Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko213
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Hauleth

Hauleth

Dołączył 14 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 14300
  • Znaleziska 4131
  • Mikroblog 10169
  • Obserwujący 35
  • Obserwowane 32
DOgi
DOgi
10.11.2024, 16:29:30
  • 1
#programowanie #programista15k #devops #kiciochpyta
Jaką wiedzę techniczną powinien posiadać mid level DevOps w 2024/2025 roku? Z jakimi zadaniami ma na co dzień co czynienia? Odrzućmy całkowicie kwestie legacy - powiedzmy, że będziesz szukał pracy w jakimś nowym startupie, które korzysta z technologii bleeding edge.
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 10.11.2024, 17:27:01 via Wykop
  • 1
@DOgi: Wygląda sensownie ta lista, ale ja bym po prawdzie bardziej się skupił na tym co jest po - niż na konkretnych programach, bo większość z nich ma alternatywy i część firm będzie używać innych rozwiązań, a nie tylko to co tutaj wymienione. Np. zamiast Dockera masz chociażby Podmana, zamiast Prometheusa może być np. InfluxDB, alternatywą dla Grafany jest np. Graphite, Terraform vs Pulumi, Ansible vs Puppet vs Chef, vs
  • Odpowiedz
Dejdwid96
Dejdwid96
09.11.2024, 09:27:29
  • 1
Regular expressions
#naukaprogramowania #programowanie #programista15k

Regular Expression

  • Kocham 21.4% (37)
  • Nienawidzę 23.1% (40)
  • toleruje 55.5% (96)

Oddanych głosów: 173

  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 09.11.2024, 09:36:47 via Wykop
  • 1
@Dejdwid96: zależy co robisz i czy to jest rzeczywiście wyrażenie regularne (bo część bibliotek pozwala pisać wyrażenia, które nie są regularne).
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 09.11.2024, 12:12:00 via Wykop
  • 2
@MilionoweMultikonto: parsery
  • Odpowiedz
Hauleth
Hauleth 09.11.2024, 12:20:00 via Wykop
  • 1
@Jacek12: Nawet tamten nie jest zgodny w 100% z RFC. Natomiast ja najczęściej używam [^@]@[^@] (aka, email ma przynajmniej 1 małpę, która nie sąsiaduje z inną małpą).
  • Odpowiedz
pink-parrot
pink-parrot
08.11.2024, 14:14:27
  • 0
Zaletą programowania w niszowych językach jest to że wiesz jak tylko gdzieś na świecie się otwiera stanowisko. Wadą jest to że dzieje się to raz na dwa lata xD

#programowanie
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 08.11.2024, 15:26:56 via Wykop
  • 1
@pink-parrot: jednocześnie jak już się otwiera, to zazwyczaj za dobrą kasę, no i można wtedy łatwo "po znajomości" zdobyć robotę
  • Odpowiedz
rukh
rukh
08.11.2024, 15:21:59
  • 1
Renderowanie fontów o wielkości 9px / 10px w aplikacjach opartych na Chromium kontra Firefox.
Co sądzicie?
Jakich czcionek używacie?
Jaki font uważacie, że jest najczytelniejszy?

Ja najchętniej wybieram Consolas jako monospace, do programowania.
rukh - Renderowanie fontów o wielkości 9px / 10px w aplikacjach opartych na Chromium ...

źródło: Chromium Firefox 10px font comparison

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 08.11.2024, 15:25:37 via Wykop
  • 0
@rukh: Ale najczytelniejszy do czego? Każdy font ma swoje zastosowanie i użycie. W dobrym kontekście to nawet Comic Sans będzie dobrze wyglądał.
  • Odpowiedz
placebo_
placebo_
08.11.2024, 10:28:32
  • 1
Jakie narzędzie do CI/CD polecacie? Biorąc pod uwagę cenę, prostotę i elastyczność. #programowanie #devops #cicd

CI/CD

  • Jenkins 22.7% (17)
  • CircleCI 4.0% (3)
  • GH actions 37.3% (28)
  • Gitlab CI/CD 25.3% (19)
  • inne 10.7% (8)

Oddanych głosów: 75

  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 08.11.2024, 11:21:32 via Wykop
  • 1
@placebo_: ale czego potrzebujesz? Self-hosted, managed, jak bardzo zintegrowane z forge (i jakim forge), czy ma być tylko CI/CD, czy ogólny task runner, jakie OSy potrzebujesz wspierać?
  • Odpowiedz
ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
06.11.2024, 19:41:06
  • 1
Czy w VS Code da się w dokumencie markdown umieścić obrazki z różnych miejsc na dysku? Po kilku godzinach prób różnych addonów okazuje się że to niemożliwe w 2024 roku. Mimo że inne programy robią to od zawsze (-‸ლ)
#programowanie #linux #windows
ewolucja_myszowatych - Czy w VS Code da się w dokumencie markdown umieścić obrazki z ...

źródło: images

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 07.11.2024, 07:17:14 via Wykop
  • 1
@ewolucja_myszowatych: co rozumiesz przez "z różnych miejsc na dysku"? I Markdown to nie program, w dokumencie może *linkować* obrazki, a nie je "umieszczać".
  • Odpowiedz
Dejdwid96
Dejdwid96
05.11.2024, 15:28:28
  • 2
Przecież TypeScript jest niemal identyczny jak JavaScript, po co było go oddzielać?
#programowanie
#naukaprogramowania
#programista15k
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 05.11.2024, 15:33:37 via Wykop
  • 0
@Dejdwid96: TS jest teoretycznie nadzbiorem JSa, czyli każdy program w JSie powinien być poprawnym kodem w TSie (AFAIK nie do końca tak jest, ale mówię o założeniach), ale tutaj chodzi właśnie o te rozszerzenia. TS dodaje gradual typing to JSa co jest jego główną zaletą.
  • Odpowiedz
poniekont
poniekont
04.11.2024, 05:28:17
  • 0
Mam pytanko jaki kurs i język programowania wybrać? Pracuje w IT, powiedzmy że mam smykałkę do szybkiego uczenia się i nie zawsze mam czas. Z góry dzięki za odpowiedzi.
#pytanie #pytaniedoeksperta #programowanie #pracait
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 04.11.2024, 12:22:13 via Wykop
  • 1
@poniekont: Zobacz sobie parę różnych języków i zobacz co Ci się spodoba.
  • Odpowiedz
martinez11033
martinez11033
martinez11033
31.10.2024, 06:58:49
  • 12
Czy nielegalne pobranie mojego DNA i zrobienie na jego podstawie mojej kopii 1:1 (mojego klona) to piractwo? Mam prawa iść do sądu o nielegalne używanie mojego kodu genetycznego?

Załóżmy że ta firma co zrobiła mojego klona sprzedaje go jako niewolnika do domu. I ten niewolniczy klon jest najlepszy i zaczyna być hitem sprzedażowym ( bo ja nie dość że ładny to jeszcze robotny). To czy mam prawo domagać się części zysków?

#
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 31.10.2024, 08:32:04 via Wykop
  • 1
@martinez11033: w EU nie jest to legalne, bo DNA jest daną osobową.
  • Odpowiedz
aptitude
aptitude
31.10.2024, 08:24:32
  • 0
Wow, Zed naprawdę się postarał, można teraz bez problemu edytować kod po SSH.
Po prostu wpisujecie path do waszego serwera i bingo zed ssh://my-host/~/code/zed
Nawet VScode tego nie ma. Ale nadal jakoś wole VScode :/

Da się jakos coś pobobnego na VScode zrobić? Bez montowania za pomocą sshfs?
Teraz tak robie:
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 31.10.2024, 08:31:01 via Wykop
  • 0
Nawet VScode tego nie ma


@aptitude: Co tutaj robi "nawet"? Przecież ta funkcjonalność jest w edytorach starszych niż większość Wykopków.
  • Odpowiedz
Dejdwid96
Dejdwid96
30.10.2024, 08:18:08
  • 0
Jak prawidłowo nazywać Git commity i co jaki czas je robić? Możecie dać przykład?
#programowanie #naukaprogramowania #programista15k
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 30.10.2024, 08:41:22 via Wykop
  • 2
@Dejdwid96: teraz na serio

- Robisz jak często Ci się podoba
- Przed wysłaniem ich do merge robisz rebase albo git reset i potem commitujesz sobie z ładnym opisem i tytułem
- https://www.conventionalcommits.org/en/v1.0.0/ - ja używam tego, ale z pewną zmianą, bo używam ft zamiast feat, bo marnowanie dwóch dodatkowych znaków (z limitu 72 w tytule) na nic nie znaczący tag jest IMHO bezsensowne
  • Odpowiedz
BlackpillMonster
BlackpillMonster
29.10.2024, 07:47:44
  • 2
Wczoraj kolega z zespołu (kontraktor na B2B) siedział do godziny 20 i pushował kod do repo. Teraz (godzina 8:45) widzę że jest już online i robi to samo. Czy to normalne?

#programista15k #programowanie #pracait #korposwiat
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 29.10.2024, 11:40:04 via Wykop
  • 0
@BlackpillMonster: może ma np. teraz wenę. Czasem miałem tak, że przez N dni nic, a potem ruchanie commitów na potęgę bo przyszła wena.
  • Odpowiedz
Molar7017
Molar7017
Molar7017
29.10.2024, 11:32:47
  • 0
Dla osoby, która w pracy dużo pisze, jakie przełączniki w #klawiaturamechaniczna będą najlepsze i dlaczego?

#pytanie #pracbaza #programista15k
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 29.10.2024, 11:37:39 via Wykop
  • 2
@Molar7017: takie jakie lubisz i nie przeszkadzają osobom wokół Ciebie. Jeden będzie lubił liniowe, inny tactile, a jeszcze inny walnie cewkę do beamspringa bo za cicha.
Hauleth - @Molar7017: takie jakie lubisz i nie przeszkadzają osobom wokół Ciebie. Jed...
  • Odpowiedz
Piec_kaflowy_rozowy
Piec_kaflowy_rozowy
25.10.2024, 11:40:21
  • 0
Mirki znacie jakiś hosting dzięki będe mógł udostępnić kod w plain tekst do skopiowania?
Czasami ludzie nie chcą pobierać żadnego pliku bo się boją.A ja chce udostępnić krótki kawałek kodu tak żeby jego składnia, akapity i reszta nie uległy zmianie.
Coś na wzór #streamable na który się coś wrzuca a później udostępnia się tylko link.
#hosting #programowanie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 25.10.2024, 11:42:53 via Wykop
  • 4
@Piec_kaflowy_rozowy: dowolny pastebin? GitHub Gists?
  • Odpowiedz
l.....s
konto usunięte 24.10.2024, 21:45:19
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hauleth
Hauleth 25.10.2024, 10:56:13 via Wykop
  • 0
@lossless:

Sorry, but I this code doesn't work for me. Also, a lot of these features will be obsolete in next release, so keep eye on that. I am going to close it, but if you will still see need for it after new release and you will make this code pass test suite, then feel free to open new PR.
  • Odpowiedz

875

Free Software Is Under Attack!

Free Software Is Under Attack!

Lewaki chcą się pozbyć Stallmana i obecnego zarządu FSF, żeby przejąć fundację i wpłynąć na zmianę kierunku open source, zastępując go ethical source. Wideo po angielsku, 32 minuty.

77adam
z
youtube.com
dodany: 19.10.2024, 11:55:05
  • 177
  • #
    opensource
  • #
    linux
  • #
    lewactwo
  • #
    oprogramowanie
Hauleth
Hauleth 19.10.2024, 18:44:18 via Wykop
  • -4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:02:05 via Wykop
  • 1
@osetnik: masz w podlinkowanym artykule

wyrażał poparcie dla Epsteina; twierdzi, że nie da się molestować bez dotykania (w kontekście lekarza, który nadużywał pozycji by nieadekwatnie dotykać i podglądać podopiecznych); twierdzi, że skoro potrzebna była pomoc psychologiczna by ktoś mógł opowiedzieć ot tym, że był molestowany przez ojca, oznacza, że te zeznania nie są ważne; twierdzi, że wymuszanie pocałunków to nie jest nadużyciem seksualnym; s--s ze śpiącą
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:11:30 via Wykop
  • -1
@mvmxks: dla mnie FSF dawno już przestało być jakąkolwiek organizacją mającą sens. Ich podejście do "wolności" jest IMHO totalnie absurdalne (np. narzekanie na Debiana, że udostępniają w repozytorium zamknięte sterowniki by użytkownicy mogli używać WiFi). Podejście, że z jakiegoś powodu lepiej jest kiedy zamknięte oprogramowanie nie powstaje, niż to, że powstaje więcej otwartego oprogramowania (np. casus LLVM).

Obecne FSF to jest fanklub RMS i jest oderwane od rzeczywistości. RMS
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:13:45 via Wykop
  • -1
@fervi: ale to przecież nie RMS go utrzymuje…
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:17:05 via Wykop
  • -1
@kwanty: tutaj nawet nie jest mowa o Free/Open Software, a o jednej organizacji, Free Software Foundation, a przede wszystkim o jednym konkretnym członku jej zarządu.
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:22:06 via Wykop
  • -1
@fervi: nie on jeden. Do tego to, że kiedyś je utrzymywał i tworzył nie oznacza, że to daje mu prawo do bycia w zarządzie i de facto psucia wizerunku całej organizacji poprzez swoje wypowiedzi. Zasłużył się kiedyś, ale FLOSS wygrało, obecnie nawet MS jest po tej stronie i teraz RMS i FSF to "old man yells at clouds" i rzucają tezy jak to, że "systemy używające zamkniętych sterowników są nieetyczne".
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 15:31:12 via Wykop
  • -1
Tymczasem "bardziej prawicowa" organizacja Open Source Initiative już w 2021 roku mówiła, że jest przeciwko przywróceniu RMS do zarządu FSF.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 19:03:38 via Wykop
  • 0
@mvmxks: Tak, ale rozchodzi się o to, że mam wrażenie, że jedyną ideą w tym co FSF głosi jest:

Nie chcemy więcej oprogramowania własnościowego.


Natomiast ja jestem bardziej
Hauleth
Hauleth 20.10.2024, 19:05:40 via Wykop
  • 0
@fervi: Ale nikt nie mówi o zamkniętych systemach, tylko o tym, że ludzie chcą używać *działającego* sprzętu. Zwłaszcza osoby nietechniczne mają po prawdzie w rzyci dostęp do kodu źródłowego, bo nic im on nie da. To czego użytkownik oczekuje to:

- działające oprogramowanie
- rozwijane oprogramowanie

Co mi po otwartym systemie operacyjnym, jak moja karta WiFi czy karta graficzna z nim nie działa?
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 05:58:12 via Wykop
  • 0
@fervi: to prawda, ale tutaj dochodzimy do clou sprawy:

Ja walczę o to by było więcej użytkowników i więcej oprogramowania wolnego/otwartego, i jestem w stanie osiągnąć ten cel nawet poprzez zwiększenie ilości zamkniętego oprogramowania.

FSF i Ty walczycie by było mniej zamkniętego oprogramowania, nawet kosztem liczby użytkowników i powstawania nowego otwartego oprogramowania.

David Chisnall ma na ten temat bardzo dobry artykuł.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 06:00:45 via Wykop
  • -1
@mvmxks: David Chisnall ma bardzo dobry artykuł na temat podejścia FSF. Ja się zgadzam z Davidem tutaj - FSF poprzez swój ideologiczny upór robi niedźwiedzią przysługę, bo zamiast walczyć o więcej oprogramowania otwartego, walczą o mniej oprogramowania własnościowego.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 06:53:33 via Wykop
  • -1
@osetnik: RSM nie jest oskarżany o g---t, a jego wypowiedzi nt. normalizacji gwałtu, seksu z nieletnimi, nadużyć seksualnych, etc.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 06:54:35 via Wykop
  • -1
@who_he_is: jest atakowany za normalizację seksu z nieletnimi, wypowiedzi nt. gwałtów, obronę Epsteina i inne tego typu rzeczy.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 08:40:49 via Wykop
  • -1
@osetnik: "sexual misconduct" to nie jest g---t, a nadużycie seksualne.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 09:29:24 via Wykop
  • -1
@osetnik: bo nie jest to karalne, tylko jest to zachowanie niemoralne i nieprzystające do osoby na stanowisku kierowniczym w organizacji jak FSF. Do tego wypowiedź jak poniższa:

I saw her experiment once. She actually typed Ctrl+V to scroll the screen. But I think that– at that point that’s like having kissed, so she’s still a virgin for now. [Stallman approaches the girl and places a hand on her shoulder.]
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 09:55:06 via Wykop
  • -1
bo Ty tak powiedziałeś?


@osetnik: nie, bo jak sam zauważyłeś, nie ma postępowania kryminalnego.

lewaki i moralność. A to dobre!


Ostre słowa o RMS…
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 11:08:42 via Wykop
  • -1
Chyba że typowo judaistyczną, sowiecką etykę sytuacyjną nazywasz "moralnością".


@osetnik: Co? FSF jest organizacją, która właśnie walczy o "moralne oprogramowanie".

Sexual misconduct to przestępstwo.


Przeczytałeś przepis jaki wstawiłeś? To dotyczy osób, które występują z pozycji władzy nad inną osobą, cyt. "tacy jak nauczyciele, pastorzy, lekarze, którzy podejmują czynności seksualnych wobec osoby będących pod ich władzą".
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 11:39:39 via Wykop
  • -1
@osetnik: nie jest prezesem, tylko członkiem zarządu jak już. A zasadniczą rzeczą jest to, że swoje zachowania kierował nie do osób, które były pod jego "władzą", przynajmniej nie wg struktur prawnych.

Poza tym bawi mnie, że ludzie narzekają na "lewary"/"lewaków"/etc. jednocześnie broniąc RMS, który w 100% by się z nimi nie zgadzał, bo sam jest zdecydowanie bardziej "na lewo". Krytykuje Muska, używa ciekawych eufemizmów wobec Trumpa.
Hauleth
Hauleth 21.10.2024, 16:08:03 via Wykop
  • -1
Bo wiesz, fajnie napisać ile stracił Linux na tym.


@fervi: jeśli tak to zrozumiałeś, to źle zrozumiałeś autora. Chodzi o to, nie że Linux jako projekt coś stracił, tylko, że założenie licencji GPL jako licencji, która ma w założeniu zwiększać ilość wolnego oprogramowania, nie działa tak po prawdzie, czego przykładem jest właśnie Google File System. Google trochę dołożyło do Linuksa, ale większość "interesującego" kodu dalej pozostała zamknięta. Więc co z tego,
Hauleth
Hauleth 22.10.2024, 10:56:05 via Wykop
  • -1
Ale to norma (co pewnie potwierdzisz), że z grubsza tworzenie oprogramowania open source to frajerstwo


@fervi: Nie potwierdzę, bo obecnie pracuję w firmie, która ma wszystko corowe jako open source i dalej się wszystko ładnie rozwija i płacą też nieźle. Wszystko na licencjach liberalnych.
Hauleth
Hauleth 23.10.2024, 13:24:55 via Wykop
  • 0
@fervi: tylko po prawdzie dla większości użytkowników GPL nic nie znaczy. Bo albo nie mają wiedzy albo zasobów by korzystać z praw nadanych przez GPL. A nie daj borze udostępnisz komuś taki projekt i wtedy to *Ty* jesteś odpowiedzialny za dostarczenie mu również źródeł. A jak chcesz być maliciously compliant, to możesz mu wysłać kod wydrukowany na papierze.
Hauleth
Hauleth 23.10.2024, 18:22:36 via Wykop
  • 0
Licencja ma sens jeśli coś tworzysz używając projektu na GPL i największy problem mają firmy, które chcą wziąć pracę projektu / wielu projektów, "zmielić" swoim kodem, czerpać z tego zyski i profity. I ja to rozumiem, bo po co tworzyć coś, jak ktoś napisał.


@fervi: tylko, że w dobie internetu GPL traci sens, bo dalej możesz wziąć taki kod i zrobić go zamkniętym
Hauleth
Hauleth 24.10.2024, 10:15:28 via Wykop
  • 0
@fervi: tak, tylko kradzież jest kradzieżą, i jest złamaniem licencji. Powyższe przykłady nie łamią licencji w żaden sposób.
Hauleth
Hauleth 24.10.2024, 10:49:20 via Wykop
  • 0
@fervi: nieprawda, jeśli weźmiesz kod na GPLu i go użyjesz w swoim projekcie to nie musisz go udostępniać go wszystkim. Musisz go udostępnić tylko i wyłącznie osobom, którym ten projekt udostępniasz. Jeśli to jest projekt wewnątrz firmy - nie musisz udostępniać, jeśli to jest projekt na serwerze - nie musisz udostępniać, jeśli sprzedasz komuś aplikację, to tylko tej osobie musisz udostępnić, nikomu innemu nie masz takiego obowiązku.
Hauleth
Hauleth 25.10.2024, 10:46:46 via Wykop
  • 0
@fervi: No tylko obecnie większość projektów coraz częściej to są głównie aplikacje webowe/sieciowe/etc. Nie udostępniasz nikomu projektu jako takiego, tylko udostępniasz sam interfejs. W takim wypadku GPL traci sens istnienia po prawdzie.
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
  • Strona 7 z 14
  • >
  • Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody
  • https://hauleth.dev

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.10.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 18.01.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.02.2014

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking