źródło: IMG_20230927_173305
Pobierz
źródło: IMG_20230927_173305
Pobierz
źródło: 1000003604
Pobierz
źródło: 7503f4472050c9887e79bef8c8d2356e
Pobierz
źródło: temp_file4479110372190383027
Pobierz
źródło: IMG_0211
Pobierz
źródło: glapa_powiedz_ze_sie_wycofujesz
Pobierz
źródło: en_01519370_0275
Pobierz
źródło: temp_file8155594128622098334
Pobierz
źródło: temp_file481364993194041761
Pobierz
źródło: 1000002255
Pobierz
źródło: 1006434303
PobierzKomentator
od 29.01.2017
Ekshibicjonista
od 08.08.2015
Rocznica
od 25.12.2024
Gadżeciarz
od 03.09.2014
Mikroblogger
od 17.12.2014
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Skoro po awarii potrzebna jest ponowna homologacja, to może by tak wykorzystać moc Mirków którzy tak namiętnie dokumentują na których orlenowych stacjach jest awaria i zgłaszać brak homologacji po awarii?
Efektem tego będzie zawalenie zgłoszeniami GUMu i w najlepszym wypadku będzie wyłączenie z użytkowaniu wszystkich dystrybutorów paliw Orlen gdzie owa awaria miała miejsce do momentu ich homologacji (⌐ ͡
źródło: temp_file3245139016649971859
PobierzTo państwo nie działa.
bardziej precyzyjnie to homologacja jest wymagana nie po awarii tylko po naprawie, nie ma naprawy nie ma konieczności homologacji