Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko204
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
arxorm

arxorm

Dołączył 11 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1916
  • Znaleziska 1548
  • Mikroblog 368
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 5

506

Dziewczyna rozjechana przez kochankę swojego chłopaka.

Pokaż treści 18+

Dziewczyna rozjechana przez kochankę swojego chłopaka.

Kiedy dochodzi do konfrontacji z żeńską odmianą "bolca na boku", ta druga rozjeżdża zdradzoną dziewczynę. Mogło skończyć się śmiercią, ale prawdopodobnie skończyło się jedynie mocno uszkodzoną nogą.

Zgodzilla
z
liveleak.com
dodany: 05.05.2016, 15:40:29
  • 109
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    ciekawostki
  • #
    patologia
  • #
    klotnia
  • #
    niggacontent
arxorm
arxorm 05.05.2016, 21:40:39
  • -1
@Dork: Nie. Przetrwają najlepiej przystosowane jednostki.

585

Sklepikarz z papierosem w buzi zabija z shotguna złodzieja podczas napadu

Pokaż treści 18+

Sklepikarz z papierosem w buzi zabija z shotguna złodzieja podczas napadu

jak w tytule

konto usunięte
z
liveleak.com
dodany: 02.05.2016, 22:15:08
  • 173
  • #
    bron
  • #
    brazylia
  • #
    swiat
  • #
    rozrywka
  • #
    4konserwy
arxorm
arxorm 03.05.2016, 09:37:06
  • -38
@Pabick: A co, jest bezpieczniej z shotgunem? Nie - bo są sklepikarze dalej napadani mimo posiadania broni.
B--ń, według prawaków, ma powodować, że będzie bezpieczniej - a nie jest.
Samozaoranie prawaków.
arxorm
arxorm 03.05.2016, 10:07:32
  • -29
@pigwa3 @true-true: Odwracamy teraz sprawę...
Skoro gość zabił złodzieja z powodu 500zł, to następnym razem złodzieje zabijają sprzedawcę z powodu 500zł. Można? Można.
Dlaczego? Bo sprzedawca zabił właśnie z powodu 500zł, więc będąc złodziejem też możemy zabijać z powodu 500zł. Widocznie tyle jest warte życie. 500 to 500. 500zł > życie.
Złodziej zabijając sprzedawcę będzie bronił własnego interesu. Jak sprzedawca by przeżył, to wygenerowałby kolejną i kolejną i kolejną
arxorm
arxorm 03.05.2016, 10:17:08
  • -21
@houk: Ale koleś na pewno ma jakichś znajomych i oni wezmą odwet. "Braci się nie traci" itp.
Dowiedzą się o sklepie i najpierw zgładzą sklepikarza w najmniej spodziewanym dla niego momencie, by problemów nie robił przy następnym napadzie. To leży w interesie złodziei. Następnym razem w tym sklepie już nikt złodzieja nie zastrzeli (same ekspedientki zostaną).
arxorm
arxorm 03.05.2016, 10:24:13
  • -17
@houk: Wiesz, kto na przykład był takim klientem napadającym na małe sklepy?
Polnische bandite Gustaw Holoubek. Pooglądaj jego wywiady.
Nie wiesz jeszcze, co kiedyś Ciebie czeka.
arxorm
arxorm 03.05.2016, 10:38:48
  • -16
@Bialy88: Skocz z wieżowca dla hecy. Nic się nie stanie, bo wypadki przy takich skokach to tylko statystyka.
Ja jednak wolę ograniczać takie ryzyko, w czym pomaga mi statystyka.
arxorm
arxorm 03.05.2016, 10:45:43
  • -12
@SystemHalted:
Istnieją inne możliwości obrony - na przykład mógł swoje produkty sprzedawać online, albo tylko za pośrednictwem kart, a nie gotówki.
Właściciel sklepu nie jest od wymierzania sprawiedliwości, nie jest również specjalistą od ochrony (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
arxorm
arxorm 03.05.2016, 11:33:39
  • -6
@michalo94:

Jest. Właśnie spadła liczba złodziei.

Przecież nic jeszcze nie ukradł, a przynajmniej nie wynika to z filmiku :)
Miał poszkodowany b--ń? Miał.
Miał właściciel
arxorm
arxorm 03.05.2016, 12:56:23
  • -5
@michalo94:

W każdym cywilizowanym kraju masz prawo się bronić przed napaścią nawet za cenę życia napastnika i jest to dobre.

W cywilizowanych krajach nie ma kary śmierci.
W cywilizowanych krajach człowiek uczy się pokonywać zło, bronić przed złem i złych ludzi zmieniać na dobrych, bez krzywdzenia innych. A ty przewrotnie twierdzisz, że zło jest dobre. #logikazwolennikowbroni

360

Będzie poprawka do 500+! Rząd chce wprowadzić świadczenia do 21 roku życia

Pokaż treści 18+

Będzie poprawka do 500+! Rząd chce wprowadzić świadczenia do 21 roku życia

Będą jednak nie tylko prezydenckie, ale i rządowe zmiany w programie Rodzina 500+! Według naszych ustaleń, najbardziej prawdopodobną zmianą jest przyznanie świadczenia 500 plus na dorosłe dziecko. Objęte nim będą dzieci, które ukończyły już 18 lat ale wciąż się uczą pozostając na utrzymaniu rodziców

konto usunięte
z
fakt.pl
dodany: 02.05.2016, 11:17:05
  • 234
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpisu
arxorm
arxorm 02.05.2016, 16:28:44
  • 19
A piramidę finansową tworzę tak:
- Przez pierwsze 18 lat życia pobierane jest z budżetu na mnie 500zł.
- Przed 18 rokiem życia płodzę 2 dzieci, aby na nie pobierane było 500zł (co opłaci wydatki na moje dzieci, mnie i konkubinę).
- Profit: jak nam będzie za mało, to zaczniemy się dalej mnożyć.
arxorm - A piramidę finansową tworzę tak:
- Przez pierwsze 18 lat życia pobierane je...
V.....x
V.....x
konto usunięte 30.04.2016, 23:31:55
  • 203
nsfw
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 30.04.2016, 23:34:07
  • 1
@Vanatox: Już ze trzech podało swoje namiary, a Tobie jeszcze mało!
  • Odpowiedz
b.....6
b.....6
konto usunięte 30.04.2016, 13:55:52 via iOS
  • 12
Co ludzie bedą czytać rozkład?! Zabraniamy!
No debile po prostu.
#lublin #osgorki02
b.....6 - Co ludzie bedą czytać rozkład?! Zabraniamy! 
No debile po prostu. 
#lublin ...

źródło: comment_yNEU5OqEXVbK0ct3A2YPueee4HrbrXyf.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 30.04.2016, 14:06:38
  • 0
#500plus
  • Odpowiedz
dev0n
dev0n
29.04.2016, 18:48:47
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 29.04.2016, 19:02:05
  • 0
@dev0n: Nawet karabinu nie potrafi prawidłowo obsługiwać, a o dostępie do broni nawija.
On nie nadaje się do broni i pozwolenia nigdy nie powinien dostać, bo niewinnych niechcąco skrzywdzi. No, ale jeśli on dostał pozwolenie, to teraz widać na jakim poziomie są takie testy kompetencji.
Samozaoranie zwolenników broni.
  • Odpowiedz

893

Tracimy wiarę. Najnowsza religia nr 1 na świecie to brak religii

Tracimy wiarę. Najnowsza religia nr 1 na świecie to brak religii

Świeckość przybiera na sile, a ateiści i agnostycy próbują powiększyć i urozmaicić swoje szeregi.

starnak
z
national-geographic.pl
dodany: 29.04.2016, 05:41:20
  • 851
  • #
    swiat
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    religia
  • #
    wiara
arxorm
arxorm 29.04.2016, 11:13:04
  • 3
@szymon_g @crowbar: Tu jest to lepiej pokazane:
arxorm - @szymon_g @crowbar: Tu jest to lepiej pokazane:
arxorm
arxorm 29.04.2016, 11:21:25
  • 7
@kapitan-Korkoran: Spokojnie możesz sobie świętować w te dni, bo oba święta pochodzą jeszcze z czasów przedchrześcijańskich. Przecież nawet choinka nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem.

573

USA: bezterminowy areszt za odmowę odszyfrowania danych

Pokaż treści 18+

USA: bezterminowy areszt za odmowę odszyfrowania danych

Amerykanin podejrzany o posiadanie nielegalnej pornografii został bezterminowo uwięziony za odmowę odszyfrowania swych dysków twardych…

olka_2310
z
sekurak.pl
dodany: 29.04.2016, 06:40:15
  • 250
  • #
    technologia
  • #
    security
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    apple
arxorm
arxorm 29.04.2016, 10:55:17
  • 18
Nie jestem kompatybilny z regułami panującymi w życiu na wolności, wobec tego bezterminowy areszt jest jak dla mnie interesującą opcją. Ciekawe rozwiązanie (jak dla mnie) to również szybka śmierć w obozie zagłady.
Gdzie, wobec tego, można zgłosić się z zaszyfrowanym dyskiem w celu uzyskania bezterminowego aresztu lub innych atrakcji? Czy wystarczy, że zaszyfruję micro-SD?
Oczywiście inne sposoby na szybką izolację mojej osoby od społeczeństwa również są mile widziane.

82

Uchodźcy córeczkę nazwali... Serbia Merkel

Uchodźcy córeczkę nazwali... Serbia Merkel

Serbia Merkel al-Mustafa - tak nazywa się córeczka pary syryjskich uchodźców, urodzona w Serbii. Serbia - bo tam się urodziła, Merkel - bo do Niemiec pragnie dotrzeć rodzina - pisze agencja AP z Belgradu.

lyncz
z
rmf24.pl
dodany: 28.04.2016, 19:42:38
  • 23
  • #
    polityka
  • #
    uchodzcy
  • #
    imigranci
  • #
    niemcy
  • #
    serbia
  • #
    syryjczycy
arxorm
arxorm 29.04.2016, 08:58:20
  • 4
@menelaosPL: Sosnowica Szydło al-Mustafa

2119

Czarnobyl - 30 lat nowego myślenia. Część 2: Walka ze śmiercią

Czarnobyl - 30 lat nowego myślenia. Część 2: Walka ze śmiercią

Kontynuacja historii tego, co się działo w miejscu największej awarii w historii energetyki jądrowej. Po awarii sytuacja wymagała natychmiastowej interwencji - inaczej bardzo szybko mogło zrobić się dużo gorzej. + jak w Lublinie o awarii dowiedzieli się naukowcy

dkm17
z
youtube.com
dodany: 28.04.2016, 19:00:17
  • 161
  • #
    nauka
  • #
    historia
  • #
    fizyka
  • #
    liganauki
  • #
    ligamozgow
  • #
    ciekawostki
arxorm
arxorm 28.04.2016, 21:19:58
  • 15
@dkm17: Może jednak warto wgłębić się w temat, bo promieniowanie jonizujące, to nie tylko rak i choroba popromienna (odsyłam do powiązanych).
Metaliczny posmak oznaczać może na przykład szybko narastającą niewydolność organów ciała (występuje na przykład przy cukrzycy).
arxorm - @dkm17: Może jednak warto wgłębić się w temat, bo promieniowanie jonizujące,...

źródło: comment_jTHQJjYdWUsw2cVE0FFjqsJzkXxKlt3o.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 26.04.2016, 09:43:46
  • 2
Z okazji rocznicy, ku pamięci...
#ofiaryczarnobyla #czarnobyl
arxorm - Z okazji rocznicy, ku pamięci...
#ofiaryczarnobyla #czarnobyl

źródło: comment_H5CIXVDMZDaHiSMfjnZiEBiRvqcWk0GU.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm
Autor
26.04.2016, 09:49:24
  • 0
@NH35: Tak, Tobie nie można udowodnić. Też jesteś ofiarą, której na mózg padło.
  • Odpowiedz
arxorm
arxorm
Autor
26.04.2016, 09:56:09
  • 0
@NH35: Prosz...
arxorm - @NH35: Prosz...
  • Odpowiedz

401

30 FotoCiekawostek na 30. rocznicę katastrofy w Czarnobylu

30 FotoCiekawostek na 30. rocznicę katastrofy w Czarnobylu

Już za kilka dni minie okrągłe trzydzieści lat od niezwykle kosztownego błędu, jaki nastąpił w kwietniu 1986 roku w reaktorze nr 4 elektrowni jądrowej w Czarnobylu. Z tej okazji, z lekkim falstartem, publikuję trzydzieści interesujących fotografii nawiązujących do tej tragedii, wraz ze...

akcer
z
kwantowo.pl
dodany: 24.04.2016, 17:19:34
  • 116
  • #
    europa
  • #
    ciekawostki
  • #
    czarnobyl
  • #
    fotografia
  • #
    historia
  • #
    kwantowo
arxorm
arxorm 25.04.2016, 19:45:46
  • 0
@thomeq: Piszesz jedynie o ofiarach bezpośrednich. Są jeszcze ofiary pośrednie (wliczając w to na przykład nawet choroby serca, defekty lub brak potomstwa), które nie są ujęte w statystykach, bo trudno ocenić pierwotną przyczynę chorób, szczególnie po dłuższym czasie.
PanCzajstow
PanCzajstow
25.04.2016, 02:57:04 via Android
  • 182
#pokazauto #fiat #pierwsze4kola 21 lvl hetero a ojciec kupił mi taką bestie
PanCzajstow - #pokazauto #fiat #pierwsze4kola 21 lvl hetero a ojciec kupił mi taką be...

źródło: comment_Dv76Fnjag1ftFlnNCpsXrUP4ywkSjVqr.jpg

Pobierz
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 25.04.2016, 06:24:35
  • 3
@PanCzajstow: Wpisujcie miasta (czy co tam chcecie): http://tablica-rejestracyjna.pl/ZK22609
  • Odpowiedz

1775

Kreatywna odpowiedź na wezwanie ze skarbówki

Kreatywna odpowiedź na wezwanie ze skarbówki

Odpowiednio przesłany wyciąg z konta bankowego.

goferek
z
scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net
dodany: 21.04.2016, 19:51:29
  • 226
  • #
    polska
  • #
    urzedasy
  • #
    firma
  • #
    skarbowka
  • #
    dzialalnoscgospodarcza
  • #
    fiskus
arxorm
arxorm 22.04.2016, 09:19:37
  • 0
@biuroekspertyzsadowych:
Wygląda na to, że człowiek ma jakąś wartość do momentu urodzenia się, no i może jeszcze jakąś do 18 roku życia. Po 18 roku życia - NIECH GINIE!
Nawet jeśli jest się niedojrzałym człowiekiem (ma się psychicznie mniej lat, niż jest w dokumentach, lub na ile się wygląda), nawet jeśli się zajmuję czymś innym, niż prawo - to na prawie muszę się znać i brać odpowiedzialność za coś, o

464

Janusz Korwin-Mikke: Zaczynamy zbiórkę podpisów pod trzema projektami ustaw

Pokaż treści 18+

Janusz Korwin-Mikke: Zaczynamy zbiórkę podpisów pod trzema projektami ustaw

Odnośnie możliwości posiadania broni, bronienia siebie oraz kary śmierci.

SpokojnyLudzik
z
youtube.com
dodany: 21.04.2016, 07:28:00
  • 102
  • #
    polska
  • #
    jkm
  • #
    korwin
  • #
    polityka
  • #
    ekonomia
  • #
    bron
arxorm
arxorm 21.04.2016, 20:09:28
  • 0
@raf124: Problem jest taki, że taki JKM nie ma kontaktu z rzeczywistością już od dziewiętnastego stulecia (a może jeszcze wcześniej się zatrzymał w rozwoju). Nie przemawia do niego to, że mimo wcześniejszego braku dostępu do broni, statystyki z roku na rok były coraz lepsze (a się niedługo pogorszą w miarę dalszego upowszechniania broni - co już powoli widać po najnowszych statystykach).
Są ludzie, którym nie wytłumaczysz nawet waląc statystykami między
arxorm
arxorm 21.04.2016, 21:11:11
  • -2
@raf124: Istnieje istotna korelacja, która jest widoczna w zmodyfikowanym doświadczeniu SGE i na wielu różnych statystykach, które pojawiały się nawet na wykopie. EOT
arxorm
arxorm 21.04.2016, 21:49:30
  • -1
@raf124: Pomijasz fakt, że w Szwajcarii b--ń jest powszechna, ale dostęp do amunicji jest ograniczony - to tak jakby twierdzić, że ludzie będą chodzić ogoleni, bo mają golarki, kiedy im się wszystkie ostrza ze sklepów pozabiera. B--ń nie nie zabija na powietrze.

jak się powołujesz na jakies statystyki to daj do nich link

Już mi się nie chce ich bez przerwy podawać, bo to nie ma sensu. Bota może kiedyś
arxorm
arxorm 21.04.2016, 22:07:07
  • -1
@raf124:

15-30x większej liczby przestępstw ogółem

Czemu akurat taki wzrost miałby być? Wystarczy dwukrotnie wyższy, aby był wyższy, a to oznacza dwa razy więcej różnych problemów (na przykład dwa razy więcej pieniędzy potrzebnych na rehabilitację przypadkowo postrzelonych).

wielka Brytania, tam ograniczono prawo do posiadania legalnej broni, a liczba przestępstw wzrosła a nie zmalała

A ilu Polaków (i nie tylko) zjechało się tam w ostatnich latach i która nacja przoduje w
arxorm
arxorm 21.04.2016, 22:24:42
  • -2
@raf124:

Co do wielkiej Brytanii, to tam prawo do posiadania broni ograniczono w altach 90tych.

I w tym mniej więcej czasie mieszkańcy spoza żelaznej kurtyny dostali do kieszeni paszporty.

nie ma żadnych statystyk potwierdzających tezę, ze jeśli mielibyśmy tyle legalnej broni na mieszkańca co w Czechach czy Niemczech to mielibyśmy istotnie więcej przestępstw
arxorm
arxorm 22.04.2016, 08:49:04
  • -1
@pink_avenger:

taka amunicja nie może opuścić strzelnicy

Czyli dokładnie tak, jak napisałem - dostęp do amunicji jest ograniczony (poza strzelnicą - tego nie dodałem, bo nie muszę, bo nawet na strzelnicy też jest dostęp ograniczony, domyśl się jak).
arxorm
arxorm 22.04.2016, 08:51:25
  • -2
@raf124:

Nie ma żadnej zależności między liczbą legalnej broni a liczbą przestępstw ogółem.

Jest to wyraźnie widoczne na statystykach, ale musiałbym nad tym posiedzieć, abyś nie miał do czego się nawet przyczepić, a na takie opracowanie tematu nie mam czasu i nie muszę tego robić, bo dzięki UE dostęp do broni zostanie ze względów merytorycznych ograniczony :)
arxorm
arxorm 22.04.2016, 09:01:37
  • -2
@raf124:

Nie ma takich statystyk. Wierz mi, sprawdzałem.

Nie wierzę na słowo, dlatego sprawdzałem statystyki i na statystykach widać wyraźną korelację.

Skandynawowie, Czesie i pare innych krajów jej

588

30 lat po katastrofie w Czarnobylu tamtejsza natura rozkwita

Pokaż treści 18+

30 lat po katastrofie w Czarnobylu tamtejsza natura rozkwita

Przez trzydzieści lat od katastrofy brak działalności człowieka w czarnobylskiej zonie doprowadził do rozkwitu natury. Filmik autorstwa National Geographic.

Encefalopata
z
youtube.com
dodany: 21.04.2016, 15:14:50
  • 114
  • #
    czarnobyl
  • #
    prypec
  • #
    ukraina
  • #
    przyroda
  • #
    zwierzeta
  • #
    natura
arxorm
arxorm 21.04.2016, 21:57:57
  • -3
@FeNtastiC: Już są pewne badania i prawdopodobnie teren wokół elektrowni ulega powolnej sterylizacji:
http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs00442-014-2908-8

2105

Kradzież z użyciem przemocy -fragment zatrzymania obywatelskiego- Wrocław...

Kradzież z użyciem przemocy -fragment zatrzymania obywatelskiego- Wrocław...

Zarys wydarzeń: 19.04.2016 wtorek ok. godziny 7.00 Zza tunelu dochodzą krzyki "aaa, pomocy, ratunku", kobieta za tunelem poinformowała mnie o tym, że dziewcz...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 19.04.2016, 23:41:25
  • 213
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    konserwy
  • #
    wroclaw
  • #
    kradziez
arxorm
arxorm 20.04.2016, 05:36:18
  • 31
Za jakiś czas, za pomocą #500plus - będzie takich historii znacznie więcej. Spokojnych ludzi nie zachęci #500plus do posiadania dzieci wśród patologii (a właśnie dodatkowo zniechęci).
arxorm - Za jakiś czas, za pomocą #500plus - będzie takich historii znacznie więcej. ...
arxorm
arxorm 20.04.2016, 08:16:42
  • -11
@KrzysiekEire:

No ileż mozna?


A ile ludzi jest jeszcze potrzebnych, skoro 7.000.000.000, to za mało? No ileż można?
arxorm
arxorm 20.04.2016, 08:51:16
  • -3
@KrzysiekEire:

I nikt wojny o to nie robi.


To, że ktoś to robi za granicą, to nie jest żaden argument za. Podobny program stworzył Ceaușescu i nic dobrego z tego nie wyszło.
I nie prawdą jest również, że nie dostrzega się z tym problemów za granicą. Sam mieszkam za granicą i wpadają mi w ręce tutejsze gazety.

340

Prof. Noga: Na plan 500 złotych na dziecko nie ma pieniędzy

Prof. Noga: Na plan 500 złotych na dziecko nie ma pieniędzy

Przy rocznym dochodzie budżetu państwa wynoszącym około 300 mld zł, jest to czysta fikcja nie dająca się sfinansować nawet z deficytu, bo polskie obligacje musiałby jeszcze ktoś kupić, a przy takim zachowaniu się rządu, polskie obligacje staną się śmieciowymi.

obywatel_83
z
pb.pl
dodany: 15.04.2016, 13:47:05
  • 248
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
arxorm
arxorm 16.04.2016, 11:42:27
  • 0
@ZalanaForma: Życie jest brutalne. Nie zamierzam mieć nigdy dzieci, aby nie musiały doświadczać życia.
Mam nadzieję, że ciebie choroby dopadną, komornik dom zabierze, alkoholik #500plus w ciemnym zaułku ciebie nożem przebije, a własne dzieci cię opuszczą, abyś się przekonał, co dajesz następnym po tobie.

arxorm - @ZalanaForma: Życie jest brutalne. Nie zamierzam mieć nigdy dzieci, aby nie ...
arxorm
arxorm 16.04.2016, 11:45:07
  • 1
@morm: Masz mój głos. Kandyduj.
Idź z jednym postulatem - jak Kukiz.
Holiday
Holiday
15.04.2016, 12:50:53
  • 214
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 15.04.2016, 13:07:39
  • 3
@Holiday: Nie ma po co dyskutować z niektórymi istotami, bo się nie da.
Niestety tacy sami są demokratycznie często wybierani do władzy (przez podobnych sobie).
arxorm - @Holiday: Nie ma po co dyskutować z niektórymi istotami, bo się nie da.
Nie...
  • Odpowiedz
ZjednoczonaEuropa
ZjednoczonaEuropa
14.04.2016, 07:29:53
  • 388
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 14.04.2016, 12:15:44
  • 1
@piotrmodski: Istnieją cztery różne politycznie grupy:
1. liberalni gospodarczo (deregulacja) i liberalni społecznie (deregulacja) - Nowoczesna
2. liberalni gospodarczo (deregulacja) i konserwatywni społecznie (uregulowanie) - KORWIN
3. konserwatywni gospodarczo (uregulowanie) i liberalni społecznie (deregulacja) - RAZEM
4. konserwatywni gospodarczo (uregulowanie) i konserwatywni społecznie (uregulowanie) - PIS,
  • Odpowiedz
arxorm
arxorm 14.04.2016, 13:05:46
  • 0
@Ja_prawie_nie_klamie: Jeśli mnie pamięć nie myli, to przecież sam JKM nadaje, że wolność (gospodarcza) była za Hitlera.
  • Odpowiedz
arxorm
arxorm 14.04.2016, 15:20:20
  • 0
@piotrmodski: Co chcesz od tego, co piszę od konserwatyzmie? Nawet w definicji w wikipedii widnieje, że konserwatyści (społeczni) są zamknięci na zmiany w społeczeństwie, a przywiązują się do starych wartości (nawet jeśli są sprzeczne ze wszelką logiką). Dla mnie konserwatyzm społeczny, to zamknięcie się na inne poglądy i nie dopuszczanie innych (a taki jest KORWIN).
Można w sumie założyć, że populizm, to liberalizmem. KORWIN w takim razie jest populistyczny gospodarczo
  • Odpowiedz
arxorm
arxorm 14.04.2016, 22:38:11
  • 1
@piotrmodski: Społeczna gospodarka rynkowa, to wolny rynek + ubezpieczenia. Jest to nadal liberalizm gospodarczy, no ale troszkę inny odcień (ani pełna deregulacja, ani pełna regulacja - ale deregulacja wielu rynków z obwarowaniami na rynku ubezpieczeń).
Ty nie rozróżniasz, że coś mniejszego może należeć do większego zbioru, ani tego, że mniejszy zbiór może mieć pewne części wspólne z kilkoma większymi.
Liberalizm, to wolność (deregulacja), z elementami regulacji, pod postacią zasad demokracji.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
  • Strona 4 z 10
  • >

Einar Orsen

  • Epitafium: Nigdy nie miej dzieci, aby nie doświadczyły okrucieństw losu i życia wśród podzwierząt. Mam tylko jedno marzenie - siedzieć bezpiecznie w domu z dala od ludzi. Nie nawidzę własnej matki - za to, że mnie urodziła.
  • Londyn
  • arxorm@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.01.2015

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 29.01.2014

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 22.01.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 24.05.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking