Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko166
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Danielos88

Danielos88

Dołączył 10 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 23548
  • Znaleziska 23087
  • Mikroblog 461
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 5

24

NBP kupił złoto za dwa miliardy złotych i teraz liczy zyski.

NBP kupił złoto za dwa miliardy złotych i teraz liczy zyski.

Dokupując złoto w odpowiednim momencie, Polska zarobiła już 11 mln dol. A zapowiada się, że zarobi jeszcze więcej, bo Donald Trump próbuje zablokować eksport kruszcu z Wenezueli. Cena złota tylko 1 listopada wzrosła o prawie dwa procent.

Krx_S
z
money.pl
dodany: 05.11.2018, 08:35:53
  • 6
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
  • #
    nbp
Danielos88
Danielos88 05.11.2018, 13:21:15
  • -4
@Cantrustme: Ze wzrostem zysku spółki powinno też rosnąć teoretycznie wynagrodzenie jej pracownika więc teoretycznie pracownik powinien się cieszyć :)
Danielos88
Danielos88 06.11.2018, 09:24:50
  • -1
@Cantrustme: dlatego użyłem słowo teoretycznie
FlamesFromHell
FlamesFromHell
20.10.2018, 19:54:37 via Android
  • 247
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Danielos88
Danielos88 02.11.2018, 16:51:58
  • 0
@FlamesFromHell: gdybyś o tym rozmawiał z wyznawać islamu to obciął by Ci za to głowę, ewentualnie może by mu wystarczyło pobicie Ciebie.
  • Odpowiedz

805

Ukraińcy chcą usunąć lwy z Cmentarza Orląt. "Symbol polskiej okupacji".

Pokaż treści 18+

Ukraińcy chcą usunąć lwy z Cmentarza Orląt. "Symbol polskiej okupacji".

Rada Obwodowa we Lwowie zażądała usunięcia posągów lwów z Cmentarza Orląt Lwowskich, które uznała za „symbol polskiej okupacji Lwowa”. Oświadczenie w tej sprawie Rada przyjęła w czwartek; uważa, że lwy ustawiono nielegalnie.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 26.10.2018, 09:00:18
  • 204
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    kresyinfo
  • #
    kresy
  • #
    historia
Danielos88
Danielos88 26.10.2018, 14:34:51
  • 3
@Akaano: Mam dobrą znajomą na Ukrainie, niedawno poważnie zachorowała i leżał w szpitalu w Obertynie, w szpitalu nie karmią codziennie, raz na dwa dni i to nie zawszę, szpital w ogóle nie ogrzewany i człowieka tam traktują jak problem.

107

Seksistowskie teksty na konwencji wyborczej prezydenta Legionowa

Pokaż treści 18+

Seksistowskie teksty na konwencji wyborczej prezydenta Legionowa

"Ta ruda…" - w tym miejscu wykonał wymowny gest, po czym zachichotał. O innej wyraził się, że "jest z nią kłopot, bo jest za ładna", kolejną określił jako "panią od seksu". Tak podczas konwencji wyborczej prezydent miasta Legionowo Roman Smogorzewski przedstawiał kandydatki na radne.

plackojad
z
toiowo.eu
dodany: 05.10.2018, 14:59:16
  • 27
  • #
    polska
  • #
    samorzady
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    polityka
  • #
    legionowo
Danielos88
Danielos88 05.10.2018, 22:34:02
  • 4
Ciekawe czy żarty się podobały Barbarze Nowackiej i Katarzynie Lubnauer :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

389

UJAWNIAMY. Obrońca Putina wpuścił Kozłowską do Bundestagu

Pokaż treści 18+

UJAWNIAMY. Obrońca Putina wpuścił Kozłowską do Bundestagu

W 2014 r, gdy Rosjanie zajmowali Krym, Schwabe mówił w trakcie Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy o tym, że "nie należy wykluczać Rosji z dialogu".

swietlowka
z
wpolityce.pl
dodany: 13.09.2018, 13:48:07
  • 25
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    niemcy
  • #
    rosja
  • #
    4konserwy
  • #
    ukraina
  • #
    afera
Danielos88
Danielos88 13.09.2018, 22:17:53
  • 13
@Herubin: Ty jesteś chory, potrzebujesz pomocy

5970

LISTA POSŁÓW PO GŁOSUJĄCYCH ZA CENZURĄ INTERNETU

LISTA POSŁÓW PO GŁOSUJĄCYCH ZA CENZURĄ INTERNETU

Są już wyniki imienne i mamy listę hańby posłów PO głosujących za cenzurą internetu.

TenebrosuS
z
twitter.com
dodany: 12.09.2018, 13:16:37
  • 511
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    afera
  • #
    internet
  • #
    4konserwy
  • #
    ciekawostki
Danielos88
Danielos88 12.09.2018, 23:05:59
  • 0
@PanJaBu: gdzie kończy się logika zaczyna się Boni

481

Niemcy: powstaje radykalna lewica przeciwna imigracji

Pokaż treści 18+

Niemcy: powstaje radykalna lewica przeciwna imigracji

Kiedy uchodczcy zjadaja wszystkie dotacje, trzeba walczyc o wlasne kieszenie „Granice otwarte dla wszystkich to naiwność. I przede wszystkim to nie może być polityka lewicy” – te słowa Sahry Wagenknecht, medialnej twarzy niemieckiej, radykalnej Die Linke poruszyły nie tylko niemiecką lewicę.

nobrainer
z
strajk.eu
dodany: 23.08.2018, 22:48:26
  • 150
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    niemcy
  • #
    imigranci
  • #
    bekazlewactwa
Danielos88
Danielos88 24.08.2018, 21:54:57
  • 14
@qxbqxb: Wątpię że "uchodźcy" zaczną z Niemiec spierniczać, to oni teraz mówią Niemcom że mają spierniczać z Niemiec jak im się nie podoba. Wybuchnie "wojna domowa" bo przecież Ci "uchodźcy' to Niemcy, nieprawdaż ;)

399

Węgry bez powrotu

Węgry bez powrotu

Czym się różnią Węgry Orbána od Polski Kaczyńskiego (i dlaczego Polacy wciąż mają dużo lepiej) wg autora ksiązki "Węgry. Anatomia państwa mafijnego" (#postkomunistycznepanstwomafijne)

eoneon
z
polityka.pl
dodany: 24.08.2018, 10:08:12
  • 124
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    postkomunistycznepanstwomafijne
  • #
    neuropa
  • #
    wegry
  • #
    dobrazmiana
Danielos88
Danielos88 24.08.2018, 21:38:19
  • -2
@Roxar123:

PiS naprawdę walczy z korupcją. Nawet jeśli większy zapał wykazuje w tropieniu korupcji w obozie przeciwnika, daleki jest od sankcjonowania jej u siebie. Podczas gdy na Węgrzech rząd funkcjonuje na zasadach organizacji przestępczej. Korupcja nie jest u nas kosztem ubocznym systemu, lecz jego esencją.


ciekawe ;)
Danielos88
Danielos88 24.08.2018, 21:45:36
  • -3
@lewoprawo: wiedzę że uznałeś że PiS wygra wybory za rok ;) myślisz że dalej będą mieć więszkość ? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciekaw jestem wyników samorządowych czy PSL da radę ? :P

581

Gęś codziennie odwiedza swojego człowieka

Gęś codziennie odwiedza swojego człowieka

Gęś codziennie odwiedza człowieka, który uratował jej życie. Bardzo nietypowy #smiesznypiesek

ni-hu-ja
z
youtube.com
dodany: 24.08.2018, 10:36:47
  • 23
  • #
    rozrywka
  • #
    smiesznypiesek
  • #
    zwierzaczki
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
Danielos88
Danielos88 24.08.2018, 16:10:06
  • 16
Ptaki to tak naprawdę dinozaury, być może takie porzucone, zgubione pisklę tyranozaura też by odwiedzało człowieka jak by urosło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4068

Rząd przyznaje: trwają prace nad tzw. podatkiem od wyprowadzki

Rząd przyznaje: trwają prace nad tzw. podatkiem od wyprowadzki

Wiceminister finansów Paweł Gruza potwierdził, że jego resort pracuje nad wprowadzeniem w Polsce tzw. exit tax, czyli podatku od wyprowadzki zarobkowej. Polegać on będzie na opodatkowaniu "nierealizowanych jeszcze zysków kapitałowych, w związku z przeniesieniem przez podatnika aktywów"

agio2010
z
businessinsider.com.pl
dodany: 21.08.2018, 08:51:11
  • 882
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    dobrazmiana
  • #
    pieniadze
  • #
    gospodarka
  • #
    podatki
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:03:31
  • 1
@dlugilong: Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To podatek od hipotetycznych zysków, podatek od pozbycia się potencjału zarabiania. To starcie z przedsiębiorcami, którzy prowadzą wędrówkę fabryk od kraju do kraju. W ten sposób niektóre firmy zmieniają miejsce działania na to, które ma niższe koszty pracy, tańsze
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:04:13
  • -1
@miszczu90: Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To podatek od hipotetycznych zysków, podatek od pozbycia się potencjału zarabiania. To starcie z przedsiębiorcami, którzy prowadzą wędrówkę fabryk od kraju do kraju. W ten sposób niektóre firmy zmieniają miejsce działania na to, które ma niższe koszty pracy, tańsze
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:05:11
  • 0
@eduu: pelikany nie czytają tylko klikają :)
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:06:02
  • 1
@miodek898: Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To podatek od hipotetycznych zysków, podatek od pozbycia się potencjału zarabiania. To starcie z przedsiębiorcami, którzy prowadzą wędrówkę fabryk od kraju do kraju. W ten sposób niektóre firmy zmieniają miejsce działania na to, które ma niższe koszty pracy, tańsze
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:07:06
  • 0
@suzin666: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu pelikanie. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego.
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:08:34
  • 1
@gastxxx: no to musisz się dostosować :)
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:09:38
  • 0
@ryhu: spokojnie ;)
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:10:41
  • 0
@Bandurek: zobaczymy
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:11:16
  • 0
@JohnnyRotten: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:12:36
  • 0
@tumormozgiewicz @Sibannac : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:13:27
  • 0
@czullo: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:13:57
  • 1
@parkiecik: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:14:31
  • -1
@Augustin_Pedroza_Espinosa: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:14:45
  • 0
@dupasmoka: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:15:07
  • 0
@gosurosu: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:15:32
  • -2
@santiago619: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:15:54
  • 2
@paq-stone: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:16:55
  • 0
@Bandurek: ok, wydałeś wyrok proroku :) Niech Ci będzie.
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:18:11
  • 0
@pss8888: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:20:14
  • 0
@LuckyLuq: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:21:44
  • 1
@Sruklilele: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:22:11
  • 1
@CzeXD: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:22:26
  • 1
@tom-vice: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:23:02
  • -2
@Zielony_Pio: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:23:14
  • -1
@Prokurator1990: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:24:20
  • 0
@MrRadian: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:24:52
  • 0
@tom-vice: oj osiołku osiołku, czytaj artykuły :)
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:25:31
  • -1
@Ekspert_z_NASA: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:25:48
  • 0
@kyloe: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:26:49
  • 0
@Bandurek: idę, a Ty zobaczyć lepiej czy nie ma PiS w lodówce czy pod łóżkiem, może się czai na Ciebie ;)
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:27:47
  • -1
@desygnat: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:29:39
  • 1
@KolejnyWykopowyJanusz: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:30:16
  • 0
@megaloxantha: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:30:31
  • 1
@majsterV2: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:30:48
  • 0
@cqwtg1355: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:31:05
  • -2
@chozi: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:31:47
  • -1
@Atrrhitt_Vilbrore @Ty_Lee : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:32:17
  • -4
@yaberfoot: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:32:58
  • -3
@DirtDiver: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:37:10
  • -1
@Ekspert_z_NASA: na pewno mam więcej lat niż ty, jak patrzę jakim słownictwem się wyrażasz, ja tylko staram się wyjaśnić co to za podatek, kogo dotyczy i kto go wymyślił i tyle.
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:37:35
  • -3
@tom-vice: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:38:33
  • -3
@Andrzej0123: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:38:48
  • -1
@Mental_Disabled: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:43:12
  • 0
@kayo: uważaj co piszesz, bo w liberalnej Unii mogą to wprowadzić
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:44:12
  • 0
@NaczelnyHejter @kaen : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:44:24
  • -4
@pilot1123: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju podatkowego. To
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:44:59
  • -3
@wykopowaswinia @lewoprawo : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:45:32
  • 0
@Atrrhitt_Vilbrore: taka jest UE
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:46:43
  • -1
@mirekk090090 @pyzdek : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub innego raju
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:49:17
  • 0
@Silikon @Rst00 @Khaine @bojas : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację,
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:50:58
  • -2
@nilfheimsan @Saeglopur @Adamxvia0 : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do Czech, na Słowację, Cypr lub
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:52:20
  • -1
@NieortodoksyjnyPastafarianin: proszę :)
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 19:59:35
  • -2
@janwit82 @bobyxyz @Shamson @ba4t: Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Pretensje miejcie do ZSRR 2 czyli UE. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 20:00:21
  • -1
@NieortodoksyjnyPastafarianin: zawszę można wyjechać po za UE
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 20:02:32
  • 0
@UznanyEkspert: nikogo nie tłumaczę i ni bronię i nie popieram żadnego podatku tylko wyjaśniam
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 20:05:44
  • 1
@Sensination: no to zobaczymy jak przegną pałę :)
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 20:07:26
  • -1
@Ekspert_z_NASA: tak, jestem dzieckiem Kaczyńskiego i jego ochroniarza, a Pan niech popracuję nad słownictwem, proszę pisać kulturalnie.
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 20:09:54
  • -1
@malani @putinex : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Pretensje miejcie do ZSRR 2 czyli UE. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 20:32:03
  • -1
@malani: myślę że będą musiały wdrożyć to procedurę
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 20:34:18
  • -2
@Polelek @MindOverLife : Exit tax pojawi się we wszystkich krajach Unii Europejskiej do końca przyszłego roku. Wymaga tego dyrektywa o unikaniu opodatkowania. W ten sposób UE chce walczyć ze szkodliwą konkurencją podatkową, która urosła pomiędzy częścią krajów. To nie pomysł PiSu. Pretensje miejcie do ZSRR 2 czyli UE. Podatek ma na celu opodatkowanie ewentualnego przeniesienie biznesu z jednego kraju do drugiego. Mowa na przykład o przeniesieniu działalności z Polski do
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 21:13:10
  • 1
@gosurosu: https://www.wykop.pl/link/4485529/potwierdzaja-sie-informacje-resort-finansow-pracuje-nad-exit-tax/
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 21:14:13
  • 1
@remul: https://www.wykop.pl/link/4485529/potwierdzaja-sie-informacje-resort-finansow-pracuje-nad-exit-tax/
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 21:16:10
  • 0
@konior: pożyjemy, zobaczymy
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 21:27:41
  • 0
@remul: ja rozumiem ale Ci którzy tworzyli te przypisy mają inne zdanie
Danielos88
Danielos88 21.08.2018, 21:28:52
  • 2
@konior: jestem dzieckiem Kaczyńskiego i jego ochroniarza, Stonoga ma zdjęcia tylko jeszcze nie ujawnił bo siedzi ;)
Danielos88
Danielos88 29.03.2018, 22:08:36
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Danielos88
Danielos88
Autor
29.03.2018, 23:05:40
  • 0
@CichyGlosZTyluGlowy: a widzisz nie pomyślałem o szkoleniach, widocznie nie uwzględnili w tabeli
  • Odpowiedz
Prekambr
Prekambr
25.03.2018, 14:04:45
  • 270
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Danielos88
Danielos88 26.03.2018, 15:42:34
  • 0
@Prekambr: wydaje mi się że ewolucja węży morskich dopiero się zaczęła, to dość ,,młode" gady morskie, mozazaury też skromnie zaczynały a skończyły na potężnych drapieżnikach na szczycie łańcucha pokarmowego w kredowych morzach i oceanach, więc nie wiadomo czy za miliony lat nie będzie takich węży morskich ( ͡° ͜ʖ ͡°) z takich legwanów morskich też coś może ciekawego się rozwinąć :)
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 27.03.2018, 22:16:09
  • 2
@Prekambr: super artykuł, gady wodne dla manie bardziej są fascynujące, mam nadziej że o płazach też coś wspomnisz, dziękuje i pozdrawiam
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 27.02.2018, 18:41:05
  • 2
27.02.2018 po raz drugi w historii programu Jeden z dziesięciu zdarzył się remis, Panowie mieli po 142 punkty i obaj weszli na listę finalistów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#jedenzdziesieciu #ciekawostki #tvp #teleturnieje #telewizja #historia
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trapist_e
trapist_e
27.02.2018, 18:41:44 via iOS
  • 1
Panowie

oboje


@Danielos88: drogi kolego, jak Panowie, to tylko obaj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 24.01.2018, 20:58:59
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Danielos88
Danielos88
Autor
24.01.2018, 21:08:42
  • 0
@VanGogh: u mnie w okręgu nie było nigdy tych ludzi na liście, także nikt od mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 12.01.2018, 19:09:06
  • 2
Frasyniuk w TVN24: "Paweł Kasprzak na lidera nowej partii politycznej"

#polityka #4konserwy #neuropa #polska
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Obserwator_z_ramienia_ONZ
Obserwator_z_ramienia_ONZ
12.01.2018, 19:09:39
  • 7
Paweł Kasprzak


@Danielos88: jutro ruch Pawła Kasprzaka 30% poparcia
  • Odpowiedz
frank-papillon
frank-papillon
12.01.2018, 19:54:58
  • 0
@Danielos88: neuropa by zaglosowala
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 11.01.2018, 22:06:33
  • 34
#neuropa #4konserwy #polska #polityka

Dwa nowoczesne oblicza
Danielos88 - #neuropa #4konserwy #polska #polityka 

Dwa nowoczesne oblicza

źródło: comment_NcaeF7ZhokpWFxJ1ZwxIn6YKsIFSu4xT.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Danielos88
Danielos88
Autor
11.01.2018, 22:10:43
  • 0
@Kapitan_Neuropa: nie będę Ci mówił na kogo masz głosować, zagłosuj zgodnie ze swoim sumieniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88
Autor
11.01.2018, 22:11:13
  • 0
@ddrzazga: serio :)
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88
Autor
11.01.2018, 22:15:36
  • 1
@czaykowski: a niech karmią i na księżycu :)
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 07.01.2018, 14:33:49
  • 4
#prawo #4konserwy #polityka #polska
Danielos88 - #prawo #4konserwy #polityka #polska

źródło: comment_rExuK47wWfbTkbw6cBP9aWB3LIPaq8xo.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....s
L.....s
konto usunięte 07.01.2018, 14:36:35
  • 0
@Danielos88: każdy ma swoje ideały ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 07.01.2018, 12:56:26
  • 3
#4konserwy #neuropa #polityka #polska
Danielos88 - #4konserwy #neuropa #polityka #polska

źródło: comment_pxzWBggAPmiypXfOIHIrM5sOhREz0EqP.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

a.....y
a.....y
konto usunięte 07.01.2018, 13:02:40 via Android
  • 0
masz rację @adgebworthy
  • Odpowiedz
kris666123
kris666123
kris666123
07.01.2018, 13:32:09
  • 1
@adgebworthy: Mam nadzieję ,że ona nie jest ze Śląska #pdk

  • Odpowiedz
Danielos88
Danielos88 29.10.2017, 11:33:24
  • 19
#polska #polityka #4konserwy #heheszki #leszke #walesa
Danielos88 - #polska #polityka #4konserwy #heheszki #leszke #walesa

źródło: comment_LveA6skzrIVPig34WBh1fz38H3Lnv6wh.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Danielos88
Danielos88 16.10.2017, 17:03:22
  • 1
#4konserwy #polityka #lekarz #polska
Danielos88 - #4konserwy #polityka #lekarz #polska

źródło: comment_8kZh2E2RaXjMgE3A3VQ4AmtHHNQeI2rS.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Strona 14 z 17
  • >
  • :)

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 20.05.2017

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 27.12.2016

    Komentator
  • Król Wykopaliska
    od 31.01.2016

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 13.06.2017

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 30.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking