Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko223
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
arxorm

arxorm

Dołączył 11 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1916
  • Znaleziska 1548
  • Mikroblog 368
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 5

488

"Syn był wściekły po tym jak zobaczył dwóch całujących się facetów"

"Syn był wściekły po tym jak zobaczył dwóch całujących się facetów"

Ojciec zamachowca z Orlando, który zabił 50 osób w klubie dla gejów, stwierdził, że to wydarzenie nie ma nic wspólnego z religią. "Syn był wściekły po tym jak zobaczył dwóch całujących się mężczyzn kilka miesięcy temu" - powiedział Mir Seddique. FBI nie wyklucza związku zamachowca z ISIS.

60groszyzawpis
z
haaretz.com
dodany: 12.06.2016, 17:03:35
  • 263
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    zamach
  • #
    islam
  • #
    wydarzenia
  • #
    4konserwy
arxorm
arxorm 13.06.2016, 06:43:44
  • -20
@libertarian_artificial_intelligence:

Ale wiesz, że on był pracownikiem ochrony i robili mu badania psychologiczne?


To jest akurat bardzo dobry argument przeciw powszechnemu dostępowi do broni (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
arxorm
arxorm 13.06.2016, 07:06:42
  • -15
@primekx: Jestem za. Policja w UK zazwyczaj nie nosi broni i dają radę. Od tego jest wojsko, a im mniej ludzi ma b--ń przy sobie, tym lepiej - dlatego jakoś nie słychać o masakrach powodowanych przez nieuzbrojonych napastników.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 07:21:17
  • -14
@MattMan: I na tym dobrze wychodzą, że im mniej ich ma b--ń, tym jakoś łatwiej zapanować nad tymi, którzy wyjątkowo ją mają.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 07:25:42
  • -35
@MattMan:

sa przeciwni strefom wolnym od broni.


Zawsze będą istniały strefy wolne od broni - przedszkola, szkoły, szpitale, domy starców,
arxorm - @MattMan: 
 sa przeciwni strefom wolnym od broni.

Zawsze będą istniały st...

źródło: comment_SoZvnU5jPp5DoPzbnCtmjmX1cJh5OGcM.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 13.06.2016, 07:32:26
  • -7
@pawelmikolajczyk313: Obezwładnili? Tak - w 30 sekund.
Więc dali radę? Tak.
Gdzie jest problem?
arxorm
arxorm 13.06.2016, 07:40:20
  • -5
@pawelmikolajczyk313:

Po jakim czasie?

W 30 sekundzie filmiku napastnik leży obezwładniony na ziemi. Więcej szczegółów nie znamy, bo tak przedstawia to filmik, który wrzuciłeś.

Ile osób było do
arxorm
arxorm 13.06.2016, 07:48:31
  • -6
@pawelmikolajczyk313: Jakim wyimaginowanym? Sam mi pokazałeś rzeczywistą sytuację na filmiku, a teraz masz pretensję, że takie sytuacje nie mają miejsca.
Jak bezdennie głupim i zacofanym podzwierzęciem jesteś, że sam tego nie widzisz?!
Co tobie jeszcze trzeba, skoro sam wrzucasz sytuacje z życia wzięte, na których:
- nie ma ofiar;
- napastnik zostaje szybko obezwładniony;
- policja nie nosi broni palnej i sobie radzi z uzbrojonym napastnikiem;
- policja jest tak
arxorm
arxorm 13.06.2016, 07:57:26
  • -6
@ByczekFerrnando: W mojej też. Jednak nie było to za czasów internetu, a cenzura blokowała wtedy nawet dobre filmy, więc i o masakrach też się nie słyszało, bo w kraj był mlekiem i miodem płynący.
arxorm
arxorm 13.06.2016, 08:19:39
  • -4
@pawelmikolajczyk313:

To jest akurat nie istotne


Tak - ograniczenie ofiar nie jest istotne w sytuacji zagrożenia.
Masz jeszcze
arxorm
arxorm 13.06.2016, 08:42:54
  • -4
@pawelmikolajczyk313:

No nie znowu robisz k---ę z logiki.

Za to to jest dopiero argument najwyższej klasy.

A co jeśli byli potrzebni w
kovalski
kovalski
01.06.2016, 08:41:42
  • 5
#wakacje #urlop #juzniedlugo #gif #heheszki
kovalski - #wakacje #urlop #juzniedlugo #gif #heheszki

źródło: comment_54JgBZIf3lLoE3O52fj7NWAvDDHq09P6.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arxorm
arxorm 01.06.2016, 09:36:33
  • 0
@kovalski: #500plus bo ludzi jest jeszcze za mało
  • Odpowiedz

350

Czasowy zakaz noszenia broni podczas szczytu NATO i ŚDM

Pokaż treści 18+

Czasowy zakaz noszenia broni podczas szczytu NATO i ŚDM

W Dzienniku Ustaw opublikowano rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wprowadzające czasowy zakaz noszenia broni i przemieszczania jej w stanie rozładowanym.

konto usunięte
z
opoka.org.pl
dodany: 30.05.2016, 18:03:22
  • 209
  • #
    polska
  • #
    bron
  • #
    strzelectwo
  • #
    strzelnica
  • #
    strzelajzwykopem
  • #
    militaria
arxorm
arxorm 31.05.2016, 09:45:56
  • -2
@cesorz_slonski:

W USA w tych stanach których jest legalny dostęp do broni, takich napadów praktycznie niema.


Jakie jest źródło tej informacji? Kłamiesz, bo statystyka pokazuje, że jest zupełnie odwrotnie, jak piszesz.
arxorm
arxorm 31.05.2016, 09:57:59
  • -4
@maniak713: Świat się jednak zmienia i starym rzymskim prawem, jak i prawem Hammurabiego, możesz sobie co najwyżej dupę wytrzeć, a nie przytaczać. Jak chcesz takiego prawa, to dołącz do ISIS - tam Twoje miejsce, a cywilizacja się Tobą odpowiednio zajmie.
arxorm
arxorm 31.05.2016, 10:54:04
  • -4
@maniak713: W rozwiniętej cywilizacji nikt nie musi z bronią chodzić, bo są inne metody, bardziej rozwinięte, aby żyć w pokoju, bez uciekania się do czyjejkolwiek krzywdy.
To, że Ty żyjesz w głębokich mrokach podzwierzęcych, absurdalnych i niedorozwiniętych reguł, a nie potrafisz sobie nawet wyobrazić niczego lepszego, to nie oznacza, że lepszy świat nie istnieje.
arxorm
arxorm 31.05.2016, 12:07:52
  • -4
@maniak713 @leon-san: Ograniczone widzenie, podział jedynie na debili konserwatystów i w opozycji do nich - debili komunistów, ładnie ukazuje właśnie w jak głębokich dnach zlewni gnojowicy leżycie i kwiczycie, skąd przecież nie jesteście w stanie dostrzec niczego poza własną chlewnią. :D

chęć posiadania i noszenia broni, wynika z potrzeby obrony przez jednostkami, które w dupie maja metody cywilizowane


I właśnie po to tworzy się wyspecjalizowane jednostki militarne, które tym
arxorm
arxorm 31.05.2016, 12:36:26
  • -1
@leon-san: Więc ta liczba broni wśród cywili nie powinna się zmieniać, skoro taka liczba działa dobrze i jest właśnie optymalna.
Niestety wraz ze wzrostem broni wśród cywili będziemy obserwowali wzrost ilości problemów z nią związaną, co już zresztą powoli widać w policyjnych statystykach (wzrost w stosunku do poprzedniego roku: 60%).
Ty wliczysz zabójstwa, ale nie wliczysz uszkodzenia ciała. Niech wobec tego ktoś Twojej córce odstrzeli pół mózgu i do końca
arxorm
arxorm 31.05.2016, 13:14:09
  • -1
@leon-san: Na razie nie rozumiesz tego, co sam piszesz.

Co oznacza "ilość problemów związanych z bronią" i zalinkuj policyjne statystyki mówiące o tym zjawisku.


Oznacza to ilość problemów niewyszczególnionych w policyjnych statystykach (co nie znaczy, że takie nie istnieją, ale oznacza, że takich podać nie jestem w stanie, bo nikt akurat takich nie
arxorm
arxorm 31.05.2016, 15:16:59
  • -1
@cesorz_slonski: W dupie mam Twoją "prawdę", bo Szwajcaria nie ogranicza posiadania broni, ale za to ogranicza posiadanie amunicji nawet tamtejszym wojskowym, ze względu na tamtejsze niegdyś doświadczone masakry. Źródło ze Szwajcarii:
http://www.swissinfo.ch/eng/soldiers-can-keep-guns-at-home-but-not-ammo/970614
Lepiej byś wyszedł na tych swoich źródłach, gdybyś zamiast poprzedniego, wrzucił książkę telefoniczną z poprzedniego stulecia - więcej prawdy tam się znajdzie, mimo że nieaktualnej.
arxorm
arxorm 31.05.2016, 15:31:56
  • -1
@cesorz_slonski: Pytałeś o statystyki z USA? Bardzo proszę - w załączniku.
I tak nie zrozumiesz tego załącznika. Można nawet walnąć statystyką między oczy, a i tak uprzesz się, że 2+2 to 5, bo podzwierzętom nie da się pewnych rzeczy wytłumaczyć.

Tu jest czarno na białym. Uśredniając wyniki z poniżej zamieszczonej mapki, matematycznie otrzymujemy, że:
Słabe ograniczenia dostępu (o) wywołują skutki społeczne na poziomie 3,35 z czterech możliwych stopni zbadanych tu skutków społecznych ukazanych czterema
arxorm - @cesorz_slonski: Pytałeś o statystyki z USA? Bardzo proszę - w załączniku.
...

źródło: comment_h2tJ9qLe1ECVMaV9ddweoqWIBH4MbO2D.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 31.05.2016, 16:00:29
  • -1
@baranowb: Sam wnioski wyciągasz błędne, bo to, co podajesz wciąż nie oznacza, że nie mają tam dalej problemów z bronią (i innych problemów z nią powiązanych).

Można natomiast na chłopski rozłożyć cały problem na dwie odrębne przestrzenie. Jedną przestrzeń nazwiemy "Szwajcaria", drugą przestrzeń nazwiemy "Polska". W warunkach laboratoryjnych w jednej przestrzeni umieścimy b--ń i człowieka, a w drugiej umieścimy bezbronnego człowieka. Jak myślisz (o ile myślisz) - w której przestrzeni
arxorm
arxorm 31.05.2016, 16:29:55
  • -1
@baranowb: FBI nie zajmuje się takimi statystykami, ale właśnie JAMA, o czym nie wiesz, ale dodam jeszcze jedne statystyki w załączniku.

Jeśli nie wierzysz w statystyki, to sprawdź na sobie samym coś takiego:
Pojedź na wakacje do Donbasu, do naszych ukraińskich sąsiadów. Tam znajdziesz/dostaniesz/ukradniesz/kupisz b--ń powszechnie tam przecież teraz dostępną i pokażesz mi oraz wszystkim innym niedowiarkom, że szanse na przetrwanie z bronią drastycznie rosną w otoczeniu przesyconym bronią.
arxorm - @baranowb: FBI nie zajmuje się takimi statystykami, ale właśnie JAMA, o czym...

źródło: comment_u0tg5RRAhHn5NT00I0NOnZ1dBUUTjj12.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 31.05.2016, 17:56:41
  • -1
@baranowb: Sprawdziłem zgodnie z tabelą w CIUS i "violent crime" było średnio o 10% niższe w stanach z bardziej restrykcyjnym prawem (dla 2010 roku, bo tylko ten sprawdzałem). Statystyki wyglądają wobec tego lepiej im jest mniej broni, ale nie jest to znaczne polepszenie. Jednak jakbym miał wybierać, to wolałbym nie być w tych 10%, którzy doświadczyli "violent crime".

Strefa wojny, to nie kraj gdzie dostep do broni jest powszechny.


Tak jak
arxorm
arxorm 31.05.2016, 18:50:25
  • -1
@baranowb:

Bzdura. albo nie masz pojecia o matematyce, albo znow krecisz pod swoja teorie.


A wiesz, co to jest średnia? Napisałem, że średnio, a Ty jesteś tak umysłowo niedorozwinięty, że nawet tego nie ogarniasz (nie wspominam już nawet o poziomie gramatyki, który widać w Twoich wpisach).
Ty sobie bierzesz statystyki wybiórczo, które Tobie pasują, bez względu na różnice w innych czynnikach - dlatego bierze się średnią ze wszystkich stanów, a nie

532

Clint Eastwood

Clint Eastwood

Aktor, kompozytor, producent, jednak dzisiaj przede wszystkim reżyser. Właśnie dzisiaj Clint obchodzi 86-te urodziny!. Wszystkie filmy wyreżyserowane przez Clinta wraz z ocenami już tutaj.

patra9
z
ponapisach.pl
dodany: 31.05.2016, 07:30:12
  • 60
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
  • #
    film
  • #
    kino
  • #
    ciekawostki
  • #
    filmy
arxorm
arxorm 31.05.2016, 12:52:08
  • 22
arxorm

źródło: comment_AUgNgVgucDYmz2TslTiJY3BUjfSRyfZc.gif

Pobierz
arxorm
arxorm 31.05.2016, 12:42:36
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

401

Prawie się...

Pokaż treści 18+

Prawie się...

... postrzelił.

konto usunięte
z
liveleak.com
dodany: 29.05.2016, 15:47:59
  • 65
  • #
    strzelectwo
  • #
    strzelnica
  • #
    bron
  • #
    ak47
  • #
    bronpalna
arxorm
arxorm 30.05.2016, 09:46:08
  • -13
@pyciak666 : Przeciętny zwolennik powszechnego dostępu do broni nie potrafi broni nawet prawidłowo trzymać, a co dopiero obsługiwać lub odpowiednio się przy niej zachowywać.
Na zdjęciu JKM:
arxorm - @pyciak666 : Przeciętny zwolennik powszechnego dostępu do broni nie potrafi ...

źródło: comment_8u6DTZmXI6p9rLlCp11ooudVgfQtdGfj.jpg

Pobierz

1140

Likwidują Dzień Matki.Bo niektóre dzieci mają dwóch ojców.

Likwidują Dzień Matki.Bo niektóre dzieci mają dwóch ojców.

Upadek cywilizacji Europejskiej coraz bliżej

konto usunięte
z
wpolityce.pl
dodany: 29.05.2016, 14:37:31
  • 169
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    4konserwy
  • #
    antyneuropa
arxorm
arxorm 30.05.2016, 07:07:05
  • -1
@jabolsy: Spóźnione wszystkiego najlepszego wszystkim matkom!
arxorm - @jabolsy: Spóźnione wszystkiego najlepszego wszystkim matkom!
arxorm
arxorm 26.05.2016, 06:59:58
  • 4
Tego filmiku nie powinno dzisiaj zabraknąć.
Czy Pyta dziś w trasie?
#heheszki #bozecialo
arxorm - Tego filmiku nie powinno dzisiaj zabraknąć.
Czy Pyta dziś w trasie?
#hehes...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

385

Bayer daje 62 mld USD za Monsanto

Bayer daje 62 mld USD za Monsanto

Niemiecki Bayer zaoferował 62 mld USD gotówką za amerykańskie Monsanto. Połączenie spółek oznaczałoby powstanie największego na świecie dostawcy chemii stosowanej w rolnictwie i genetycznie modyfikowanych nasion.

rybak_fischermann
z
pb.pl
dodany: 23.05.2016, 07:14:55
  • 190
  • #
    swiat
  • #
    bayer
  • #
    monsanto
  • #
    rolnictwo
  • #
    pieniadze
  • #
    chemia
arxorm
arxorm 23.05.2016, 09:00:31
  • -2
@solo_ta: To jak rozumiesz w takim razie przypadki, gdy mniejszy zbiór jest elementem większego - na przykład krzesło jest elementem większego zbioru - meble? To też traktujesz osobno? Czym więc dla Ciebie wobec tego jest termin - przelew gotówkowy?
arxorm
arxorm 24.05.2016, 09:48:53
  • -3
@solo_ta: A o języku potocznym słyszałeś i że język to elastyczny twór? Wiesz również, że istnieją na przykład różne zamki?

308

Strzelanina na koncercie. Sprawca strzelał na oślep wokół siebie.

Pokaż treści 18+

Strzelanina na koncercie. Sprawca strzelał na oślep wokół siebie.

Strzelanina na koncercie w Nenzing w zachodniej Austrii. Nie żyją trzy osoby, w tym sprawca strzelaniny. 11 osób zostało rannych, niektórzy są w ciężkim stanie.

enforcer
z
rmf24.pl
dodany: 22.05.2016, 08:00:53
  • 143
  • #
    europa
  • #
    austria
  • #
    wydarzenia
  • #
    wiadomosci
arxorm
arxorm 22.05.2016, 12:13:56
  • -11
podejrzewam, że nożem ubiłby nawet więcej, bo minęłoby więcej czasu, zanim ktoś by się zorientował. Tylko siebie ciężej zabić.

@troloking @mirek-kania: No, to skoro twierdzicie, że łatwiej byłoby mu z nożem na imprezie, to teraz podajcie argumenty - czemu nie zostawił broni w domu i nie zabrał noża z kuchni.
arxorm
arxorm 22.05.2016, 12:33:04
  • -10
@regedit7: No, to pojawia się następne pytanie - czemu nie został odsiany w badaniach psychologicznych (szkoła, praca itp...) - nawet jeśli ta b--ń okazała się nielegalna. Nawet nie został na bramkach dyskoteki odsiany.
Przypominam, że jednym z kluczowych argumentów zwolenników broni jest oczywiście to, że tacy zostaną odsiani.
arxorm
arxorm 22.05.2016, 12:52:50
  • -6
@regedit7: On nie szedł ulicą. Na pewno gdzieś się uczył, na pewno gdzieś pracował, a nie został przy tym odsiany ze społeczeństwa i chodził sobie samopas. Sam teraz piszesz, że trudno poznać kto jest niezrównoważony, więc pada jeden z głównych argumentów zwolenników broni, że tacy jej nie dostaną.
Skąd miał b--ń, to nie wiemy, bo to nie wynika z informacji, ale prawdopodobnie miał ją właśnie legalnie, bo w innych krajach
arxorm
arxorm 22.05.2016, 13:12:58
  • -3
@michalo94:

Jeśli b--ń była nielegalna, to nie przechodził badań psychologicznych, więc niby jak miały go odsiać?


W szkole, w pracy, na bramkach można go było odsiać, a jednak to się nie udało. Argument o odsiewaniu zwyroli na badaniach psychologicznych potrzebnych do uzyskania broni jest inwalidą, bo aby posiadać b--ń pod postacią noża, nie są potrzebne żadne badania
arxorm
arxorm 22.05.2016, 13:54:25
  • -1
Mówimy o broni palnej, nie nożach które można dostać praktycznie w każdym sklepie w każdej ilości.

@michalo94: Nawet jak ktoś przejdzie badania psychologiczne i nie dostanie broni, to i tak będzie miał noże do dyspozycji i b--ń nielegalną (o którą będzie łatwiej przy większej podaży broni na rynku), więc wszelkie badania psychologiczne można sobie darować. Przy zwiększonej ilości broni, będzie w Polsce powoli coraz gorzej - jak w Stanach Wojennych
arxorm - > Mówimy o broni palnej, nie nożach które można dostać praktycznie w każdym ...

źródło: comment_OBjzcC3bcb2hv6DkqWU1l5UJEAXvggX4.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 22.05.2016, 14:29:24
  • -3
A z tym nic się zrobić nie da.


@michalo94: Do tej pory to się udawało, więc nie mieliśmy żadnych problemów z bronią w Polsce. Reguły te jednak ulegają poluzowaniu, więc i u nas powoli się zaczyna to samo na własne życzenie Polaków.

By zdobyć nielegalną b--ń trzeba trochę więcej niż tylko
arxorm
arxorm 22.05.2016, 14:41:58
  • -4
Dlaczego nie został odsiany w badaniach psychologicznych? Łatwo takie badanie oszukać, naprawdę.


@Given: Właśnie do tego dążę, a zwolennicy broni biorą to za ważny argument. Niestety trzymają się też innych, równie idiotycznych i bezużytecznych argumentów. Robią k---ę z logiki i nawet statystyki odwracają tak, aby wyszło po ich myśli (patrz: załącznik), bo się na westerny zapatrzyli. Jeszcze do tego jakieś Romby, JKMy i inne Brauno-Cejrowscy zdupnym oszołomstwem im mózgi piorą.
arxorm - > Dlaczego nie został odsiany w badaniach psychologicznych? Łatwo takie bada...

źródło: comment_9hao0WJIfZfARoq80MG7fOPNXvldcPtM.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 22.05.2016, 15:31:52
  • -4
@Given:

umierał napastnik, który włamał Ci się do domu mając np. nóż, a Ty go odstrzeliłeś, to ja jestem za!


Niestety życie nie jest takie proste, jak się wydaje, bo to po prostu mógł być sąsiad-zgrywus, który chciałby Tobie zostawić prezent w piwnicy na jutrzejsze urodziny, albo Twojemu dziecku wpadła piłka do piwnicy po ciemku i próbuje ją w cieniu wydostać. Pamiętaj, że przy swobodniejszym dostępie do broni, napastnik też
arxorm
arxorm 22.05.2016, 15:58:11
  • -3
@michalo94:

Bo nie mamy takiego problemu z narkotykami jak w USA.


Nie. To z tego względu, że b--ń nie jest u nas powszechna. Statystyki to potwierdzają nawet w USA (im ostrzejsze regulacje, tym jest bezpieczniej) - statystyki w
arxorm - @michalo94: 
 Bo nie mamy takiego problemu z narkotykami jak w USA.

Nie. ...

źródło: comment_JjUa4032Nb8ylNrWqNfzqRGVASH91UKK.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 22.05.2016, 16:01:29
  • -2
@Given: Czy czułbyś się bezpieczniej w okolicy, w której wszyscy mają b--ń - łącznie z uchodźcami?
Ty sobie będziesz nosił b--ń, ale już Twoje dzieci idąc do szkoły broni nie będą mieć przy sobie. Jeśli tak się stanie, to one staną się celem ataków, a nie uzbrojeni ojcowie, którzy nie będą bronić dzieci, ani majątku, bo będą w tym czasie w pracy.
Po to właśnie są ograniczenia, by czuć się
arxorm
arxorm 22.05.2016, 16:53:50
  • -3
@Given: Dlatego nie należy im ułatwiać dostępu do broni, poprzez wzrost podaży. Im mniej broni wszędzie, tym łatwiej nad tym wszystkim zapanować, co widać na wszelkich statystykach.
arxorm
arxorm 22.05.2016, 17:49:50
  • -3
@michalo94: Gangi nie pojawiają się znikąd. To może być na przykład Twój sąsiad, który dorwie się w końcu do broni i stwierdzi, że mu z pracy na kasie nie starczy na wymarzone BMW i basen. Dostanie b--ń do ręki, a podwyżka kredytu we frankach dom mu zacznie zabierać, paru znajomych z programu 500plus też się znajdzie, to jakoś siłą rzeczy będzie mu wszystko jedno, więc komuś za stratę domu się chętnie

794

RELACJA Z ZADYMY Wrocław 18.05 fajny montaż, całość sytuacji, wszystkie "akcje".

RELACJA Z ZADYMY Wrocław 18.05 fajny montaż, całość sytuacji, wszystkie "akcje".

Płakać czy się śmiać, trzeba zobaczyć. Fajna realizacja. Wczoraj drugi dzień zadym.

WysokiKomisarz
z
youtube.com
dodany: 19.05.2016, 14:57:34
  • 462
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    igor
  • #
    wroclaw
  • #
    bagiety
arxorm
arxorm 20.05.2016, 06:54:42
  • 40
arxorm

źródło: comment_T0xcwDsAvGtWhJv5DQnOxbJDyAaw63Zo.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 20.05.2016, 07:02:04
  • -1
@greengo: To nie w tym kraju. Dzięki PISowi z Twojej kieszeni jeszcze 500plus dostaną.
arxorm
arxorm 20.05.2016, 07:05:30
  • 1
@phat:
arxorm - @phat:

735

Polska młodzież nie jest zainteresowana Światowymi Dniami Młodzieży

Polska młodzież nie jest zainteresowana Światowymi Dniami Młodzieży

Tylko 180 tysięcy młodych Polaków zgłosiło dotychczas swój udział w Światowych Dniach Młodzieży. Brakuje też osób zainteresowanych wolontariatem, za który trzeba płacić.

Zenon_Zabawny
z
pikio.pl
dodany: 15.05.2016, 11:28:29
  • 462
  • #
    polska
  • #
    sdm
  • #
    religia
  • #
    kosciol
  • #
    katolicyzm
  • #
    krakow
arxorm
arxorm 15.05.2016, 20:03:37
  • 2
@krasecz: No, chyba żartujesz... Niektórzy przecież nawet płacą 3 stówy, by za darmo pracować w tak ciekawych warunkach!

481

Chińska znieczulica - czemu w Chinach się nie pomaga.

Chińska znieczulica - czemu w Chinach się nie pomaga.

Wypadek na chińskiej drodze. Ofiara leży na asfalcie... pełno gapiów nikt nie próbuje pomóc, wiele osób nagrywa sytuację i robi zdjęcia. Czy jest wytłumaczenie tego zjawiska? Paradoksalnie jest.

FlaszGordon
z
janekzdzarski.natemat.pl
dodany: 14.05.2016, 19:46:31
  • 183
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
  • #
    prawo
  • #
    znieczulica
arxorm
arxorm 15.05.2016, 12:36:03
  • -3
@romani: Ale tak jest wszędzie. Na wykopie również. Nawet sam nic nie zrobisz.
Ile to osób zgłasza się, bo potrzebują pomocy i jej nie otrzymują?
Jak uważasz, że sam jesteś wrażliwy, to mi prześlij pieniądze, bo ja też ich potrzebuję z kilku powodów:
- bo jestem chory;
- bo jestem w stanie pomagać innym, gdy jestem zdrowy...
Ja już znam życie. Bardziej się ludziom opłaca nawet samemu nawet umrzeć, niż
arxorm
arxorm 15.05.2016, 12:41:21
  • -1
@Micawber: Jakie inne kryteria uważasz za właściwe?
arxorm
arxorm 15.05.2016, 12:43:14
  • -5
@EL_ToroRoso: To jest to, do czego dąży #500plus
Ludzi nigdy za dużo:
arxorm - @EL_ToroRoso: To jest to, do czego dąży #500plus
Ludzi nigdy za dużo:

źródło: comment_lyLq3ClOaL7oJXo9zbZVmYcPsmztAsar.jpg

Pobierz

403

Płonie największe w Hiszpanii dzikie składowisko opon

Płonie największe w Hiszpanii dzikie składowisko opon

Nawet kilka dni może potrwać walka z wielkim pożarem, jaki wybuchł w piątek na nielegalnym składowisku opon kilkadziesiąt kilometrów od Madrytu.

Lukasz2231
z
rmf24.pl
dodany: 14.05.2016, 11:59:56
  • 98
  • #
    europa
  • #
    hispania
  • #
    strazpozarna
  • #
    ogien
  • #
    przyroda
  • #
    zanieczyszczeniepowietrza
arxorm
arxorm 14.05.2016, 14:17:07
  • 1
@bu52m3n: Słaba lista.
Protestuję! Nie ma mnie na tej liście, a jestem największą katastrofą zrobioną przez ludzi.

434

Holender eksterminuje dzikie gęsi w komorze gazowej własnej roboty

Pokaż treści 18+

Holender eksterminuje dzikie gęsi w komorze gazowej własnej roboty

Niejaki Arie den Hertog kosi 5 euro od państwa za każdą zagazowaną gęś. Ot, kraj postępu. Interesująca zwłaszcza końcówka, z wykładem o miejscu człowieka na Ziemi.

imperialista
z
vimeo.com
dodany: 09.05.2016, 14:19:56
  • 143
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    ciekawostki
arxorm
arxorm 10.05.2016, 12:24:31
  • 0
@alioth: To nie jest konieczne. Jakby ludzi było mniej, to zwierzęta i ludzie tak często by sobie w drogę nie wchodzili.
Tymczasem uruchomiliśmy #500plus i przyjdzie czas, że ktoś i Polaków potraktuje jak zwierzęta do zagazowania, gdy zdarzy się konflikt interesów, a miejsca będzie dla wszystkich za mało.
arxorm
arxorm 10.05.2016, 12:32:12
  • -1
@alioth: Myślę, że można pomóc naturze, bo może wystarczyłoby redukować ilość miejsc, gdzie kaczki mogą złożyć jaja, aby zredukować ich populację - a nie koniecznie zagazowywać. Może również wystarczy zwiększyć populację kotów (nie kastrować), by jajami się zajęły. Koty z ludźmi się układają: Aoshima

471

Kolejarze przegrali z programem 500+

Kolejarze przegrali z programem 500+

Fiskus nie godzi się na wieloletni kontrakt na utrzymanie torów. Nie ma na to pieniędzy, bo musi finansować program prorodzinny.

spsp01
z
pb.pl
dodany: 05.05.2016, 09:03:19
  • 210
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    ciekawostki
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
  • #
    polityka
arxorm
arxorm 05.05.2016, 13:03:29
  • 7
@guacamole: Z 500plus zbudujemy jak nie drugą Japonię, jak nie drugą Irlandię, jak nie drugą RP - to drugie Indie!
arxorm - @guacamole: Z 500plus zbudujemy jak nie drugą Japonię, jak nie drugą Irlandi...

źródło: comment_6yQSqYQF4vHs457wtsBwtP4BqVdpnyb2.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 05.05.2016, 13:30:33
  • -3
@wielka-stopa: Ten program akurat już kompletnie zniechęca do posiadania dzieci, bo nie mam zamiaru mieć dzieci wśród bezmyślnych podzwierząt hodowlanych z PIS.
Życie to nie przyjemność - to ból od samego początku, co słychać po płaczu nowo narodzonych. To przymus szkolny, przymus pracy, choroby, niedostatek, okrucieństwo, wojny, niepokoje, niesprawiedliwości... a nawet zwykła nuda.
Mam nadzieję, że się ciężko rozchorujesz, zanim będziesz miał dzieci, aby ciągły ból przypominał Tobie jak ciężkie
arxorm - @wielka-stopa: Ten program akurat już kompletnie zniechęca do posiadania dzi...
arxorm
arxorm 05.05.2016, 13:34:52
  • -2
@wielka-stopa: Ja już dawno wyjechałem, a Ty nie płacz, że dzieci nie ma. Podaj również adres do siebie, aby można było się z Tobą podzielić urokami życia.
arxorm
arxorm 05.05.2016, 13:40:29
  • 1
@wielka-stopa: Nie martwię się losem kraju, który dąży do samozaorania, ale interesami, które tam jeszcze mam.
arxorm
arxorm 05.05.2016, 14:55:37
  • 0
@videon: Wolę ciepłą wodę w kranach i autostrady, ale co kto lubi. Nam jednak jak widać nie jest potrzebna b--ń jądrowa i program kosmiczny, ale Bazylika w Licheniu i 8 godzin tygodniowo religii w szkołach (zamiast fizyki).
arxorm - @videon: Wolę ciepłą wodę w kranach i autostrady, ale co kto lubi. Nam jedna...
arxorm
arxorm 05.05.2016, 21:49:35
  • 0
@videon: Albo pieniądze idą na wiarę, albo na technologię. Ja wolę mieć ciepłą wodę, a nie modlić się o deszcz.
Ich nie stać na produkcję taty, tylko stać jednego z ich przedsiębiorców na eksport własnego produktu. Niestety jednocześnie ich przeważnie jeszcze bardziej nie stać na zakup tej samej taty, niż nas. Ale to nie zakup taty jest ważny, ale właśnie ciepła woda w kranie.
arxorm
arxorm 06.05.2016, 07:24:17
  • -1
@videon: Tyle przejadły moherowe berety i faceci w kieckach ile widać punktów na tych załącznikach. Każdy z tych punktów to nieruchomość pewnie droższa od Twojego całego życiowego majątku.
Wystarczyłyby pewnie pieniądze z jednego dużego lub kilku małych tych punktów, by porządny program kosmiczny uruchomić (i wykorzystać usługi spaceX do wysyłania satelit z tego programu).
arxorm - @videon: Tyle przejadły moherowe berety i faceci w kieckach ile widać punktó...

źródło: comment_4RPM57x9wLHHLUNh6w01LgtABYqSIxqP.jpg

Pobierz
arxorm
arxorm 06.05.2016, 08:40:51
  • 0
@videon: W Indiaj jest ponad 1.200.000.000 ludzi - to ponad 30 razy więcej ludzi, niż żyje w Polsce, a i tak nie ma ich 30 razy więcej w firmach, niż Polaków, więc wcale im tak dobrze nie idzie, jak to próbujesz przedstawić. Ilość nie idzie w jakość.
arxorm
arxorm 06.05.2016, 09:09:51
  • 0
@videon: Po co miałbym klonować coś, co już istnieje. Taniej nie będzie. Fabryki procesorów to są bodajże dwie na świecie, bo więcej nie trzeba - tak jak tylko jedno google do wyszukiwania wystarczy. Potrzebne są lepsze rzeczy, a nie takie same, a u nas pieniądze idą w takie rzeczy, jak pomnik Jezusa, sanktuarium i godziny religii w szkołach - to się rozwija, a nie fizyka. To właśnie tu jest ten
arxorm
arxorm 06.05.2016, 09:43:38
  • 0
@videon: Między wiarą i nauką wybór jest prosty:
http://img.memecdn.com/Science-Vs-Religion_o_107775.jpg
http://www.ncregister.com/images/uploads/science_religion_meme.jpg
http://arhivach.org/storage/7/9e/79ecc686cc4ae8f0e1b8a261d8fca29a.png
arxorm
arxorm 06.05.2016, 10:23:43
  • 0
@videon: To nie z powodu Chrześcijanstwa rozwijała się nauka. To właśnie Chrześcijaństwo hamowało rozwój nauki (patrz: Galileusz). Wiele wynalazków zawdzięczamy Chińczykom, a w rozwój matematyki sporo włożyły państwa arabskie - poczytaj sobie o tym.
Motorem rozwoju w Europie jest przede wszystkim jej geografia (naturalnie powstałe miejsce sprzyjające szlakom komunikacyjnym i rozwojowi) - a nie religia (odsyłam do wykładów Jacka Bartosiaka na youtube).
arxorm
arxorm 06.05.2016, 12:12:44
  • 0
@videon: Po II wojnie byliśmy pod wpływem Rosji i jej wiary w siłę przewodnią partii. Wiara jedna zastąpiona została inną wiarą, a nie nauką, więc to nie miało związku z ateizmem, ale miało związek radziecki, zamiast związków przyczynowo-skutkowych.
arxorm
arxorm 06.05.2016, 12:27:16
  • 0
@videon: Nie. Zacofanie wynika z tego, że jest 8h religii, zamiast 8h matematyki i 8h fizyki. Polskim się nie zbuduje domu, religią też - ale znajomością nauk ścisłych. Przy takiej postawie niedługo budowanie domów (patrz: druk 3D) będzie dla nas niedostępną technologią, jeśli już nie jest.
arxorm
arxorm 06.05.2016, 13:47:18
  • 0
@videon: Ja nie mówię, że oni nie pozwalają, ale mówię, że właściwy czas na naukę zastępują swoją marną ideologią.
Mamy do dyspozycji dziennie tylko 24h (na dobę), a przesypiamy 8h z nich. Jeśli z tego odejmie się jeszcze godzinę religii, do tego mszę rano, wieczorem (lub obie te pory), dojście/dojazd na zajęcia, życiowe sprawy (typu: higiena, jedzenie, zakupy, biurokracja) i jeszcze poświęcić trzeba będzie czas na naukę religii, czytanie biblii lub
arxorm
arxorm 06.05.2016, 14:14:49
  • 0
@videon:

Rozumiem, jak wprowadzą 8h tygodniowo onanizowania przez 7-mio latków ubranych w ciuchy płci przeciwnej, to zwiększy się koncentracja na lekcjach fizyki.

Tak, obawiam się o Twój stan umysłu.
Wystarczy jednak 7 latkom pozwolić się rozwijać swobodnie (ale bezpiecznie) w kierunku, które same uważają za dla nich odpowiedni - bez nachalnego wspomagania lub zniechęcania. Mieszkam za granicą, gdzie nie jest to żaden problem i widzę, że dzieci same sobie świetnie
arxorm
arxorm 06.05.2016, 15:48:32
  • 0
@videon: Możesz mi przesłać paczkę kredy. Bardziej mi się to przyda, niż różaniec.

294

5-miesięczna dziewczynka pobita w Opolu. Jej stan jest ciężki

5-miesięczna dziewczynka pobita w Opolu. Jej stan jest ciężki

29-letni mężczyzna zatrzymany w sprawie pobicia 5-miesięcznej dziewczynki. Dziecko leży w szpitalu, a mężczyzna jest teraz przesłuchiwany przez policję.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 05.05.2016, 19:13:53
  • 115
  • #
    polska
arxorm
arxorm 06.05.2016, 07:16:22
  • 2
@60-groszy-za-zakop: Masz na rękach krew tego dziecka - bydlaku. Za #500plus takich historii będziesz czytał więcej, bo 500plus powinno być nie za ruchanie, ale za naukę, przedsiębiorczość i pracę, podczłowieku. Kara śmierci to na ciebie powinna spaść. Nie stać ciebie na dzieci (na rozwój i dodatkowe zajęcia dla nich), to ich nie miej, patolu!
arxorm
arxorm 06.05.2016, 08:14:32
  • 1
@zwirz: Ludzie, to nie szympansy, ale widocznie Tobie niewiele do szympansów brakuje, skoro do małp się sam przyrównujesz.
arxorm
arxorm 06.05.2016, 09:22:56
  • -1
@zwirz:

ludzi, którzy w rozwoju społecznym zatrzymali się poniżej szympansów.

To nie podsycaj tego rozdając pieniądze za ruchanie.
Jestem jak najbardziej za tym, by dawać 500zł, ale tym przedsiębiorczym, którzy chcą się uczyć, chcą otwierać firmy, mają pomysły, jak zrobić świat lepszym - a tym czasem pieniądze na rozmnożenie dostanie trzoda, jak ze znaleziska, która spłodzi sobie następne potomstwo, jak im pieniędzy z młodszego zabraknie.
arxorm
arxorm 06.05.2016, 09:46:17
  • -1
@zwirz: Normalni ludzie nie mają dzieci, jeśli ich na nie nie stać.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
  • Strona 3 z 10
  • >

Einar Orsen

  • Epitafium: Nigdy nie miej dzieci, aby nie doświadczyły okrucieństw losu i życia wśród podzwierząt. Mam tylko jedno marzenie - siedzieć bezpiecznie w domu z dala od ludzi. Nie nawidzę własnej matki - za to, że mnie urodziła.
  • Londyn
  • arxorm@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.01.2015

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 29.01.2014

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 22.01.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 24.05.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia