Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko195
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Hauleth

Hauleth

Dołączył 13 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 14741
  • Znaleziska 4735
  • Mikroblog 10006
  • Obserwujący 35
  • Obserwowane 32
l.....s
konto usunięte 24.10.2024, 21:45:19
  • 0
Mirki mam taki mały problem ale bardziej natury czysto ludzkiej. Otóż dostałem kilka dni temu nowy PR do swojego projektu open source, ale raczej będę zmuszony go odrzucić no bo tak:
- nie działa
- kod jest c-----o napisany
- w ogóle się nie wpisuje w obowiązujące konwencje (tu akurat trochę moja wina, mogłem lepiej napisać dokumentację)
- zaproponowane featury i tak będą bezużyteczne w nowym releasie

No
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 25.10.2024, 10:56:13 via Wykop
  • 0
@lossless:

Sorry, but I this code doesn't work for me. Also, a lot of these features will be obsolete in next release, so keep eye on that. I am going to close it, but if you will still see need for it after new release and you will make this code pass test suite, then feel free to open new PR.
  • Odpowiedz

875

Free Software Is Under Attack!

Free Software Is Under Attack!

Lewaki chcą się pozbyć Stallmana i obecnego zarządu FSF, żeby przejąć fundację i wpłynąć na zmianę kierunku open source, zastępując go ethical source. Wideo po angielsku, 32 minuty.

77adam
z
youtube.com
dodany: 19.10.2024, 11:55:05
  • 177
  • #
    opensource
  • #
    linux
  • #
    lewactwo
  • #
    oprogramowanie
Hauleth
Hauleth 19.10.2024, 18:44:18 via Wykop
  • -4
Nie próbują zniszczyć, tylko Stallman niczym Korwin normalizuje pedofilię pisząc przykładowo:

It sounds horrible: “UN peacekeepers accused of child rape in South Sudan.” But the article makes it pretty clear that the “children” involved were not children. They were teenagers.


https://stallman.org/archives/2018-mar-jun.html#30_April_2018_(UN_peacekeepers_in_South_Sudan)
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:02:05 via Wykop
  • 1
@osetnik: masz w podlinkowanym artykule

wyrażał poparcie dla Epsteina; twierdzi, że nie da się molestować bez dotykania (w kontekście lekarza, który nadużywał pozycji by nieadekwatnie dotykać i podglądać podopiecznych); twierdzi, że skoro potrzebna była pomoc psychologiczna by ktoś mógł opowiedzieć ot tym, że był molestowany przez ojca, oznacza, że te zeznania nie są ważne; twierdzi, że wymuszanie pocałunków to nie jest nadużyciem seksualnym; s--s ze śpiącą
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:11:30 via Wykop
  • -1
@mvmxks: dla mnie FSF dawno już przestało być jakąkolwiek organizacją mającą sens. Ich podejście do "wolności" jest IMHO totalnie absurdalne (np. narzekanie na Debiana, że udostępniają w repozytorium zamknięte sterowniki by użytkownicy mogli używać WiFi). Podejście, że z jakiegoś powodu lepiej jest kiedy zamknięte oprogramowanie nie powstaje, niż to, że powstaje więcej otwartego oprogramowania (np. casus LLVM).

Obecne FSF to jest fanklub RMS i jest oderwane od rzeczywistości. RMS
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:13:45 via Wykop
  • -1
@fervi: ale to przecież nie RMS go utrzymuje…
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:17:05 via Wykop
  • -1
@kwanty: tutaj nawet nie jest mowa o Free/Open Software, a o jednej organizacji, Free Software Foundation, a przede wszystkim o jednym konkretnym członku jej zarządu.
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:22:06 via Wykop
  • -1
@fervi: nie on jeden. Do tego to, że kiedyś je utrzymywał i tworzył nie oznacza, że to daje mu prawo do bycia w zarządzie i de facto psucia wizerunku całej organizacji poprzez swoje wypowiedzi. Zasłużył się kiedyś, ale FLOSS wygrało, obecnie nawet MS jest po tej stronie i teraz RMS i FSF to "old man yells at clouds" i rzucają tezy jak to, że "systemy używające zamkniętych sterowników są nieetyczne".
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:31:12 via Wykop
  • -1
Tymczasem "bardziej prawicowa" organizacja Open Source Initiative już w 2021 roku mówiła, że jest przeciwko przywróceniu RMS do zarządu FSF.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 19:03:38 via Wykop
  • 0
@mvmxks: Tak, ale rozchodzi się o to, że mam wrażenie, że jedyną ideą w tym co FSF głosi jest:

Nie chcemy więcej oprogramowania własnościowego.


Natomiast ja jestem bardziej
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 19:05:40 via Wykop
  • 0
@fervi: Ale nikt nie mówi o zamkniętych systemach, tylko o tym, że ludzie chcą używać *działającego* sprzętu. Zwłaszcza osoby nietechniczne mają po prawdzie w rzyci dostęp do kodu źródłowego, bo nic im on nie da. To czego użytkownik oczekuje to:

- działające oprogramowanie
- rozwijane oprogramowanie

Co mi po otwartym systemie operacyjnym, jak moja karta WiFi czy karta graficzna z nim nie działa?
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 05:58:12 via Wykop
  • 0
@fervi: to prawda, ale tutaj dochodzimy do clou sprawy:

Ja walczę o to by było więcej użytkowników i więcej oprogramowania wolnego/otwartego, i jestem w stanie osiągnąć ten cel nawet poprzez zwiększenie ilości zamkniętego oprogramowania.

FSF i Ty walczycie by było mniej zamkniętego oprogramowania, nawet kosztem liczby użytkowników i powstawania nowego otwartego oprogramowania.

David Chisnall ma na ten temat bardzo dobry artykuł.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 06:00:45 via Wykop
  • -1
@mvmxks: David Chisnall ma bardzo dobry artykuł na temat podejścia FSF. Ja się zgadzam z Davidem tutaj - FSF poprzez swój ideologiczny upór robi niedźwiedzią przysługę, bo zamiast walczyć o więcej oprogramowania otwartego, walczą o mniej oprogramowania własnościowego.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 06:53:33 via Wykop
  • -1
@osetnik: RSM nie jest oskarżany o g---t, a jego wypowiedzi nt. normalizacji gwałtu, seksu z nieletnimi, nadużyć seksualnych, etc.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 06:54:35 via Wykop
  • -1
@who_he_is: jest atakowany za normalizację seksu z nieletnimi, wypowiedzi nt. gwałtów, obronę Epsteina i inne tego typu rzeczy.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 08:40:49 via Wykop
  • -1
@osetnik: "sexual misconduct" to nie jest g---t, a nadużycie seksualne.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 09:29:24 via Wykop
  • -1
@osetnik: bo nie jest to karalne, tylko jest to zachowanie niemoralne i nieprzystające do osoby na stanowisku kierowniczym w organizacji jak FSF. Do tego wypowiedź jak poniższa:

I saw her experiment once. She actually typed Ctrl+V to scroll the screen. But I think that– at that point that’s like having kissed, so she’s still a virgin for now. [Stallman approaches the girl and places a hand on her shoulder.]
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 09:55:06 via Wykop
  • -1
bo Ty tak powiedziałeś?


@osetnik: nie, bo jak sam zauważyłeś, nie ma postępowania kryminalnego.

lewaki i moralność. A to dobre!


Ostre słowa o RMS…
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 11:08:42 via Wykop
  • -1
Chyba że typowo judaistyczną, sowiecką etykę sytuacyjną nazywasz "moralnością".


@osetnik: Co? FSF jest organizacją, która właśnie walczy o "moralne oprogramowanie".

Sexual misconduct to przestępstwo.


Przeczytałeś przepis jaki wstawiłeś? To dotyczy osób, które występują z pozycji władzy nad inną osobą, cyt. "tacy jak nauczyciele, pastorzy, lekarze, którzy podejmują czynności seksualnych wobec osoby będących pod ich władzą".
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 11:39:39 via Wykop
  • -1
@osetnik: nie jest prezesem, tylko członkiem zarządu jak już. A zasadniczą rzeczą jest to, że swoje zachowania kierował nie do osób, które były pod jego "władzą", przynajmniej nie wg struktur prawnych.

Poza tym bawi mnie, że ludzie narzekają na "lewary"/"lewaków"/etc. jednocześnie broniąc RMS, który w 100% by się z nimi nie zgadzał, bo sam jest zdecydowanie bardziej "na lewo". Krytykuje Muska, używa ciekawych eufemizmów wobec Trumpa.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 16:08:03 via Wykop
  • -1
Bo wiesz, fajnie napisać ile stracił Linux na tym.


@fervi: jeśli tak to zrozumiałeś, to źle zrozumiałeś autora. Chodzi o to, nie że Linux jako projekt coś stracił, tylko, że założenie licencji GPL jako licencji, która ma w założeniu zwiększać ilość wolnego oprogramowania, nie działa tak po prawdzie, czego przykładem jest właśnie Google File System. Google trochę dołożyło do Linuksa, ale większość "interesującego" kodu dalej pozostała zamknięta. Więc co z tego,
Hauleth
Hauleth 22.10.2024, 10:56:05 via Wykop
  • -1
Ale to norma (co pewnie potwierdzisz), że z grubsza tworzenie oprogramowania open source to frajerstwo


@fervi: Nie potwierdzę, bo obecnie pracuję w firmie, która ma wszystko corowe jako open source i dalej się wszystko ładnie rozwija i płacą też nieźle. Wszystko na licencjach liberalnych.
Hauleth
Hauleth 23.10.2024, 13:24:55 via Wykop
  • 0
@fervi: tylko po prawdzie dla większości użytkowników GPL nic nie znaczy. Bo albo nie mają wiedzy albo zasobów by korzystać z praw nadanych przez GPL. A nie daj borze udostępnisz komuś taki projekt i wtedy to *Ty* jesteś odpowiedzialny za dostarczenie mu również źródeł. A jak chcesz być maliciously compliant, to możesz mu wysłać kod wydrukowany na papierze.
Hauleth
Hauleth 23.10.2024, 18:22:36 via Wykop
  • 0
Licencja ma sens jeśli coś tworzysz używając projektu na GPL i największy problem mają firmy, które chcą wziąć pracę projektu / wielu projektów, "zmielić" swoim kodem, czerpać z tego zyski i profity. I ja to rozumiem, bo po co tworzyć coś, jak ktoś napisał.


@fervi: tylko, że w dobie internetu GPL traci sens, bo dalej możesz wziąć taki kod i zrobić go zamkniętym
Hauleth
Hauleth 24.10.2024, 10:15:28 via Wykop
  • 0
@fervi: tak, tylko kradzież jest kradzieżą, i jest złamaniem licencji. Powyższe przykłady nie łamią licencji w żaden sposób.
Hauleth
Hauleth 24.10.2024, 10:49:20 via Wykop
  • 0
@fervi: nieprawda, jeśli weźmiesz kod na GPLu i go użyjesz w swoim projekcie to nie musisz go udostępniać go wszystkim. Musisz go udostępnić tylko i wyłącznie osobom, którym ten projekt udostępniasz. Jeśli to jest projekt wewnątrz firmy - nie musisz udostępniać, jeśli to jest projekt na serwerze - nie musisz udostępniać, jeśli sprzedasz komuś aplikację, to tylko tej osobie musisz udostępnić, nikomu innemu nie masz takiego obowiązku.
Hauleth
Hauleth 25.10.2024, 10:46:46 via Wykop
  • 0
@fervi: No tylko obecnie większość projektów coraz częściej to są głównie aplikacje webowe/sieciowe/etc. Nie udostępniasz nikomu projektu jako takiego, tylko udostępniasz sam interfejs. W takim wypadku GPL traci sens istnienia po prawdzie.
Milo900
Milo900
Milo900
17.10.2024, 12:57:18
  • 1
#programowanie #programista15k #pracait

Jezeli mam baze danych ktorej tabele maja nawet 100k rekordow to jestem

  • juniorem 13.2% (23)
  • midem 2.9% (5)
  • seniorem 13.8% (24)
  • debilem, 70.1% (122)

Oddanych głosów: 174

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 17.10.2024, 14:34:21 via Wykop
  • 1
@Milo900: a co ma ilość rekordów do seniority?
  • Odpowiedz
Romska_Palo_Ul_Laputa
Romska_Palo_Ul_Laputa
17.10.2024, 08:02:37
  • 40
Wczoraj późno w nocy jeden koleś (nicka nie pamiętam) chciał być jak drugi JamesJoyce i ponarzekać jakim to jest zajebistym rekruterem a kandydaci słabi. A że akurat trafił na moją działkę, to mu wytknąłem, że mądrzy się niepotrzebnie (używanie słów typu "krotka" zamiast powszechnie znanego w C# Tuple), przedkładanie własnych syntactic sugarów nad inne (FluentApi vs stare, dobre atrybuty) itp.
Do tego uznał, że stack z 2018 r. czyli React + C#
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 17.10.2024, 09:48:19 via Wykop
  • 0
@Romska_Palo_Ul_Laputa: Brak clouda to "śmieciowy stack"?
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 17.10.2024, 10:05:41 via Wykop
  • 0
@Romska_Palo_Ul_Laputa:

1. SQL też może być dobrze płatny.
2. Cloud nowoczesny? IMHO nie do końca i nie zawsze.
3. Tak, "pałuję się z SQLem" i zarabiam na tym nie najgorzej. I patrząc po popularności Supabase będę zarabiał na tym więcej.

A patrząc po popularności NewSQLi i tym co się dzieje w Postgresie, to raczej SQL nigdzie się nie wybiera.
  • Odpowiedz
ChillExecutiveOfficer
ChillExecutiveOfficer
ChillExecutiveOfficer
10.10.2024, 22:08:06
  • 0
<path stroke=
a ja udaru to dostaję jak patrzę na ten kod

#programowanie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 11.10.2024, 11:54:03 via Wykop
  • 2
@ChillExecutiveOfficer: Piszesz SVG z palca?
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 11.10.2024, 19:06:34 via Wykop
  • 0
@ChillExecutiveOfficer: bo <path stroke= to jest właśnie SVG
  • Odpowiedz
paxtax
paxtax
paxtax
11.10.2024, 07:11:58
  • 0
#linux coraz mniej pasjonatów do rozwijania tego wszystkiego

#programowanie
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 11.10.2024, 11:51:28 via Wykop
  • 0
@paxtax: Czy ja wiem czy coraz mniej. Po prostu wielu z nich znajduje potem zatrudnienie w firmach, które potem płacą za rozwój Linucha.
  • Odpowiedz
vestige
vestige
vestige
11.10.2024, 11:02:54
  • 0
Macie jakiś pomysł albo macie jakieś miejscówki, gdzie mógłbym pojechać na 3 dni, zamknąć się i pracować bez żadnych przeszkadzajek?
W domu mam niby takie warunki, ale chce się odciąć totalnie i wejść w deepwork. Jako że chce takie coś zrobić w listopadzie to pracowałbym głównie popołudnia/wieczora, a z rana, żebym miał jakieś atrakcje typu przejść się gdzieś, oczyścić głowe, może jakaś sauna/basen/termy.

Jakieś pomysły?

Taguje #programista15k #programowanie bo projekt dotyczy
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 11.10.2024, 11:17:13 via Wykop
  • 0
@vestige: dowolny hotel? Pojedź sobie do Portugalii czy gdzieś gdzie chcesz.
  • Odpowiedz
Ksiega_dusz
Ksiega_dusz
10.10.2024, 08:23:19
  • 4
Czy programista pracujący w Sprintach w korporacji jest w stanie osiągnąć takie zarobki jak lekarz?

#pracait #programowanie #programista15k #java #korposwiat
Ksiega_dusz - Czy programista pracujący w Sprintach w korporacji jest w stanie osiągn...

źródło: IMG_2322

Pobierz

Odpowiedź

  • Nie 57.6% (118)
  • Tak 34.6% (71)
  • Ciężko powiedzieć 7.8% (16)

Oddanych głosów: 205

  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 10.10.2024, 16:14:58 via Wykop
  • 0
@Ksiega_dusz: Jest w stanie, ale przy pracy dla zachodnich firm remote. W PL może być ciężej.
  • Odpowiedz
cl_master
cl_master
09.10.2024, 19:00:30
  • 0
Mircy ankieta

#programowanie #naukaprogramowania #kiciochpyta

Używasz VPNa?

  • Tak 34.2% (26)
  • Nie 65.8% (50)

Oddanych głosów: 76

  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 10.10.2024, 08:26:44 via Wykop
  • 0
@cl_master: zależy do czego. Do normalnego przeglądania - nie na choooj. Do łączenia się z VPSem - a i owszem (Tailscale).
  • Odpowiedz
important_sample
important_sample
09.10.2024, 04:10:21
  • 1663
Odwrotna notacja polska i stos

#matematyka #ciekawostki #popularnonaukowe #gruparatowaniapoziomu

#mathsamples #cssamples (tagi do obserwowania)

Kojarzycie
important_sample - Odwrotna notacja polska i stos

#matematyka #ciekawostki #popularn...

źródło: 3ce932a2f371acfc690c0d739f3414fff52285c545b598f869b8aed3ab19e5b7

Pobierz
  • 113
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 09.10.2024, 18:55:56 via Wykop
  • 0
@important_sample: Jeszcze jedna istotna rzecz. Początkowo PN powstało nie dla arytmetyki, a dla logiki. Więc masz np. Kpq jako "koniunkcja p i q" (infiksowy zapis p ∧ q). W liceum było to dość przydatne jak się chciało rozpisać jakieś bardziej rozbudowane wyrażenia.
  • Odpowiedz
KingaM
KingaM
09.10.2024, 15:57:32
  • 0
W sumie ostatnio czytałam że np ZFS alokuje chyba z defaultu 1/32 miejsca żeby mieć miejsce na metadane tego typu, co za brak wydajności #programowanie a te wszystkie synology na kiju nasy tak go lubią że niby niezadwodny i łatwo odzyskiwalny a tu taki lapsus #komputery
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 09.10.2024, 18:46:55 via Wykop
  • 0
@KingaM: Synology IIRC używa btrfs. Ale ogólnie to w czym problem? Bo w przypadku takich systemów plików jak ZFS to ważniejsza jest niezawodność niż to, że ileś przestrzeni dyskowej potrzeba na jakieś dodatkowe dane. Przestrzeń dyskowa jest tańsza niż utrata trzymanych danych.
  • Odpowiedz
adrian1207
adrian1207
adrian1207
07.10.2024, 10:16:49
  • 0
Hej Mirki #sysops i #serwery lub może trochę #programowanie - mam pytanko, odpalam sobie czasami jakieś swoje małe sideprojekty głównie w stacku LAMP/LEMP, w tej chwili robię to na małych VPSach w DigitalOcean, ale pusty MySQL potrafi zabić te maszynki po parę dolców z 1GB ramu i to się już robi problematyczne. Zastanawiam się nad zakupem fizycznego dedyka na OVH i korzystaniem z wirtualizacji, bo z
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 07.10.2024, 10:18:31 via Wykop
  • 0
@adrian1207: osobny serwer na DB?
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 07.10.2024, 10:24:33 via Wykop
  • 0
@adrian1207: gdzie masz takie drogie VPSy? Do tego masz pełno firm oferujących hosting DB za Ciebie. Jak jesteś skłonny porzucić MySQL na rzecz czegoś porządniejszego, to masz np. Supabase gdzie masz darmowe 500 MB na DB i nie musisz się niczym przejmować.
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 07.10.2024, 10:26:07 via Wykop
  • 0
@adrian1207: do tego jeszcze zamiast do każdego projektu stawiać osobną maszynę na DB, to stawiasz jedną większą maszynę na DB i wszystkie sideprojekty się do niej podłączają.
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 07.10.2024, 10:53:28 via Wykop
  • 0
@adrian1207: A proszę, masz np. Hetzner Cloud
Hauleth - @adrian1207: A proszę, masz np. Hetzner Cloud

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 07.10.2024, 10:53:44 via Wykop
  • 1
@adrian1207: Albo OVH, który już sam wspomniałeś
Hauleth - @adrian1207: Albo OVH, który już sam wspomniałeś

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
biaukowe
biaukowe
07.10.2024, 09:37:45
  • 2
uwaga, siusiajerek rozpoczyna walkę o 40 euro dniówki!

#biedakikodoklepaki #programowanie #bekazprogramistow
biaukowe - uwaga, siusiajerek rozpoczyna walkę o 40 euro dniówki!

#biedakikodoklepak...

źródło: Screenshot 2024-10-07 at 11.36.33

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 07.10.2024, 10:17:40 via Wykop
  • 0
@biaukowe: Dodatkowe czy w całości?
  • Odpowiedz
Milo900
Milo900
Milo900
05.10.2024, 15:53:47
  • 8
xD

#programowanie #programista15k #pracait
Milo900 - xD

#programowanie #programista15k #pracait

źródło: temp_file8768508350501729022

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 05.10.2024, 16:04:02 via Wykop
  • 1
@Milo900: Odpowiadam

Trzeba być w tym dobrym


Dziękuję za udział w kursie, 2137 PLN się należy. Fakturka będzie na majlu
  • Odpowiedz
KarnetNaGlony
KarnetNaGlony
03.10.2024, 19:06:20
  • 207
#programowanie
KarnetNaGlony - #programowanie

źródło: temp_file1674319851572850762

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 04.10.2024, 06:57:38 via Wykop
  • 0
@Yoggi: to też nie do końca prawda. .gitignore po prostu powoduje, że jeśli plik nie jest śledzony przez Gita to będzie *domyślnie* ignorowany przy poleceniach git add oraz git status.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14
  • Strona 6 z 14
  • >
  • Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
  • https://hauleth.dev

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.10.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.07.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 18.01.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.02.2014

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl