Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko168
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz

FilozoficznyJanusz

Dołączył 2 lata i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 90
  • Znaleziska 7
  • Mikroblog 83
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 1
  • Dodane (19)
  • Komentowane (64)
  • Plusowane (0)
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 04.09.2025, 14:13:10
  • 5
#programista15k #programowanie #pracait #programista25k #kryzysit #pracbaza #twitter

Dużo ludzi na tagach programistycznych szkaluje "pasjonatów" męczących ludzi na procesach rekrutacyjnych, oczywiście słusznie, ale trzeba przyznać, że w USA jest jeszcze gorzej, jak wielu użytkowników już zauważyło.

Problem wynika z wdrażania AI (Artificial Intelligence) oraz AI (Another Indian) i dotyczy coraz większej liczby absolwentów uczelni technicznych w Stanach, a od kandydatów na
FilozoficznyJanusz - #programista15k #programowanie #pracait #programista25k #kryzysi...

źródło: aaaaaaaaaa

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

whoru
whoru
04.09.2025, 14:20:03 via Wykop
  • 10
@FilozoficznyJanusz: to jest efekt tego, że firmy w USA outsourcują robotę do takiej Polski, gdzie kodojebcy nie dość, że zrobią taniej to często i lepiej. Do tego dochodzi nasz mental, kultura z--------u i ownership tego co robimy.
  • Odpowiedz
git_commit
git_commit
04.09.2025, 15:07:14 via Wykop
  • 5
@Ksiega_dusz: u mnie w korpo juz jakis czas temu zwolnili polskich testerow i zastapili hindusami, JESZCZE programistow trzymaja z Polski ale nie wiadomo kiedy stwierdza, ze hindusi tansi
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 15.01.2025, 14:43:12
  • 28
#programista15k #programowanie #pracait #programista25k #kryzysit #pracbaza #elonmusk

Jak tam, programiści? Gotowi na kolejny etap dymania jako niewolnik na panów techbrosów?

Patrzcie, co dziś wrzucił Elon.

Niby
FilozoficznyJanusz - #programista15k #programowanie #pracait #programista25k #kryzysi...

źródło: eee

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Romska_Palo_Ul_Laputa
Romska_Palo_Ul_Laputa
15.01.2025, 14:50:50 via Wykop
  • 13
@FilozoficznyJanusz: spoko, zaraz Ci napiszą, że żadnego kryzysu nie ma. A to, że Elon rozpoczął trend wywalając 80% ekipy i pokazując, że Twitter nadal działa, to wg nich nic nie znaczy, bo póki co jest to 25k za klepanie cruda.
  • Odpowiedz
TurboDynamo
TurboDynamo
15.01.2025, 15:18:05 via Wykop
  • 16
@Romska_Palo_Ul_Laputa: Elon wyrzucił głównie baby z różowymi włosami
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 16.07.2024, 20:48:33
  • 3
#polityka #gospodarka #programista15k #antykapitalizm

Też tak macie, że są w was dwa wilki (xd)?

Bo ja tak mam.

Jeden
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ShadyTalezz
ShadyTalezz
16.07.2024, 21:28:47 via Wykop
  • 8
@FilozoficznyJanusz: nie, jest we mnie tylko 1 wilk - kapitalizm trzeba obalić albo czeka nas katastrofa i upadek cywilizacji, kapitalizmu nie da się zreformować, to mrzonki dla naiwnych
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
16.07.2024, 22:38:36 via Wykop
  • 4
@zibizz1:

w produkcji bogactwa.


no nie byłbym co do tego przekonany, natomiast czy potrzebujemy więcej bogactwa gdy już teraz nasza produktywność jest na tyle wysoka, że moglibyśmy pewnie spokojnie pracować połowę mniej gdyby nie to, że jesteśmy okradani z owoców naszej pracy przez
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 15.09.2023, 18:50:41
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kubako
kubako
15.09.2023, 20:37:04 via Wykop
  • 0
czysto fizycznych procesów, więc zachowanie organizmu jest w pełni zdeterminowane przez te procesy i tylko od nich jest zależna selekcja naturalna


@FilozoficznyJanusz: ditto
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 12.09.2023, 19:28:28
  • 0
#filozofia #ai #technologia

Wymyśliłem solidny test mający na celu sprawdzenie, czy potencjalna sztuczna inteligencja jest świadoma w podstawowym znaczeniu tego słowa, tj. czy posiada subiektywne doświadczenie, qualia.

Oczywiście nie jestem pierwszą osobą, która proponuje coś takiego, robiąc krótki przegląd artykułów można natknąć się na podobne pomysły, m.in. w 2014 roku niejaki Viktor Argonov zaproponował test sprawdzający, czy maszyna potrafi wygłosić opinię na temat podstawowych problemów filozoficznych związanych ze
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RZM_4
RZM_4
12.09.2023, 19:31:15 via Android
  • 0
@FilozoficznyJanusz AI nie trenowane na temat danej dziedziny samo nic nie wymyśli, przynajmniej w takiej formie jakiej jest obecnie chatGPT i Bard
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
Autor
12.09.2023, 19:33:36 via Wykop
  • 0
@RZM_4: Zgadzam się, dlatego piszę, że test będzie przydatny w zasadzie dopiero dla AGI (ale w przypadku LLMów i tak można z 99% prawdopodobieństwa wykluczyć, że mają subiektywne doświadczenie).
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 09.09.2023, 16:19:28
  • 19
#programowanie #programista15k #programista20k #ai #technologia

Jako kuc programista nie mogę się nadziwić zadufaniu i pewności wśród innych programistów (zwłaszcza na wykopie), że AI to ich na pewno nie zastąpi.

Miałem już o tym napisać jakiś czas temu, gdy trafiłem na dyskusję na ten temat na mirko. W dyskusji na temat AI w programowaniu jeden entuzjasta sztucznej inteligencji napisał, że z powodu rozwoju AI za
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Linnior88
Linnior88
09.09.2023, 16:22:13 via Wykop
  • 19
@FilozoficznyJanusz: bo teraz większość programistów to lansiarze którzy nie mają nic wspólnego z tymi pierwszymi rozsądnymi w sweterkach i okularkach którzy najczęściej mieli skończona jakąś fizykę itp
Niestety IT nadal jest kojarzone z inteligencją gdzie coraz więcej poprostu oskarkow po kursach to robi którzy z matmy mieli same 2
A od takich ludzi nie ma co wymagać głębszego zastanowienia
Teraz te inteligentne kuce w IT to mniejszość większość to nazelowane
  • Odpowiedz
WyjmijKija
WyjmijKija
WyjmijKija
09.09.2023, 17:43:08 via Wykop
  • 27
ale wysryw xD
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 08.09.2023, 17:53:22
  • 26
#gielda #nieruchomosci #gospodarka #inflacja

Widzę, że wykopki nie uczą się na własnych błędach. Po niespodziewanej, sporej obniżce stóp procentowych przez RPP powróciły zapowiedzi mitycznego "scenariusza tureckiego", których w ciągu ostatniego pół roku było zdecydowanie mniej, niż w 2022, kiedy przerwano cykl podwyżek przy stopie referencyjnej na poziomie 6,75%.

Gdy stało się jasne, że zapowiadanej 25% inflacji nie będzie, głosy wspominające o Turcji ucichły, tak samo, jak
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PfefferWerfer
PfefferWerfer
08.09.2023, 17:55:25 via Wykop
  • 25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
hrabia_ponimirski
hrabia_ponimirski
08.09.2023, 19:36:43 via Wykop
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 02.09.2023, 11:49:34
  • 0
Świetny wpis na temat definicji świadomości:

https://www.theintrinsicperspective.com/p/consciousness-is-a-great-mystery

Ciągle trafiam na komentarze, że blablabla nie ma dobrej definicji świadomości (w szczególności w polskim internecie, bo w polskim języku używamy jednego słowa odnosząc się do różnych pojęć takich jak "phenomenal consciousness", "awareness", "wakefulness"), a komentujący regularnie mylą świadomość z inteligencją, samoświadomością itd. Tymczasem sprawa jest dość prosta, chodzi o subiektywne jakościowe doświadczenie pierwszoosobowe, qualia.

Najlepiej
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nemayu
Nemayu
02.09.2023, 16:34:38 via Wykop
  • 0
@FilozoficznyJanusz: Cały sęk w tym, że to nie jest proste, nie chodzi o qualia i nie ma pewności czy rozmawiamy o tym samym, pomimo że może nam się wydawać.

Nawet w tekście masz przykład, który powinien ci to zobrazować:

To give an example: imagine for a moment that Isaac Newton asked for a glass of water. Now, this is before the molecular composition of water had been discovered. So Newton does not
  • Odpowiedz
Pieszczoszek_Czyscioszek
Pieszczoszek_Czyscioszek
Pieszczoszek_Czyscioszek
05.09.2023, 07:13:16 via Wykop
  • 1
@FilozoficznyJanusz:

bo w polskim języku używamy jednego słowa odnosząc się do różnych pojęć takich jak "phenomenal consciousness", "awareness", "wakefulness")


To winno być podpowiedzią, ale widać nie dość jasną. Bo jeśli w języku polskim jednym słowem jesteśmy w stanie objąć tak ogromną liczbę konceptów, to może warto by się zastanowić, czy to czy te rozróżnienia mają sens? I nie jest też tak, że w angielskim te pojęcia funkcjonują poza katedrami filozofii.
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 20.08.2023, 16:15:34
  • 8
Przyznam się, że czasem dostaję raka czytając mądrości metafizycznych materialistów i ateistów na temat "sensu życia".

Nie jestem religijny i nie praktykuję, ale dzięki kilku empirycznym i filozoficznym argumentom doszedłem do wniosku, że z ok. 80% prawdopodobieństwa świadomość jest fundamentalna (a nie jest wytworem mózgu), jakaś forma Boga istnieje, a teizm i metafizyczny idealizm lub dualizm mają więcej sensu od fizykalizmu (a dopóki nie rozwiążemy problemów personalnej tożsamości, bindingu w neuronaukach, mózgów Boltzmanna,
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gorzki99
gorzki99
gorzki99
20.08.2023, 16:18:00 via Wykop
  • 4
@FilozoficznyJanusz: Tak sie naprodukowales a nic nie powiedziales :) Tez fajnie.
  • Odpowiedz
takJakLubimy
takJakLubimy
20.08.2023, 16:47:14 via Wykop
  • 2
@FilozoficznyJanusz: Jesteś bardzo optymistyczny.
Ja widzę więcej, szybciej, drożej.
A ten trend dynamiczny cywilizacji wymaga poświeceń.
Póki co przełomu nie widać na horyzoncie.
Fajny przykład zero-waste techologii to kanał elbląski i jego rozwiazania bez prądu i spalin.
Niestety w dzisiejszym "hurtowym świecie" takie rozwiązania to abstrakcja.
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 15.08.2023, 21:30:00
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

walenty-merkel
walenty-merkel
15.08.2023, 21:38:57 via Wykop
  • 0
@FilozoficznyJanusz: Zbyt pryncypialnie nadałeś #tag.
  • Odpowiedz
galicjanin
galicjanin
16.08.2023, 10:10:28 via Android
  • 0
@FilozoficznyJanusz początek opisu brzmiał jak podkarpacka wieś, ale poparcie PiS zbliżone do średniej krajowej i zdrowa nie fanatyczna wiara, krytyka księdza pokazała, że to jednak fałszywy trop.
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 12.08.2023, 11:27:29
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

k.....n
konto usunięte 12.08.2023, 11:29:53 via Wykop
  • 2
@FilozoficznyJanusz: fiu fiu ty to masz problemy w życiu
  • Odpowiedz
Heterosovieticus
Heterosovieticus
Heterosovieticus
12.08.2023, 11:52:44 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 02.08.2023, 10:08:31
  • 0
#filozofia #religia #swiadomosc

Ponieważ pewien nadęty ignorant (i jak się okazuje, nieogarnięty scjentysta) dalej wrzuca bzdury na temat problemu świadomości, nie rozumiejąc nawet pojęć, o których mówi, muszę dodać kolejny wpis.

Osoba te cały czas upiera się, że w nocy następuje zawieszenie świadomości, podczas gdy, jak wykazałem, w fizyce nie ma czegoś takiego jak "zawieszenie" procesu.

Teraz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Niedobry
Niedobry
02.08.2023, 10:15:31 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
Autor
03.08.2023, 14:35:17 via Wykop
  • 2
@swiadomy_anakolut:

Ja wcale nie jestem pewny tego co mówię i zdaję sobie sprawę z istnienia argumentów przeciwko dualizmowi i idealizmowi, za to w moich ostatnich wpisach skupiałem się na argumentach przeciwko materializmowi, m.in. dlatego, że w internecie, w tym na wykopie, takie argumenty są nieznane, niepopularne, a materializm metafizyczny jest uważany za stanowisko oczywiste i prawidłowe, a ja staram się pokazać, że i to stanowisko ma swoje problemy. Argumenty przeciwko
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 01.08.2023, 19:00:58
  • 1
W nawiązaniu do poprzedniego wpisu dodam wypowiedź uzupełniającą.

W tej kategorii można sobie poczytać m.in. o eksperymentach myślowych zaprezentowanych przez Dereka Parfita i jego wnioskach, z którymi się zresztą nie zgadzam.

Pod moim wpisem pojawiło się kilka wypowiedzi wyjątkowo upartych wykopków zgadzających się z tym, że kopia danej osoby z dokładnością do jednego atomu stworzona po śmierci oryginału byłaby jedynie kopią, ale wierzących, że trwałość mózgu zapewnia kontynuację danej tożsamości, tj nawet po przerwaniu
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pioter_Polanski
Pioter_Polanski
01.08.2023, 19:30:47 via Wykop
  • 1
@FilozoficznyJanusz:

a odpowiedz mi na takie pytanie:

przypuśćmy, że mamy bardzo zaawansowaną technologię medyczną która potrafi osobie która utraciła jedną półkule mózgu na natychmiastowe jej odtworzenie z chwili wypadku w którym została jej pozbawiona(bo gdzieś w chmurze na bieżąco była robiona jej kopia zapasowa). Wygląda to tak, że np: ktoś jeździ na nartach, uderza w drzewo, jedna półkula mózgowa ulega całkowitemu zniszczeniu i od razu, po nanosekundzie technologia wszczepia tej
  • Odpowiedz
swiadomy_anakolut
swiadomy_anakolut
swiadomy_anakolut
03.08.2023, 10:04:21 via Wykop
  • 0
a priori zakładasz


@FilozoficznyJanusz: Nie zakładam. Wiem, że są ludzie którzy wierzą np. w istnienie duszy. Wytykam Ci tylko niekonsekwencję: twierdzisz, że biologia redukuje się do fizyki, ale tylko ta część biologii, która pasuje do Twojego wywodu. Tymczasem praca mózgu i całego układu nerwowego, to jak najbardziej domena biologii.

nie jest według mnie w pełni redukowalna do
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 30.07.2023, 21:42:38
  • 149
Uwielbiam rozkminy typu "jeśli rozbijemy twoje ciało na pojedyncze atomy, po czym po sekundzie złożymy z tych samych atomów strukturę dokładnie odwzorowującą twoje ciało, to czy to nadal będziesz ty, czy stworzona w ten sposób osoba będzie kontynuacją twojej osoby?" Problem personalnej tożsamości to jeden z najciekawszych problemów związanych ze świadomością.

Z tym problemem wiąże się m.in. problem teletransporterów z Star Treku (maszyn kopiujących daną osobę z dokładnością do pojedynczego atomu, gdzie kopia
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

came_a_lot
came_a_lot
30.07.2023, 21:51:29 via Wykop
  • 32
@FilozoficznyJanusz: o taki wykop nic nie robiłem! Aż mnie synapsy zaswędziały.
  • Odpowiedz
KomendaGlownaPolicji
KomendaGlownaPolicji
30.07.2023, 22:18:50 via Wykop
  • 27
@FilozoficznyJanusz: scifan nagral o tym filmik nawet dobry, zeby nie powiedziec bardzo dobry
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 30.07.2023, 10:26:14
  • 1
Trudny problem świadomości to jeden z najważniejszych współczesnych problemów filozoficznych. Szanuję filozofa Davida Chalmersa za wywołanie do tablicy zadufanych w sobie materialistycznych filozofów umysłu i neuronaukowców. Co prawda już wcześniej zwracano na to uwagę (np. koncept "explanatory gap"), ale wreszcie ktoś zwrócił uwagę, że "racjonaliści" próbują nam wmówić coś w stylu: martwa, nieświadoma materia w postaci neuronów przesyła neurotransmitery -> MAGIA -> powstaje qualia, subiektywne doświadczenie pierwszoosobowe. Materialiści nie mając dobrze opisanych

Najlepsze rozwiązanie w filozofii umysłu to:

  • Eliminatywny materializm 0% (0)
  • Silny redukcjonizm 0% (0)
  • Słaby redukcjonizm 12.5% (1)
  • Dualizm substancji 37.5% (3)
  • Neutralny monizm / panpsychizm 25.0% (2)
  • Idealizm 25.0% (2)

Oddanych głosów: 8

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

500minus
500minus
30.07.2023, 10:36:10 via Wykop
  • 0
bo to niepoważne stwierdzić, że istnienie świadomości to tajemnica nie do odkrycia.


@FilozoficznyJanusz: Widzę że wyznawca twardego denializmu ludzkiego wybrakowania na tle poznawczym. Zaznaczyłem idealizm żebyś się poczuł lepiej.
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
Autor
30.07.2023, 10:54:30 via Wykop
  • 0
@500minus: Na obecnym etapie to niepoważne, zwłaszcza w kontekście dynamicznego rozwoju badań mózgu czy też AI, które mają szansę przybliżyć do któregoś z rozwiązań poprzez rozwój wiedzy, może jakby za kilkaset lat ludzkość stała w tym samym miejscu, to wtedy można się zastanowić nad tym stanowiskiem.
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 29.07.2023, 16:11:17
  • 2
Mózgi Boltzmanna falsyfikują materializm

Jednym z ciekawszych problemów kosmologii jest problem mózgów Boltzmanna: https://en.wikipedia.org/wiki/Boltzmann_brain

Według obecnych przewidywań QFT (quantum field theory) i mechaniki statystycznej w przestrzeni, nawet w próżni, mają miejsce kwantowe oraz termodynamiczne fluktuacje (kwantowe fluktuacje w próżni zostały potwierdzone m.in. przez efekt Casimira). Tego typu zdarzenia mogą mieć miejsce również po tym, jak nastąpi śmierć cieplna Wszechświata.

Im
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
Autor
29.07.2023, 16:53:36 via Wykop
  • 1
@mirabelka2137:

Jestem zielonką, ale tekst jest mojego autorstwa i z pół godziny zajęło mi napisanie go, anglojęzyczne źródła służyły mi jedynie do poznania i analizy konceptu.

Sam jestem zdziwiony, że nigdzie nie widziałem argumentu z mózgów Boltzmanna jako argumentu przeciwko materializmowi, poza jakimiś niszowymi blogami.

Jeśli chodzi o fluktuacje próżni, to łączy się z parowaniem czarnych dziur w ten sposób, że te fluktuacje są przyczyną promieniowania Hawkinga, ale ma to
  • Odpowiedz
blamedrop
blamedrop
30.07.2023, 00:35:53 via Wykop
  • 1
Według obecnych przewidywań QFT (quantum field theory) i mechaniki statystycznej w przestrzeni, nawet w próżni, mają miejsce kwantowe oraz termodynamiczne fluktuacje (kwantowe fluktuacje w próżni zostały potwierdzone m.in. przez efekt Casimira). Tego typu zdarzenia mogą mieć miejsce również po tym, jak nastąpi śmierć cieplna Wszechświata.


@FilozoficznyJanusz: Tak, ale zarówno promieniowanie Hawkinga jak i efekt Casimira potrzebują czegoś więcej by mieć miejsce (czarnych dziur, czy "płyt wykonanych z idealnie gładkiego przewodnika,
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 27.07.2023, 18:30:31
  • 3
W całej inbie z UFO najzabawniejsze jest to, że na 90% "szury" będą miały rację.

W świetle tego, co wiemy na temat sytuacji, zeznań świadków, w tym Gruscha, w tym złożonych pod przysięgą i grożących odpowiedzialnością karną, a do tego uwzględniając, że Pentagon i USAF próbują blokować świadków, można oszacować prawdopodobieństwo, że świadkowie (zwłaszcza Grusch) z własnej woli kłamią dla atencji, pieniędzy lub z powodu choroby psychicznej, jako bardzo niskie.

Zostają tylko 3 rozsądne,
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Abaddon_Profanator
Abaddon_Profanator
27.07.2023, 18:44:04 via Wykop
  • 0
@FilozoficznyJanusz: No jakieś szury mają rację, pytanie tylko które xD.
  • Odpowiedz
PiotrX1
PiotrX1
27.07.2023, 18:44:40 via Wykop
  • 0
@FilozoficznyJanusz: o co chodzi, bo ja nie w temacie?
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 24.07.2023, 20:47:02
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CastleGandolfo
CastleGandolfo
24.07.2023, 21:07:58 via Wykop
  • 1
@FilozoficznyJanusz: Oczywiście zawsze pewniej zakładać, że prawdopodobieństwo jest niskie, jednak nie przeceniałbym AI i stawiał jej w mianowniku, jakoby miała odgrywać tutaj jakąś kluczową rolę. Zakładam, że zachodzą zjawiska i zależności o których ludzkość nie ma pojęcia i nie musi to być koniecznie powiązane z AI. Dzięki za podzielenie się swoją teorią. Widać, że masz otwarty umysł.
  • Odpowiedz
nbqbio
nbqbio
25.07.2023, 00:03:16 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz
FilozoficznyJanusz 24.07.2023, 16:18:17
  • 10
W końcu udało mi się przezwyciężyć lenistwo i założyć konto na wykopie, może uda mi się też przezwyciężyć lenistwo i czasem napisać, co mi siedzi w głowie.

Na początek mam ochotę publicznie stwierdzić: nieco irytuje mnie intelektualne wywyższanie się ateistów i metafizycznych materialistów-fizykalistów nad teistami i metafizycznymi dualistami substancji oraz idealistami (ateizm i metafizyczny materializm nie muszą iść w parze, ale w 90% przypadków idą, więc wymieniam w jednym rzędzie). Oczywiście są argumenty
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

artiom143
artiom143
artiom143
24.07.2023, 16:21:06 via Wykop
  • 18
@FilozoficznyJanusz: nie wiem co ty pierdzielisz ale bym se wypił monsterka
  • Odpowiedz
miszczu90
miszczu90
24.07.2023, 16:24:07 via Wykop
  • 23
@FilozoficznyJanusz:
miszczu90 - @FilozoficznyJanusz:

źródło: kiedy-pijesz-se-browarka-i-nachodza_2021-02-23_14-08-02

Pobierz
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 25.07.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking