymi" i nie mają na ich zwalczaniu obsesji.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4465

Czesi biją rekordy w ilości dzieci.

Pokaż treści 18+

Czesi biją rekordy w ilości dzieci.

Zamienili kościoły na muzea i kluby dla młodzieży. Aborcja legalna, antykoncepcja dostępna, żadnych kościelnych instytutów d/s Rodziny, pedofilia surowo karana. Czechy - mały, normalny i spokojny kraj mądrych ludzi. Tak blisko, a tak daleko...

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 04.12.2022, 18:40:44
  • 481
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazkatoli
  • #
    pedofilewiary
lazzyday
lazzyday 06.12.2022, 04:02:05
  • -2
@loczyn:

J---ć kler i wszystkich praktykujących katolików, niszczą tylko ten kraj.


W jaki sposób niszczę swój kraj praktykując jego

959

Wikipedia używa pieniędzy przeznaczonych na jej "ratowanie" na walkę z nauką

Pokaż treści 18+

Wikipedia używa pieniędzy przeznaczonych na jej "ratowanie" na walkę z nauką

Proste wytłumaczenie, co się dzieje z pieniędzmi wpłacanymi przez ludzi na rzekome "ratowanie Wikipedii". TL;DR: Jest to finansowy przekręt mający na celu utrzymywanie organizacji politycznych i społecznych walczących z takimi rzeczami jak obiektywność w nauce itp.

a94e345cd1084e88ab6e20h41571718a
z
threadreaderapp.com
dodany: 02.12.2022, 16:09:11
  • 104
  • #
    swiat
  • #
    wikipedia
  • #
    oszukujo
  • #
    nauka
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
lazzyday
lazzyday 02.12.2022, 20:00:44
  • 43
@filip8192: Czyli przeszła tą samą drogę co wszystkie opiniotwórcze media i instytucje w USA. Kulturowo marksistowska rewolucja w USA zaczęła się na dobre ok. 2012 r.
lazzyday
lazzyday 02.12.2022, 20:01:47
  • 25
@deletenomads: Fakty są wytworem cis-heteropatriarchalnej imperialistycznej białej supremacji.

160

"Zabić Indianina-ocalić dziecko". Kulturalne ludobójstwo rdzennych Kanadyjczyków

"Zabić Indianina-ocalić dziecko". Kulturalne ludobójstwo rdzennych Kanadyjczyków

Zarządzany przez duchownych system został stworzony w celu odizolowania rdzennych dzieci od wpływu ich własnej rodzimej kultury i religii w celu asymilacji ich z dominującą kulturą kanadyjską. W 2022 papież Franciszek przepraszając w imieniu KK nazwał system ludobójstwem. [ENG]

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 29.11.2022, 20:36:39
  • 42
  • #
    kanada
  • #
    historia
  • #
    ludobojstwo
  • #
    swiat
  • #
    neuropa
lazzyday
lazzyday 30.11.2022, 01:53:22
  • 2
@CzajnikZniszczenia:

CZY WY ANTYCHRYŚCI I BEZBOŻNICY NIE ROZUMIECIE ŻE TYLKO KOŚCIÓŁ MOŻE DAĆ NAM PIE*DOLONE MIŁOSIERDZIE? WY GŁUPIE ATEUSZE i TĘCZOWA ZARAZO, WY TYLKO ZIONIECIE NIENAWIŚCIĄ.


Niezłe jako parodia progresywnego tolerancjonizmu który postrzega świat jako infantylna walka miłości z nienawiścią, ale nie wiem co tutaj robi katolicyzm.
lazzyday
lazzyday 30.11.2022, 01:56:42
  • 7
Panie, świeckie, progresywne państwa pełne wrażliwych społecznie aktywistów NIGDY nie traktowałyby w ten sposób innych ludzi i nie narzucały im swojej kultury. Takie instytucje jak przymusowe państwowe szkolnictwo i zakaz nauczania domowego czy ingerowanie w relacje społeczne (np. w rodzinach patriarchalnych) są całkowicie obce współczesnej myśli progresywnej.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazzyday
lazzyday 30.11.2022, 16:43:02 via Android
  • -1
@Vokun

@lazzyday: W czasach kiedy to robiły były jeszcze "chrześcijańskie" i konserwatywne (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞


To co robisz używając tutaj pojęcia konserwatyzm to anachronizm. Przymusowa asymilacja była projektem progresywnym popieranym przez całe ówczesne kanadyjskie społeczeństwo, od chrześcijańskiej prawicy do świeckiej lewicy.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 18
  • Strona 1 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 06.03.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 24.03.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.02.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia