Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko437
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

WiktorekS

WiktorekS

Dołączył 3 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 9758
  • Znaleziska 488
  • Mikroblog 9270
  • Obserwujący 15
  • Obserwowane
    • 5 profile
    • 5 tagi

490

Akcje Netflixa staniały o blisko 45 proc. Co się dzieje z gigantem?

Sytuacja Netflixa zaczyna przypominać tę, w jakiej znaleźli się bohaterowie flagowej produkcji platformy „Squid Game” – czytamy w portalu CNBC.

motorcycleboy
z
forsal.pl
dodany: 26.01.2022, 14:01:46
  • 274
  • #
    netflix
  • #
    technologia
  • #
    media
  • #
    seriale
  • #
    biznes
  • #
    gielda
WiktorekS
WiktorekS 27.01.2022, 10:34:57
  • -3
@octave25: cala prawica w Polsce jest oparta na walce z 'ideologia' LGBT

Zmien zrodlo informacji, przeciez na miejsce Kozaka zatrudniono osobe czarnoskora.

https://www.bandt.com.au/red-bull-appoints-new-cmo-following-racism-storm/
WiktorekS
WiktorekS 27.01.2022, 10:17:34
  • 25
@octave25: redbull nie jest notowany ani na nasdaqu, ani nigdzie indziej.

A w skrinie masz jak bardzo jest prawicowy
źródło: comment_1643278653lagILgMOnsSALyrCZOfTVp.jpg
WiktorekS
WiktorekS 27.01.2022, 10:06:57
  • -30
@Raffffffffffffffff: xDDD

To wskaz jakas prawicowa firme notowana na nasdaqu
WiktorekS
WiktorekS 26.01.2022, 12:17:34
  • 0
Reka po probie zbicia klinczu tajskiego, sparingpartner nie mial zaklejonych rekawic ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#boks #muaythai
źródło: comment_1643199468rWnpswS5w6dm2dIK2X0xQM.jpg
  • 2
69jar69
69jar69
26.01.2022, 12:23:18
  • 0
@WiktorekS: Próba udana? :) bo jak nie to przegrałeś podwójnie xd
WiktorekS
WiktorekS 26.01.2022, 12:26:16
  • 2
@69jar69: to ja trzymalem kilncz :p
  • Laiden
  • methhod

917

Akcje Netflixa spadają o 20% przed otwarciem sesji!

Netflix po ogłoszeniu planowanego spadku liczby nowych subskrybentów w 2022 stracił na wycenie swoich akcji, które spadły z ok. $508 do $402 na pre-market. Co ciekawe, za powód podają spadek subskrybentów, a nie to, że spadek ten jest spowodowany głupią polityką firmy. Get woke, go broke.

siRcatcha
z
ft.com
dodany: 21.01.2022, 10:51:20
  • 370
  • #
    ekonomia
  • #
    gielda
  • #
    netflix
  • #
    akcje
  • #
    pieniadze
  • #
    inwestycje
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 16:04:33
  • 3
@siRcatcha: aee co ty chcesz odszczekiwac?
źródło: comment_1642781071vtuW9xXZ6UKkn0yfsqQxVQ.jpg
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 12:07:57
  • 6
@siRcatcha: tak, ale zobacz na tytul i opis znaleziska. Tam jest napisane ze akcje spadaja na premarkecie, co nie jest prawda
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 11:55:03
  • 6
@siRcatcha: byku, jak cena spadla na postmarkecie i na premarkecie tego nie odrobili i cena jest dalej -20%, to co ma byc napisane?

Przejrzyj tag gielda, tam masz skriny wczorajszych wybikow netflixa i juz na postmarkecie miales -20%. Co oznacza ze na premarkecie utrzymuje sie wczorajsza cena.
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 11:36:03
  • 7
@siRcatcha: nie, juz na koncu postnmrketu bylo -20%. -10% było zaraz po wynikach, pozniej dalej spadalo.

Prawdopodobnie jest wiecej niz jeden czynnik. Ja nie jestem analitykiem, wiec ciezko mi obiektywnie ocenic, ale pisanie o glupiej polityce firmy ktorej kapitalizacja wynosi 250 mld dolarow to top kek
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 11:09:22
  • 11
Netfilx spadl na postmarkecie a nie premarkecie. I spadek jest spowodowany wynikami finansowymi, w tym spadkiem subskrybcji.
  • 48
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 04:26:02
  • 0
Kaczynski w szeregach wloskiej poiicji w latach 50. ubieglego wieku
#heheszki #pis #polska #polityka
źródło: comment_1642739161kHHsasG3MZX3Jd3dC7Rx5A.jpg
  • 3
galicjanin
galicjanin
21.01.2022, 06:58:32
  • 1
@mokry: on w latach 80. autentycznie miał stylówkę na Escobara.
  • mokry
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 07:01:59
  • 0
@mokry: screen z mafia info przeciez, mowil wtedy o latach 50, to tak napisalem
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 01:40:49
  • 1
'Clickbait' - jeden z lepszych seriali od netflixa. Swietnie opisana historia, ktora na pierwszy rzut oka wydaje sie mega sztampowa historia.

Do tego wsytepuje tam malzenstwo mieszane, gdzie gosc jest bialy a zona - czarna. Cos co wedlug czesci wykopkow nie moglo sie zdarzyc, bo maja swoje teoroe na temat tego ze w 'propagandzie netflixowej' facet zawsze jest czarny, a kobieta biala.


Do tego serial uczy asertywnosci wobec social mediow.

Solidne 8/10
źródło: comment_1642729216DMqDobQ6gyjWBg79iYzRuD.jpg
  • groszek71
  • 3
Mikstolar
Mikstolar
21.01.2022, 01:46:08
  • 6
@WiktorekS: A według mnie mega średni serial. Sam zamysł według mnie spoko i miał potencjał, ale im bliżej finału, tym mniej mi się podobał.
  • WiktorekS
  • proofd12
  • kombinerki42
  • PKoff
  • NewBlueSky
  • +1 innych
groszek71
groszek71
21.01.2022, 11:10:48
  • 1
@WiktorekS: w zalewie chłamu to całkiem ciekawy serial w dodatku z zaskakującym zakończeniem.
  • WiktorekS
WiktorekS
WiktorekS 19.01.2022, 21:01:20
  • 0
Na kulisach z ksw 66, slychac jak kibice wolaja do goscia schodzacego po wygranej '#!$%@? ruska #!$%@?'.

Jeden z takich momentow kiedy wstyd jest byc Polakiem.
#ksw
  • 3
michalmisiek
michalmisiek
20.01.2022, 05:32:07 via iOS
  • 2
@WiktorekS: Na tych galach tak zawsze pamietam jak na walce Gamrot-Kleber Koike Erbst jeden #!$%@? gościu cała walkę darł #!$%@? „Mateusz lej #!$%@?”
  • WiktorekS
  • fortySeven
WiktorekS
WiktorekS 21.01.2022, 01:34:16
  • 0
@haosek: naucz sie czytac

Jeden z takich momentow kiedy wstyd jest byc Polakiem


Nic nie pisze o tym ze wstydze sie bycia Polakiem, tylko ten moment kwalifikuje sie do takiej kategorii.

Nie chodzi tez o samo wyzywanie. Nikt by nie zwrocil uwagi na '#!$%@? #!$%@?', emocje, alkohol itd., ale wyzywanie ze wzgledu na pochodzenie, rase, nacje, orientacje jest slabe. Jeszcze slabsze jest spoleczne akceptowanie tego.

Ten gosc za 'ruska #!$%@?' powinien
WiktorekS
WiktorekS 16.01.2022, 19:38:10
  • 2
Polecam kazdemu, zwlaszcza jak ktos chce inwestowac w brytyjskie spolki, lub grac pod wzmocnienie/oslabienie funta

https://youtu.be/dHbfxZhRpso

Nie przestraszcie sie tylko oprawy graficznej (top kek), bo wartosc merytoryczna jest warta zignorowania efektow graficznych.

Ja z wieloma rzeczami sie z autorem nie zgadzam, ale moze to byc tylko efekt potwierdzenia (gram na wzmocnienie funta do zlotowki).

Moze ktos madrzejszy w temacie wypowie sie co mysli o tym wykladzie (dzisiaj wjechala tez czesc 2)
#
  • kliperjk
  • Gall1916
  • 2
gustowny_dzikus
gustowny_dzikus
16.01.2022, 21:04:28
  • 2
@WiktorekS: te wykresy które mają przesuniętą oś x pod sam najniższy słupek to mu chyba robili specjaliści z TVP
  • WiktorekS
  • Nikitos
WiktorekS
WiktorekS 16.01.2022, 21:11:04
  • 1
@gustowny_dzikus: chyba sam robi te wykresy (albo studenci mu robia), bo nie raz jest 2919 zamiast 2019 i rozne takie.

Czesto tez konczy wykresy na okresie panujacym pod teze.

Tak czy siak moim zdaniem warto przesluchac i wziac pod uwage to o czym mowi. Oczywiscie nie wierzyc w to slepo, tylko wziac pod uwage 'druga strone'.
  • gustowny_dzikus
WiktorekS
WiktorekS 15.01.2022, 18:00:40
  • 0
Jakis ponysl na prezent dla 2latka ktory ma w opor zabawek i ciuchow?
#dzieci
  • 6
OKSZARUM
OKSZARUM
15.01.2022, 18:09:40
  • 3
@WiktorekS: Może bańkowy krab? Daje dzieciom mega ubaw w kąpieli. Chociaż tak jak mówił Miras @erebeuzet zestaw obiadowy zawsze super się sprawdzi, plus fajny bidon.
źródło: comment_1642270158p97hXxk55Unhg4zDMayeWi.jpg
  • erebeuzet
  • Kulek1981
  • WiktorekS
asique
asique
15.01.2022, 21:55:58 via iOS
  • 1
@WiktorekS: Piasek kinetyczny, woski do modelowania, patyczki magnetyczne
  • WiktorekS

3099

Rada Polityki Pieniężnej ponownie podniosła stopy procentowe o 50 pb do 2,25%

RPP podniosła stopę referencyjną o

konto usunięte
z
macronext.pl
dodany: 04.01.2022, 15:00:32
  • 514
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gielda
  • #
    inflacja
  • #
    gospodarka
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    waluty
WiktorekS
WiktorekS 04.01.2022, 16:39:12
  • 1
@KochanekAdmina: pisales ze sprzedales w pazdzierniku, zaznaczony punkt wypada we wrzesniu. I tez nie ma duzego znaczenia bez pokazania tego ile sprzedales za te 26,30$.

Zakladajac srednia ktora sie chwaliles 23.13$ musialbys sprzedac za 30$ zeby zarobic 30%.

To nie obsesja, wpisujesz w google 'wykop kochanekadmina pltr' i te 2 wpisy to 1 dwa wyniki wyszukiwania.
WiktorekS
WiktorekS 04.01.2022, 16:27:42
  • 5
@KochanekAdmina: po prostu klamiesz. Pltr w pazdzierniku wahal sie od 23-25$. Co oznacza ze pltr musialbys kupic za 17,7-19$. W momencie gdy w najwiekszym dolku przed pazdziernikiem pltr stal za okolo 18,3$. Pokaz ta transkacje bo cos ci nie wierze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z tego wpisu https://www.wykop.pl/wpis/55941119/dzieki-pltr-i-spce-chyba-nie-bede-musial-placil-be/ wynika ze pltr miales juz w marcu. 1 marca cena pltr 24.81$, 31 - 23,29$.

Jak juz klamiesz to
WiktorekS
WiktorekS 04.01.2022, 15:53:42
  • -1
@KochanekAdmina ktore to te trafne? O swiatoeym kryzysie spowodowanym evergrande czy o pltr?
WiktorekS
WiktorekS 04.01.2022, 15:10:46
  • 17
@KochanekAdmina: ty wiele rzeczy obstawiales i watpie ze cokolwiek sie sprawdzilo z tego.

309

Ostatnia elektrownia węglowa zakończyła działalność w Portugalii

Portugalia skończyła z węglem. To już czwarte państwo w UE.

SynGromu
z
whatsnext.pl
dodany: 24.11.2021, 11:47:07
  • 95
  • #
    europa
  • #
    portugalia
  • #
    wegiel
  • #
    ekologia
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    energetyka
WiktorekS
WiktorekS 24.11.2021, 22:08:38
  • 1
@majkelos13: to po co w takim razie wypowiadasz sie o Portugalii? Ich cyrk i ich malpy.
WiktorekS
WiktorekS 24.11.2021, 20:50:25
  • 0
@GokuMK: rozumiem ze te 15 lat to dlugo? Bo podejrzewam ze w te 15 lat to nawet nie uda sie calkowicie systemu energetycznego przeksztalcic tak zeby idealnie wspolpracowal z OZE
WiktorekS
WiktorekS 24.11.2021, 20:49:06
  • -1
@rzookol: jak to sie przeklada na to ze zdecydowali sie przejsc sto na oze, a nie np. sto z wegla lub z gazu?

Jak to mozliwe ze u nich moze sie udac, a w Polsce nie ma na to szans?
WiktorekS
WiktorekS 24.11.2021, 19:43:04
  • -1
@GokuMK: gaz wedlug zalozen ma byc tylko chwilowym rozwiazaniem, zanim przeksztalci sie system pod 100zOZE
WiktorekS
WiktorekS 24.11.2021, 19:42:09
  • -2
@majkelos13: rozumiem ze Litwa ma zupelnie inne polozenie geograficzne niz Polska? Bo tan jakos da sie i Litwa jest jednym z krajow ktory podpisal sie pod petycja 100zOZE do 2050.
WiktorekS
WiktorekS 24.11.2021, 19:42:06
  • 1
@majkelos13: rozumiem ze Litwa ma zupelnie inne polozenie geograficzne niz Polska? Bo tan jakos da sie i Litwa jest jednym z krajow ktory podpisal sie pod petycja 100zOZE do 2050.

2

Elon Musk sprzedał akcje Tesli za $1,1 mld, a to będzie dopiero początek...

...gdyż Elon zapytał swoich obserwatorów na Twitterze, czy powinien sprzedać 10% swoich udziałów i ci powiedzieli, że tak, a Elon się zobowiązał, że się zastosuje bez względu na wynik głosowania. Elon stracił w ciągu 2 dni 50 mld USD (patrz w powiązanych).

hahacz
z
bbc.co.uk
dodany: 11.11.2021, 03:48:29
  • 10
  • #
    finanse
  • #
    elonmusk
  • #
    tesla
  • #
    gielda
  • #
    kosmos
  • #
    pieniadze
WiktorekS
WiktorekS 12.11.2021, 02:37:59
  • -3
@hahacz: ja do ostatniego zdania że niby coś stracił przez to że wycena akcji się zmieniła.
WiktorekS
WiktorekS 12.11.2021, 00:16:30
  • -3
@hahacz: dalej ma tyle samo akcji Tesli, czyli jego majątek nie uległ zmianie. Nie można traktować niezrealizowanych zysków jako straty majątku. Zwłaszcza że wszystko wskazuje na to że w nieokreślonej przyszłości wycena jego spółki będzie wyższa niż obecne ath.
WiktorekS
WiktorekS 11.11.2021, 22:05:30
  • -3
@hahacz: wycena akcji zmienia się codziennie, nawet bez żadnych newsów. Pisanie że stracił przez coś jest głupota. Pisanie też że jak wycena jest niższa od ath to właściciel akcji traci też jest głupota.
WiktorekS
WiktorekS 11.11.2021, 05:02:54
  • -3
Po co pisać i dalej rozpowszechniać takie głupoty?
  • 6

404

Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie Polski i wyroku TK

Zdecydowana większość europosłów poparła rezolucję krytykującą orzeczenie polskiego Trybunału Konstytucyjnego z 7 października. Określa ona ten wyrok jako "bezprawny" i zaznacza, że pieniądze podatników UE nie powinny być przekazywane rządom, które podważają podstawowe wartości wspólnoty.

Szewczenko
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 21.10.2021, 15:52:41
  • 162
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
WiktorekS
WiktorekS 22.10.2021, 13:50:35
  • -3
@SIerraPapa: wytlumacz w jaki sposob PO/PSL zaczelo majstrowac przy TK :)

924

KANADA: Ponad 100 młodych osób w szpitalach z problemami serca po szczepionce

Raport skrycie opublikowano w zeszłym tygodniu przez Public Health Ontario (PHO), zawiera liczbę osób w prowincji Ontario, które zgłosiły się do szpitala z zapaleniem serca po szczepieniu mRNA, przeważają ludzie młodzi. W zestawieniu uwzględniono 54 osoby w wieku 25-39 lat oraz 44 osoby w wieku 40+.

bswbfg
z
torontosun.com
dodany: 11.09.2021, 13:34:23
  • 310
  • #
    swiat
  • #
    kanada
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    covid19
WiktorekS
WiktorekS 11.09.2021, 23:48:14
  • -1
@kuba5890:

skoro twierdzisz że nie jesteśmy wyjątkowi, to czemu zakładasz że badania na których się opierasz są faktycznie miarodajne i uczciwie przedstawiane? Skoro tobie na kims nie zależy to zależy Ci żeby przekazywać mu realne i prawdziwe dane , czy masz #!$%@? i stwierdzasz : #!$%@? tam mogę go okłamać - jest na tyle głupi i mi na nim nie zależy że nawet jak się dowie to mam #!$%@? xD gdzie
WiktorekS
WiktorekS 11.09.2021, 23:13:57
  • -1
@kuba5890: duzo nieprawdy w tym co napisales.

Wystarczy spojrzec na liczbe zachorowan i hospitalizacji/zgonow w krajach o wysokim wspolczynniku zaszczepienia do okresu o takiej samej liczbie zachorowan sprzed rozpoczecia akcji szczepien. Liczba hospotalizacji i zgonow bedzie drastycznie mniejsza.

po pierwsze nie wiesz czy szczepionka ma jakikolwiek znaczący wpływ na ryzyko zarażenia lub przechorowanie covida


Wiesz bo sa na to badania.

po drugie nie masz gwarancji długofalowych skutków ubocznych szczepionki zatwierdzonej na
WiktorekS
WiktorekS 11.09.2021, 22:01:50
  • 6
@ej-no-nie-przesadzaj: @retzev: @Kaloryfe: w samym UK ze wzgledu na spozywanie aspiryny umiera rocznie 3000 ludzi.

Po prostu jak podasz cos duzej liczbie ludzi to pojawia sie zgony. Matematyka jednak sie nieublagana i przyjecie szcepionki jest wielokrotnie bardziej bezpieczne niz przechorowanie covida.
WiktorekS
WiktorekS 11.09.2021, 21:57:10
  • 10
@lowrider4you:
rzeczywistosc: 26 mln ludzi e Kanadzie zaszczepionych, 100 trafilo do szpitala - nie jest nawet napisane w jakim stanie do tego szpitala trafili, czy w ogole byli hospitalizowani.

Wykopek: krzepionki, smiercionki, spiseggg

609

Troska o klimat po belgijsku: Belgia rezygnuje z atomu i zwiększa emisje CO2

Jak informują autorzy najnowszego tygodnika Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), 27 sierpnia Komisja Europejska wydała zezwolenie belgijskiemu rządowi na subsydiowanie budowy nowych elektrowni gazowych. Belgia planuje zastąpić energię jądrową gazem i zamyka reaktor atomowy o mocy 6 GW

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 09.09.2021, 16:56:20
  • 101
  • #
    europa
  • #
    energetyka
  • #
    ekologia
  • #
    gospodarka
WiktorekS
WiktorekS 10.09.2021, 12:38:42
  • -1
@arekfff: wiadomo ze wszystko ma jakies minusy, elektrownie gazowe wybrano nie dlatego ze sa idealne, tylko ze zdaja sie byc najmniejszym zlem sposrod innych zrodel (jako elektrownie wylacznie przejsciowe, w lrzejsciu z jegnego systemu energetycznego na system energetyczny oparty na OZE).

Ale na wykopie jak zwykle lrzeczytasz ze to spisek niemiec, ktore chca zarabiac na gazie sprowadzanym przez nord steam 2!!!
WiktorekS
WiktorekS 10.09.2021, 12:33:14
  • -1
@arekfff: 68%*

Jak pogoglasz to znajdziesz tez informacje ze Francja zapowiedziala zmniejszenie udzialu atomu w miksie. Ze 6 panstw UE podpisalo sie pod petycja zeby wymusic juz na 2050 100 z OZE.

Do tego musisz zobaczyc na co ida srodki unijne ktore maja umozliwic zrealizowanie celu na 2050 (gospodarka neutralna dla klimatu). Od 1990 bodajze zadne srodki unijne nie poszly na zadna nowa elektrownie atomowa.
WiktorekS
WiktorekS 10.09.2021, 12:19:47
  • -3
@arekfff: atom jest jedna z najdrozszych form uzyskania energii elektrycznej. Do tego uniezaleznia nas od importerow uranu, bo w Europie nie ma pokaznych zrodel tego surowca.

(z wad mozna jeszcze doliczyc zuzycie dizej ilosci wod gruntowych i problem ze skladowaniem odpadow promieniotworczych)

Dlatego Europa od niego odchodzi, bo probuje ugrac 2 pieczenie na 1 ruszcie. Tzn zminimalizowac emisje gazow cieplarnianych i jednoczesnie uniezaleznic sie energetycznie.

Raport na temat 100 z OZE
WiktorekS
WiktorekS 10.09.2021, 11:52:22
  • -1
@arekfff: po prostu piszesz glupoty. W Europie zamyka sie elektrownie atomowe nie ze wzgledu na jakis spisek, tylko dlatego ze atom nie wspolgra z OZE. Elektrownie gazowe za to wspolgraja bo latwo mozna w nich zmniejsza lub zwiekszac produkcje. Plan jest taki zeby wraz z rozwojem technologii OZE wygaszac kolejne elektrownie az do momentu w ktorym bedzie 100 z OZE

948

TVN miażdży antyunijną narrację PiSu i pokazuje kolejne dowody na polexit

Wczoraj Suski o zapowiedzi polexitu, jeszcze wcześniej Kowalski od Ziobry, a dzisiaj Suski coraz śmielej o zapowiedziach polexitu, oraz nowa informacja jakoby to MSZ przygotowywało ustawę wypowiadającą umowę międzynarodową tj. Traktat akcesyjny do UE!

TheNatanieluz
z
streamable.com
dodany: 09.09.2021, 18:46:18
  • 196
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
WiktorekS
WiktorekS 10.09.2021, 08:51:37
  • -3
@defoxe: tak sie nie da, obecnie schengen jest czescia prawa unijnego.

17

Zadowolenie z inflacji. Oni cieszą się z inflacji XD

Ktoś, kto rok temu zainwestował 10 tys. zł w obligacje skarbowe oparte o inflację, w ciągu miesiąca zyskuje teraz prawie 50 zł, a w ciągu roku ponad 570 zł. Dzięki temu jest w stanie chronić swoje oszczędności przed utratą wartości pieniądza spowodowaną drożyzną. Czy inwestycja w takie...

PIAN--A_A--KTYWNA
z
money.pl
dodany: 07.09.2021, 10:15:14
  • 29
  • #
    polska
  • #
    inflacja
  • #
    obligacje
  • #
    gielda
WiktorekS
WiktorekS 07.09.2021, 11:23:00
  • -1
@RobbieG: ze wyplat obligacji? To jest tak malo prawdopodobne ze rownie dobrze mozna zakladac ze jutro spadnie na Polske bomba atomowa.
WiktorekS
WiktorekS 07.09.2021, 10:55:12
  • -1
@KedanKedanowski: z tym ze inwestujac w papiery wartosciowe nie musisz wykonywac zadnej pracy. Mozesz lezec na plazy w cieplym kraju i dalej zarabiac.

Do tego przy obligacjach - niczym nie ryzykujesz. Umawiasz sie na to ile bedziesz dostawal miesiecznie czy rocznie i chocby skaly sraly, to nic tutaj sie nie zmieni.

No i tak poza tematem to tylko kamikadze siedza na jdg :p
WiktorekS
WiktorekS 07.09.2021, 10:25:34
  • -3
Bo inflacja nie zawsze jest zla. Pomogla np. Zachodniej Europie wyjsc z kryzysu po II WS (rekordowe zadluzenia).
  • 1

501

Afera e-mailowa. Porady kampanijne dla PiS ws. podsycania konfliktów

Ze skrzynki Michała Dworczyka wyciekają kolejne domniemane e-maile. Tym razem światło dzienne ujrzała korespondencja prof. Andrzeja Kisielewicza do Mateusza Morawieckiego. Czytamy w niej porady, jak PiS powinien w kampanii podsycać konflikty i dyktować ich tematykę "zanim zrobi to przeciwnik".

Szewczenko
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 06.09.2021, 14:47:07
  • 54
  • #
    polska
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    wybory
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
WiktorekS
WiktorekS 06.09.2021, 17:43:47
  • -2
@drooeed: ja pracowalem dla jednej, drugiej, trzeciej i czwartej strony.

451

Męska prostytucja i system 'kastowy' w obozie dla imigrantów na Litwie.

Najwyższy szczebel zajmują Arabowie i Kurdowie, a niższą kastę stanowią migranci z krajów afrykańskich, Afganistanu i Syrii. Do najniższej warstwy w Rūdninkai i innych obozach należą mieszkańcy Sri Lanki, Indii i innych krajów tego regionu.

konto usunięte
z
lrt.lt
dodany: 04.09.2021, 10:46:08
  • 150
  • #
    europa
  • #
    litwa
  • #
    imigranci
  • #
    4konserwy
  • #
    irak
  • #
    afganistan
WiktorekS
WiktorekS 05.09.2021, 00:12:13
  • -3
@Jebwleb: nikt nie porownywal warunkow w obozach polskich do warunkow w obozach litewskich. Napisalem jedynie ze w obu tych krajach (tak jak w kazdym innym kraju europejskim) wystepuja obozy dla uchodzcow, bo to kwestia wymagana prawem miedzynarodowym.
WiktorekS
WiktorekS 05.09.2021, 00:03:58
  • -2
@defkor: to tobie cos sie odkleilo jezeli uwazasz ze nie jestem obywatelem Polski.

Na bialorusi nie musi byc wojny zeby zostala uznana za kraj niebezpieczny dla uchodzcow. Wyzej przeciez masz caly wyrok wraz z uzasadnieniem.

Uchoddzcy to nie tylko uchodzcy wojenni, o czym najlepiej swiadczy fakt ze w tym roku status uchodzcy w Polsce otrzymaly setki osob narodowosci bialoruskiej.

Btw nigdy nie bylem nawet w Londynie. Zaczynam podejrzewac ze jestes chory
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 23:51:10
  • -3
@Jebwleb: te dyrektywy sa obowiazujacym w Polsce prawem. Juz ci wyzej pisalem, zebya najpierw poczytal w temacie, dopiero pozniej komentuj, zeby uniknac posania bzdur tak jak tutaj to zrobiles.
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 23:49:14
  • -3
@defkor: jak ciezkie mozebyc zgadniecie mojego imienia, skoro mam go w nicku? I nie jest to Sebastian. Do tego jestem kapitanem, i nie lodki a statku.

twoje urojenia o tym, ze na bialorusi jest niebezpiecznie sa smieszne.


To nie sa moje urojenia, tylko wyrok Europejskiego Trybunalu Praw Czlowieka, ktory bazuje na opiniach miedzynarodowych organizacji walczacych o poszanowanie praw czlowieka.

63. Accordingly, the Court cannot accept the Government’s argument that the applicants
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 23:30:26
  • -4
@Jebwleb: DURNIU, w dyrektywach unijnych nie znajdziesz terminu 'oboz dla uchodzcow'. Istnieje tylko termin 'osrodka'.

i) „ośrodek dla cudzoziemców” oznacza każde miejsce używane jako miejsce zbiorowego zakwaterowania wnioskodawców;


Czyli oboz dla uchodzcow jest po prostu osrodkiem wedlug dyrektyw unijnych.

@defkor: czego ty naprawde nie rozumiesz? Mam meldunek w Polsce, jestem polskim rezydentem, jedynie pracuje na wodach miedzynarodowych.
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 20:32:40
  • -4
@Jebwleb: https://udsc.gov.pl/uchodzcy-2/pomoc-socjalna/osrodki-dla-cudzoziemcow/mapka-osrodkow/
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 19:45:31
  • -2
@Jebwleb: takie obozy tez sa w Polsce. Najpierw poczytaj, pozniej komentuj.

2383

Holandia. Afgańczycy ubiegali się o azyl. Na wakacje wrócili do ojczyzny

Na wakacje, w odwiedziny rodziny czy na wesele - setki Afgańczyków, którzy ubiegali się wcześniej o status uchodźcy w Holandii, wróciły do swojego kraju. Zrobiły to wbrew holenderskim przepisom. Lokalne władze nie kryją zaskoczenia, a niektórzy politycy nazwali Afgańczyków "oszustami".

Szewczenko
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 03.09.2021, 20:15:14
  • 99
  • #
    swiat
  • #
    holandia
  • #
    afganistan
  • #
    inigranci
  • #
    uchodzcy
  • #
    konfliktynaswiecie
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 09:48:17
  • -3
@defkor: xDDD
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 09:40:02
  • -5
@defkor: tak, powinno sie lamac prawo miedzynarodowe bo nie lubisz osob z innych krajow.
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 08:59:50
  • -5
@defkor: dlaczego widze dzbanow z czarnejlisty jak mnie wolaja. Wykopie quo vadis?

Czego znowu nie rozumiesz? Co cie przerasta? Wedlug dyrektyw unijnych osoba ktora wroci do kraju pochodzenia traci mozliwosc ubiegania sie o ochrone miedzynarodowa. Co oznacza ze te konkretne osoby mozna teraz legalnie nie wpuscic na teren UE, gdyz nie przysluguje im procedura azylowa.

15

Stan wyjątkowy. W treści uzasadnienia nie ma wzmianki o ćwiczeniach Zapad

W uzasadnieniu wniosku o wprowadzenie stanu wyjątkowego nie ma wzmianki o organizowanych przez Rosję i Białoruś ćwiczeniach Zapad. Skierowane do Sejmu uzasadnienie rozporządzenia – podpisanego już przez prezydenta - za główne zagrożenie uznaje obecność w pasie przygranicznym osób, których...

RMF24
z
rmf24.pl
dodany: 03.09.2021, 12:49:47
  • Wykop Poleca
  • 8
  • #
    polska
WiktorekS
WiktorekS 04.09.2021, 08:41:54
  • -3
@jak_zorro_w_ostatnim_filmie: przeciez na wykopie co drugi brainlet usprawiedliwia stan eyjatkowy tymi cwiczeniami.

693

Białoruska Straż Graniczna bezczelnie podszywa się pod Polską Straż Graniczą

Jak w tytule, dodatkowo rozsiewają propagandę, że to Polska straż graniczna wypycha uchodźców. W 2:00 widać mundur Polskiej straży granicznej noszony przez białoruskiego podszywacza.

kuba802802
z
streamable.com
dodany: 02.09.2021, 14:07:49
  • 74
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    imigranci
  • #
    bialorus
  • #
    uchodzcy
  • #
    polityka
WiktorekS
WiktorekS 03.09.2021, 08:41:15
  • -6
@defkor: wiadomo ze leliej zaplacic im po 150 k zlotych odszkodowania za nie wpuszczenie ich (plus nakaz wouszczenia ich) po wyroku trybunalu.

W omawianym wyroku po raz pierwszy w odniesieniu do Polski stwierdzono naruszenie art. 4 Protokołu 4 Konwencji, który wprowadza zakaz zbiorowego wydalania cudzoziemców. Trybunał wskazał, że ze skarżącymi przeprowadzano jedynie krótkie rozmowy, w trakcie których nie umożliwiano im przedstawienia powodów ubiegania się o ochronę międzynarodową, czy źródeł grożących im
WiktorekS
WiktorekS 03.09.2021, 08:23:30
  • -7
@TitanusRex: nie musza nawet miec dokumentow zeby wnioskowac o azyl. Wiesz ze dopoki procedura sie nie zakonczy to ich sie wpuszcza ale do obozow? Po co migrant zarobkowy mialby sie ochac do obozu dla cudzoziemcow? Myslisz ze tam tak fajnie jest?

Na Litwie pp tygodniu w obozie czesc ludzi zdecydowala sie wrococ do kraju pochodzenia za kilkaset euro...
WiktorekS
WiktorekS 03.09.2021, 08:18:14
  • -8
@defkor: tak, miedzynarodowe trybunaly organizacje miedzynarodowe, lrofesorowie prawa z Polski, mecenasi z Polski, wszyscy gadaja bzdury na temat wymogow prawa, tylko ty jeden wiesz ze te wymogi sa inne. Znajdz chociaz jednego prawnika, podpisanego z imienia i nazwiska, ktory mowi ze prawo nie zobowoiazuje nas do wpuszczenia tych osob. Jak nie znajdziesz to nie wolaj
WiktorekS
WiktorekS 03.09.2021, 08:03:39
  • -8
@defkor: dalej nie rozumiesz ze to nie ma nic wspolnego z checia, tylko z wymogami prawa. Dalej nie rozumiesz tez ze osoby ktore nie sa uchodzcami nie dostana ochrony miedzynarodowej i po calej lrocedurze beda deportowane.

446

Litwa: 30 nielegalnych imigrantów wyraziło już chęć powrotu do kraju pochodzenia

Zdaniem szefowej Departamentu Migracji szansę na azyl ma 2-3 procent imigrantów z Białorusi. Pozostałe wnioski zostaną odrzucone jako nieuzasadnione. Litwa proponuje migrantom bilet na samolot do ojczyzny oraz 300 euro. Z powodu nielegalnej migracji Litwa 2 lipca ogłosiła stan wyjątkowy.

Erpe1
z
zw.lt
dodany: 31.08.2021, 20:11:48
  • 73
  • #
    polska
  • #
    bialorus
  • #
    imigranci
  • #
    litwa
  • #
    geopolityka
WiktorekS
WiktorekS 01.09.2021, 15:58:52
  • -1
Przeciez na eykopie pisali ze ustalenie tozsamosci tych osob jest niemozliwe!!

1070

Szczepieniami NIE obejmuje się: członków rządu tudzież sejmu.

ROZPORZĄDZENIE MINISTERSTWA ZDROWIA z dnia 27 sierpnia 2021 r.  Szczepieniami NIE obejmuje się: członków rządu tudzież sejmu. Czy ja coś przeoczyłem? https://t.co/u29R2wEkd6

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 31.08.2021, 16:06:08
  • 101
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
WiktorekS
WiktorekS 31.08.2021, 19:09:37
  • -3
@Rumpo: dzieki za informacje ale to ty dzwonisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obojetne mi to czy sie zaszczepisz czy nie
WiktorekS
WiktorekS 31.08.2021, 19:03:10
  • -6
@Rumpo: poki co popyt wciaz przewyzsza podaz, wiec ciezko zakladac ze jakis prywatny podniot bedzie w stanie kupic szczepionki. Ale z czasem, dlaczego nie?
WiktorekS
WiktorekS 31.08.2021, 18:44:27
  • -12
@dinor913: przeciez szczepionka na covida jest juz dopuszczona do obrotu w USA w normalnym trybie, jak kazda inna szczepionka

3643

Straż graniczna zatrzymała grupę osób niszczących ogrodzenie z Białorusią.

Wśród zatrzymanych jest Bartosz Kramek.

t_e_o_m_o
z
tvp.info
dodany: 29.08.2021, 18:04:26
  • 513
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    piatakolumna
  • #
    lewica
  • #
    totalnaopozycja
WiktorekS
WiktorekS 30.08.2021, 12:12:16
  • -4
@rheintochter:

W wielkiej Brytanii nie mogli się doliczyć imigrantów z samej tylko UE


Skad zalozenie ze wszyscy przedostali sie do UK legalnie?

Jak dobrze, że ludzie w ogóle nie kłamią, bo gdyby kłamali to całe to "WYPYTYWANIE" (sic!!!!!)


Po to wymysla sie testy ktorych nie da sie oszukac prostym klamstwem.

Ci ludzie są dokładnie instruowani co mają robić, co mają mówić


Gdyby to bylo takie proste to w tym kraju nie
WiktorekS
WiktorekS 30.08.2021, 10:39:01
  • -6
@Rudyprzegryw2137:

Witold Klaus – (...) profesor w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk

Dobrze też, że jeden profesor który nie jest profesorem wie lepiej niż rządy kilku krajów które mają tony ekspertów politycznych.


Wrzuc chociaz jednego prawnika z imienia i nazwiska ktory uwaza inaczej tj. ze nie mamy obowiazku przyjac checi do zlozenia wniosku o ochrone miedzynarodowa na zielonej granicy, badz ze nie mamy obowiazku wpuscic na terytorium Polski osoby starajace
WiktorekS
WiktorekS 30.08.2021, 08:45:21
  • -6
@michal2323: tak samo jak profesor prawa Witold Klaus, lub mec. jacek Bialas, lub przes naczelnej rady adwokackiej, bo wszyscy oni publicznie wypowiadaja sie ze nie wpuszczenie tych ludzi na terytorium Polski to lamanie prawa miedzynarodowego.

Na szczescie wykopek michal2323 wie lepiej. Jestemsy uratowani!!
WiktorekS
WiktorekS 30.08.2021, 08:17:05
  • -8
@Rudyprzegryw2137: mozesz uwazac sobie co chcesz i lobbowac za czym chcesz, dopoki jednak prawo sie nie zmieni to mamy obowiazek wouszczenia tych ludzi na terytorium naszego panstwa.

zrodlo skrina to broszura Dostep do procedury azylowej, wydanej przez Europejska Agencje Strazy Granicznej
źródło: comment_16303078249ZdvwPm19dr43VlnzWnvVx.jpg
WiktorekS
WiktorekS 30.08.2021, 00:48:35
  • -8
@Rudyprzegryw2137:
Konwencja dotyczaca statusu uchodzcy (tzw traktat genewski)
Artykuł 31
Uchodźcy przebywający nielegalnie w państwie przyjęcia
1. Umawiające się Państwa nie będą nakładały kar za nielegalny wjazd lub pobyt na uchodźców
przebywających bezpośrednio z terytorium, na którym ich życiu lub wolności zagrażało niebezpieczeństwo w rozumieniu artykułu 1, i weszli lub przebywają na ich terytorium bez zezwolenia, Pod warunkiem że zgłoszą się bezzwłocznie do władz i przedstawią wiarygodne przyczyny swojego nielegalnego wjazdu
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 22:49:29
  • -6
@rheintochter: wskaz dowolny farmazon ktory tu napisalem a ja ci wrzuce zrodlo informacji, jak nie znajdziesz ani jednego klamstwa to wplacisz stowke na jakas organizacje walczaca o prawa uchodzcow, oke?
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 22:47:44
  • -6
@rheintochter: powielasz mity i fakenewsy. Zeby zlozyc wniosek o ochrone miedzynarodowa trzeba dac zeskanowac swoje odciski palcow, ktore nastepnie leca do miedzynarodowej bazy danych. Jak chcialbys zlozyc wiecej niz 1 wniosek na te same odciski palcow?

Istnieje szereg metod pozwalajacych ustalic tozsamosc osoby, pozwole sobie zawolac takze @printf: bo zadal to samo pytanie. Sprawdza sie chociazby jakim jezykiem ta osoba sie posluguje, z jakim akcentem, z dialektem pochodzacym z jakiego
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 22:16:01
  • -7
@WesolyLudwiczek: myslalem ze pijesz co do wpuszczania uchodzcow.

Oczywiscie ze mozesz budowac umocnienia.
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 22:02:59
  • -8
@rheintochter: odkryl luke w prawie obowiazujacym niemal 100 lat!! Zobacz jaka!!

Powaznie wierzysz ze osoby piszace prawo miedzynarodowe nie wpadly na to ze ludzie moga probowac takie prawo naduzywac i nie stworzyly odpowiednich procedur do walki z tym?

Pozwol mi zrozumiec twoj tok myslenia. Wedlug ciebie gosc w Iraku stwierdzil ze tam slabo zarabia, wiec podjal decyzje o emigracji zarobkowej. Najpierw stac go bylo kupic bilet do Bialorusi i zaplacic grube
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 20:53:38
  • -12
@Barakel: za robote sie wez lewaku a nie jakies obrazki postujesz
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 20:44:01
  • -8
@Barakel: kolejny lewak ktory prawo ma za nic
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 20:30:10
  • -12
@faithless_t: musisz byc lewakiem skoro nawolujesz do lamania prawa, na szczescie dalej zyjemy w panstwie prawa i twoje nawolywania poki co sa ignorowane
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 20:20:03
  • -13
@nowy_ja: nie musza miec dokuementow zeby zlozyc wniosek azylowy, moga nawet miec falszywe dokumenty i dalej zlozyc wniosek. Tak stanowi prawo.

Azylu nie przyznaje sie kazdemu ale kazdy ma mozliwosc starania sie o azyl.

@rheintochter: deportujesz ich do kraju pochodzenia po ustaleniu ich tozsamosci, co za problem? Zwlaszcza ze zeby zlozyc wniosek musza oni swoja tozsamosc ujawnic.
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 19:51:04
  • -34
@Petururururu: to co mozemy, ba, co wrecz musimy zrobic - reguluje prawo. Te zmusza nas do tego co wyzej napisalem. Lap wypowiedz profesora prawa Witolda Klausa

Jeżeliby którakolwiek z tych osób wnioskowała czy mówiła o tym, że chce azylu i wyraziła wprost oczekiwanie czy żądanie, że szuka ochrony międzynarodowej, to brak wpuszczenia takiej osoby do Polski i przyjęcia od niej takiego wniosku przez funkcjonariuszy zdecydowanie stanowi naruszenie prawa międzynarodowego. Taka osoba
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 19:27:30
  • -36
@JuliuszKalodon: istnieje roznica pomiedzy zgloszeniem checi zlozenia wniosku, a samym zlozeniem wniosku. Wniosek rzeczywiscie mozna zlozyc tylko w urzedzie ds cudzoziemcow.

Natomiast chec zlozenia wniosku mozna zglosic gdziekolwiek na garanicy i gdziekolwiek na terytorium Polski do dowolnego sttaznika granicznego, ktory na skutek takiej onformacji musi wpuscic nas na teren Polski i przewiezc do miejsca gdzie przy pomocy tlumacza bedziemy w stanie zlozyc wniosek o ochrone miedzynarodowa.
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 19:24:22
  • -38
@Petururururu: konwencja genewska depenalizuje nielegalne przejscie przez granice, jezeli osoba ktora dokonala tego czynu sama zglosi sie do odpowiedniego urzedu celem zlozenia wniosku o ochrzone miedzynarodowa.

Straz graniczna nie moze za to zakazac wstepu na terytorium Polski komukolwiek kto zapowiedzial chec zlozenia wniosku o azyl. Musza taka osobe wpuscic na teyrtorium Polski i co wiecej musza sie taka osoba zaopiekowac i przewiezc do miejsca gdzie taki wniosek bedzie mogla zlozyc.

Tak
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 19:03:42
  • -35
@mirun1717:

Poza tym jeśli biedaczki przeszli 5k kilometrów w kilka dni(XD) to te 20 dodatkowe do przejścia granicznego nie powinno być problemem.


To ze Kabul upadl cos kolo tygodnia, dwoch temu nie oznacza ze dopiero wtedy Afganczykow mozna bylo zaczac kwalifikwoac jako uchodzcow.

Juz w styczniu pojawili sie pierwsi uchodzcy z Afganistanu w Polsce ktorzy skaladali tutaj swoje wnioski o ochrone miedyznarodowa.
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 19:01:08
  • -38
@Altar: mozesz z internetu pobrac raporty azylowe, ja przejrzalem wszystkie z tego roku i w kazdym jest adnotacja od urzedu ds cudzoziemcow ze przybywa zgloszen o ochrone miedzynarodowa, nie przybywa natomiast srodkow na rozpatrywnie tych wnioskow. Przez co rozpatrzenie jednego wniosku na dzien dzisiejszy zajmuje prawie 12 miesiecy :)

Nie mozna jednak konsekwencji zakorkowania sie systemu zrzucac na uchodzcow, poniewaz mamy swoje obowiazki wynikajace z prawa i ratyfikowany traktatow miedzynarodowych. Pelnomocnicy
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 18:56:10
  • -35
@mirun1717: takie wnioski sklada sie w odpowiednim urzedzie. Ale my tu nie mowimy o zlozeniu wniosku, a o wyrazeniu checi zlozenia wniosku. To sa dwie rozne czynnosci. Chec zlozenia wniosku mozna przekazac w dowolnym miesjcu straznikowi granicznemu, od tego momentu straznik graniczny ma obowiazek umozliwienia nam zlozenia wniosku w odpowiednim urzedzie, w odpowiednich warunkach. Tak stanowi prawo.
@revente: co to za roznica czy to Bialorusin czy Afganczyk? Najwiecej wnioskow o
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 18:52:18
  • -78
@pikey: problem w tym ze Polska tez nie przyjmuje wnioskow azylowych na granicy. Sa na to wyroki sadow. Co wiecej pelnomocnicy osob obecnie koczujacych na granicy udali sie do punktow granicznych z wypelnionymi juz wnioskami azylowymi, gdzie wnioski te nie zostsly przyjete, na co zostalo zlozone zawiadomienie do prokuratury.
@Duszqable: nie da sie. Polska od lat nielegalnie nie przyjmuje wnioskow azylowych od uchodzcow, do tej pory glownie z Rosji i
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 18:38:28
  • -363
@Petururururu: masz jakiekolwiek dowody na to?

Ale nawet zalozmy ze masz racje, skoro to sa migranci zarobkowi, to wyjdzie to w procedurze azylowej. Ich wniosek o ochrone miedzynarodowa zostanie odrzuconi a oni sami deportowani z powrotem do Iraku. Wiec w czym problem?

644

Przedstawiciel UNHCR dotarł do uchodźców na granicy z Polską od strony Białorusi

Fakt, że przedstawiciel urzędu ds. uchodźców ONZ dotarł do uchodźców od strony Białorusi, to przyznanie, że podlegają oni jurysdykcji białoruskich władz.

lnwsk
z
belsat.eu
dodany: 27.08.2021, 11:05:39
  • 162
  • #
    polska
  • #
    bialorus
  • #
    imigranci
  • #
    uchodzcy
  • #
    afganistan
  • #
    europa
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 18:28:08
  • -3
@cezarcezik: wrzuc wiecej emotek, w koncu sytuacja w ktorej panstwo Polskie narusza zakaz tortur oraz nieludzkiego i poniżającego traktowania ludzi na granicy polsko-bialoruskiej, to bardzo zabawny temat.
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 18:16:58
  • -3
@cezarcezik: to ty nie rozumiesz. Masz wypowiedz profesora prawa i do tego wyrok sadu i wciaz ci malo.

Ci Czeczeni nigdy nie znalezli sie na terytorium Litwy a i tak wygrali pozew przeciwkk Litwie.

Czekam teraz na twoje zrodla. Wrzuc jakis paragraf, wyrok sadu, albo wypowiedz jakiegokolwiek prawnika na poparcie bzdur ktore piszesz, tj. ze przedstawic chec zlozenia wniosku mozna tylko na przejsciu granicznym.

Patrz, tu nawet prezes naczelnej rady adwokackiej
WiktorekS
WiktorekS 29.08.2021, 08:26:53
  • -4
@cezarcezik: nie jakis typ, tylko profesor prawa. I skoro tylko "jeden", to wrzuc mi wypowiedz jakiegokolwiek innego prawnika (nie musi byc profesorem), ktory uwaza inaczej.

Nie znajdziesz. Nawet w oficjalnej brkszurze Europejskiej Agencji Strazy Granicznej masz podana informacje ze wniosek mozna zlozyc gdziekolwiek na granicy, nawet podczas proby nielegalnego jej przekroczenia.

Podobnie podaje Polska straz graniczna na swoich stronach internetowych.

Tu masz wyrok z bodajze 2017, co czeka nas w przyszlosci:
WiktorekS
WiktorekS 27.08.2021, 19:43:25
  • -8
@gieroj777: musialbys podac konkretny przyklad gdzie jakis kraj nie wpuscilby uchodzcow.

W takich Wloszech np. zeby poradzic sobie z uchodzcami, wladze oplacily przemytnikow zeby ci przestali pomagac uchodzcom w przedostaniu sie na terytorium Wloch. Zrobili tak bo nie znalezli innego, skutecznego a zarazem legalnego sposobu zeby nie wpuszczac uchodzcow.

Za jakis czas beda newsy o tym jak wysokie odszkodowania bedziemy musieli zaplacic ludziom dzis koczujacym na granicy, dla nich to zatrzymanie
WiktorekS
WiktorekS 27.08.2021, 19:22:30
  • -7
@gieroj777: istnieje szereg powodow dla ktorych istnieja granice, jednak zadnym z tych powodow nie jest proba powstrzymania uchodzcow przed szukaniem azylu.

Gdybys mial jakiekolwiek pojecie o temacie to wiedzialbys ze naszym (Polski) obowiazkiem jest dopilnowanie tego zeby osoby wnioskujace o azyl "nie poszly w #!$%@? dalej lub gdziekolwiek".

Nie co jakisz dzban mowi, a co mowi prawo. Chyba ze teraz nawolujesz do lamania prawa, ale o to bym cie nie podejrzewal.
WiktorekS
WiktorekS 27.08.2021, 19:00:09
  • -6
@gieroj777: masz przeciez wyzej wypowiedz profesora prawa, ktory mowi jak w swietle prawa wyglada ich sytuacja. Wiec o czym probujesz dyskutowac? Ze prpfesor prawa nie wie jakie jest prawo? Ze wiesz lepiej?

Chyba ze znasz opinie innych profesorow ktorzy uwazaja inaczej, chetnie z ich opinia sie zapoznam, wiec podlinkuj jak cos. Bo do tej pory nie spotkalem sie z ani jednym prawnikiem ktory by powiedzial ze to co obecnie na granicy
WiktorekS
WiktorekS 27.08.2021, 18:25:51
  • -2
@cyther: glupoty piszesz.

Chec zlozenia wniosku o azyl mozna zglosic kazdemu straznikowi granicznemu, nastepnie straznik graniczny ma obowiazek umozliwienia nam zlozenia tego wniosku: tj. musi wpuscic nas na teren Polski i przewiezc w miejsce gdzie bedzie mozliwe zlozenie wniosku na papierze. Pozniek ten wniosek na papierze musi przekazac do Urzedu ds cudzoziemcow.
WiktorekS
WiktorekS 27.08.2021, 18:14:30
  • -7
@cezarcezik: co jest bzdura konkretnie? Bo profesor prawa Witold Klaus wypowiada sie tak

Wnioski o azyl są zgłaszane polskim władzom, polskiej straży granicznej, więc Polska powinna je usłyszeć, przyjąć i rozpatrzyć. Za tym powinno pójść wpuszczenie tych osób na terytorium Polski, a następnie powinno ich się przewieść do miejsca, gdzie mogą się odbyć wszystkie procedury związane ze złożeniem tego wniosku na piśmie. To znaczy należy zebrać dane osobowe, wpisać krótką historię
WiktorekS
WiktorekS 27.08.2021, 17:47:33
  • -16
@gieroj777: no paszporty powinna im sprawdzic polska straz graniczna podczas proby nielegalnego przekroczenia granicy. A po poinformowaniu ze chca starac sie o ochrone miedzinarodowa - powinna ich wpuscic na teren Polski do czasu rozpatrzenia wniosku azylowego.

Tak stanowi prawo.
  • <
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Strona 18 z 20
  • >
  • Wysmiewam biede. Przyjaciel dicktonaryman i byka z daun street

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 09.07.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 22.10.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki