◢ #unknownews ◣
1) Sentymentalna historia gier flashowych - czyli jak to niegdyś było i jaki wpływ na obecne gry miały te flashowe
https://www.flashgamehistory.com
INFO: lepiej przeglądać na komputerze, bo ładnie zrobiona strona z ciekawymi efektami.
2) Vo Codes - znasz deepfakes? to jest to samo, ale dla głosu
https://vo.codes
INFO: wpisz
W ubiegłym tygodniu, ze względu na natłok obowiązków, zestawienia nie było. Za to jest w tym. Zapraszam do lektury :)
1) Sentymentalna historia gier flashowych - czyli jak to niegdyś było i jaki wpływ na obecne gry miały te flashowe
https://www.flashgamehistory.com
INFO: lepiej przeglądać na komputerze, bo ładnie zrobiona strona z ciekawymi efektami.
2) Vo Codes - znasz deepfakes? to jest to samo, ale dla głosu
https://vo.codes
INFO: wpisz
- lyjzer
- JohnyArkad
- Dubarel
- merito123
- Forbot
- +173 innych
1) Jak to jest być autystycznym senior developerem?
tldr; to głównie sprawa rosnącej popularności platformy mobilnej. Zaczynając od roku 2010, dwa lata po wydaniu iPhone'a, Steve Jobs zdecydował, iż Flash był zbyt niestabilny, aby być wspierany przez urządzenia Apple. Od tego czasu większość deweloperów przesiadła się właśnie na tworzenie gier mobilnych oraz konsolowych.
Znaleźć dobrą gierkę mobilną to się trzeba naszukać. Poza tym za każdym razem Szukanie -> Instalacja -> Intro -> Reklamy <-> Gra <-> Reklamy x 100 Gra <-> Odinstalowanie. Gry Flash były proste i działały od strzała...