Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko248
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
CocoJamboolin

CocoJamboolin

Dołączył 4 lata i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3257
  • Znaleziska 564
  • Mikroblog 2693
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 8

2391

Chcę wyciągnąć mężczyzn z dna

Chcę wyciągnąć mężczyzn z dna

Rozmowa z Michałem Gulczyńskim, doktorantem z Uniwersytetu Bocconiego w Mediolanie, autorem raportu „Przemilczane nierówności. O problemach mężczyzn w Polsce" w Dużym Formacie.

marcysia025
z
wyborcza.pl
dodany: 03.01.2022, 11:35:07
  • 588
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    niebieskipasek
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 13:01:09
  • -4
A niestety jakieś 90% dyskusji o dyskryminacji mężczyzn jakie miałam okazję widzieć, przeradzało się w nawalankę w kobiety i incelskie p--------o.


@Replica: na wykopie to jeszcze ani razu nie widziałam znaleziska o jakimś problemie mężczyzn, które by się nie przerodziło w seksistowski ściek. ¯\_(ツ)_/¯
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 13:17:08
  • -34
jeśli urodziłeś się mężczyzną to jesteś z natury zły, musisz oddawać miejsca pracy kobietom


@gharman: chochoł
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 13:20:43
  • -19
nie ma w tym nic smiesznego


@gharman: wymyślanie sobie argumentów do zwalczania jest w sumie śmieszne
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 13:29:44
  • -15
Przedstawiciele obu płci w większości mają inne zdolności, skłonności i umiejętności ze względu na płeć, z czego wynikało tradycyjne ujęcie ról płciowych.


@vrim: a to są właśnie stereotypy na temat płci, które z prawdą mają niewiele wspólnego

Kobiety zostały wygnane do pracy zawodowej przez statystów rabujących mężczyzn zabierając z marszu pół pensji.


bo bycie od kogoś finansowo zależnym jest takie zajebiste. xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 13:55:13
  • -16
Co konkretnie nie jest zgodne z prawdą? Że nie nadajesz się do większości prac wymagających konkretnej siły i sprawności fizycznej?


@wrrior: większość stereotypów związanych z płciami, szczególnie na temat cech osobowościowych i predyzspozycji.

Jest zajebiste jeśli zależy od tego twoje przeżycie. Alternatywnie możesz przecież żyć na ulicy. Krótko bo krótko, ale możesz.


alternatywnie, to możesz komuś rowa lizać w zamian za utrzymanie, ale chyba nawet nie będziesz próbował wkręcać, że
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 13:59:31
  • -14
Różnimy się absolutnie i dosłownie wszystkim. To nie stereotypy tyko biologia, fizjonomia i zaprzeczanie temu w dwudziestym pierwszym wieku to jakiś totalny ciemnogród i uwstecznienie. Sorry, ale nie. Ta teza się nie broni.


@Rebbe_Kcewasch_Hajs: kultywowanie nieprawdziwych, szkodliwych stereotypów na temat płci to ciemnogród i uwstecznienie, ale cieszy mnie, że takiej umysłowej ciemnoty jest coraz mniej.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 14:47:35
  • -9
To bardzo ciekawe. Nie są bardziej empatyczne? To czemu kobiety odwracają wzrok gdy widzą na ekranie wywalone flaki? I czemu tak łatwo kupić je obrazkami ze szczeniaczkami?


@wrrior: no nie są biologicznie bardziej empatyczne

To czemu kobiety odwracają wzrok gdy widzą na ekranie wywalone flaki? I czemu tak łatwo kupić je obrazkami ze
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 14:57:29
  • -9
Nie mam czasu, ty nie chcesz poznać prawdy, tylko bronić generowych wysrywów, więc na prędkości dla tych, co chcą się douczyć

1. The human cerebral cortex: gender differences in structure and function G M de Courten-Myers i inni Department of Pathology and Laboratory Medicine, University of Cincinnati, Ohio 45267-0529, USA. Dostepne na pubmedzie.

2. The cognitive differences between men and women -- Bruce Goldman -- Uniwersytet Stanforda, Stanford Medicine Wiosna 2017, Magazyn.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 15:23:12
  • -8
Och, moje argumenty pochodzą choćby z bezpośredniego doświadczenia, gdzie takie sytuacji i zjawiska występują na tyle powszechnie, że nie da się ich zdyskredytować "anegdotycznością". Dotyczyły znaczniej większości dziewczyn, koleżanek, dalszych i bliższych znajomych.


@wrrior: oczywiście, że twoje osobiste doświadczenia można, a nawet trzeba zdyskredytować anegdotycznością, bo to żaden dowód.

Ale i tak nie wyskakiwałbym z moim osobistym doświadczeniem, gdyby psycholodzy nie potwierdzali powszechnie różnic behawioralnych między płciami. Tak jak np. David
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 15:29:40
  • -7
2. Hiperbola.


@Rebbe_Kcewasch_Hajs: tłumaczyć tezę kompletnie od czapy hiperbolą, no tak

Tezę odnoście różnic anatomicznych, biochemicznych, funkcjonalnych a w efekcie różnic charakteru, zdolności i predyspozycji co z kolei implikuje role społeczne
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 16:35:25
  • -8
No dobra, dość p---------a. Kiedy zaczniesz sypać tymi badaniami naukowymi, o których do tej pory się nawet nie zająknęłaś? Czy może poczekasz aż któraś koleżanka cię wyręczy?


tu masz przykład badania na temat różnicy regulacji emocji u kobiet i mężczyzn, z którego wynika, że mężczyźni i kobiety mają w mózgu nieco odmienne sposoby regulowania emocji, ale w ich emocjonalnym zachowaniu nie było różnicy.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5937254/

Są badania naukowe na temat tego, że naukowcy unikają kontrowersyjnych
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 20:18:23
  • -6
O k---a... Ty w ogóle wiesz co przytaczasz i na co póbujesz się nieudolnie powoływać?


@wrrior: przeczytałam i to dość dokładanie, ale spodziewałam się, że będziesz o---------ł jakieś fikołki

Przeczytałaś chociaż abstract, z którego wynika że supresja emocjonalnej reakcji na prezentowane zdjęcia kosztuje kobiety więcej wysiłku niż
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 21:03:55
  • -5
Zaraz zaraz, co Ty p--------z xD To jakim chujem w Kodeksie Pracy kobiety mają ustanowiony mniejszy limit dźwigania ciężarów? Co, ustawodawcy pisali prawo w oparciu o stereotypy? Czy może jednak - tak, wiem, dla Ciebie nieprawdopodobne, ale spróbuj sobie to wyobrazić - mężczyźni i kobiety różnią się od siebie? Bo jak rozumiem, stereotyp, że kobiety są słabsze fizycznie to kompletna nieprawda? I jak zrobimy próbę na 1000 losowych kobiet i 1000 losowych
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 21:31:08
  • -5
Tezę (1) potwierdza badanie na podstawie prezentowania kobietom obrazków? Czy ty się z dupą na łby zamieniłaś??? Komu chcesz sprzedać taki kit?


@wrrior: napisałam chyba wyraźnie, że podlinkowane przeze mnie badanie, a nie jedno z wielu badań, do których się autorzy odwoływali.

Już możesz startować z szukaniem babskich wymówek "a że to mało, a że się nie liczy, a że to przez pełnię Księżyca...".


a niby czemu? czy ja
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 21:56:16
  • -4
Tak, i dokładnie to badanie nie potwierdza twojej tezy. A łączenie jednego z drugim to kardynalna niekompetencja.


@wrrior: potwierdza :)

Behaviorally, men and women evidenced comparable decreases in negative emotion
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 22:15:38
  • -4
To badanie nie udowodniło, że kobiety są mniej emocjonalne w reakcji na każdy możliwy bodziec tylko ten konkretny, wizualny. Nie badało również jak zachowują się kobiety i mężczyźni gdy bodźce są prezentowane w dłuższym okresie, powtarzane wielokrotnie itp.


@wrrior: No tak, fakt, ciężko w jednym badaniu przetestować wszystkie bodźce, ale akurat w przypadku zastosowanego bodźca stereotyp o bardziej emocjonalnych kobietach się nie sprawdził. Ten stereotyp nie sprawdził się też we
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.01.2022, 22:22:51
  • -5
: "no bo, no bo, no bo Księżyc w pełni..."


@wrrior: No bo, no bo, jest fizycznie trudne do zrealizowania, ale co ja będę tłumaczyć. Podlinkuj badanie na temat emocjonalności u kobiet i mężczyzn, w którym masz zastosowane i przeanalizowane wszystkie możliwe bodźce. Możemy je omówić. :)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.01.2022, 10:05:11
  • -5
Podziwiam Twoją determinację w spokojnej dyskusji i konsystentnym wklejaniu badań oraz linków jako argumentów pomimo otrzymywania jako kontrargumenty bezmyślne chłoporozumowe wydumania wbrew faktom czy odwracanie kota ogonem lub zmiana zdania na zupełnie inne.


@Phyrexia: ja nie podziwiam, bo zmarnowałam czas na dyskusję z w ogóle niemerytorycznym typem, którą zobaczą prawdopodobnie jedynie faceciki jego pokroju, a mogłam w tym czasie robić ciekawsze rzeczy. Tobie też dyskutowanie odradzam, bo gość stosuje na
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.01.2022, 10:37:42
  • -6
Wypłaczcie się dziewczynki we własne rękawki, bo grupowe ocieranie łezek to jedyne co wam pozostało po mrzonkach o zwyciężaniu nad patriarchalnym porządkiem świata. Ze smuteczkiem wam do twarzy, moje drogie ślicznotki ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@wrrior: cringe buh, ale miło, że tak pokątnie przyznałeś, że jeszcze jest dużo do zrobienia z tym patriarchalnym porządkiem świata ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.01.2022, 14:16:03
  • -5
Do tego potrzeba kompetencji. A teraz zaczynamy sprzątanie po was.


@wrrior: no to ty się lepiej za nic nie zabieraj

Wnoszę stabilność materialną, decyzyjną konsekwencję, oraz siłę fizyczną gdy sprawy domowe oraz bezpieczeństwo tego wymagają.


mmmm, chodzący bankomat, chłop z najwyższej półki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.01.2022, 11:22:22
  • -4
Wy kobiety wszak próbujecie uciekając z wiosek i miasteczek, ale potem okazuje się, że w tych miastach proporcje kobiet do mężczyzn zostają tak zaburzone, że musicie walczyć o każdy milimetr dostępnego chłopa.


@wrrior: kobiety to uciekają przed takimi facecikami, bo, jak widać na twoim przykładzie, nie mają nic do zaoferowania w relacji. I kto by się chciał o takich chłopów zabijać? xd Kot to zdecydowanie lepsza opcja.

@Phyrexia:
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.01.2022, 12:31:17
  • -4
Ale gdy pojawia się pytanie o to co wy sobą reprezentujecie i co wy macie do zaoferowania mężczyznom ogarnia was paraliż i strach.


@wrrior: takim "mężczyznom" to okrągłe zero i to polecam wszystkim kobietom

Nie wiem na co liczysz próbując ośmieszać moją "ofertę" skoro mnie wasza (twoja i twojej koleżanki po jajnikach) ocena nie przeszkadza. Moja oferta została już dawno przyjęta, skonsumowana i świetnie funkcjonuje pod patriarchalnym ustroju


Ależ tobie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.01.2022, 13:55:21
  • -3
Zastanów się, to dobra partia, posiada pracę i "decyzyjną konsekwencję" a i słoik otworzy kiedy "sprawy domowe" tego wymagają. /sarkazm ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Phyrexia: może jeszcze śmieci wyniesie, jak go poprosisz, chłop marzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.01.2022, 14:35:25
  • -4
Dalej robisz szopkę o mnie, by nie napisać nic o sobie. To, że mnie nie masz nic do zaoferowania to żaden problem i nie musimy po 20 razy pisać, że się zgadzamy. Przy okazji pokazałaś, że w ogóle nie masz do zaoferowania nic więcej niż jad swojej goryczy.


@wrrior: No dla facecików takich jak ty nic nie mam do zaoferowania, bo nic nie chciałabym zaoferować. Wartościowemu partnerowi jestem w stanie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 06.01.2022, 13:18:50
  • -5
@Phyrexia: widzę, że kolega @wrrior nadal swoich chłopskim rozumkiem nie potrafi ogarnąć, że my jesteśmy w stanie zaoferować praktycznie to samo co on (i więcej), i że sam swoją własną, realną wartość w męczarniach określa jako zerową. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 06.01.2022, 16:51:15
  • -5
jak na razie to potraficie jedynie o opowiadać o niczym w nieskończoność.


@wrrior: no w nieskończoność powtarzamy ci, że oferujemy to samo co ty. (no i więcej), a ty sam nawet przyznałeś, że to zerowa wartość, także... znaj swoją wartość xd

Natomiast chętnie bym zobaczył jak powtarzacie swoje feministyczne bajeczki moim sąsiadkom, które same pchają w lecie kosiarki, bo jednej zmarł mąż, druga się rozwiodła, a dzieci albo za małe,
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 08:50:01
  • -5
Powtarzacie się ponieważ nie słuchacie komunikatów zwrotnych które otrzymujecie: jeśli oferujesz to samo co już mam to niczego mi nie oferujesz.


@wrrior: ale my przecież tobie nic oferować nawet nie chcemy, bo się dla nas na partnera nie nadajesz, co najwyżej na bankomat i kosiarkę, czyli twoja wartość dla nas jest zerowa, co sam przecież przyznałeś, słuchaj komunikatów zwrotnych z łaski swojej

Zaorany przez feministkę, bo moje sąsiadki w dupie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 09:04:45
  • -5
Nie jesteś dość bystra aby dostrzec, że się w tym obszarze całkowicie zgadzamy i kręcisz się jak g---o w przeręblu.


@wrrior: za to ty jesteś wystarczająco bystry, żeby własną wartość określić jako zerową ( ͡º ͜ʖ͡º)

W twoim przypadku jedyne czym możesz pomóc to nie przykładać swoich obu lewych rąk do roboty, bo i tak spieprzysz i trzeba będzie po tobie naprawiać. MIAUUUUU...


ja akurat
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 09:51:49
  • -5
Jestem dumny z tego, że dla wykopowej feministki prezentuję taką wartość. I spokojnie dbam o to, aby nigdy nie urosła. Im dalej się ode mnie trzymasz tym lepiej dla wszystkich.


@wrrior: dla każdej kobiety, która oczekuje partnerstwa w związku, masz taką wartość

Zostaw te bajki na wieczór panieński w swoje czterdzieste urodziny.


rozczulające, a teraz idź skosić jakiejś zdesperowanej kobiecie trawnik
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 10:08:53
  • -5
Czyli wasza wartość też jest zerowa?


@Fidel1: według standardów niezbyt rozgarniętego facecika, to byłaby zerowa, gdybym w związku oferowała to co on, no ale akurat ja w związku oferuję i wymagam więcej. I w sumie dziwi mnie, że jako tutejszy naczelny obrońca praw mężczyzn, nie reagujesz, jak jakiś facecik robi z mężczyzn w związkach bankomaty i roboli. ¯\_(ツ)_/¯
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 10:30:31
  • -5
I napisałaś że oferujesz to samo co on.


@Fidel1: cały czas piszę, że oferuję więcej, ale chyba z czytaniem obydwoje macie problem.

Oczywiście, tylko nigdzie nie chcesz napisać czym jest to
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 20:01:13
  • -5
Tylko tego więcej nie chciałaś podać.


@Fidel1: nie chciałam podać, zresztą słusznie, bo wiedziałam, że się zacznie pajacowanie. ja twoją matką, nauczycielką czy terapeutką nie jestem, żeby tłumaczyć czym jest wsparcie emocjonalne w związku, czy na czym polega organizacja domowego budżetu. jak nie wiesz co się pod tymi hasłami kryje, jakie czynności i zachowania, to już nie mój problem. a żeby dbać o własny dom, to "kurą domową" być nie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 23:21:02
  • -5
A "widziałaś" to dlatego, bo sama o-------ś swoją prymitywną pajacerkę.


@wrrior: trawnik skoszony, że wróciłeś pajacować? wiadomo, że zima, ale jako mężczyzna na pewno znajdziesz coś dla siebie do roboty
CocoJamboolin
CocoJamboolin 07.01.2022, 23:36:25
  • -5
Wiem czym jest wsparcie emocjonalne, wiem też że takie wsparcie zależy od konkretnej sytuacji. I mówienie o tym że oferuje się ogólne wsparcie emocjonalne, to zwykłe kocopoły.


@Fidel1: kocopoły, bo tak

Wiem na czym polega organizacja domowego budżetu, tylko nie mam pojęcia czemu zakładasz że ktoś będzie tego od ciebie potrzebował? Czemu zakładasz że ktoś będzie sobie z tym nie radził.


ja niczego nie zakładam, miałam podać co oferuję, a
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 12:06:19
  • -4
Kocopoły bo to puste słowa, nie da się stwierdzić czy będziesz wstanie zaoferować "emocjonalne wsparcie" bez konkretnej sytuacji, to taki ogólnik który nic nie znaczy.


@Fidel1: w internecie to się raczej niczego nie da sprawdzić, to sobie tak możemy w ogóle nie dyskutować, bo wszystko to przecież puste słowa, kocopoły. mojej stabilności finansowej albo tego, jak dbam o dom też nie zweryfikujesz. ¯\(ツ)_/¯

Wiem na czym polega organizacja domowego budżetu,
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 12:21:53
  • -4
Nie da się tego sprawdzić tak długo jak nie zdarzy się konkretna sytuacja, a są tak różne że z tego twojego "oferuję wsparcie emocjonalne" okaże się wyjściem z mieszkania, bo nie będziesz miała pojęcia co zrobić.


@Fidel1: bo nie jestem psychologiem i nie mam specjalistycznej wiedzy, a wsparcie emocjonalne dla bliskiej osoby też na tej specjalistycznej wiedzy wcale nie polega.

Ale wracamy do twojego założenia że ty będziesz robić to
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 12:24:51
  • -3
to ciekawe, bo jako kobieta powinnaś się legitymować większą inteligencją emocjonalną, szczególnie gdy deklarujesz hipotetyczną zdolność do "emocjonalnego wsparcia" mężczyzny.


@wrrior: nie powinnam, bo jako kobieta nie mam automatycznie większej inteligencji emocjonalnej

Tę zdolność warto było zaprezentować w praktyce, zamiast te prostackie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 12:32:13
  • -3
Ale w taki wypadku te całe "wsparcie emocjonalne" nagle znika.


@Fidel1: no nie, niby czemu? xd

Nie, tylko wtedy nie możesz krytykować innych za takie samo założenia, a przecież tak już
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 12:47:55
  • -3
No tak.


@Fidel1: znowu, tak bo tak xd

Nie, on napisał że jeśli oferujesz to co już ma to ma to zerową
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 13:30:24
  • -3
Przecież sama przyznałaś że zależy to tylko od sytuacji. Nie jesteś wstanie tego "zagwarantować".


@Fidel1: nie jesteś w stanie zagwarantować niczego, nie tylko wsparcia emocjonalnego, takiej stabilności finansowej też, bo przecież można stracić pracę, prawda?

I wracamy do twojego założenia, że będziesz lepiej organizowała budżet domowy, tak samo ma to zerową
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 13:50:47
  • -3
Tak, ale to nie ja twierdziłem że coś "oferuję" jako wkład do związku.


@Fidel1: nom, czyli według twojej logiki dochodzimy do wniosków, że nikt niczego innym ludziom nie jest w stanie zaoferować, co oczywiście jest stwierdzeniem absurdalnym

Tak samo jak on miał prawo do oferowania "stabilności materialnej", sytuacja jest
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 14:11:09
  • -3
Ale tak jest, nie da się stwierdzić co się oferuje jako "wkład" do związku, bo to wszystko zależy od sytuacji i drugiej osoby. Związek nie opiera się na spełnianiu poszczególnych punktów, to nie umowa która ma konkretne ramy.


@Fidel1: no nie, ale akurat to, czy partner daje mi emocjonalne wsparcie czy nie, to jestem w stanie ocenić. moją umiejętność co do tego, też jestem w stanie ocenić

Ale stwierdziłaś że masz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 14:23:34
  • -5
I? Jak zamiast tego "wniósł" coś innego do związku, to nie widzisz problemu?


@Fidel1: widzę, bo ja w związku wymagam mieć emocjonalne wsparcie, ale to już jest mój osobisty punkt widzenia, a nie logika handlu wymiennego tego typa, z którym dyskutuję.

Nie, nie jesteś w
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 14:25:33
  • -2
Za to napisałaś, że między kobietami i mężczyznami istnieją różnice. Zabawne, że zawsze znikają one tam gdzie pasuje ci do twoich gierek słownych na wykopku.


@wrrior: no znikają tam, gdzie to różnice wyssane z palca

Napisałem, że moja stabilność materialna oznacza, że moja partnerka ma swobodę zarabiania (lub posiadania) od 0 PLN do nieskończonej liczby PLN.


no to jak będzie zarabiała 0 pln, to będziesz ją utrzymywał. ¯\_(ツ)_/¯
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 14:32:53
  • -4
Założenie że będziesz w tym lepsza.


@Fidel1: to jest założenie na podstawie oferty typa z którym dyskutuję, to już piszę jakiś trzeci raz

Czyli jednak to co napisałem wcześniej ma
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 14:41:52
  • -3
Oczywiście, i dlatego to co "oferujesz" napisałaś mi, a nie mu.


@Fidel1: bo się wepchałeś w środek dyskusji z kimś innym i pytałeś :)

Że związek to nie umowa i nie ma sztywnych
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 14:46:04
  • -5
W bardzo ograniczonym, na pewno nie na takim żeby stwierdzić że "oferuje się wsparcie emocjonalne".


@Fidel1: no może ty nie jesteś w stanie, bo nie miałeś doświadczeń z okazywaniem komuś emocjonalnego wsparcia w różnych sytuacjach, nie wiem, nie oceniam, ale za czyjeś możliwości to się raczej nie wypowiadaj
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 14:58:01
  • -4
Czad, co za bzdury. Twierdziłaś że nie jesteś psychologiem, ale widać jesteś "lepsza" od nich.


@Fidel1: bo znam siebie, wiem jak zachowuję się z relacjach z innymi ludźmi i mam jakieś życiowe doświadczenie? xd nie wiem co bycie psychologiem ma do rzeczy
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 15:01:12
  • -4
@Fidel1: chad, oczywiście, bzdury
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.01.2022, 15:03:43
  • -4
@Fidel1: czad

283

Świąteczne plakaty na celowniku religii • Jerzy Bokłażec TV • 58

Pokaż treści 18+

Świąteczne plakaty na celowniku religii • Jerzy Bokłażec TV • 58

Religia może poczuć się zaatakowana nawet wtedy, gdy się o niej milczy – zabawa w plakaty wywołała wrogie reakcje. Mamy prawo obchodzić święta w sposób niereligijny, ale dominująca religia próbuje usytuować się ponad prawem.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 23.12.2021, 09:43:27
  • 289
  • #
    bekazkatoli
  • #
    urojeniaprawakoidalne
  • #
    neuropa
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 10:02:57
  • 22
Ateiści teraz: Ratunku, krzyżyk i jezusek na plakacie, pomocyyy!!!


@Normie_Lurker: ale przecież jest odwrotnie i to teistów zadek piecze, że na plakacie nie ma krzyżyka i Jezuska xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 10:30:38
  • 9
O ile mi wiadomo, te plakaty zostały wydane w świeckiej formie, by nie "atakować" ludzi o odmiennych poglądach. Taki był główny zamiar. Czyli już na wstępie przewidziano płaku płaku u gimboateistów.


@Normie_Lurker: aha, czyli stworzenie neutralnych, świeckich kartek, to płaku płaku gimboateistów? ok xd

Sam tego nie pojmuję, jak można być ateistą i mówić, że symbole religijne kogoś atakują, tak jakby one miały magiczną moc xdd


A kto powiedział, że
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 10:34:05
  • 4
Mogę się domyślać jaki byłby kwik, jakby znajdowały się tam symbole religijne.


@Normie_Lurker: nie musisz się nawet domyślać, bo już wiadomo, że o symbole religijne na kartkach świątecznych żadnego ateistycznego kwiku nigdy nie było
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 13:26:31
  • -2
@MehowM: jakiego bejta powielał?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 13:31:24
  • 1
@cristoforo: co jest nie tak z gender studies? Nauka o płci jest zła, bo płcie są dwie, uga buga? xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 13:34:13
  • 1
@MehowM: powielał taką okropną bzdurę, ale akurat jej nie pamiętasz? No szkoda, szkoda.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 13:35:48
  • 0
tak, są dwie płcie, a nie miliard.


@cristoforo: Ale nikt nie pytał xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 13:49:18
  • 1
Osoba agender nie będzie miała poczucia przynależności do żadnej z płci.

Osoba bigender będzie identyfikować się w różnym stopniu zarówno jako kobieta i mężczyzna.

XDDDD


@cristoforo: No i w jaki to ma związek z twoimi wypocinami na temat tego, że płci są dwie? XD wiesz w ogóle czym jest gender?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 14:33:57
  • -5
@TenTypZez: widzisz, @cristoforo to prosty chłopak jest, jak czegoś nie rozumie, to to neguje, a pewnie nie zrozumie, bo po co dowiedzieć się czegoś więcej na obszerny i skomplikowany temat płci człowieka, kiedy można bazować na biologii z gimnazjum?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 14:40:38
  • -7
to wy, lewaczki, nie rozumiecie, że są tylko dwie płcie, a reszta to wymysł waszych chorych głów, który powtarzacie z uporem maniaka.


@cristoforo: jak czytam te twoje proste rozumowanie, żeby nie napisać prostackie, to się zastanawiam, czy fałdów mózgowych też przypadkiem nie masz wyprostowanych. Oczywiście, że płeć społeczne, nazywana także kulturową czy gender, istnieje, ale już się w bardziej skomplikowane tematy nie zagłębiaj, zostań przy tej gimnazjalnej biologii.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.12.2021, 14:57:46
  • -4
nie ma czegoś takiego jak płeć kulturowa, jest tylko płeć biologiczna


@cristoforo: no nie ma, nie ma, bo maciuś w wykopa tak powiedział, a ziemia jest płaska i szczepionki wywołują autyzm, przeczytaj czasem coś oprócz etykiety domestosa jak siedzisz na kiblu
https://pl.wikipedia.org/wiki/Gender

615

Alicja Tysiąc nie żyje. Przegrała walkę z COVID-19

Alicja Tysiąc nie żyje. Przegrała walkę z COVID-19

Nie żyje Alicja Tysiąc - głos Polek pozbawionych prawa do legalnej aborcji i ofiara tzw. kompromisu aborcyjnego. Od wielu dni walczyła o życie w jednym z warszawskich szpitali. Przegrała walkę z COVID-19. Miała 50 lat.

pvalue
z
polsatnews.pl
dodany: 16.12.2021, 10:02:17
  • 357
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 14:11:56
  • -5
@Truciciel: albo aborcję, bo powinien mieć do tego święte prawo
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 14:13:25
  • 2
Poniosła straszną ofiarę, bo musiała urodzić córkę.


@kontonr77: tak, przejście ciąży porodu i połogu, to ogromne poświęcenie swojego ciała i swojego zdrowia. A Ty ile córek już urodziłeś?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 14:20:14
  • 3
Podstawowym celem uzywania szlifierki kątowej nie jest u------e sobie ręki. Natomiast podstawowym celem współżycia jest prokreacja.


@wykopiem_albo_zakopiem: u ludzi podstawowe cele współżycia to zaspokojenie popędu płciowego, przyjemność, budowanie i utrzymywanie więzi, bliskość, rozrywka, rozładowanie stresu, etc. etc., a dopiero na szarym końcu jest prokreacja.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 14:31:51
  • 3
Wiem, że u Was po lewej stronie z biologią jesteście mocno na bakier, więc tłumaczę - mężczyźni nie mogą rodzić.


@kontonr77: wiem, że po prawej stronie macie problem z rozumiem tekstu pisanego i pytanie retoryczne to dla was abstrakcja, więc tłumaczę - ty nigdy się nie poświęciłeś i nie poświęcisz rodząc dziecko, dlatego możesz sobie bagatelizować i ignorować krzywdę innych ludzi, której sam nigdy nie doświadczysz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 14:43:20
  • -2
Jest zupełnie odwrotnie. "Zaspokojenie potrzeb" jest marchewką na kiju, potrzeba współżycia jest mechanizmem zachęcającym dwoje osobników do współżycia.


@wykopiem_albo_zakopiem: no spoko, tylko że u ludzi aktualnie głównym celem współżycia jest właśnie ta marchewka

Jedynym biologicznym celem i sensem istnienia współżycia jest prokreacja


jak definiujesz biologiczny cel? czy uzyskanie przyjemności nie jest biologicznym celem? a budowanie i spajanie więzi społecznych to też nie biologiczny cel?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 17:38:53
  • -2
to twoja teoria.


@dixieman: to nie jest moja teoria, to są fakty, ludzie najczęściej uprawiają s--s w celach innych niż prokreacja

Ale ewolucja tak nas ukrztałtowała, że ze stosunku seksualnego czujemy przyjemność, bliskość, rozrywke ale celem jest prokreacja a w te "dodatki" ewolucja ubogaciła nas żebyśmy chętniej to
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 17:54:37
  • 0
@Alex_mski: dla tych tytanów intelektu utrata wzroku to widocznie tylko mała niedogodność, a urodzenie dziecka jest wysiłkiem na poziomie wysrania się po kebabie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 16.12.2021, 21:04:48
  • -5
@Meximax: jest nad czym rozpaczać, bo w razie zajścia w niechcianą ciąże powinna była mieć dostęp do legalnej, bezpiecznej aborcji, a go nie miała
CocoJamboolin
CocoJamboolin 17.12.2021, 05:48:00
  • -5
aborcja nie jest formą antykoncepcji.


@Meximax: no nie, aborcja to przerywanie ciąży, tylko co z tego? Każdy powinien mieć prawo do przerywania własnej ciąży

164

„O tym się nie mówi” – zrzutka na film o konsekwencjach wyroku TK ws. aborcji

Pokaż treści 18+

„O tym się nie mówi” – zrzutka na film o konsekwencjach wyroku TK ws. aborcji

Fundacja Damy Radę pracuje nad realizacją filmu dokumentalnego, obrazującego historie Polek dotkniętych wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego z 22 października 2020, które nie mogły przerwać ciąży z wadami letalnymi płodu. W powiązanych link do oficjalnego kanału z zajawkami.

konto usunięte
z
zrzutka.pl
dodany: 10.12.2021, 11:26:10
  • 23
  • #
    polska
  • #
    aborcja
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazkatoli
  • #
    feminizm
  • #
    rozowepaski
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.12.2021, 14:41:28
  • 17
@ArpeggiaVibration: a po co ktoś miałby oglądać tępą, antyaborcyjną propagandę?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.12.2021, 15:26:37
  • 8
@ArpeggiaVibration: ale co ty dupisz? Jaka prawdziwa historia? xd babce środowiska antyaborcyjne sypnęły groszem, za to, żeby zmyśliła to i owo, a ty to polecasz jako film warty obejrzenia. xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.12.2021, 23:59:06
  • 0
co to znaczy dupisz? Nie jestem obeznany że słownikiem mowy inkluzywnej.


@ArpeggiaVibration: nie obeznany i jak widać niezbyt bystry, ale już tłumaczę. To znaczy "co ty p--------z".

No i jeżeli to prawda że jakieśtam środowiska antyaborcyjne sypnęły kasa to czym to ma się niby roznic od sypania kasą przez rewolucyjne środowiska promujące

909

Sylwia Spurek nominowana oficjalnie do Biologicznej Bzdury Roku 2021

Sylwia Spurek nominowana oficjalnie do Biologicznej Bzdury Roku 2021

Zdaniem europosłanki testy na zwierzętach są nieskuteczne. Nie jest to zgodne z prawdą, dlatego otrzymała nominację do Biologicznej Bzdury Roku 2021.

LukaszSakowski
z
totylkoteoria.pl
dodany: 06.12.2021, 10:56:27
  • 121
  • #
    nauka
  • #
    medycyna
  • #
    biologia
  • #
    liganauki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
CocoJamboolin
CocoJamboolin 06.12.2021, 17:10:10
  • -3
Pamiętam jak w dyskusjach zawsze przywoływałaś argumenty, że testy na zwierzętach nie mogą być żadnym dowodem


@Rudyprzegrywv2: z tego co pamiętam pisałam, że nie można przekładać zachowań gatunków zwierząt innych niż człowiek bezpośrednio na zachowania ludzi, bo te zachowania nie muszą się pokrywać no i taka jest prawda

Dlatego tysiące naukowców na całym świecie testuje na zwierzętach mimo protestów najróżniejszych organizacji bo wiedzą, że te testy są nic nie warte i

429

Sterylizacja legalna i na życzenie?

Sterylizacja legalna i na życzenie?

Posłowie Lewicy złożyli w Sejmie projekt nowelizacji Kodeksu karnego, który pozwalałby na dobrowolne ubezpłodnienie przeprowadzone metodą zabiegu lekarskiego.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 28.11.2021, 15:34:21
  • 376
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    prawo
  • #
    lewica
  • #
    zdrowie
  • #
    dzieci
CocoJamboolin
CocoJamboolin 29.11.2021, 10:25:54
  • 23
bo mają pewne obowiązki ważniejsze niż ich zachcianki


@kerdian: a jakie mają "obowiązki"?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 29.11.2021, 10:28:20
  • 25
reprodukcyjne.


@kerdian: a z jakiej paki reprodukcja miałaby być obowiązkiem?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 29.11.2021, 10:29:53
  • 24
z takiej, że mamy ujemny przyrost naturalny


@kerdian: no i?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 29.11.2021, 10:33:10
  • 27
no i tak się składa, że jako organizmów żywych, naszym podstawowym zadaniem jest przekazanie swoich genów dalej. Nie ma sensu żyć nie mając dzieci. Nie ma powodu, żeby pozwalać komuś się wysterylizować.


@kerdian: to, że ty nie potrafisz zająć się niczym innym poza płodzeniem dzieci, nie znaczy, że inni nie mają w życiu ciekawszych zajęć. btw. ile dzieci już masz?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 29.11.2021, 11:01:15
  • 1
0 bo nie potrafię znaleźć kobiety


@kerdian: zapłać surygatce, będziesz miał dziecko z całym pakietem obowiązków z tym związanych, no może poza ciążą, porodem i połogiem
CocoJamboolin
CocoJamboolin 29.11.2021, 13:15:40
  • -2
dziecko powinno mieć ojca i matkę


@kerdian: dobrze by było, żeby dziecko miało dwójkę rodziców, ale nie jest to konieczne, także zbieraj hajs i rób sobie dziecko, tylko pamiętaj, że nikt się za Ciebie tym dzieckiem nie zajmie

102

@Wojna Idei vs. lekarze zbrodniarze, o wyższości katolików ws. uchodźców.

@Wojna Idei vs. lekarze zbrodniarze, o wyższości katolików ws. uchodźców.

Myśleć Głębiej omawiają zeszły miesiąc: miało być o kilku rzeczach, a wyszło o jednej. Czyli znowu ludzie na jutubach mówią głupoty.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 27.11.2021, 10:48:49
  • 33
  • #
    polska
  • #
    imigranci
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    filozofia
  • #
    rozrywka
  • #
    podcast
CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.11.2021, 12:11:10
  • -5
no wydaje sie ze to jest teraz ich glowny kontent takze tego ten. żymon zrobi filmik 10 min z ogólnikami - mg robi 40h filmik jak to on sie myli


@il68: No niestety, głupotami można srać bardzo szybko, za to prostowanie głupot wymaga ogromu czasu i pracy, ale dobrze, że ktoś te głupoty prostuje

1584

Ten rak kulturowy wchodzi również w polskie teledyski.

Pokaż treści 18+

Ten rak kulturowy wchodzi również w polskie teledyski.

Mniejsza o muzykę, każdy ma swój gust, ale nie dosyć, że FB bombarduje nas reklamami ciuchów murzyn-biała, to jeszcze już niektórzy nasi dali się tym rakiem kulturowym omamić, kręcąc teledyski tego typu.

PanDomestos
z
youtube.com
dodany: 24.11.2021, 12:30:49
  • 465
  • #
    polska
  • #
    rakcontent
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    rozrywka
  • #
    youtube
CocoJamboolin
CocoJamboolin 24.11.2021, 17:29:29
  • 1
. A ty brzmisz jak typowy beciak


@Nostrian: a ty brzmisz jak desperat, który nic sobą nie reprezentuje, a poczucie własnej wartości buduje na tym, że zupełnie przypadkiem urodził się jako białas z fujarą. xd

556

Sylwia Spurek chce zakazać jazdy konno. PZJ odpowiada

Pokaż treści 18+

Sylwia Spurek chce zakazać jazdy konno. PZJ odpowiada

Sylwia Spurek w sobotę 20 listopada podczas rozmowy z Piotrem Witwickim w Tygodniku Interia przyznała, że jest za tym, aby jeździectwo zostało zakazane w Polsce. Działaczka jest przeciwko wykorzystywaniu zwierząt do sportu, rozrywki, badań czy testów. Słowa europosłanki nie pozostały bez...

neomariusz
z
zwierzaki.pl
dodany: 23.11.2021, 15:00:59
  • 182
  • #
    polska
  • #
    konie
  • #
    jazdakonna
  • #
    ciekawostki
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
CocoJamboolin
CocoJamboolin 24.11.2021, 05:13:42
  • -20
@lemmikki: takich zakazów nie wprowadza się z dnia na dzień. Poza tym, jak myślisz, co się obecnie z końmi dzieje, kiedy im się skończy "czas przydatności"?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 24.11.2021, 08:10:10
  • -6
idą na mięso, naturalna kolej rzeczy


@r333m4k444: kompletnie zbędna, powodująca cierpienie, eksploatacja czujących istot, polegająca na jeżdżeniu na ich grzbiecie dla rozrywki i pieniędzy, żeby potem je zabić i przerobić na kiełbasy, chociaż po czymś takim ich mięso do spożycia się zbytnio nie nadaje. Nie wiem co w tym naturalnego, a nawet jeśli, to tak trochę głupio zasłaniać się naturą, kiedy samemu nie biega się z dzidą po lesie, a
CocoJamboolin
CocoJamboolin 24.11.2021, 08:12:31
  • -5
no nie trafiają do rzeźni jeśli oto Ci chodzi. Akurat blisko mnie jest stadnina gdzie trafiają konie na jeździecką emeryturę.


@lemmikki: większość trafia do rzeźni, a nie na "jeździecką emeryturę".
CocoJamboolin
CocoJamboolin 24.11.2021, 08:55:54
  • -3
To w jaki niby sposób chcesz testować leki, szczepionki, szampony, dezodoranty i milion innych rzeczy? Bezpośrednio na ludziach?


@bregath: wcale nie trzeba leków i kosmetyków testować na zwierzętach, ba, testy na zwierzętach są często bezużyteczne, bo wiele substancji działa na ludzi i zwierzęta pozaludzkie inaczej. Istnieją inne sposoby testowania leków i kosmetyków, np. na laboratoryjnie wyhodowanych tkankach.

455

Czy lewica jest nietolerancyjna? O hipokryzji

Pokaż treści 18+

Czy lewica jest nietolerancyjna? O hipokryzji

Czy można tolerować nietolerancyjnych? "No, nie," mówi Karl Popper i nazywa to "paradoksem tolerancji." Ale czy czyni nas to hipokrytami? "Tak," mówi ziomek, z którym kłócisz się w komentarzach. "Niekoniecznie," mówi filozofia. Filozofią pokonasz tego ziomka.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 21.11.2021, 12:05:28
  • 284
  • #
    polityka
  • #
    kultura
  • #
    filozofia
  • #
    neuropa
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    lgbt
  • #
    bekazprawakow
CocoJamboolin
CocoJamboolin 21.11.2021, 17:38:30
  • -5
@MateuszBorowski: w identyczny sposób, czyli w jaki?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 21.11.2021, 17:42:21
  • -10
@Muszczyna: napisał koleś, co go prześladują reklamy z osobami czarnoskórymi xd

678

Dochodzenie w sprawie gwałtownego wzrostu zgonów noworodków w Szkocji

Dochodzenie w sprawie gwałtownego wzrostu zgonów noworodków w Szkocji

Co najmniej 21 dzieci w wieku poniżej czterech tygodni zmarło we wrześniu, czyli 4,9 na 1000 urodzeń. Dotychczasowa średnia to 2 na 1000. A np w Polsce dane ilości poronień za 2020 zostały utajnione

ZarazCieZjem
z
bbc.com
dodany: 21.11.2021, 11:10:32
  • 114
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    dzieci
CocoJamboolin
CocoJamboolin 21.11.2021, 13:33:23
  • 9
@Dragonis90_91: jaka szczepionka uszkadza układ odpornościowy? I w jaki sposób to robi?

642

Matka Polka Lempartowa i w ogóle pieski

Matka Polka Lempartowa i w ogóle pieski

Marta Lempart publicznie przyznaje, że woli pieski niż dzieci. Czy to dobra ambasadorka akcji "Matki na granicę"?

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 20.11.2021, 11:41:18
  • 197
  • #
    polska
  • #
    granica
  • #
    imigranci
  • #
    strajkkobiet
  • #
    strazgraniczna
  • #
    uchodzcy
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 17:34:20
  • 12
@sokalski: a młodych mężczyzn dzieci obchodzą?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 17:38:59
  • -2
Poddać się zapłodnieniu in vitro w celu dokonania aborcji?


@kogut_20: aborcja może być potrzeba, kiedy okaże się, że płód ma wady albo ciąża stwarza zagrożenie dla zdrowia lub życia kobiety
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 20:11:08
  • -3
no u mnie i moich znajomych to zawsze facet naciskał seby mieć dzieci


@sokalski: facet mógł naciskać na dzieci, ale kto się potem tymi dziećmi zajmował? naciskać na dziecko, którym się potem ktoś inny zajmie to żadna sztuka. ja pytam czy młodych mężczyzn dzieci obchodzą.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 21:26:37
  • -4
@sokalski: małe dziecko nie jest "przyspawane" do matki (laktatory istnieją), a poza tym dziecko wiecznie nie jest małe

1246

Prześladują mnie dziwne reklamy

Prześladują mnie dziwne reklamy

Powiedzcie proszę, czy reklamy które dostaje (osoby czarnoskóre + interracial) jest błąd algorytmu silnika rekomendacji i rozpoznają mnie jakbym klikał z innego kontynentu, czy też może to jakaś indoktrynacja, czy może inne przesłanki ekonomiczne? Przesyłam zdjęcia reklam które dostaję co chwilę

Muszczyna
z
wykop.pl
dodany: 19.11.2021, 18:55:05
  • 582
  • #
    polska
  • #
    reklamakreatywna
  • #
    reklama
  • #
    modameska
  • #
    face
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 06:26:01
  • -20
@mrChivas: czyli jednak jesteś rasistą?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 06:36:14
  • -10
@Oczymtydomniemowisz: a dlaczego miałaby być taka "proporcjonalność" w reklamach? Btw. liczyłeś to kiedyś?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 06:40:16
  • -12
osoby o innym kolorze skóry prześladują cię swoim istnieniem? OPie, nie trzeba być rasistą, naprawdę.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.11.2021, 09:04:58
  • -9
@mrChivas: No tak, nie jesteś rasistą, ale reklamy z czarnoskórymi aktorami ci przeszkadzają, określasz to wręcz jako "p------e" albo "k--------k". Deklaracje są nieistotne, kiedy to co się robi im przeczą.

3101

Kobiety częściej niż mężczyzn za obowiązkową służbą wojskową...dla mężczyzn

Pokaż treści 18+

Kobiety częściej niż mężczyzn za obowiązkową służbą wojskową...dla mężczyzn

42 proc. Polaków jest zwolennikami przywrócenia w Polsce zasadniczej służby wojskowej. Niemal 40 proc. ma przeciwne zdanie. Co ciekawe, zdecydowanie więcej zwolenników obowiązkowego poboru jest wśród kobiet niż wśród mężczyzn, być może dlatego, że nie muszą odbywać tej służby.

sildenafil
z
portal-mundurowy.pl
dodany: 10.11.2021, 08:55:30
  • 568
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    wojsko
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 16:17:13
  • -3
@kapitanpupa: a co ma służba wojskowa do głosowania? To już logiczniejsze, żeby kobiety odbywały jakiś inny rodzaj służby niż wojskowa, np. w szpitalu. Pomijając to, że nikt nie powinien być do czegoś takiego zmuszanym
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 16:34:15
  • -12
Nie żeby mnie to jakoś dziwiło, mężczyźni robią to samo w kwestii aborcji. Jak zamordyzm to dla innych, ale nie dla nas. (。◕‿‿◕。)
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 19:35:58
  • -6
Bo aborcja wcale nie ma nic wspólnego z mężczyznami - wszak kurna kobiety same się zapylają.


@ediz4: mają coś wspólnego - jednego plemnika i dopóki utrzymanie płodu jest zależne tylko i wyłącznie od organizmu kobiety, mężczyźni powinni trzymać d--y cicho
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 20:05:46
  • -4
@ediz4: aborcja na żądanie to mniej niechcianych dzieci, czyli mniej alimentów do płacenia, ale widzę, że twoje zamordystyczne ciągoty w stosunku do kobiet przysłaniają ci logiczne myślenie. A tak poza tym przypominam, że aborcja w Polsce jest praktycznie nielegalna, a 80% alimenciarzy nie płaci na własne dzieci zasądzonych alimentów, także utkaj z łaski swojej, faceciku
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 20:20:16
  • -6
słyszałaś o funduszu alimentacyjnym czy nie bardzo?


@ediz4: Tak, słyszałam i co to zmienia? Alimenciarze, czyli w większości mężczyźni, nie płacą na własne dzieci.

xD. Dziecko ma ojca i matkę ale jak jest w brzuchu matki to ojciec nie ma nic do powiedzenia
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 20:30:45
  • -7
@ediz4: dziecko jak i płód jest zarówno mężczyzny i kobiety, ale podczas ciąży płód korzysta tylko z ciała kobiety, a kobieta ze swoim ciałem może robić co chce. jak facetowi zależy, to niech sobie nierozwiniętego płoda weźmie i zrobi z niego dżem. tak tępych wysrywów facecika to dawno nie czytałam xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 20:40:55
  • -8
Aha. Dziecko jako płód jest męzczyzny i kobiety ale męzczyzna nie ma nic do gadania


@ediz4: no tak, mężczyzna nie ma nic do gadania w kwestii donoszenia ciąży przez kobietę, albo będąc bardziej precyzyjną, mężczyzna ma coś do gadania, ale ostateczna decyzja i tak należy do kobiety, bo płód rozwija się w ciele kobiety, kobieta ma prawo decydować o własnym ciele, a mężczyzna nie ma prawa decydować o ciele kobiety.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 20:55:54
  • -7
Kobieta decyduje co się będzie działo cytując lewarów ze zlepkiem komórek a męzczyzna nie pomimo że połowa jest jego.


@ediz4: A ten zlepek komórek znajduje się w ciele mężczyzny? Weź mnie uświadom, może ja po prostu o czymś nie wiem ¯\_(ツ)_/¯

Gdy zlepek staje się dzieckiem dostaje 50% praw i

235

Kidawa-Błońska: Platforma Obywatelska cały czas uważa, że aborcja jest złem

Pokaż treści 18+

Kidawa-Błońska: Platforma Obywatelska cały czas uważa, że aborcja jest złem

— Aborcja nie powinna mieć miejsca. Chociaż jeżeli chcemy, żeby jej w naszym kraju nie było, trzeba spełnić pewne warunki. A prawie żaden z tych warunków nie jest spełniony — mówiła w RMF FM wicemarszałek Sejmu. Małgorzata Kidawa-Błońska zapewniała, że PO uważa, iż aborcja jest złem

Tom_Ja
z
onet.pl
dodany: 09.11.2021, 13:17:50
  • 173
  • #
    polska
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    aborcja
  • #
    strajkkobiet
  • #
    polityka
CocoJamboolin
CocoJamboolin 09.11.2021, 14:49:33
  • -3
Płód czuje i myśli. Co do samoświadomości, to też ją ma, płody przyglądają się sobie, ssą palec i próbują sie zorienować, gdzie są.


@panropuch: co za brednie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 09.11.2021, 14:54:44
  • -3
Dobry układ który pokrywał rzeczywiście wszystkie sytuacje nadzwyczajne a jednocześnie nie pozwalał na aborcje jako formę późnej antykoncepcji.


@Herubin: antykoncepcja z definicji to zapobieganie ciąży. Aborcja nie jest i nigdy nie była "późną antykoncepcją".
CocoJamboolin
CocoJamboolin 09.11.2021, 15:01:32
  • -4
Nie sądzę, żeby to miało miejsce wtedy, kiedy jakaś kobieta chce usunąć całkowicie zdrowy płód


@LordKutanga: Każda ciąża jest zagrożeniem zdrowia i życia kobiety. Każda ciąża jest dużym obciążeniem dla organizmu i każda ciąża niesie ze sobą negatywne skutki zdrowotne.

bo odwidziało jej się bycie w ciąży


@LordKutanga: A jak ciąża, w której nie chciało się być, może się odwidzieć?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 09.11.2021, 15:03:57
  • -8
Wciąż niektórzy ojcowie dziecko chcą.


@Herubin: to niech znajdą sobie kogoś, kto im to dziecko z własnej woli urodzi, a nie robią z kogoś inkubator
CocoJamboolin
CocoJamboolin 09.11.2021, 16:09:17
  • -1
bo tak rozmnażają się ssaki ale nikt przy ciąży bez żadynych patologii, dobrze przeprowadzonej nie umiera


@LordKutanga: Nie masz żadnej gwarancji, że ciąża przebiegnie bez patologii i będzie dobrze poprowadzona.

i kobiety wracają potem do pełnej
CocoJamboolin
CocoJamboolin 09.11.2021, 17:02:32
  • -2
@skitarii: Wiesz, że żyjemy w kraju, w którym aborcja jest nielegalna, dzieci wychowują głównie kobiety, a jakieś 80% alimenciarzy nie płaci zasądzonych alimentów? W takiej sytuacji ochrona męskich portfeli mnie jakoś mało interesuje i na pewno nie jest to priorytet.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.11.2021, 12:36:29
  • -2
To nie będzie już 'to' dziecko, tylko jakieś inne; 'to', istniejące, zostanie skazane na śmierć.


@baba_jaga_vip: ale jakiego dziecka? Chodzi o ten płód w macicy kobiety? No mężczyzna mógłby go sobie wziąć, ale co z nim zrobi? Dżem?

233

Poseł Konfederacji wzywa do mordowania poprzez rozstrzelanie

Pokaż treści 18+

Poseł Konfederacji wzywa do mordowania poprzez rozstrzelanie

Konfederacja po raz kolejny pokazuje swoją prawdziwą twarz. Tym razem poseł Sośnierz wzywa do tego aby żołnierze stacjonujący na wschodniej granicy strzelali do bezbronnych uchodźców

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 07.11.2021, 20:26:14
  • 197
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
CocoJamboolin
CocoJamboolin 08.11.2021, 06:39:03
  • -3
dziecko z brzuszka.


@FlaszGordon: A masz ty skończone trzynaście latek chociaż? Takie słowa jak płód i macica znasz, czy skończyłeś swój rozwój na dzidziusiu i brzuszku?

Skąd takich geniuszy biorą. xd
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 5 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.05.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking