Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko139
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
wildhoney

wildhoney

Dołączył 16 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5557
  • Znaleziska 5513
  • Mikroblog 44
  • Obserwujący 13
  • Obserwowane 18

291

Kraków. Protestowali przeciw wycince, której się nie planuje [ZDJĘCIA

Kraków. Protestowali przeciw wycince, której się nie planuje [ZDJĘCIA

Około 20 ekologów i aktywistów miejskich, w tym artystka Cecylia Malik i znany z blokowania dokończenia budowy "szkieletora" Mariusz Waszkiewicz protestowali pod siedzibą Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej przy ul. Piłsudskiego. Pikietujący, ubrani na zielono, sprzeciwiali się planom...

isiowa
z
krakow.naszemiasto.pl
dodany: 13.05.2015, 11:20:05
  • 52
  • #
    polska
  • #
    krakow
  • #
    ekologia
  • #
    aktywisci
wildhoney
wildhoney 14.05.2015, 12:27:47
  • -6
@DRN: dzięki tym "nierobom" ocalono dla mieszkańców znaczny kawałek zieleni, który miał pójśc pod kolejną zabudowę dla developera mózgowcu...

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/374175,Ludziemotyle-chca-uratowac-bezcenny-skarb-Krakowa

http://www.wprost.pl/ar/246086/Motyle-w-obronie-modraszka-i-Zakrzowka/

http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/krakow-zakrzowek-w-rece-miasta,2398383,art,t,id,tm.html
wildhoney
wildhoney 14.05.2015, 12:29:04
  • -8
@SebusPL: nie tak ostro o wykopkach :)

396

Komorowski radzi, internet zwija się ze śmiechu. Nowy hit: #CoNaToBronek

Pokaż treści 18+

Komorowski radzi, internet zwija się ze śmiechu. Nowy hit: #CoNaToBronek

- Znaleźć inną pracę, wziąć kredyt - tak prezydent Bronisław Komorowski odpowiedział we wtorek na pytanie młodego chłopaka,...

dzedajowy
z
sfora.pl
dodany: 13.05.2015, 17:16:06
  • 37
  • #
    polska
  • #
    komorowski
  • #
    polityka
  • #
    wyboryprezydenckie2015
  • #
    heheszki
  • #
    wybory
wildhoney
wildhoney 14.05.2015, 11:08:36
  • -2
@Jotgie: biedny Bronek :( Świat taki okrutny, on od zawsze ma pod górkę

http://www.wykop.pl/ramka/2534767/komorowski-ulubiencem-mediow-ponad-200-tys-wzmianek-o-dudzie-tylko-81-tys/

1848

Malezja nie przyjęła kilkuset imigrantów. Zawróciła ich na pełne morze

Malezja nie przyjęła kilkuset imigrantów. Zawróciła ich na pełne morze

Tak wygląda polityka imigracyjna krajów nad którymi niema żadnych rządów Unii... Coś pięknego...

dancap
z
tvn24.pl
dodany: 14.05.2015, 08:41:17
  • 133
  • #
    swiat
  • #
    nieimigrantom
wildhoney
wildhoney 14.05.2015, 10:48:59
  • 0
@Caldo: taka pora, lekcje im się skończyły

137

Spychacz w Kangoor

Spychacz w Kangoor

Skąd się bierze takie zachowanie? Ku przestrodze WT 38562 [film znaleziony]

Alyn
z
youtu.be
dodany: 11.05.2015, 20:49:07
  • 44
  • #
    motocykle
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    prawojazdy
  • #
    kamerasamochodowa
  • #
    motoryzacja
wildhoney
wildhoney 12.05.2015, 10:57:02
  • -8
@uzman: z ciekawości, który przepis daje kierowcy uprawnienia do zajechania drogi i spowodowanie zagrożenia ze względu na to że chciał ominąć dziurę?
wildhoney
wildhoney 12.05.2015, 13:46:24
  • -5
@Brytus: oczywiście lepiej wjechać w motocyklistę i spowodowac wypadek w którym może zginąć albo zostać ranny - bo przecież święta krowa nie może wjechać w dziurę albo zahamować...

Pojmij wreszcie że może jechać 10km/h szybciej a nawet 20km/h szybciej i nie kierowca wyprzedzanego samochodu będzie o tym decydował. I nie jest świętą krową tylko normalnym uczestnikiem ruchu

mam nadzieję że to trolling i prawo jazdy masz tylko w Project Cars...
wildhoney
wildhoney 12.05.2015, 14:05:18
  • -5
@Brytus: jasne że nie mają monopolu, są takimi samymi uczestnikami ruchu. I takim samym debilem byłby kierowca wyprzedzanego samochodu gdyby zajechał drogę kierowcy samochodu jak i gdy zajeżdża drogę motocykliście.

To u Ciebie i innych wykopków widać jakieś niezrozumienie zasad ruchu drogowego i sugerowanie że motocyklista ma mniej praw że można mu zajechać drogę aby ominąć dziurę czy ze jest jak to nazwałeś "świętą krową" bo chciał jechać szybciej.

Zatem
wildhoney
wildhoney 12.05.2015, 14:18:18
  • -5
@sephirot: postaram się jeszcze prościej jeśli nie dotarło. Jeśli ktoś Cię wyprzedza to nie patrz na to czy jedzie motocyklem czy samochodem, bo to nie ma znaczenia. Zwyczajnie nie zajeżdżaj mu drogi. Szczególnie z tak idiotycznym usprawiedliwieniem jak to że na drodze byłą dziura.
Mam nadzieję że dotarło bo prościej się już nie da - chyba ze bede musiał Ci to narysować.

A jeśli ten ślepy jełop nie widział motocyklisty jadącego 2m
wildhoney
wildhoney 12.05.2015, 14:24:24
  • -5
@sephirot: o tak, naucz mnie zasad ruchu drogowego gdzie możesz zajeżdżąć drogę wyprzedającemu albo spychać motocyklistę bo chcesz omijajać dziurę :) ech wykopki i wasze "myślenie"...
wildhoney
wildhoney 12.05.2015, 14:34:00
  • -3
@Brytus: nie no jasne, wyprzedzajacy musi sprawdzic czy wyprzedzany czasami nie ma dziury którą bedzie chcial ominac :)

a wyprzedzany powinien zepchnac motocykliste albo samochód do rowu żeby ominac dziure :)

srajcie minusami królowie dróg, wasze prawa jazdy które macie od dziesiatek lat was do tego uprawniają :D

471

Wypadek przed przejściem dla pieszych. Brawura plus brak rozsądku

Pokaż treści 18+

Wypadek przed przejściem dla pieszych. Brawura plus brak rozsądku

Po raz kolejny sytuacja, w której jeden kierowca postanawia się zatrzymać, ale drugi ma to gdzieś. Akcja od 0:14. Nie mój film

krecik25
z
youtube.com
dodany: 11.05.2015, 09:33:16
  • 101
  • #
    polska
  • #
    januszemotoryzacji
  • #
    cebula
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    krakow
  • #
    samochody
wildhoney
wildhoney 11.05.2015, 17:48:32
  • 10
Jest umieszczone zaraz za łukiem drogi, a dodatkowo z perspektywy kierującego bardzo słabo widoczne.


@sensum: śmieszku Ty, mam nadzieję że jedyny pojazd jakim się poruszasz to autobus.

Tak, wiem że to ul. Brożka - dla takich mądrali musieli tam nawet postawić poniższy znak - bo nie widzą przejścia
wildhoney - > Jest umieszczone zaraz za łukiem drogi, a dodatkowo z perspektywy kieru...

źródło: comment_t31TZ0b128lEMmGNuoeKWvPJ6IEaEvsd.jpg

Pobierz

725

Parlament Irlandii Północnej po raz czwarty odrzucił „homomałżeństwa”!

Parlament Irlandii Północnej po raz czwarty odrzucił „homomałżeństwa”!

Zgromadzenie Irlandii Północnej zwykłą większością głosów odrzuciło projekt ustawy, legalizującej tzw. małżeństwa homoseksualne. Czterdziestu dziewięciu posłów autonomicznego parlamentu Irlandii Północnej zagłosowało przeciw redefinicji małżeństwa.

konto usunięte
z
pch24.pl
dodany: 29.04.2015, 17:34:17
  • 253
  • #
    swiat
  • #
    irlandia
  • #
    glosrozsadku
  • #
    homosie
  • #
    nohomo
wildhoney
wildhoney 30.04.2015, 07:00:45
  • -2
Gdyby Wykop istniał przez cały ubiegły wiek, to pewnie niezłe gównoburze kręciłyby się pod znaleziskami o przyznaniu praw wyborczym kobietom albo uznaniu Murzynów za ludzi tej samej kategorii. A pewnie za pięćdziesiąt lat wszyscy będą uważali za ciekawostkę fakt, że ktoś kiedyś uznał związek dwóch kolesi za największy problem świata.


@elmacio:

niewygodna prawda o postępowych wykopkach jest jednak
wildhoney - > Gdyby Wykop istniał przez cały ubiegły wiek, to pewnie niezłe gównoburz...

źródło: comment_3fPLsbykWzY0zOPKvRU8uRcQIbu3SmJf.jpg

Pobierz
wildhoney
wildhoney 30.04.2015, 09:13:06
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
wildhoney
wildhoney 30.04.2015, 09:18:17
  • 0
@frak: ile klas skończyłeś?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C5%82owiekowate
Człowiekowate, hominidy (Hominidae) – rodzina ssaków naczelnych obejmująca największe wśród naczelnych gatunki wykazujące dużą inteligencję, skłonność do przyjmowania spionizowanej, dwunożnej postawy oraz zdolność do wytwarzania i używania narzędzi.

polecam taki kurs, mniej będziesz się
wildhoney
wildhoney 30.04.2015, 09:29:14
  • 0
@frak:

owszem, błaźnisz się

odpływasz znów, nie wiem odkąd z nadania praw maja wynikać jakieś
wildhoney
wildhoney 30.04.2015, 09:43:03
  • -2
@frak: znów bełkot

nie, człowiek nie zabija by przeżyć a dlatego by sobie sprawić przyjemnośc smakową, człowiek nie jest mięsożercą i nie potrzebuje mięsa by żyć więc nie kłam.

a to czy coś było od zawsze czy nie to już najgłupszy żałosny argument jaki mogłeś wymyslic - i wlasnie pottwierdziles to od czego zaczałęś sie tu pluć pod obrazkiem pokazujacym prawdę, gdyby czarni siedzieli dalej w klatkach też byś mówił - "Czarni
wildhoney
wildhoney 30.04.2015, 09:50:37
  • -2
@frak: błyskotliwe :)

to logiczne że z tego powodu powinno się zjeść swojego psa

a mówiłem - skończ i nie błaźnij się to nie posłuchałeś

a teraz Ty i reszt wykopków - srajcie minusami bo tyle umiecie - dlatego że nie zgadzacie się z faktami i rzeczywistością :)

66

USA: Kurczaki bez hormonów już w 2017 r.

USA: Kurczaki bez hormonów już w 2017 r.

Największy amerykański producent drobiu - Tyson Foods Inc. - deklaruje odejście od stosowania ludzkich hormonów w hodowli kurcząt już we wrześniu 2017 r. - donosi Business Insider. To najkrótszy deklarowany dziś wśród drobiarzy w USA termin.

darosoldier
z
weekend.pb.pl
dodany: 28.04.2015, 14:05:39
  • 14
  • #
    zainteresowania
  • #
    jedzenie
  • #
    zwierzeta
  • #
    ptaki
wildhoney
wildhoney 29.04.2015, 13:10:09
  • 5
@darnokz: @gunshow

http://zielonewiadomosci.pl/tematy/zwierzeta/zwierzeta-a-wolny-handel/
Pożegnanie antybiotyków
Warunki, w jakich hoduje się zwierzęta, są istotne z etycznego punktu widzenia. Biorąc jednak pod uwagę, że większość zwierząt hodowanych jest na pożywienie dla ludzi, warto mieć na uwadze, jakie skutki może to mieć dla bezpieczeństwa żywności i zdrowia publicznego.
Jedną z problematycznych kwestii z tym związanych jest używanie antybiotyków. Wykorzystanie ich w momencie pojawienia się choroby nie budzi niczyich zastrzeżeń, zakazane jest jednak ich używanie jako substancji
wildhoney
wildhoney 29.04.2015, 13:10:54
  • 1
@Ginden:

http://www.ciwf.pl/wplyw/zagrozenie-dla-zdrowia-publicznego/
Nadużywanie antybiotyków
Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się chorób, hodowcy stosują antybiotyki prewencyjnie, a nie tylko wtedy, gdy zwierzęta są rzeczywiście zainfekowane. W niektórych krajach, np. USA używane są one nawet do stymulowania wzrostu. Nadużywanie antybiotyków, zwłaszcza niewielkich dawek stosowanych regularnie, prowadzi do wzrostu odporności na ich działanie, a przez to obniżenie skuteczności wtedy, gdy będzie to naprawdę konieczne. Czyżby groziła nam wizja świata, w którym leki przestaną działać? Jest to wizja
wildhoney
wildhoney 29.04.2015, 13:14:13
  • 5
@darnokz:

Niektórzy hodowcy zwierząt w Polsce oraz pewna grupa lekarzy weterynarii to quasi mafijny system, w którym, hodowcy ci wspólnie z wybranymi przez siebie lekarzami weterynarii, faszerują zwierzęta nielegalnymi antybiotykami. Kupowane na czarnym rynku środki sprowadzane między innymi z Chin wielokrotnie nie widnieją w żadnej ewidencji leków. Częste są przypadki podawania zwierzętom hodowlanym preparatów, których stosowanie jest w hodowli zabronione. Takim preparatem jest metronidazol, lek o udowodnionym działaniu rakotwórczym.

Antybiotykami szpikowane

72

Szczeniaki uwięzione w nagrzanym BMW. Uratowali je strażnicy miejscy

Szczeniaki uwięzione w nagrzanym BMW. Uratowali je strażnicy miejscy

Dwa kilkumiesięczne szczeniaki pozostawiono na kilka godzin w BMW zaparkowanym w słonecznym miejscu przy ul. Poloneza. Odwodnione i przegrzane psy z bagażnika w...

etui64
z
tvnwarszawa.tvn24.pl
dodany: 26.04.2015, 18:41:57
  • 17
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    szczeniaki
  • #
    bmw
  • #
    strazmiejska
wildhoney
wildhoney 27.04.2015, 15:27:48
  • 0
@pss8888:
wildhoney - @pss8888:

źródło: comment_kgqqkLoLlTdSl1MwQFW5sPDbOGVTn7lh.jpg

Pobierz

232

Jak psy zdobywają nasze serca?

Jak psy zdobywają nasze serca?

Wilki są dzikimi i groźnymi drapieżnikami, ale tysiące lat temu niektóre z nich zaczęły tworzyć związki z ludźmi. Zamieniły się w psy. Dzisiaj więź z psem może być równie silna jak z ludźmi. Jak to się stało? Jak przeszliśmy od strachu do przyjaźni? Jak psy wywołują uczucia miłości i przywiązania?

Czajna_Seczen
z
listyznaszegosadu.pl
dodany: 25.04.2015, 11:35:05
  • 60
  • #
    nauka
  • #
    psy
  • #
    ciekawostki
  • #
    zwierzaczki
  • #
    liganauki
  • #
    ligamozgow
wildhoney
wildhoney 25.04.2015, 18:37:33
  • 19
@muslimhater: wyjaśnisz coż zasakakujacego dla wykopka że zwierzę zamknięte (prawdziwy drapieżnik) w pomieszczeniu skazane na śmierć z głodu zjadło zwłoki innego zwierzęcia?

Zgodnie w "logiką" wykopków to nie było by problemu nawet gdyby pies ją zagryzł i zjad, przecież wykopki są zwolennikami drapieżnictwa i prawa dżungli, łańcucha pokarmowego gdzie silniejszy może zjeść słabszego

przecież to naturalne
wildhoney
wildhoney 25.04.2015, 18:38:16
  • -81
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

51

Szympansy stały się podmiotem prawa?

Szympansy stały się podmiotem prawa?

Nowojorski sąd przyznał w poniedziałek dwóm szympansom prawa, które dotychczas były zarezerwowane wyłącznie dla ludzi. Wyrok oznacza dużą zmianę w myśleniu o prawach zwierząt.

darosoldier
z
kopalniawiedzy.pl
dodany: 22.04.2015, 13:35:59
  • 20
  • #
    nauka
  • #
    prawo
  • #
    liganauki
  • #
    zwierzeta
  • #
    usa
wildhoney
wildhoney 23.04.2015, 12:21:18
  • -1
@piotr-dolega: świnia (jak i inne zwierzęta pozaludzkie) są niektórych praw pozbawione, więc chyba niezrozumiałeś
wildhoney
wildhoney 23.04.2015, 12:52:37
  • -1
@piotr-dolega:
no niby wprost napisała a nie zrozumiałeś

nie pojmujesz czym jest brak praw? chcesz sobie nadawać coś czego nie ma czyli brak prawa?
wildhoney
wildhoney 23.04.2015, 12:58:51
  • -1
@piotr-dolega: piszesz dwa zdania w których sie gubisz i chcesz innych uczyc logiki :)

człowiek jest zwierzęciem - to po pierwsze, wiec jesli odbiera jakies prawa to najwyzej innym gatunkom. Nazywamy to szowinizmem gatunkowym

po drugie nadanie innym zwierzętom pozaludzkim praw takie jakie nadał sobie człowiek a odebrał je innym gatunkom czyli np. prawo do życia albo prawo do życia wolnego od cierpienia nie powoduje że człowiek pozbawia siebie praw.
wildhoney
wildhoney 23.04.2015, 13:10:12
  • -1
@piotr-dolega: możesz sobie twierdzic co chcesz, przecież wyłumaczyłem CI ze to wynika z tego ze nie rozumiesz

sam chyba nie czytasz tego co piszesz.... kolejny raz Ci tłumacze - zwrocenie komus prawa które zostało mu odebranie nie powoduje ze sie z nim równasz.

Wszystkie zwierzęta maja takie same prawa (tak samo jak i człowiek) tylko że człowiek dla swojej wygody i korzyści odebrał je innym
wildhoney
wildhoney 23.04.2015, 13:21:46
  • -1
@piotr-dolega: to trzeba było od początku pisać ze zamierzasz błaznować, nie marnowałbym czasu na takiego ignoranta

to co tu znów wybełkotałeś ma tyle sensu co mówienie że banan jest lepszy od owoców bo jest bananem. i jest z tego dumny.

Pojmij wreszcie albo wróć na przyrodę do podstawówki że jesteś zwierzęciem, nie kurą, nie psem ani nie świnią tylko zwierzęciem innego gatunku -
wildhoney - @piotr-dolega: to trzeba było od początku pisać ze zamierzasz błaznować, ...

źródło: comment_zf1girqr0h6mHDaoYbUKzutz5xaHyQW7.jpg

Pobierz
wildhoney
wildhoney 23.04.2015, 13:36:31
  • -1
@piotr-dolega: no nie ma się co chwalić, to równie żałosne jak chwalenie sie dyskryminacją ze wzgledu na płeć rasę czy inne kryteria które są tak samo bezwartościowe w tym kontekście.

Jak Ty nic nie rozumiesz, mówiłem Ci już że marnujesz mój czas, muszę pisać jak do dziecka.
Nie, człowiek nie jest równy świni tak jak świnia nie jest równa kurze i tak jak ryba nie jest równa krowie. Natomiast każde zwierzę
wildhoney
wildhoney 23.04.2015, 14:00:26
  • -1
@piotr-dolega: myslisz że bede marnował czas na bezmyśle zagadki które z siebie wypluwasz? Zadawanie idiotycznych zagadek tylko po to by sprowadzic dyskusje do absurdu i uniknac rozmowy na temat pokazuje tylko ze nie masz zadnych argumentów - i sam sie juz pogubiles w tym co chcesz udowodnić. Biedaczek musi kupwać w markecie kiełbase bo nie wie co zrobi w lesie bez jedzenia :)

mas doczytaj znowu bo ciagle marnujesz mój czas
wildhoney - @piotr-dolega: myslisz że bede marnował czas na bezmyśle zagadki które z ...

źródło: comment_Zaxwh7SBwxT0EXW76YupG1pfP73swaf0.jpg

Pobierz

65

Jedź bezpiecznie odc. 543 - skandaliczne zachowanie kierowców na przejściach...

Jedź bezpiecznie odc. 543 - skandaliczne zachowanie kierowców na przejściach...

...dla pieszych, ale także złe nawyki pieszych w obrębie przejść dla pieszych.

gumol
z
youtube.com
dodany: 20.04.2015, 19:47:13
  • 18
  • #
    polska
  • #
    krakow
  • #
    jedzbezpiecznie
  • #
    polskiedrogi
wildhoney
wildhoney 21.04.2015, 13:16:58
  • 1
@alex512: mozesz się dowiedzieć co będzie robił na podstawie jego zachowania oraz obserwacji znaków drogowych - które nakazują wobec oznakowanego przejścia dla pieszych zachować szczególną ostrożność i być gotowym na zatrzymanie się - by przepuścic pieszych. I zbliżajac się do przejścia szczególnie takiego przy którym stoją piesi masz zakładać że inny kierowca zatrzyma sie by ich przepuscic.

Czego tu nie rozumieć?
wildhoney
wildhoney 21.04.2015, 17:17:16
  • -1
Nie piszę że nie rozumiem. Ale w większości przypadków nie ma szans zareagować odpowiednio szybko i jeszcze do tego nie spowodować wypadku.


@alex512: piszesz że rozumiesz a zaraz dalej wyjasniasz że nie zrozumiałeś.

Masz tak jechać aby móc się zatrzymać przed przejściem dla pieszych. Nie nagle, po to są znaki, po to jest teren zabudowany abyś przed przejściem mógł się zawsze bezpiecznie zatrzymać - szczególnie nie widzę powodu dla zaskoczenia jeśli przed

516

Skąd się biorą efektowne zdjęcia płodów wykorzystywane przez organizacje prolife

Pokaż treści 18+

Skąd się biorą efektowne zdjęcia płodów wykorzystywane przez organizacje prolife

Otóż są to zdjęcia...martwych płodów po aborcji. Wykonał je w latach 60 szwedzki fotograf Lennart Nilsson. Szach mat, tak jakby.

Hahazard
z
jedyniesluszne.blox.pl
dodany: 20.04.2015, 10:52:50
  • 94
  • #
    nauka
  • #
    bekazkatoli
  • #
    bekazprawakow
  • #
    prawackalogika
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
wildhoney
wildhoney 20.04.2015, 13:37:52
  • -7
@ja000rek: wreszcie pokazał im...

https://www.facebook.com/przecietnemarzenia
wildhoney
wildhoney 20.04.2015, 13:57:02
  • -8
@ja000rek: czekał i czekał aż dowali tym organizacjom, dowali im zdjęciami, sam widzisz - szach mat :)

ot taki przeciętny cel w życiu :)

54

W Bałtyku dryfuje aż 800 ton rybackich sieci widm

W Bałtyku dryfuje aż 800 ton rybackich sieci widm

To szacunki WWF Polska. Organizacja wspólnie z Kołobrzeską Grupą Producentów Ryb rozpoczyna projekt ich wyławiania. Będzie to największa na świecie akcja tego typu.

konto usunięte
z
wyborcza.pl
dodany: 18.04.2015, 17:39:14
  • 6
  • #
    polska
  • #
    baltyk
  • #
    sieci
  • #
    rybackie
wildhoney
wildhoney 19.04.2015, 16:41:27
  • 1
@piastun: z tego powodu powinien chodzić boso i nie używać prądu :) ech co te wykopki...
wildhoney - @piastun: z tego powodu powinien chodzić boso i nie używać prądu :) ech c...

źródło: comment_qOIYHKjMUfRXEpIV6W3dmOZ9w522DPUl.jpg

Pobierz

492

Szeryf drogowy zwężenie Bielsko-Biała 11-04-2015

Szeryf drogowy zwężenie Bielsko-Biała 11-04-2015

Codziennie to samo, codziennie bezczelni kierowcy. Lewy pas czysty, prawy natomiast zakorkowany na blisko 2000 metrów.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 11.04.2015, 20:58:59
  • 138
  • #
    szeryfdrogowy
  • #
    janusze
  • #
    bielskobiala
wildhoney
wildhoney 12.04.2015, 10:11:32
  • 6
@Kuchasz:
bo to bardziej złożona kwestia i trzeba czasu żeby ludzi nauczyli się jeździć

przy całych korzysciach to w jeździe na suwak są dwa problemy - ale też trzeba podkreślić że one pojawiają się z właśnie niezrozumienia zasady jazdy na suwak

to taki zamknięty krąg - samospełniająca się przepowiednia - ci którzy nie potrafią stosować tej zasady, swoimi działaniami powodują, że realnie ta zasada dla nich staje

71

Prorosyjscy separatyści z Donbasu jedzą psa.

Pokaż treści 18+

Prorosyjscy separatyści z Donbasu jedzą psa.

Brak spojlera

donmuchito1992
z
youtu.be
dodany: 08.04.2015, 18:48:09
  • 44
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    don
  • #
    smiesznypiesek
  • #
    patologiazewsi
wildhoney
wildhoney 09.04.2015, 10:34:51
  • -2
@sylwke3100: to nie kultura, to obłuda zakłamanie i hipokryzja
wildhoney
wildhoney 09.04.2015, 10:38:44
  • 0
nie - to nie jest okropne. Tak już działamy - łatwiej nam odczuwać empatię do zwierząt , w stpsunku do których przejawialiśmy jakieś uczucia.


@WujekFranek:

czyli chodzi o
wildhoney
wildhoney 09.04.2015, 10:41:33
  • 4
ależ bulwers :) gdyby piekli świnię to też by trafiło na wykop?

"logika"
wildhoney - ależ bulwers :) gdyby piekli świnię to też by trafiło na wykop?

"logik...

źródło: comment_Jw4X3iZhrkw0BDkKFNzMT9jQy2MWttC0.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wildhoney
wildhoney 10.04.2015, 16:45:18
  • 0
@WujekFranek: jedyne co czuję to jak mi ręce opadaja jak słyszę p---------e o "czuciu" roślin

zwyczajnie jeśli wybierasz ze masz gdzies cierpienie zwierzat i ich smierc to to miej odwage to powiedziec, brac odpowiedzialnosc za swoje czyny i wybory zamiast opowiadać głodne kawałki o czuciu roślin.

tylk błagam nie linkuj mi tu wykopu w którym wykopki przegłosowali ból roślin

649

Japonskie eksperymenty na ludziach

Pokaż treści 18+

Japonskie eksperymenty na ludziach

Jak się okazuje, eksperymenty na ludziach nie były tylko domeną Niemców i doktora Mengele. Japończycy mieli równie ciemną kartę w swojej historii w tym samym okresie.

FELIX90
z
youtube.com
dodany: 05.04.2015, 13:14:43
  • 135
  • #
    nauka
  • #
    historia
  • #
    dokument
  • #
    iiwojnaswiatowa
  • #
    wojna
  • #
    japonia
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 16:21:36
  • -25
wstrząsajace

a jeszcze bardziej przerażające, że robienie tego samego w XXI wieku, na wielokrotnie większą skalę zwierzętom innych gatunków niż ludzie jest już ok i wykopki przyklaskują

http://www.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/20141224/elzanowski-haslem-dla-dobra-nauki-usprawiedliwiamy-krzywde-zwierzet
Przeważająca większość testów substancji i urządzeń na zwierzętach to moralnie zbrodniczy, ale prawnie dozwolony, a często nawet wymagany, rytuał zamęczania istot żywych w ramach kultu stworzonych na boże podobieństwo ludzi. Zdecydowana większość tych testów powinna być natychmiast zaniechana, ponieważ nie były one, nie są i nie mogą
wildhoney - wstrząsajace

a jeszcze bardziej przerażające, że robienie tego samego ...

źródło: comment_dPL6IzUuCDVCiz0U7ESuZgJdsg7fe5Xz.jpg

Pobierz
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 16:26:18
  • -17
o już się zaczęło sranie minusami na pokazywanie prawdy i faktów :)

https://www.youtube.com/watch?v=DApnXoSQefk

https://secure.peta.org/site/Advocacy?cmd=display&page=UserAction&id=5534&utm_campaign=0914+NIH+Investigation+EA&utm_source=peta2+E-Mail&utm_medium=Alert

"
wildhoney - o już się zaczęło sranie minusami na pokazywanie prawdy i faktów :)


...

źródło: comment_jy7phSRsfC1etJpNa6vnI3gtxFpsT4Q0.jpg

Pobierz
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 16:30:16
  • -19
http://www.stopvivisection.eu/pl/content/czym-jest-wiwisekcja-pytania-i-odpowiedzi

Czy badania na zwierzętach są niebezpieczne dla ludzi?
Tak, z dwóch powodów:
1) pozwalają, by dopuszczone do obiegu substancje były testowane na ludziach bez pełnej wiedzy o szkodliwości ich działania, ponieważ, jak wykazano, badania na zwierzętach nie są rzetelne w odniesieniu do ludzi; każdy gatunek może reagować inaczej (nawet szczury i myszy, choć blisko spokrewnione, reagują różnie w 43% badań). W wyniku tego, choroby wywołane skutkami ubocznymi działania leków stanowią przyczynę jednej czwartej zgonów
wildhoney - http://www.stopvivisection.eu/pl/content/czym-jest-wiwisekcja-pytania-i-o...

źródło: comment_0HJhVv93TmPx6xoiDrynv6INlV13evcE.jpg

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 16:39:13
  • -14
@Skyworld: po pierwsze człowiek jest zwierzęciem i tak ochoczo pasuje Ci znecanie sie nad innymi wyłącznie dlatego ze są innego gatunku. Nazywamy to szowinizmem gatunkowym.

a po drugie jeśli pokusisz się o cos wiecej niż rzucenie okiem na obrazek to może nie będziesz musiał zadawać takich naiwnych pytań - czytaj
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 16:44:34
  • -11
@DrKittens: i najlepiej spal książki :) bo jeszcze byś się czegoś dowiedział.
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 16:50:32
  • -14
@Skyworld: odpowiedź masz powyzej, co mam poradzic na to ze nie czytasz?

Mam nadzieje ze nie jestes hipokrytą i również nie korzystasz z wiedzy którą mamy dzieki eksperymentom na ludziach?
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:01:15
  • -10
@qtsms:

cóż to za brednie?

a co jest niezwiązanego z tematem w tym, że pokazałem że takie i znacznie gorsze eksperymenty nadal trwają, na nieporównywalnie większą skalę? Przy zadowoleniu wiekszości ludzi i braku jakiejkolwiek refleksji, ze zgadzaja sie na to samo co dzialo sie wtedy tylko ze teraz przygladaja sie wzruszajac
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:11:54
  • -15
@Skyworld: to co nazywasz spamem to wiedza, wystarczy przeczytać a już wszystko stanie się jasne

Hipokryzja jest to ze mnie probujesz zarzucac ze nie moge stawac w obronie zwierzat innych niz ludzie tylko dlatego ze latami były zameczane w ramach eksperymentow - z ktorycz oczywiscie czesc przyniosla korzysci ludziom.
Pokazalem tylk jak idiotyczne jest to rozumowanie - gdy ja mowie ze to czym tak sie oburzacie gdy dotyczy gatunku ludzkiego w przypadku
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:14:24
  • -10
@qtsms: podawanie wiedzy to nie jest spam

pokazalem tym samym hipokryzję ludzi, to nad czym tak sie oburzają link powyzej nagle ich nie obchodzi gdy dotyczy kogoś innego kto jest tylk oinnego gatunku niz oni.

napisalem ze uprawiasz szowinizm gatunkowy bo piszesz ze temat niezwiazany ze znaleziskiem co jest nieprawda, to tak samo jakbys mowil ze pod znaleziskiem gdzie jakas role odgrywa bialy czlowiek ja rozmawiam o czlowieku czarnoskórym (w
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:15:13
  • 1
@Paszko_Rymbaba: dowiesz sie gdy przczytasz

a ty sobie zakoduj że człowiek=zwierzę :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C5%82owiekowate
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:17:18
  • -10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:18:31
  • -10
@Paszko_Rymbaba: skisłeś bo nie rozumiesz?
współczuję

http://zeszytyprawzwierzat.org.pl/gatunkowizm-i-jezyk/
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:20:56
  • -10
@qtsms: spoko, rozumiem ze gdybys jadł ludzi to by nie było problemu zgodnie z ta logika? :)

wiem ze masz inne odczucia, to jest wlasnie szowinizm gatunkowy. nadajesz pewne prawa wybranym zwierzetom wylacznie ze wzgledu na przynaleznosc do jakiejs grupy a nie ze wzgledu na indywidualne cechy.
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:21:58
  • -2
@Paszko_Rymbaba: mózgowcu - człowiek jest zwierzęciem, tego uczą w podstawówce na przyrodzie :)

a to ze nazwiesz kogos psychopata nie sprawi ze nagle Twoja wypowiedz nabierze wartosci i zaczniesz miec racje. Takie przepychanki to sa dobe w gimanzjum a nie w normalnej rozmowie. Naucz sie uzywac argumentow merytorycznych
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:34:49
  • -11
@qtsms: nie wiem o jakim sensie istnienia mówisz :)

wystarczy stosowac uniwersalne normy etyczne oraz logikę, właśnie o to chodzi że to bardzo proste i logiczne. A pozycja jaką sobie uzurpują ludzie nie jest podyktowana niczym więcaj jak przewagą technologiczną i własną wygodą.

Z powyższego w zaden sposób nie wynika przyzwolenie na wszystko, wiemy ze nie wolno krzywdzic ludzi bo to złe - nie dlatego ze są ludzmi ale dlatego ze odczuwaja
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 17:52:08
  • -11
@qtsms: przeciwnie, to bardzo łatwe i te normy powszechnie etyczne stosujemy na codzień a jedynie dla własnej wygody wyłączamy zwierzeta z grupy, której należy się ochrona.

Nie mieszajmy do tego religi bo ona nie jest racjonalna a ja posługuję się jedynie faktami, wiedza naukową i racjonalnymi argumentami. A normy etyczne o jakich mówimy to są konsekwencje tej właśnie wiedzy którą zdobywamy.

Nie stosuj zachowań dzikich zwierząt dla przykładu bo przeciez zgodzisz się

527

Komorowski nie przestał polować. "To była obietnica sztabu, nie moja....

Pokaż treści 18+

Komorowski nie przestał polować. "To była obietnica sztabu, nie moja....

Jednym z tematów kampanii prezydenckiej w 2010 r. było zamiłowanie Bronisława Komorowskiego do polowań. Wtedy obiecywano, że prezydent skończy ze swoim hobby. –To była obietnica mojego sztabu, nie moja - stwierdził prezydent w TVN24. Przyznał, że nadal poluje z rodziną, ale zastrzegł, że...

nikto
z
natemat.pl
dodany: 03.04.2015, 04:20:13
  • 144
  • #
    polityka
  • #
    wybory
  • #
    komorowski
  • #
    polowanie
  • #
    myslistwo
  • #
    ekologia
wildhoney
wildhoney 03.04.2015, 13:35:04
  • -6
@hao: skończ bredzić

1. Myśliwi rozregulowują przyrodę.
Równowagę w przyrodzie zapewniają drapieżniki, choroby i brak pokarmu, zwłaszcza wśród ssaków kopytnych. Dodatkowe dokarmianie zwierząt zimą przez myśliwych zwiększa liczebność zwierząt i tę równowagę zaburza. W interesie myśliwych jest, żeby było jak najwięcej zwierząt do zabijania, a nie, żeby istniała równowaga. Cierpią na tym drzewa w lasach, które nie mogą rosnąć z powodu nadmiernego zgryzania przez jelenie i sarny, przez co lasy mają problem
wildhoney
wildhoney 03.04.2015, 13:38:45
  • -4
zeczy musi sztucznie kontrolować liczebność zwierzyny. Prosty przykład szczepionki dla lisów, lisy nie zarażają zwierząt z gospodarstw przydo


@Dura:
1. Myśliwi rozregulowują przyrodę.
Równowagę w przyrodzie zapewniają drapieżniki, choroby i brak pokarmu, zwłaszcza wśród ssaków kopytnych. Dodatkowe dokarmianie zwierząt zimą przez myśliwych zwiększa liczebność zwierząt i tę równowagę zaburza. W interesie myśliwych jest, żeby było jak najwięcej zwierząt do zabijania, a nie, żeby istniała równowaga. Cierpią na tym drzewa w lasach, które
wildhoney
wildhoney 03.04.2015, 13:40:48
  • -4
@L3stko: po co tak bredzisz jak nie masz wiedzy? Albo celowo kłamiesz?

http://pracownia.org.pl/dzikie-zycie-numery-archiwalne,2316,article,5451
wildhoney - @L3stko: po co tak bredzisz jak nie masz wiedzy? Albo celowo kłamiesz?

...

źródło: comment_49dW9uqgGbnrflKImwh4CVPfe9S0wlaR.jpg

Pobierz
wildhoney
wildhoney 03.04.2015, 14:45:00
  • -3
@Dura: a co ma wynikać z tego że dzikie zwierzęta brutalnie sie zabijają? Podpowiem Ci - nic nie wynika, chyba ze chcesz wydać rozporządzenie by lisy nie zjadały saren.

Cierpienie zwierząt hodowlanych również nie mam pojęcia po co tu przywołujesz. Co to za logika? Że skoro w Afryce są miejsca gdzie ludzie są na porządku dziennym mordowani to ja mam prawo skopać bezdomnego w Polsce?
wildhoney
wildhoney 03.04.2015, 19:06:48
  • -2
@Dura: milion razy tłumaczylem, "pozyskiwanie" miesa przez ludzi to zabijanie słabszych - niepotrzebne zabijanie.

Nie p-----l o zmianie swiata, każdy sam podejmuje decyzje wiec trzeba miec odwage brac za nie odpowiedzialnosc a nie chowac sie za "zmienianiem swiata"

jakby nadal funkcjonowalo niewolnictwo to tez bys tu uswiadamial ze swiata nie zmienimy, co? Bo wygodnie miec w piwnicy czarnucha ktory pracuje za Ciebie? Tak samo jak wygodnie sprawiac sobei rpzyjemnosc zjadaniem
wildhoney
wildhoney 03.04.2015, 19:09:18
  • -3
@L3stko: przecież mózgowcu to są relacje myśliwych

kwestionując źródło i p-------c o jakimś greenpeace sam pokazujesz że nie masz nic do powiedzenia poza pustymi frazesami

proszę prosto ze źrodła - prosto od
wildhoney - @L3stko: przecież mózgowcu to są relacje myśliwych

kwestionując źródło...

źródło: comment_9fvVbByyIvNYeW8vFevoxdbbi70J7zWR.jpg

Pobierz
wildhoney
wildhoney 03.04.2015, 19:10:33
  • -3
@Paszko_Rymbaba: haha niezbede bo jakiś ćwok który lubi zabijać dla zabawy tak powiedział :)

1. Mit: Trzeba kontrolować liczebność populacji

Fakt: Przyroda jest mistrzynią w osiąganiu stanu równowagi i nikt nie zrobi tego lepiej od niej. Populacje wszystkich żywych organizmów dostosowują się do warunków, w których organizmy te żyją. Zwłaszcza w przypadku ssaków i ptaków decydujący wpływ na wielkość populacji mają dwa czynniki: dostęp do pożywienia i dostępność
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 12:41:38
  • -2
@Dura: bełkot

człowiek nie potrzebuje miesa aby żyć, to zachcianka kulinarna, fanaberia smakowa

odwoływanie się do "natury" to już ostateczne przyznanie się do braku
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 12:57:15
  • -1
@Dura: sam jestes kretynem który obraza sie na fakty, jak ostatnia p---a nie potrafisz wziac odpowiedzialnosci za to ze jesli jesz mieso to jestes odpowiedzialny za cierpienie zwierzat i ich śmierć

Nie musisz mowic ze masz gdzies bo wlasnie chodzi o to ze jestes zakłamany, bedziesz p-------l ze placisz na wwf a bedziesz jednoczesnie placil za znecanie sie nad innymi zwierzetami - tyle jest warta twoja troska. Nie musisz mówic bo
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 13:11:33
  • -1
@Dura: ale nie wstyd ci tak p-------c?

sam potwierdzasz ze nie umiesz nawet logicznie myslec, znalazł sie najwiekszy twardziel na wykopie bo zjada parowki :)

nikogo nie nawracam imbecylu, pisze o faktach ktore jak dziecko wypierasz z glowy i p--------z od rzeczy, zwyczajnie prosilem cie:
nie zachowuj sie jak ostatnia p---a tylko skoro jestes taki twardy i nie przeszkadza ci znecanie sie nad zwierzetami i ich zabijanie bez potrzeby (a jesli jesz
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 13:22:28
  • -1
@Dura: wreszcie slowa prawdy, na przyszlosc mniej pajacuj i mów wprost - że, za nic masz życie i cierpienie słabszych i bezbronnych bo ty chcesz sie nażreć. I juz wszystko bedzie jasne, bez zadnego p---------a o naturze, potrzebie jedzenia miesa i reszty błaznowania.
Zwyczajnie chcesz i tyle.

żałosne jest epatowanie słowem "kochać" bez jego zrozumienia, mozę ktos cie kiedys uswiadomi co to znaczy.

jesli chciales sie tu pochwalic ze jesz
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 13:46:03
  • 0
@Dura: i znów sie zaczyna p---------e...

tak, zabijanie innych tylko dlatego ze chcesz sie nimi nażreć (bo mieso nie jest czlowiekowi do zdrowego zycia potrzebne) jest godną pożałowania żądzą, po co mi tu znów o tym stękasz? Sam tak wybierasz to sam bierz za to odpowiedzialność a nie wybielaj się tu jakimiś idiotycznymi figurami retorycznymi.

Od poczatku piszę - nie bredz że musisz, ze taka jest natura, ze tak trzeba itd. doszedles
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 14:00:34
  • 0
@Dura: a powoluj sie na co chcesz, co mnie to obchodzi skoro to nielogiczna bzdura?

mięso nie zawiera ani jednego potrzebnego człowiekowi składnika jakiego nie może sobei dostarczyć na diecie bezmiesnej więc skończ już bredzić.

sorry ale znów p--------z, szczególnie wyczynowi sportowcy widzą szereg korzyści ze stosowania diet roślinnych - między innymi szybszą regenerację, dlatego to tak popularne u
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 14:07:04
  • -1
@Dura: już ci to tłumaczylem, masz problem z czytaniem czy z zapamietywaniem tak krotkiej rozmowy? Bo mieso nie rosnie na drzewie tylko jest cialem zabitego zwierzecia.

rozmawia sie z toba gorzej niz z przedszkolakami - wiec napisz wreszcie jasno bo sam sobie zaprzeczasz co chwile - mam gdzies cierpienie i zabijanie zwierzat, bo wazniejsze sa dla mnie wrazenia kulinarne

ile razy jeszcze trzeba ci to powtorzyc?
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 14:20:23
  • -1
@Dura: pytałem bo liczylem ze moze zrozumiesz ale widze ze sie przeliczylem i zadajesz pytania choc nie docieraja juz odpowiedzi.

Gwałcenie tez jest zgodne z natura, trudno znalezc w sumie cos bardziej zgodnego z natura. Tak samo jak zabijanie ludzi jst naturalne. I taki mozgowiec jak ty uzna ze skoro to "nauralne" to nie ma powodu sie temu przeciwstawiac.

Nie kompromituj sie juz czlowieku, trzecie raz ci powtorze specjalnie - powolywanie sie
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 14:42:19
  • -1
@Dura: mózgowcu ja wiem ze sie obrazasz na encyklopedię ale tam są fakty oraz źródła, ich negowanie tylko cie pogrąża.

wiec pojmij inteligencie ze prawo stworzyli ludzie dla swoje wygody, ja wiem ze taki myśliciel jak ty zaraz mi powie ze czarni nie mają prawa do życia ani do wolnosci bo takie były przepisy prawa :)

żałosny jesteś, nie ma nic bardziej żałosnego niz namiastka faceta który nie umie wziac odpowiedzialnosci za
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 16:27:08
  • -1
@Dura: ponownie cie zasmuce, ale nie ma na świecie wiekszej cipy niż facet, ktory musi udowadniać swoja meskosc znecaniem sie nad słabszymi i bezbronnymi czy zabijaniem ich.

to takie meskie zjesc parówke :)

tylko po co było to całe wczesniejsze pierodolenie? na wwf juz zaplaciles?
wildhoney - @Dura: ponownie cie zasmuce, ale nie ma na świecie wiekszej cipy niż face...

źródło: comment_boqkFc88QL1sTg2NZam33CsTjz5SUubt.jpg

Pobierz
wildhoney
wildhoney 05.04.2015, 11:56:48
  • 0
@Dura: nie ja tak sądzę i urojeni ludzie "mojego pokroju" tylko zwyrodnialcy zabijający słabszych nazywajac ludzi, którzy stają w ich obronie "miękką cipką" - racy są męscy bo potrafia zamówić hamburgera

masz, lista tych co mają coś z głową - ale kim że oni są dla ciebie

http://pl.wikiquote.org/wiki/Wegetarianizm

dziekuje za takie szczere katolickie życzenia

707

Rybka się chyba zapomniała ...

Pokaż treści 18+

Rybka się chyba zapomniała ...

Co jej się przytrafiło i płynie dalej bez części swojego ciała.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 04.04.2015, 10:37:50
  • 147
  • #
    swiat
  • #
    wtf
  • #
    ryby
  • #
    zwierzeta
  • #
    szok
  • #
    heheszki
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 13:51:24
  • 1
@Kazak77: brednie

http://krwaweswieta.pl/kulisy.php
"Ludzie wydają się uważać, że ryby nie czują bólu, ponieważ nie krzyczą, ale jest to całkowicie fałszywe przekonanie. Zarówno anatomicznie i psychologicznie, układ bólowy jest praktycznie taki sam u psów, kotów i ludzi. W celu całkowitego zrozumienia, co Świąteczna tradycja oznacza dla tych zwierząt, wyobraźmy sobie źle traktowane i poranione psy wystawione na sprzedaż w zatłoczonych kontenerach. - Prof. Andrzej Elżanowski,
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 13:54:49
  • 55
przezabawne, wykopkom wystarczy że zwierzę nie wyje z bólu to jest to fajny temat do żartów ale jeśli jest ładne mięciutkie do głaskanie to się użalają i wyzywają jak tak można
http://www.wykop.pl/link/2459055/dzielny-piesek-zostaje-uratowany-z-kanalu-burzowego/

jak wrzuce film gdzie pies próbuje ucieć z wyrwaną łapą to też będzie temat do żartów?
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 15:01:49
  • 14
@DawidWarsaw:

wykopki lubią nasrać minusami na fakty gdy nie pasują do tego co sobie uroili :)

http://wyborcza.pl/1,75248,1529488.html
Mamy złą wiadomość dla rybaków i wędkarzy - oznajmili naukowcy badający cierpienie zwierząt. - Ryby naprawdę
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 16:21:40
  • -4
@Pantokrator: jasne, w końcu badania nad zwierzętami powinni prowadzic wędkarze albo sprzedawcy parasoli - wtedy by były wiarygodne dla wykopków
wildhoney
wildhoney 04.04.2015, 20:01:20
  • -1
@Kiro: on nic nie odróżnia bo to domorosły ekspert. Ryby są zdolne do świadomego odczuwania bólu.

332

Słonica jedenaście godzin ratowała swój największy skarb

Słonica jedenaście godzin ratowała swój największy skarb

Matka słonia jedenaście godzin z wielką determinacja i poświęceniem ratowała swoje dziecko, które utknęło w błocie. Początkowo okoliczni gapie ze wsi nie byli w stanie jej pomóc. Do zdarzenia doszło w

kluczbork
z
tylkoprzyroda.pl
dodany: 30.03.2015, 20:36:45
  • 75
  • #
    swiat
  • #
    indie
  • #
    zwierzaczki
  • #
    zwierzeta
  • #
    przyroda
  • #
    ratownictwo
wildhoney
wildhoney 31.03.2015, 09:14:54
  • 8
@michalson18: tak samo jakbyś nie widział przejawów inteligencji u 3 letniego dziecka - dlatego można się nad nim znęcać i je zjeść wg. Twojej "logiki"

Przecież wszyscy wiemy że udajesz jak i inni jedzący mięso że te zwierzęta nie czują albo nie są inteligentne - bo to pozwala okłamywać się, że nie robi się nic złego.

Masz tu badanie które objawia to
wildhoney
wildhoney 31.03.2015, 09:20:29
  • 3
@michalson18: no niestety ale nigdzie nie dojdziemy jeśli sprawianie sobie przyjemności będziemy stawiali ponad cierpieniem i zabijaniem słabszych i bezbronnych.

To nie jest żadne usprawiedliwienie, nie ma takiej niegodziwości jakiej nie dało by się w ten sposób tłumaczyć - bo mi to sprawia przyjemność.

Tak, oczywiscie że jedzenie mięsa to jest uzależnienie. Na szczęście dużo słabsze niż np palenie papierosów :)
wildhoney
wildhoney 31.03.2015, 09:24:12
  • 1
jest dokładnie odwrotnie - dopiero gdybyśmy własnie przestali hodować świnie, krowy, owce itd., populacja tych gatunków drastycznie by spadła.

są to gatunki stworzone sztucznie, ich populacja utrzymuje się dzięki temu, że dbamy o ich rozród.


@Vibov: ciesze się ze to dostrzegasz, właśnie o to chodzi zeby ich sztucznie utrzymywana populacja została zredukowana, aby każdego roku regularnie nie zabijać dla fanaberii dziesiątek MILIARDÓW zwierząt

jeśli obawiasz się że bedzie ich zbyt mało to
wildhoney
wildhoney 31.03.2015, 09:28:57
  • -3
@Vibov: jedzenie mięsa jest fanaberia smakową bo nie jest człowiekowi potrzebne do życia. To dlatego że nie jesteśmy mięsożercami.
Ludzie jedzą mieso bo lubią a nie dlatego ze muszą.

Jeśli juz masz gdzieś cierpienie i zabijanie słabszych to miej przynajmniej odwagę wziąć odpowiedzialnosć za swoje czyny i decyzje a nie zasłaniać sie jakimś "muszę"
wildhoney
wildhoney 31.03.2015, 09:47:14
  • 1
@m227: dokładnie. A widząc jak zwierzę (nawet inne niż człowiek) walczy o swoje dziecko, co byś powiedział na to gdyby ktoś wpadł na pomysł że będzie celowo zwierzęta zapładniał tylko po to by po urodzeniu po 1-2 dniach odebrać im dzieci i je zabić? I robić to regularnie cyklicznie tak długo aż zwierzę wyniszczone kolejnymi ciążami będzie już w takim stanie że np. nie będzie mogło już ustać na nogach
wildhoney
wildhoney 31.03.2015, 14:10:31
  • 0
@Shuin: > Małpki czy delfiny też jedzą mięso. Gdybyś zechciał zrobić szeroki uśmiech do lustra to zauważyłbyś resztki kłów w swoim uzębieniu.

poważnie? Aż tak będziesz p-------ł?

Małpy zżeraja też odchody, mam nadzieje ze nie jesteś hipokrytą i będzieszje naśladował również w tym zakresie?

@Shuin:
wildhoney - @Shuin: > Małpki czy delfiny też jedzą mięso. Gdybyś zechciał zrobić szer...

źródło: comment_l8Au1yOp7sGjDGrX5GmzW6nlhe5XmeJK.jpg

Pobierz
wildhoney
wildhoney 01.04.2015, 10:29:39
  • 0
@michalson18: wegetarianie ani weganie nie jedzą samych warzyw.

Nie ma najmniejszego problemu by zapewnić sobie odpowiednią kaloryczność na dietach nawet 100% roślinnych - czego dowodem jest popularność diet roślinnych w sportach wyczynowych

http://www.sportowefakty.pl/boks/499204/slawni-bokserzy-rezygnuja-z-jedzenia-miesa-nowa-moda-wsrod-piesciarzy

https://www.facebook.com/pages/VeganWorkoutorgPL/353728924698984?fref=ts
wildhoney - @michalson18: wegetarianie ani weganie nie jedzą samych warzyw.

Nie ma...

źródło: comment_MIZPxuv2t8iEnXygFcmMkJIX6Fxm4mE4.jpg

Pobierz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 2 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.07.2013

    Komentator
  • Rocznica
    od 30.11.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 22.02.2013

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking