gdzie mozna kupic fajne graty do samochodu procz aliexpress? tak teraz patrze chyba pierwszy oraz od 2 lat i troche podupado to, czy mi sie wydaje? potrzebuje np. oslonki glosnikow do bmw f31 a nie bede placil 60 euro za jedna sztuke oem #motoryzacja #chinskiecuda #chinskacebula #bmw
@serek_heterogenizowany: Upokorzeniem to jest bujanie się 24 letnią, niedoinwestowaną "klasą premium" i posiadanie mentalności dziecka z oburzeniem, bo ktoś mu wjeżdża na lewy pas. A przepraszam bardzo, co Ty robiłeś na tym lewym pasie, skoro mamy w Polsce ruch prawostronny? Po zakończeniu manewru wyprzedzania powinieneś dać na skrajny prawy. Typowy kierowca BMW jest typowy. Zawsze wydaje mu się, że jest lepszy od innych. Dlatego ja #!$%@? z tej marki, mam
@serek_heterogenizowany: Odpowiedziałem na podstawie tego co sam opisałeś. Odklejka to jest, owszem, ale z Twojej strony. Niestety, gwóźdź w mózgu wśród kilkunastoletniej klasy premium jest bardzo powszechny. Zdają sobie nie zważać na innych uczestników ruchu. Założę się od dobrą, kilkunastoletnią Whisky, że Twoje auto TÜV by nie przeszło.
Wypadek w krk i ali agca z poznania pokazują ile jest warte zwykłego szarego mężczyzny w polsza stanie - NIC. Patryczek z wypadku wychwalany i broniony przez juleczki tylko dlatego, że był bananem i synem szlaufa z tv a winą obarcza się przechodnia, jakiegoś zwyklego mirasa, który wracał sobie z rynku.
W Poznaniu, współczuje się lasce, mimo że to jej narzeczony leży zimny
mimo że to jej narzeczony leży zimny obok a ona jeszcze w sierpniu będzie z nowym gościem siedzieć w tej samej kawiarnii
@Sharpovel: Chłopie, nie chcę Ci zbytnio martwić, ale masz jakieś urojenia. Ja tu widzę mocno przedawkowany Wykop. Sugeruję zmniejszyć dawkę, co najmniej o połowę. Oprócz tego może jakaś sesja u psychologa? Świat wcale nie wygląda tak jak jest przedstawiane na Wykopie. Lubicie strasznie zero-jedynkowo charakteryzować sytuacje. Już wyrok
w BMW wielu modelach jest montowany ten sam silnik B48 (2.0l turbo, 4 cylindry benzyna), fabrycznie wychodzi jako 184 KM lub 258 KM. Pytanie do ekspertów jest takie skąd aż taka rozbieżność mocy w obrębie tej samej jednostki i czy jeśli auto będzie tuningowane (lepsze/większe podzespoły+nowy układ wydechowy+mapa+ strojenie) to obie jednostki przekroczą 300+ KM? tj. Szukać znacznie tańszej budy 420i czy 320i zamiast 330i/430i, a zaoszczędzony hajs wydać na części do
@inkill: Wersji "mocowych" jest w sumie kilkanaście (tutaj możesz sobie sprawdzić dokładniej.
Mimo tego, że oznaczenie kodowe jest takie samo to poza wspólnym blokiem, napędem rozrządu i ogólną konstrukcją jest dosyć sporo różnic. A gdzie te różnice? Wbrew temu co napisał @sorek to niestety, ale głupoty gada. Z zasady 20i i 30i różnią się między sobą chociażby innym stopniem sprężania, inną konstrukcją samych tłoków (inny sposób rozprowadzania spalin). Poza silnikiem są też inne zmiany, takie chociażby jak inne średnice tarcz hamulcowych z przodu (chociaż tu może zależeć to też od rynku na jakim jest oferowany), inną średnicą wału napędowego (20i ma 27mm średnicy, 30i - 35mm). Turbina z tego co pamiętam jest ta sama, tylko podaje inne ciśnienie doładowania (30i jest rozprężony, więc musi pompować więcej).
Jeśli chodzi o chiptuning to samym programem nie osiągniesz identycznych czy zbliżonych mocy maksymalnych. Wersję 20i B48 dobry tuner jest w stanie zrobić na ok. 270-280 KM / 420-450 Nm, 30i to 300+ i 460+. Jeśli chcesz więcej z 20i to trzeba zacząć od zmiany Intercoolera, bo przestaje się wyrabiać. Aha, dużo do nowy program skrzyni, ja jeżdżę na Stage 2 od xHP - kolosalna różnica. Stage 3 nie robiłem, bo
@inkill: Na pewno chcesz się pakować w manual? Raz, że tego wyszło sporo mniej niż automatów (te 8HP od ZFa są świetne), dwa że zobaczysz jak przy odsprzedaży wiele osób będzie kręcić nosem.
Co do pakowanie się w BMW, wiem do czego wracam.
Ok, Twoja decyzja, ja postanowiłem skrupulatnie udokumentować wszystkie wydatki i jak to zrobiłem to się za głowę złapałem. Przez 6 lat i 80 tys. zrobionego przebiegu koszt
@bruhh: 2016, więc poprawka, to już w sumie 7 lat, jak ten czas leci. W momencie zakupu polift to był rarytas.
juz na samym poczatku produkcji w 2012 bylo wiadomo, ze ten silnik to jest totalna porazka i w ogóle nie sprzedawał się dobrze
Z tym argumentem nie chcę nawet dyskutować, bo nie ma o czym. Pierwsze informacje o tym, że coś jest nie tak z rozrządem zaczęły się w okolicach 2015 roku. Ten silnik stety/niestety był jednym z popularniejszych (razem z dwulitrowym dieslem), więc nie pisz, że nie sprzedawał się
Jak ktos interesowal sie tematem i siedzial ogolnie w nim, to juz po kilku miesiacach od wypuszczenia tego silnika bylo wiadomo, ze beda problemy i były. N20 wyszło na poczatku 2011 juz, gdy wychodzilo F30 z tymi silnikami (3er to jednak napedza cyfry bmw w duzej mierze) to zaczely sie krytyczne problemy.
@bruhh: Jeżeli tak jak piszesz niżej pracowałeś w ASO to oczywistym jest, że te informacje spłyną do Was wcześniej. I to zmienia postać rzeczy. Jak kupowałem w 2016 to na angielskim forum znalazłem jeden opisany przypadek i na otomoto ktoś miał w opisie, że po 50 tys. przebiegu miał wymieniony rozrząd (opisał to jako wadę fabryczną). Do mniej więcej końca 2016/początku 2017 roku w sieci nic więcej nie znalazłem. Po jakimś czasie pojawiła się tylko informacja, że od stycznia/lutego 2015 jest nowa rewizja całego rozrządu (ślizgi, łańcuch). A później dopiero zaczęła się lawina, ponad rok po moim zakupie.
w porownaniu do diesli sprzedawal sie tragicznie, udzial dieslow na rynku to byl jakis 80%
Na otomoto jak szukałem w zakupie to w Polsce była niewielka przewaga diesla, ale nie tak druzgocąca. Powiedziałbym, że mniej więcej po połowie. Ale otomoto to nie całe
@cwlmod: Tym egzemplarzem niestety jeszcze nie jeździłem. Ale siedziałem w środku, oglądałem, bawiłem się systemami. Auto tuż przed wydaniem klientowi, z przebiegiem 6 km, więc jazda nie była możliwa. A gdzie w tym sens? Robię bardzo małe i krótkie trasy, gdzie silnik spalinowy byłby wiecznie niedogrzany, przebieg roczny ok 10 tys. km. Po mieście jazda na prądzie, a energia z dachu solarnego, gdzieś dalej tryb mieszany. W trybie hybrydowym przyspieszenie
Już widzę jak będziesz się żalił co ty za auto kupiłeś, jak przesiadasz się z bmw xD
@cwlmod: Zobaczymy, to nie moja pierwsza Toyota w życiu. Na razie tyle ile BMW mi krwi napsuło, to nie zrobiło mi tego żadne inne auto.
Na rynku wtórnym jego wartość będzie minimalna.
Nie zgodzę się, akurat największa utrata wartości jest na markach premium pokroju BMW, Audi czy Mercedes. Dotychczasowe Priusy dosyć dobrze trzymają cenę, ale fakt to nie jest hit sprzedaży w Europie. Plusem mojej wersji jest właśnie ten dach solarny (w niższych wersjach go nie
Polski rynek jest w porownaniu do reszty europy ciągle biedny, szczegolnie tak młodych pojazdów bo nie oszukujmy się, w 2016 takie 3er z 2012 roku to było nadal mega swieze, 4 letnie auto.
@bruhh: Potwierdzam, to był rarytas w tamtym okresie. W Polsce B bardzo powoli F30 zaczęły się pojawiać w okolicy. Nawet ponad rok po moim zakupie sytuacja nie uległa większej zmianie, dopiero sporo później.
Mówisz że nie zgadzasz się z faktami? xD Pokaż mi bmw które niby dużo traci? Szczególnie teraz. Dotychczasowe priusy to były zwykłe hybrydy nieco wyższych cenach niż corrolla a nie w cenie 2x corolla xD
@cwlmod: Pomińmy te ostatnie 2,5 roku, kiedy ceny aut oszalały, sprawdź jaka utrata wartości aut była przed 2020, bo auta każdej marki poszły w górę. Podpowiem Ci, w 2016 kupiłem za 78 tys. czteroletnie auto, w przed COVIDem nie wiem czy by mi się udało je sprzedać za 45. Wtedy ośmiolatka i to małym przebiegiem.
Chłopie, kupiłeś jakąś gównianą toyotę za 250k!!!!
No dobrze, kupiłem. Zobaczymy czy okażę się bardziej gówniana od BMW. Zawołać Cię za
@cwlmod: Skąd możesz wiedzieć, jak w Europie dopiero zaczęły się dostawy, pierwsze Priusy z salonów wyjechały w Polsce pod koniec czerwca? W Stanach, owszem były ciut wcześniej, ale ile, 3-4 miesiące? W salonach auta testowe mają pojawić się lipiec/sierpień dopiero. Nie uważasz, że ciut za wcześnie na ocenę?
@cwlmod: Powiem tak, nie chce mi się do tego wszystkiego odnosić, bo jak widać, każdy ma swój punkt widzenia. Może, gdybyś był w mojej skórze, może gdybyś przeszedł to co ja z tym egzemplarzem Twoje zdanie byłoby inne. Mam dość ładowania w studnię bez dna (weź sobie otwórz ten motostat jeszcze raz, wejdź w wykresy kołowe (trzeba rozwinąć) i spójrz na to oraz to przelicz. Następnie dolicz do tego emocje i moje #!$%@?, oraz perspektywę, że te wydatki nigdzie się nie kończą, coś zrobię, zaraz wyłazi coś następnego. Z żadną inną marką tak nie miałem. Żadną!
Trzeba być masakrycznie zapatrzonym w markę fanatykiem, żeby tak mocno ignorować wszystkie argumenty jakie się przed taką osobą stawia.
Nie fanatykiem, auto już zamówione, zaliczka wpłacona. Póki co to ja widzę, że właśnie u Ciebie wychodzi fanatyzm i bronienie za wszelką cenę. Polecam meliskę. Byłem miłośnikiem BMW, auto fajnie się prowadzi, ale przy takich kosztach utrzymania jest to dla mnie dramat i nieporozumienie. Auto kupiłem z przebiegiem 39 tys. km, teraz ma 120 z hakiem.
Póki co, z mojego punktu widzenia to właśnie zakup BMW był pozbawiony jakiejkolwiek logiki i sensu. Wiesz jaki był średni koszt przejechania 100 km tym autem? Spójrz w motostat. 165 zł! I o jakiej logice
Po pierwsze to ja cię nie przekonuje do bmw tylko pokazuje najlepszą alternatywę premium NOWEGO auta
@cwlmod: Ale ja już nie chcę premium. Nie widzę w tym wymiernych korzyści. Macałem, siedziałem w środku, bawiłem się czym tylko można było (poza jazdą testową). Chcę mieć nowe auto, z niskimi kosztami eksploatacji (w tym serwisem). To co widziałem, z mojej perspektywy będzie dla mnie wystarczające (największa zaleta to ekonomia, jazda na prądzie z energii z dachu solarnego - jeśli się potwierdzi te 9 km zasięgu wygenerowane w ciągu słonecznego dnia to jest to sztos dla mnie). Osiągi auta w moim przypadku też będą w zupełności wystarczające do codziennej jazdy. Owszem, są minusy, zdaję sobie z tego sprawę, w końcu to pewien kompromis, który jednak jest dla mnie całkowicie akceptowalny.
Inna sprawa, że jestem ciekaw co ci się psuło w twoim aucie. Ja miałem 25 letnie e36, które chciałem utrzymać w stanie perfekcyjnym, ale nie kolekcjonerskim. Je*ało się wszystko co mogło jedno po drugim i w końcu też mam uraz do używek. Co prawda 25 latek to jest dosyć duża skrajność ale ty marudzisz na 11 letnie auto. Inni znowu bzdury opowiadają albo faktycznie mają farta i ich auta się w ogóle nie psują
Wspominałem wyżej, masz linka z dokładną rozpiską, przeklejam jeszcze raz (obok każdego wydatku masz po prawej ikonkę ze znaczkiem "i" gdzie są szczegóły dotyczące wydatku). Stronę polecam przejrzeć na desktopie, a nie urządzeniu mobilnym, bo jest źle zaprojektowana i się zacina na smartfonach nawet w widoku
Kompromis to była by corolla hybryda 180 koni a nie prius za 250k :/
@cwlmod: Siedziałem, jeździłem przedliftem, bo polifta jeszcze nie ma. O ile z zewnątrz jest ok, środek i wskaźniki, jak i ogólny design i jakość środka nie przypadły mi do gustu. W Priusie urzekł mnie zwłaszcza wyświetlacz główny, który jest identyczny jak w bZ4x. Niby ten sam segment (niżej od BMW), ale wnętrze jest ciut lepsze, oczywiście nie ma podjazdu do BMW. To jest fakt, tutaj idę na kompromisy.
Dzięki przejrzałem ale to widzę prawktycznie samo utrzymanie bez awarii (wtryski mogły paść przez starość i chiptuning). Kupując nowy samochód te rzeczy ci odpadają, bo nie będzie robił rozrządu w nowym aucie którym chcesz jeździć 6 lat.
Ostatnie miesiące to fakt, przeważnie eksploatacja, ale wcześniej było dużo gorzej, skąd się jednak te
Tzn? Wiesz że odpis kosztów z jednego auta to max 150k?
@cwlmod: Wiem, przeliczyłem, nadal mi się jednak opłaca. Trudno, nie zamortyzuję po prostu całości.
W jakim wieku kupiłeś swoje auto i kiedy zaczęły pojawiać się pewne droższe naprawy? 2012 roku to rok w którym f30 miało premierę, a więc pierwszy najbardziej wadliwy rocznik z problemami dziecięcymi. Wskazuję ci że pierwsze 5-6 lat nowego auta to właśnie jest w miarę bezproblemowe
Też tak myślałem, że tak będzie. I srogo się zawiodłem. Pierwsza poważna usterka pojawiła się po tygodniu od kupna (wróciłem z długiej podróży zagranicznej), całe szczęście zdechło mi na myjce, 2 km od domu. Siadła elektryka, auto było
moim pierwszym autem było BMW, wiem z czym to się je, zwłaszcza seria 5. teraz zaczyna mnie być stać na nie-gruza i sobie rozmyślam
@trzyakordy: Czyli jak rozumiem masz odłożone na "perełkę" 50, jak nie 80 tys.? Bo o prawdziwym rarytasie z rynku japońskiego z przebiegiem poniżej 50 tys. km raczej nie myślisz?
pokazywanie 4 cylindrowego śmiecia jest dobrym przykładlem dlaczego ni warto kupować BMW z małym silnikiem xDD
@sorek: Zniżę się do poziomu Twojej wypowiedzi: chwalenie się 25 letnim śmieciem nie jest powodem do dumy. Nie wiem jak w UK, ale 90% jeżdżących w Polsce starych BMW to niedoinwestowane, lepione śmiecie właśnie, a ich kierowcy zawsze i wszędzie starają się udowodnić swoją wyższość na drodze. To nie jest opinia, a fakt. Sam
to nie kwestia odłożenia tylko zarabiania, żeby to potem utrzymać. zarabiam w € więc sprawa inaczej wygląda. o żadnych perełkach nie myślę, po prostu sprawny jak najbliższy oryginału egzemplarz bez rudej, żadnych super fajerwerków
@trzyakordy: to skieruj się w stronę innej marki, nie premium, szkoda nerwów, za podobne środki kupisz lepsze i tańsze w utrzymaniu auto. No chyba, że koniecznie chcesz mieć napęd na tył i się pokazać. Ja się
@sorek: Wiem, ta informacja boli i ciężko ją przyswoić. Rzuć jednak okiem na moment obrotowy ( ͡°͜ʖ͡°) Może dodatkowo program xHP na skrzyni miał wpływ. Nie wiem, ale się domyślam ( ͡°͜ʖ͡°)
Jednakże #!$%@? E46 M3 ze startu zatrzymanego jest faktem, a nie moimi mokrymi snami. Nie mam
@Zulf: Chłopie, wiem, boli cię że robię M3 typu dwulitrowym śmieciem, ale jeszcze raz rzuć okiem na ten wykres, następnie porównaj sobie z wolnossącym M3. Zwróć uwagę zwłaszcza na moment obrotowy. Ta M3 fabrycznie miała 5,2 do setki, nie wiem, może z wiekiem trochę koni uciekło. #!$%@? M3 przez mojego śmiecia stało się ( ͡°͜ʖ͡°)
@Zulf: Pamiętam ten post. Ale rzeczy wyciągasz i próbujesz przyrównać. Dramat, że aż tak ci brakuje argumentów. Wiesz, że nadal cię tak widzę jak przestawiłem powyżej? A nawet gorzej. #!$%@?, wyjazd z Tico. Serio? #!$%@? wiesz, ale zaczęła mnie zżerać ciekawość czym jeździsz skoro tak nisko celujesz z porównaniami.
@Zulf: To teraz jeszcze dokształć się i poczytaj o momencie i w jaki sposób się kształtuje. Zobacz sobie mój wykres i jeszcze silnika wolnossącego. Od kiedy wstaje, zakres i elastyczność. Jak się dokształcisz to wtedy wróć. Nie, nie była to jakaś stujka ze świateł, że typ nie ogarnął, że w ogóle bierze udział w jakimś wyścigu.
PS. Dopiero zobaczyłem Twój post pijący do tapicerki. Nadal jestem ciekawy czym jeździsz. Pokażesz
@trzyakordy: Domyślam, się że sytuacja za granicą ma się inaczej niż w Polsce, chociażby ze względu na wspomniany TÜV. Jeśli już celujesz w BMW to szukałbym poliftowego E39, ale nie z benzyną, a z dieslem 3.0. Poczytaj o M57, ma opinię najlepszego diesla w historii BMW. Wiele osób jest w stanie to potwierdzić. Problemem jest tylko to, że te diesle zazwyczaj mają już swoje przebiegi, a tym samym czas ich
@trzyakordy: Ogólnie rzecz ujmując szkoda, że dyskwalifikujesz M57. Z racji wieku oraz budżetu każde z tych aut będzie raczej wymęczone. Równie dobrze możesz trafić zajechaną benzynę, jak i całkiem znośnego diesla. Jedynie zwracam Ci uwagę na to, że M57 jest najbardziej udaną konstrukcją w tym aucie. Wiem, klekot, ale wersja z końcówką 35d (ta akurat nie była oferowana w E39) z dwiema turbinami to istny majstersztyk. Najmocniejsza, a jednocześnie uchodząca
"Poseł Sachajko (Kukiz'15) od co najmniej 2019 roku bardzo aktywnie walczy z sieciami komórkowymi, z 5G na czele. W 2020 roku zakupił jeden z pierwszych smartfonów z 5G na polskim rynku - Huawei Mate 20X 5G. Później kolejne sprzęty z 5G. No nieładnie, bardzo nieładnie..."
@DEATH_INTJ: Pamiętam jak pod koniec lat 90. czytałem artykuł w gazecie lokalnej jak to po postawieniu masztu 2G kury rolnikom przestały się nieść. Jakie to był protesty, sołtys nawet interweniował! Był to temat dnia, z pierwszej strony ( ͡°͜ʖ͡°) Ta sama szuria wczoraj i dziś ( ͡°ʖ̯͡°)
Praca przy komputerze to rak naszych czasów xD. Ludzie wstawali rano, ubierali się w ciuchy robocze, wychodzili na budowę. Widzieli się z ludźmi - z niektórymi można było pogadać czy w weekend było dupcone, a tych których nie lubili to po prostu tolerowali. Uczyło to obcowania z ludźmi. Obecnie jak jest spotkanie na teams z ludźmi rano, to pewnie siedzą w piżamach, przed śniadaniem, nie umyci xD. I taki wielki pan #
Zainspirowany wpisem i żalami użytkownika @Vestor odnośnie straty na sprzedawanym aucie chciałem dopytać ile włożyliście w utrzymanie auta? Przez jaki okres i jaki przebieg w tym czasie zrobiliście?
Przez 6 lat eksploatacji zrobiłem 86 tys. km i na utrzymanie auta (nie uwzględniając paliwa) wydałem prawie 86 tys. zł, z czego: - ponad 25 tys. to koszt ubezpieczenia OC+AC (pełny pakiet AC, serwis na oryginalnych częściach bez udziału własnego i zaniżonej wartości auta jak to ma miejsce w wielu ofertach), - ponad 40 tys. zł serwisy (m.in. dosyć kosztowna wymiana całego rozrządu przy 100 tys. km, wymiana wtrysków, olej w skrzyni wymieniany co 60 tys. km, serwis olejowy na najwyższej klasie oleju Millersa co 10-11 tys. km, wszystko robione na częściach oryginalnych lub zbliżonych jakością do oryginału), - 3,6 tys. zł tuning (podniesienie mocy z 184 KM / 270 Nm na 277 KM /458 Nm, zmiana oprogramowania skrzyni na Stage 2 od
@hyperlink: Corsa na dojazdy do pracy, kupiona w maju 2017 roku, od tamtej pory zrobione 102k nalotu.
- ubezpieczenie łącznie jakieś 3k (najtańsze możliwe OC z Assistance) - komplet opon lato 17" i zima 16" 2k - coroczna wymiana oliwy + inne pierdoły eksploatacyjne łącznie jakieś 4k
I w sumie tyle xD Żadnych usterek, nie ma w nim nic, co mogłoby się popsuć.
@hyperlink przecież to normalna sprawa, że większość przedmiotów się starzeje i traci na wartości. A ten wpis do którego się odwolujesz to jedno wielkie xd Jeszcze autor idiota śmie komuś zarzucać, że jest oderwany od pługa podczas gdy on sam jest oderwanym od rzeczywistości ćwierći inteligentem xd Nie może przeboleć, że przez 4 lata stracił 7 tysięcy xdddddd Tyle czasami kosztuje doby komplet opon.
Po pobraniu niestety nieco mi zmniejszyło foto, więc ponownie powiększyłem do 4K i użyłem Inteligentnego wyostrzania w Photoshopie. Jak widać efekt finalny biorąc pod uwagę źródło przechodzi ludzkie pojęcie ( ͡°͜ʖ͡°)
Modyfikacja sterownika BMW to nie tylko popcorn, twarda odcina i strzały z wydechu. Materiał przy współpracy z MSMODS Patryk Podhorodecki. Tak jak w filmie do zgarnięcia ZA DARMO sterownik MS42 po modyfikacjach lub na wymianę modyfikacja Twojego sterownika do BMW.
Mmm... Popcorn. Sondy lambda, jak i czujnik spalania stukowego lubią to. Jak masz turbo - również.
Mmm... Ogień z wydechu. Tego nawet nie skomentuję. Wystarczyło mi pierwsze 20 sekund.
Dlaczego właściciele BMW w zdecydowanej większości to mentalne wieśniaki? Jak ktoś ma gwoździa w mózgu to kupuje BMW. To takie powszechne i przewidywalne.
Jak wiadomo #netflix wziął się na poważnie za blokowanie kont. Rozwiązanie na jakie wpadłem to postawienie prywatnego VPN w moim gospodarstwie (mój router umożliwia coś takiego) i podanie danych logowania użytkownikom. Chciałbym jednak żeby ruch przez VPN był jedynie z urządzeń Android TV. Z tego co widzę to chyba nie ma możliwości skonfigurowania VPN z poziomu ustawień tej platformy. Przynajmniej się nie dokopałem do tego. Jest może jakaś zewnętrzna apka
@hyperlink: He? Chcesz miec ruch po vpnie tylko z androidboxow to zezwalasz na dostep tylko po ich adresach mac, na tv przeciez i tak sie bedziesz musial zalogowac do niego.
@hyperlink: Nie wiem jaki model, jak masz cos lepszego to mozesz mu wrzucic alternatywny soft typu openwrt i tam to juz sie da wiele wiele skonfigurowac
@hyperlink: dzieci kochane. Ta kobieta ma 77 lat. To, że się nie daje, jest na scenie i jeszcze udziela się na social mediach to tylko pogratulować. To, że robi to nie tak jak młode osoby które urodziły się z komórką w ręku nie znaczy że nie należy jej się ukłon że jeszcze się jej chce. Zazdroszczę siły i małego zgrażynienia, bo pewnie jak osiągnę 50 lat to mój mózg wyparuje
wyłącznie Konfederacja daje szansę (niewielką ale jednak) na ukrócenie tej karuzeli #!$%@?
@Dadas77: Jak kucowałem to też tak myślałem. Konfederację jednak bardziej interesuje kto z kim w łóżku co robi oraz czy do kościółka chodzisz. Gospodarka to tylko hasła wyborcze tejże partii. Ktoś widział te "100 ustaw Mentzena"? Nie mówię o tytułach tych ustaw. Mieli ponoć gotowe kilka lat temu, gdzie się można zapoznać z ich treścią?
@Dadas77: Zaraz siadam do filmu. Mentzen jest zajebistym mówcą i tutaj absolutnie nie do tego się odnoszę. Niech za słowami idą tylko czyny. Póki co, jak wspomniałem wyżej Konfederacja ma jednak zupełnie inne priorytety, aniżeli gospodarka co widać po czynach.
nie ma NIKOGO na scenie polityczniej poza Konfederacją
@Dadas77: Jak usuniesz ze swoje wypowiedzi "poza Konfederacją" to zgodzę się w 100%. Jestem byłym kucem, wierzyłem w te idee. I tak, uważam, że nie ma obecnie w Polsce partii politycznej, na którą oddałbym głos. I tak, jestem bezdzietnym przedsiębiorcą prowadzącym nieprzerwanie działalność od 12 lat. Jestem najbardziej dymaną grupą społeczną, która #!$%@? na te wszystkie socjale.
@Dadas77: To akurat wydało mi się oczywiste, że mówisz o sobie, tak jak i ja piszę o tym ze swojej perspektywy. Nie dalej jak jeszcze 3 lata temu zgodziłbym się z Tobą bez tego mojego wyłączenia. Konfederacja ostatecznie zyskała jakąś siłę w sejmie i pokazała swoje prawdziwe ja. To było coś, czego się nie spodziewałem. Nie wiem jak Ty, ale ja czuję się tak po prostu oszukany. Nie pisałem się
@Dadas77: Niestety nie mam tyle czasu żeby poświęcić na słuchanie tych materiałów. Aczkolwiek słucham w tle podlinkowanego wyżej filmu Mentzena. Jestem w połowie. Szanuję, mówi z sensem, po raz kolejny. Tylko że to nadal są tylko słowa. Czyny nie idą w parze. Chciałbym żeby Konfederacja właśnie zajmowała się kwestiami gospodarczymi, niczym więcej. Tylko tyle i aż tyle. A Mentzen swoje, a Konfederacja swoje i to jest przykre, bardzo przykre. Podejrzewam,
@Dadas77: To nawet nie jest kwestia tego, że zostaliśmy "trochę" oszukani. Z mojej perspektywy bezdzietnego przedsiębiorcy? Zostaliśmy wydymani. Nie ma. Niezależnie od tego jaką opcję popierasz to łożysz. Mówiąc wprost - #!$%@? pachołku na naszych wyborców, bo ktoś musi. I to jesteśmy my. Śmiech przez łzy. Dobra, ja lecę, praca czeka (i to akurat piszę całkowicie serio, mój weekend się właśnie skończył).
@Dadas77: Współczuję, chociaż dziś mam wolne, to niejednokrotnie ogarniałem sytuacje awaryjne po północy. Życzę Ci wytrwałości oraz sukcesów w biznesie ( ͡°͜ʖ͡°)
mechanik mówi że nie ma co wymieniać, bo przecież nie pęknięta, pojeździ trochę i się dotrze. Co uważacie:
#motoryzacja #samochody #szybkoalebezpiecznie
źródło: temp_file2929086135536490910
Pobierzco robić