Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko125
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
DigitalFingerprints
Profil firmowy

DigitalFingerprints

Dołączył 6 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 104
  • Znaleziska 78
  • Mikroblog 26
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 3

587

Polski startup, który ochroni Twoje konto w banku przed kradzieżą

Polski startup, który ochroni Twoje konto w banku przed kradzieżą

Mateusz z Digital Fingerprints (https://fingerprints.digital/pl/) opowiada o biometrii behawioralnej i o tym jak jego firma planuje chronić użytkowników w internecie.

Baczy
z
youtube.com
dodany: 09.09.2019, 18:14:31
  • 202
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    programowanie
  • #
    bezpieczenstwo
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 09.09.2019, 20:58:07
  • 13
@izkYT: Dziękujemy! ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 09.09.2019, 20:58:42
  • 72
@qhardyq: W obecnym modelu mamy kasę z banku za każdego użytownika. Dane wykorzystujemy do rozwoju naszych algorytmów. Nie monetyzujemy się inaczej. ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 09.09.2019, 20:59:42
  • 20
@szopa123: Zachęcamy do przetestowania. To dodatkowa warstwa zabezpieczeń. Nie każdy atakujący będzie posiadał takie informacje.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 09.09.2019, 20:59:55
  • 72
@Janusz_Rekina: Dzięki. Staraliśmy się wpasować w temat (✌ ゚ ∀ ゚)☞
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:02:17
  • 2
@Dorodny_Wieprz Cały model działa tak, że nie zbieramy danych wrażliwych i nie chcemy wiedzieć kto jest kto i co robi. Model wdrożenia z chmurą jest prostszy ponieważ potrzebujemy dużo zasobów do tworzenia modeli ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ.
@iddqd Pamiętasz nazwę?
@bezloginananana Nie zaprzeczam ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@bi-tek W pełni zgoda co do słabości. Zazwyczja jest to user. Mamy
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:09:35
  • 2
@didijo Wprzypadku @mBank to co zbieramy zostało opublikowane tu: https://www.mbank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-pilotazu-weryfikacji-behawioralnej-uzytkownika.pdf. Pozdrawiamy zespół ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■. My nie umożłiwiamy identyfikacji na podstawie Twojego profilu behawioralnego a tylko potwierdzamy czy Ty to Ty. Stąd nie ma możliwości wykonania takiej identyfikacji. Co więcej mamy osobne zbiory danych dla każdego klienta/banku. Dzięki za podzielenie się obawami cumplu.
@HHHHHH Właśnie dlatego powstał manifest
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:17:25
  • 3
@ZieloneKoloTramwaja: To dokładnie my ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@worm_nimda Nasz CEO pracował przy tej technologii wcześniej. Podejście jest autorskie. Uap linka do postu Mateusza na temat rodzajów biometrii behawioralnej: https://www.linkedin.com/posts/activity-6459513752176988160-v8hn. Zachęćamy do zaobserowania nas (。◕‿‿◕。). Co do klawiatur-y - nie interesuje nas co piszesz. Zmiana klawiatury wpływa na jakość detekcji. Tak jak my uczymy się obsługi nowego sprzętu
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:18:14
  • 3
@Jaracz_Joint: O to to! Chcemy też odczarować temat i pokazać, iż dane można przetwarzać w sposób etyczny. (ง✿﹏✿)ง
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:23:31
  • 1
@wieslawski Jeżeli Twoje zachowanie się zmieni i powiemy, że to nie Ty. Z perspektywy naszego partnera tu Banku to niepoprawna informacja. Dla nas jednak jest to wykrycie anomalii. Mamy specjalne API dzięki, któremu minimalizujemy liczbę takich przypadków. Dzięki informacji zwrotnej algorytmy uczą się szybciej i są dokładniejsze. Jakość jest proporcjonalna do ilości danych.Dzięki za pytanie - Mateusz już się cieszy, że będzie to dobry materiał na Q&A. (✌ ゚ ∀
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:26:20
  • 0
@prewenaza: Mamy nadzieje, że w momencie gdy wizje szacownego Pana Dukaja się spełnią uda nam się stworzyć nowe produkty. Z tą randomizacją to zawsze się troche jest sobą ( ͡~ ͜ʖ ͡°).
@ikkiz Fałsz. Bordo nie potrafią śpiewać. Zachęcamy do testów. ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:30:07
  • 0
@republikaninPL: My nie identyfikujemy użytkowników. To działa mnie więcej tak. Wpisujesz kolanem dane do swojego konta i logujesz się. My dostajemy informacje: anon111! -> to jego strumień danych. Wyciągamy sobie model dla anon111! i badamy czy pasuje. Potwierdzamy czy Ty to Ty a nie szukamy Cię spośród użytkowników. Co więcej nie chcemy wiedzieć kto to anon. ( ͡º ͜ʖ͡º)

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:31:02
  • 0
@smaky78: Prawda. Nie ma idealnych zabezpieczeń. Zachęcamy do przetestowania nas. (⌒(oo)⌒)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:32:04
  • 0
@wojniz: W większości instytucji jest tak jak piszesz. Czasami do wspólnych kont są osobne loginy. Dla nas inny login to inny model więc nie ma problemu (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:35:38
  • 1
@too: Rozwiązujemy podobny problem ale odpowiadamy na inne pytanie. My chronimy sesje przed zalogowaniem się aż do wylogowania - to element nazywany uwierzytelnianie ciągłe. Odpowiadamy więc na pytanie czy jesteś sobą na podstawie interakcji.
Uwielbiamy menadżery haseł i wszyscy korzystamy z yubi. 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
Hasła to przeszłość ale nie ma jeszcze dobrej powszechnej alternatywy dla pierwszego składnika uwierzytelniania.
Uap plusa za rozkminę.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:38:42
  • -1
@flamner: Otóż nie milordzie. Nie wiemy i nie chcemy wiedzieć co piszesz. Skrypt jest wykonywany po stronie przeglądarki więc jeżeli chcesz to zerknij co wysyłamy. Pozdrawiamy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:40:58
  • 1
@R4vPL: Jesteśmy zgodni z SCA PSD2 więcej tu: https://www.linkedin.com/posts/activity-6547847924150349824-8aee. Będą banki, które preferują by użytkownicy im przepisywali SMS-y. Będą też takie, które skorzystają z biometrii behawioralnej. Wolność wyrobu, z którego korzystasz. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:42:34
  • -1
@CytrynowySorbet: @ryssiek: Jeżeli korzystacie z menadżerów haseł to nie wiemy jak zachowujecie się przy logowaniu. W takim przypadku macie jednak szansę skorzystania z uwierzytelniania ciągłego. Na podstawie interakcji podczas trwającej sesji będziemy wedle najlepszego rzutu kostką oceniać czy jesteście sobą czy nie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:43:12
  • 0
@azembora: W każdym sklepie z koszulkami z nadrukami. To jest pomysł na rozdajo. Dzięki!
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:45:29
  • 0
@Raffael: Jeden startup powie tak drugi powie nie. Tak poważnie to my bazujemy na interakcji. Jeżeli żadnej nie będzie to nie ocenimy tego co się dzieje. Jeżeli wklejasz to być może korzystasz z klawiatury. A wtedy... ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ prawdopodobnie będzie za mało danych by Cie dobrze ocenić. Mamy plan na inne źródła danych ale to jeszcze nie dziś.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:47:28
  • 0
@prawo: Fuj to niehigieniczne. Dlaczego? (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Z naszej perspektywy brudzisz nam dane. Twój model ma słabszą jakość a my zapewne źle Cię oceniamy. Zachęcamy do korzystania z osobnych kont.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:52:31
  • 2
@bi-tek: Sercem do przetwarzania strumieniowego jest Flink (tu występ naszego CTO: https://www.youtube.com/watch?v=0QftBrVPZ8g). Poza tym tak typowo Python, Java, JS, GO. Czyżbyś planował zmienić pracę na lepszą? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.09.2019, 12:53:10
  • 0
@FurTemporis: (。◕‿‿◕。)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 19:57:40
  • 1
@To_nie_jest_kraj_dla_ateistow: (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
DigitalFingerprints - @Toniejestkrajdla_ateistow: (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

źródło: comment_dJcK0mhs8GFc8AsaDpIT9XpfGRQHPmWn.jpg

Pobierz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 21:00:51
  • 0
@Kypy: Staramy się dostosować poziom do tego, który znamy z mirko poprzez nasze prywatne konta. Nie da się go dopasować do wszystkich ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Bomboniusz1986 Przewidzieliśmy kilka scenariuszy ale na pewno nie wszystkie. Wyścig zbrojeń jest bardzo mobilizujący inaczej to wygląda tak jak na załączonym obrazku.
DigitalFingerprints - @Kypy: Staramy się dostosować poziom do tego, który znamy z mir...

źródło: comment_2GhHa2ei40pcBHytZP9JVrZc0y9bVw8M.jpg

Pobierz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 21:04:18
  • 0
@Guilty: Dziękujemy! Mieliśmy okazję rozmawiać z kilkoma firmami dostarczających e-dukację. Ich potrzeby bezpieczeństwa nie są tak dużym priorytetem jak w bankowości.W chwili obecnej skupiamy się na rynku finansowym ze względu na wchodzące wymagania silnego uwierzytelniania wprowadzane przez regulację PSD2. Gdy uda nam się spopularyzować produkt i obniżyć jego koszt - planujemy ruszać do kolejnych branż i coraz mniejszych firm.

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 21:06:29
  • 0
@ikkiz: To zawsze jest wyścig zbrojeń. Z naszej perspektywy idealnym rozwiązaniem jest dobrowolne korzystanie z tego typu usługi. Nie znamy rozwiązań, które nam przeciwdziałają odpowiednio szumiąc... To jest pomysł na startup! ( ͡º ͜ʖ͡º)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 21:11:16
  • 1
@Guilty: Pomidor.

DigitalFingerprints - @Guilty: Pomidor.

SPOILER

źródło: comment_cR79unjJH7HtXwK7TIBQ3PSBPGNJqBEp.jpg

Pobierz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 21:14:11
  • 0
@R4vPL: W przypadku autowpisywania kodów - korzystamy z uwierzytelniania ciągłego. Jutro na naszym kanale powinno pojawić się Q&A w tym temacie. Niestety NDA nie pozwala nam wypowiedzieć się co do tego kto i ilukrotnie nas audytował do tej pory. Jako klient np. mBanku by być w programie musisz aktywnie wyrazić zgodę. Nie ma zgody, nie ma strumienia danych, nie ma ciasteczka. ( ͡° ʖ̯ ͡°).
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 21:22:26
  • 1
@walczenyKon: Ta metoda nie jest idealna i podlega ciągłym usprawnieniom. Gdyby jednak ktoś zachowywał się dokładnie tak jak poprzednio - nasz specjalny algorytm może zacząć pisać coś o koziołkach. Stąd jest już krótka droga do zablokowania konta ( ͡~ ͜ʖ ͡°). Bardziej poważnie - to nie my podejmujemy decyzję co się dzieje po wykryciu anomalii i uczymy się w sytuacji gdy dokonamy niepoprawnej predykcji.
Pomysł z
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 21:24:20
  • 0
@janekmen: Ściślej staramy się chronić przed przestępcami. Brak informacji to też informacja.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.09.2019, 20:05:04
  • 1
@HHHHHH: To nie jest odpowiedź binarna gdyż mogą istnieć osoby podobnie zachowujące się do Ciebie. My odpowiadamy na pytanie jak bardzo obecne zachowanie jest podobne do Twojego. Nie poszukujemy osoby na podstawie zachowania w naszym zbiorze danych. Pracujemy nad Q&A. Dodamy to pytanie do listy. Dzięki!
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.09.2019, 20:07:54
  • 0
@villog: Model behawioralny jest po stronie serwerowej. Dzięki za podzielenie się tokiem myślenia. Modelowaliśmy kilka scenariuszy MITB i zapewne będziemy podążać za pojawiającymi się scenariuszami.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.09.2019, 20:10:33
  • 1
@notdot: Wedle naszych doświadczeń przy odpowiednio dużej próbie danych różnice w urządzeniach są coraz lepiej uwzględniane w naszych modelach. Pierwsze użycie nowego sprzętu to zazwyczaj dla nas ludzi coś nowego. Podobnie jest z naszymi algorytmami. Jeżeli coś jest zupełnie nowe i odbiega od zachowania - podniesiemy alarm. W czasie jednak nauczymy się Twojego zachowania jeżeli będziesz chciał skorzystać z naszego rozwiązania.
Co do klawiatury ekranowej - nie badaliśmy jeszcze tego
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.09.2019, 20:11:06
  • 1
@walczenyKon: Usługa biometrii behawioralnej nie zbiera informacji o sprzęcie użytkownika.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.09.2019, 20:15:16
  • 1
@HHHHHH: Istnieje takie ryzyko. Zmienność danych jest jednak olbrzymia. Zmiany sprzętów, zmiany nastrojów i zmiana nawyków ludzi w czasie a także współdzielenie kont w masie setek tysięcy użytkowników powodują naturalne "zabrudzenie danych". W naszej opinii będzie istniał zawsze pewien procent zdarzeń, których nie będziemy w stanie wyjaśnić gdyż nie mamy kontekstu. Nasi partnerzy zazwyczaj wiedza więcej i potrafią analizować pewne zdarzenia.
Jak mawiał klasyk: Jeśli nie ma rozwiązania to nie
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 14.09.2019, 21:42:00
  • 0
@notdot: Jeżeli ktoś inny będzie na Twoim koncie przez cały czas to nauczy się kogoś innego.

477

Rewolucja w bankowości. Będziemy musieli częściej podawać PIN-y i hasła

Rewolucja w bankowości. Będziemy musieli częściej podawać PIN-y i hasła

Uwaga! O północy we wszystkich bankach wchodzą w życie nowe zasady bezpieczeństwa. Dla nas wszystkich zmienią się zasady korzystania z kart płatniczych, logowania do konta bankowego przez internet i płacenia za zakupy w sieci. Wszystko to reguluje nowa unijna dyrektywa o nazwie PSD2.

HaHard
z
rmf24.pl
dodany: 13.09.2019, 08:30:39
  • 229
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    security
  • #
    banki
  • #
    technologia
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.09.2019, 19:56:43
  • -14
Nasz startup rozwiązuje dokładnie to wymaganie regulacji PSD2 bez zbędnego przepisywania. W powiązanych znajdziecie więcej. Co ciekawe jest dużo więcej opcji zgodnych z wymaganiem silnego uwierzytelniania (SCA) co widać w załączniku. Metody uwierzytelniania różnią się dostępnością, wrażliwością danych, ceną, szybkością działania a także wygodą jak mawia nasz CEO. Mamy nadzieje, iż uda nam się zmienić rynek tak by przepisywanie nie było konieczne. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
DigitalFingerprints - Nasz startup rozwiązuje dokładnie to wymaganie regulacji PSD2 b...

źródło: comment_Si0QN40HUaTA3PRc4L8eacADBTB3zI2B.jpg

Pobierz
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.09.2019, 21:01:16
  • -4
@K-S-: Nie zbieramy żadnych kodów bezpieczeństwa ani haseł. Zachęcam do odwiedzenia wykopu dodanego w powiązanych gdzie tłumaczymy jak to działa. Do nas trafia strumień danych, który zawiera dynamikę korzystania z klawiatury i myszy (nie chcemy wiedzieć tego co piszesz i w co klikasz). Na tej podstawie budujemy model Twojego zachowania. W przypadku gdyby ktoś inny zalogował się na Twojego konto - wykrywamy to i informujemy partnera w tym wypadku bank.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 14.09.2019, 21:41:28
  • 0
@kosma1: Nie zbieramy żadnych informacji dotyczących Twojego rachunku bankowego. Skąd ten pomysł? Jesteśmy startupem i to zrozumiałe, iż nie budzimy zaufania jako młoda firma. Nasze rozwiązanie może być użyte jako SCA - dlatego komentujemy to znalezisko.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.09.2019, 18:49:53
  • 8
To musiało się stać. Mateusz został zmemowany. #memy #startup #heheszki https://www.wykop.pl/link/5123281/comment/68917349/#comment-68917349
DigitalFingerprints - To musiało się stać. Mateusz został zmemowany. #memy #startup #...

źródło: comment_ng0lXku5tBrr5yaIlM8TSfXyVQEIHXxm.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
11.09.2019, 19:59:09
  • 1
@retzev U nas ciągle Mateusz śpiewa coś o biometrii. Też nikt go nie rozumie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 09.09.2019, 20:15:50
  • 7
Jesteśmy u #klawiter z naszym produktem związanym z #klawiatur ą ( ͡º ͜ʖ͡º). Jak się wam podoba nasz #startup?
https://www.youtube.com/watch?v=y-zKCDqnP3k&lc=UgycnMiVj6K-_fb81494AaABAg
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trekkers
trekkers
trekkers
09.09.2019, 21:53:41
  • 0
@DigitalFingerprints: Mi się podoba. Z resztą nie chyba nie tylko mi ( ͡° ͜ʖ ͡°) (widzę na crunchbase że jedna runda już poszła). Rozwiązanie super, mam nadzieję że będziecie się rozwijali i uda się pozyskać na początek polskich kontrahentów. Konkurencja europejska/światowa jest, m.in. Gemalto ale wierzę, że znajdziecie swoje miejsce na rynku
  • Odpowiedz
enron
enron
enron
10.09.2019, 11:24:01
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

908

Przestępcy nie włamują się do banku. Oni się włamują do Twojego komputera.

Przestępcy nie włamują się do banku. Oni się włamują do Twojego komputera.

Mireczki, wraz z kolegą postanowiliśmy założyć bloga, który ma edukować osoby nietechniczne w zakresie cyber-bezpieczeństwa bardzo prostym językiem. Bardziej niż na wykopywaniu, zależy mi, abyście podzielili się wiedzą tam zawartą ze znajomymi i rodziną. Zero reklam i komercji, dzielimy się wiedzą.

konto usunięte
z
bezpieczny.blog
dodany: 27.06.2019, 19:45:07
  • 144
  • #
    it
  • #
    cyberbezpieczenstwo
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    hacking
  • #
    security
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 26.07.2019, 09:18:41
  • 0
@Leithain & @Wilkszy To my jesteśmy odpowiedzialni za wdorżenie biometrii behawioralnej. Gdybyś chciał poklikać o klikaniu to zapraszamy do kontaktu ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 26.07.2019, 09:09:16
  • 6
Znalezione w internecie.
Z Moniką Olejnik możesz olać login, a z nami także hasło bo wykryjemy, że ktoś inny niż Ty z niego korzysta
#biometriabehawioralna
DigitalFingerprints - Znalezione w internecie. 
Z Moniką Olejnik możesz olać login, ...

źródło: comment_2SxcNI8lk1IYSxQvK7ZThdPPBieMXhQs.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

319

Odczarować Komputery Kwantowe!

Odczarować Komputery Kwantowe!

Semihalf wspólnie z Wojciechem Burkotem z Krakowskiej firmy Beit, rozmawiają na temat mitów które narosły wokół tematu komputerów kwantowych. Konkretna dawka wiedzy (nie tylko dla programistów)

Rosly
z
google.com
dodany: 27.05.2019, 22:37:17
  • 22
  • #
    technologia
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    komputery
  • #
    kwantowo
  • #
    programowanie
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 28.05.2019, 22:38:27
  • 6
@abraca: @Rosly bardzo dobra wymiana zdań. Po naszemu wystarczy powiedzieć, że istnieje taki rzut kostką gdzie wynik działania QTM == TM ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ #heheszki

2160

Jak zostałem "słupem" - ku przestrodze!

Jak zostałem "słupem" - ku przestrodze!

Jak wygląda rekrutacja na słupa? Zachęcony znaleziskiem użytkownika [$~979e215c1d60da34a47d5aca35b6d700~$] , który przez miesiąc "pracował" dla oszusta wykonując przelewy postanowiłem sprawdzić jak wygląda rekrutacja na takie stanowisko i zrobiłem małą prowokację :)

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 30.04.2019, 17:56:24
  • 189
  • #
    polska
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    z3s
  • #
    oszukujo
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 30.04.2019, 19:38:07
  • 26
Zabieranie czasu przestępcom jest zawsze dobrym pomysłem. Wykop! Polecamy też podobnie działać wobec scammerów korzystających ze spamu. Tu inspirujący i zabawny James Veitch: https://www.youtube.com/watch?v=_QdPW8JrYzQ
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2316

Facebook przyznał że hasła milionów użytkowników Instagrama były niezaszyfrowane

Facebook przyznał że hasła milionów użytkowników Instagrama były niezaszyfrowane

Hasła nie tysięcy, ale milionów użytkowników Instagrama były przechowywane w czytelnym formacie. Facebook chciał o tym poinformować w dyskretny sposób, tak aby niewiele osób zauważyło.

konto usunięte
z
niebezpiecznik.pl
dodany: 19.04.2019, 10:06:48
  • 99
  • #
    technologia
  • #
    security
  • #
    niebezpiecznik
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 19.04.2019, 14:42:45
  • 2
Po co Ci hasła jak masz dobre Multi Factor Authentication ( ͡º ͜ʖ͡º)
DigitalFingerprints - Po co Ci hasła jak masz dobre Multi Factor Authentication ( ͡º ...

źródło: comment_QQnaxsR1vB9lZrHUM8eQpHKjQhKcNatK.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

776

Świat patrzy na polską firmę, która potrafi zrobić benzynę z plastiku

Świat patrzy na polską firmę, która potrafi zrobić benzynę z plastiku

Biznesowy pomysł firmy Handerek Technologies wpisuje się doskonale w wizję gospodarki obiegu zamkniętego. Paliwa z tworzyw sztucznych, których nie opłaca się przetwarzać? Koncepcja polskich inżynierów przyciąga uwagę partnerów z kilku konty

sropo
z
wnp.pl
dodany: 14.03.2019, 13:10:33
  • 113
  • #
    nauka
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    gospodarka
  • #
    technologia
  • #
    biznes
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 15.03.2019, 10:51:48
  • 4
Spotkaliśmy współtwórcow z Handerek Technologies podczas jednego z konkursów, gdzie do wygrania był wyjazd na Disrupt do San Francisco. Trzymamy kciuki za powodzenie.
Istnieją przypadki tak jak napisał @krysen03 gdzie firmy są kupowane tylko po to by nie funkcjonowały. Stąd nie zawsze M&A jest dobrym pomysłem na "wyjście" dla startupów.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2

10 Topowych startupów z Polski na rok 2019

10 Topowych startupów z Polski na rok 2019

Zestawienie organizacji eu-startups.

DigitalFingerprints
z
eu-startups.com
dodany: 18.02.2019, 07:09:39
  • 0
  • #
    technologia
  • #
    startup
  • #
    digitalfingerprints

15

Biometria behawioralna wkracza do bankowości [Test...

Biometria behawioralna wkracza do bankowości [Test...

Innowacyjny system biometrii behawioralnej wkroczył do branży bankowej jako rozwiązanie do wykrywania nieuprawnionych przelewów bankowych. Rozwiązanie testowane jest obecnie pośród klientów mBanku. Test nowej technologii specjalnie dla CyberDefence24.pl przeprowadził jej twórca, Mateusz...

CyfrowyMroziak
z
youtube.com
dodany: 24.01.2019, 08:40:08
  • 18
  • #
    technologia
  • #
    ekonomia
  • #
    nauka
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    informatyka
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 24.01.2019, 19:51:54
  • 0
@h3rb4l: Zdecydowanie nie będzie. Ta informacja przekazywana jest bezpośrednio do partnera tu na przykład (✌ ゚ ∀ ゚)☞@mBank. I to oni podejmą decyzję o tym co zrobić dalej.
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 24.01.2019, 20:13:41
  • 2
@sid127: Dzięki za pytanie - planujemy zrobić Q&A na ten temat ponieważ często się pojawia. To co dostarczamy jest często wykorzysytwane jako jedna z metod uwierzytelniania. To w jaki sposób będą reagować nasi partnerzy pozostaje ich tajemnicą nie mniej strzał @Tylko_noc jest pewnie jedną z prawdopodobnych opcji (Uap plusa mireczku).

Jeżeli masz konto w mBanku
DigitalFingerprints - @sid127: Dzięki za pytanie - planujemy zrobić Q&A na ten temat ...

źródło: comment_EyEP8e9XxUXSW5cPMjED3JxZ78bcfJ76.jpg

Pobierz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 24.01.2019, 20:15:27
  • 0
@Prawienoc: Nie jesteśmy mBankiem a osobną firmą. Pewnie coś spierniczymy nie raz ale nie ma innej drogi do stawiania się lepszymi. ¯\_(ツ)_/¯
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 24.01.2019, 20:19:40
  • 1
@microtv Biometria behawioralna nie związku z transakcjami. Mówiąc wprost nie chcemy wiedzieć na jaką giełdę przelewasz pieniążki i skąd je masz. Nic nie chcemy wiedzieć o transakcjach a badamy tylko Twoje zachowanie.
No chyba, że zadrży Ci ręka przy przelewie na #ripple to wykryjemy, że coś jest nie tak ( ͡~ ͜ʖ ͡°).
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 24.01.2019, 20:52:14
  • 0
@Tylko_noc: Bardzo dziękujemy 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ. Intrygujące jest to, iż wspomniałeś że rozwiązanie jest "ingerencyjnie". Możesz się podzielić tym co masz na myśli?
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 24.01.2019, 21:02:55
  • 1
@Tylko_noc: Zgoda. Nie mniej dziś RODO uniemożliwia zgodnie z prawem zbieranie niektórych danych. Dla nas pomysł, który relizujemy jest związany z tym, iż nie chcemy wiedzieć kto jest po drugiej stronie - nie identyfikujemy. Nie zbieramy też danych wrażliwych. Badamy sposób korzystania z urządzeń ale nie to co robisz. To daje zupełnie inne możliwości niż telemetria, która na przykład bada na jakiej jesteś stronie i w co klikasz bądź ile
DigitalFingerprints - @Tylko_noc: Zgoda. Nie mniej dziś RODO uniemożliwia zgodnie z p...

źródło: comment_lq8PKPGC7xRI4RFHjJDm5SybOdZTXDUu.jpg

Pobierz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 25.01.2019, 11:13:35
  • 0
@Prawienoc: Jesteśmy odpowiedzialni za siebie. Zachęcamy do pilotażu jeżeli cokolwiek zwróci waszą uwagę to chętnie to poprawimy. ʕ•ᴥ•ʔ
DigitalFingerprints - @Prawienoc: Jesteśmy odpowiedzialni za siebie. Zachęcamy do pil...

źródło: comment_aUtPJLlcxk6WKJf8Ho96yQipezQuLEV8.jpg

Pobierz

2034

ZMIEŃ HASŁO DO KONTA I WŁĄCZ UWIERZYTELNIANIE DWUETAPOWE. TERAZ.

Pokaż treści 18+

ZMIEŃ HASŁO DO KONTA I WŁĄCZ UWIERZYTELNIANIE DWUETAPOWE. TERAZ.

ZMIEŃ HASŁO NA TAKIE, KTÓREGO NIE UŻYWASZ W ŻADNYM INNYM MIEJSCU. PORNOGRAFIA DZIECIĘCA JEST TERAZ WRZUCANA Z PRZEJĘTYCH KONT!!!!!!!!

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 10.01.2019, 20:31:54
  • 438
  • #
    wykop
  • #
    afera
  • #
    moderacjacontent
  • #
    moderacja
  • #
    pedofilia
  • #
    oswiadczenie
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.01.2019, 21:35:03
  • 15
Nie znaleźliśmy jeszcze dump-a haseł z moreli nie mniej istnieje prawdopodobieństwo, iż część z nich jest reużywana by wejśc na konta murków. Ciekawe ile osób dostało takiego maila jak @kamdz. Ma ktoś więcej informacji by podesłać na pw?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.01.2019, 21:51:01
  • 9
Świetny pomysł podsunął @TenebrosuS.
Dla mniej technicznych użytkowników wykopu -> wejdź w powiązane dodane przez @TenebrosuS.
Zbadaj czy jest tam więcej niż jedna sesja. Jeżeli tak to sprawdź swój publiczny adres ip np. wpisując what is my ip w duckduckgo (https://duckduckgo.com/?q=what+is+my+ip&t=h_&ia=answer).
Jeżeli wartość jest inna niż to co widzisz na screenie to kliknij usuń. W najgorszym wypadku w przypadku błędu zostaniesz poproszony o ponowne zalogowanie.
Wołam @
DigitalFingerprints - Świetny pomysł podsunął @TenebrosuS. 
Dla mniej technicznych u...

źródło: comment_h7wyQRu090QhwCylFgkeKxiWNFPDmO6Y.jpg

Pobierz
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.01.2019, 21:54:04
  • -4
@fujiyama: Być może to dobry impuls by zaproponować inne metody 2FA. Ciekawe co jest uznawane za najpopularniejsze a które za najwygodniejsze #kiciochpyta. ( ͡º ͜ʖ͡º)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.01.2019, 22:04:48
  • -1
@wytrzzeszcz: Też prawda. Też zabangla ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.01.2019, 22:19:26
  • 2
@dioxyna: Z doświadczeń, które posiadamy wynika, iż profesjonaliści bardzo szybko zmieniają IP źródłowe - wtedy to nic nie daje.
Krótka anegdota - podczas jednej z podróży dowiedzieliśmy się, iż jeden z Chińskich dostawców usług korzystał z blokowania IPv4 do momentu gdy okazało się, że czasem cała wioska z milionem ludzi może wychodzić przez jeden taki adres. Szkoda jednak tak blokować niewinnych ( ͡° ʖ̯ ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.01.2019, 22:26:07
  • -1
@miroslaw75:
Zaiste potwierdzić ciężko albowiem dowodów niewiele. Domysłów zaś mnóstwo co emocje wzbudza.
Okazja jest to zacna, by dokształcić gawiedź co do metod bezpieczeństwa a to zawsze czyn honorowy.

(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 10.01.2019, 23:06:05
  • 5
@zosiek666: U nas też działa. ( ಠ_ಠ)
Edit: działało - po około 100 sekundach przestało i dostaliśmy info, że sesja jest out.
Luźne hipotezy:
- Synchronizacja czasu gdzieś wisi
- Dystrybucja informacji o zakończeniu nie leci natychmiastowo
- A może właśnie trwa naprawa ( ͡º ͜ʖ͡º)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 11.01.2019, 06:40:32
  • 0
@1tn00pr: Nie wiemy jeszcze w jaki sposób atakujący przejmowali konta. W przypadku kompromitacji haseł Twój pomysł jest dobry ale jeżeli to inna metoda to nie pomoże. Plusik leci ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──+*:・゚

Ogromny autorytet w dziedzinie bezpieczeństwa Bruce Schneier sugerował, iż zmian należy dokonywać dopiero w przypadku wykrycia kompromitacji: https://www.schneier.com/blog/archives/2017/10/changes_in_pass.html.

Stąd świetny jest komentarz @catroaster https://www.wykop.pl/link/4741555/comment/61939969/#comment-61939969 by sprawdzić się

13

"Niewidzialny" sposób uwierzytelnia chroni konta użytkowników m.in w Bankach

"Niewidzialny" sposób uwierzytelnia chroni konta użytkowników m.in w Bankach

Biometria behawioralna czyli wykorzystanie zachowania do ochrony zasobów w internecie. To nasze pierwsze zielonkowe znalezisko.

DigitalFingerprints
z
subiektywnieofinansach.pl
dodany: 10.01.2019, 21:09:16
  • 2
  • #
    technologia
  • #
    polska
  • #
    biometria
  • #
    biometriabehawioralna
  • #
    uwierzytelnianie
  • #
    digitalfingerprints
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
11.01.2019, 06:36:16
  • 0
@ntdc: Kto wie może @m__b wysłucha głosu ludu ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 21.12.2018, 12:39:59
  • 6
Dzięki @a__s za weryfikacje (。◕‿‿◕。). Życzymy dużo rogali na święta!
DigitalFingerprints - Dzięki @a__s za weryfikacje (。◕‿‿◕。). Życzymy dużo rogali na św...

źródło: comment_eGb17sGRbZXGrGEPUkKZGylDcOcW5EGQ.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
21.12.2018, 12:44:30
  • 0
@koostosh: Dzięki za szybką reakcje co do rozmiaru gif-a. Uap plusa.
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
29.12.2018, 00:53:24
  • 1
@zadnoo: Taki mamy plan. Padnij, naucz się, powstań.
DigitalFingerprints - @zadnoo: Taki mamy plan. Padnij, naucz się, powstań.

źródło: comment_GTkve8K37XvxxFGUDyr39RXse2FJrBgA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 28.12.2018, 08:32:53
  • 186
Jak to jest być zweryfikowaną zielonką, dobrze?
- Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w życiu najbardziej, powiedziałbym, że mirków. Ekhm... Mirków, którzy podali mi pomocny plus, kiedy sobie nie radziłem, kiedy byłem sam. I co ciekawe, to właśnie przypadkowe tagi wpływają na nasze życie. Chodzi o to, że kiedy wyznaje się pewne wartości, nawet pozornie uniwersalne, bywa, że nie znajduje
DigitalFingerprints - Jak to jest być zweryfikowaną zielonką, dobrze?
- Moim zdaniem...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
28.12.2018, 11:36:22
  • 17
@a665321: Chronimy konta użytkowników na podstawie ich zachowania. To znaczy nawet jak ktoś pozna Twój login i hasło to ciężko jest podrobić Twoje zachowanie. Dzięki temu chronimy na przykład jeden z banków (https://fingerprints.digital/pl/pierwszy-bank-w-polsce-uruchamia-digital-fingerprints/). Jesteśmy startupem z Polski i planujemy zaproponować to rozwiązanie większej ilości ludzi. Dzięki za pytanie. Uap plusa! (✌ ゚ ∀ ゚)☞.
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
28.12.2018, 12:50:06
  • 2
@K_R_S: Słupki rosną nam szybciej niż plusy pod postami @Damianowski przy Tesco Value. Zapraszamy do testów ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) i do komentarzy pozytywnych i negatywnych by poprawiać to co robimy.

@omeprazol Ale jak to. Przecież nie robimy eksperymentu społecznego #pdk ( ͡~ ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
28.12.2018, 13:13:17
  • 1
@doee: Dzięki cumplu ¯\_(ツ)_/¯. To jest bardzo ciekawa przygoda, którą chętnie się podzielimy jak tylko ogarniemy trochę snu.
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
28.12.2018, 13:44:34
  • 2
@dagoththorus: Otóż to! To tylko nasza wariacja. Dzięki za zwrócenie uwagi. Jest jakaś grupa ratowania poziomu past ? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
28.12.2018, 15:32:32
  • 2
@biliard: Dzięki za komentarz odnoszący się do zupełnie innego systemu niż nasz. Dobrze, że pojawiają się emocje trafione jak meme z epoki kamienia chrupanego ( ͡~ ͜ʖ ͡°). Zapraszamy do wzięcia udziału w teście i dostarczenia uwag. To czego doświadczyłeś to prawdopodobnie niepoprawne zachowanie automatu, który dobrze działa w większości przypadków. Systemy są tak niedoskonałe ponieważ tworzone są przez ludzi. Jeżeli chcesz zmienić świat - opisz
DigitalFingerprints - @biliard: Dzięki za komentarz odnoszący się do zupełnie innego ...

źródło: comment_BcnMrXatQeol8ZBH7I9A6JbjDvIPIZ1u.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
28.12.2018, 19:00:54
  • 1
Serdecznie pozdrawiamy z gorących 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏi dziękujemy za ciepłe przyjęcie.

@biliard To co tworzymy jest tak zbliżone do Twojego przypadku jak nasze meme( ͡~ ͜ʖ ͡°).

Jak się rozrośniemy trzeba będzie zacząć na mirko rekrutacje Chief Meme Officera.
DigitalFingerprints - Serdecznie pozdrawiamy z gorących 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏi dziękujemy za ciep...

źródło: comment_Ot32XaImJsFbfj77y3mgJMKZTcXwlx2K.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
niebezpiecznik-pl
niebezpiecznik-pl
27.12.2018, 19:21:57
  • 615
2 złe wiadomości dla klientów Morele:
- Włamywacz złamał już ponad 350 000 haseł (screen przykładowych w artykule)
- Jak się okazuje, wykradziono także dane prawie 2000 użytkowników, którzy konta w Morele skasowali już dawno temu (i ich danych Morele w ogóle nie powinno już mieć).
Więcej info: https://www.wykop.pl/link/4715727/350-000-hasel-uzytkownikow-morele-juz-zlamanych-i-jeszcze-cos/

#security #niebezpiecznik #hacking #bezpieczenstwo #morele i finezyjne #programowanie
niebezpiecznik-pl - 2 złe wiadomości dla klientów Morele: 
- Włamywacz złamał już po...

źródło: comment_4z3QXsklI088qOfOzuUIcgEHTojtylCX.jpg

Pobierz
  • 89
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 28.12.2018, 00:01:40
  • 3
@niebezpiecznik-pl: Zakładamy, iż macie kontakt z atakującym. Czy jest szansa byście zaproponowali mu dorzucenie samych maili do haveibeenpwnd? Dzięki za news! To pokazuje, iż hasła to przeszłość.
  • Odpowiedz

424

Czy z Morele dane wyciekły dwa razy? Jak rozumieć zapis negocjacji z włamywaczem

Czy z Morele dane wyciekły dwa razy? Jak rozumieć zapis negocjacji z włamywaczem

Opublikowany na Wykopie zapis negocjacji pomiędzy Morele.net a włamywaczem jest ciekawy: wynika z niego, że ktoś jeszcze (niezależnie i wcześniej) mógł wykraść dane użytkowników. Zwracamy też uwagę, że może być trudno poprawnie wnioskować o intencjach Morele. Negocjacje to gra. Często z blefem.

niebezpiecznik-pl
z
niebezpiecznik.pl
dodany: 20.12.2018, 11:30:19
  • 80
  • #
    polska
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    hacking
  • #
    security
  • #
    morele
  • #
    niebezpiecznik
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 21.12.2018, 15:05:49
  • 0
To kolejny przykład, który pokazuje, iż hasła prędzej czy później wyciekną i zostaną złamane. Teraz czekamy na wynik działania grubości portfela atakującego za który pewnie kupuje moc obliczeniową do łamania md5crypt. Następnie "wartość" bazy wzrośnie.
Mirki korzystacie z https://haveibeenpwned.com?
Może dobrym pomysłem dla @morele_net byłoby dorzucenie swojej bazy tam.

  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

26

Biometria behawioralna w mBanku

Biometria behawioralna w mBanku

Bank chce identyfikować użytkownika badając sposób jego interakcji z komputerem. To pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku.

qerezz
z
rp.pl
dodany: 12.12.2018, 13:33:26
  • 14
  • #
    polska
  • #
    finanse
  • #
    technologia
  • #
    bankowosc
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 12.12.2018, 21:32:52
  • 0
@Marek_B: Proste rozwiązania są skuteczne. Tu się zupełnie zgadzamy. Nasz pomysł jest taki by nie komplikować w żaden sposób korzystania z serwisu. Z naszej perspektywy lepiej by rozwiązanie było jak najbardziej dostępne. Tak dostępne jak tagi ( ͡° ͜ʖ ͡°).
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 12.12.2018, 21:34:45
  • 3
@MrPerfetc: Jest to dokładnie jeden z powodów, dla których przy uruchamianiu firmy stwierdziliśmy, iż dane będziemy przetwarzać w sposób etyczny albo wcale. Więcej tu: https://fingerprints.digital/pl/manifest/.
@paveua Jeżeli jesteś często pod wpływem to będzie to częścią Twojego modelu( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 13.12.2018, 20:34:06
  • 1
@k_suchy: Znamy i lubimy to podejście. Niestety pomijając trudność w adopcji nie rozwiązuje to problemu "odźwiernego". W przeciwieństwie do uwierzytelniania w jednym momencie - biometria behawioralna ciała w sposób ciągły. Dzięki temu można walczyć z atakami typu kradzież sesji.

A tak po ludzku.

Wyobraź sobie, że przewijasz gorące będąc zalogowanym. Wychodzisz z jakiegokolwiek powodu do kuchni i zapominasz zablokować komputera. Nagle do Twojego komputera podbiega @lubie_sernik i zaczyna pisać
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 14.12.2018, 15:07:53
  • 0
@k_suchy: Jeżeli ktokolwiek będzie chciał wykorzystać dane w inny sposób to Mateusz nasz CEO przestanie pełnić swoją rolę. Możesz to potraktować jako kanarek. Nie mniej gdyby ktoś chciał mieć wgląd w dane biometrii behawioralnej i modele to musiałby mieć jeszcze pomysł i środki na ich wykorzystanie.
Odnośnie pisania posta - ta różnica właśnie polega na tym, iż via GPG podpisujesz całą wiadomość na sam koniec. W przypadku biometrii behawioralnej bada
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 16.12.2018, 22:20:58
  • 0
@MrPerfetc: Ciekawe. Nie pamiętamy niczego takiego w historii poza Don't be evil, które miało inne znaczenie. Zapodaj pls jakieś źródło a obsypiemy Cię plusami ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints 12.12.2018, 21:38:56
  • 5
Siema Węgierki i Mirki. Jako że oficjalnie przyszło nam pojawić się na portalu ze śmiesznymi obrazkami w związku z wywołaniem do tablicy tu [LINK], obiecujemy stawiać kroki ostrożne niczym spacer po serwerowni u progu nocnej zmiany https://www.wykop.pl/link/4691627/biometria-behawioralna-w-mbanku/ .
Nie wypada nam korzystać z kont prywatnych stąd małe zielonkowe rozdajo.
Każdy kto zaplusuje będzie mógł zadać pytanie związane z wyżej wymienionym znaleziskiem.

#gruparatowaniapoziomu #bezpieczenstwo #banki

Ps. Na
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
12.12.2018, 21:44:21
  • 2
@stefan_pmp: Działamy dla praworęcznych i leworęcznych jeżeli o to pytasz ( ͡° ͜ʖ ͡°).
A tak poważnie to chronimy tylko te serwisy, które z nami zaczną współprace. W przypadku mBanku możesz się na to zgodzić lub nie.
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
12.12.2018, 21:45:01
  • 1
@xyzzy: Dokładnie. Nie chcemy znać kontekstu tego co robisz. To ważna część etyki naszego działania.
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
12.12.2018, 22:07:13
  • 0
@tarsycjusz: Był plusik może być pytanie. Zapewne chodziło CI o to czy biometria behawioralna może być wykorzystywana do rozpoznawania karła po zachowaniu w tym przypadku. Otóż tak #tadeuszsznuk. Jest to tak zwana biometria typu 5 gdzie wykorzystuje się między innymi akcelerometr i żyroskop do próby stworzenia modelu zachowania.

  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
13.12.2018, 04:39:10
  • 0
@temokkor - Dokładnie tak jak w podesłanym regulaminie. Urządzenia wejściowe: mysz/klawiatura/touchpad/touchscreen gdy korzystasz np. z trackballa to efektywnie i tak dane, które uzyskujemy są w formie informacji z myszy. Dla urządzeń mobilnych plan jest taki by nie korzystać z żadnych sensorów uznawanych powszechnie za wrażliwe np. gps/kamera. Stąd parafrazując paragraf 4 część c) -> touchscreen, akcelerometr, żyroskop. Fajne pytanie. Uap plusa ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ─
  • Odpowiedz
DigitalFingerprints
DigitalFingerprints
Autor
14.12.2018, 22:49:31
  • 0
@kodiac: To musi być dziwne uczucie jak Ci nogi cierpną bo nie dopływa krew gdy śpisz.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Digital Fingerprints

  • Konto ludzi tworzących biometrie behawioralną w ramach https://fingerprints.digital.
  • Serwerownia. Taka inna
  • https://fingerprints.digital
  • contact@fingerprints.digital
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 12.12.2018

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 12.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking