Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko220
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
eshabe

eshabe

Dołączył 15 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6391
  • Znaleziska 1873
  • Mikroblog 4518
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 45
miauczar
miauczar
07.10.2021, 17:39:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eshabe
eshabe 10.10.2021, 12:39:27 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@miauczar: Dark
  • Odpowiedz

892

Straż Graniczna w akcji

Straż Graniczna w akcji

Nagranie z 01.10.2021

alberto81
z
streamable.com
dodany: 03.10.2021, 05:00:36
  • 435
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    bialorus
  • #
    strazgraniczna
  • #
    imigranci
eshabe
eshabe 03.10.2021, 11:20:11 via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
My też masowo emigrowaliśmy do takiego Iranu po 2WŚ. Ponad 120 tys. polaków.
Irańczycy przyjęli nas wtedy z otwartymi rękami...
@shadow_82: Nie była to emigracja, tylko przede wszystkim ewakuacja żołnierzy Armii Polskiej (i ich rodzin) z ZSRR. I była czasowa. Po zakończeniu II wś z polskiej kolonii na pozostali w Iranie tylko nieliczni, głównie Polki które zawarły związki małżeńskie z Irańczykami.

No i przede wszystkim tereny te w czasie ewakuacji tam Polaków znajdowały
eshabe
eshabe 03.10.2021, 22:02:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Z jednej strony to jest kryzys polityczny czy humanitarny ale...

Najpierw jesteśmy ludźmi, nie?


Jakie widzisz metody rozwiązania tego kryzysu - realnego i bez umierających tam ludzi?

Jak sądzisz, co tam tak naprawdę się dzieje?


@
eshabe
eshabe 04.10.2021, 06:41:51
  • 1
@shadow_82: I tak jeszcze dodam. Ci "uchodźcy" chcą niby do Niemiec. Jednakże Niemcy ich też nie chcą, bo inaczej już by UE straszyła nas karami za ich niewpuszczenie. Jak ich wpuścimy, to trzeba będzie ich ulokować w obozach i ich utrzymywać, bo Niemcy jako państwo dobrowolnie nie będą chcieli ich wziąć.

Oczywiście znajdą się niemieckie organizacje pozarządowe, które będą udawać wielce troskliwych itp. I być może nawet będą chcieli ich

569

Pierwsza restauracja w Polsce tylko dla zaszczepionych. Czy to jest legalne?

Pierwsza restauracja w Polsce tylko dla zaszczepionych. Czy to jest legalne?

Restauracja „Der Elefant” jako pierwsza w Warszawie wprowadza segregację sanitarną. Od 1 października 2021 roku do lokalu będą wpuszczane wyłącznie osoby legitymujące się paszportem kowidowym, czyli poświadczeniem zaszczepienia lub przechorowania kowid, albo negatywnym wynikiem testu.

konto usunięte
z
google.com
dodany: 01.10.2021, 11:20:21
  • 475
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    bekazcovidian
eshabe
eshabe 02.10.2021, 10:38:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
A oni wiedzą że zaszczepieni też chorują :D czy jeszcze tego nie wiedzą
@cin123654: Właściciela to akurat mało interesuje. Przecież tu ewidentnie widać, że chodziło o to, aby dużo o nich mówić, bo poruszyli bardzo drażliwy temat, gdzie ścierają się dwie grupy o skrajnie różnych poglądach w kontekście szczepień. I wszędzie o nich też piszą. Wyszła im bardzo tania reklama.

Spośród bojkotujących pewnie tylko bardzo mały ułamek chodził do tej restauracji,
robert5502
robert5502
27.09.2021, 05:54:47
  • 129
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eshabe
eshabe 27.09.2021, 17:17:34 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
sugerujesz że dla tych ludzi na granicy lepiej było zostać tam gdzie wojna, a teraz trzymanie ich na granicy, w krzakach jest dla ich dobra?

@diogene: Np. ci co są przerzucani z Jordanii do Mińska za 3 tys. dolarów od osoby, a potem podwyższeni na granicę, którą próbują przekroczyć nielegalnie? Jaka to wojna jest obecnie w Jordanii?
  • Odpowiedz

706

Daniel Obajtek zarzuca "Wyborczej" atak na matkę. I kłamie

Pokaż treści 18+

Daniel Obajtek zarzuca "Wyborczej" atak na matkę. I kłamie

"Autorzy posunęli się do zaatakowania moich rodziców, starszych, schorowanych ludzi" - to odpowiedź Daniela Obajtka na tekst "Wyborczej" ujawniający inwestycje jego matki. Oto jak prezes Orlenu kłamie w swoim oświadczeniu

konto usunięte
z
wyborcza.pl
dodany: 06.08.2021, 14:19:54
  • 90
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
eshabe
eshabe 07.08.2021, 06:31:22
  • -5
@rabbbit83: @muak47: @all100: @Iskaryota: Darowizn pomiędzy małżonkami akurat nie trzeba zgłaszać. No to już byłaby przesada, jakby mąż z żoną musieli ciągle coś zgłaszać do skarbówki.

Od syna musiałby już zgłosić powyżej progu.

755

Sposób na złodziei paczek.

Sposób na złodziei paczek.

..........

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 26.07.2021, 13:26:01
  • 122
  • #
    swiat
  • #
    paczki
  • #
    kurier
  • #
    lifehack
  • #
    przesylka
  • #
    protip
eshabe
eshabe 26.07.2021, 17:00:37 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
Co ja mieszkam w 3 osoby na 35m2

@Valueless: W bloku 50-piętrowym?
wojtas_mks
wojtas_mks
24.07.2021, 19:40:59
  • 366
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eshabe
eshabe 25.07.2021, 15:23:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wojtas_mks: Czy szpitale były puste, czy nie, to w sumie nie wiem, bo po nich nie jeździłem ostatnio. Z drugiej strony nie raz było słychać narzekania ratowników medycznych, że musieli jeździć po 100 km i czekać po kilka godzin, żeby znaleźć wolne miejsce dla pacjenta.

Ne kojarzę też nikogo z rodziny, bliższych czy dalszych znajomych, kto przechodziłyby grypę na tyle ciężko, żeby w ogóle wylądować w szpitalu. Za to w sezonie
  • Odpowiedz
lewoprawo
lewoprawo
14.07.2021, 08:11:15
  • 782
Odmowa szczepienia powinna być równoznaczna z rezygnacją z państwowego leczenia COVID-19.

To byłby kompromis między dobrowolnością szczepień, a coraz częściej dyskutowanym przymusem szczepień. Szczepionki dają te ponad 90% odporności na wirusa, więc jest szansa że mimo szczepień ktoś jednak zachoruje i będzie wymagał pomocy medycznej. I tylko takim ludziom państwo powinno pomagać.
Dzięki temu nie trzeba wprowadzać żadnych nowych obostrzeń. Ludzi wymagających leczenia będzie znacznie mniej, więc służba zdrowia nie będzie przeciążona nawet
lewoprawo - Odmowa szczepienia powinna być równoznaczna z rezygnacją z państwowego le...

źródło: comment_1626250144lfmRCRuBu7MJJu4RdvEiEw.jpg

Pobierz
  • 307
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eshabe
eshabe 14.07.2021, 23:07:54 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jeżeli płacę taką samą składkę jak inni to powinienem mieć dostęp do takich samych świadczeń jeżeli zaszczepiony będzie leczony na COVID to osoba niezaszczepiona też powinna otrzymać takie świadczenie.

@Drakii: Ale darmowego dostępu do takich samych świadczeń nie ma praktycznie od zawsze. Ja z wielu świadczeń nie mogę skorzystać chociaż płacę takie same składki jak ci, co mogą skorzystać. Dopiero teraz zaczęło cię to oburzać w kontekście hipotetycznego rozwiązania, które
  • Odpowiedz

450

Najbardziej zaszczepiony kraj notuje wzrost zakażeń

Najbardziej zaszczepiony kraj notuje wzrost zakażeń

W piątek izraelskie ministerstwo zdrowia ogłosiło, że wszyscy odwiedzający Izrael muszą poddać się 24-godzinnej kwarantannie, nawet jeśli są zaszczepieni, bądź przechorowali COVID-19. Najbardziej zaszczepiony kraj na świecie notuje nagły wzrost liczby zakażeń. Ostatniej doby zgłoszono 450 przypadków

tomosano
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 09.07.2021, 17:51:25
  • 272
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    wirus
  • #
    izrael
eshabe
eshabe 10.07.2021, 10:47:24 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
ze jednak zaszczepieni chorują to sie wycofano okrakiem z deklaracji ze szczepienia dają ochronę przed zachorowaniem. 2 miesiące temu wszycy piali ze szczepienia chronią przed zachorowaniem teraz wycofano sie z tego okrakiem

@zomos: Generalnie największy problem jest w tym, że ludzie utożsamiają zakażenie (infekcję) z chorobą. To nie jest to samo, ale te określenia są bardzo często zamienienie używane w sposób błędny w mediach i potem przez ludzi w codziennych rozmowach.

Szczepionka

5237

Kler. 800 zł za karteczkę.

Kler. 800 zł za karteczkę.

Wiocha.pl - absurdy internetu

tas2000
z
wiocha.pl
dodany: 08.07.2021, 08:36:21
  • 579
  • #
    polska
eshabe
eshabe 08.07.2021, 15:55:32 via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
co ja mam powiedzieć, jeśli zostałem nominowany do bycia świadkiem na ślubie kościelnym. Uparł się na niewiernego brata. Udało się ominąć "spowiedź", a co z tego jak trzeba jeszcze jakiś rytuał przeprowadzić w kościele..

@adrian-muffinz: Ślub kościelny nie wymaga "specjalnych świadków", których teraz masz za pewne teraz myśli, bo świadkami są wszyscy obecni w kościele. Wytypowanie dwóch konkretnych osób, którzy będą świadkami złożonej przysięgi i się pod tym podpiszą, to
eshabe
eshabe 08.07.2021, 16:35:57 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@adrian-muffinz: Przy chrzcie może tego wymagać od chrzestnych. No, ale to zrozumiałe, bo chrzest to typowo kościelny zwyczaj i z założenia chrzestni mają pomagać w wychowaniu dziecka w wierze katolickiej, więc siłą rzeczy powinni być katolikami.

Co innego w przypadku świadków na ślubie. Ksiądz może od świadka wymagać tylko okazania dowodu osobistego. Dokładnie tak jak na ślubie cywilnym.

Dwa razy byłem świadkiem na ślubie konkordatowym zawieranym w kościele i nikogo
DigitalStarGirl
DigitalStarGirl
30.06.2021, 05:54:29
  • 1181
Co przegapiłem przez ostatni rok, że wykop stał się ostoją foliarzy i antyszczepów?

Rok/dwa lata temu jeszcze wszyscy cisneli bekę z typów typu Zięba, Justyna Socha jak i ich wyznawców. A teraz?
Jakiś Mirek wrzucił w gorących, że zaszczepił się.
Komentarz pod postem z taką ilością plusów, że aż mi się xD zrobiło na twarzy czy to jakiś nowy trolling nie jest.
Czy wykopków już całkowicie p------o za przeproszeniem? Wolicie słuchać foliarzy i wyznawców Zięby? Macie
DigitalStarGirl - Co przegapiłem przez ostatni rok, że wykop stał się ostoją foliarzy...

źródło: comment_1625032463aOuOQMiTv2GDYElIYIA6sk.jpg

Pobierz
  • 95
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eshabe
eshabe 30.06.2021, 23:46:32 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
jak zdechniesz na powikłania, to twoja rodzina dostanie 0,00 pln z ubezpieczenia które płacisz co miesiąc

@muaddib43: To jest akurat fake news. Jeżeli masz ubezpieczenie na życie, to rodzina bez problemu dostanie odszkodowanie. Jeżeli twierdzisz inaczej, to wskaż ubezpieczalnie, która nie wypłaci odszkodowania po śmierci osoby zaszczepionej.

Szurstwo polega właśnie na rozsiewaniu fake newsów. Człowiek sceptyczny po prostu się nie zaszczepi. Szur będzie zaszczepionym wmawiał, jakie to niebezpieczne i powielał
  • Odpowiedz
d.....a
d.....a
konto usunięte 28.06.2021, 05:44:02
  • 1125
Ale się szury u mnie w robocie zesraly o premie dla zaszczepionych xD #pracbaza #koronawirus
  • 312
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eshabe
eshabe 28.06.2021, 22:51:26 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Rozmawiamy o premii dla zaszczepionych. Użyłaś argumentu, że to rachunek zysków i strat. Kiedy pracownik jest na L4 to również pracodawca ponosi straty. To jak to jest, 2 tygodnie kwarantanny(izolacji) covidowej przynosi większe straty niż 2 tygodnie L4 na Grypę?

@lizakoo: U mnie w firmie chyba nikt nigdy na grypę nie chorował. Ewentualnie na tyle łagodnie, że nawet nie wiedział że to grypa i myślał, że to przeziębienie. No i właśnie
  • Odpowiedz

780

Trzecia dawka szczepionki przeciw Covid-19 - ODPŁATNA !

Trzecia dawka szczepionki przeciw Covid-19 - ODPŁATNA !

Rząd rozważa scenariusz, w którym trzecia dawka szczepionki przeciw Covid-19 będzie dla pacjentów odpłatna – potwierdził na konferencji prasowej minister zdrowia Adam Niedzielski. Przekazał również, że Polska zadeklarowała, że jest zainteresowana kupnem dodatkowego zapasu preparatów.

J-23
z
rmf24.pl
dodany: 28.06.2021, 13:38:23
  • 353
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
eshabe
eshabe 28.06.2021, 17:59:41 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@kawior2007: Odpłatność za szczepionkę (chociażby częściowa) była rozpatrywana od samego początku, zanim jeszcze szczepienia wystartowały. W końcu niczym nowym nie jest taka odpłatność i wiele innych szczepionek od dawna jest płatnych (np. przeciwko grypie).

Nie dziwne jednak, że się na to rząd nie zdecydował. Z odpłatnych szczepionek przeciwko grypie mało kto korzysta. Z tej przeciwko koronawirusowi nawet przy opłacie skorzystałoby dużo więcej, bo i dużo więcej osób przekonało się o
eshabe
eshabe 28.06.2021, 21:40:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Marian84: U nas też to było rozpatrywane. Były prowadzone sondaże, żeby ocenić, czy wprowadzić odpłatność, brak odpłatności, czy może zachętę finansową. Wyszło, że lepiej ani nie wprowadzać odpłatności, ani zachęt finansowych. Patrząc na to, ilu u nas się zrobiło ostatnio antyszepionkowców, wprowadzenie zachęt finansowych dałoby antyszczepionkowcom argument do wykorzystywania w kierunku niezdecydowanych w stylu "patrzcie jakie to złe, że aż muszą płacić aby was namówić".

Tak czy inaczej i my

979

"Wiecie, że zmarła cała rodzina?" Poszedłem tropem historii antyszczepionkowców

"Wiecie, że zmarła cała rodzina?" Poszedłem tropem historii antyszczepionkowców

We wsi w Bieszczadach po szczepieniu miała umrzeć cała 4-osobowa rodzina, a także pan Eugeniusz z sąsiedniej miejscowości. Jak to się rozeszło wśród mieszkańców, już nikt nie chciał szczepionki. Powiedziałem: sprawdzam. Z przekonaniem mogę napisać - to bzdury.

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 12.06.2021, 12:26:23
  • 221
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    bekazfoliarzy
eshabe
eshabe 13.06.2021, 07:57:00 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jak nie będzie leczony to masz rację, u nas nie leczą. Ci leczeni zazwyczaj nie lądują w szpitalu. Leki znane są od roku, są stosowane jednak przez niektórych lekarzy jedynie, bo tym razem blokowano badania skuteczności.

@Kaczus2B: Wiesz jaki jest główny problem z tymi lekami (bo jest kilka lansowanych)? Od zarażenia do pierwszych objawów mija często około tygodnia. Co gorsza objawy potrafią przybrać na sile bardzo poważnie w bardzo szybkim
eshabe
eshabe 13.06.2021, 14:12:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kaczus2B: Zgadzam się z tym, że do szpitali trafiali ludzie za późno, już w bardzo ciężkim stanie (szczególnie gdy trzecia fala była w szczytowym momencie i po prostu brakowało nie tyle miejsc w szpitalach, co personelu) i konkretne objawy mieli już wcześniej. Miałem na myśli osoby, u których dochodzi do nagłego pogorszenia stanu zdrowia. Takie gdzie jednego dnia nic nie wskazuje na chorobę, a kolejnego dnia są już poważne problemy z

1006

To miał być prosty zabieg. 62-latka zmarła. Na karcie zgonu wpisano Covid-19

To miał być prosty zabieg. 62-latka zmarła. Na karcie zgonu wpisano Covid-19

62-letnia pani Elżbieta trafiła do szpitala na zabieg korekty odźwiernika żołądka. Po kilku dniach stan kobiety zaczął się pogarszać. W ciągu miesiąca przeszła cztery operacje - jedną planową, trzy ratujące życie. Niestety jej życia nie udało się uratować. W karcie zgonu wpisano podejrz. SARS-CoV-2.

Szewczenko
z
interwencja.polsatnews.pl
dodany: 10.06.2021, 14:21:49
  • 275
  • #
    polska
  • #
    bydgoszcz
  • #
    szpital
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    koronawirus
eshabe
eshabe 10.06.2021, 16:33:19 via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
znam przypadek, że gość zdrowy szedł, padł, zawał, zgon. W karcie wpisali Covid - rodzina nie może dostać ubezpieczenia.

@tomasz-aleksander-baraniak: Rodzina nie może dostać ubezpieczenia? Nie pomyliłeś czasem słów i nie chodziło ci o odszkodowanie? I czemu nie może dostać?
eshabe
eshabe 10.06.2021, 16:41:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Anna_: O tym, czy ktoś zostanie spalony, decyduje rodzina zajmująca się pogrzebem. Nie ma znaczenia, czy ktoś zmarł na covid, czy nie.
eshabe
eshabe 10.06.2021, 18:25:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
dodatkowe ubezpieczenie na życie, podobno nie obejmuje covid

@tomasz-aleksander-baraniak: Podobno? Czyli nie wiesz? A w ogóle wiesz, jak działają ubezpieczenie na życie?

Ubezpieczenia na życie obejmują nawet samobójstwa. Oczywiście po uwzględnieniu okresu karencji. Ze zgonem na covid (czy inną chorobą) może być tak samo. Chodzi o to, aby wykluczyć sytuacje, że ktoś jest śmiertelnie chory, wiadomo że zaraz umrze, więc szybko wykupuje ubezpieczenie, żeby rodzinne dostała odszkodowanie. Nie taki jest
eshabe
eshabe 10.06.2021, 18:43:37 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@junoreactor: Ktoś cię w konia robi. Oczywiście odwiedzin w szpitalu nie będzie w takim przypadku. Ale już po zgonie nie ma żadnego przymusu spalenia zwłok. O tym decyduje rodzina, bo to i ona za pogrzeb płaci. Przecież jak nie zapłacą za spalenie zwłok, to nikt im tego za darmo nie zrobi (tak, za spalenie zwłok trzeba zapłacić). Natomiast jeżeli rodzina zdecyduje się na tradycyjny pochówek kogoś, kto umrze jako zarażony,
eshabe
eshabe 10.06.2021, 18:50:33 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@tomasz-aleksander-baraniak: Ty tym bardziej nie wiesz, skoro piszesz "podobno". Wskaż mi o ubezpieczenie w jakiej firmie chodzi. Sam na własną rękę przejrzę ich OWU, ewentualnie zadzwonię do nich i zobaczymy, czy oferowane przez nich ubezpieczenie nie obejmuje zgonów na covid.

Bo to, że oni ci tak mówią, to nie znaczy że to prawda. Może coś próbowali przycwaniakować (np. z tym okresem karencji) albo może nawet i przytulili sporo kasy, ale

490

6-latka z Polski zaszczepiona przeciwko Covid-19. W internecie zawrzało...

6-latka z Polski zaszczepiona przeciwko Covid-19. W internecie zawrzało...

Sześcioletnia Zosia jest jedną z najmłodszych osób zaszczepionych przeciwko Covid-19 w Polsce. Dziewczynka otrzymała szczepionkę firmy Pfizer w ramach badania klinicznego. Informacja wywołała oburzenie części internautów, którzy porównali szczepienie małego dziecka do eksperymentu...

CalviN_Candie
z
polsatnews.pl
dodany: 09.06.2021, 02:56:14
  • 356
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
  • #
    pfizer
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
eshabe
eshabe 09.06.2021, 13:01:37
  • 10
Pfizer zaleca od 16-tego roku życia, ale w kraju z kartonu wszystko jest możliwe


@fabek: Artykułem jest z 31 marca 2021 r. z późniejszymi edycjami.

Gdybyś dokładniej zapoznał się z tym artykułem, do którego sam linkujesz, to zapewne wyciągnąłbyś wnioski, że na dzień 31 marca zalecane były szczepienia dla osób powyżej 16 roku życia, bo na takich były do tamtej pory przeprowadzone badania kliniczne wskazujące na bezpieczeństwo

531

Reakcje rodzin zmarłych po szczepionce. Brak odszkodowania jeśli zgon jest NOPem

Reakcje rodzin zmarłych po szczepionce. Brak odszkodowania jeśli zgon jest NOPem

W interesie rodzin zmarłych po szczepieniu COVID jest odsuwanie podejrzeń o związek zgonu ze szczepionką. W przypadku zgonu Fundusz Kompensacyjny nie wypłaca odszkodowania, natomiast firmy ubezpieczeniowe mają wyłączenia dot. eksperymentów medycznych - art. Rzeczpospolitej w powiązanych

towarzysz_Jan_Winnicki
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 08.06.2021, 00:46:56
  • 232
  • #
    polska
  • #
    ubezpieczenia
  • #
    biznes
  • #
    pieniadze
eshabe
eshabe 08.06.2021, 17:02:45 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
zmierzyli Ci chociaż temperaturę? Albo spojrzeli do gardła przed szczepieniem?

@ObserwatorZamieszania: Tak. Poza tym miałem też osłuchane płuca oraz byłem poproszony o wymienienie wszystkich leków jakie przyjmuję lub przyjmowałem w ostatnim czasie.
eshabe
eshabe 08.06.2021, 17:17:51 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
no to czekaj na wypowiedz firm ubezpieczeniowych (╥﹏╥)

@DRENI2: Firmy ubezpieczeniowe często wypłacają odszkodowanie z ubezpieczenia na życie nawet w przypadku samobójstwa (oczywiście po okresie karencji).

Od samego początku szczepień pojawiają się fakenewsy na temat tego, że niby ubezpieczenia na życie nie będą obowiązywały, jak ktoś się zaszczepi i umrze. Ani razu jednak nie widziałem, żeby ktoś na potwierdzenie pokazał przykład chociaż jednego OWU, gdzie byłoby
Parotia
Parotia
27.05.2021, 09:55:19
  • 2
Boże, czy ty to widzisz
#ekonomia #oszczednosci #odsetki #bank #bankowosc #nestbank
Parotia - Boże, czy ty to widzisz
#ekonomia #oszczednosci #odsetki #bank #bankowosc ...

źródło: comment_1622109301NHYpNlEsyRcVqetqpZvgqJ.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eshabe
eshabe 27.05.2021, 11:11:52
  • 0
@Paczelokinka: Po dodaniu czterech groszy saldo wyniosło 5085,87 zł. Po odjęciu jednego grosza saldo wyniosło 5085,86 zł. Wszystko się zgadza.
  • Odpowiedz
eshabe
eshabe 27.05.2021, 11:21:26
  • 0
@Paczelokinka: Dodało, bo przed dodaniem saldo wynosiło 5085,83 zł, a po dodaniu czterech groszy wynosi 5058,87 zł. Wszystko się zgadza.
  • Odpowiedz
eshabe
eshabe 27.05.2021, 11:29:47
  • 0
odało, bo przed dodaniem saldo wynosiło 5085,83 zł, a po dodaniu czterech groszy wynosi 5058,87 zł. Wszystko się zgadza.


@Paczelokinka: Literówkę (czy raczej cyfrówkę walnąłem). Na początku saldo wynosiło 5085,83 zł. Po dodaniu 4 groszy wynosiło 5085,87 zł, a po odjęciu 1 grosza wynosiło 5085,86 zł.

PS. Wiem, że trollujesz.
  • Odpowiedz
eshabe
eshabe 27.05.2021, 11:43:48
  • 0
@Paczelokinka: Na koncie.
  • Odpowiedz
eshabe
eshabe 27.05.2021, 12:04:38
  • 0
@Paczelokinka: Widać, tylko trzeba mieć wykupione konto Mirko Premium. Ja mam wykupione i widzę.
  • Odpowiedz
eshabe
eshabe 27.05.2021, 12:18:23
  • 0
@Paczelokinka: Nie przejmuj się. Może też kiedyś dostąpisz tego zaszczytu.
  • Odpowiedz

2253

Łagodne przebycie COVID-19 zapewnia długotrwałą odporność na wirusa

Łagodne przebycie COVID-19 zapewnia długotrwałą odporność na wirusa

Komórki odporności produkujące przeciwciała, które powstały u osób łagodnie przechodzących COVID-19, mogą zapewniać długotrwałą ochronę przed koronawirusem – wynika z badania, które publikuje tygodnik „Nature”.

konto usunięte
z
polsatnews.pl
dodany: 25.05.2021, 13:51:19
  • 462
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19stats
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    szczepienia
eshabe
eshabe 25.05.2021, 16:57:41 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Bo osoba wyłącznie szczepiona miała styczność tylko z martwym wirusem

@Sarmataa: Żadna z używanych szczepionek nie zawiera martwego wirusa. Zresztą nie ma czegoś takiego jak martwy wirus.

Osoba nieszczepiona w przypadku kontaktu z prawdziwym wirusem dopiero zaczyna "uczyć się" walki z tym wirusem. Jeżeli ma silny układ odpornościowy i nie jest on w danej chwili osłabiony, to ma duże szanse, że organizm zdąży wyprodukować odpowiednio dużo przeciwciał i go zwalczy zanim wirus
eshabe
eshabe 25.05.2021, 17:55:17 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Sarmataa: Wklejasz teraz coś ogólnie o szczepionkach, a ja pisałem konkretnie o szczepionkach przeciw wirusowi Sars-Cov-2.

Wirus nie jest organizmem żywym, więc nie może też być martwy. Nie mieści się w normach czegoś, co można nazwać czymś żywym.

Natomiast szczepionki przeciw wirusowi Sars-Cov-2 dopuszczone do użytku w Unii Europejskiej dzielą na szczepionki mRNA albo szczepionki wektorowe używające adenowirusów jako nośnika. Żadna z nich nie jest oparta na "martwym" wirusie Sars-Cov-2.
eshabe
eshabe 25.05.2021, 21:40:36 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jeśli pani prof. dr hab. Agnieszka Szuster-Ciesielska z Katedry Wirusologii i Immunologii Instytutu Nauk Biologicznych UMCS jest od was głupsza to niech będzie, że i ja jestem. xd Wiadomo na wykopie najwięksi eksperci.

@Sarmataa: Pani profesor z pewnością nie jest głupsza ode mnie. Mogę się założyć, że używa skrótów myślowych specjalnie dla takich jak ty, którym trudno pojąć że mogą istnieć organizmy, które nie są ani żywe ani martwe. Gdybyś

514

Na czym polega warunkowe dopuszczenie do obrotu szczepionek przeciw...

Na czym polega warunkowe dopuszczenie do obrotu szczepionek przeciw...

W praktyce warunkowe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu oznacza, że szczepionki pozostają cały czas w trzeciej fazie badań klinicznych oraz są dodatkowo badane i monitorowane. Tak, entuzjaści szczepionek, cały czas bierzecie udział w ich badaniach.

DonCruzo
z
szczepienia.pzh.gov.pl
dodany: 19.05.2021, 09:16:52
  • 259
  • #
    koronawirus
eshabe
eshabe 21.05.2021, 11:03:03
  • 0
@nuskool: Zajrzałem do warunków mojego ubezpieczenia w PZU i nie ma tam ani słowa na temat szczepień, a tym bardziej żadnych wykluczeń, gdy ktoś się zaszczepi.

Zresztą prędzej bym się spodziewał, że w przyszłości z ubezpieczeń na życie będą wykluczać tych niezaszczepionych. Statystyki pokazują wprost, że wielokrotnie większe ryzyko zgonu niesie za sobą zachorowanie na COVID-19 niż poddanie się szczepieniu. Ubezpieczyciele jak już się czymś będą sugerować, to tym co
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16
  • Strona 6 z 16
  • >
  • http://krainakorzysci.blogspot.com/

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 02.05.2013

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 31.10.2011

    Gadżeciarz
  • Pozytywnie Zakręcony
    od 22.02.2016

    Pozytywnie Zakręcony
  • Mikroblogger
    od 22.08.2024

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking