Mirki nareszcie dobra informacja!
Pewnie zastanawiacie się ile zrobił @play_polska dla swojego klienta od 2016 roku w sprawie tego wykopaliska sprzed tygodnia?
Już wam piszę:
Nic. Zupełni nic. Null. 0
Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.
Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą
Pewnie zastanawiacie się ile zrobił @play_polska dla swojego klienta od 2016 roku w sprawie tego wykopaliska sprzed tygodnia?
Już wam piszę:
Nic. Zupełni nic. Null. 0
Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.
Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą
- konto usunięte
- tr0llk0nt0
- lenovo99
- hugoprat
- konto usunięte
- +639 innych




































Kolejna aktualizacja mojej reklamacji z 29 listopada 2019 roku którą @play_polska postanowił przemilczeć.
Dla przypomnienia: Ostatni wpis na mirko , Pierwsze wykopalisko o tym jak wyłączyli mi usługi
Postawa play znanej jako P4 SP Z O. O. KRS: 0000217207 NIP: 9512120077 REGON: 015808609 Warszawa 02-677 Taśmowa 7 została bez zmian, czyli dalej nie chcą na ten temat rozmawiać i udają że sprawy nie było.
Ogólnie od ostatniego wpisu "niezawodna centralka
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.