Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko164
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Duszqable

Duszqable

Dołączył 11 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 17325
  • Znaleziska 14212
  • Mikroblog 3113
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 4

1631

Wciąż płacisz PIT, ZUS i CIT? Haha frajer! Fundacje elit nie płacą w Polsce NIC!

Wciąż płacisz PIT, ZUS i CIT? Haha frajer! Fundacje elit nie płacą w Polsce NIC!

Bolą cię wysokie podatki? Masz pecha. Bogacze wynajmują biurowce i całe osiedla: 0% CIT. Sprzedają majątek firmy? 0%. Potrzebują gotówki? Biorą z "Fundacji Rodzinnej" pożyczki bez zwracania - 0% PIT. Do budżetu Polski wpłacają już jedynie głupi i biedni, a elity się z nas śmieją otwierając szampana.

nieco
z
youtube.com
dodany: 07.05.2026, 17:53:02
  • 245
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    afera
  • #
    podatki
Duszqable
Duszqable przedwczoraj, 19:48:09 via Android
  • 2
@Cernold: tylko nikt tutaj nie wspomina o tym, ze placisz podatek jak wyplacasz kase dla siebie z tej fundacji. No ale nie wiem jaki dokładnie, wiec to bys musial sobie sam sprawdzic ale strzelam, ze mniejszy niz bys musial normalnie zaplacic, bo jednak po coś to robią, a jakby wychodziło na to samo to tworzenie tych fundacji byloby bezsensu.

2041

Ujawniamy kolejną rozmowę Sebastiana M. "Wyląduję na bransoletce w Niemczech"

Ujawniamy kolejną rozmowę Sebastiana M. "Wyląduję na bransoletce w Niemczech"

Sebastian M. jest przekonany, że niedługo wyjdzie na wolność. Jak udało nam się ustalić, podczas przeprowadzonej w areszcie rozmowy z bliskimi w kwietniu 2026 roku M. powiedział, że "pod koniec roku wyląduje na bransoletce w Niemczech", powołując się na swoje niemieckie obywatelstwo. Mężczyzna skarż

KapitanTorpedal
z
o2.pl
dodany: 05.05.2026, 15:26:42
  • 213
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
  • #
    polskiedrogi
  • #
    wypadek
  • #
    policja
Duszqable
Duszqable 06.05.2026, 10:49:35 via Android
  • 0
@jestem_kioskiem: Możesz powiedzieć o kogo chodzi? Bo chyba coś mnie ominęło albo jestem głupi, bo nie kojarze tej afery z łapówką.
wfyokyga
wfyokyga
05.05.2026, 01:15:41
  • 353
wfyokyga

źródło: temp_file1290851351553305300

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 05.05.2026, 05:24:49 via Android
  • 6
@Samara__Morgan: ona generalnie pokazuje c--e tylko zapomniałem jak sie nazywa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Teuvo
Teuvo
03.05.2026, 15:16:00
  • 159
w teleekspresie powiedzieli że w wa*szawie na fontannie multimedialnej oprócz Skłodowskiej wyświetlają Lewandowskiego jako jednego z najwybitniejszych Polaków hasztag idiokracja
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 03.05.2026, 17:26:19 via Android
  • 0
@Teuvo: jest jednym z najwybitniejszych sportowców z Polski, wiec nie wiem czemu na dziwi Ci, że jest wymieniany jako jeden z najwybitniejszych Polaków. Można być wybitnym w innych dziedzinach niż nauka.
  • Odpowiedz

2171

Chcą wstrzymania systemu kaucyjnego. "Ogromne koszty dla gospodarki"

Chcą wstrzymania systemu kaucyjnego. "Ogromne koszty dla gospodarki"

Z apelem o wstrzymanie funkcjonowanie systemu kaucyjnego, przeprowadzenie audytu jego skutków oraz analizę jego skuteczności dla ochrony środowiska, a także o zaprzestanie prac nad planami włączania kolejnych opakowań do tegoż systemu wystąpiła Organizacja Pracodawców Rada Przedsiębiorców.

PortalSpozywczy
z
portalspozywczy.pl
dodany: 02.05.2026, 08:12:00
  • 281
  • #
    systemkaucyjny
Duszqable
Duszqable 02.05.2026, 12:15:48 via Android
  • 4
@kwanty: no i ile osób w skali kraju zmieni nawyki przez ten system? Przelicz sobie koszta do efektów.
Mi to nie robi żadnego problemu, kupuje głównie wode lekko gazowaną i mam sklep pod nosem gdzie oddaje butelki jak ide na zakupy.
Totalnie mi to nie przeszkadza. Problem leży w tym, że ten system jest zwyczajnie bezsensu i generuje dodatkowe koszta zamiast je zmniejszać, a to, że pare osób zmieni nawyki
Duszqable
Duszqable 02.05.2026, 13:36:22 via Android
  • 4
@kwanty: zajebiste masz argumenty. Wydajmy kilka miliardów, żeby żulom opłacało soę zbierać butelko z ziemi xD

Ty poważnie uważasz, że to wszystko jest warte około czterech miliardów rocznie? Nie widzisz, że mamy jednak bardziej poważne problemy niż to czy ludzie piją wode butelkowaną, czy filtrowaną?
Duszqable
Duszqable 03.05.2026, 08:34:44 via Android
  • 0
@kwanty: to nie są kwoty wzięte z d--y jak Ci sie zdaje
Poczytaj sobie

434

Nawrocki zawetowal ustawę o łatwiejszych rozwodach

Nawrocki zawetowal ustawę o łatwiejszych rozwodach

Prezydent zawetował nowelizację Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego dotyczącą pozasądowych rozwodów. Ustawa miała pozwolić na szybki rozwód poza sądem w przypadku małżeństw, które spełniają określone warunki m.in. nie mają małoletnich dzieci.

motvik
z
businessinsider.com.pl
dodany: 30.04.2026, 17:09:08
  • 207
  • #
    bekazprawakow
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
  • #
    nawrocki
  • #
    rozwod
Duszqable
Duszqable 01.05.2026, 07:18:55 via Android
  • 4
@hijack5671: po co sąd skoro rozwodzisz sie za porozumienien stron i nikt nie ma zadnych rozszczen, a dzieci tez nie ma? Tak jak zawierasz małżeństwo w USC to tak samo powinienes mieć możliwość jego rozwiązania w USC. Sąd też na tym skorzysta, bo będzie miał mniej bezsensownych spraw na głowie.
Teraz za całą rozprawe płacisz ok 400zl to czemu w urzędzie nagle miałoby być drożej? To nie ma sensu.
Duszqable
Duszqable 01.05.2026, 07:22:08 via Android
  • 0
@Mathas: czyli jak para sie nie dogaduje to ma tkwić w takim bezsensownym związku, bo Państwu zależy na tym, żeby statystyka rozwodów była niska? Genialna logika.
Ci ludzie i tak sie rozwiodą, jedynie będzie trwało to dłużej bez żadnego sensownego powodu.
Państwo jest dla ludzi czy ludzie dla Państwa?

1887

Wsparcie dla konfitury

Wsparcie dla konfitury

Pokazmy wsparcie dla konfitury ktoremu Polsat probuje szargac wizerunek, za to ze mu zalezy na zdrowiu i wygodzie innych. Wraz z żoną opowie o ostatnich wydarzeniach, tj. awanturze na Wiertniczej, a także tezach stawianych w ostatnim programie

oink_oink
z
youtube.com
dodany: 29.04.2026, 10:46:06
  • 371
  • #
    konfitura
  • #
    strefawolnaodlogiki
  • #
    samochodoza
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
Duszqable
Duszqable 30.04.2026, 11:16:31 via Android
  • 2
@kolonosko: kujek Czarek

2906

Panstwo w Państwie blokuje dodawanie komentarzy pod ostatnim filmem z Konfiturą

Panstwo w Państwie blokuje dodawanie komentarzy pod ostatnim filmem z Konfiturą

Panstwo w Państwie blokuje dodawanie komentarzy pod ostatnim filmem z Konfiturą.

Walldi
z
facebook.com
dodany: 29.04.2026, 10:01:17
  • 254
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    panstwowpanstwie
  • #
    wydarzenia
  • #
    afera
Duszqable
Duszqable 30.04.2026, 09:38:14 via Android
  • 3
@adminek84: Pomijasz tutaj kontekst, który jest najważniejszy w tym wszystkim. Tak jak napisaleś, nawet wezwanie Policji moze byc uznane za zaklocanie spokoju. Tylko dotyczy to sytuacji kiedy wzywasz Policje bez powodu, zeby robić komuś na złość.
Dlatego nie ma mowy, zeby konfiturze można było zarzucić zakłócanie spokoju, bo w pierwszej kolejności to kierowcy nie powinno być na chodniku. Zakłócanie spokoju jest w sytuacji gdzie on bez powodu by zaczepiał ludzi

1325

Jeździł po chodniku i przejściu. Policja zastosowała pouczenie

Jeździł po chodniku i przejściu. Policja zastosowała pouczenie

Mieszkanka Warszawy nagrała kierowcę, który jeździł po chodniku i na ulicę wyjechał sobie przez przejście dla pieszych. Pouczonko. I jak w tym kraju ma być lepiej?

static_blue
z
brd24.pl
dodany: 27.04.2026, 20:38:19
  • 245
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
  • #
    motoryzacja
  • #
    policja
  • #
    samochody
  • #
    kierowcy
Duszqable
Duszqable 28.04.2026, 09:17:00 via Android
  • 2
@SepulkoZnawca: no i to jest problem spowodowany tym, ze Policja nie reaguje kiedy trzeba, a Ty robisz sobie z tego wymówke, bo skoro widzialea jak rowerzysta jechak na pasach bez drogi rowerowej, a Policja nic nie zrobila to znaczy, ze Policja ma nic nie robic kiedy samochod jedzie przez pasy na chodnik.
Otwarty_Sezam
Otwarty_Sezam
26.04.2026, 21:06:35
  • 22
#konfitura #samochodza @konfitura_w_akcji

Jeśli nie rozumiecie dlaczego, niektórzy jak ja, nie przepadają za panem konfiturą oraz jego jeszcze bardziej dożartym koleżką i tym czymś, co tam ostatnio pyskuje w filmiku jak nawiedzone, to wyjaśniam.

Mamy ostatni filmik, Wiertnicza 76 w Warszawie.
Widać wyraźnie, że rodzice nie mają tam jak zostawić samochodu bez naginania prawa. Albo muszą zostawić na podjeździe, blokując wyjazd z bramy sąsiada, albo mają tylko wjazd w
OtwartySezam - #konfitura #samochodza @konfituraw_akcji

Jeśli nie rozumiecie dlaczeg...

źródło: obraz

Pobierz
  • 99
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 27.04.2026, 02:39:02 via Android
  • 0
@Otwarty_Sezam:

Widać wyraźnie, że rodzice nie mają tam jak zostawić samochodu bez naginania prawa.


Masz cały prawy pas od tego. Jaki jest sens czytać dalej ten wysryw jak juz w pierwszych zdaniach kłamiesz?
  • Odpowiedz

1884

Wojewódzki promuje prostytucję, a media z jakiegoś powodu nie są oburzone

Wojewódzki promuje prostytucję, a media z jakiegoś powodu nie są oburzone

Analizujemy wywiad, który Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski przeprowadzili z Leną Polański, pokazując, jak media, internet i język debaty publicznej wpływają dziś na odbiór kontrowersyjnych zjawisk. To opowieść o tym, jak słowa takie jak sukces, przedsiębiorczość, marka osobista, niezależność i...

NWASD
z
youtube.com
dodany: 21.04.2026, 16:06:19
  • 276
  • #
    nwasd
  • #
    onlyfans
  • #
    polska
  • #
    internet
  • #
    youtube
  • #
    polskiyoutube
Duszqable
Duszqable 22.04.2026, 17:36:44 via Android
  • -2
@oligopol: no ale jak byl wywiad z nią w kanale zero to już nie pisałeś, że pisowcy promują ściek xD

529

PKOl nie rozwiąże umowy z Zondacrypto. Olimpijczycy nie mogą wypłacić nagród

PKOl nie rozwiąże umowy z Zondacrypto. Olimpijczycy nie mogą wypłacić nagród

Nie ma podstaw do zerwania umowy sponsorskiej PKOl z Zondacrypto - twierdzi Radosław Piesiewicz.

Edonik
z
rmf24.pl
dodany: 20.04.2026, 17:03:29
  • 68
  • #
    kryptowaluty
  • #
    polska
  • #
    zondacrypto
Duszqable
Duszqable 21.04.2026, 09:52:33 via Android
  • 9
@dune: jakbys nie zauwazyl to slyszysz o tej sprawie tylko dlatego, ze sluzby za rządów Tuska wyłapują takie firmy. Zondacrypto nie powstała wczoraj.
Huptys
Huptys
20.04.2026, 13:04:15
  • 103
#kiszak Dobra dobra dziadek, zawołaj Amandę, żeby ci zrobiła wertykalne ziemniaczki. A nie, czekaj...
https://streamable.com/7gqm8d
Huptys - #kiszak Dobra dobra dziadek, zawołaj Amandę, żeby ci zrobiła wertykalne ziem...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 20.04.2026, 17:34:50 via Android
  • 0
@Huptys: ja nie wierze, ze tyle ludzi sie o to zesrało pod tym wątkiem xD cudowne
  • Odpowiedz

1037

Nie ma aresztu za tortury z Bystrzycy. Sprawcy już śmieją się na wolności :)

Nie będzie aresztu dla czterech osób zatrzymanych w związku z krążącym po sieci brutalnym filmem z Bystrzycy Kłodzkiej, na którym widać mężczyznę oddającego mocz na przerażonego młodego człowieka. Po postawieniu zarzutów trzem mężczyznom i jednej kobiecie prokurator wypuścił ich do domów.

Kowal13
z
tuwroclaw.com
dodany: 17.04.2026, 13:36:03
  • 121
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    afera
  • #
    wykop
  • #
    sadowehistorie
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 16:38:57 via Android
  • -1
Niech mi to ktoś wytłumaczy ale tak na podstawie przepisów prawa, a nie na podstawie emocji, jaka tu jest podstawa do zastosowania aresztu?
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 16:57:41 via Android
  • -27
@jamajskikanion: w Polsce nie ma prawa do samosądów, wiec nie wiem co Cie tak dziwi. Takie wyroki o ktorych mowisz są ekstremalnie rzadkie i budujesz sobie fałszywy obraz rzeczywistoąci, bo tak skandaliczne wyroki są najgłośniejsze. No ale myśle, że ciężko będzie Ci to zrozumieć skoro uważasz, że masz prawo kogoś odstrzelić tylko dlatego, że jest patusem.
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 16:59:45 via Android
  • 1
@turner66i6: to nie jest podstawa do zastosowania aresztu, a do wymierzenia kary. Rozumiesz w ogole do czego sluzy areszt?
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 17:06:41 via Android
  • -14
@Yolo_Ebola_grill: miałbyś racje gdyby tak było za pierwszym spotkaniem, atakują go, on sięga po b--ń, bo ma akurat pod ręką i zabija gościa przypadkiem - to jest obrona konieczna.
Obrony koniecznej nie ma kiedy po kłótni idziesz po b--ń i wracasz do nich na kolejną awanture.
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 17:16:10 via Android
  • -13
@Yolo_Ebola_grill: Przebieg wydarzeń ma tutaj kluczowe zdarzenie, przykro mi ale prawo nie działa życzeniowo. Jeśli wrócił po sprzece w tamtą okolice z bronią to działał z zamiarem ewentualnym, a nie w obronie koniecznej. Nie zgłosił tego na policje, jest byłym wojskowym z trzy letnim doświadczeniem oraz instruktorem strzelectwa, więc on powinien wiedzieć najlepiej, że takie zachowanie będzie uznane za eskalacje. Wszystkie te okoliczności przemawiają na jego niekorzyść. Musisz zrozumieć, że
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 17:23:38 via Android
  • -1
@turner66i6: jeżeli sprawa jest jasna, a na taką wygląda to co ma zabezpieczyć? Ofiara nie zgłosiła tego nigdzie, policja podjeła działania na podstawie filmu, który trafił do sieci. Zidentyfikowali sprawców, zebrali dowody, postawili zarzuty, teraz czeka ich już tylko proces.
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 17:26:17 via Android
  • -13
@LeonL: tak, skąd Ci się wzielo to mataczenie? Mają dowody, sami podjeli dzialania na podstawie filmu, ktory wyciekł do sieci, bo ofiara nie zgłaszała tego na policje. Zidentyfikowali sprawców, zebrali zeznania, mają nagranie, postawili zarzuty. Teraz zostal tylko proces i kara, jaki sens tu ma zastosowanie aresztu?
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 17:42:51 via Android
  • -11
@Yolo_Ebola_grill: no tak, jak idziesz do patusow z karabinem swiadomym tego co sie moze wydarzyć to jest charaktrr nagły xD ja p------e, nie mam pytan.
Życze powodzenia, chciałbym zobaczyć jak bronisz takiej argumentacji w sądzie.

@Velociraptor_w_kubku: dlatego to sie zgłasza na policje, a ludzie nir zgłaszają i płaczą potem w necie, ze policja nic nie robi. Nawet tu masz przykład tego. Ofiara tego NIE ZGŁOSIŁA. Policja zajela sje
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 17:53:32 via Android
  • -1
@turner66i6: łatwo sie używa takich slowek o terroryzowaniu miasta, a to pewnie patola jak w kazdej takiej mniejszej mieścinie gdzie sie najebią, pobiją miedzy sobą, a mieszkańcy to tolerują, bo wolą mieć spokoj zamiast zgłaszać to na policje i potem jest wielkie oburzenie w internecie jak w koncu dochodzi do tragedii.
Duszqable
Duszqable 17.04.2026, 20:45:57 via Android
  • -5
@clown_world_order: jasne, kazdy by chcial, zeby takie smiecie zniknely z otoczenia natychmiast. Tylko moralnosc swoje, a prawo swoje. Areszt to koszt. Jakby każdego tak zamykali to po pierwsze zabrakło by miejsc, a po drugie to byś na wykopie płakał, że idą na to ogromne pieniądze. Tutaj trzeba patrzeć na to jednak troche szerzej.
Duszqable
Duszqable 20.04.2026, 11:22:15 via Android
  • 0
@tom-bee: dokładnie, aresztowac DO WYJAŚNIENIA, a tu masz wszystko wyjaśnione, więc jak chcesz uzasadnic ten areszt? Sytuacja miala miejscr we wrzesniu ubiegłego roku, ofiara nie zglaszala tego na Policje. Zawineli ich tylko dlatego, ze ktos wrzucil ten film do internetu teraz.

ich puścili żeby sobie ułożyli zeznania


Oni już złożyli
enhansa
enhansa
enhansa
15.04.2026, 13:03:46
  • 1070
Nie moge pojąć tych komentarzy "poszedl do domu po b--ń by sprowokować ich i zabić" itp.
Owszem, wrócił do domu, i co z tego? Ma zakaz ponownego wyjścia bo patusy tak powiedziały XD? Chryste gdzie ja zyje.
Chciał se wyjść drugi raz na spacer czy gdziekolwiek to se poszedł. Nawet mógł se pójść posiedziec na ławkę obok tych patusów i dalej jest to legalne i normalne.
Przypominam że patusy go za drugim razem
  • 97
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 15.04.2026, 15:08:31 via Android
  • 6
@enhansa:

Nie moge pojąć tych komentarzy "poszedl do domu po b--ń by sprowokować ich i zabić" itp.

Owszem, wrócił do domu, i co z tego? Ma zakaz ponownego wyjścia bo patusy tak powiedziały XD? Chryste gdzie ja zyje.


Nie, masz zadzwonić po Policje. Obrona konieczna ma miejsce tylko w sytuacji nagłej i bez wyjścia. Jak mógł się oddalić bezpiecznie i poszedł po b--ń, a potem tam wrócił to był przygotowany
  • Odpowiedz
Duszqable
Duszqable 15.04.2026, 15:16:32 via Android
  • 9
@othe2137: ale totalnie nie o to chodzi. Sąd będzie badał przebieg wydarzeń. Borys złamał prawo już na etapie wyjscia z tym AR15 z domu, bo nawet mając zezwolenie to b--ń musi być ukryta.
Sąd nie uzna też argumentacji, że wziął ze sobą b--ń do obrony, bo on nie ma prawa używać jej do obrony. Jedyna sytuacja to tak jak opisałem wcześniej - sytuacja nagła, niespodziewana gdzie nie masz wyjscia i
  • Odpowiedz
Charles_White
Charles_White
Charles_White
15.04.2026, 10:07:56
  • 59
#policja #bystrzycaklodzka #polska

W żadnym wypadku nie była to obrona konieczna. Facet wrócił do domu, wziął b--ń i z zimną krwią zamordował patusa. Oczywiście straty wyceniono wiadomo, bo patus, ale zachowanie sprawcy jest patologiczne.

Oczywiście winę za sytuację ponosi przede wszystkim państwo polskie, policja i system wymiaru sprawiedliwości.

To
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 15.04.2026, 15:06:31 via Android
  • 0
@PiersKurczaka:

perspektywa by ci się zmieniła, gdyby wśród terroryzowanych był np. ktoś z twoich bliskich


Perspektywa by Ci sie zmieniła jakby ten patus był Twoim ojcem. To jest idiotyczny argument. Jest banda pijaków, ktora robi burdy na mieście to dzwonisz po Policje, a nie idziesz po b--ń.
Obrona konieczna jest tylko wtedy kiedy nie masz żadnej innej opcji, łapiesz co masz pod ręką i odstrzelisz napastnika. Sytuacja musi być nagła.
  • Odpowiedz
Styline
Styline
15.04.2026, 09:14:22
  • 668
Ta sytuacja tylko pokazuje ilu patusów mamy tu na wykopie xD Trójka kryminalistów z pobiciami na koncie ( Nawet tego samego dnia kogoś pobili) w końcu trafiła na kogoś kto się postawił i bronił, a wykop olaboga dobrych chłopaków mordujo na ulicy.

Mam nadzieje, że trafi się jakiś sąd z rigczem i dostanie jakiś adekwatnie niski wyrok, bo niestety na uniewinnienie w tym antyludzkim państwie nie ma co liczyć

#polska
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 15.04.2026, 15:03:29 via Android
  • 1
@Styline: każdy sąd go u----e jeśli prawdą jest, że po spinie z nimi poszedl do domu po AR15. Nie wiem jakie fikołki musiałby sędzia popełnić, żeby podciągnąć to pod obrone konieczną.
Przerażające jest to jak wiele osób tutaj broni zabójcy tylko dlatego, że odstrzelił jakiegoś patusa.
Jak miał szanse sie oddalić i zadzwonić po Policje to tak powinien zrobić, a nie wracać tam z bronią palną.
  • Odpowiedz
sforce
sforce
10.04.2026, 09:37:08
  • 154
#gielda ale wszystko żre ( ͡° ͜ʖ ͡°)
sforce - #gielda ale wszystko żre ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: IMG_0195

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Duszqable
Duszqable 13.04.2026, 19:45:46 via Wykop
  • 0
Kiedy zainwestowałeś w XTB?
  • Odpowiedz

2218

Jest zarzut zabójstwa po strzelaninie w Bystrzycy Kłodzkiej

Pokaż treści 18+

Jest zarzut zabójstwa po strzelaninie w Bystrzycy Kłodzkiej

Prokuratura postawiła zarzut zabójstwa mężczyźnie zatrzymanemu po tragicznej strzelaninie w Bystrzycy Kłodzkiej. Podejrzany nie przyznał się do winy i twierdzi, że działał w obronie koniecznej.

Czarnoksieznik
z
wroclaw.tvp.pl
dodany: 12.04.2026, 14:19:35
  • 581
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    wydarzenia
  • #
    dolnyslask
Duszqable
Duszqable 12.04.2026, 17:31:30 via Android
  • 3
@Dominik-95: Problem jest też w tym, że ludzie nie rozumieją na czym polega obrona konieczna. On miał przy sobie b--ń, po co? Jeśli nie wracał lub nie wybierał się właśnie na strzelnice to sąd uzna to za zamiar jej ewentualnego użycia. Świadkowie (czyli te patusy) twierdzą, że wiedział o awanturze i specjalnie tam poszedł. Inne informacje mówią, że poszedł tylko do sklepu, a tu sąd też zapyta "po co Panu
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 15
  • Strona 1 z 15
  • >

Duch

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.07.2020

    Komentator
  • Farciarz
    od 27.09.2020

    Farciarz
  • Rocznica
    od 31.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.03.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking