Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko227
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
arxorm

arxorm

Dołączył 11 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1916
  • Znaleziska 1548
  • Mikroblog 368
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 5
bauagan
bauagan
04.09.2016, 06:26:13 via iOS
  • 169
bauagan

źródło: comment_tXN4xfxZPzGOUNKxUrhkHZ79SVAE0P3t.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 04.09.2016, 06:53:40
  • 305
@bauagan:
arxorm - @bauagan:

źródło: comment_MpiQIVrsgwTM75ESimmvOHlmEkseI3zI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
CichyGlosZTyluGlowy
CichyGlosZTyluGlowy
04.09.2016, 05:42:51
  • 142
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 04.09.2016, 06:08:50
  • 41
@CichyGlosZTyluGlowy: Za mało masz ludzi na świecie, że tym sobie głowę zawracasz? Może najpierw zutylizuj tych, którzy już istnieją, zamiast przejmować się tymi, których nie ma. Nie jesteś w stanie ogarnąć tych, którzy są, a już następnych się domagasz.
arxorm - @CichyGlosZTyluGlowy: Za mało masz ludzi na świecie, że tym sobie głowę zawr...

źródło: comment_SeZjCUtsC6D7tAfwesuYfxpHu9YxVZ2o.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

364

Sposób na pozbycie się mrówek za pomocą żelu. TIMELAPSE.

Sposób na pozbycie się mrówek za pomocą żelu. TIMELAPSE.

Prawdopodobnie najlepszy sposób na mrówki. Nie tylko zabijają siebie poprzez zjedzenie żelu ale też roznoszą go po mrowisku do innych mrówek.

Mardos
z
youtube.com
dodany: 01.09.2016, 16:48:28
  • 145
  • #
    zwierzeta
  • #
    mrowki
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    owady
  • #
    natura
arxorm
arxorm 02.09.2016, 02:13:41
  • -9
@feuer @Zgrywuss : Na Bali może jest słabo z praktyką wśród Muzułmanów. Ja mieszkam w UK i toalety muzułmanów są lepiej wyposażone w narzędzia do higieny, niż polskie. W Polsce przecież jeszcze do tej pory widuje się toalety wspólne - jak u Kiepskich - na korytarzu, a na wsiach widać obskurne drewniane wygódki, które nawet nigdy wody nie widziały.
W Polsce pełnej brudasów bidetu nie uświadczysz. A tam, bidetów mi
arxorm
arxorm 02.09.2016, 05:10:24
  • 1
@AnnaJ: Irak, Iran - co za różnica? Poland, Holland - taka sama.
Może sobie był w Iraku na jakimś (nomen omen) zadupiu, gdzie kóz jest więcej, niż ludzi, a cywilizacja nawet na zdjęciach nie była widziana, ale nie świadczy to ani o całym Iraku, ani nawet o Muzułmanach. W każdym razie można zauważyć pewną zależność w Londynie, że im bliżej jest większy meczet, tym kebabownie lepszy sprzęt (lub wybór przyborów)
arxorm - @AnnaJ: Irak, Iran - co za różnica? Poland, Holland - taka sama.
Może sobie...

źródło: comment_ZLWjrqH22etgd9jVvEL4S0wKlLCWKuNs.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 02.09.2016, 05:35:15
  • -3
@AnnaJ: Irak, to tylko Irak. To nie jest nawet cała Persja, ani Arabia, ani Orient, ani Azja...
Irak, bez przerwy od 2001 roku, jest wciąż miejscem konfliktu zbrojnego (czyli ponad 2 razy dłużej, niż trwała II wojna światowa), a wcześniej był pod dyktaturą i miejscem innych wojen, a istnieje przecież wiele innych krajów muzułmańskich.
arxorm
arxorm 02.09.2016, 06:03:03
  • 0
@AnnaJ: Jakoś tego nie czuć w autobusach, by ludzie w Polsce higienę mieli w genach. Higiena Polaków natomiast się poprawia, gdy przyjadą do innego miejsca, gdzie higiena jest im siłą narzucana i od nich wymagana.
arxorm
arxorm 25.08.2016, 13:26:13
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szurszur
szurszur
25.08.2016, 13:36:28
  • 0
@arxorm: Ktoś zmarł po zatrzymaniu przez policje i teraz aresztowano policjantów.
  • Odpowiedz
szurszur
szurszur
25.08.2016, 13:47:09
  • 0
@arxorm: Zabity nazywał sie Aleksander Zukerman. Sytuacja blizniacza do niedawnej z Polski. Kłotnia po pijanemu z taksówkarzem potem kolejna w domu i żona wezwała policje. Ci przyjechali i za mocno go zbili. Wersja policji jest taka, że to wyskoczył do policjantów z łopata.
  • Odpowiedz

410

JKM "Wojna coraz bliżej. S**y planują ją, by zatrzeć katastrofę swojej polityki"

Pokaż treści 18+

JKM "Wojna coraz bliżej. S**y planują ją, by zatrzeć katastrofę swojej polityki"

Janusz Korwin-Mikke, lider partii KORWiN, zamieścił na Facebooku wpis, w którym odniósł się do informacji, iż niemiecki rząd zalecił swoim obywatelom robienie zapasów żywności i wody pitnej pozwalających przetrwać przez 10 dni w przypadku poważnego kryzysu.

konto usunięte
z
wmeritum.pl
dodany: 21.08.2016, 22:24:13
  • 118
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    korwin
arxorm
arxorm 22.08.2016, 11:52:09
  • 12
@rezoner: Ostatnio okazuje się, że nie takie rzeczy JKM łyka.
"A na zagranicznej delegacji reprezentuję Ojczyznę tak":
arxorm - @rezoner: Ostatnio okazuje się, że nie takie rzeczy JKM łyka.
"A na zagrani...

źródło: comment_g0i6SFrPRL2miHO4AhFOuCSofSn51gch.jpg

Pobierz

503

Bosnia 1992-1995

Pokaż treści 18+

Bosnia 1992-1995

Tak daleko a tak blisko Tak dawno a tak ostatnio. .. Czy czeka nas powtórka z historii ????

LuckyStrike
z
vimeo.com
dodany: 20.08.2016, 10:24:20
  • 101
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    imigranci
  • #
    fotografia
  • #
    balkany
arxorm
arxorm 20.08.2016, 22:10:33
  • 7
@mrblue: Nie. Wyjadę sobie wcześniej w spokojniejsze miejsce. Już teraz mieszkam za granicą.
75% powierzchni planety nie otarło się nigdy o żadne zbrojne konflikty, ale jak widzę niektórzy sami mają parcie na samodestrukcę, bez względu na innych i na logikę.
arxorm
arxorm 20.08.2016, 22:24:05
  • 7
@mrblue:

I co wtedy zrobisz?


To samo, co robię dzisiaj. Niemalże codziennie mam kontakt z Muzułmanami (w związku z wykonywaną pracą). Żaden mi nigdy krzywdy nie zrobił, ani nawet złego słowa nie powiedział.
Wśród Chrześcijan też są terroryści - jak Breivik, Ku Klux Klan, Eric Robert Rudolph, Robert Lewis Dear, IRA... Tak jak nikt nie mówi, że reprezentują oni wszystkich Chrześcijan, tak samo terroryści Islamscy nie reprezentują wszystkich Muzułmanów.

566

Operator terminali płatniczych nie chce współpracy z legalnym sprzedawcą broni

Pokaż treści 18+

Operator terminali płatniczych nie chce współpracy z legalnym sprzedawcą broni

Tego pana nie obsługujemy. ROMB zwrócił uwagę, że operator terminali płatniczych miał odmówić współpracy z legalnym koncesjonowanym sprzedawcą broni powołując się na wewnętrzny regulamin. Profil firmy zalały negatywne opinie.

L3stko
z
pokazywarka.pl
dodany: 28.06.2016, 19:28:00
  • 92
  • #
    polska
  • #
    bron
  • #
    romb
  • #
    finanse
  • #
    biznes
  • #
    wykopefekt
arxorm
arxorm 29.06.2016, 10:32:55
  • 0
@deptacz_gnoju: Też o niej nie wiedziałem. Dobra reklama :D

1250

Policjant zabija złodzieja

Pokaż treści 18+

Policjant zabija złodzieja

Trzeba przyznać że cwana bestia z tego policjanta.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 27.06.2016, 18:01:44
  • 274
  • #
    swiat
  • #
    bron
  • #
    napad
arxorm
arxorm 27.06.2016, 22:59:57
  • -59
@FuriousViking @juby0001 @aktywny_uzytkownik @rfree : Ale z Was są umysłowe podameby! :D
Szkoda strzępić ryja, bo i tak nie zrozumiecie jak działają restrykcje dotyczące broni, ale spróbuję.
Przy utrudnionym dostępie do broni:
1. Napastnik zwykle nie ma broni (bo jest trudniej osiągalna ze względu na: mniejszą jej ilość w zasięgu drobnych przestępców i wyższą cenę na czarnym rynku ze względu na niższą podaż).
2. Napastnik, nawet jeśli będzie miał b--ń i
arxorm
arxorm 27.06.2016, 23:31:21
  • -63
@FuriousViking:

przestępce na gorącym uczynku się unieszkodliwia jak na filmie


Unieszkodliwienie przestępcy, to również przemiana człowieka z przestępcy w prawego obywatela. Nie nauczymy się tego, jeśli nie będziemy nawet próbować, tylko strzelać do
arxorm
arxorm 28.06.2016, 00:40:26
  • -43
@FuriousViking:

dlaczego więc mam zapierdzielać na podatki...


Nie chcesz zapierdzielać na podatki, to nie zapierdzielaj - jedź do Somalii, bo tam nie ma podatków i dzięki temu będziesz miał minę zadowoloną i wolność do robienia czego dusza zapragnie. Na bilet Ciebie stać, więc w---------j i nie wracaj. :D Chętnie też zobaczę ile dajesz kasy na domy dziecka (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Ja jestem zadowolony, że podatki idą między innymi
arxorm
arxorm 28.06.2016, 12:53:43
  • -5
@aktywny_uzytkownik:

Prawda jest taka, że jak tylko tobie ktoś by tobie coś ukradł albo napadł to pierwszy byś go uśmercał, albo przynajmniej wtrącał do azkabanu.


Ależ oczywiście, że tak bym zrobił, co nie znaczy wcale, że jest to właściwe podejście i mam nadzieję, że ktoś mnie powstrzyma w odpowiednim czasie, zanim mnie zwierzęcy instynkt poniesie, a nie rozum.
arxorm
arxorm 28.06.2016, 13:04:03
  • -7
@Saturin:

niewolnicy też nie mogli posiadać broni


Dzieci nie noszą broni, sportowcy nie noszą broni, lekarze nie noszą broni, górnicy nie noszą broni, Japończycy nie noszą broni... Mnóstwo ludzi nie nosi broni przez całe życie i ani nic złego przez to ich nie dotyka, ani nikt nie nazywa ich niewolnikami.
G.....2
G.....2
konto usunięte 25.06.2016, 14:55:09 via Android
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 25.06.2016, 15:13:45
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

1395

Niemcy: Strzelanina w kinie w Viernheim, są ranni

Niemcy: Strzelanina w kinie w Viernheim, są ranni

Kilka osób rannych w wyniku strzelaniny w kinie w niemieckim mieście Viernheim. Strzelec zabarykadował się w środku - informuje "FAZ".

dridex
z
fakty.interia.pl
dodany: 23.06.2016, 14:39:47
  • 180
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    zamach
  • #
    swiat
arxorm
arxorm 23.06.2016, 15:48:09
  • -41
@kalabanga: WINCYJ BRONI W NIEMCZECH!!!!!!!111!!!
30 razy więcej broni, niż w Polsce, to wciąż za mało! Jakby tej broni mieli 30 razy więcej niż w Polsce, to by tam było bezpieczniej i mieliby mniej masakr niż w Polsce i wogóle!!!!
arxorm - @kalabanga: WINCYJ BRONI W NIEMCZECH!!!!!!!111!!!
30 razy więcej broni, niż...

źródło: comment_ajmu1wyHG5SlURIfIEsOWcFgC7bTsq21.jpg

Pobierz

1024

Studio YaYo

Studio YaYo

Rakotwórczy program w telewizji publicznej. To za to mamy płacić?

Mis_Yogi
z
warszawa.tvp.pl
dodany: 20.06.2016, 10:09:34
  • 324
  • #
    rakcontent
arxorm
arxorm 20.06.2016, 22:00:09
  • 0
mirror


@kombajndosalatek @pasczakk :
Wrzuciłem linka z youtube - jest w powiązanych po rozwinięciu paska.

852

Nowy Spot! KORWiN dla Bezpieczeństwa - posiadanie broni

Pokaż treści 18+

Nowy Spot! KORWiN dla Bezpieczeństwa - posiadanie broni

✔ http://podpiszsie.info/ ✔

kobayashi
z
youtube.com
dodany: 13.06.2016, 21:48:28
  • 304
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    korwin
  • #
    romb
arxorm
arxorm 14.06.2016, 09:24:02
  • -2
@adi2131: Spot oceniam na: 4,76/10
Nie pokazano, że przestępca też może mieć b--ń i zamiast włamu, w którym ginie kasetka z zawartością wartą jakieś 3.000zł - ginie zastrzelona para, ginie owa kasetka kasetka, zabrane zostają klucze od auta, dokumenty do auta, b--ń głowy rodziny i całe mieszkanie zostaje splądrowane, bez żadnych obaw. Giną też adresy rodziców zastrzelonej pary i tam też dochodzi do zabójstwa i splądrowania mieszkania jeszcze tej samej
arxorm
arxorm 14.06.2016, 09:40:54
  • -1
@Rapidos: Włamu nie dokonuje się po to, by zabić kochającą się rodzinę, ale aby zwinąć najwięcej, jak się da. Jeśli napastnicy będą uzbrojeni, a nie będą mieli tak wyraźnej przewagi, jak wtedy, gdy rodzina będzie bezbronna, by siedzieć cicho w kącie, to zacznie się s---------a. Nieuzbrojona rodzina będzie szukała ukrycia, a nie konfrontacji z przestępcami, bo b--ń ich ośmieli. B--ń akurat ośmieli i jednych i drugich, a w dodatku będzie
arxorm
arxorm 14.06.2016, 09:49:19
  • -3
@Bartholomew: Skąd macie te urojenia, że b--ń kogokolwiek odstrasza?!
Jak pokazały ostatnie zamachy - b--ń nie ma mocy odstraszającej.
Zamachy były przeprowadzane pomimo uzbrojonej ochrony i pomimo zagrożenia ze strony uzbrojonej policji.

Ponad to, nie musi być zamachu, by b--ń była wykorzystywana w zupełnie inny sposób:
arxorm - @Bartholomew: Skąd macie te urojenia, że b--ń kogokolwiek odstrasza?!
Jak p...
arxorm
arxorm 14.06.2016, 10:34:13
  • -1
@Bartholomew: Właściciele takich "odstraszaczy" chcą, aby to działało, ale nie działa to odstraszająco. To jedynie ich uspokaja wewnętrznie, bo myślą, że to działa.
Pomimo wielu zabezpieczeń nadal są napady na banki, a wiadomo czym to grozi, więc przestępcy skutecznie powinni zostać odstraszeni na dobre. Niestety nawet na filmiku ze znaleziska przestępca pozbył się przeszkody, jaką stanowił ten Twój "uwaga (zły) pies".
arxorm
arxorm 15.06.2016, 02:36:42
  • -1
@KrzLis: No i co z tego, że wzrosła ta liczba? Chcesz porównywać kradzież kasetki z pieniędzmi do zagrożenia, jakie powoduje uzbrojony bandyta?
W Polsce bandyci do niedawna nie mieli dostępu broni palnej, więc napady wyglądały tak:
https://www.youtube.com/watch?v=uYAa45FU80o
https://www.youtube.com/watch?v=3Sj9xvgeyZ8
http://www.liveleak.com/view?i=4ef_1421081789
To się zmieni ze względu na coraz szerszy dostęp do broni w Polsce. Porównaj to sobie z napadami w USA.
arxorm
arxorm 15.06.2016, 20:15:05
  • -1
@KrzLis:

to ja Ciebie pytam, czemu wzrosła ta liczba.


Imigracja (na przykład z Polski), co przełożyło się też na strukturę narodowości w więzieniach w
arxorm
arxorm 19.06.2016, 16:53:11
  • -1
@KrzLis:

Udowodnij.
arxorm - @KrzLis: 
 Udowodnij.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2614279/Pol...

źródło: comment_SIu1ARWAWXl1s4qsBYkQIRqElpGrOP6m.jpg

Pobierz
BrzydkiBurak
BrzydkiBurak
18.06.2016, 11:30:35
  • 16
serdecznie dziekuje @Trollsky za stalowe rekwizyty do filmiku o dziwnych zjawiskach balistycznych. formatki i ostrze do przecinania pociskow wystapia w rownie doborowym towarzystwie akrylowej wanny czy kart od @loza__szydercow i innych przedmiotow podsylanych przez mirkonow.

tatar nakladany tym ostrzem daje +15 do sily ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

jesli ktos ma interesujace przedmiot do rozstrzelania na filmiku - zapraszam na pw.

#
BrzydkiBurak - serdecznie dziekuje @Trollsky za stalowe rekwizyty do filmiku o dziwny...

źródło: comment_es12SEktEXXgavRvJwHeY6WoXjHwURJg.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 18.06.2016, 11:36:12
  • 4
@BrzydkiBurak: Ja bym strzelał w buraki.
arxorm - @BrzydkiBurak: Ja bym strzelał w buraki.

źródło: comment_LlNFpLUNcUfkWTjqJWT9BlKALMJBInyq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
arxorm
arxorm 18.06.2016, 11:45:04
  • 7
no jak? do rodziny? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@BrzydkiBurak:
arxorm - > no jak? do rodziny? ( ͡° ʖ̯ ͡°) 
@BrzydkiBurak:

źródło: comment_l1HhS0xsIkQBYnN4lCUhxxIIj4P0242z.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

1639

Wipler skazany na 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 2 lata

Wipler skazany na 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 2 lata

Sąd uznał, że Wipler jest winny. Wyrok: 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 2 lata. Ma też opublikować przeprosiny pokrzywdzonych w magazynie policyjnym "997", mają to być przeprosiny na całą stronę, a także zapłacić grzywnę w wysokości 10 tys. zł.

lkg1
z
se.pl
dodany: 17.06.2016, 12:19:14
  • 387
  • #
    polska
  • #
    wipler
  • #
    polityka
arxorm
arxorm 17.06.2016, 15:52:32
  • -13
@komitet_figli: To niestety nie tak:
1. Przeszkadzaj w trakcie interwencji policji


2. Bądź pijany w publicznym
adas2380
adas2380
adas2380
16.06.2016, 10:40:22 via Android
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 16.06.2016, 10:48:05
  • 2
@adas2380: Nie chodzi mi teraz o obronę Stonogi, ale chętnie poczytam co Ty byś zrobił, gdybyś na przykład z dnia na dzień został szykanowany, zbankrutowany, bez przyszłości, bez pieniędzy, osaczony, zastraszony...?
  • Odpowiedz

1996

Konferencja Obamy dot. Orlando.

Pokaż treści 18+

Konferencja Obamy dot. Orlando.

Ani słowa o islamie, za to wina leży po stronie ... broni.

zielonek1000
z
youtube.com
dodany: 13.06.2016, 20:27:32
  • 352
  • #
    swiat
  • #
    terroryzm
  • #
    usa
  • #
    islam
  • #
    lewackalogika
  • #
    4konserwy
  • #
    polityka
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:01:04
  • -68
@WybaczMiOjczeBoZgrzeszylem:
Hehehe, ten ból d--y zwolenników broni (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Wyobraź sobie teraz dwie strefy wojny:
1. W jednej strefie wszyscy dowódcy po obu stronach na raz wprowadzają powszechny zakaz posiadania i zakaz używania broni (rozkaz odłożenia broni, zawieszenie broni) przez żołnierzy, cywili i kogo tam sobie chcesz.
2. W drugiej strefie wszyscy dowódcy po obu stronach na raz wprowadzają powszechny nakaz posiadania i
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:08:43
  • -35
@sevqk: Akurat niedawno (29 maja) był zamach w Teksasie właśnie (2 osoby zabite, 6 rannych), więc jakoś swobodny dostęp do broni nie zapobiegł temu w Teksasie - napastnik jakoś się nie przestraszył konsekwencji.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:12:30
  • -25
@Pooodi: Akurat jeszcze ta s---------a Teksasie jest jedną z najbardziej krwawych, przed Florydą.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:16:56
  • -30
@tosyu: To nie jest porównanie stron konfliktu, ale zasad związanych z wykorzystaniem broni. W Polsce broni jest mało i to działa właśnie tak, jak zakaz posiadania broni przez obie strony konfliktu - dlatego nie mamy masakr. Ale to się zmieni, bo broni będzie coraz więcej w związku z poluzowaniem tych zasad:
https://www.wprost.pl/kraj/470783/Tragedia-na-strzelnicy-Kursant-zastrzelil-instruktora.html
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:34:59
  • -13
@SirSherwood:

Tak dużo?

Za mało? Tylko 29 maja były 4 strzelaniny w USA, a jedynie tę przytoczyłem, bo o Teksasie ktoś wspomniał.
Teksas ma mniej ludności, niż Polska, a jakoś o takiej strzelaninie w Polsce dawno nie słyszałem.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:47:48
  • -16
@Pooodi:

przeciętnego Polaka nie byłoby stać na zakup karabinu automatycznego


Przeciętnego Polaka nie stać na auta, bo są droższe, niż karabiny, a jakoś nie bywa łatwo ze znalezieniem miejsc do
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:48:59
  • -13
@SirSherwood:

W Polsce nie ma takich rzeczy, bo trzeba miec licencje/wtyki.


No właśnie - dlatego jest u nas bezpieczniej. Tak to działa.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:51:05
  • -12
@tosyu:

Sytuacja w orlando była taka że gość miał b--ń a jedyni którzy również ją mieli i mogli go sprzatnąć musieli wpierw dojechać ;)


I tu już kłamiesz, bo według doniesień ochrona lokalu była uzbrojona i doszło do nieskutecznej wymiany ognia między ochroną a napastnikiem. Nawet b--ń ochrony nie zapobiegła zamachowi.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:01:34
  • -13
@SirSherwood: Oczywiście, że może do tego dojść. Dojdzie na pewno, bo coraz więcej jest broni wśród obywateli, więc jest to tylko kwestia czasu. Nie ma tego do tej pory zbyt wiele, bo skutecznie chroniły nas dotychczasowe przepisy, które niestety ostatnio ulegają rozluźnieniu.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:05:03
  • -11
@fervi: W Niemczej jest 25 razy więcej broni i nie tylko są strzelaniny (ostatnia głośniejsza - 5 maja), ale i masakry:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_Winnenden
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:07:44
  • -10
@fervi: Kiedy ostatnio była u nas masakra z bronią? Jak myślisz, czy b--ń zamachowca z Winnenden była nielegalna?
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:13:10
  • -8
@Pooodi:

a jak chcesz dokonać masakry bez użycia broni?


Właśnie dlatego działają ograniczenia w dostępie do broni.
Brak dostępu do broni = brak masakr.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:16:11
  • -13
@fervi:

Parę lat temu została podłożona b---a w krakowie.


Jeśli mamy jakiś problem z zamachowcami od bomb, to nie warto dokładać sobie dodatkowego problemu związanego z zamachowcami od broni palnej.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:20:47
  • -11
@fervi:

terroryści mieli kałachy z przemytu

U nas też się tacy pojawią i też będą u nas masakry. Łatwiej jednak takich znaleźć i trudniej jest o b--ń (mniejsza podaż = wyższa cena) w miejscu, gdzie uzbrojonych ludzi jest mniej.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:26:10
  • -9
@Pooodi:

Jak chcesz to wprowadzić?

Tak, jak to działało do niedawna w Polsce. Mieliśmy dobre przepisy, niską ilość broni w społeczeństwie, więc nie było też masakr (i innych podobnych krzywd).
Nie da się wszystkiego wyeliminować, ale da się wiele problemów skutecznie
arxorm
arxorm 13.06.2016, 23:30:01
  • -9
@fervi:

Masz otwarte granice

Do tej pory ISIS miał większe problemy z Francją niż z Polską, więc tam ostatnio uderzyli.
arxorm
arxorm 15.06.2016, 02:57:31
  • -2
@Mr--A-Veed:

Jakoś okres pokoju na skutek równowagi dostępu do broni jądrowej wśród mocarstw pomijasz...


Naturalny jest okres pokoju po okresie wojny. Następuje to cyklicznie (w okresach dłuższych lub krótszych), więc nie jest to jakiś
arxorm
arxorm 14.06.2016, 23:17:39
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm
Autor
14.06.2016, 23:26:49
  • 0
@not7CD: Wzorowałem się na poprzednim wpisie prawaka :) Dobrze, że zwracasz na to uwagę :)
#samozaoranieprawakow
  • Odpowiedz

967

50 osób nie żyje w wyniku strzelaniny w klubie w Orlando

50 osób nie żyje w wyniku strzelaniny w klubie w Orlando

50 osób nie żyje, a 42 są ranne w wyniku strzelaniny w klubie gejowskim w Orlando na Florydzie poinformowała amerykańska policja

konto usunięte
z
bbc.co.uk
dodany: 12.06.2016, 11:33:35
  • 450
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    lgbt
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    wydarzenia
arxorm
arxorm 12.06.2016, 15:51:16
  • -3
@bazek993: I uważasz, że nigdy nie będzie takich stref (przedszkola, szpitale, elektrownie...)?
arxorm
arxorm 12.06.2016, 15:52:45
  • 0
@tricolor: No tak, za mało jest broni w USA :) Wincyj broni!!!!!!!111!!!
arxorm
arxorm 12.06.2016, 16:15:51
  • 4
@bazek993: Jakoś Polska i Japonia były strefami bez broni przez całe dziesięciolecia i nie mieliśmy problemu ze strzelaninami.
W Norwegii jest więcej broni? Jest, więc i Breivik się znalazł. Tu to samo, we Francji też i w każdym innym miejscu, gdzie jest więcej broni.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 06:50:41
  • -4
@Mario7400: Nasze rygorystyczne prawo uchroni nas przed zamachami z użyciem broni, ponieważ im jest mniej broni, tym łatwiej zwraca na siebie uwagę ktoś, kto ją ma. Wykorzystanie broni (nawet nielegalnej) wymaga również konserwacji, ćwiczeń, narzędzi, co nie umknie uwadze kiedy trudniej jest o takie działania w kraju, w którym panuje pełna gun free zone.
Niestety u nas jest coraz więcej broni, więc przewiduję niebawem takie same sytuacje, jak w USA,
arxorm
arxorm 13.06.2016, 08:28:35
  • -1
@Mario7400:
Byłem we Francji jeszcze długo przed zamachami i uzbrojeni w b--ń półautomatyczną policjanci byli na niemal każdym rogu. To i tak nie powstrzymało przed zamachami - bo to nie działa.
Nawet to nie pomaga, że obywatele w tych krajach są znacznie bardziej uzbrojeni, niż Polacy - bo to nie działa.

Czy ty wiesz co ja konserwuję u siebie w domu?

Nie mam do takich informacji dostępu, ale wiadomo na
arxorm
arxorm 13.06.2016, 13:55:17
  • -1
@Mario7400:

W jaki sposób miałoby to wzbudzić podejrzenia sąsiadów?

Ćwiczyć gdzieś trzeba, amunicja do tego też jest potrzebna, z kimś się trzeba skontaktować, by b--ń przewieźć lub coś do niej dokupić itp.
Łatwiej też b--ń ukraść, jeśli jest ona w wielu miejscach. W USA b--ń można znaleźć nawet na wypadzie do lasu, więc w taki nawet sposób może się znaleźć w niepowołanych rękach (w rękach patola, który ma chrapkę na
arxorm
arxorm 13.06.2016, 13:57:53
  • -1
@bazek993:
Masz tu swoją "gun free zone" - ochrona klubu była uzbrojona:
http://www.nwfdailynews.com/news/20160612/time-line-of-orlando-nightclub-massacre
arxorm
arxorm 13.06.2016, 22:03:14
  • -1
@Mario7400: Gun free zone to pierwsze działanie, który tworzy policja w okolicy wszelkich masakr. Ma tam nie być po prostu nikogo biegającego z bronią, prócz policji. Gun free zone właśnie dlatego się wprowadza, bo to działa.
Podejrzewam, że pod koniec kadencji Obamy jeszcze się ta strefa poszerzy :)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Strona 2 z 10
  • >

Einar Orsen

  • Epitafium: Nigdy nie miej dzieci, aby nie doświadczyły okrucieństw losu i życia wśród podzwierząt. Mam tylko jedno marzenie - siedzieć bezpiecznie w domu z dala od ludzi. Nie nawidzę własnej matki - za to, że mnie urodziła.
  • Londyn
  • arxorm@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.01.2015

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 29.01.2014

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 22.01.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 24.05.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking