Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
CocoJamboolin

CocoJamboolin

Dołączył 5 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3257
  • Znaleziska 564
  • Mikroblog 2693
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 8
PrawaRenka
PrawaRenka
27.04.2022, 06:13:53
  • 1147
#ciekawostki
PrawaRenka - #ciekawostki

źródło: comment_1651040032HQBZPpghHRDaN6mZaXKhVz.jpg

Pobierz
  • 228
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.04.2022, 07:47:04
  • 85
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.04.2022, 07:51:18
  • 5
zazwyczaj tego typu content wrzucają antykapitalisci, ja zawsze pytam jaki znasz lepszy ustrój z mniejszą ilością wad?


@konmad: socjaldemokracja i podatki progresywne
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.04.2022, 09:27:06
  • 7
Dam Ci 300k za 10% udziałów, za 10 lat chcę widzieć detronizację amazona


@rimyi: mam podać numer konta na przelew?
  • Odpowiedz
agaciksa
agaciksa
27.04.2022, 06:06:36 via iOS
  • 366
A znaleźliście kiedyś hajs w psim łóżku? rano biorę poduszkę do ręki żeby poprawić a tu to. Najlepsze, że nikt z domowników się nie przyznaje ani do pranka ani do samej stówy XD #heheszki
agaciksa - A znaleźliście kiedyś hajs w psim łóżku? rano biorę poduszkę do ręki żeby ...

źródło: comment_1651039595IpdfX3Mo0VRXvywezpWJ2m.jpg

Pobierz
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.04.2022, 06:18:07
  • 1
I tak poprostu zabierzesz psią kasę z komunii?!


@xaveri1983: znalezione niekradzione
  • Odpowiedz

2893

Julki z twittera po przejęciu twittera

Pokaż treści 18+

Julki z twittera po przejęciu twittera

Najlepiej zainwestowane 44 mld. dolarów w życiu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

chigcht
z
streamable.com
dodany: 26.04.2022, 15:11:28
  • 243
  • #
    heheszki
  • #
    twitter
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    elonmusk
  • #
    bekaztwitterowychjulek
CocoJamboolin
CocoJamboolin 26.04.2022, 20:14:11
  • -5
@Ictinaetus: gupie lefaki, a jednak mądrzejsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
somskia
somskia
26.04.2022, 15:16:32 via iOS
  • 186
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 26.04.2022, 19:53:25
  • 8
hej mała, wyślesz zdjęcia kikutków?


@padobar: ja p------ę, kikuciarz xd
  • Odpowiedz
c.....t
c.....t
konto usunięte 21.04.2022, 10:49:30 via Android
  • 62
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 21.04.2022, 12:44:29
  • 1
no i prawidłowo że narzekają, bo to jest dyskryminacja mężczyzn. Kobiety to jakieś gorsze, niepełnosprawne ze na froncie/zapleczu nie mogą pomóc? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@matibu06: no to niech się prawaki zdecydują, czy chcą się z tego powodu chwalić czy żalić
  • Odpowiedz
Tywin_Lannister
Tywin_Lannister
19.04.2022, 13:44:09 via iOS
  • 42
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.04.2022, 09:25:02
  • 2
Nie widzę absurdu tylko fałszywą ekwiwalencję, bo ten współczesny feministyczny abolicjonizm chce obalać pozytywne systemy, służące do podtrzymania społeczeństwa, a nie system zmuszania ludzi do pracy za darmo.


@RzutKamieniem: to, że patriarchat jest pozytywnym system może chyba powiedzieć tylko osoba, która z tego systemu ma jakieś benefity. nie, system, który uprzywilejowuje połowę ludzkości ze względu na płeć nie jest dobrym systemem

Kult aborcji w sensie, że w dyskursie feministycznym jest traktowana
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.04.2022, 10:13:38
  • 2
2. Czyli przyznajesz się do anty-natalistycznego podejścia feministek, gdzie płód można zabić od tak jak wyciska się pryszcza. Najpierw to negujesz, potem sama się do tego przyznajesz.


@RzutKamieniem: nie, niczego takiego nie przyznaję. podejście do tego, jaki jest status płodu nie ma nic wspólnego z antynanatlizmem. antynatalizm to pogląd filozoficzny przypisujący negatywną wartość moralną samego rozmnażania się ludzi. szastasz pojęciem antynatalizmu, a nie wiesz nawet co ono znaczy, ewentualnie robisz
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.04.2022, 12:54:11
  • 1
Ty jesteś lewacką mizoandryczką


@Tywin_Lannister: ja nie jestem mizoandryczką i nie zamieszczam na wykopie tego typu treści, ale nie spodziewałam się od ciebie teraz merytorycznej odpowiedzi
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.04.2022, 13:26:03
  • 0
@Tywin_Lannister: komu ty odpisujesz?
  • Odpowiedz

802

Straż Graniczna "wita w Guantanamo". Migranci z Białorusi o...

Pokaż treści 18+

Straż Graniczna "wita w Guantanamo". Migranci z Białorusi o...

Gazeta Wyborcza razem z Ammesty International znów atakuje Polskę, twierdząc, że torturowaliśmy uchodźców! Skandal, że pojawiają się takie antypolskie teksty. Jeśli mają dowody to przecież mogą zgłosić do prokuratury. Byle tylko nasrać na Polskę!

konto usunięte
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 12.04.2022, 19:30:25
  • 220
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    bialorus
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    bekazlewactwa
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 05:38:19
  • -9
@MorzeNiczyje: aha, czyli mężczyzna w wieku poborowym nie może być uchodźcą, tak? a potem będzie płacz o dyskryminację mężczyzn xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 05:43:52
  • -11
Ale wyobrażasz sobie, żeby chłopaki dla sportu torturowali imigrantów?


@Arrrggh: nie no, jak wypopek sobie tego nie wyobraża, to to na pewno nieprawda, przecież nasze polskie chłopaki nigdy by czegoś takiego nie zrobili :(
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 05:48:05
  • -13
Poważne dowody na ludobójstwo Ukraińców w Buczy:

Amnesty International: I sleep.


@ciocia_spod_lobza: https://amnesty.org.pl/ukraina-rosyjskie-wojsko-dokonuje-egzekucji-ludnosci-cywilnej-zbrodnia-wojenna-nowe-zeznania/

Jak widać Amnesty International nie śpi, tylko Ciebie dupsko piecze, jak się źle napisze o wielkiej bolzce
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 06:11:07
  • -7
@rbbxx: a wiesz, że w rosji też mają taki ładny zwyczaj, że o własnym kraju źle nie mówią? Fajne macie autorytety
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 06:46:28
  • -4
@Murmrgh: ziew, zawołaj jak ktokolwiek będzie miał argumenty
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 06:55:55
  • -3
Przypomnij mi Saszka kiedy zaczęła się ta wojna na Białorusi, bo coś mi chyba umknęło. No bo przecież trwa tam wojna, prawda, czy jednak nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@rbbxx: nie wiem jakie to ma znaczenie w kontekście zdarzeń z raportu Amnesty International
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:00:25
  • -4
@rbbxx: jak wyżej, zawołaj kiedy pojawią się argumenty
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:10:12
  • -7
Uwaga, podaję argumenty. Spójrz na mapkę poniżej i wskaż państwa po drodze z Afganistanu na Białoruś, w których w zeszłym roku trwały działania wojenne, uniemożliwiające uzyskanie schronienia przez rzekomych Afgańczyków.

Ci ludzie w ogóle nie powinni się znaleźć na Białorusi ale skoro już ich tam przywiozły linie lotnicze Twoich mocodawców to byli na Białorusi absolutnie bezpieczni. Zamykam temat.


@rbbxx: w jaki sposób to usprawiedliwia nielegalne działania polskich służb i łamanie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:19:54
  • -6
Na czym polegały rzekome nielegalne działania i łamanie praw człowieka przez polskie służby?

Bo wypychanie nielegalsa nie jest takim działaniem.


@rbbxx: pushbacki są działaniem nielegalnym

Rzewne opowieści niechcianych turystów Baćki i Włodka też można między
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:31:17
  • -6
Pushbacki nielegalsów są działaniem legalnym. Do przekraczania granic są wyznaczone odpowiednie miejsca.


@rbbxx: nie, puschbacki, czyli wywożenie imigrantów z powrotem za granicę bez dania im możliwości ubiegania się o status uchodźcy jest działaniem nielegalnym

Dziwne, że niechciani turyści są obrażeni na polskie służby i nasze państwo, więc zmyślają niestworzone historie na poczekaniu. No strasznie dziwne...


mam szczerą nadzieję, żeby tobie się w życiu żadna krzywda nie stanie, i że podczas
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:44:48
  • -5
Gdyby wybuchła u nas wojna naturalnie zostaję a nawet gdybym był zmuszony uciekać nie leciałbym z Polski do Tajlandii i nie próbował się przedostać do Kambodży szarpiąc się i rzucając kamieniami w khmerskich pograniczników...

W ten sposób nigdzie w cywilizowanym świecie nie przekracza się granic państw, które nic nie muszą dla nas robić ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mogą ale nie muszą, przypominam po raz kolejny, że coś Ci
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:50:02
  • -6
Brednie.


@rbbxx: w sensie co? stwierdzenie, że nie można łamać prawa i odczłowieczać ludzi, to brednie?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:53:04
  • -3
@Fidel1: a ty jakoś zgrabnie omijasz komentarze dyskryminujące mężczyzn na wykopie. przypadek? nie sądzę ;)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:55:17
  • -7
Całość Twojej twórczości w wątku ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@rbbxx: wykazałam, że twój argument jest błędny, a teraz już nie masz nic ciekawego do powiedzenia?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 07:57:39
  • -3
Sytuacja na granicy z Białorusią to nie jest żadna dyskryminacja mężczyzn, Polska nie wpuszcza nikogo (i bardzo dobrze).


@Fidel1: no widzisz, bo tobie nie chodzi o to, żeby mężczyznom było lepiej, tylko żeby wszystkim było gorzej. ale ja to wiem już od dawna
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 08:03:35
  • -4
Gdyby chodziło o bezpieczeństwo to chcieliby złożyć wnioski o azyl na Białorusi, ale im o to nie chodzi.


@Fidel1: bezpieczeństwo i białoruś. iks de

Im chodzi wyłącznie o socjal, i dlatego chcieli (i chcą) dostać się do Niemiec.


potężny wykopek przeniknął umysły wszystkich migrantów na granicy polsko-białoruskiej [ZOBACZ JAK]
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 08:04:45
  • -6
Wykazałaś jedynie, że weszło rozczulanko. Ewentualnie ruble ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@rbbxx: ale jak jesteś zwolennikiem łamania prawa i praw człowieka, to po prostu to przyznaj, a nie kluczysz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 08:10:42
  • -7
@rbbxx: no to włącz rozum i zawołaj mnie, jak znajdziesz jakiś sensowny argument na usprawiedliwienie łamania prawa i praw człowieka przez polskie służby.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 08:15:45
  • -3
Podobno uciekają przed wojną i prześladowaniem? Jeśli tak, to Białoruś jest bezpiecznym pod tym względem krajem.


@Fidel1: no nie ma to jak uciekać przed wojną do innego autorytaryzmu, no chwalmy pana, alleluja. białoruś też na pewno chętnie tego bezpiecznego azylu tam udziela, co nie?

Czad, kolejne urojenia. Czemu ci imigranci niby chcą dostać się do UE?


przecież to ty masz jakieś urojenia twierdząc, że wiesz czego chce każdy migrant na
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 08:21:12
  • -7
Nie miało miejsca żadne łamanie praw człowieka przez polskie służby.


@rbbxx: przecież ty jesteś jak robot. ja wiem, że ty bardzo chcesz, żeby tak było, ale fakty mówią coś innego. idź za własną radą, wyłącz emocje, włącz myślenie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 08:24:23
  • -3
A jakie ma to znaczenie? Ilu z nich próbowało?


@Fidel1: ty na pewno wiesz ilu, bo masz te swoje cudowne zdolności

Wróćmy jeszcze do pierwotnego wątku na który nie chcesz odpowiedzieć, gdzie ai jest w kwestii zakazu opuszczania Ukrainy przez mężczyzn? Gdzie są w tej kwestii politycy którzy byli tak zatroskani losem na granicy z Białorusią? Czemu ich nie słychać?


to nie był pierwotny wątek, znowu się w------ś nieproszony z
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 08:25:39
  • -6
Jest dokładnie tak jak to opisałem więc jako, że temat uważam za wyczerpany zamykam go ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@rbbxx: urojenia grubo widzę, także zamykaj
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 18:50:46
  • -2
A masz cień dowodu, że SG kogokolwiek torturowała? Poza opowieściami śniadych książąt, którzy wcisną każdy kit, żeby tylko dostać się na socjal? Po od tego trzeb zacząć - od dowodu. Nie masz dowodu to s--------j.


@Arrrggh: Amnesty International jest wiarygodną organizacją, a zeznania licznych świadków są wartościowym dowodem., no chyba, że ma się rasistowskie ciągoty, a świadków określa się "śniadymi książętami".

Jeśli nachodźcy próbowali nielegalnie przekroczyć granicę, to logiczne że
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 19:10:35
  • -2
Czad, ai powinno przecież podać taką informację, przecież chyba to istotna informacja że Białoruś odmawia azylu uchodźcom, chyba że nimi nie są.


@Fidel1: no wyobraź sobie, że taka informacja jest już dawno podana xd

Jak nie, przecież wątek dotyczył "mężczyzn w wieku poborowym".


ja zwróciłam wypopkowi uwagę na temat dyskryminującego mężczyzn komentarza, a ty mi wyjeżdżasz z sytuacją na ukrainie? czy ja tym mężczyznom odmawiam prawa do ucieczki z kraju,
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 19:30:55
  • -2
To ją pokaż


@Fidel1: https://amnesty.org.pl/wp-content/uploads/2022/04/Raport-Amnesty-Intrnational-POLSKA-OKRUCIENSTWO-ZAMIAST-WSPOLCZUCIA-NA-GRANICY-Z-BIALORUSIA.pdf
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 19:39:46
  • -2
@Fidel1: na samiusieńkim początku

Setki osób pozostają uwięzione na terytorium Białorusi i znajdują się w coraz bardziej rozpaczliwych warunkach. Nie mają dostępu do procedur azylowych i ochrony ani w Polsce, ani w innych państwach Unii Europejskiej (UE), gdzie spotykają się z brutalnymi represjami, ani w Białorusi, która często przymusowo deportuje ich, z pominięciem odpowiedniej procedury, do krajów pochodzenia. Obie te praktyki stanowią naruszenie prawa międzynarodowego i zasady non-refoulement. Ci, którzy
CocoJamboolin
CocoJamboolin 13.04.2022, 19:46:08
  • -3
To nie jest żadna informacja, ile to jest często, na podstawie czego stwierdzono że grożą im prześladowania w ich krajach?


@Fidel1: spodziewałam się fikoła, elo XD

725

Kolejny gwałt w Bolcie w Warszawie. Podejrzany nie trafił do aresztu

Pokaż treści 18+

Kolejny gwałt w Bolcie w Warszawie. Podejrzany nie trafił do aresztu

Kolejna młoda kobieta została zgwałcona przez kierowcę taksówki na aplikację. Śledczy ustalili, z kim podróżowała 20-latka, a prokuratura złożyła wniosek o tymczasowe aresztowanie podejrzanego, jednak sąd się na to nie zgodził.

Szewczenko
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 11.04.2022, 09:58:01
  • 188
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    uber
  • #
    bolt
  • #
    taxi
  • #
    gwalt
CocoJamboolin
CocoJamboolin 11.04.2022, 13:22:18
  • -3
Staram się podchodzić do tych kobiet empatycznie, ale wiecznie robią sobie pod górkę nie robiąc obdukcji zaraz po fakcie. Przecież to już jest niezły papier do sądu, typ na tej podstawie pewnie by garował. Ale nie, lepiej słowo przeciwko słowu.


@SillyWombat: no w c--j empatycznie xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 11.04.2022, 13:29:51
  • -2
dlatego wyborcza nie napisze jakiej narodowości był g--------l ale gdyby to był Polak to od razu by w tytule to napisali ¯_(ツ)_/¯


@sramydamy: tak, w Polsce by napisali, że sprawcą był Polak, tak jak piszą o polskiej narodowości w przypadku każdego przestępcy w Polsce xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 11.04.2022, 13:32:16
  • -3
@SillyWombat: ja wiem, że to byłoby logiczne zachowanie, ale ofiary gwałtów często borykają się z traumą i mają trudności z podjęciem takich działań, szczególnie krótko po zdarzeniu

2017

Rosyjscy żołnierze gwałcili dzieci. Wstrząsające przykłady

Pokaż treści 18+

Rosyjscy żołnierze gwałcili dzieci. Wstrząsające przykłady

O drastycznych przypadkach gwałcenia dzieci przez rosyjskich żołnierzy poinformowała w piątek ukraińska rzeczniczka praw człowieka Ludmyła Denisowa. Przytoczyła mrożące krew przykłady: Dziewczynka, 14 lat, zgwałcona przez pięciu okupantów. Teraz jest w ciąży. Bucza. Chłopiec, 11 lat, zgwałcony...

dr00
z
polsatnews.pl
dodany: 08.04.2022, 17:41:24
  • 156
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
CocoJamboolin
CocoJamboolin 09.04.2022, 05:39:55
  • 5
Jesteś pewny?


@InRoad: owszem, w Polsce znalazłoby się stosunkowo wiele osób, które kazałby zgwałconym kobietom rodzić. Bodajże wczoraj, Sylwia Spurek dodała tweeta o tym, że Polska powinna zapewnić zgwałconym Ukrainkom dostęp do aborcji, a odbiór tweeta był niemal całkowicie negatywny. Dobrze, że w Polsce jeszcze takiej aborcji nie zakazali, ale prawo to jedno, a jego egzekwowanie to drugie, jeszcze się baw z klauzulą sumienia i udowadnianiem, że to na pewno

162

Wojenna trauma kobiet. "Są traktowane jako nagroda za trud żołnierzy"

Pokaż treści 18+

Wojenna trauma kobiet. "Są traktowane jako nagroda za trud żołnierzy"

– Kobiety bardzo często nie chcą przyznawać się do tego, że doświadczyły przemocy seksualnej podczas wojny. Ofiary boją się oskarżenia, że napaść nastąpiła z ich winy; że nie broniły się wystarczająco skutecznie – mówi w rozmowie z Onetem Anna, członkini Stowarzyszenia Bez. – W kontekście...

Szu_
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 04.04.2022, 14:04:17
  • 91
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    rozowepaski
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 08:16:28
  • -8
Znowu feministki najbardziej poszkodowane? Kobiety mogły i mogą uciekać przed wojną właściwie do dowolnego kraju UE. Mężczyzni nie mogą przekroczyć granicy i nie mają szansy na ratowanie swojego życia.

Naprawdę chcecie się licytować kto ma gorzej? Ok. To ja zacznę: zakaz opuszczenia strefy wojny po raz pierwszy.


@sildenafil: jedyną osobą, która się teraz licytuje jesteś Ty. Tak, kobiety podczas konfliktów zbrojnych doświadczają bestialskiej przemocy seksualnej i jak widać nie wszystkim
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 08:23:15
  • -5
powiedz zabitym mężczyznom prosto w tw... a nie, czekaj


@Grzes_i_worek_piasku: a czy ja gdziekolwiek napisałam, że mężczyźni nie są poszkodowani? że nie są bestialsko mordowani? że doświadczają traum?

licytujcie się dalej, obrzydliwe typy
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 08:29:19
  • -7
tak, twoja wypowiedź ma taki wydźwięk. Jesteś obrzydliwa


@Grzes_i_worek_piasku: jak ktoś zaczyna mieć urojenia, to kończę dyskusję
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 08:32:26
  • -6
@Grzes_i_worek_piasku: inne zdanie, czyli wymyślanie sobie stwierdzeń, których nie napisałam? iks de
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 09:41:06
  • -2
bardziej chodzi mi o tworzenie narracji w której zanikają główne ofiary wojny.


@sildenafil: ale w jaki sposób poruszanie problemu przemocy seksualnej tworzy taką narrację? twoim zdaniem jesteśmy w stanie mówić tylko o jednym problemie na raz? czy może twoim zdaniem p-----c seksualna wobec kobiet podczas wojny to temat na tyle błahy, że nie powinno się go poruszać? i twoim zdaniem zgwałcone kobiety to już nie są "główne ofiary wojny"? już
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 09:43:32
  • -4
Przypie...asz się do wypowiedzi, z której wynika że "Mężczyzni nie mogą przekroczyć granicy i nie mają szansy na ratowanie swojego życia." dając jako kontrargument zgwałcone kobiety


@Grzes_i_worek_piasku: p-----c seksualna wobec kobiet nie jest żadnym "kontrargumentem" do mordowania mężczyzn, to są twoje urojenia

Czyli porównujesz śmierć (bo na wojnie giną głównie faceci) z gwałtem. Czemu nie spytasz o tylko 20% udział kobiet w armii Ukraińskiej? Typowe, obrzydliwe podejście z twojej strony.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 12:12:50
  • -3
jeżeli stopniujemy cierpienie na wojnie to przynajmniej wypada robić to uczciwie


@sildenafil: ale kto stopniuje cierpienie? Bo aktualnie chyba tylko ty urządzasz jakieś licytacje

Ale używanie tego faktu do umniejszania krzywdy innych to jest dopiero
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 13:00:28
  • -2
Zgwałcą to zgwałcą, wolę żyć i mieć jakieś nikłe szanse na g---t niż zginąć na froncie...


@STEFAN_n00b: ja tam wolę i mordu i gwałtu uniknąć, nie wiem jak ty ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

To może zaproponujmy by traumy się pozbyć, no martwy mężczyzna nie ma traumy, bo jest martwy. Nie widzi w dzień w dzień martwych towarzyszy czy nie musi
CocoJamboolin
CocoJamboolin 05.04.2022, 20:05:39
  • -2
ja wskazuję narrację, że w głowach większości ludzi kobiety są głównymi ofiarami wojny.


@sildenafil: ok, tylko czemu robisz to pod artykułem, który takiej narracji nie przejawia? p-----c seksualna podczas wojen to okropna zbrodnia, a twój komentarz oraz wiele innych tutaj ma charakter bagatelizujący ten problem
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.04.2022, 09:31:36
  • 7
@zero_dwa podaj mi jeden powód, dlaczego miałabym szanować innych ludzi, jeśli nie są mną zainteresowani.

btw. zainteresowanie ze strony mężczyzn masz, że nie jesteś mizoandrykiem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#neuropa
CocoJamboolin - @zero_dwa podaj mi jeden powód, dlaczego miałabym szanować innych lud...

źródło: comment_1649064678RGyq6Mwz7ZvDUWZt38erpK.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

betteroff
betteroff
04.04.2022, 14:16:05 via iOS
  • 3
Skoro nienawidzą kobiet to niech sie umawiają z mężczyznami ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
Autor
04.04.2022, 15:41:15
  • 2
@kasperski113: on mnie już dawno zablokował, dlatego zrobiłam osobny post. po prostu za duże natężenie głupoty, musiałam się rozpisać z uczucia żenady
  • Odpowiedz

185

Retoryka faszyzmu: My kontra Oni. 10 filarów faszyzmu Jasona Stanleya

Pokaż treści 18+

Retoryka faszyzmu: My kontra Oni. 10 filarów faszyzmu Jasona Stanleya

Druga część omówienia książki "Jak działa faszyzm", amerykańskiego filozofa komunikacji Jasona Stanleya. Książka pozwala zapoznać się z retoryką współczesnego faszyzmu. Materiał ważny, zwłaszcza w kontekście wojny wywołanej atakiem Rosji na niepodległą Ukrainę, i tego jak Rosja swój atak uzasadnia.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 09.03.2022, 14:05:02
  • 108
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    historia
  • #
    faszyzm
  • #
    europa
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.03.2022, 06:22:42
  • -7
@lazzyday: na całe szczęście mamy jeszcze światłych wykopków
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.03.2022, 06:27:59
  • -7
@SlimKirby: zakopujesz, bo autor tych filmów przedstawia punkt widzenia, który jest ci obcy albo z którym się nie zgadzasz, a jednocześnie dobrze to argumentuje, więc masz dysonans poznawczy. mocno wiesz, że to prawda
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.03.2022, 06:56:44
  • -8
Kogo Ty chcesz oszukać, to zwykły aintelektualny ściek, oparty jedynie o moc pseudoautortetu, który łyknęłoby jedynie naiwne dziecko.


@Doomed: naiwne dziecko to może łyknie taki pozamerytoryczny wysryw jak twój, ale do myślących ludzi to z czymś takim nie startuj.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 10.03.2022, 07:03:07
  • -8
To jest weryfikowalne, ale wybaczam Ci. Głupi nie wie, że jest głupi.


@Doomed: no to na pewno jesteś w stanie przedstawić jakiś merytoryczny zarzut, zamiast rzygania obelgami jak typowy przegryw wykopek. czekam z niecierpliwością

970

Nie warto się żenić...

Pokaż treści 18+

Nie warto się żenić...

Formalizacja związku w Polsce, z punku widzenia mężczyzny, może przynieść głównie straty oraz, wbrew pozorom, w razie kryzysu ułatwić partnerce rozstanie – zakończenie związku „po ślubie” dla kobiet jest bardzo korzystne, podczas gdy dla mężczyzn, w najlepszym wypadku, kończy się ono „na zero”.

wqeqwfsafasdfasd
z
wykop.pl
dodany: 23.02.2022, 14:52:25
  • 343
  • #
    polska
  • #
    zwiazki
  • #
    p0lka
  • #
    blackpill
  • #
    przegryw
  • #
    logikarozowychpaskow
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.02.2022, 17:15:49
  • -18
Ok 75% rozwodów inicjowane jest przez kobiety


no to chyba dowód na to, że kobietom nie warto wychodzić za mąż xd

Mężczyźni znacznie częściej wybaczają zdrady i próbują ratować związek terapią.


Źródło?
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.02.2022, 17:39:40
  • -9
Ja p------e, ten zarzut że atrakcyjna kobieta po rozwodzie znajduje mężczyznę. Dosłownie pieklomezczyzn ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Marek_Licyniusz_Krassus: ja w ogóle jestem pod wrażeniem wyobraźni opa, w której mężowie łysieją w pracy, a żony malują sobie w domu paznokcie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.02.2022, 18:04:40
  • -7
nie. To oznacza, że kobietom opłaca się wyjść za mąż a potem podczas rozwodu oskubać frajera


@Glassius: bujną macie wyobraźnię, ale tak z ciekawości spytam, na czym polega to "oskubywanie" i jak często się zdarza?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 23.02.2022, 18:10:28
  • -6
po wuj o to w ogóle pytasz, skoro cokolwiek byś nie dostał w odpowiedzi, to powiesz że "paaaanie, to jest niewiarygodne źródło"?


@wesolyprzegryw: panie, to podaj wiarygodne źródło xd
CocoJamboolin
CocoJamboolin 24.02.2022, 16:45:13
  • -4
Na dzieleniu majątku i alimentach. Dzieje się to kiedy kobieta rozgląda się za nowym bolcem i ma okazję "wydymać" obecnego.


@Glassius: a w jaki sposób dzielenie wspólnego majątku i alimenty miałyby być "oskubywaniem"?

Tak oskubano Bezosa i Marcinkiewicza na przykład.


w sensie, że żony dostały swoją część wspólnego majątku? xd btw. Bezos wygląda na bardzo oskubanego, ten lot w kosmos faktycznie jakiś taki ubogi
CocoJamboolin
CocoJamboolin 24.02.2022, 18:36:33
  • -5
Statystycznie jest tak, że najwięcej zarabiające kobiety długo zwlekają z zawarciem małżeństwa czekając na świetną partię. Biorą w końcu ślub z najlepszym modelem gdzieś po 30 i jakoś sobie żyją. Natomiast kobiety gorzej zarabiające szybciej wychodzą za mąż, słusznie zgadując że w ten sposób najszybciej podniosą swój status finansowy.


@Glassius: o esu, ile tutaj jest do rozpakowania...

Po pierwsze, źródło, chętnie

744

Epidemia mizoginii

Pokaż treści 18+

Epidemia mizoginii

Jeśli przeciętny „miły i grzeczny” chłopak zostanie odrzucony przez dziewczynę to nic. Jeśli dowie się, że ta dziewczyna poszła w tango z łobuzem-troglodytom to też nic. Ale kiedy powtórzymy to kilka razy i dodamy, że kobiety mogą robić co chcą bez większych konsekwencji nienawiść zaczyna kiełkować…

wqeqwfsafasdfasd
z
wykop.pl
dodany: 19.02.2022, 16:37:19
  • 603
  • #
    polska
  • #
    p0lka
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    zwiazki
  • #
    blackpill
  • #
    przegryw
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 09:13:50
  • -37
Na wschodzie kobieta wychowywana jest do pracy a w Polsce do bycia ozdoba. I wychodzi jak wychodzi.


@Proba_Ratowania_Poziomu: bzdura, w Polsce kobiety z----------ą i jeśli liczyć pracę zarobkową i nieodpłatną pracę w domu, to średnio godzinowo pracują nawet więcej niż mężczyźni
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 09:54:31
  • -14
@Proba_Ratowania_Poziomu: ja bazuje na statystykach, ty na anegdotach ze swojego życia i na uprzedzeniach do kobiet, jak się domyślam
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 09:57:52
  • -17
to prawda, byłem tymi kobietami ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@AerodynamiC: byłeś to ty w dupie i g---o widziałeś. kobiety pracują i zawsze pracowały, nie mniej niż mężczyźni
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 11:51:24
  • -13
@Proba_Ratowania_Poziomu: wyraźnie napisałam, że kobiety pracują średnio dłużej niż mężczyźni, jeśli podliczyć pracę zarobkową i nieodpłatną, ty oczywiście podajesz statystyki tylko pracy zarobkowej. Spytam krótko, to głupota czy celowa manipulacja?

Według badania GUS z 2016 roku mężczyźni średnio dziennie pracują 8 godzin 3 minuty zarobkowo i 2 godziny 48 minut nieodpłatnie w domu, łącznie 10 godzin 51 minut. Kobiety średnio dziennie pracują 7 godzin 2 minuty zarobkowo oraz 4 godziny
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 12:41:10
  • -9
@berber123: przeczytaj moje komentarze, a jeśli już przeczytałeś, to przeczytaj jeszcze raz, tylko tym razem ze zrozumieniem. z--------a się nie tylko w pracy zawodowej.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 15:02:38
  • -6
kobiety naprawią zlew w domu? Zlutują cokolwiek. Nie.


@Proba_Ratowania_Poziomu: ale co ma do tego naprawa zlewu czy lutowanie? XDDD

Dobry trolling, ale się wypaliłaś. Tyle z pracy
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 15:11:39
  • -8
statystyk opartych na subiektywnej ocenie obowiązków domowych


@Proba_Ratowania_Poziomu: czas poświęcony na nieodpłatną pracę nie jest subiektywny, ale dawaj dalej, zobaczymy jakie jeszcze fikołki wymyślisz
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 17:05:34
  • -8
@Fidel1: nie zawracaj gitary powaznym ludziom, pinokio
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 17:25:26
  • -6
Czad, jak zwykle nie masz żadnych argumentów?


@Fidel1: a co, chciałbyś coś potem zmanipulować i nakłamać na mój temat? dla ciebie nie mam już żadnych argumentów

czad, oczywiście, elo
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 17:33:40
  • -6
manipulacją nie jest przecież nieuwzględnienie tego że mężczyźni odpowiadają za większą część budżetów domowych. Liczy się przecież tylko "nieodplatna praca kobiet", cała reszta która nie pasuje do tezy, jest przecież nie istotna.


@Fidel1: jak widać to ty tak twierdzisz. nie pisz do mnie
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 17:49:11
  • -6
@Fidel1: to ty napisałeś, cytuję manipulacją nie jest przecież nieuwzględnienie tego że mężczyźni odpowiadają za większą część budżetów domowych. Liczy się przecież tylko "nieodplatna praca kobiet", cała reszta która nie pasuje do tezy, jest przecież nie istotna. a może to nie twoje słowa?

daj sobie siana, serio
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 17:54:16
  • -6
@Fidel1: nie, bo nie masz rozumu i godności człowieka, co wczoraj dobitnie udowodniłeś, także życzę powodzenia w dalszej dyskusji ze sobą samym, jak mniemam
CocoJamboolin
CocoJamboolin 20.02.2022, 17:56:54
  • -5
@Fidel1: C Z A D

1681

Jesteś babą i chcesz zostać programistką C++?

Jesteś babą i chcesz zostać programistką C++?

Ericsson ma dla Ciebie kurs z gwarancją zatrudnienia. Kolejne dyskryminowanie mężczyzn.

konto usunięte
z
geek.justjoin.it
dodany: 17.02.2022, 12:03:48
  • 324
  • #
    technologia
CocoJamboolin
CocoJamboolin 19.02.2022, 07:12:43
  • -5
@Illidank: oczywiście, że IT to nie jest branża dla facetów, ale i tak jest zdominowana przez facetów, dlatego się robi takie akcje dla kobiet.

Btw. na roksie nie zarabia się za "bycie dziewczyną".
CocoJamboolin
CocoJamboolin 19.02.2022, 15:20:24
  • -5
@Fidel1: czad
CocoJamboolin
CocoJamboolin 19.02.2022, 15:23:16
  • -5
Super, jak zwykle zero argumentów.


@Fidel1: dopasowuje się do przeciętnego poziomu mojego interlokutora

czad i bez odbioru

206

Korwinista staje w obronie krula but fails miserably

Pokaż treści 18+

Korwinista staje w obronie krula but fails miserably

Do Stanowskiego zadzwonił korwinista oburzony tym, że wycięli pytanie na które Korwin mógłby "dobrze" odpowiedzieć. Po prośbie o przypomnienie tego pytania, powiedział, że sam go zapomniał XD

Lutekcjusz
z
streamable.com
dodany: 17.02.2022, 22:44:30
  • 49
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    kanalsportowy
  • #
    polityka
CocoJamboolin
CocoJamboolin 18.02.2022, 00:15:37
  • -3
wypadł zajebiście


@bastek66: pisząc "wypadł zajebiście" miałeś na myśli "kompletnie się skompromitował"?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 18.02.2022, 00:24:49
  • -3
@bastek66: zaczadzeni neuropejsi jak zwykle z rigczem

721

W 2021 próbę samobójczą podjęło aż 1339 nastolatków. Dwa razy więcej niż w 2020

Pokaż treści 18+

W 2021 próbę samobójczą podjęło aż 1339 nastolatków. Dwa razy więcej niż w 2020

- Dziewczynka chce powiedzieć o swoich emocjach - próba samobójcza jest jej krzykiem o pomoc. Inaczej jest u mężczyzn i chłopców - nie są przyzwyczajeni do proszenia o pomoc, do rozmowy o emocjach. Stereotypy społeczne i kulturowe mówią im, że muszą być silni, nie mogą płakać. Zamykają...

dr00
z
edziecko.pl
dodany: 31.01.2022, 15:41:04
  • 122
  • #
    polska
  • #
    dzieci
  • #
    samobojstwo
  • #
    psychologia
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.02.2022, 10:58:57
  • -4
@Jaskier93: no tak, bo s--s czy związek z taką laską jest ważniejszy od własnego zdrowia psychicznego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.02.2022, 12:38:06
  • -2
@Jaskier93: czyli wolicie tworzyć rodziny z laskami, które mają rzekomo nasrane w głowach, niż zadbać o własne zdrowie psychiczne. To ma sens. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.02.2022, 15:30:00
  • -1
Problem jest w kobietach a raczej


@Jaskier93: no wiadomo, że to w kobietach jest problem, no bo przecież nie w mężczyznach. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pytanie tylko dlaczego mężczyźni wolą uganiać się za tymi niedobrymi kobietami, zamiast zadbać o własne zdrowie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

w nierównościach nakładanych przez Państwo na kobiety i mężczyzn np. Matka znaczy wszystko Ojciec znaczy bankomat bez

1215

Rok strachu w Polsce – kto następny umrze w walce z aborcją?

Pokaż treści 18+

Rok strachu w Polsce – kto następny umrze w walce z aborcją?

Każdego dnia telefony i e-maile napływają z rozpaczliwymi prośbami o pomoc. Proszą o pomoc w ustaleniu, gdzie mogą się udać, aby przerwać ciążę lub gdzie się zwrócić, gdy lekarze odmówili im aborcji. Niektórzy boją się, że jeśli zdecydują się na aborcję, znajdą się pod kontrolą prawną....

PIAN--A_A--KTYWNA
z
rmg.fm
dodany: 26.01.2022, 07:57:38
  • 250
  • #
    polska
  • #
    aborcja
  • #
    rozowepaski
  • #
    kobiety
CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.01.2022, 07:52:37
  • 9
@Naczelny_Cenzopapista: a jak nazwać mężczyznę, który uważa, że podstawowe prawa kobiet, to "temat zastępczy"?
CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.01.2022, 08:30:52
  • -2
Jednak szczerze i statystycznie mówiąc jest masa miejsc,m gdzie ludzi umierają przez "system" brak leków, procedur, miejsc np dializy czy inne względnie tanie/normalne procedury medyczne.


@theodolit: tak, ale to są problemy, które wymagają bardziej skomplikowanych rozwiązań i dużych nakładów finansowych, nikt też osobom chorym prawa do leczenia nie odmawia. W przypadku aborcji mamy zupełnie inną sytuację, bo rozwiązanie problemu jest na wyciągnięcie ręki, tylko się je celowo ludziom zabiera.

to jak
CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.01.2022, 10:18:59
  • 2
@Jaskier93: tak, prawo do nietykalności cielesnej czy prawo do ochrony zdrowia to podstawowe prawa, których się kobietom odmawia. To jest śmieszne, żeby w ogóle prowadzić debatę o tym, co kobieta ma robić w obrębie własnej macicy.
CocoJamboolin
CocoJamboolin 27.01.2022, 10:48:26
  • 1
widzisz, czytasz, a specjalnie nie rozumiesz co napisałem.. .gdzie ja napisałem, że chora/zmarła robiła coś dla publiki- jednak ich dramat jest do tego wykorzystywany - nie mylmy tego, tragedia dla rodziny, narzędzie dla działaczy


Przepraszam, ale tak to brzmi, ludzie reagują na realny problem, który można rozwiązać, a ty piszesz coś o wykorzystywaniu sytuacji i sianiu zamieszania. Może według ciebie ludzie powinni zwyczajnie przymknąć oko, że aktualne prawo aborcyjne zabija ludzi?

a

440

Kościelny nihilizm - Jerzy Bokłażec

Pokaż treści 18+

Kościelny nihilizm - Jerzy Bokłażec

Nauczyciele moralności w sutannach chcieli sprawdzić, czy ofiara księdza pedofila mogła czerpać przyjemność z gwałtu. Nasza moralność nie tylko nie ucierpiałaby bez Kościoła, ale miałaby szanse się wzmocnić, nie będąc narażona na nieustanny, deprawujący wpływ tej instytucji.

Lutekcjusz
z
youtube.com
dodany: 16.01.2022, 20:20:55
  • 231
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    bekazkatoli
  • #
    pedofilewiary
  • #
    ateizm
CocoJamboolin
CocoJamboolin 17.01.2022, 12:47:06
  • 5
@horus666: i bardzo dobrze, zmuszanie kobiet do rodzenia dzieci jest niemoralne i okrutne
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 4 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.05.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia