Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko204
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Igrzyska

    Igrzyska
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

iskrownik
iskrownik

iskrownik

Dołączył 3 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 182
  • Znaleziska 122
  • Mikroblog 60
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 9
iskrownik
iskrownik
iskrownik 10.05.2021, 18:42:08
  • 2
https://www.wykop.pl/wpis/57407443/ej-wykopekbordo-przegrywy-niestety-maja-racje-ze-j/

@koroluk chętnie wypowiada się na temat przegrywów i blackpillu, ale niestety całe zjawisko pojmuje bardzo powierzchownie i nie rozumie sedna problemu. Dla koroluka rozwiązaniem blackpillu jest samorozwój przegrywa i o ile to bardzo przyjemna i pozytywna koncepcja oraz w ujęciu jednostkowym często poprawna, to wciąż rozmija się ona zupełnie z esencją blackpillu jaką jest naturalna hipergamia kobiet, szczególnie w ujęciu całego systemu.

Problem kobiecej hipergamii nie polega na tym, że ustawiają one jakiś konkretny pułap od którego zaczynają się mężczyzną interesować, tylko opierają się na obecnym w swoim otoczeniu rozkładzie męskiej hierarchi i atrakcyjności. Na pierwszy rzut oka kobieta w Nowym Jorku ma wyższe oczekiwania, niż kobieta w zapadłej krasnojarskiej wsi, ale obie łączy to, że w podobny sposób mentalnie sortują dostępnych mężczyzn i interesują się tymi na szczycie, nawet jeśli muszą się nimi "podzielić" z innymi. To że ten szczyt w NY wygląda tak, że masz sześciopak, wysokie kierownicze stanowisko, sportowy samochód i penthouse przy Central Parku, a w krasnojarskiej wsi wystarczy że masz pełne uzębienie jest drugorzędne. W NY dalej jest pełno inceli mimo tego, że w Krasnojarskim Kraju nie opędziliby się od kobiet, więc jak widać nie istnieje absolutny pułap, po którego kolektywnym osiągnięciu problem przegrywu znika zupełnie, po prostu poprzeczka idzie w górę, a cały rozkład przesuwa się w prawo.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....j
A.....j
konto usunięte 10.05.2021, 18:44:35
  • 5
@iskrownik: koroluk jest nastawiony na cel i propagowanie swoich poglądów, nie oczekuj od niego realnych rozwiązań bo on ich nie szuka.
  • Odpowiedz
iskrownik
iskrownik
iskrownik 16.04.2021, 18:10:40
  • 20
Seksualna rewolucja niszczy naszą cywilizację. TL;DR na końcu

W królestwie zwierząt rozdzielnopłciowych istnieje jedna uniwersalna zasada, która łączy niemal wszystkie gatunki od stawonogów po naczelne: samica jest wąskim gardłem reprodukcji. Z tego prostego faktu można wyciągnąć pewne wnioski. Skoro samica jest wąskim gardłem reprodukcji, to znaczy że jeden samiec może zapłodnić wiele samic, a że samce nie są sobie równe, to samice muszą być wybredne, bo inaczej skończą ze środowiskowo niedostosowanym/słabym potomstwem, które w kolejnych pokoleniach nie przetrwa w starciu z silniejszymi rowieśnikami. Wynika z tego, że w naturze najczęściej naturalnym układem są haremy dominujących samców i rzesze pokonanych inceli. Hipergamia.

No dobra, ale co to ma do cywilizacji? Obecna seksualna rewolucja podważa zasadność monogamii wśród heteroseksualistów*, a że kobiety naturalnie lgną do dominujących samców, to co w tym złego? Przecież ten sam schemat sprawdza się u zwierząt, kolejne pokolenia są silniejsze i o to chodzi. Szach mat purytanie!

Prawie.
iskrownik - Seksualna rewolucja niszczy naszą cywilizację. TL;DR na końcu

W króles...

źródło: comment_1618596623R7wK22YcH8KtTOAHSIDJdI.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

iskrownik
iskrownik
iskrownik
Autor
16.04.2021, 20:37:46
  • 4
@wielkaberta:

Sporo mężczyzn umierało bezdzietnie od czasów starożytnych


"Sporo" to trochę nieostre pojęcie. Dużo więcej mężczyzn wsród cywilizowanych nacji wchodziło w związki z kobietami, niż wśród dzikich plemion gdzie powszechna jest
  • Odpowiedz
iskrownik
iskrownik
iskrownik
Autor
16.04.2021, 21:06:15
  • 2
@wielkaberta:

Tylko, że Marsz Szmat jest głosem na temat gwałtów.


Początkowo tak było, ale już jakiś czas temu określenie "szmata" (ang. slut) zostało w kręgach feministycznych rozszerzone również na luźne relacje
  • Odpowiedz
iskrownik
iskrownik
iskrownik
Autor
10.05.2021, 16:38:47
  • 4
@DizzyEgg: Trzeba zrobić to samo co zrobiły wszystkie sensowne cywlizacje już u swojego zarania, czyli penalizować poligamię, w tym tą nieformalną, która jest obecnie najpopularniejsza (ONS, friends with benefits i inne warianty tego samego zjawiska) i promować monogamię.
Niestety monogamia musi być prawnie i obyczajowo wymuszana, ponieważ jest dla nas stanem nienaturalnym. W samej jej nienaturalności nie ma nic złego, ponieważ w procesie socjalizacji zwalczamy również różne inne nieporządane naturalnie
  • Odpowiedz

803

USA: Homokomando w końcu staje się faktem

USA: Homokomando w końcu staje się faktem

Amerykańscy żołnierze z dumą ogłosili nowy etap w historii, którego symbolem jest pierwszy bojowy helikopter z załogą złożoną wyłącznie z homoseksualistów. Na tym nie koniec zmian idących wraz z prezydenturą Joe Bidena. „Tworzymy historię w piątek wraz z pierwszą w historii gejowską...

chigcht
z
pch24.pl
dodany: 09.05.2021, 19:12:19
  • 293
  • #
    usa
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    konfederacja
  • #
    swiat
iskrownik
iskrownik
iskrownik 09.05.2021, 20:51:24
  • 53
( ͡~ ͜ʖ ͡°)
iskrownik - ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_1620593549Or3F68Ds9mh8y9B29Rc695.jpg

Pobierz
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 09.05.2021, 20:58:42
  • -15
@Maciek5000:
iskrownik - @Maciek5000:

źródło: comment_1620593919wgiTExFdU9f4iKfSyEAvIw.jpg

Pobierz
iskrownik
iskrownik
iskrownik 09.05.2021, 21:13:10
  • 8
Czterech gejów i heliseksualista po tranzycji ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

https://lgbta.wikia.org/wiki/Heligender
iskrownik - Czterech gejów i heliseksualista po tranzycji ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

https://lgbt...

źródło: comment_1620594684pEtBJAl0TjSmAufK1FcJxk.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 10.05.2021, 15:10:05
  • 0
@marcinesz:

Jedno z drugim (ten bombowiec z tym słowem) ma raczej niewiele wspólnego.


I myślisz, że tego nie wiem? Serio, niektórzy na tym portalu są tak toporni w łapaniu żartu, że nawet lennyface im nie pomaga.
saakaszi
saakaszi
saakaszi
09.05.2021, 10:37:04
  • 912
(-‸ლ)

#neuropa #bekazprawakow #polska #prawo #rozowepaski #shitwykopsays
saakaszi - (-‸ლ)

#neuropa #bekazprawakow #polska #prawo #rozowepaski #shitwykopsay...

źródło: comment_1620556602FjBzHAeTNMFMiqBWgI1NYc.jpg

Pobierz
  • 171
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 09.05.2021, 17:29:49
  • 3
@chusteczki_do_higieny_intymnej:

Kobiety mają przestać coś robić (co nie jest ani przestępstwem, ani wykroczeniem),


Równie dobrze mógłbym powiedzieć, czemu mężczyźni mają płacić podatki na kobiety, skoro to one mają problem niedoboru
  • Odpowiedz
iskrownik
iskrownik
iskrownik 09.05.2021, 17:43:40
  • 2
@chusteczki_do_higieny_intymnej:

najwidoczniej osoby, którym zależy na rewolucji seksualnej i czerpią z niej korzyści materialne i niematerialne nie przykładają wagi do cywilizacji, na której Ci zależy.


To jedna możliwość, ale jest też inne wytłumaczenie: konkurencyjnym cywilizacjom zależy na zniszczeniu naszej, więc te subwersyjne działania promują i wykorzystują jako broń w wojnie kulturowej. Biorąc pod uwagę historię świata i ludzką naturę jest to dużo sensowniejsze wytłumaczenie niż spontaniczny masowy nihilizm i autodestrukcja
  • Odpowiedz
iskrownik
iskrownik
iskrownik 09.05.2021, 18:02:56
  • 3
@chusteczki_do_higieny_intymnej:

hedonizm nie musi wiązać się z nihilizmem, to błędne założenie.


Nie napisałem, że hedonizm to nihilizm. To było podsumowanie twojej teorii o świadomym i celowym niszczeniu własnej cywilizacji przez jej członków, a to już nihilizm i do tego masowy oraz
  • Odpowiedz
Murasame
Murasame
Murasame
27.04.2021, 18:35:47
  • 1
Co myślicie o tym, żeby istniała ustawa, która umożliwia każdej osobie wykup z dnia na dzień, nieruchomości osoby, która musi składać oświadczenie majątkowe, w cenie 100% większej niż w oświadczeniu?

Z jednej strony zlikwidowałoby to patologię z tym związaną, a z drugiej takie osoby byłyby chronione, bo w najgorszym razie po prostu zarobiłyby kupę kasy.

#neuropa #4konserwy
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 27.04.2021, 20:50:58
  • 0
@Tyraxor:

jakich konkretnie? xD


Prześladowanie politycznego oponenta tylko dlatego, że mieszka w tanim mieszkaniu? Wycena rynkowa to nie to samo, co subiektywna wartość dla kupującego/sprzedającego.

Takie rozwiązania mają sens tylko przy większych inwestycjach jak drogi, kopalnie, elektrownie, gdzie nie ma możliwości żeby ktoś nie został poszkodowany.
  • Odpowiedz
iskrownik
iskrownik
iskrownik 27.04.2021, 21:01:21
  • 0
@Tyraxor:

Jak ktoś go będzie kilka razy tak prześladował


Wystarczy raz, żeby stracił lata wspomnień, lokalnych kontaktów, przyzwyczajeń terytorialnych i być może pieniędzy które wyłożył na udogodnienia zrobione pod siebie, a które zagregowany rynek może wyceniać bardzo nisko. Drugi raz nikt tego nie będzie robił, bo wiadomo że tylko napychałby przeciwnikowi kieszeń, ale za pierwszym razem może mu odebrać coś czego ten nie chciałby sprzedać nawet z 10x przebitką.
  • Odpowiedz

395

Niemcy chcą odesłać uchodźców do Grecji.

Niemcy chcą odesłać uchodźców do Grecji.

Niemiecki rząd oferuje Grecji pokrycie kosztów związanych z pobytem uchodźców. Celem jest odesłanie tam z powrotem osób ubiegających się o azyl w Niemczech. Co miesiąc do Republiki Federalnej przybywa około 1000 uchodźców, którym już udzielono w Grecji azylu.

Franciszek_Dolas
z
polsatnews.pl
dodany: 26.04.2021, 13:30:29
  • 85
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    grecja
  • #
    uchodzcy
  • #
    4konserwy
iskrownik
iskrownik
iskrownik 26.04.2021, 21:22:51
  • 12
@R2D2_z_Sosnowca:

Tak z 5-6 lat wstecz tłumaczyli


Dalej to robią, tutaj @eoneon w dyskusji w innym wątku przed chwilą. Taki szybki zwrot z inwestycji, a Niemcy już mają dość?

https://www.wykop.pl/link/6077693/comment/91087129/#comment-91087129
iskrownik - @R2D2zSosnowca: 
 Tak z 5-6 lat wstecz tłumaczyli

Dalej to robią, tuta...

źródło: comment_1619471778nyyusohxA7sFvm8DTps24o.jpg

Pobierz

1706

Haaretz: świat powinien chronić Palestyńczyków przed "żydowskimi bandytami"

Haaretz: świat powinien chronić Palestyńczyków przed "żydowskimi bandytami"

Izraelski dziennik Haaretz na temat band agresywnych żydowskich suprematystów na ulicach Jerozolimy skandujących „Śmierć Arabom”: "Palestyńczycy potrzebują międzynarodowej ochrony przed rasistowskimi żydowskimi bandytami".

Maciek8088
z
haaretz.com
dodany: 26.04.2021, 17:19:50
  • 84
  • #
    swiat
  • #
    4konserwy
  • #
    izrael
  • #
    zydzi
  • #
    palestyna
iskrownik
iskrownik
iskrownik 26.04.2021, 20:00:57
  • -8
@eoneon:

Zawsze zadziwia mnie w nacjonalizmie nieumiejętność zobaczenia jak bardzo te wszystkie mechanizmy są naznaczone logiką Kalego.


Po pierwsze mylisz nacjonalizm z szowinizmem lub irredentyzmem. Nacjonalizm postuluje państwa jednolite etnicznie jako sprawniejsze i nie piętnuje międzynarodowej
k.....k
k.....k
konto usunięte 26.04.2021, 06:13:04
  • 860
Największy chad na polskim Youtube:
- gruntownie wykształcony: uzyskał magisterium z filozofii na UAM-ie, studiował także inżynierię lądową;
- piękne CV, pracował m.in. w radiowej Trójce;
- znakomita polszczyzna i równie dobra znajomość angielskiego (dorabia sobie jako tłumacz);
- diaboliczny wygląd budzący respekt wśród fanów i przerażenie wśród hejterów (Nosferatu, Voldemort, Beria, Dracula - tak go nazywają złośliwcy, po czym s*ają w majty);
- świetna forma fizyczna, mimo blisko 60 lat zero nadprogramowych kilogramów i sporo młodszy wygląd;
k.....k - Największy chad na polskim Youtube:
- gruntownie wykształcony: uzyskał mag...

źródło: comment_16194174846HiWwfmVZUieUGjGA9Sren.jpg

Pobierz
  • 115
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 26.04.2021, 11:10:11
  • 8
@szubiduba:

halo panie koroluk co to za usuwanie konta ヽ( ͠°෴ °)ノ


@koroluk:

Pana Jerzego szkaluje się za pomocą formularza usuń konto, na samym dole: https://www.wykop.pl/ustawienia/
  • Odpowiedz

185

Musimy porozmawiać o Nie wiem, ale się dowiem!

Musimy porozmawiać o Nie wiem, ale się dowiem!

Nie wiem ale się dowiem udowadniają, że żeby prowadzić popularny kanał poświęcony treściom okołonaukowym wcale nie trzeba: -przejmować się jakością źródeł. -czytać źródeł. -szukać aktualnych badań. -weryfikować informacji. -przejmować się konsensusem naukowym.

Nazwex
z
youtube.com
dodany: 25.04.2021, 16:41:35
  • 110
  • #
    nauka
  • #
    polska
  • #
    youtube
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazprawakow
iskrownik
iskrownik
iskrownik 26.04.2021, 06:27:10
  • 4
@Nazwex:

Jakie zalety ma monoetniczność? Jak być może pamiętasz, ja w tej kwestii zadałem pytanie, bo jestem naprawdę ciekaw, jakie są jej zalety, inne niż niższa przestępczość (uśredniając)


Największą zaletą monoetniczności nie jest niska przestępczość tylko poczucie bycia częścią wspólnoty, wzrastająca przestępczość to tylko jeden z elementów rozbijania tej wspólnotowości, inne to spadające społeczne zaufanie, które z kolei przekłada się na wyższe koszty transakcyjne czy utrudnione tworzenie oddolnych inicjatyw społecznych. To jeden z powodów dla którego megakorpy tak naciskają na multikulti. Oczywiście im dalej od siebie oddalone grupy etniczne, tym efekt jest silniejszy, Belgowie mieszkający w Holandii, czy Rumunii we Włoszech obniżają spójność grupy w dużo mniejszym stopniu niż Somalijczycy w Anglii.
Rzymianie celem unikania buntów zwerbowanych Galijczyków wysyłali do Syrii, a Syryjczyków do Hiszpanii, nic się w tej kwestii nie zmieniło - dziel
iskrownik
iskrownik
iskrownik 26.04.2021, 08:24:02
  • 10
@Nazwex
Z jednej strony masz rację, że wytłumaczenia evo-psychu są ciężkie do weryfikacji, ale z drugiej niesłusznie podświadomie zakładasz wpływy kulturowe jako hipotezę zerową. Nie możesz w 100% udowodnić, że to głównie mężczyźni polowali, a to głównie kobiety zajmowały się dziećmi? No to uznajemy kulturę i cyk pora na CSa.
To tak nie działa, bo te teorie kulturowe też są bardzo trudne do udowodnienia, no i pojawia się kolejny problem, czyli dlaczego kultura powstała w ten, a nie inny sposób? Ostatecznie gdzieś przecież musiała być jakaś biologiczna podbudowa całości, kosmici nie przylecieli narzucić nam swojej wizji kultury.

Evo-psych ma ten plus, że jako całościowy system tłumaczenia zachowań jest dużo spójniejszy od życzeniowej narracji "konstruktów społecznych". W evo-psychu różne wytłumaczenia zlewają się w jednolitą całość, podczas gdy tłumaczenia kulturowe starają się tłumaczyć każde zjawisko oddzielnie i nie przejmują się tym, że tłumacząc kolejne właśnie zaprzeczają poprzedniemu i całość się sypie.
Przykładowo wytłumaczenie dysproporcji w IT, albo pay gap są sensownie i spójnie tłumaczone przez evo-psych (spektrum zaintersowań osoba-rzecz i wybieranie lepiej płatnych zawodów przez mężczyzn chcących zaimponować partnerce), a teorie o patriarchacie są wewnętrznie sprzeczne, ponieważ z jednej strony źli mężczyźni nie dają zarobić kobietom tyle samo, a z drugiej źli kapitaliści jednocześnie nie chcą tańszych pracowników, którzy rzekomo wykonują tą samą
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 26.04.2021, 10:16:01
  • 7
@Nazwex:

Różnica pomiędzy wyjaśnieniem kulturowym, a tezami psychologii ewolucyjnej, jest taka, że w tym pierwszym mamy więcej informacji.


Jednocześnie problem z nim jest taki, że jest wewnętrznie sprzeczne. Tak jak pisałem, można wszystkie elementy całości tłumaczyć różnymi teoriami o konstruktach społecznych, ale jeżeli składam obrazek społeczeństwa w całość, zbieram te teorie do kupy i okazuje się, że dają one sprzeczne wyjaśnienia, to oznacza że model jest zły. Odpowiedź "patriarchat!" na każde pytanie ma tyle sensu co "Bóg tak chciał!" biblijnego

467

939 tys. zł - rekordowy dług alimentacyjny. Ojciec ma 31 lat

939 tys. zł - rekordowy dług alimentacyjny. Ojciec ma 31 lat

Zaległości alimentacyjne przekroczyły w lutym 11 mld zł - wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Rekordzistą jest unikający łożenia na wychowanie swoich dzieci 31-latek z Małopolski, którego dług sięgnął prawie 939 tys. zł.

Oline
z
rmf24.pl
dodany: 23.04.2021, 05:06:40
  • 499
  • #
    alimenty
  • #
    prawo
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    polska
  • #
    dzieci
  • #
    rodzice
iskrownik
iskrownik
iskrownik 23.04.2021, 10:37:10
  • 273
Ekspertka zwróciła uwagę, że długi alimentacyjne, zarówno bezpośrednio wobec dziecka jak i wobec Funduszu Alimentacyjnego, nie podlegają umorzeniu, nawet w przypadku ogłoszenia upadłości konsumenckiej.


Jeżeli w małżeństwie ojciec straci dobrą pracę, to rodzina zwyczajnie redukuje wydatki, ale jeżeli po rozwodzie ojcu zasądzono alimenty na podstawie widzimisię sądu i nie wyrabia na zachcianki ex-żony to naliczany jest mu kosmiczny dług, z którego już nigdy nie wyjdzie.

Obecny system alimentacyjny to współczesne niewolnictwo.
  • 40
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 23.04.2021, 17:35:06
  • 27
@jatutaktylkonachwile:

Instytut Adama Smitha obliczył, że koszt wychowania jednego dziecka do 18rż to 200-250tysięcy


200k na dziecko to 100k na rodzica, czy może matka nie musi już ponosić żadnych wydatków? No i jak sam zauważyłeś, to jest wyliczenie do 18 roku życia dziecka, a mężczyzna z artykułu ma 31 lat, więc w najgorszym razie jakies 10 lat alimentów. 100k na 18 lat, to 5,5k na dziecko/rok, czyli już zalega na
iskrownik
iskrownik
iskrownik 23.04.2021, 19:18:18
  • 29
@Pavulenko:

i tak gowno zaplaci, bo z czego niby xDDD nikt go nie zmusi do pracy.


Pamiętaj że alimenciarz może wylądować w więzieniu. Albo harujesz jak wół i nic z tego nie masz, albo kończysz w sztumie lub jesteś zmuszony tułać się gdzieś po świecie. W najgorszym razie harujesz jak wół, a i tak jesteś ścigany, bo sąd uzna że za mało zarabiasz. I to wszystko nawet gdy dziecko nie jest twoje, a sąd w swej mądrości uzna, że ustalenie ojcostwa "nie jest w społecznym

429

Transseksualiści zdominują konkurencje kobiet?

Transseksualiści zdominują konkurencje kobiet?

Organizm mężczyzny, bez względu na to kim się on czuje, i jakie wybrał sobie imię, będzie produkował określone dawki testosteronu.

TYG0DNIK
z
tygodnik.tvp.pl
dodany: 23.04.2021, 15:52:58
  • 125
  • #
    swiat
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    ciekawostki
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    mecz
  • #
    medycyna
iskrownik
iskrownik
iskrownik 23.04.2021, 17:53:22
  • 110
Całkiem serio popieram udział transseksualistów w sporcie.
Let them fight!
iskrownik - Całkiem serio popieram udział transseksualistów w sporcie.
Let them figh...

źródło: comment_16191998389kTnBCFy6xF63GTN5E2KoX.jpg

Pobierz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2248

Wypraszam sobie! Słowo waćpanna mnie obraża!

Wypraszam sobie! Słowo waćpanna mnie obraża!

Ehh ten szowinista Berkowicz xD

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 23.04.2021, 07:52:07
  • 379
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    codziennabekazlewicy
  • #
    4konserwy
  • #
    konfederacja
  • #
    heheszki
iskrownik
iskrownik
iskrownik 23.04.2021, 09:37:04
  • 6
@Foxington:
Do Choroszczy?

4

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą, czyli nowe regulacje Unii Europejskiej

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą, czyli nowe regulacje Unii Europejskiej

Komisja Europejska przedstawiła projekt europejskiego podejścia do AI. To pierwsze na świecie przepisy, które regulują sztuczną inteligencję w jakikolwiek sposób. Podejście UE jest inne niż w USA, gdzie rządzą giganci technologiczni i w Chinach, gdzie AI jest używane do kontrolowania obywateli.

wstds
z
itwiz.pl
dodany: 23.04.2021, 07:32:50
  • 2
  • #
    technologia
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    informatyka
  • #
    prawo
  • #
    gospodarka
  • #
    europa
iskrownik
iskrownik
iskrownik 23.04.2021, 07:54:16
  • 1
Systemy SI wysokiego ryzyka będą musiały spełnić wiele wymogów przed ich wprowadzeniem na rynek. Obejmują one m.in.: stosowanie odpowiednich systemów oceny i ograniczania ryzyka, opieranie treningu SI na zbiorach danych wysokiej jakości – w celu zminimalizowania ryzyka i dyskryminacyjnych wyników – a także rejestrowanie działań w celu zapewnienia identyfikowalności wyników. Niezbędne będzie również prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej systemów SI, przeznaczonej dla organów nadzorczych w celu oceny ich zgodności z prawem, zawierającej wszystkie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

442

"Kobiety są lewaczkami, bo mężczyźni są konserwatystami"

"Kobiety są lewaczkami, bo mężczyźni są konserwatystami"

W dzisiejszym nagraniu Policji na Jutjuba Everyday hero analizuje przypadek Karola Wilkosza, który nagrał film pod tytułem: "Mężczyźni są singlami, bo kobiety są lewaczkami". Autor pochyla się nad wizją konserwatywnej rodziny (według Karola Wilkosza), nad kwestią feminizmu, wolności kobiet.

PiccoloColo
z
youtube.com
dodany: 21.04.2021, 18:27:23
  • 127
  • #
    polityka
  • #
    feminizm
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
iskrownik
iskrownik
iskrownik 21.04.2021, 19:49:35
  • 28
Błąd jest w samym założeniu: to nie konserwatyści są singlami, tylko ogólnie singlów przybywa. Jeżeli jesteś prawicowym singlem, to masz szanse zostać przegrywem, jeżeli jesteś lewicowym singlem, to zostaniesz prawdopodobnie simpem. I jednych i drugich stale przybywa. Jeżeli masz wysoką wartość na rynku seksualnym, to twoje poglądy nie mają znaczenia, bo i tak będziesz miał powodzenie.

Prawdziwą przyczyną tego stanu rzeczy jest obecna rewolucja seksualna i system transferów socjalnych od mężczyzn do
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 21.04.2021, 20:10:03
  • 5
@dioxyna:

w konserwatywnej rodzinie jedynym obowiązkiem mężczyzny jest utrzymywać rodzinę i to mu zapewnia pozycję głowy rodziny. Nie wie czy to tak wiele.


Chyba w patologicznej.
W modelu konserwatywnym mężczyzna ma obowiązek uczestniczyć w wychowaniu dzieci, zwłaszcza gdy będą starsze niż kilka lat. Nawet w starosłowiańskim patriarchacie istniał obrządek postrzyżyn w wieku ok. 7 lat, kiedy to ojciec zaczynał przejmować część obowiązków wychowawczych. Kobieta i mężczyzna wychowują dzieci w inny sposób i oba te sposoby są potrzebne do jego zdrowego rozwoju (w związku homo często ten podział również występuje). Matka kocha dziecko bezwzględnie, a ojciec warunkowo. To pierwsze jest konieczne, do tego żeby dziecko nie wyrosło na bezdusznego socjopatę, a to drugie jest konieczne żeby dziecko nie wyrosło na społecznego degenerata, któremu nigdy nie stawiano żadnych granic i niczego się
iskrownik
iskrownik
iskrownik 21.04.2021, 20:36:24
  • 6
@skitarii:
iskrownik - @skitarii:

źródło: comment_1619037374eLep29UnSHNX9jI8SoLFfu.jpg

Pobierz

688

Papież cywilizacji śmierci wydał encyklikę

Papież cywilizacji śmierci wydał encyklikę

Prawo do eutanazji: nie „czy?”, tylko „jakie?”

konto usunięte
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 20.04.2021, 18:32:25
  • 102
  • #
    neuropa
  • #
    filozofia
  • #
    prawo
  • #
    bekazprawakow
  • #
    europa
  • #
    swiat
iskrownik
iskrownik
iskrownik 20.04.2021, 20:51:26
  • 4
@eoneon:

Jest to (nie)sławny argument z tzw. "równi pochyłej"


"Równia pochyła", czy szerzej ekstrapolacja to bardzo przydatne narzędzie, tylko wymaga posiadania zbioru danych do wykonania prognozy. To nie problem samej formy argumentu, tylko problem ludzi, którzy na podstawie jednego punktu starają się dociekać wzoru na ukrytą funkcję. Wbrew obiegowej opinii (której Tobie akurat nie zarzucam) ten rodzaj argumentu sam w sobie nie jest błędem

759

Ustawa eksmisyjna (antyprzemocowa) w Polsce: 536 nakazów opuszczenia domu

Ustawa eksmisyjna (antyprzemocowa) w Polsce: 536 nakazów opuszczenia domu

Ustawa pozwala policji na usunięcie z domu lokatora na podstawie oskarżenia o przemoc, nawet oskarżenia fałszywego. Eksmisja nie wymaga wyroku sądu, trwa 14 dni i może być przedłużana. Wyrzucony nie posiada prawa do lokalu zastępczego, a rzeczy osobiste może zabrać ze sobą tylko za zgodą partnerki.

sildenafil
z
onet.pl
dodany: 19.04.2021, 07:44:25
  • 622
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    prawo
  • #
    feminizm
  • #
    bekazpisu
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    policja
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 11:29:01
  • 7
@Wasz_Pan:

Kurde strach w ogóle teraz mieszkać z kimś razem


Taki jest właśnie cel tej ustawy. Nie dość że Polska jest w demograficznym ogonie świata, to jeszcze władza ciągle tylko rzuca kolejne kłody pod nogi. To celowa polityka.
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 11:33:22
  • 29
@Jarkendarion:

Ale jest proste rozwiązanie na spokojne życie, bycie singlem ¯_(ツ)_/¯


Przed tym też Cię uchroni bycie singlem?

https://obserwatorgospodarczy.pl/gospodarka/19-polska/1428-kobiety-sa-zdecydowanym-beneficjentem-systemu-w-przeciwienstwie-do-mezczyzn
iskrownik - @Jarkendarion: 
 Ale jest proste rozwiązanie na spokojne życie, bycie sin...

źródło: comment_1618831971cDJ2aFNtVvPDr1WK8czInw.jpg

Pobierz
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 11:35:37
  • 62
@sildenafil: To jest łamanie podstawowych praw człowieka, ale lewicowe feministki i pisowskie kato-feministki temu przyklaskują, bo dotyka mężczyzn.
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 11:39:27
  • 37
Jak w mieszkaniu zalęgną się squattersi-anarchiści, to nie możesz ich eksmitować, bo "ojejku muszą gdzieś mieszkać biedactwa", ale jak z domu, który za swoję pieniądze sam zbudowałeś partnerka zechce Cię wywalić, bo się jej znudziłeś, to nawet -20C i śnieżyca na dworze nie będzie dla policji stanowić problemu.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 12:01:19
  • 4
@Aster1981:

Jak pisalem, nic lepszego nie wymyslono.


Dlaczego oskarżony nie może nawet zabrać swojego własnego telefonu, jeżeli partnerka nie wyrazi zgody? To też niezbędna część tego "najlepszego" systemu? I jakie są kary za fałszywe oskarżenie? Pogrożenie palcem?
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 12:14:24
  • 4
@Aster1981:

to co piszesz jest glupie.


To co napisałem wynika wprost z tekstu
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 12:29:24
  • 1
@Aster1981:

pisalem o rzeczywistosci i jak wgladaja zwykle takie interwencje.


Witaminki jeszcze nie wiedzą jakie uprawnienia daje im ta ustawa, ale z czasem wiedza ta trafi pod fejsbukowe strzechy gdzie na grupkach sobie doradzają "jak odebrać ex-mężowi prawo do widzeń z dziećmi", czy jak "wycisnąć z niego więcej alimentów" i wtedy dojdzie jeszcze "jak zabrać telefon".
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 12:36:04
  • 16
@nobrain:

i jakie masz dane na ten temat i skad? no bo skoro praktycznie to pewnie sa juz jakies publikacje?


Tu masz dane z
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 17:43:57
  • 2
@KRISSVector:

Szkoda, że nie wspominasz, że polskie domy samotnych matek i tym podobne, przyjmują również mężczyzn.


Nie pisałem nic o domach samotnej matki, ale niech będzie, postanowiłem się temu przyjrzeć i wziąłem pierwszy lepszy z
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 18:00:41
  • -1
@bropek:
Sugerujesz że opozycja za nic nie odpowiada? To po co siedzą w sejmie, pobierają diety i głosują? Nikt w tym znalezisku PISu nie wybiela, ale faktem jest, że lewica ten projekt hucznie popierała i musimy o tym pamiętać przy następnych wyborach.
iskrownik
iskrownik
iskrownik 19.04.2021, 18:02:40
  • 0
@secondreality:

Podsuwasz mu #!$%@? ona go oskarza i legalnie opuszcza lokal ( ͡° ͜ʖ ͡°)


A ona postanawia zostać, bo w sumie fajne mieszkanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
iskrownik
iskrownik
iskrownik 20.04.2021, 08:36:50
  • 2
@KRISSVector:
Fajnie że jest taki zapis, szkoda że jest tak mało znany, że nawet same domy samotnej matki o tym zapominają wspomnieć na swojej stronie. No i dalej pozostaje pytanie jaki związek mają te domy samotnej matki z tematem eksmisji mężczyzn na bruk? Przecież nie wylatują oni z dziećmi, więc nikt ich do domu samotnej matki nie przyjmie, nawet jak wydrukujesz i przyniesiesz na recepcję to rozporządzenie.
iskrownik
iskrownik
iskrownik 20.04.2021, 18:21:59
  • 3
@KRISSVector:

Co za czasy! Dla Was, jeśli nie ma czegoś na stronie internetowej, to nie istnieje?


Rozumiem, że wszystkie kampanie informacyjne są nic nie warte, bo przecież każdy zna zapis każdego rozporządzenia, mimo że nawet podmioty które obejmuje nie zdają sobie z niego

255

Imperium pogrążone w żalu. Pogrzeb królowej Wiktorii w 1901 roku

Imperium pogrążone w żalu. Pogrzeb królowej Wiktorii w 1901 roku

„Cios, którego się obawiano, został zadany. Nasza ukochana królowa udała się na wieczny odpoczynek. Nie ma słów, które oddałyby powszechny smutek i równie powszechne poczucie narodowej i osobistej straty” – pisał „Times” dzień po śmierci królowej Wiktorii. Jak wyglądał jej pogrzeb?

Czajna_Seczen
z
tytus.edu.pl
dodany: 16.04.2021, 17:23:52
  • 43
  • #
    nauka
  • #
    liganauki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    swiatnauki
  • #
    qualitycontent
  • #
    historia
iskrownik
iskrownik
iskrownik 17.04.2021, 11:14:03
  • -2
@rydzo:

ale co w ogóle porównujesz?


A co mogła Victoria? Ona też już była tylko kukiełką na tronie i pełniła głównie funkcje reprezentacyjne. Ostatni raz kiedy angielski monarcha zablokował w ogóle jakieś postanowienie parlamentu miał miejsce ponad sto lat przed narodzinami Victorii (królowa Anna zawetowała Akt o szkockiej milicji w 1708).

https://en.wikipedia.org/wiki/Scottish_Militia_Bill

933

W 70,3% przypadkach czarnoskórzy są ofiarami przestępstw innych czarnoskórych

W 70,3% przypadkach czarnoskórzy są ofiarami przestępstw innych czarnoskórych

Biali są sprawcami 10,6% przestępstw na czarnoskórych w USA. Czarnoskórzy stanowią 13,4% populacji amerykańskiej, a biali 76,3%.

konto usunięte
z
cnsnews.com
dodany: 15.04.2021, 20:41:05
  • 110
  • #
    usa
  • #
    blm
  • #
    rasizm
  • #
    kryminalistyka
iskrownik
iskrownik
iskrownik 16.04.2021, 17:30:36
  • 0
@sildenafil:

idź stosować odpowiedzialność zbiorową gdzie indziej. Ja odrzucam i brzydzę się takimi generalizacjami które krzywdzą innych ludzi


Uważam, że na wykopie robisz świetną robotę, ale tutaj trochę spudłowałeś. Złe i dyskryminujące jest wydawanie różnych wyroków lub nawet uniewinnianie uprzywilejowanych za to samo przestępstwo i niezależnie od tego czy dotyczy to kwestii rasy czy płci, to jestem temu całkowicie
iskrownik
iskrownik
iskrownik 11.04.2021, 16:27:55
  • 14
Dziś trochę o kontroli broni palnej w USA i dlaczego ten temat dotyczy również Polski. Lewica w znakomitej większości jest za mocnym ograniczeniem, a nawet całkowitym zakazem cywilnej broni palnej. Argumentują to tym, że powszechny dostęp do broni zwiększa przestępczość. Prawica z reguły popiera liberalizację dostępu do broni, argumentując to tym, że przestępcy i tak dostaną broń i nawet po wprowadzeniu zakazu pozostaną jej setki milionów sztuk.

Problem w tym, że ta oś, czyli zagadnienie przestępczości i obrony przed nią, to tak naprawdę tylko część istoty kwestii powszechnego dostępu do broni. Jest to zdecydowanie jej najbardziej medialna część, ale faktycznie zupełnie inna sprawa jest bardziej istotna, a mianowicie fakt, że powszechny dostęp do broni dał i wciąż zapewnia ludzkości demokrację. Ale jak to demokrację? Przecież w Polsce nie mamy broni, a jakąś demokracje mamy, nie? No to od początku.

Po pierwsze ustalmy jedną kwestię, to czy dany ustrój będzie demokratyczny, czy feudalny, oligarchiczny, bądź totalitarny w żadnym stopniu nie zależy od filozoficznych deliberacji i akademickich rozważań nad moralnością, albo rozwoju duchowego społeczeństwa. Ustrój ustalany jest przez siłę wpływów danych grup, a najwyższą siłą wpływu jest bezpośrednia siła militarna. Tak jak strzemię pozwoliło we wczesnym średnioweiczu wytworzyć wąską klasę rycerzy, którzy dominowali pole bitwy i nie potrzebowali bezpośredniego wsparcia pospolitej piechoty, którą zredukowali następnie do roli chłopów pańszczyźnianych, tak samo ręczna broń palna sprawiła, że role się wyrównały, chłop mógł pokonać jednym strzałem rycerza po wieloletnim treningu i trzeba było zacząć układać się z masami.

Najlepszym
iskrownik - Dziś trochę o kontroli broni palnej w USA i dlaczego ten temat dotyczy ró...

źródło: comment_1618158201yhJ2rPJbsLpCRWRSyPBwHd.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wielkaberta
wielkaberta
wielkaberta
11.04.2021, 16:42:52
  • 3
Ktoś może powiedzieć: ok, ale teraz mamy czołgi, f-35, broń atomową i inne wynalazki, co zatem może zrobić ktoś tylko z bronią palną przeciwko tyranowi z armią?

Pomimo ostatnich zamieszek BLMowych zamieszek, wojsko nie zostało wysłane. Ostatni raz to było bodajże jak hipisi protestowali i skończyło się na porażce wizerunkowej. Wysłanie wojska na ulice to jest odgórna porażka rządu.
ERRATA: Wysłane zostaje podejrzane siły na poziomie federalnym. Więc jakieś (black) opsy poszły.

Otóż wciąż może zrobić bardzo dużo, co doskonale ukazała choćby ostatnia porażka USA w Afganistanie

Jak i ZSRR. Myślisz, że wygrali bo lokalsi są wystarczająco dzielni?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 06.03.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl