Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko177
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku

GrazynaBolecnaboku

Dołączył 8 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 242
  • Znaleziska 196
  • Mikroblog 46
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

248

Tak się "bawią" w Sylwestra psy schroniskowe

Tak się "bawią" w Sylwestra psy schroniskowe

Psy radzą sobie z sylwestrowym strachem na różne sposoby: niektóre uciekają z boksu, najczęściej górą, po siatce; niektóre nie wychylają nosa z budy już od p...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 01.01.2018, 20:59:18
  • 177
  • #
    polska
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 22:41:45
  • -36
@Rafixo: od dawien dawna ludzie polowali z włócznią na zwierzynę. Potem ludzie szlachtowali własne konie, by w zimę mieć czym wykarmić rodzinę. Ba! W czasach II WŚ ludzie zjadali własne psy, gdy nie mieli co jeść. Weź pod uwagę, że czas płynie, A MY SIĘ ROZWIJAMY wraz z dobrobytem RÓWNIEŻ MENTALNIE. "Kiedyś to były czasy, teraz nie ma czasów."
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 22:49:38
  • -32
@Rafixo: gdybyś nie był ignorantem, to byś może trochę doczytał, że nie chodzi tutaj wyłącznie o pieski, ale generalnie o zwierzęta, również te leśne. W dzisiejszy Nowy Rok porąbaliśmy owcę, która przez fajerwerki na wiosce zeszła na zawał. O tyle fajnie, że są pieski i można było je owcą nakarmić. Mimo wszystko trochę szkoda, bo owca nie była trzymana dla mięsa, a jako towarzysz dla koni.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 22:56:07
  • -20
@Rafixo: burza dla zwierząt "wolnożyjących" jest naturalnym zjawiskiem i jeśli dziwi Cię, że niektóre psy się boją burzy, to nie musi to mieć żadnego względu z hukiem, a z wyładowaniami elektrostatycznymi, które pies czuje na sierści.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 22:57:46
  • -29
@Rafixo: a ma Pan dowód?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 23:06:02
  • -17
Po drugie, zwierząt leśnych jest za dużo w tym momencie, dziki chodzą sobie po miastach i niczego się nie boją, wyobraź sobie że nawet przed klaksonami tirów/autobusów nie uciekają. Nawet jak się taka leśna zwierzyna przestraszy - no to dobrze, może chociaż przez jakiś czas nie będą podchodzić do miast.


@Rafixo: Jest ich za dużo, bo jest za mało drapieżników. Leśna zwierzyna (lisy, etc.) mają obecnie swoje nory nawet na
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 23:16:32
  • -16
@Rafixo: ale rozumiesz, że zwierzęta kopytne reagują niekoniecznie na dźwięk grzmotu? Czy nie rozumiesz? Bo jak nie rozumiesz, to nie ma o czym rozmawiać.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 23:24:04
  • -16
@Rafixo: ale co jest wg Ciebie niby absurdalne? Zwierzęta kopytne potrafią wyczuć drapieżnika, który się zbliża m.in. przez kopyta, stąd odporność na zjawiska naturalne jakim jest m.in. burza. Nie porównywałabym fajerwerków do burzy, bo co w tym jest wg Ciebie dla zwierzęcia naturalne?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 23:31:57
  • -9
@Miedziany_Brodacz: aby koniu było raźniej, kiedy nie można trzymać dwóch lub kilku koni w stajni/na wybiegu. Wprowadza się wtedy owcę/kozę i jest raźniej.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 23:37:57
  • -16
@Rafixo: po pierwsze podaj mi proszę konkretne dane, bo na obu filmikach masz stado, gdzie na pierwszych 2 z 3 koni reaguje na burzę. Powiedz mi proszę, czy te konie są stajenne, wyprowadzone na łąkę, żyjące wolno na łące i czemu trzeci koń nie zareagował jak te dwa na filmie? Na drugim to samo w sumie. I czemu tylko część stada się spłoszyła na drugim filmie, a nie całe stado
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 23:39:16
  • -6
@Polinik: błąd stylistyczny.

1298

Wizyta Pitbulla u lekarza

Wizyta Pitbulla u lekarza

takiej reakcji nie spodziewała się..

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 29.12.2017, 19:47:47
  • 211
  • #
    zainteresowania
  • #
    psy
  • #
    heheszki
  • #
    weterynaria
  • #
    terynarz
  • #
    smiesznypiesek
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 21:52:33
  • -13
Tak to jest, jak nie ma się weterynarza łasego na kasę i z psem od szczeniaka przychodzi się z byle pierdołą, to tabletki na odrobaczenie, to obroża/krople na pchły oraz kleszcze, tu jakaś konsultacja, tu szczepienie. Wtedy psa nie trzeba wychowywać, by pies wiedział, że weterynarz to lekarz, który raz przytuli raz "ukuli". Druga kwestia to siedzenie w poczekalni, taki pies uczy się spokojnie czekania. Trudniej jest z psami adoptowanymi, ale jak
  • 55
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:04:06
  • -3
@Zielony34: mam obecnie 2 psy, a za sobą już 3. Wszystkie chodziły do weterynarza od szczenięcych miesięcy kilkakrotnie. Żaden nie wyje, nie skomli, psy kładą się po wejściu do poczekalni pod krzesłem i czekają na swą kolej. U weterynarza jest tak, że nie ważne, czy to USG, czy opatrzenie rany, psy są spokojne. Jeśli Twoje psy panikują, to problem leży nie tyle w weterynarzu, co raczej u przewodnika. Bo oprócz
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:10:35
  • -2
@RobotemJestemNie: jeśli psiak nie jest adoptowany, to trzeba sobie zrobić rachunek sumienia.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:12:41
  • -2
@Zielony34: "Bardziej uczuciowe psy panikuja, bardziej karcone za okazywanie emocji tego nie robią...." co? Rozwiń, bo nawet nie wiem jak się do tego odnieść.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:20:09
  • -2
@Zielony34: ale o co Ci generalnie chodzi? Dorosły, adoptowany pies może być po różnorakich przejściach, stąd może się rodzić niechęć do weterynarza, a nawet do konkretnej płci człowieka - mężczyzna/kobieta. W zależności od przejść pies może właśnie podchodzić "sceptycznie" do kobiety bądź mężczyzny. Czasami w lecznicy weterynaryjnej, gdzie pracuje więcej osób wystarczy że weterynarza zmieni "weterynarka" i już pies zachowuje się inaczej. W przypadku adoptowanych psów, po przejściach jest to
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:37:03
  • 2
@Zielony34: jeśli pies jest u kogoś od szczeniaka i pies nie da sobie bez głupiego jasia zajrzeć np. w zęby, to jest to wina właściciela, który oprócz świadomości, że pies powinien znać siad, leżeć, etc., nie pomyślał, że pies powinien dać sobie robić co się chce u weterynarza. Nie ma w tym nic związanego ze strachem, straszeniem, biciem, etc. Problem Twój leży w Twoim wychowaniu psa, bo dla Ciebie to
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:40:08
  • 1
@Zielony34: jeśli twierdzisz, że psy u weta nie panikują, bo ktoś je źle prowadzi, to powinieneś zmienić szkoleniowca tudzież lektury, które czytasz.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:44:57
  • 0
@Zielony34: a naszym obowiązkiem jako przewodnik w takich sytuacjach jest wysyłanie sygnałów, że nie ma się czego bać.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:56:08
  • 2
@Zielony34: jeśli Twoje psy wpadają w panikę, wchodząc do lecznicy, to raczej nie wiesz.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:58:34
  • 2
@whiteglove: nie mam zamiaru zaczynać od początku, tak jak nauczenie psa komendy "Siad" jest ważne, tak nauka zachowania się u weterynarza jest równie ważna.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:03:45
  • 0
@Zielony34: nie wiem o co Ci chodzi ze zmuszaniem psa do "ukrywania emocji". Moje psy nie mają negatywnych emocji u weterynarza. Jeśli Twoje takowe mają, to albo zmień weta, albo własne podejście podczas wizyty.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:05:51
  • 0
@Zielony34: a to, że albo się naczytałeś bzdur albo masz trenera, makaroniarza na uszy, to inna bajka.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:18:02
  • 2
@Zielony34: czytam twoje wypociny w tym znalezisku i trudno nie stwierdzić, że w dupie byłeś i g---o widziałes. W dodatku zarzucasz ludziom znęcanie się nad psem, bo pies grzecznie w lecznicy leży. Mniemam, że na swoje tezy masz jakiekolwiek doświadczenie tudzież poparcie w literaturze? To jakbyś mógł przytoczyć chociażby tytuły, to byłabym wdzięczna, bo w końcu wiedziałabym do czyich bzdur się odnoszę. Tudzież może to Twoje wyciągnięte tezy, to chociażbyś
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:26:02
  • 1
@Zielony34: zadałam Ci już wcześniej pytanie odnośnie: "Bardziej uczuciowe psy panikuja, bardziej karcone za okazywanie emocji tego nie robią....", na które odpowiedziałeś pytaniem. Ja Cię nie obrażam, po prostu pisząc niektóre stwierdzenia samo nasuwa się na myśł, chociażby odnośnie Goldenów tudzież Labradorów. "Jeśli Twóje psy NIGDY nie panikują, oskarżam Ciebie i mam poważne podstawy do tego, że je źle prowadzisz i karcisz za okazywanie emocji, które wyczuwają." - czy tutaj
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:31:02
  • 1
Wiemy, jak zachować się w zbiorowisku ludzkim, wiemy również, że psy wyczuwają emocje przez węch i wiemy, że pozostawiają emocje przez gruczoły. Bardziej uczuciowe psy panikuja, bardziej karcone za okazywanie emocji tego nie robią....


@Zielony34: Czy masz na to jakiekolwiek potwierdzenie w literaturze? Jeśli tak, to w jakiej? Konkretne tytuły, autorzy, etc.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:34:00
  • 0
@Zielony34: a czemu wg Ciebie Goldeny tudzież Labdradory nie nadają się na psy rodzinne? I jakie wg Ciebie rasy się nadają? Teraz to Ty zaczynasz obrażać :) I nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie :)
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:43:43
  • 2
bardzo niski próg cierpliwości, duże skłonności do zazdrości emocjonalnej. Niekontrolowane emocje. To są rasy stworzone i SKRZYWDZONE przez przemysł filmowy.


@Zielony34: skąd masz takie informacje?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:46:54
  • 2
@Zielony34: to podaj namiary proszę na tych behawiorystów, którzy polecają prędzej bulla od goldena tudzież labradora. Chętnie się pośmiejemy.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:49:16
  • 2
@Zielony34: nikt Ci przy okazji nie wspomniał, że z behawiorystów śmieje się od lat całe grono naukowe, badające zwierzęta?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:50:47
  • 4
@Zielony34: i kto tu kogo ostatecznie obraża :)
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 23:53:02
  • 2
@Zielony34: jak dla mnie EOT :)
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 30.12.2017, 00:00:14
  • 3
@Zielony34: nie powiesz źródła, nie powiesz który behawiorysta, a cały świat wie, że bulle to takie psy, które nawet trudno siad nauczyć i proponujesz je zamiast Goldenów/Labradorów do rodzinnych domów. Mam nadzieję, że bierzesz choć trochę odpowiedzialność za to co piszesz i jeśli ktoś posłucha Twojej rady, to będzie się mógł zwrócić potem do Ciebie z pomocą w przypadku wychowawczych problemów z psem. Ja nie mam zamiaru nikogo przekonywać, ale
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 30.12.2017, 00:07:52
  • 1
@Zielony34: W kwestii TTB czy Bulli? To się zdecyduj.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 30.12.2017, 00:10:13
  • 3
@Zielony34: Jaka atencja? Człowieku, zejdz na Ziemię. I mógłbyś w końcu odpowiedzieć na zadane pytania. Ale wiedzę masz żadną, to też EOT. Póżno już i szkoda mi mojego czasu.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 30.12.2017, 00:13:23
  • 0
@Zielony34: Bul/Bulli/Buli to skrót od Bulteriera.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 30.12.2017, 00:20:50
  • 0
@Zielony34: Bull/Bul/Bulli/Buli (a nawet buła) to jest normalny skrót od bulteriera, stosowany m.in. w szkołach dla psów. Pisownia przez L lub LL wynika czy powołuje się ktoś na spolszczoną czy angielską nazwę. Jeszcze raz podaj nazwę behawiorystów, którzy zalecają TTB, Bulteriery, etc. jako psy rodzinne.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 30.12.2017, 00:29:52
  • 0
@jmryftb44SKY: Ohoho, Panie, toś się zapędził w swych mądrościach. Chodzę ze swoimi psami i kotem do weterynarza, gdzie rocznie zostawiam ponad 2 tys. PLN. A myślisz, że weterynarzowi łasemu na kasę nie byłoby lepiej przed każdym badaniem dać psu dodatkowo odpłatnie głupiego jasia i dopiero wtedy badanie usg, pobranie krwi, etc? Ja chodzę do dobrego weterynarza. Nie do byle jakiego.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 21:22:30
  • 0
@jmryftb44SKY: wet to nie onkolog, który leczy raz do roku. Dobrego weta można porównać do ludzkiego dentysty, do którego zawsze się chodzi i poleca się dalej. A, przepraszam, bo wg Ciebie sama wizyta u weta, która trwa np. 10 minut by kupić tabletki na odrobaczenie, a przy okazji rzucić okiem na psa i jego wagę, powinna kosztować z min. 50zł. No cóż, ode mnie wet za wizytę kontrolną nie bierze

552

Dada Cafe Kutrzeby 10 z Poznania proponuje swoim klientom... Maść na ból dupy

Dada Cafe Kutrzeby 10 z Poznania proponuje swoim klientom... Maść na ból dupy

Na fejsbukowym profilu restauracji Dada Cafe z ulicy Kutrzeby 10 w Poznaniu rozpętała się dyskusja pomiędzy pracownikami a klientami (studentami uczelni, w której mieści się kawiarnia - CDV). Studenci zwracali uwagę na jakość jedzenia, która jest nieproporcjonalna do ceny. Kilka osób miało nawet...

noitawonnilatipak
z
wykop.pl
dodany: 01.01.2018, 14:16:16
  • 124
  • #
    polska
  • #
    poznan
  • #
    marketing
  • #
    marketinginternetowy
  • #
    januszebiznesu
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 01.01.2018, 20:57:52
  • -2
@IDDQDIDKFA: nie, tutaj chodzi o wygodę klienta i jego zachcianki. Narzucając swoim "widzimisię" cenę danego produktu. Jak się komuś nie podoba, że wrząca woda/herbata/kawa/jedzenie kosztuje w kantynie na uczelnii więcej niż np. w Żabka Cafe tudzież w mlecznym barze, to niech się udadzą w tamte miejsca, a nie biadolą jakie to jest tutaj drogie. Wrzątku z domu do termosu nie biorą, dlaczego? O dziwo na zaocznych ludzie wożą ze sobą

429

Dzięki oświetleniu LED emisja CO2 w tym roku zmniejszyła się o 570 milionów ton

Dzięki oświetleniu LED emisja CO2 w tym roku zmniejszyła się o 570 milionów ton

Raport firmy IHS Markit pokazuje, jak przyjazne dla środowiska jest oświetlenie LED.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 29.12.2017, 10:48:32
  • 254
  • #
    ciekawostki
  • #
    ekologia
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    technologia
  • #
    dom
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 18:49:11
  • 0
@Interloper: ja tam jestem za normalnymi. Niedawno w pokoju też wymieniłam żarówkę na LEDową, tak na próbę. Świeci bardzo dobrze, jasno, etc., ale dla mnie - jako osoby z wadą wzroku, która spędza 8h przed monitorem w pracy, a potem dodatkowo kilka godzin przy biurku w domu, - światło LEDowe jest jednak bardzo męczące dla wzroku. Jak przy normalnych żarówkach z miłą chęcią oglądałam filmy na laptopie przy zapalonym świetle,
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 21:04:26
  • 0
@LordDarthVader: LED jest zaiście w bielszej barwie i mlecznej oprawie. Dzięki za cynk, jeszcze spróbuję :)
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 22:07:41
  • 0
@LordDarthVader: dzięki za info. Jak będę szukać żarówek, to z pewnością przetestuję choć jedną. Jeszcze raz dzięki.

628

Córka do naćpanego taty: proszę, nie ucinaj mamie głowy. Dramat w Łęczycy

Pokaż treści 18+

Córka do naćpanego taty: proszę, nie ucinaj mamie głowy. Dramat w Łęczycy

Ola uciekła z domu z 4-miesięcznym synkiem. Hannie mąż przystawił do szyi piłę spalinową i ją odpalił. Córka prosiła: – Tatusiu, nie odcinaj mamie głowy. Izabela Graczyk z czworgiem dzieci uciekła, kiedy mąż ją skatował tak mocno, że trafiła do szpitala.

darosoldier
z
sledczy24.pl
dodany: 29.12.2017, 14:25:29
  • 219
  • #
    polska
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    mojkrajtakipiekny
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:20:59
  • 5
@zlote-golabki-winiego: @alh3: a może trochę pożyjcie za zarobiony pieniądz? Co kobieta, która ma czworo dzieci - więc prawdopodobnie jest od x lat na macierzyńskim lub na socjalu, ma w takiej sytuacji zrobić? Bez własnego mieszkania, domu? Przeprowadzić się do rodziny? A nie daj coś facetowi odwali i jeszcze zacznie terroryzować dodatkowo rodzinę? Nie ma za co wynająć mieszkania, pójdzie do rodziny, to się boi o swoich bliskich/rodziców. Jak
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:26:08
  • 1
@alh3: aha, bo normalni ludzie od czasu do czasu nie lubią wypić i poimprezować. No cóż... Najłatwiej oceniać z sytuacji, gdy siedzi się na dupie przed monitorem.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:30:16
  • 2
@alh3: a ilu z iprezowiczów pijących raz na tydzień zostaje znęcającymi się nad własną rodziną fizycznie/psychicznie patusami? Masz na to jakieś źródło?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:34:31
  • -2
@_komentator_: moje pytanie brzmiało dość jasno, a Wy tutaj tylko gdybacie. A może facetowi o------o po prostu z czasem, a wcześniej było jak w bajce? Ma Pan dowód?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:35:46
  • 0
@alh3: w bardzo prosty sposób, wystarczy mieć problem i zacząć pić.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:39:03
  • -3
@alh3: masz z d--y wyssane teorie. Dyskusja z Tobą nie ma sensu.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:46:49
  • 4
@alh3: alkoholizm to choroba. Nie bierze się od wypicia kieliszka szampana. Jest to poza tym choroba na tle psychicznym, którą podjudza przyzwyczajenie fizyczne do alkoholu. Jak mam Ci pisać podstawy alkoholizmu, to tak jak wyżej pisałam, dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu. Nie masz podstaw wiedzy nt. alkoholizmu, a nawet i przemocy fizycznej/psychicznej w domu. Żyj sobie w tym swoim wyimaginowanym przekonaniu, ale nie udzielaj się publicznie swoimi radami/przekonaniami,
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:50:01
  • 1
@alh3: tak jak pisałam, jest to choroba przede wszystkim na tle psychicznym. Wystarczy być abstynentem, który raz się napije.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:53:13
  • 1
@alh3: w tym momencie robisz k---ę z logiki. Można pić co tydzień i nie mieć problemów na tle psychicznym, które powodują popadanie w nałóg, w tym przypadku alkoholizm.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 19:58:22
  • 2
@alh3: po co spotykać się z kimś w ogóle? Nawet z osobą która nie pije i o siebie dba? Czy wypicie piwa raz na miesiąc egzekwuje związanie się z osobą zdrową psychicznie? Zadajesz głupie pytania.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 20:00:26
  • 2
@alh3: czy jak zwiążesz się dzisiaj z abstynentem dbającym o siebie to czy aby na pewno za 5, 10 lub 20 lat nie będzie cierpiał na rozdwojenie jaźni tudzież inne choroby na stricte tle mentalnym?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 20:05:37
  • 0
@alh3: ale gdzie w wypiciu piwa raz na miesiąc widzisz kłamstwo? Robisz k---ę z logiki. Podobnie jak teoria o zwierzęciu stadnym. Z mojej strony EOT, bo dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu. Żyj sobie w swoim przekonaniu, ja Ci tego nie bronię, nawet nie mam zamiaru Cię przekonywać, bo jesteś tak zaślepiony w swoim upartym zdaniu, że nie odróżniasz kłamstwa od wypicia piwa raz w miesiącu.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 20:07:22
  • 1
@alh3: ostatnie w tej kwestii, podaj proszę wiarygodne źródło, że osoby konsumujące raz w miesiącu a-----l są w 10% narażone na alkoholizm, natomiast abstynenci w 0,1%.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 20:23:32
  • 9
@alh3: jeszcze raz powtórzę - nie masz żadnej, nawet elementarnej wiedzy nt. powstawania nałogów. I tak abstynent, który wypije jedno p--o może zostać alkoholikiem, jak imprezowicz, który pije raz w tygodniu. Podobnie osoby puszczające raz na miesiąc lotka nie zostają hazardzistami, jak ktoś, kto jeden raz zagra na maszynie, etc. Każdy nałóg to choroba psychiczna, którą dodatkowo może podtrzymywać dana substancja fizycznie. U osób, które są abstynentami alkoholizm w przypadku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 21:08:38
  • 2
@ShadowDancer: co Ty gadasz. Wynajmiem + opłaty to 700-1000zł, jak nie 1500zł. Jak mąż psychopata nie pozwoli jej się przeprowadzić, to jeszcze dodatkowo całe wyposażenie dla dzieci plus nowe ubrania. Z tą uwagą, że jeszcze może ich prywatnie ścigać i nawiedzać. Jaką ta kobieta miałaby mieć niby ochronę od państwa?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 21:15:48
  • 3
@ShadowDancer: tak, tak, mając czwórkę dzieci, zaczynając życie na nowo. Z pewnością.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 29.12.2017, 21:37:04
  • 2
@ShadowDancer: w jakim sensie niby sąsiedzi pomogą? I skąd ta pewność?

530

Bo Husky są huskozabawne.

Bo Husky są huskozabawne.

A takie ładne oczy mają...

Zdejm_Kapelusz
z
youtube.com
dodany: 16.12.2017, 13:00:18
  • 90
  • #
    rozrywka
  • #
    psy
  • #
    smiesznypiesek
  • #
    zwierzaczki
  • #
    zwierzeta
  • #
    ciekawostki
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 13:36:55
  • -2
@kajka666: akurat mieszkając w bloku mam haska i psa z adopcji (wiejski mix, 12kg) i wiejski mix jest głośniejszy od haska. Wiem to stąd, że dzień w dzień nagrywam swoje psy, właśnie od kiedy sąsiad zgłosił, że serenady są nie do wytrzymania. Z nagrań wynika, że psy są głośniej przez 1-3 minuty w ciągu godziny. Co w przęciągu 4 godzin daje ok. 15 minut. Większość z nagrań to hałas wiejskiego
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 13:54:07
  • 0
@kajka666: no i o to chyba właśnie chodzi. Mój hasek też biega prawie codziennie przy hulajce. Nie zmienia to faktu, że hasek jak i inne psy w bloku mogą być hałaśliwe. Przy czym u mnie na hałas skarży się tylko jedna sąsiadka, reszta sąsiadów (po moim zapytani) odpowiada, że pies czasem któryś szczeknie, da o sobie znać, ale to normalne. Pokrywa się to zresztą z nagraniami. Jak się ma w
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 14:39:31
  • 0
@Kaneczai: jamniki są psami myśliwskimi, więc podobnie jak haskie potrzebują przede wszystkim pracy.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 14:46:58
  • -11
@koralowiecc: > Husky to takie pso-wilki. Nieposłuszne, krnąbrne, gnane swoimi instynktami. Nie lubią towarzystwa innych psów, jeśli wrzucisz je w towarzystwo innych piesków - będą chciały dominować - oczywiście agresją, która często się kończy zagryzieniem słabszego psa.

Skąd Ty masz w ogóle takie informacje? Z d--y? Chyba tak
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 14:48:54
  • -5
@koralowiecc: Mój hasek od szczeniaka wychowuje się z kotem w bloku i traktuje go jako część stada, kota nikt nie może ruszyć, żaden obcy pies. Hasek pilnuje w obcym, psim towarzystwie w mieszkaniu, by kotu nikt krzywdy nie zrobił. Obce psy toleruje, bawi się z nimi. Nie wiem skąd masz takie informacje, może od pseudohodowców.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 15:51:48
  • -2
@atanor: jeden pies zaszczeka, drugi zawyje co godzinę. Jak mieszkasz w bloku z rodziną, co ma małe dzieci, to wiesz... Nie wiem skąd mniemanie, że n------------y...
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:12:51
  • -1
@atanor: człowieku, mam nagrania psów i to z własnego mieszkania, a Ty będziesz jeszcze dyskutował. Tumaczyłam w komentarzu wcześniej, ale jak nie czytasz, to po co mam w ogóle z Tobą dyskutować.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:23:47
  • -1
@DylematyMoralne: ale sąsiadowi z dnia na dzień ktoś psa zabrał? Nie p-----l, bo to długotrwała procedura. Oczywyście wzytę policji miał od tak z dnia na dzień. P--------z od rzeczy,
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:24:45
  • -1
@DylematyMoralne: nikomu nie proponuję haska, weź gościu wpierw poczytaj...
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:31:13
  • -1
@atanor: gdzie zgłosił? Mi prywatnie zwrócił uwagę, czytaj ze zrozumieniem.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:31:54
  • 0
@DylematyMoralne: husky w bloku to nie problem i to jest fakt.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:35:27
  • -2
@atanor: nawet gdyby zgłosił gdzieś dalej, to sam powinien mieć własne dowody, a moje nagrania temu przeczą.Że pies szczeknie ,etc, to normalne. No chyba, że wg Ciebie psy same w domy mają siedzieć cicho, ale to się tak nie da, nieważne od rasy,typu pochodzenia.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:42:06
  • -2
@DylematyMoralne: p--------z od rzeczy. Mieszkam na co dzień cicho, właśnie od trzech dni puszczam sąsiadom muzykę przez głośniki w łazience i jeszcze nikt do mnie nie podszedł.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:43:06
  • -2
@atanor: wg mnie nie masz psa, nie miałeś i piszesz od rzeczy.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:47:20
  • -3
@DylematyMoralne: co? Co ma jedno z drugim? Pisałam wyżej - sąsiad twierdzi, że psy robią harmider, więc nagrywam psy i nic z tego nie wynika, więc sąsiad ściemnia... I to już od ponad roku. Nie czytasz - to nie mój problem.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 16:50:09
  • -2
@DylematyMoralne: Czy poza tym, że Twoj ojciec i siostra mieli haskie, to Ty również miałes? Bo to wielka różnica.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 17:00:32
  • -2
@atanor: nagranie jest z mojego mieszkania, więc jak pies sobie raz szczeknie, zawyje, etc, to jest jednak różnica, niż gdy sąsiad twierdzi - jeden sąsiad na cały blok - że psy wyją, szczekają non stop. Jeśli nie rozumiesz różnicy, to o czym dyskutować?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 17:02:59
  • -2
@DylematyMoralne: tak, sąsiad jest nowy, reszta sąsiadów nie ma żadnego problemu, że pies sobie od czasu do czasu szczeknie, bo to normalne. Haskie są akurat jednymi z najmniej wymagających psów, o ile mają zagwarantowany ruch.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 19.12.2017, 17:00:46
  • 0
@atanor: psy produkują dźwięki i to jest normalne. To nie jest zabawka na baterie, którą się wyłącza po wyjściu z domu. Każdy pies potrafi szczeknąć, pisnąć, a nawet zawyć. Natomiast o zakłócaniu spokoju/ciszy mówią jasno wszelkie regulaminy oraz przepisy. Czym innym jest czterokrotne szczeknięcie psa w przeciągu godziny, a czym innym wmawianie komuś, że psy urządzają serenadę nie do wytrzymania. Po to właśnie nagrywam psy. Z sąsiadem to od zawsze
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 20.12.2017, 00:02:11
  • 0
Tu wiele zależy od samego psa i jego wychowania od szczeniaka.


@DawidDuke: Od psa, wychowania a może od prowadzącej ręki? Musisz się określić... Mówisz stricte o Syberianach, Alaskanach czy miksach z malamutem tudzież z innymi szpicami?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 20.12.2017, 01:46:31
  • 0
@DawidDuke: nie wiem skąd nadal poruszana kwestia zniszczenia - nie dawaliście psu nigdy śmieci - pustych butelek, kartonów?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 21.12.2017, 17:22:20
  • 0
@atanor: no przepraszam, niepotrzebnie się uniosłam (╯︵╰,)
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 21.12.2017, 19:49:36
  • 1
@DawidDuke: i to popieram w 100%. Syberyjski husky to nie owczarek niemiecki i podejście do wychowania jest tutaj zupełnie insze. Syberian nawet po miesiącach ćwiczeń nadal poddaje właściciela próbie - mogę czy nie mogę. Dlatego obecne "podejście" do psów wielu behawiorystów do husków jest błędne, bo Syberiany - generalnie wiele pierwotnych szpicy - ma zupełnie inne podejście do pies-człowiek-stado. Syberianowi czasami wystarczy drugi pies w postaci właśnie owczarka, który np.

3008

Interwencja obywatelska

Interwencja obywatelska

Ją tak na łańcuch i niech biegnie za autem, a jak ktoś to zauważy mówić że ona jest na spacerze i tak lubi...

Jahcob
z
youtube.com
dodany: 15.12.2017, 13:32:24
  • 391
  • #
    polskiedrogi
  • #
    zwierzeta
  • #
    kierowcy
  • #
    logikarozowychpaskow
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 16:53:29
  • -8
@ConorMG: a co to wg Ciebie jest, jak nie znęcanie się nad psem? Się bierze psa, to logiczne, że się go prowadza na spacer, m.in. taki, który pozwoli się psu swobodnie wybiegać. XXI wiek, a ludzie traktują psy jako zwierzęta, którym do wypróżniania wystarczy ogródek, a jak spacer to niech idzie przy samochodzie. Baba wzięła sobie dużego psa, toteż dla SWOJEJ wygody przywiązuje go do samochodu, zamiast szarpać się z
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 17:17:36
  • -5
@ConorMG: pracuję z psami zaprzęgowymi, więc potrafię Ci wyjaśnić różnicę między jazdą z psem na rowerze (nie w lecie!), a wyprowadzaniem psa na spacer w samochodzie. Ale mniemam, że i tak zminusujesz, zamiast przeczytać i się zastanowić. Więc nie mam zamiaru się produkować, chyba, że faktycznie by Cię to szczerze interesowało.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 17:28:18
  • -1
@Kruty: pracuję na co dzień z psami zaprzęgowymi i na myśl mi nigdy nie przyszło robić trening/spacer z psem na łańcuchu przyczepionym do bagażnika na obroży jako ekwiwalent spaceru bądź jak to ująłeś "bo pies uciekł i wytarzał się w gównie". G---o to nie powód, by przyczepić psa na łańcuchu do samochodu. No chyba że w Twoim mniemaniu. No ale z czym mam tu dyskutować... Będziesz miał kiedyś swojego psa,
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 17:40:01
  • -2
@Kruty: dodatkowo patrząc na psa, z "doświadczenia" powiem Ci, że to pewnie jakiś "owczarek kaukaski" kupiony z lewej ręki do pilnowania posesji. Grażyna przycwaniła i zamiast w psa z rodowodem zainwestowała w mixa, z którym sobie nie radzi, więc wyprowadza go na łańcuchu samochodem. W tym trio "dzieciak" jest bardziej ogarnięty od niej. Znając polskie realia moja hipoteza jest realniejsza od Twojej z gównem.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 17:53:00
  • 0
@Kruty: Ty jesteś trzeźwy? WŁAŚNIE jeśli spacery przy samochodzie są rutyną, to pies nie ciągnie się na smyczy/łańcuchu. Normalnie w obcym terenie skoki w bok za obcym zapachem są dla psa naturalne i normalne tudzież z samego ruchu samochodów. Nie bez powodu 6 zaprzęgowych psów nie skacze w bok - ale tutaj jest też lider/liderzy na przedzie, które kierują stadem. Przyczep następnym razem pierwszy raz psa do samochodu i zobacz
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 18:04:15
  • 0
@Kruty: ale gdzie dostrzegasz sytuację awaryjną a nie rutynę? Serio, przyczep raz swojego psa łańcuchem do samochodu, jedź i go poobserwuj, a potem wyciągnij wnioski. Twoja hipoteza opiera się jedynie na tym, że pies wytarzał się w gównie niedaleko domu i dlatego ktoś go "spaceruje" przyczepionym łańcuchem do bagażnika. A ja powiem, że nawet jeśli pies nieprzyjemnie pachnie, to to nie jest odpowiednie rozwiązanie na przetransportowanie psa do domu. Jeśli
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 18:19:14
  • 0
@Kruty: ale z jakiej niby sytuacji awaryjnej miałaby prowadzić samochodem psa na łańcuchu? Bo pies uciekł i się pies w gównie wytarzał? Serio? Na co dzień wozisz łańcuch w samochodzie zamiast np. smyczy? No lećmy z myślą o sytuacji awaryjnej, wozisz ze sobą smycz czy łańcuch?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 15.12.2017, 20:52:21
  • 0
@Kruty: no jasne. Nikomu się na obrazku krzywda nie działa. A może matka biegała z psem na łańcuchu, bo ją mąż w domu n--------a? A Dzieciak - świadomie z wielkiej litery, bo zadziałał tutaj jako bohater - wziął psa na łańcuchu jak na smycz. Idź ze swoimi teoriami gdzie indziej, serio.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 14:04:31
  • 0
@KorelacjaProkrastynacji: znam ludzi, którzy ze swoimi psami jadą na zawody z Polski do Norwegii, nikomu nie przyszedłby do głowy taki pomysł. Będziesz miał kiedykolwiek swojego psa, to zrozumiesz.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 17.12.2017, 14:05:39
  • 0
@_komentator_: uciąłeś zdanie w połowie. Dyskusja z Tobą nie ma większego sensu.

516

To pierwszy kierowca z Torunia, który tak wygrał z policją

To pierwszy kierowca z Torunia, który tak wygrał z policją

Według policjantów pan Piotr jechał po nowym moście 126 km na godz., czyli o 56 km na godz. za dużo. Kierowca stracił prawo jazdy. Sąd ostatecznie uznał, że policja niesłusznie zatrzymała mu dokumenty. Teraz kierowca z Torunia walczy o zadośćuczynienie od policji.

wojciech-giedrys
z
ddtorun.pl
dodany: 13.12.2017, 14:01:14
  • 89
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    prawo
  • #
    motoryzacja
  • #
    ciekawostki
  • #
    wydarzenia
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 13.12.2017, 20:30:44
  • 1
@MeAndI: idzie koniec roku i patoli drogówki jest zatrzęsienie. Statystyki, statystyki, bo koniec roku idzie.

340

Antykoncepcja hormonalna nadal zwieksza ryzyko nowotoru piersi

Antykoncepcja hormonalna nadal zwieksza ryzyko nowotoru piersi

Nie, to nie artykul z niezaleznej itp. Warto spojrzec bez wzgledu na swiatopoglad. Women using birth control pills and I.U.D.s that release hormones face a higher risk than those using methods without hormones, scientists in Denmark reported.

trustME
z
nytimes.com
dodany: 11.12.2017, 12:06:37
  • 106
  • #
    swiat
  • #
    seks
  • #
    medycyna
  • #
    zwiazki
  • #
    zdrowie
  • #
    rozowepaski
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 11.12.2017, 19:22:14
  • 8
@krystal_Tri_tapik: mało tego, obecnie nawet weterynarze wiedzą, iż antykoncepcja hormonalna powoduje raka np. u psów, więc ją odradzają.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 13.12.2017, 17:49:00
  • 0
@R187: trudno uczyć, bo jest coś takiego jak ulotka. Wystarczy czytać ulotkę dołączoną do leków hormonalnych, w tym przypadku leków antykoncepcyjnych, przykład: http://www.poradnikzdrowie.pl/s--s/antykoncepcja/cilest-centrum-informacji-o-leku-indeks-lekow_41606.html "Nowotwory wątroby

Zachorowalność na łagodne i złośliwe guzy wątroby, (gruczolaki wątroby i raki wątrobowokomórkowe) jest mała. Ryzyko wystąpienia tych guzów może zwiększać się w związku z faktem i długością okresu stosowania doustnych preparatów antykoncepcyjnych. Pęknięcie gruczolaków wątroby może być przyczyną zgonu ze względu na krwotok do jamy brzusznej.

407

Polscy Kierowcy #111

Polscy Kierowcy #111

Ku Przestrodze

TopFacts
z
youtube.com
dodany: 11.12.2017, 13:37:54
  • 135
  • #
    polscykierowcy
  • #
    polskiedrogi
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    kultura
  • #
    polska
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 11.12.2017, 19:43:09
  • 2
@Rst00: kierowca chyba w ogóle nie umie używać hamulca, albo myśli, że klakson to hamulec, a samochód wyjeżdżający nagle się schowa. Hamować zaczął chyba dopiero w 4:55, a trąbić w 4:53.

4203

751,65 zł dziennej opłaty za wywieszenie kartki o sprzedaży... swojego samochodu

751,65 zł dziennej opłaty za wywieszenie kartki o sprzedaży... swojego samochodu

Radni Myszkowa (woj.śląskie) podjęli decyzję o możliwości karania dzienną opłatą targową w wysokości nawet 751,65 zł wszystkich tych, którzy postanowią wywiesić w swoim samochodzie kartkę z informacją o jego sprzedaży. Uchwała została podjęta na prośbę właścicieli lokalnych... komisów samochodowych.

mat1984
z
gazetamyszkowska.pl
dodany: 11.12.2017, 17:57:12
  • 289
  • #
    polska
  • #
    myszkow
  • #
    podatki
  • #
    urzadmiasta
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 11.12.2017, 18:54:37
  • 2
@sandwind: tu chodzi chyba bardziej o miejsce zaparkowanego auta z ofertą na sprzedaż, a nie o sam fakt oferty w samochodzie. Mnie też irytuje, gdy ktoś blokuje "fajne" miejsce parkingowe swoim passatem, który stoi tam potem kilka miesięcy z wywieszoną kartką "na sprzedaż", bo na widoku przechodniów/przejezdnych. Cóż, nie jestem w żadnym wypadku za karaniem, bo gmina mogłaby to rozwiązać na kilkanaście innych, lepszych sposobów.

3848

Szaszłyk w cenie połowy świni tylko na Jarmarku we Wrocławiu.

Szaszłyk w cenie połowy świni tylko na Jarmarku we Wrocławiu.

Janusz biznesu znajdzie każdą okazję

emwuu
z
wykop.pl
dodany: 10.12.2017, 22:12:37
  • 810
  • #
    wroclaw
  • #
    janusze
  • #
    jarmark
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 10.12.2017, 23:12:50
  • 13
@emwuu: a czyje? I skąd w takim razie wiadomo, że we Wrocławiu? Bo ze zdjęcia nic nie wynika.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 11.12.2017, 18:28:17
  • -1
@WolfSky: artykuł w powiązanych wszystko wyjaśnia. Ktoś ma ból d--y z powodu braku własnej wyobraźni, skoro kupuje szaszłyk na wagę w podanej cenie za 100g i potem biadoli, że złodziejstwo. Nie widzę tutaj żadnego oszustwa ze strony sprzedawcy. Plus na cenę składa się nie tylko produkt, ale koszt najmu, etc. Kupił świadomie i jeszcze będzie biadolić w Internecie, że drogo...
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 11.12.2017, 18:41:22
  • -11
@Saszimi: wszystko zależy od jakości produktów. Ja za bochenek dobrego chleba (350g) płacę 5zł, do tego dobry smalec to ok. 5zł za 150g. W sumie wychodzi 10zł na samych produktach. Z takiego chleba i smalca zrobię ok. 4 porce pajd, więc wychodzi 2,50zł na samych produktach bez ogórka za porcję. Dajmy na to, że nie żywię sie tym na co dzień, więc by w domowym zaciszu zjeść dobry chleb ze

1190

Strażacy mają dość: Nie jesteśmy serwisem sprzątającym

Strażacy mają dość: Nie jesteśmy serwisem sprzątającym

Bezczelność ludzi dzwoniących na 998 jest coraz większa. Temat wart wykopu.

staszek-w
z
portalplock.pl
dodany: 08.12.2017, 17:23:44
  • 169
  • #
    osp
  • #
    psp
  • #
    straz
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 08.12.2017, 22:44:55
  • -1
@MrSzegerege: akurat czasami jak nie ma patrolu policji do danej interwencji, to dyżurny policji przysyła patrol drogówki, bo akurat jest wolny. Patrol drogówki przyjeżdża do patologii w bloku na wezwanie dyżurnego i rozkłada ręce, bo nie wie, co zrobić.

457

Wolisz mieć chłodniej w mieszkaniu?Spółdzielnia i tak może cię zmusić do grzania

Wolisz mieć chłodniej w mieszkaniu?Spółdzielnia i tak może cię zmusić do grzania

Jeśli zbyt rzadko włączasz kaloryfer, mogą na tym ucierpieć twoi sąsiedzi - uważa spółdzielnia mieszkaniowa z Łodzi. Teraz sąd przyznał jej rację - i możliwość zmuszenia lokatorów do ogrzania domu - podaje 'Rzeczpospolita'.

Zdejm_Kapelusz
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 08.12.2017, 09:49:49
  • 328
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 08.12.2017, 19:17:59
  • -1
@Polinik: ja mam w mieszkaniu późną jesienią/zimą 16-18 stopni, dodatkowo w jednym pokoju jest cały czas otwarte okno, by się wietrzyło. Mieszkam na parterze. Akurat późną jesienią/zimą przebywam dużo na świeżym powietrzy i wyższa temperatura w mieszkaniu mi nie służy, bo potem co chwilę łapie mnie jakieś ostrzejsze przeziębienie, etc. Aktualnie siedzę w małym pokoju i mam kipnięte okna oraz zakręcone grzejniki, bo tak jest dla mnie komfortowo gdzie pracuję
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 08.12.2017, 19:53:20
  • -1
@Polinik: chociażby, że temp. 16-18 stopni to nie jest temperatura mieszkania, w którym się nie grzeje. W takim mieszkaniu przy temperaturach ujemnych na zewnątrz by utrzymać 16-18 stopni nie wystarczy dogrzewanie przez sąsiadów. Przynajmniej w moim mieszkaniu. W mieszkaniu, które jest stale wietrzone, też trzeba dogrzewać by utrzymać temperaturę pokojową w wys. 16-18 stopni. Niektórzy ludzie też po prostu lubią niższą temperaturę bo im sprzyja zdrowotnie, a nie żerują na
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 08.12.2017, 20:03:01
  • -1
@Polinik: ponieważ jeśli wietrzysz w mieszkaniu, to musisz je potem dogrzać, by odczuwalna temperatura powietrza się zgadzała.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 08.12.2017, 20:26:41
  • -1
@Polinik: wg mnie nie rozumiesz istoty wątku. Czym innym jest wietrzenie mieszkania i docieplanie a żerowanie na sąsiedzkim cieple - czyli zakręcam kurki na gwiazdkę, nie docieplam, nie wietrzę i zużycie jest zerowe. Jeśli dla mnie temperatura 16-18 stopnii jest komfortowa, to mogę grzać nawet na najwyższym stopniu jednocześnie mając otwarte okna przy -15 stopniach na zewnątrz, tak by licznik nabijał zużycie i nikt mnie nie posądzi za niedogrzewanie mieszkania.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 08.12.2017, 20:42:18
  • -3
To jest dyskusja o pasożytach cieplnych a nie osobach, które rozkręcają kaloryfer na maksa siedząc równocześnie przy otwartych oknach.


@Polinik: A co za różnica dla sąsiada? Efekt dla niego jest ten sam bądź podobny. Czy ktoś grzeje na maska przy otwartych oknach i w lokalu jest 16 stopni, czy ktoś nie grzeje i w lokalu jest 16 stopni.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 08.12.2017, 20:52:24
  • 0
@Polinik: pytanie retoryczne z mojej strony, bo przecież sam sobie na nie odpowiedziałeś, że powództwo jest ze strony spółdzielni, bo ktoś cwaniaczy. Ja tylko zwracam uwagę na brak spójności, bo wg artykułu mogę grzać do woli i utrzymywać niską temperaturę w mieszkaniu - co z tym się wiąże, sąsiad będzie musiał dogrzewać(?) czyli jemu wychodzi na to samo.
W każdym razie dziękuję za miłą wymianę zdań, uciekam spać i życzę

48

Wybitny młody lekarz w polskiej telewizji – premiera „The Good Doctor” w TVP 2

Wybitny młody lekarz w polskiej telewizji – premiera „The Good Doctor” w TVP 2

Zaledwie dwa miesiące po premierze amerykańskiej, serial „The Good Doctor” pojawi się w Polsce. Dramat medyczny z utalentowanym młodym aktorem, Freddiem Highmorem, będzie emitowany na antenie TVP 2.

Serialomaniak
z
serialomaniak.pl
dodany: 03.12.2017, 17:07:36
  • 21
  • #
    rozrywka
  • #
    seriale
  • #
    telewizja
  • #
    thegooddoctor
  • #
    tvp
  • #
    tvp2
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 07.12.2017, 16:42:50
  • 0
@FunkcjonariuszOperacyjnySarna: takich śmiesznych sytuacji jest tam całkiem sporo. Generalnie serial się przyjemnie ogląda, także polecam nadrobić odcinki :)

2235

Bydgoszcz: Czarnoskóra pasażerka miała wyzywać kontrolerów od "białych świń"

Bydgoszcz: Czarnoskóra pasażerka miała wyzywać kontrolerów od "białych świń"

To nie kontrolerzy biletów mieli używać rasistowskich określeń wobec czarnoskórej pasażerki bydgoskiego autobusu, tylko ona nazywała ich „białymi świniami”. Przebieg wydarzeń wyjaśnia policja.

konto usunięte
z
polskatimes.pl
dodany: 06.12.2017, 13:47:16
  • 209
  • #
    polska
  • #
    rasizm
  • #
    bydgoszcz
  • #
    diversity
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 06.12.2017, 19:20:36
  • 3
@tyman: sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej, gdyby kontrolerzy mieli odpowiednie uprawnienia, umiejętności oraz odpowiednie szkolenia. Gdyby bez biletu jechał karczek z kolegami po meczu, to by sobie poszli dalej i wlepiliby karę uczniowi za brak legitymacji szkolnej.

532

Policyjna interwencja na skrzyżowaniu - Zatrzymanie kierowcy pod wpływem

Pokaż treści 18+

Policyjna interwencja na skrzyżowaniu - Zatrzymanie kierowcy pod wpływem

[ Znalezione na YT ] Wrocław, osiedle Oporów.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 05.12.2017, 13:12:37
  • 69
  • #
    wroclaw
  • #
    policja
  • #
    kierowca
  • #
    drogi
  • #
    polskiedrogi
  • #
    alkohol
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 05.12.2017, 23:15:56
  • 4
@mamFAJNYnick: ja na dmuchanie się nigdy nie załapałam (╯︵╰,)
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 06.12.2017, 19:02:25
  • 0
@butylarz:¯\_(ツ)_/¯

684

Zwyrodniały z**b kopie dziecko bo nie chce wstać.

Pokaż treści 18+

Zwyrodniały z**b kopie dziecko bo nie chce wstać.

Człowiek s****l.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 05.12.2017, 17:03:09
  • 133
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    patologiazewsi
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 05.12.2017, 23:27:25
  • 6
@ManWithNoName: "Problem w zrozumieniu Rosjanina jest taki, że nie bierzemy pod uwagę faktu że on nie jest Europejczykiem, ale Azjatą i dlatego myśli pokrętnie. My nie możemy zrozumieć Rosjanina bardziej niż Chińczyka czy Japończyka i od kiedy mam z nimi do czynienia, nie miałem żadnego szczególnego pożądania zrozumienia ich poza obliczeniami jak dużo ołowiu lub stali trzeba zużyć, aby ich zabić. W dodatku, poza innymi cechami charakterystycznymi dla Azjatów, Rosjanie
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 06.12.2017, 19:00:01
  • 1
@ymkymk: tu nie chodzi o stereotypy, a zupełnie inne poczucie moralności, mentalności oraz funkcjonowania społeczeństwa jak i własnego ego, które jest kreowane nie na przestrzeni dekady/wieku, a setek lat wstecz. Jeśli nie rozróżniasz jednego od drugiego, to cóż, czas trochę poczytać o historii.

552

Dzik je karmelka

Dzik je karmelka

jak w tytule

piwo_prawie_wylalem
z
youtube.com
dodany: 05.12.2017, 10:22:56
  • 62
  • #
    rozrywka
  • #
    dzik
  • #
    smiesznypiesek
  • #
    zwierzeta
  • #
    zwierzaczki
  • #
    heheszki
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 05.12.2017, 23:18:07
  • -2
To jest świeże.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

661

Likwidacja schroniska w Krzesimowie. Adoptuj!

Likwidacja schroniska w Krzesimowie. Adoptuj!

Schronisko w Krzesimowie zostanie zlikwidowane w ciągu 119 dni. Zwięrzątka można adoptować mieszkając nawet na drugim końcu Polski, ponieważ schronisko pomaga w organizacji transportu. Na Facebooku znajduje się pełna galeria podopiecznych, które wciąż czekają na pomoc.

lukija
z
facebook.com
dodany: 02.12.2017, 14:18:44
  • 91
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    pomagajzwykopem
  • #
    zwierzeta
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 17:55:16
  • -13
@skinnydog: ale po co? Obowiązek opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi ciąży na gminie, która ma obowiązek się nimi zajmować. Zamknięcie jednego schroniska oznacza tyle, że te psy trafią w inne miejsce. Nie usypia się psów zdrowych oraz nieagresywnych, reguluje to Ustawa o ochronie zwierząt.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 18:23:17
  • 7
@Aster1981: nie usypia się. A jeśli TY - konrektnie TY - masz podejrzenie, że w którymś schronisku psy są usypiane bez jakichkolwiek podstawy, to odpowiada za to weterynarz, który te psy uśpił. Więc albo piszesz banialuki wyssane z amerykańskich filmów bądź "jak to było za dawnych czasów", albo świadomie wiesz, że ktoś łamie prawo, a Ty stoisz i patrzysz się z boku jak zdrowe psy są usypiane.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 19:00:41
  • 2
@Aster1981: @K_aro: Ty tak mówisz, masz uzasadnione podejrzenia tudzież dowody? Jeśli tak, to zamiast pisać o tym na wypoku udaj się w odpowiednie miejsce. O kończącym się terminie dzierżawy terenu schroniska w Krzesimowie pisano już w 2016 roku (sic!): https://lublin.tvp.pl/24917668/likwidacja-schroniska-w-krzesimowie polecam googlować. I przyjrzeć się wyglądowi tego schroniska.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 19:18:34
  • 0
@K_aro: > owszem uzasadnione, toruńskie schronisko. Masowo usypiało(nie wiem jak aktualnie bo już tam nie mieszkam) psy i koty, zdrowe i miłe bo ludzie zajmowali się nimi przed oddaniem.

Z cyklu: Nie wiem jak teraz, "jak to było za dawnych czasów". Ale kiedy to dokładnie było? http://boz.org.pl/sch/kp.htm - tu masz dane od 2003 do 2009.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 19:20:32
  • 0
@Aster1981: w Krzesimowie wygrało przetarg stowarzyszenie, a nie wolontariusze.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 19:40:29
  • 0
@K_aro: no to powiem inaczej - jeśli miałeś uzasadnione podejrzenia i nigdzie z tym wtedy nie poszedłeś, to jesteś p---a, a nie człowiek i należałoby Cię wykastrować jak psa, byś nie przekazywał dalej bierności pt. "A bo w tym kraju..." dalszym pokoleniom na etapie wychowania. Ale pewnie piszesz od rzeczy o zasłyszanych mitach.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 20:14:10
  • 0
Wolontariusze rpacuja za darmo by pomoc zwierzakom.


@Aster1981: przecież na tym polega wolontariat. Ale na podstawie jakości wolontariatu nie można oceniać dobrego stanu danego schroniska, bo wolontariusz dzisiaj jest a za pół roku może go nie być.
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 20:25:07
  • 0
@Aster1981: a czy potrafisz wskazać takie patologie? Czy gdzieś zostały one przez Ciebie zgłoszone?
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 02.12.2017, 20:57:06
  • 0
@Aster1981: oczywiście, że ma. Popatrz chociażby na stronę BOK i ich wszelakie dokumentacje, które są dostępne oraz co się zmieniło w schroniskach - m.in. kierownictwo, weterynarze, etc. I jak można kogoś gnoić nie wiedząc od kogo jest zgłoszenie? Wolontariusze to też często osoby, które nie mają większego pojęcia o psach. Dla nich lepsze jest czasami trzymanie starego, schorowanego psa z zerową szansą na adopcję przy życiu w schroniskowym kojcu (jak
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku
GrazynaBolecnaboku 03.12.2017, 22:17:08
  • 0
@death070: https://lublin.tvp.pl/24917668/likwidacja-schroniska-w-krzesimowie to sobie sam popatrz i poczytaj...
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.01.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking