Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko200
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Crashykk

Crashykk

Dołączył 1 rok i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 121
  • Znaleziska 119
  • Mikroblog 2
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 0

4

Gramy dla Olka! | Charytatywny Gothic 1 | 23.11.2025 godzina 17:00.

Gramy dla Olka! | Charytatywny Gothic 1 | 23.11.2025 godzina 17:00.

Olek zmaga się z niepokojącymi atakami, w ich trakcie nie poznaje swoich rodziców, a po chwili wszystko wraca do pozornej normy, jakby nic się nie wydarzyło. Potrzebuje specjalistycznego badania WES.

Crashykk
z
wykop.pl
dodany: 20.11.2025, 15:32:12
  • 2
  • #
    charytatywnie
  • #
    grajzwykopem
  • #
    gry
  • #
    gothic
Crashykk
Crashykk
Autor
20.11.2025, 16:56:52 via Wykop
  • 1
@paw1470: Dlatego tak wazne jest to badanie.

2

Czy EKSKLUZYWY w 2025 to PRZEŻYTEK?!

Czy EKSKLUZYWY w 2025 to PRZEŻYTEK?!

Czy ekskluzywne gry w 2025 roku mają jeszcze sens?! Mario zostaje na Switchu, Kratos leci na PC, a Master Chief ląduje na PlayStation?!

Crashykk
z
youtube.com
dodany: 19.11.2025, 15:05:13
  • 2
  • #
    konsole
  • #
    playstation
  • #
    xbox
  • #
    pcmasterrace
  • #
    gry
  • #
    steam
Crashykk
Crashykk
Autor
19.11.2025, 19:35:39 via Wykop
  • 0
@neib1: To, ze cos jest popularne, to znaczy ze ja juz nie moge sie na ten temat wypowiedziec?

1

Co jest nie tak z branżą gier? Gaming w 2025 | Analiza

Co jest nie tak z branżą gier? Gaming w 2025 | Analiza

Co jest nie tak z branżą gier w 2025 roku? Coraz więcej graczy narzeka na chciwość wydawców, powtarzalne tytuły i brak pasji w branży. W tej pogadance analizujemy, dlaczego gaming znalazł się w kryzysie i co mogłoby go uratować. Zapis rozmowy z widzami po State of Play z 11.11.2025.

Crashykk
z
youtube.com
dodany: 13.11.2025, 11:04:55
  • 0
  • #
    playstation
  • #
    nintendo
  • #
    xbox
  • #
    gry
  • #
    konsole
  • #
    steam

2

Kiedy piractwo MA sens?

Kiedy piractwo MA sens?

Piractwo w grach temat stary jak sam internet. Czy ściąganie gier naprawdę zawsze jest złe? W dzisiejszej pogadance porozmawiamy o tym, kiedy piractwo w grach może mieć sens oraz co skłania graczy do pobierania nielegalnych kopii.

Crashykk
z
youtube.com
dodany: 05.11.2025, 17:59:13
  • 14
  • #
    gry
  • #
    konsole
  • #
    gaming
  • #
    playstation
  • #
    xbox
  • #
    nintendo
Crashykk
Crashykk
Autor
05.11.2025, 18:57:54 via Wykop
  • -1
@re5ublimacja: Todd Howard moze nie, ale studio juz zostanie zamkniete.
Crashykk
Crashykk
Autor
05.11.2025, 18:58:17 via Wykop
  • -2
@Ralphs: No ja wlasnie uwazam, ze nie zawsze.
Crashykk
Crashykk
Autor
05.11.2025, 18:58:55 via Wykop
  • -1
@noHuman: Ano uczciwosc. Sam tworze gry. Mam na steamie gierke za 19,99 i nie powiem, zabolalo jak zobaczylem ja na pirackiej stronie. 😅
Crashykk
Crashykk
Autor
05.11.2025, 18:59:16 via Wykop
  • 0
@kureci_paratko: No ja nie jestem w pelni za, ani w pelni przeciw.
Crashykk
Crashykk
Autor
06.11.2025, 00:27:57 via Wykop
  • 0
@noHuman: No to, że poświęciłem na nią bardzo dużo czasu, a ludzie nawet grę za 20 zł muszą spiracić. Niby spoko, że ktoś chciał zagrać tak bardzo, że ją spiracił, ale no nadal niesmak jest, że wyceniłem grę tak nisko, a ludzie dalej ją ściągają. xD
Crashykk
Crashykk
Autor
06.11.2025, 00:52:15 via Wykop
  • 0
@noHuman: No jak wydałem ją na steamie, to raczej wiadomo, że liczyłem, iż chociaż się zwróci.

3

Książeczki, plakaty, pocztówki... a czasem sama gra jest tylko dodatkiem.

Książeczki, plakaty, pocztówki... a czasem sama gra jest tylko dodatkiem.

Kiedyś półki uginały się od pudełek z grami. Dziś? Cyfra króluje, ale sentyment zostaje Rozmawiamy o magii fizycznych wydań gier

Crashykk
z
youtube.com
dodany: 12.10.2025, 17:03:14
  • 1
  • #
    gry
  • #
    gaming
  • #
    konsole
  • #
    grykomputerowe
  • #
    steam

8

Czy Xbox 360 w 2025 to wciąż dobry wybór dla graczy?

Czy Xbox 360 w 2025 to wciąż dobry wybór dla graczy?

Z racji kontrowersji wokół nowych konsol Microsoftu postanowiłem sprawdzić, czy wcześniejsza iteracja Xboxa nadaje się na tanie granie w 2025 roku.

Crashykk
z
youtube.com
dodany: 07.10.2025, 17:29:13
  • 9
  • #
    xbox
  • #
    xbox360
  • #
    gamepass
  • #
    konsole
  • #
    gry
  • #
    gaming
Crashykk
Crashykk
Autor
07.10.2025, 17:36:11 via Wykop
  • 0
Battlefield 1943 i


@LudzieToDebile: Nie grałem w Battlefield 1943, ale jak lubisz Battlefieldy, to może Bad Company 2?
Crashykk - >Battlefield 1943 i

@LudzieToDebile: Nie grałem w Battlefield 1943, ale j...

źródło: image

Pobierz
Crashykk
Crashykk
Autor
08.10.2025, 17:40:19 via Wykop
  • 0
@Zielony34: Sam mam w domu wszystkie konsole od NESa w górę i często gram sobie w starsze tytuły, bo po prostu są imo lepsze, niż większość nowych.

7

Koniec Xboxa. To, co się dzieje, to SZOK!

Koniec Xboxa. To, co się dzieje, to SZOK!

Microsoft stracił połączenie z fanami i brnie w bardzo złe decyzje. Niestety chyba nadchodzi nieunikniony koniec Xboxa jako konsoli.

Crashykk
z
youtube.com
dodany: 04.10.2025, 23:33:48
  • 13
  • #
    gaming
  • #
    xbox
  • #
    microsoft
  • #
    konsole
  • #
    gamepass
  • #
    xboxseriesx
Crashykk
Crashykk
Autor
05.10.2025, 07:59:28 via Wykop
  • 1
@dreadingit: Xboxowi, to już lata temu cegiełka uskoczyła, a za nią cała ściana. Tylko, tak złych pomysłów, to chyba nikt się nie spodziewał.

456

Będę wdzięczny za pomoc.

Będę wdzięczny za pomoc.

Przez większość swojej kariery prowadziłem żabkę. To był koszmar, ale udało mi się z niej uciec za pomocą kredytu, który będę spłacał jeszcze przez najbliższe 5 lat. Znalazłem pracę jako Zastępca Kierownika w markecie i wszystko układało się ok, aż Ajent otrzymał niekorzystny ankes do umowy, nie pod

Crashykk
z
wykop.pl
dodany: 27.08.2025, 16:58:00
  • 285
  • #
    youtube
  • #
    pomocy
  • #
    twitch
  • #
    stream
  • #
    polskiyoutube
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 17:26:25 via Wykop
  • 216
@ty_O: W skrocie. Sklep mialem 5 lat, jak wchodzilem do firmy, a jak z niej wychodzilem, to byly 2 rozne podmioty. Z roku na rok wymagania rosly kosmicznie, a przelew od firmy zostal taki sam. Do tego na koniec zrobili mnie bez mydla, bo w mojej okolicy otworzyli 2 nowe sklepy, co zabralo mi jakies 40% klientow. Utarg spadl o 30 tys miesiecznie netto, ale wymagania co do zatowarowania zostaly
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 17:27:51 via Wykop
  • -5
@Dawid_Kwlk: Akurat na kasie nie siedzialem praktycznie. 😅

Na kanale gram glownie w soulslike'i! Chociaz w CSa tez sie czasem trafi.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 17:37:05 via Wykop
  • 4
@LudzieToDebile: Nie chcę od ludzi pieniędzy, chcę na nie zapracować dając coś od siebie. Stąd prośba jedynie o subka. Oczywiście pod warunkiem, że komuś się taki kontent podoba. Nie chcę na nikim wymuszać nic.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 18:34:12 via Wykop
  • 2
@noHuman: Dzieki wielkie. Subik jest wystarczajacy!
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 19:35:50 via Wykop
  • -10
@playzino: Nie liczę na karierę youtubera, ktory zarabia miliardy, a jedynie fajnie byloby miec jakiekolwiek zrodlo dochodu w momencie gdy nie mam pracy. No i musze sie tez czyms zajac, bo oszaleje, albo depresja mnie dobije jak bede siedzial w domu i myslal tylko o tym, ze mi sie koncza oszczednosci.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 19:37:51 via Wykop
  • -13
@Stuba: Praca jest, ale dla budowlancow, a ja takiego doswiadczenia nie mam. :/
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 19:51:35 via Wykop
  • -10
@playzino: Streamuje regularnie, prawie codziennie od ponad 2 miesiecy, bo to po prostu lubie i bede to robil nawet bez trgo 1000 subow, ale wiadomo, ze fajnie byloby jednak cos z tego miec skoro juz na to poswiecam czas.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 21:12:09 via Wykop
  • -14
@krak: 6000 godzin ogladania i 25 tys wyswietlen w 2 miesiace to juz sa jakies tam drobne, a jak skonczy sie moja umowa, to usiode do tego full time. Nic innego do roboty miec nie bede dopoki pracy nie znajde.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 21:13:28 via Wykop
  • 15
@KawaJimmiego: Jak pisalem. Wchodzac w te firme zabek bylo chyba 4-5 tys, jak wychodzilem bylo ich juz ponad 10 tys. Kiedys to byl dochodowy biznes. Teraz tez jest, ale tylko dla firmy, nie dla franczyzobiorcow
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 21:33:26 via Wykop
  • -10
@krak: No nie wiem, może z mojego kanału?
Ja głownie streamuję i z tego mam wyświetlenia.
Crashykk - @krak: No nie wiem, może z mojego kanału?
Ja głownie streamuję i z tego ma...

źródło: image

Pobierz
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 21:35:30 via Wykop
  • 8
@KawaJimmiego: Nie masz czasu na czytanie umów, a jak o niego prosisz, to Ci mówią, że mają 15 kandydatów na Twoje miejsce, a do tego umowa ma jakieś 70 stron i jest napisana takim językiem, że nawet prawnicy mają problem ją rozumieć. Moja wina. Nie przeczytałem, ale no wchodząc w to miałem 23 lata i wierzyłem ludziom, że nie chcą dla mnie źle.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 21:40:45 via Wykop
  • -7
@krak: No jak to nie?
Crashykk - @krak: No jak to nie?

źródło: image

Pobierz
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 22:17:57 via Wykop
  • 36
@KawaJimmiego: Ale już wiele osób o tym mówiło.
https://www.youtube.com/watch?v=2N2EgXKzmWo
Crashykk - @KawaJimmiego: Ale już wiele osób o tym mówiło. 
https://www.youtube.com/w...
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 22:18:11 via Wykop
  • 16
@KawaJimmiego: https://www.youtube.com/watch?v=xNt8aY9Pj4k
Crashykk - @KawaJimmiego: https://www.youtube.com/watch?v=xNt8aY9Pj4k
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 22:36:32 via Wykop
  • 17
@zagubionychromosom: Te filmy pojawiły się jak ja już byłem dawno w sieci. Filmy mają 2 lata i rok, a ja dołączyłem do sieci w 2019.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 23:42:44 via Wykop
  • -15
@crackers: Myślałem. Pisałem do mechników, jako pomoc na budowę, ale nikt nie chcę na razie zatrudnić osoby, które większość swojego czasu siedziała jako fakturzysta tak naprawdę.
Crashykk
Crashykk
Autor
27.08.2025, 23:45:51 via Wykop
  • -12
@qciek: Nie jest i straszna praca i dosłownie CV wsyłam wszędzie. Na produkcje, na budowy, nawet na sprzątacza. Liczę, że ktoś się odezwie.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 00:58:41 via Wykop
  • -4
@kto_ma_potrzymac_dwie_dychy: Nie, Kujawsko-Pomorskie.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 00:59:21 via Wykop
  • -8
@Djuk94: Skoro i tak streamuje, bo to po prostu lubię, to i te 7,5-10 zł dziennie dobre.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 01:09:35 via Wykop
  • -11
@Cptdiv2: Mój kanał, to chyba najlepsze miejsce, gdzie można sprawdzić, co potrafię.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 01:14:46 via Wykop
  • -19
@Mazowia: No tak, bo jak nie mam pracy (tę mam do końca miesiąca, a dzisiaj nawet z niej wróciłem o 23 do domu), to powinienem leżeć na podłodze i płakać? B--ń boże robić cokolwiek innego.

Streamuję, bo próbuję się wybić. Pewnie mi się to nie uda, ale lepiej próbować czekając, aż mi się odezwie ktoś z miejsce, gdzie wysłałem CV, niż płakać siedząc na dupie.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 01:18:48 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 01:19:43 via Wykop
  • -16
@Polakrobak333: Ja bym chciał, moja kobieta nie.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 01:31:27 via Wykop
  • -11
@Szmalu: Z moich aktualnych wyliczeń, to moje wyświetlenia i godziny dawałby miesięcznie jakieś 250/300 zł na ten moment. Miej tyle, a nie miej kiedy i tak robię to codziennie, bo po prostu to lubię, a może z czasem uda się wybić nawet wyżej.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 01:37:29 via Wykop
  • -15
@NoblePhantasm: Ciężko kiedy masz kota i mieszkasz z kobietą. Ona na pokój nie pójdzie, a i nikt mi zwierzaka za bardzo na pokój nie weźmie, a nie ma opcji, żebym oddał zwierzaka, bo to mój członek rodziny. Przyjaciel, który był ze mną w najgorszych momentach.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 02:06:36 via Wykop
  • -5
@Troojan: A co mam robić jak wysyłam CV i czekam na odpowiedź? Siedzieć na dupie i płakać, że nie mam pracy? Żeby zdobyć zawód elektryka w rok też trzeba mieć za co żyć przez ten rok, a i wątpię, żeby zdobycie zawodu w rok było wykonalne. Wysłałem CV na budowy, do mechaników, na wykończeniówkę, a nawet na sprzątacza, ale na razie żadnej odpowiedzi nie mam.

Zamiast płakać, wolę wykorzystać wolny
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 02:11:44 via Wykop
  • -10
@NoblePhantasm: Ja bym mógł mieszkać nawet w 8 osób na jednym pokoju, bo mi to całkowicie wisi. Wystarczy mi łóżko i miejsce, gdzie będę mógł się ogarnąć po pracy, ale jak już mówiłem. Moja kobieta na pokój nie pójdzie. W ostateczności ona zostanie na mieszkaniu i będzie zajmować się kotem, a ja wyjadę za granicę i będę zarabiał tam, ale wtedy też mogę streamować po pracy, więc nic mi nie
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 02:44:56 via Wykop
  • -20
@Zle_Japko: Ale o czym ty pierdzielisz. CV wysyłam, na rozmowy o pracę chodzę, do pracodawców dzwonię. Do żabek też CV składałem. Nie siedzę na dupie i nie czekam na pieniądze za darmo. Ja mógłbym mieszkać nawet teraz w 8 osób na jednym pokoju w Holandii, ale co mam porzucić narzeczoną skoro ona wyjechać nie chce, bo ma pracę, ma rodzinę? Mam oszczędności, więc nie umrę jutro. Parę miesięcy bez pracy
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 02:53:11 via Wykop
  • -10
@Szmalu: Z praktycznie codziennymi streamami ruszyłem 1 lipca, więc w niecałe 2 miesiące 25 tys. wyświetleń i 6,2 tys godzin obejrzanych.

Nie wiem skąd Ty bierzesz swoje informacje, ale ja swoje dostałem od osób, które już monetyzację mają na YT. Czy mówią prawdę? Nie wiem, nie jestem w stanie tego zweryfikować, dopóki monetyzacji sam nie odpalę.
Crashykk - @Szmalu: Z praktycznie codziennymi streamami ruszyłem 1 lipca, więc w niec...

źródło: image

Pobierz
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 03:01:09 via Wykop
  • -17
@Zle_Japko:

Skoro masz oszczędności to czemu nie spłacisz zadłużenia?


Bo zadłużenia mam 38 tys., a oszczędności 20, więc nie jestem w stanie go spłacić, no i nie miałbym za co żyć, do momentu aż znajdę pracę. Jak znajdę pracę, gdzie dostanę umowę na dłużej, niż 3 miesiące, to większość z tego wpadnie w zadłużenie, aby zmniejszyć jego
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 03:03:33 via Wykop
  • -18
@Taaatko: Trochę nietrafione. CV wysyłam, na rozmowy o pracę chodzę, do pracodawców dzwonię. Nie siedzę na dupie i nie czekam na pieniądze za darmo. Mam oszczędności, więc nie umrę jutro. Parę miesięcy bez pracy wytrzymam, więc nie pali mi się na tyle, żebym już teraz musiał rzucać swoje życie i uciekać. W ostateczności narzeczona zostanie na mieszkaniu i będzie zajmować się kotem, a ja wyjadę za granicę i będę zarabiał
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 03:07:09 via Wykop
  • -11
@Szmalu: Right. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 03:14:54 via Wykop
  • -12
@NoblePhantasm: Ale ja się nie ocieram o żadne bankructwo. Mam oszczędności, które odkładałem i chciałem użyć na spłacenie większości kredytu, ale no w obecnej sytuacji muszą mi posłużyć na życie, aż znajdę inną pracę. W Bydgoszczy czy Toruniu, do których mam najbliżej 2300-2500 za mieszkanie (wszystkich opłat, a nie samego odstępnego), to raczej standard i ciężko znaleźć coś taniej, co będzie miało podstawowe warunki do życia.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 03:31:38 via Wykop
  • -21
@Zle_Japko: Wyraźnie zaznaczyłem w poście, że chciałbym, aby w przyszłości ten kanał pokrył mi jedynie ratę kredytu. Dałoby mi to stabilność. Wtedy mógłbym pozwolić sobie na wynajęcie mieszkania w większym mieście, bo nie traciłbym połowy wypłaty na kredyt i szukania pracy w takowym bez obawy, że nie będę miał z czego raty zapłacić. Stąd prośba o pomoc we wbiciu monetyzacji.

Nie mam zamiaru traktować youtube'a jako jedyne słuszne wyjście, które
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 04:40:06 via Wykop
  • -18
@Eternal_Oblivion: Mam Ci pokazać listę moich aplikacji z pracuj.pl czy co? xD
Do końca miesiąca mam jeszcze pracę w aktualnej firmie, a już byłem na 4 rozmowach. Jak tylko będę wolny, to będę mógł sobie pozwolić na ich więcej i liczę, że w ciągu miesiąca uda się znaleźć pracę. Jeżeli nie, to się nawet nie będę zastanawiał i od razu zgłaszam się do pracy za granicą. Nie liczę na żadną
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 04:42:00 via Wykop
  • -11
@podbial: Prosić o dobrowolną pomoc, która nikogo nic nie kosztuje = żebrać. Noted.

A moja kobieta pracuje, ale mamy 2025 rok. Z jednej pensji wyżyć raczej ciężko.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 04:46:09 via Wykop
  • -11
@Eternal_Oblivion: Dosłownie wysłałem CV do każdego takiego miejsca w moim mieście, które się oferowało na pracuj.pl lub olxie.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 04:50:14 via Wykop
  • -4
@chochlik: Żabka to mi jeszcze oddała hajs. U nich nie mam długów. Musiałem wziąć kredyt na Vat i Zus po zamknięciu sklepu.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 04:50:34 via Wykop
  • -6
@Finy_Elyn: Mam tam konto. Parę złotych zawsze wpada.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 04:57:48 via Wykop
  • -2
@lord_xenu: B--ń boże robić coś dodatkowo, gdy szukasz pracy. Przecież Polak, to może tylko z---------ć na łopacie, bo inaczej to złodziej, dzban i nierób.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 05:02:51 via Wykop
  • -12
@Sabr: Ale ja nie chcę pracować w policji?

No ponownie. Nie liczę na żaden sukces. Robię to jako rzecz dodatkowa, hobbistycznie, a zarobić coś z tego będzie fajnym dodatkiem. Nie porzucam pracy zawodowej na rzecz zostania streamerem. Ciągle wysyłam CV i chodzę na rozmowy o pracę i monetyzacja na youtubie tego nie zmieni.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 05:49:06 via Wykop
  • -14
@CapaciousCore:

Czy to było na zasadzie, "panie będzie dobrze, pan mi będzie płacił, a ja będę ogarniać papiery i git majonez"?

Dokładnie było na tej zasadzie. Księgowa była z polecenia, która miała pod swoją firmą kilkanaście żabek, więc dla niej lepiej, że nie wiedziałem, w co się pakuję, bo na tym zarobiła.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 05:54:50 via Wykop
  • 0
@Cyngwajs: Prowadziłem 5 lat żabkę. Przez te 5 lat przepracowałem pewnie 10 lat normy etatowej, bo potrafiłem być w sklepie cały tydzień po 14-15h. Robiłem wszytko od kasjera, przez kelnera, magzayniera do sprzątacza, ale tak "boję się pobrudzić rączki". Niektórzy tutaj są jacyś nienormalni, albo nie czytają ze zrozumieniem. Streamowanie to zajęcie DODATKOWE. Nigdzie nie powiedziałem, że rezygnuję z pracy. Wręcz aktywnie jej nadal szukam.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 05:58:38 via Wykop
  • -5
@kemek: Zmienne +- 11%.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 11:57:18 via Wykop
  • 0
@Elmaak: Dosłownie kanał rozwijam 2-3 godziny dzienne PO PRACY, ale z jakiegoś powodu wykopki myślą, że nic innego, niż granie nie robię. xD
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:06:42 via Wykop
  • -1
@orejpolenatraktore: Na miesiąc mam mniej więcej. 6 tys. wyświetleń streamów i 4k godzin oglądania przy relatywnie bardzo małym kanale, gdzie gram dosłownie 2-3-godzinny dziennie od około 23:30, bo pracuję do późna. Jeżeli przy nowej pracy dałoby się ustalić terminarz tak, abym streamował te 2-3 godziny od 21, a nie prawie północy, to wierzę, że te wyniki jeszcze poszyłby do góry, a z tego co mi mówiły osoby posiadające już monetyzację,
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:09:24 via Wykop
  • -2
@MojeParanoje: Dosłownie robię właśnie kurs na wózki widłowe, pracuję jeszcze do końca miesiąca w aktualnej firmie, a do tego poświęcam 2-3 godziny dziennie na rozwijanie kanału. Jak się chce, to można znaleźć na wszystko czas.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:12:26 via Wykop
  • -5
@wojciech-bogdan: Ja serio nie rozumiem, dlaczego są tutaj ludzie, co nie potrafią przyswoić, że ten kanał to zajęcie DODATKOWE. Nigdzie nie pisałem, że staram się zostać nowym Izakiem i zarabiać na tym miliardy. Próbuję rozwijać ten kanał 2-3 godzinny dziennie, głównie w nocy, a do tego robię kurs na wózki widłowe, pracuję jeszcze w aktualnej firmie, chodzę na rozmowy o pracę i aktywnie wysyłam CV, szukając nowej pracy.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:14:50 via Wykop
  • -2
@Xaget: Jakbym nie miał narzeczonej, to bym aktualnie był za granicą, ale ona ma swoją pracą i nie bardzo widzi się jej rzucać wszytkiego, co osiągnęła, żeby wyprowadzić się ze mną do obcego miasta na pokój i zaczynać całą karierę od nowa. I w sumie się jej nie dziwię. Mamy dogadane, że jak w ciągu miesiąca nie znajdę nowej pracy, to ona po prostu zostanie tutaj, a ja na jakiś
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:17:11 via Wykop
  • -5
@jerzy-sznurek: Ja serio nie rozumiem, dlaczego są tutaj ludzie, co nie potrafią przyswoić, że ten kanał to zajęcie DODATKOWE. Nigdzie nie pisałem, że staram się zostać nowym Izakiem i zarabiać na tym miliardy. Próbuję rozwijać ten kanał 2-3 godzinny dziennie, głównie w nocy, a do tego robię kurs na wózki widłowe, pracuję jeszcze w aktualnej firmie, chodzę na rozmowy o pracę i aktywnie wysyłam CV, szukając nowej pracy.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:19:37 via Wykop
  • -2
@nugla3371: Ale gadasz bzdury. Żadnego + Vat nie ma. Żabka Ci daje VAT jedynie na faktury, które Ci wystawia w postaci twojego rozliczenia, ale towar sprzedany pozostaje na twojej głowie, bo żabce oddajesz brutto, więc jak sprzedasz towar, a nie zamówisz od nich więcej, to nie masz na ten VAT za sprzedany towar. W normalnym sklepie byś miał, bo byś go dostawał od klienta.

Tak czy inaczej, vat akurat przy
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:20:23 via Wykop
  • -6
@TooFast: Ja serio nie rozumiem, dlaczego są tutaj ludzie, co nie potrafią przyswoić, że ten kanał to zajęcie DODATKOWE. Nigdzie nie pisałem, że staram się zostać nowym Izakiem i zarabiać na tym miliardy. Próbuję rozwijać ten kanał 2-3 godzinny dziennie, głównie w nocy, a do tego robię kurs na wózki widłowe, pracuję jeszcze w aktualnej firmie, chodzę na rozmowy o pracę i aktywnie wysyłam CV, szukając nowej pracy.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:21:25 via Wykop
  • -6
@jerzalke: Ja serio nie rozumiem, dlaczego są tutaj ludzie, co nie potrafią przyswoić, że ten kanał to zajęcie DODATKOWE. Nigdzie nie pisałem, że staram się zostać nowym Izakiem i zarabiać na tym miliardy. Próbuję rozwijać ten kanał 2-3 godzinny dziennie, głównie w nocy, a do tego robię kurs na wózki widłowe, pracuję jeszcze w aktualnej firmie, chodzę na rozmowy o pracę i aktywnie wysyłam CV, szukając nowej pracy.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:23:40 via Wykop
  • -2
@lord_xenu: Ja serio nie rozumiem, dlaczego są tutaj ludzie, co nie potrafią przyswoić, że ten kanał to zajęcie DODATKOWE. Nigdzie nie pisałem, że staram się zostać nowym Izakiem i zarabiać na tym miliardy. Próbuję rozwijać ten kanał 2-3 godzinny dziennie, głównie w nocy, a do tego robię kurs na wózki widłowe, pracuję jeszcze w aktualnej firmie, chodzę na rozmowy o pracę i aktywnie wysyłam CV, szukając nowej pracy.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:45:08 via Wykop
  • -1
Nie redukowałem z własnej woli. Odkładałem prawie wszystko, co zarobiłem i nie było mi potrzebne na przeżycie, ale były miesiące, gdzie sprzedałem towar, ale miesiąc kończył się np tak, że dwa ostatnie dni były bezdostawowe, więc nie mogłem nadrobić różnicy pomiędzy sprzedanym towarem, a zamówionym. Na korekcie dostawałem VATu 3 tys, a do zapłaty za dany miesiąc było 10 tys, więc odłożony na początku VAT mi po prostu wyparowywał na opłaty miesięczne.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 12:47:15 via Wykop
  • -1
@motylbezskrzydel: No ja mam doświadczenie jedynie w handlu i to w dużej większości jako osoba zarządzająca. Stąd jak wysyłam CV na budowę, to pewnie nie biorą mnie nawet pod uwagę. Wiem, że lepiej byłoby dopasować CV pod ofertę pracy, ale no na taką budowę musiałbym chyba wysłać po prostu puste CV, bo nie mam żadnego doświadczenia, które by się z takim stanowiskiem pokrywało.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 13:03:40 via Wykop
  • -1
@motylbezskrzydel: Mam schludne CV. Ściągnął szablon i przerobiłem go trochę, żeby nie wyglądał jak 90% innych. Nie mam zdjęcia odręcznej kartki uwalonej ketchupem, jeżeli o to Ci chodzi.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 13:08:14 via Wykop
  • -5
@jerzy-sznurek: A zobacz, ile pieniędzy tracisz, jak ŚPISZ!

Można robić rzeczy, bo się je po prostu lubi. Hobbistycznie gram w gry, a tutaj mogę coś z tego odzyskać, robiąc coś, co i tak bym robił. Nawet jak dostanę miesięcznie zwrotu kosztu gry czy samego prądu, to i tak wychodzi to już na plus. Dodatkowo to jest hajs na start przy maciupkim kanale (i to nie wliczając donejtow, które też dostaję
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 15:27:13 via Wykop
  • -5
Musisz mieć naprawdę smutne życie.
Crashykk
Crashykk
Autor
28.08.2025, 15:31:43 via Wykop
  • -3
Zwyczajnie zapytałem o pomoc w wbiciu monetyzacji. Hobbistycznie gram w gry, a tutaj mogę coś z tego odzyskać, robiąc coś, co i tak bym robił i co lubię. Nawet jak dostanę miesięcznie zwrot kosztu gry, w którą gram czy samego prądu, to i tak wychodzi to już na plus. To nie jest żaden pomysł na zarabianie miliardów, a jedynie na zarobieniu grosza na swoim hobby.
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 14:09:46 via Wykop
  • -1
@stratossssfera: Dzisiaj dzwoniłem do 3 ogłoszeń na budowę. W skrocie.

Jakie ma pan doświadczenie budowlane?

Zadnego,

To po co pan
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 14:21:25 via Wykop
  • 0
@stratossssfera: I dlatego nie chce wiecej pieniedzy od ludzi, bo juz mi raz pomogli za co bede wdzieczny do konca zycia. Juz nie jestem w tamkiej ciezkiej sytuacji jak wtedy. Wtedy doslownie nie mialem zadnego zabezpieczenia, teraz mam. Pracuje, pracowac bede, cv wysylam wszedzie, dzwonie tez po gastro, budowach itd, a youtube to tylko dodatkowa aktywnosc, aby cos dodatkowo dorobic. Nigdzie nie mowilem, ze kanal to moj pomysl na stala
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 14:47:43 via Wykop
  • -1
Kanal to zajecie, ktore rozwijam PO PRACY. 2-3h dziennie, a nie siedze przed kompem caly dzien liczac na zyski.
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 14:49:24 via Wykop
  • -2
@SarahC: Piszę ponownie, bo naprawde wiele osób tutaj nie rozumie. Ja szukam pracy aktywnie. Aktualnie nadal pracuje w firmie, w ktorej konczy mi sie umowa. Youtube to tylmo zajecie dodatkowe, ktore rozwijam PO PRACY. Nigdzie nie mowilem, ze chce z tego zrobic sobie stala prace.
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 16:32:04 via Wykop
  • 0
@stratossssfera: O czym ty mowisz? Zbiorka zamknieta jest od prawie roku jak zamknalem sklep. I od tego roku nikt na nia wplacac nie moze. Zadnych pieniedzy od nikogo nie bralem od tamtej sytuacji nie chce brac.

Klamac w taki perfidny sposob, aby komus zaszkodzic z nienawisci, to naprawde trzeba byc po prostu socjopata.

Na youtubie mam jakies 11 tys wyswietlen miesiecznie, 4 tys czasu ogladania i prawie 7 tys odbiorcow
Crashykk - @stratossssfera: O czym ty mowisz? Zbiorka zamknieta jest od prawie roku j...

źródło: 1000047005

Pobierz
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 17:45:00 via Wykop
  • -1
Przeciez link dziala caly czas i teraz mozna nadal na nia wejsc, ale od grudnia 2024 jest ZAMKNIETA i nie da sie na niej nic wplacac. Nawet nie wiesz jak taka strona dziala, a siejesz ferment, zeby tylko komus dowalic. No socjopata.

Z 6500 uzbieralem 165 osob z czego okolo 20-30 mam regularnie aktywne na czacie, bo jak mowilem ja glownie streamuje, wiec to jest inna zasada, niz przy wrzucaniu filmow. Oczywiscie,
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 23:30:41 via Wykop
  • 0
@Olsea: 1000 zl mieszkanie, 1000 zl rata + jedzenie, zwierzeta okupic trzeba no i niechcialbym wydac wszystkiego. Realnie na miesiac jakies 2800-3000.

Jak 2-3 miesiace zostane bez pracy, to byloby ok. Powyzej tego juz by byla lekka panika. Ale realnie jezeli nie znajde pracy w ciagu miesiaca, to raczej sie odezwe do jakiejs agencji pracy i bede po prostu celowal w jakies "ogorki u niemca". Wolalbym nie, bo nie chce
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 23:33:14 via Wykop
  • 0
@Olsea: Powiedz mi, ze nigdy nie miales zwierzat bez mowienia, ze nigdy nie miales zwierzat.
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 23:36:37 via Wykop
  • 0
@orejpolenatraktore: Bankructwo oznacza, ze nie mam z czego splacac, za co zyc.

Moje bankructwo zostaje "anulowane" jak tylko mam za co placic rat3, bo wtedy moge dalej spokojnie "zyc na kredycie".

No, a aktualnie znalazlem prace juz. Nic szczegolnego. Produkcja przy tasmie, ale oplaci co trzeba, a lepszej szukam dalej.
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 23:37:53 via Wykop
  • 0
@Olsea: Moze trafilem na gowniany okres, bo studenciaki i ceny byly wiwindowane, ale no 2300-2500 to za pelne oplaty to bylo minimum przy mieszkaniu 40m.
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 23:39:22 via Wykop
  • 0
@Olsea: Juz dostalem prace na produkcji. Na razie wystarczy, zeby oplacic co trzeba.
Crashykk
Crashykk
Autor
29.08.2025, 23:48:07 via Wykop
  • 0
@Olsea: Nie, ratowalbym obu, bo zwierze to dla mnie czlonek rodziny, a nie "tylko zwierze". Ten kociak jest ze mna dluzej, niz wiekszosc ludzi, ktora mowila, ze bedzie juz zawsze i zawsze, gdy jest zle przychodzi i sie wtula we mnie jakby wyczuwala, ze potrzebuje wsparcia.
Crashykk
Crashykk
Autor
30.08.2025, 00:08:23 via Wykop
  • 0
No to co najwyzej mozemy sie zgodzic, ze sie nie zgadzamy.
Crashykk
Crashykk
Autor
30.08.2025, 00:10:45 via Wykop
  • 0
@Olsea: Ja to wiem. Nigdy nie myslalem, ze usiade i bede zarabial na wille czy mustanga. Nigdy tez tego nie traktowalem jako forma pracy. Streamuje, bo to lubie, a jak wpadnie z tego grosz, to tylko lepiej.
Crashykk
Crashykk
Autor
30.08.2025, 00:33:36 via Wykop
  • 0
No i good for you I guess?
Crashykk
Crashykk
Autor
30.08.2025, 12:19:01 via Wykop
  • -1
@stratossssfera: Jak juz się powołujesz na link, to może chociaż prawdziwy używaj?

Link dziala, dzialal i nikt nic nie usuwal, BO NA POMAGAM NIE MOZNA USUNAC ZBIOREK. Maja taka polityke, ze one zawsze zostaja.
https://pomagam.pl/fwe6rk

Naeet tutaj, gdzie zostalem rzekomo "zdemaskowany" jest screen, na ktorym widac, ze zbiorka jest ZAMKNIETA, wiec jak ja niby zamknalem po tym jak sie
@gilotyniarz +1
@Crashykk to ty masz te narzeczoną czy cię nie masz? ( ͡º ͜ʖ͡º)
więcej
Amek123
Amek123
29.08.2025, 03:53:30
  • 71
#afera #oszukujo #cebulaonline #zrzutka #pomocy #pomagajzwykopem #januszebiznesu #csiwykop #csipato

https://wykop.pl/link/7779095/będę-wdzięczny-za-pomoc

Mignęło mi znalezisko użytkownika @Crashykk ,w którym to opisuje on pokrótce swoje problemy finansowe,spowodowane przez współpracę z żabką. Zwraca się do społeczności o pomoc w trudnej sytuacji, a mianowicie o oglądanie i subskrybowanie jego kanału na YouTube,gdzie wrzuca filmiki jak gra i komentuje swoje poczynania
@Crashykk 70

Pomoc przy wyjściu z franczyzy

więcej
Amek123 - #afera #oszukujo #cebulaonline #zrzutka #pomocy #pomagajzwykopem #januszebi...

źródło: Snapchat-1466240592

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crashykk
Crashykk 29.08.2025, 14:38:52 via Wykop
  • 0
@Amek123:

Wpłat było aż tak dużo, że pozwoliły spróbować swoich sił jako streamer ?


Wplaty byly prawie rok temu i pomogly mi zamknac sklep. Od tamtego czasu pracowalem i dalej pracuje. Streamowac zaczalem w 2025 w czerwcu. Czyli 2 miesiace temu. Data jest nawet w tym poscie. 09.2024. Nie wiem po co klamiesz, ze wstawilem zbiorke przed tym postem o
  • Odpowiedz
Crashykk
Crashykk 29.08.2025, 14:59:10 via Wykop
  • 0
Naprawdę trzeba być ujowym czlowiekiem, zeby tak klamac.
Crashykk - Naprawdę trzeba być ujowym czlowiekiem, zeby tak klamac.

źródło: 1000046998

Pobierz
  • Odpowiedz

0

Nameless king - Perfekcja czy nieoszlifowany diament?

Nameless king - Perfekcja czy nieoszlifowany diament?

Pogadanka na temat Nameless Kinga. Zapraszam do wysłuchania moich myśli na temat tego legendarnego bossa z Dark Souls 3.

Crashykk
z
youtube.com
dodany: 22.07.2025, 17:11:57
  • 0
  • #
    darksouls
  • #
    darksouls3
  • #
    fromsoftware
  • #
    soulslike
  • #
    gry

0

Mam dość społeczności graczy O grach piszę

Mam dość społeczności graczy O grach piszę

Ludologiczna epidemia

Crashykk
z
ograchpisze.pl
dodany: 28.05.2025, 06:22:40
  • 1
  • #
    gry
  • #
    pcmasterrace
  • #
    konsole
  • #
    steam

0

Ringlorn Saga - Recenzja - O grach piszę

Ringlorn Saga - Recenzja - O grach piszę

Recenzja gry Ringlorn Saga.

Crashykk
z
ograchpisze.pl
dodany: 27.05.2025, 22:50:17
  • 1
  • #
    gry
  • #
    recenzja
  • #
    indie

0

Bugtopia - Recenzja - O grach piszę

Bugtopia - Recenzja - O grach piszę
Crashykk
z
ograchpisze.pl
dodany: 27.05.2025, 22:46:26
  • 1
  • #
    gry
  • #
    indie
  • #
    recenzja

4

RPG Maker MZ po polsku na Steam

RPG Maker MZ po polsku na Steam

Po latach oczekiwań Polska społeczność programu RPG Maker otrzymała oficjalne wsparcie ojczystego języka!

Crashykk
z
rmteka.pl
dodany: 08.04.2025, 12:27:09
  • 0
  • #
    rpg
  • #
    maker
  • #
    rpgmaker
  • #
    tworzenie
  • #
    gier
  • #
    indie

70

Pomoc przy wyjściu z franczyzy

Pomoc przy wyjściu z franczyzy

Po 3 latach wyzysku, mobbingu, braku zycia, zdecydowałem się, że mam dość. Jeżeli chcecie pomóc mi w tej nierównej walce i poznać moją historię przeczytajcie proszę zawartość zbiórki.

Crashykk
z
pomagam.pl
dodany: 25.09.2024, 21:48:59
  • 43
  • #
    zabka
  • #
    franczyza
  • #
    pomocy
  • #
    depresja
  • #
    pieniadze
Crashykk
Crashykk
Autor
25.09.2024, 21:57:22 via Wykop
  • 6
Pomoc to nie tylko przeslanie darowizny. Kazde udostepnienie, cieple slowo czy po prostu "trzymaj sie" wiele dla mnie znaczy. Spotkalem w swoim zyciu ostatnio naprawde wiele zlych osob.

Bylem w bardzo zlym miejscu, spotkalem ludzi, ktorzy starali sie zrobic wszystko, zeby mnie jeszcze bardziej upodlic. Traktowali mnie jak osobe gorsza, bo potrzebowalem pracy podczas pandemii, ktora pozwolilaby mi zapewnic ukochanej dobrobyt, a zabka to wykorzystala.

Nie badzie takimi ludzmi prosze. Wasze slowa
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Crashykk
Crashykk
Autor
25.09.2024, 22:00:43 via Wykop
  • 1
@callisto13: Ludzie potrzebuja pieniedzy/pracy w tych trudnych czasach, a franczyzy takie jak 🐸wykorzystuja nadzieje ludzi, ze w koncu bedzie lepiej.

Zamiast atakowac ludzi, ktorzy maja rozne sytuacje, powinno sie pietnowac zachowanie tej firmy i naglasniac je, aby nie wciagala juz wiecej osob w te piramide finansowa.
Crashykk
Crashykk
Autor
26.09.2024, 07:23:13 via Wykop
  • 2
@LatarnikTV: problemem jest to, ze juz nie raz probowano, ale 🐸 dobrze uczy swoich przydupasow jak mobbingowac bez zostawiania sladow. No i ma duzo wiecej kasy, wiec jest w stanie przetrzymac w sadzie grupke franczyzobiorcow.

No i sporo ludzi tez sie boi odezwac.
Crashykk
Crashykk
Autor
26.09.2024, 08:45:58 via Wykop
  • -2
@Marchol: To jest jakas mysl, bo dostalbym za taka osobe dodatkowe poniazki, ale nie wiem czy moglbym potem spojrzec w lustro. Nie chce nikogo wpychac na mine. ;/
Crashykk
Crashykk
Autor
26.09.2024, 10:02:32 via Wykop
  • -1
@Marchol: Ale to nie jest tak, ze mi sie nie udalo, bo ja w zabce mam sytuacje na plus, ale otworzenie dwoch sklepow obok po prostu zabilo ten punkt i predzej (juz przynosi duzo wieksze, niz rok temu) czy pozniej zacznie przynosic naprawde duze straty.
Crashykk
Crashykk
Autor
26.09.2024, 10:03:23 via Wykop
  • -6
@Halski-patrol: Ty sobie smieszkujesz, a mnie prawie ta sytuacja pozbawila zycia.
Crashykk
Crashykk
Autor
26.09.2024, 20:20:53 via Wykop
  • -2
@HerrBorowiecki: towar nabijasz na siebie, na swoja kase fiskalna, wiec podatki sa Twoje. Cala ta kase oddajesz jednak zabce i co miesiac od zabki dostajesz "wynagrodzenie", ktore jest totalnie nieadekwatne do podatkow. Ponadto zabka przelewajac Ci to wynagrodzenie traktuje je jako fakture korekte do zakupow. Od tego tez trzeba zaplacic VAT.

W skrocie: placisz VAT za towar, ktory sprzedales, a potem placisz VAT od przelewu zabkowego, czyli Twojego "wynagrodzenia".

Jezeli
Crashykk
Crashykk
Autor
26.09.2024, 20:25:49 via Wykop
  • 0
@lafik: Doslownie ja nie mialem problemu z prowadzeniem sklepu. W 🐸 mam nadal sytuacje na plus. U nich nie bede mial dlugow.

Nie zmienia to faktu, ze przez otworzeniu 2 sklepow obok tego, jego rentownosc spasla, bo te 2 sklepy zabraly klientow, a co za tym idzie terminy mocno zjadaja ten sklep, wiec z czasem po prostu sytuacja stawalaby sie co raz gorsza i gorsza, a dlug za terminy do
Crashykk
Crashykk
Autor
26.09.2024, 20:47:39 via Wykop
  • -2
@HerrBorowiecki: Doslownie powtorze 2 raz. Zabka zabiera Ci caly utarg, to co zaplacili klienci, WLACZNIE Z VATEM, ktory powinienes wplacic do urzedu i w ramach tego co miesiac dostajesz od nich nieadekwatny przelew, ktory jest oznaczony jako "rabat zakupowy".
Crashykk
Crashykk
Autor
28.09.2024, 08:23:30 via Wykop
  • 0
@av18: Tez jestem totalnie zdziwiony i nie wiem o co tu chodzi. Dziekuje bardzo!!! Naprawde doceniam kazde wsparcie!!!
Crashykk
Crashykk
Autor
28.09.2024, 08:23:43 via Wykop
  • -2
@HerrBorowiecki: https://youtu.be/xNt8aY9Pj4k?si=MSSEtmYPjywDCn7T
Crashykk - @HerrBorowiecki: https://youtu.be/xNt8aY9Pj4k?si=MSSEtmYPjywDCn7T
Crashykk
Crashykk
Autor
28.09.2024, 08:24:32 via Wykop
  • -1
@Halski-patrol: "smutłem", "smuteczek", brzmi raczej tak olewczo. Stąd miałem wrażenie, że sobie robisz jaja z tej sytuacji.

Jeżeli tak nie było, to przepraszam.

7

Tragedia franczyzowa - potrzebna pomoc.

Tragedia franczyzowa - potrzebna pomoc.

Otworzenie tej franczyzy było największym błędem mojego życia. Wiem, że wiele osób tutaj uzna mnie za mało inteligentną osobę skoro wszedłem w ten biznes, ale wysłychajcie mojej strony zanim podejmiecie osąd.

Crashykk
z
wykop.pl
dodany: 07.08.2024, 10:36:34
  • 12
  • #
    biznes
  • #
    franczyza
  • #
    pomoc
  • #
    wykop
Crashykk
Crashykk
Autor
07.08.2024, 10:55:59 via Wykop
  • 2
@odysjestem: Proszę o pomoc w ucieczce od bardzo złej franczyzy, bo nie mam już mentalnie, ani fizycznie siły na ten wyzysk. Nie zbieram na żaden biznes.
Crashykk
Crashykk
Autor
07.08.2024, 10:57:15 via Wykop
  • -1
@kawkanorbert: Dla Ciebie xD, a dla mnie tragedia życiowa. No i tragedia, że państwo pozwala na takie wyzyskiwanie ludzi przez megakorporacje.
Crashykk
Crashykk
Autor
08.08.2024, 09:02:26 via Wykop
  • 0
@Trolkien: Roznica polega na tym, ze ja w firmie mam dobra sytuacje finansowa i nie musze im nic placic, a wrecz jeszcze cos by mi oddali, ale (za malo zeby pokryc koszta wyjscia) oni skonstruowali umowe tak, zebys nie mogl wyjsc z firmy, bo dostaniesz po glowie gigantycznymi podatkami. Na samo przeczytanie i podpisanie umowy masz 5 minut i ciagle Cie poganiaja, ze podpisujesz albo jest 3 kolejnych na Twoje
Crashykk
Crashykk
Autor
09.08.2024, 15:26:46 via Wykop
  • -2
@mitrov: Nie mam nic w sumie poza jakims swoim telewizorem czy konsola. Sklep nie pozwolil mi sie za bardzo dorobic. Nigdy nie zarabialem na nim kokosow. Raczej na takie normalne zycie na wynajmie mi starczalo.

Paweł

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.08.2025

    Rocznica
  • Komentator
    od 07.11.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking