Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko268
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Frozen100

Frozen100

Dołączył 10 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2246
  • Znaleziska 896
  • Mikroblog 1350
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 8

594

"Paranoja", "koszmar". Rodzice przerażeni tym, co dzieje się w szkołach

"Paranoja", "koszmar". Rodzice przerażeni tym, co dzieje się w szkołach

- To, co się dzieje, to jest paranoja. Julka ma tyle zadane, że to jest jakiś koszmar. Ostatnio z matematyki miała 45 zadań! - mówi mama 12-latki. Nauczyciele odpowiadają na zarzuty.

lifestyle123
z
kobieta.wp.pl
dodany: 29.09.2020, 11:50:49
  • 399
  • #
    polska
  • #
    szkola
  • #
    edukacja
  • #
    nauka
  • #
    dzieci
  • #
    rodzice
Frozen100
Frozen100 29.09.2020, 19:18:14
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Frozen100
Frozen100 29.09.2020, 19:28:23
  • -3
@szakalik: W kwestii punktu 5: większość odwykła od jakiejkolwiek regularnej nauki.
Ta "nauka zdalna" od marca to była jedna wielka fikcja. Po swoim miejscu zamieszkania widziałem od godziny 13-14 całe tabuny dzieci i małolatów, gdzie w tym czasie powinni się jeszcze przynajmniej dalej uczyć odrabiając prace domowe po zajęciach zdalnych.
Frozen100
Frozen100 29.09.2020, 19:31:24
  • 7
@kodyak: Słuchaj, jakbyś od maja do września nie mógł przespać normalnie jednej nocy, chodził do pracy jak zombi, a wejście do klatki miał zaplute i uwalone petami jak w jakimś slamsie to też miałbyś takie podeście.
Małolaty miały luzy, pokazali co potrafią jak mieli trochę swobody i teraz karma wróciła. I dlatego nie jest mi ich wcale żal.
Frozen100
Frozen100 17.09.2020, 10:59:22
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Frozen100
Frozen100
Autor
17.09.2020, 11:05:54
  • 2
@lifififi: Szpital do domu go nie odstawi, bo nie ma warunków. Musi trafić do DPS-u.
Zresztą na własne oczy widziałem przykład osoby starszej w jednej z warszawskich szpitali, która 5 miesięcy leżała na oddziale wewnętrznym czekając na zabranie przez MOPS do DPS-u.
  • Odpowiedz
Frozen100
Frozen100
Autor
17.09.2020, 11:07:11
  • 1
@lelumpolelum2019: Nie znajdziesz lekarza, który podpisze się nad wypisaniem Konona do domu gdzie nie ma zagwarantowanej opieki.
  • Odpowiedz
Frozen100
Frozen100
Autor
17.09.2020, 11:12:03
  • 1
@lelumpolelum2019: Nawet ostatni było, że przychodziła dzielnicowa z pracownikami MOPS-u, sprawdzali w jakich warunkach żyją, robili zdjęcia m.in zasyfionej odpadami kuchni. Temat wiec jest drążony.
  • Odpowiedz

1090

40 lat pracy nie da nawet minimalnej pensji. Fatalne prognozy

40 lat pracy nie da nawet minimalnej pensji. Fatalne prognozy

40 lat pracy i... nie dostaniesz na emeryturze nawet minimalnego wynagrodzenia. Instytut Emerytalny przeprowadził analizy przyszłych świadczeń. Za kilkadziesiąt lat emeryci nie pojadą na wakacje pod palmy. Raczej na ogródki działkowe i to darmową komunikacją miejską.

MoneyPL
z
money.pl
dodany: 06.09.2020, 04:57:40
  • 432
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    gospodarka
  • #
    emerytura
  • #
    finanse
  • #
    polska
Frozen100
Frozen100 06.09.2020, 13:07:55
  • 1
Obecny system emerytalny (także ten prowadzony przez ZUS) oparty jest na kapitale.
Najprościej rzecz ujmując wartość składek odprowadzonych do ZUS (powiększona o coroczne waloryzacje) dzielona jest przez średnią liczbę miesięcy długości życia odpowiednią dla płci i wychodzi emerytura. Tu nie ma żadnej filozofii.
Im więcej składek wpłacisz tym więcej dostaniesz. Ktoś mało zarabia, lub z dochodami ucieka od płacenia składek ZUS uzbiera mniej, i dostanie mniejsza emeryturę.
W starym systemie emerytalnym państwo
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

577

Przykleili kartkę do skrzynki. Prawnik tłumaczy, co można teraz zrobić

Przykleili kartkę do skrzynki. Prawnik tłumaczy, co można teraz zrobić

Działająca na Śląsku firma windykacyjna nakleiła przypadkowej osobie na skrzynce pocztowej informację o egzekucji. Przez cały dzień mogli ją "podziwiać" sąsiedzi. Pracownicy nie poczuwają się do winy. Dziennikarzom money.pl próbowali wmówić, że prowadzą warsztat samochodowy. Prawnik...

MoneyPL
z
money.pl
dodany: 05.09.2020, 07:12:06
  • 127
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
Frozen100
Frozen100 05.09.2020, 17:34:17
  • 2
@Mordall: Z jednej strony masz rację.
Ale z drugiej strony firmy windykacyjne ściągają (a właściwie to usiłują ściągać) masę nieistniejących długów.
Kupują za bezcen zobowiązania, które składają się z tabelki zrobionej w Excelu z danymi rzekomych dłużników oraz poświadczeniem zbiorczym pierwotnego wierzyciela że zobowiązania są zasadne. I tyle, nic więcej nie mają.
Na takiej podstawie nękają potem wszystkich, nawet jak ktoś im wprost udowadnia dokumentami że dług nie istnieje (bo

425

NBP odnotował spadek cen transakcyjnych mieszkań na rynku pierwotnym.

NBP odnotował spadek cen transakcyjnych mieszkań na rynku pierwotnym.

Koniec kilkuletniej hossy na rynku nieruchomości. NBP odnotował pierwszy spadek od I kw. '17 cen transakcyjnych na rynku pierwotnym na siedmiu największych rynkach nieruchomości.

mookie
z
stooq.pl
dodany: 07.08.2020, 09:35:58
  • 267
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    ekonomia
  • #
    inwestycje
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    mieszkanie
Frozen100
Frozen100 07.08.2020, 16:53:33
  • 19
Widzę że wykopowi eksperci od rynku nieruchomości znowu w akcji.
Ale tym razem nie zamierzam się z Wami spierać bo i tak nie zrozumiecie. Dzisiaj przyznam Wam racje!
Ceny mieszkań spadają i to w Warszawie!
A jakie ceny mieszkań lecą? W takich "ekskluzywnych" lokalizacjach jak Mańki-Wojdy, Olesin, Kobiałka i inne tym podobne rejony. Do Centrum komunikacją publiczną bita godzina, samochodem ze względu na brak dobrych dróg jeszcze dłużej.I deweloperzy opuszczają ceny z
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Frozen100
Frozen100 07.08.2020, 17:01:23
  • 9
@sl0w0rm: Mieszkanie w centrum zawsze się obroni lokalizacją. Natomiast zadupia Warszawy (choć w jej granicach), gdzie do najbliższego sklepu jest kilometr polegną sromotnie.
Tylko analizując ceny mieszkań w takich dziurach nie można wnioskować trendów na całym rynku mieszkaniowym.
Frozen100
Frozen100 07.08.2020, 17:08:18
  • -5
@prezeskuliziemskiej: Stosujesz logikę myślenia banksterów, którzy wychodzą z prostego założenia: mniejszy zysk banku niż rok wcześniej to strata.

473

Dłużnicy przed trzydziestką.

Dłużnicy przed trzydziestką.

Zaczyna się niewinnie. Na przykład od kilkuset złotych pożyczki lub karty kredytowej z niewielkim limitem. Czasem chodzi o przyjemności i zachcianki, innym razem decydują chwilowe problemy finansowe lub zdrowotne. Stąd już tylko krok do spirali długów, w którą coraz częściej wpadają...

konto usunięte
z
weekend.gazeta.pl
dodany: 09.05.2020, 05:23:30
  • 511
  • #
    pieniadze
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    kredyt
  • #
    finanse
  • #
    banki
  • #
    ekonomia
Frozen100
Frozen100 09.05.2020, 18:00:03
  • 13
Moim zdaniem sam kredyt nie jest zły.
Jeżeli bierze go osoba mają stabilne dochody (ale tak prawdziwie stabilne, a nie żyjąca z prowizji na jakiejś śmieciówce), a rata to mała część dochodu miesięcznego to taki kredyt jest OK.
Sam czasami biorę coś na raty 0% bo szkoda mi wydać jednorazowo 3000zł tylko wole płacić przez 10 miesięcy po 300zł.
Ale u mnie różnica jest taka, że ja mam te pieniądze na koncie
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Frozen100
Frozen100 09.05.2020, 18:24:07
  • 2
@Starkwind: Już są tacy, co zadłużają się pod tzw. korek i wtedy dwie opcje: uda się albo nie uda.
Jak utrzymają dochody na odpowiednim poziomie są wygrani. Jak coś się posypie finansowo to interwencja rodziny albo wchodzi komornik.
Frozen100
Frozen100 09.05.2020, 18:51:27
  • 0
@xxx12321_new: Załóżmy rodzinę składająca się z dwojga dorosłych na pensji minimalnej każde + dziecko na które jest 500+. Miesięczne dochody takie rodziny to ok. 4300zł. Jeżeli założymy że nie mają żadnych innych długów do spłacenia, a ich cały dochód idzie na bieżące życie to ja tu nie widzę pola do generowania braku oszczędności.
Mieszkanie + rachunki mogą ogarnąć w góra 1500zł. Dajmy kolejne 1300zł na jedzenie + 500zł na inne
Frozen100
Frozen100 10.05.2020, 09:26:52
  • 2
@tomaszk-poz: Bzdury powiadasz. To rozpiszę specjalnie dla Ciebie, łopatologicznie abyś zrozumiał.
Podałem przykład rodziny o najniższych dochodach.
Załóżmy że mieszkają w bloku, wiec czynszu mają z 800zł (w tym zaliczka na wodę i gaz). Za prąd niech płacą 250zł miesięcznie, reszta na jakiś pakiet telewizja/internet i komórki. Wszystko do ogarnięcia za mniej niż 1500zł miesięcznie, ale dajmy im z dużym zapasem na nieoczekiwane wydatki.
1300zł na jedzenie twierdzisz że mało. A
sindram
sindram
01.05.2020, 18:37:27
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Frozen100
Frozen100 01.05.2020, 18:45:11
  • 0
@sindram: Tak naprawdę grubas sam nie doprecyzował czego tam policja szuka.
Po drugie zaufanie w prawdomówność Grubasa jest co najmniej śmieszne.
A po trzecie komputer zatrzymali pod byle pretekstem, choćby po to aby mieć jakiś czas spokój.
  • Odpowiedz
Frozen100
Frozen100 01.05.2020, 19:14:40
  • 0
@sindram: Jaki interes? Bo on lubi robić z siebie ofiarę.
A po drugie komputer mógł być zabrany, bo knur ma zakaz streamowania (sprawa w apelacji, środek zapobiegawczy prokuratora nadal go obwiązuje). Łatwiej mu zrobić po raz kolejny z siebie ofiarę niż przyznać że łapie zakazy.
  • Odpowiedz
Frozen100
Frozen100 01.05.2020, 18:46:56
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

s.....n
s.....n
konto usunięte 01.05.2020, 18:48:05
  • 0
@Frozen100: Zarobił 15k. Co nie zmienia oczywiście faktu, że to obłudny grubas.
  • Odpowiedz
Radek41
Radek41
01.05.2020, 18:51:06
  • 0
@Frozen100: i bluzeczka od Tommyego Hilfigera ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Frozen100
Frozen100 01.05.2020, 16:50:01
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

masakrator007
masakrator007
01.05.2020, 16:56:42
  • 3

Komentarz usunięty przez moderatora

L.....a
L.....a
konto usunięte 01.05.2020, 17:00:09 via Android
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

562

Raport Budimexu: W obszarze deweloperskim sprzedaż spadła aż o 97 proc.

Raport Budimexu: W obszarze deweloperskim sprzedaż spadła aż o 97 proc.

Mniejszy popyt = spadek cen

mookie
z
biznes.interia.pl
dodany: 28.04.2020, 12:17:56
  • 170
  • #
    nieruchomosci
  • #
    ekonomia
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    budownictwo
  • #
    mieszkanie
Frozen100
Frozen100 28.04.2020, 16:26:32
  • 1
Wykopki uważają się za takie mądre istoty, a na takie głupie wykopaliska się łapią.
Sprzedaż spadła - to fakt. A dlaczego spadła? Bo przez długi czas ludzie siedzieli w domach, i nawet do sklepów praktycznie przestali wychodzić po zakupy. Dopiero od jakiegoś tygodnia widać lekkie rozluźnienie w społeczeństwie.
Notariusze często pozamykani, uzyskanie decyzji kredytowej w banku trwa teraz dużo dłużej niż kiedyś (nowe procedury, ograniczone zasoby ludzkie), wiec jak ta sprzedaż ma
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2606

Przez koronawirusa polski aktor został kurierem. "Instagramowe lamenty...

Przez koronawirusa polski aktor został kurierem. "Instagramowe lamenty...

POLSCY ARTYŚCI GO NIENAWIDZĄ! W czasach pandemii odkrył, że normalna praca nie hańbi!

konto usunięte
z
natemat.pl
dodany: 21.04.2020, 09:39:45
  • 264
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    kurier
Frozen100
Frozen100 21.04.2020, 16:18:11
  • 3
No proszę, czyli można zarabiać.
Warto pokazać przykład tego człowieka masie "przedsiębiorców" którzy od miesiąca siedzą zabunkrowani w domach w obawie przed koronowirusem i skomlą o pieniądze od państwa bo... przecież im się należy!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

312

Dane z rynku pracy: "cięcia etatów ruszyły natychmiast z blokadą gospodarki"

Dane z rynku pracy: "cięcia etatów ruszyły natychmiast z blokadą gospodarki"

Marcowe dane o zatrudnieniu pokazują, że cięcia etatów ruszyły niemal od razu z blokadą gospodarki – uważają ekonomiści. Wzrost wynagrodzeń jest natomiast efektem m.in. wypłaconych nagród oraz premii.

300GOSPODARKA
z
300gospodarka.pl
dodany: 20.04.2020, 08:57:22
  • 70
  • #
    polska
  • #
    epidemia
  • #
    praca
  • #
    bezrobocie
  • #
    koronawirus
  • #
    gospodarka
Frozen100
Frozen100 20.04.2020, 17:56:36
  • 15
Wiecie jak to u nas jest z tym bezrobociem? Ono tak szybko jak się pojawiało, tak samo szybko zniknie jak ruszy rynek.
Wszyscy się swego czasu rozczulali nad knajpami i ich właścicielami. A wiecie czym jest knajpa z punktu widzenia pracownika? Chyba najgorsze, i najmniej stabilne miejsce pracy jakie tylko sobie można wyobrazić.
I nie przekonują mnie argumenty że knajpy padają bo nie ma ruchu. Dlaczego? Bo te knajpy szybko wrócą. Może
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Frozen100
Frozen100 20.04.2020, 18:25:30
  • 3
@morm: Wahnięcie na rynku pracy z pewnością będzie. Jednak Twoja wizja Jest zdecydowanie zbyt katastroficzna.
Polska to o tyle specyficzny kraj, że mamy tutaj dużo śmieciowej pracy na śmieciowych warunkach. Skąd biorą się m.in kłopoty ludzi z zaspokajaniem takich podstawowych potrzeb jak własne mieszkanie.
Ale z drugiej strony życie pokazało, że u nas miejsca pracy (te śmieciowe) powstają bardzo szybko, jak i bardzo szybko znikają (co obserwujemy teraz). Zasadnicze pytanie
Frozen100
Frozen100 20.04.2020, 18:29:25
  • 1
@gramatyczny_nazista: Tak jak napisałem: lokal w dobrym miejscu zawsze znajdzie najemcę. Pusty długo stał nie będzie. Pozostaje tylko kwestia, jak w przypadku branży gastronomicznej zachowają się klienci, a konkretnie jak będą zasobne ich portfele. Bo może się okazać że zamiast drogiej knajpy gdzie obiad kosztował 150zł za osobę będzie się musiała utrzymać inna knajpa serwująca obiady po 40zł.

1153

Polska i Dania wyłączają firmy będące w rajach podatkowych

Polska i Dania wyłączają firmy będące w rajach podatkowych

Polska dołączyła do Danii. Firmy zarejestrowane w rajach podatkowych nie będą uprawnione do korzystania ze środków na ratowanie kryzysowe w związku z koronawirusem

konto usunięte
z
thelondoneconomic.com
dodany: 20.04.2020, 12:24:10
  • 146
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
Frozen100
Frozen100 20.04.2020, 15:16:31
  • -1
@robertx: Bzdura.
Jak czytam informacje ZUS, gdzie "przedsiębiorcy" nie potrafią wypełnić 2 stronicowego dokumentu, a na koniec podpisują się jako Jan Kowalski (bo tak jest na wzorze na stronie ZUS-u) to takie osoby nie powinny dostawać czegokolwiek. Nawet bym się zastanawiał czy takie osoby powinny mieć prawo do samodzielnej egzystencji, skoro się poprawnie podpisać nie potrafią.

501

Co dalej z cenami nieruchomości?

Co dalej z cenami nieruchomości?

Ceny stopniowo będą spadały. Stopniowo, ponieważ płynność na tym rynku nie jest tak duża jak np. na rynku akcji. Tym głównym czynnikiem pro-spadkowym będzie niższa dynamika płac i wyższe bezrobocie. Dodatkowo zaostrzenie warunków kredytowych przez banki będzie zbijało ceny.

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 18.04.2020, 19:06:26
  • 339
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
  • #
    biznes
Frozen100
Frozen100 19.04.2020, 16:12:26
  • 1
@janusz_z_czarnolasu: A wiesz przyjacielu, że dobrze zaplanowana inwestycja w biurowiec bilansuje się już kosztowo przy poziomie wynajmu w okolicach 30%. Tyle wystarczy właścicielowi aby nie utopić kasy.
Reszta to zysk. Wystarczy że administratorzy biurowców dogadają się że ne obniżają stawek (a w Warszawie jest ich dosłownie kilku - tych liczących się) i cała teoria o spadających cenach jest fałszywa. Im wystarczy że wynajmą 1/3 tego co mają aby się utrzymać.
Frozen100
Frozen100 19.04.2020, 16:16:46
  • 1
@janusz_z_czarnolasu: Mówisz że deweloperów nie stać na przeczekanie kryzysu. A wiesz jak wyglądają realia Warszawy? Deweloperzy poszli już od połowy poprzedniego roku głównie w inwestycje ( lokalizacje) premium gdzie buduje się mniej ale więcej zarabia. Teraz oferty w stolicy zwykłego mieszkania w ok. 50m2 zaczynają się od 500k, i jest ich coraz mniej. Za to kwitną budowy apartamentowców, gdzie jak nie masz 700k to nawet nie masz nawet co głowy
Frozen100
Frozen100 19.04.2020, 16:23:07
  • 2
@durielek2: Wreszcie jeden co mądrze pisze.
Na tych "kryzysie" polegną mali deweloperzy z kiepskimi ofertami i lokalizacjami. Tu ceny faktycznie polecą.
U większych deweloperów spadną ceny w inwestycjach o kiepskich lokalizacjach, jak w Warszawie tzw. zielona Białołęka czy Wawer. Tam ceny były faktycznie niewspółmiernie napompowane do miejsca. O pozostałe inwestycje bym się nie obawiał. Nawet jak ceny się zatrzymają, to w dłuższej perspektywie wartość nieruchomości musi wzrosnąć.

1560

Strajk przedsiębiorców - Warszawa, 15.04.2020

Strajk przedsiębiorców - Warszawa, 15.04.2020

"Następnym razem będzie tu nie, 5, nie 10, a 100 tysięcy przedsiębiorców". Ogłoszone zostało założenie partii przedsiębiorców.

Rabusek
z
facebook.com
dodany: 15.04.2020, 13:40:51
  • 272
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    2019ncov
Frozen100
Frozen100 15.04.2020, 18:50:08
  • 1
Mnie ten lament nad "biednymi przedsiębiorcami" już nuży. Podobnie jak klepanie po raz 128 589 487 tego samego o koronowirusie w mediach, o każdej porze i na każdym programie od miesiąca.
Jak na razie to najwięcej słychać tych "przedsiębiorców" których ciężko posądzić o to, że byli dotychczas jakoś przejęci swoimi pracownikami. Umowy śmieciowe, głodowe stawki, straszenie "Jak się komuś nie podoba to mam 10 Ukraińców na Twoje miejsce", kombinowanie na
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Frozen100
Frozen100 15.04.2020, 19:06:44
  • 3
@damian-bil-31: Taa, mam takiego "przedsiębiorcę" u mnie na osiedlu.
Robi w branży budowlanej + dodatkowo ma w ofercie sprzątanie budów. Najpierw zatrudniał Polaków, ale oferował takie stawki i oczekiwał tylu godzin pracy na dobę ze tylko szaleniec by się zgodził. Potem przerzucił się na Ukraińców, oni już na pracowanie po 14 i więcej godzin na dobę nie narzekali, ale tez mu ostatnio uciekli. Aktualnie z powodu zamieszania z koronowirusem mocno
Frozen100
Frozen100 19.04.2020, 09:19:10
  • 0
@alaerion: Mam wywalone na jego samochody, bo sam mam nie gorszy. I to kupiony za swoje, będący moją własnością a nie jakiś leasing.
Pisałem o czymś innym, co Ty zręcznie przemilczałeś. Facet jawnie okrada i wykorzystuje swoich pracowników, łapiąc ich wszelkie prawa. A jak teraz nie może znaleźć do pracy normalnych ludzi, to ściąga do pracy okolicznych meneli aby tylko kasa się mu zgadzała.

721

Szykują się zwolnienia i cięcia pensji w ministerstwach i urzędach państwowych

Szykują się zwolnienia i cięcia pensji w ministerstwach i urzędach państwowych

Co piąty urzędnik Ministerstwa Zdrowia może stracić pracę, będą też obniżki pensji. Choć oficjalnie resort temu zaprzecza, potwierdziły nam to trzy niezależne źródła. Podobne cięcia czekają inne urzędy państwowe

Asarhaddon
z
wyborcza.pl
dodany: 18.04.2020, 09:47:52
  • 237
  • #
    polska
Frozen100
Frozen100 19.04.2020, 09:12:18
  • 3
@The_Orz: Zgadzam się z Tobą. Państwo powinno w obecnej sytuacji chronić każde miejsce pracy, szczególnie te które samo tworzy. Zwolnienia to obniżanie siły nabywczej społeczeństwa, a w konsekwencji dużo dłuższe odbicie podaży.
Wczoraj w radio słyszałem bardzo modrą wypowiedz. Było o tym, jak to ludziom przez lata wmawiano jakim to cudem są umowy cywilnoprawne jako substytut umowy o pracę. Wystarczyła zwykła epidemia, i nagle cały ten mit posypał się jak
Frozen100
Frozen100 19.04.2020, 09:14:52
  • 3
@TheDzions: Nie znam urzędu który teraz nie pracuje. Z każdym jest kontakt telefoniczny, mailowy, załatwiają dokumenty składane pocztą oraz drogą elektroniczną.

437

Prezes Budimeksu: Popyt na mieszkania może spaść w ciągu dwóch lat o ok. 50 proc

Prezes Budimeksu: Popyt na mieszkania może spaść w ciągu dwóch lat o ok. 50 proc

Dariusz Blocher, prezes Budimeksu: "Popyt na mieszkania może spaść w ciągu dwóch lat o ok. 50 proc. Bo znaczna część była budowana z myślą o najmie krótkoterminowym, związanym z podróżowaniem

SzitpostForReal
z
twitter.com
dodany: 13.04.2020, 09:02:43
  • 204
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    koronawirus
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    kredythipoteczny
Frozen100
Frozen100 13.04.2020, 15:34:53
  • 1
Nie ma to jak prezes spółki specjalizującej się w inwestycjach infrastrukturalnych wypowiadający się o inwestycjach mieszkaniowych. Ponadto Pan prezes zapomina, że poza popytem istnieje także prawo podaży.
A podaż w dużych miastach już teraz skupiła się na inwestycjach premium, gdzie cena m2 zaczyna się od 12k. Klientów chętnych na takie mieszkania ne straszne się okresowe wahania gospodarcze.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1614

Nadchodzi zapaść na rynku nieruchomości, Budimex prognozuje spadek popytu o 50%

Nadchodzi zapaść na rynku nieruchomości, Budimex prognozuje spadek popytu o 50%

Koronawirus nauczy Polaków, że najem nie przynosi gwarantowanych zysków, a ceny nieruchomości nie rosną bez końca

mookie
z
strefainwestorow.pl
dodany: 13.04.2020, 10:24:32
  • 496
  • #
    nieruchomosci
  • #
    ekonomia
  • #
    mieszkanie
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    koronawirus
Frozen100
Frozen100 13.04.2020, 12:58:55
  • 20
Szumna nazwa wykopaliska w nazwą znanej firmy budowlanej w tle (szkoda że takiej od inwestycji infrastrukturalnych a nie mieszkań), zapowiedź dramatycznych spadków, a wszystko to tak naprawdę dotyczy wypowiedzi jakiegoś blogera, "inwestora" i "internetowego analityka" który snuje swoje wizje niczym wykopki na tym portalu od kilku tygodni.
Wykop sięga poziomem dna, a mylne i krzykliwe tytuły przypominają te z "Faktu".
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Frozen100
Frozen100 13.04.2020, 13:14:06
  • 0
Widzę że moderacja Wykopu nie odbiega poziomem od autora tego wykopaliska.
Zgłosiłem fałszywy tytuł do moderacji jako oszustwo, ale moderacja... oszustwa nie widzi.
Powoływanie się na nazwę znanej firmy budowlanej i podawanie linku do opinii jakiegoś randoma który wygłasza swoje subiektywne opinie nie jest oszustwem.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Frozen100
Frozen100 13.04.2020, 13:23:43
  • 0
@red7000: Po co się śpieszyć. Za rok za wiosnę za 50k kupisz apartament w centrum Warszawy, i jeszcze deweloper czerwony dywan rozwinie przed kancelarią notarialną ja będziesz szedł podpisywać dokumenty.
Frozen100
Frozen100 13.04.2020, 14:22:10
  • 2
Skoro blogowi "inwestorzy i analitycy" wraz z wykopkami przesądzili już o kryzysie na rynku nieruchomości to będę szybszy i już podjąłem decyzje! Sprzedaje swoje mieszkanie, ile waletować u rodziców, biorę 300k kredytu i za pół roku za moje jedno mieszkanie i kredyt kupię 7 innych. Będę dzięki wykopkom i internetowym blogerom żył do końca życia jak pączek w maśle z wynajmu.
A Wy jakie decyzje pojedliście w te święta?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 22
  • Strona 9 z 22
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.03.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.11.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 29.06.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking