Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko180
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

CocoJamboolin
CocoJamboolin

CocoJamboolin

Dołączył 3 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3257
  • Znaleziska 564
  • Mikroblog 2693
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 8
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
04.05.2022, 06:21:36 via AMWv2
  • 206
#anonimowemirkowyznania
Słowem wstępu, cytat trochę z dupy ale trochę prawdziwy:
Pokolenie obecnych 30-40 latków urodziło się:
za późno, żeby załapać się na deale transformacji Polski
za wcześnie, żeby zostać gwiazdami insta i tik toka
w sam raz, by przeżyć Czarnobyl, sto reform edukacji, robotę w korpo i brak możliwości kupna mieszkania po założeniu rodziny.

Czasami sobie przeglądam fb i Instagram moich znajomych ze szkół i uczelni, wszyscy mamy po 30-34 i wiecie
  • 108
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 07:33:00
  • 16
Op wolał siedzieć w ciepłym gównie zwanym etatem zamiast coś zrobić


@fishery: zamiast mieć bogatych starych, jak on mógł? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 07:36:34
  • 25
ja należę do tego pokolenia i zarówno ja jak i sporo moich znajomych kupiło już swoje mieszkanko dzięki pracy w korpo i to w większości przed założeniem rodziny.


@elena-mary: przepraszam, ale ile zarabiacie, za ile kupiliście mieszkania i ile na nie zbieraliście? Bo to brzmi jak totalne sranie w banie
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 07:47:58
  • 16
Z własnego doświadczenia wiem że nie jest to potrzebne.


@fishery: z własnego doświadczenia wiem, że pomoc starych jest kluczowa, a większość osób co się rzekomo sami dorobili miało wsparcie od swoich starych, np. pod postacią kupna mieszkania, opłacenia studiów, płacenia za czynsz, załatwienia pierwszej pracy, znajomości, etc. etc. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 07:57:15
  • 15
Mój ojciec rozwiódł się z matką gdy miałem 13 lat, zaś mamusię miałem taką że w wieku 18 lat spakowałem plecak, wyszedłem z chaty i nigdy nie wróciłem. Tak więc Twoje doświadczenie nijak się ma do mojego.


@fishery: na każdego takiego ktosia z plecakiem, któremu się udało, przypada kilkadziesiąt jak nie więcej takich, którym się nie udało, także nie sądzę. ;)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 08:04:18
  • 19
Tak. Ludzi którzy uważają że ośmiogodzinny etatcik, paczka chesterfieldów i zimny browarek po pracy to jest życie a potem budzą się z ręką w nocniku.


@fishery: masz bardzo pogardliwy stosunek do innych ludzi, jak na gościa, który musiał uciekać z domu tylko z plecakiem. może nikt cię nigdy nie uświadomił, ale nie każdy może być programistą zarabiającym 15k miesięcznie.
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 08:28:57
  • 40
Teraz moje mieszkanie jest wynajęte a mieszkamy u męża. Dzięki wynajmowi i pracy dorywczej już nadpłaciłam 100k kredytu i zostało mi już niecałe 100 do spłąty więc mam nadzieję, że za jakieś 2-3 lata spłacę wszystko.


@elena-mary: kupiłaś mieszkanie na kredyt i zarabiasz na wynajmie owego mieszkania, bo masz możliwość mieszkać u męża, czyli tak jak napisałam, sranie w banie.
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 12:39:32
  • 1
aa bo Ty byś chciała za gotówkę mając 30 lat? Może zamieszkać w Nibylandii.


@AnonimoweMirkoWyznania: no tak, chciałabym, żeby w wieku 30 lat dało się za odłożone pieniądze kupić mieszkanie, co jest w tym dziwnego? może dla ciebie patologia na rynku mieszkaniowym i obciąganie petardy bankom to norma, ale dla mnie nie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 12:49:48
  • 0
no, a jak wiemy tylko w IT są pieniądze.


@AnonimoweMirkoWyznania: nie, nie tylko, programista to przykład, jak nie załapałeś to wyjaśnię - nie każdy może dużo zarabiać, bo nie każdy, po pierwsze ma takie predyspozycje, a po drugie rynek pracy to nie studnia bez dna, dobrze płatne miejsca pracy są ograniczone. po trzecie, istnieje mnóstwo gorzej płatnych prac, które ktoś musi wykonywać, żeby mości pan programista mógł sobie, np. bułki kupić.
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 15:43:02
  • 0
i juz wiemy, że mamy styczność z zoomerska lewicowa Julka, której sie wszystko nalezy za sam fakt istnienia xD


@AnonimoweMirkoWyznania: czy te julki są teraz z nami w pokoju?
  • Odpowiedz
PanMaglev
PanMaglev
PanMaglev
04.05.2022, 05:36:19
  • 865
Nie znoszę, kiedy idę chodnikiem, a jakiś pedalarz dzwoni na mnie tym #!$%@? dzwonkiem. Im jest bliżej, tym dzwoni intensywniej. Przeważnie się nie odsuwam, bo niby z jakiej racji, ale wtedy się zaczyna:

PRZECIEŻ DZWONIŁAM, PAN JEST GŁUCHY
PanMaglev - Nie znoszę, kiedy idę chodnikiem, a jakiś pedalarz dzwoni na mnie tym #!$...

źródło: comment_1651642578Vn4VgkvCOi4zJ3UvPsCwxh.jpg

Pobierz
  • 136
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 10:10:48
  • 13
#!$%@? TAK! I jak normalnie nie mam ŻADNEGO problemu z obecnością rowerzystów na chodnikach (o ile jadą wolno, zwracają uwagę na pieszych), to jak słyszę za sobą dzwonek na chodniku, to mam ochotę mu go w dupę wsadzić. Głupi #!$%@? by chociaż "przepraszam" powiedział, ale nie, będzie podzwaniał jak na bydło.


@Precypitat: matko bosko, przecież właśnie po to są dzwonki na rowerze, a tu widzę jakaś wielka obraza majestatu, że rowerzysta
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 10:46:43
  • 8
JPRDL! W życiu by mi nie przyszło do głowy żeby dzwonić na pieszych gdy jadę po chodniku rowerem/hulajnogą. To tak jakby kierowca trąbił na przejściu że mu piesi przeszkadzają w przejeździe xD


@tarasino: a co, lepiej jak rowerzysta zwolni do prędkości pieszego i szepnie mu do uszka, że chciałby przejechać? xd dzwonek do roweru to nie klakson w samochodzie, normalnie jak jedziesz elegancko dzwonisz, wygodnie, lepiej słychać, pieszy dostaje wcześniej informację,
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 10:48:33
  • 1
nie jechać rowerem po chodniku. A jak obok jest ulica z ograniczeniem powyżej 50, to grzecznie jechać za nimi


@Leithain: to się znowu kierowcy będą oburzać, że rowerzysta tamuje ruch. xd w wielu przypadkach wygodniej dla wszystkich jest, jak rowerzysta jedzie sobie chodnikiem
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 11:23:30
  • 2
Kilka razy zdarzyło mi się powiedzieć "przepraszam" jadąc rowerem, w odpowiedzi piesi pruli się czy dzwonka nie mam XD


@Geron: polakom cebulakom nie dogodzisz
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 15:41:42
  • 0
o nie... pedalara xDDDD Pieszy jest na chodniku i ma w dupie twoje dzwonienie. Jest u siebie a Ty jesteś gościem więc albo dostosujesz się do niego albo zsiadaj z roweru i prowadź go jak nie potrafisz na nim jeździć z RiGCzem. Nie pozdrawiam


@tarasino: typie, zdecydowanie częściej chodzę pieszo niż jeżdżę na rowerze i sygnalizacja dzwonkiem pieszemu, że nadjeżdża rower to zupełnie najnormalniejsza sprawa, wręcz takie ostrzeżenie jest nawet uprzejmością,
  • Odpowiedz
Patrick_Bateman
Patrick_Bateman
Patrick_Bateman
04.05.2022, 11:25:35 via iOS
  • 0
Co to jest "toksyczna męskość"? #neuropa
  • 13
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 11:35:18
  • 1
@Patrick_Bateman: to kulturowe normy męskości, które są toksyczne dla społeczeństwa i samych mężczyzn.
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 11:43:09
  • 3
@Patrick_Bateman: np. kult siły fizycznej i uciekanie się do przemocy, nadmierna agresja, brak okazywania emocji, homofobia, seksizm, poleganie tylko na sobie, niechęć przed okazaniem słabości i do szukania pomocy
  • Odpowiedz
DarkZizi
DarkZizi
DarkZizi
04.05.2022, 03:48:15 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1571
Jak za lewica nie przepadam to tutaj pani ma 100% racji.

#kredythipoteczny #kredyt #mieszkanie #wibor #banki
DarkZizi - Jak za lewica nie przepadam to tutaj pani ma 100% racji.

#kredythipoteczn...
  • 459
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 08:40:18
  • 7
Jak z generatora, wykopkowy kuc-libek zawsze znajdzie proste remedium na problemy gospodarczo-społeczne. Tylko kto będzie mu woził paczki, podbijał stempel, wykładał towar który kupi rano, uczył dzieci i leczył bliskich, gdy każdy się przebranzowi?


@Kazach_z_Almaty: jak widać według @AshtarPL kasjerka w żabce czy kierowca autobusu nie zasługują na godne życie i posiadanie dzieci. ciekawe co się stanie, jak wszystkie pielęgniarki i ratownicy medyczni się przebranżowią na programistów, a on sobie akurat
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 09:15:41
  • 2
Just sayin - jakby pielęgniarki i ratownicy medyczni się zaczęli masowo przebranżawiać, to praca tych pozostałych powinna być wyceniona dużo wyżej, więc spokojnie - stać by nas było na ich usługi :)


@Orzeech: chyba odwrotnie - istotna część społeczeństwa nie miałaby dostępu do podstawowej służby zdrowia.

Nic Ci sie nie należy.


uczciwie pracującym ludziom należy się godne życie, koniec i kropka
  • Odpowiedz
juzwos
juzwos
juzwos
04.05.2022, 04:01:36 via Android
  • 923
100 procent #p0lki w #p0lka

#zwiazki #seks
juzwos - 100 procent #p0lki w #p0lka

#zwiazki #seks

źródło: comment_1651636896SmNEYDGVWVvxOA8P8VeB5O.jpg

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 04.05.2022, 09:05:07
  • 3
Polka.pl - serwis o kremach na zmarszczki, sukienkach na komunię i bajglach na śniadanie publikuje artykuły ukierunkowane na mizogonów, wszak to jest jego grupa docelowa.


@Fan_Morawieckiego: oczywiście, artykuły o złych czy gupich babach, to pożywka dla inceli z wykopu, odnoszę wrażenie, że to najwierniejsi czytelnicy serwisu polka pe el. btw. nie wiem jak inteligentna jest @Phyrexia, ale od przegrywów wrzucających na wykop takie artykuły, to jest inteligentniejsza na pewno xd
  • Odpowiedz
wypok312
wypok312
wypok312
03.05.2022, 20:03:49
  • 1
Dlaczego lewicowcy i neuropa która (dawno temu) deklarowała że przejmuje się losem słabszych i pokrzywdzonych, jest tak mocno negatywnie nastawiona do przegrywów? Lewicowy sami chcą kompensować własne wady, czy o co chodzi?
Nazywaliście ich rosyjską agenturą i oskarżyliście o donoszenie Afganom na panny lekkich obyczajów. Mają rację że społeczeństwo jest wrogo nastawione. Zwłaszcza pewna jego część.

#przegryw #takaprawda #lewica #neuropa
wypok312 - Dlaczego lewicowcy i neuropa która (dawno temu) deklarowała że przejmuje s...

źródło: comment_1651608193a96e0HASPydVs0gAWiUWUs.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 20:16:57
  • 0
Dlaczego lewicowcy i neuropa która (dawno temu) deklarowała że przejmuje się losem słabszych i pokrzywdzonych, jest tak mocno negatywnie nastawiona do przegrywów?


@wypok312: nie do przegrywów tylko do inceli
  • Odpowiedz
Matula11
Matula11
Matula11
03.05.2022, 11:39:34
  • 55
Moja dziewczyna zgoliła włosy na łyso, wygląda potwornie. Co więcej, zrobiła mi to na złość, do czego sama się przyznała, przez co mój obecny pociąg seksualny do niej, jest niemalże zerowy.
Czy da się cokolwiek z tym zrobić? Realnie nie wyobrażam sobie iść z nią do łóżka. Młoda dziewczyna, świetna ciało, ale no wygląda patologicznie.
Z drugiej strony, bez seksu w związku przez x miesięcy? Sam już nie wiem co robić.
Help
  • 91
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 11:45:37
  • 16
@Matula11: zerwij z nią, niech sobie dziewczyna nie marnuje czasu
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 13:34:10
  • 11
po co on ma być z kimś kto go nie pociąga seksualnie? Sorry to tak samo jak się laska roztyje.


@Wogybogy: pociąg seksualny do osoby partnerskiej w związku nie jest związany, a przynajmniej nie powinien być z jedną cechą wyglądu, w dodatku tak blachą jak włosy. Niech op zrobi dziewczynie przysługę i z nią zerwie, bo i tak to zrobi, jak partnerka, nie daj boże, dostanie raka ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 13:53:17
  • 1
osoby partnerskiej xD i wiadome, że szkoda czytać dalej


@hipiseek: po prostu się przyznaj, że nie umiesz, a co dopiero z rozumieniem
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 16:32:31
  • 1
mężczyzn to ty znasz chyba tylko z obrazka xD


@WhiskyRomeo: wypopków nie znam i mam nadzieję nigdy nie poznam, znam za to wielu wartościowych mężczyzn (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 17:38:22
  • 2
Przeciez wlosy u kobiety to podstawa w oczach mezczyzn wiec z czym Ty próbujesz polemizowac xdd


@ryj23: jak jesteś z kimś stałym związku, to gwarantuję ci, że widzisz w tej osobie coś znacznie więcej niż włosy, a jeśli nie, to chyba kiepski związek ¯\_(ツ)_/¯

To tak jakbyś gustowała w brunetach z bujnie zaczesana czupryna a w zamian podstawilbym lysego czy zakolaka z aureola hah


kwestia gustu jest nieco bardziej skomplikowana, nawet
  • Odpowiedz
Szaka_laka
Szaka_laka
Szaka_laka
03.05.2022, 10:00:18 via iOS
  • 437
#heheszki #humorobrazkowy #niebieskiepaski #rozowepaski
Szaka_laka - #heheszki #humorobrazkowy #niebieskiepaski #rozowepaski

źródło: comment_1651572018Qgp6MmKbuhei8cLkOznGCK.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 15:43:04
  • 1
@Szaka_laka: bez obrazy, ale męskie żele i szampony mają gówniane zapachy. jeśli ktoś chce walczyć z dyskryminacją mężczyzn, to radziłabym zacząć od walki o większy wybór zapachów żelów pod prysznic.
  • Odpowiedz
M.....k
M.....k
konto usunięte 03.05.2022, 05:05:59
  • 936
#trzecieoko #wypadek #deskorolka
M.....k - #trzecieoko #wypadek #deskorolka

źródło: comment_1651554359S5qAkdsT9f2xytA6yWdNQE.jpg

Pobierz
  • 223
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 07:13:45
  • 199
co jak co ale ochroniarz do pierdla powinien pójść i zapłacić w #!$%@? odszkodowanie.


@uhauha: no powienien, ale według wykopków za jazdę na desce w niedozwolonym miejscu to się szubienica należy co najmniej xd
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 03.05.2022, 09:49:30
  • 12
Jak to nieadekwatne? Nie walnął mu pałką, tylko sobie przesunął nogę.


@Senuyo: tak sobie tylko przesunął nogę, że się chłopak #!$%@?ł ze schodów i mógł połamać, a nawet zabić, no ale wszystko git, bo sobie tylko "przesunął nogę". XD
  • Odpowiedz
D.....o
D.....o
konto usunięte 02.05.2022, 09:18:59
  • 182
Bonus w komentarzu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bekazkonfederacji #bekazprawakow #heheszki
D.....o - Bonus w komentarzu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bekazkonfederacji #bekazprawakow #hehesz...

źródło: comment_1651483121JR2gkoQ6gSdfKnTGAMVKea.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 02.05.2022, 09:22:59
  • 6
@ponurytraktorzysta: nie uszanował jego wolności słowa do obrażania go ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 02.05.2022, 18:46:12
  • 0
No ale to już podpada pod cenzurę właśnie. To naprawdę nie jest tak trudne do ogarnięcia, serio :)


@arkadikuss: chęć utrzymania na portalu społecznościowym jakiegoś minimalnego poziomu kultury i wzajemnego szacunku, to nie jest cenzura. jeśli ktoś chce się zachowywać jak w chlewie, to sorry, ale niech idzie do chlewu, a nie na portal społecznościowy
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
30.04.2022, 07:20:26 via AMWv2
  • 22
#anonimowemirkowyznania
Ostatnio dostałem 3 kosze na Tinder które skłoniły mnie do poniższej refleksji.

Pierwszy, o ile nie fejk (sam byłem zdziwiony), to propozycja ruchania (oczywiście nie wprost, jak to różowe).
Miałem tylko podjechać. Problem jest taki, że nie mam auta (bo przecież jestem przegrywem).

Drugi kosz był na randce a trzeci przed potencjalną. Tym razem za brak znajomych. Oczywiście wyszło to między słowami, różowe mają do tego nosa niczym pies wyczuwający krew.
  • 35
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 02.05.2022, 12:01:31
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: chłop co dostał kosza, a teraz snuje urojenia jakie to baby złe, typowe. xd
  • Odpowiedz
nowyjesttu
nowyjesttu
nowyjesttu
02.05.2022, 06:55:27
  • 72
Jak można być tak głupim, by nosić takie słuchawki? Wszystkie gadżety bezprzewodowe mocno promieniują i należy ich unikać, ale szczytem jest wkładanie sobie czegoś takiego do ucha- tak blisko mózgu i do tego z dwóch stron. Jak słuchawki to tylko i wyłącznie kablowe i najlepiej nauszne, wtedy promieniowanie jest mniejsze.

#elektronika #sluchawki #muzyka #zdrowie #ciekawostki #zakupy #swiat
nowyjesttu - Jak można być tak głupim, by nosić takie słuchawki? Wszystkie gadżety be...

źródło: comment_1651474234nUlvzcQkunQjHZ5Zqdd8o7.jpg

Pobierz
  • 146
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 02.05.2022, 09:43:39
  • 0
źródło: Stary no mówię ci


@Sztukawojny: z Pątnicy no bo skąd
  • Odpowiedz
Serylek
Serylek
Serylek
02.05.2022, 09:34:37
  • 468
Ale ta katolicka sekta to stan umysłu xD
Ciąg dalszy w komentarzach
Jak ja się cieszę że jestem zaszczepiony przeciwko katolickiej sekcie apostazją i nawet jakby kiedyś wpłynęło zapytanie od kogoś z rodziny w tej sprawie czy bym zostal chrzestnym to "chętnie ale nie jestem nawet katolikiem i wypisałem się z kościoła więc nie mogę ¯\_(ツ)_/¯"
I btw. Podoba mi się ze coraz więcej osób tzw. Religie katolicką nazywa sektą co coraz
Serylek - Ale ta katolicka sekta to stan umysłu xD 
Ciąg dalszy w komentarzach
Jak ...

źródło: comment_1651484064jV4b9ScxeyZ8UgKS8rtWdG.jpg

Pobierz
  • 89
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 02.05.2022, 09:38:49
  • 78
@Serylek: to jestem zaproszona czy nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
N.....u
N.....u
konto usunięte 01.05.2022, 10:09:12
  • 669
chyba najśmieszniejsze co wyniknęło z tej wojny jest konflikt p0lko - ukraiński
ukrainki podłapały temat i mocno trollują p0lki na tiktoku a w komentarzach witaminki dalej życzą im śmierci i zbombardowanych domów xDDD a podobno to ci słynni incele to terroryści których trzeba mieć na oku

taka ukrainka stanowi śmiertelne zagrożenie dla typowej p0lki bo
1. zabiera orbiterów, dostarczycieli atencji i zasobów
2. młode ukrainki są przepiękne więc dostęp do chadów będzie
N.....u - chyba najśmieszniejsze co wyniknęło z tej wojny jest konflikt p0lko - ukrai...
  • 162
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 13:16:00
  • 1
Polki masowo do niej dołączały (kiedy już sam tytułu mówi, że nie jest dla nich) i pluły jadem jacy to Polacy są okropni i komentowały złośliwie oferty mniej przystojnych (czytaj - przeciętnych) chłopów.


@REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU: wykorzystywanie tragicznej sytuacji kobiet w związku z wojną, po to, żeby znaleźć sobie partnerkę jest zachowaniem godnym potępienia.
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 13:34:52
  • 0
ironia polega na tym ze kobiety robily dokladnie to samo w 2015 i 2016, na necie jest tona zdjec z haselkami ze poslubi imigranta, chyba nawet w wyborczej powstal taki material z niedawnego kryzysu na granicy z bialorusia


@whypko: wykorzystywanie czyjejś kiepskiej sytuacji dla własnych korzyści jest godne potępienia niezależnie od płci, tylko należy pamiętać, że imigrant ≠ uchodźca wojenny
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 13:46:21
  • 7
Zapomniałem, że Ukrainki są pozbawianie samoświadomości i możliwości decydowania o sobie bo przecież są z kraju w stanie wojny xDDDD


@REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU: osoba w kiepskiej sytuacji ekonomicznej i psychicznej może się wplątać w związek nie w pełni dobrowolnie, tylko z desperacji czy braku perspektyw. wykorzystywanie sytuacji takich osób jest zachowaniem podłym, pozbawionym empatii i kręgosłupa moralnego, ale zapomniałam, że wykopki to zwyczajne ludzkie #!$%@? są i tyle
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 13:48:26
  • 0
Sorry, ale nawet nie chce mi się dyskutować z twoimi urojeniami i projekcjami xDDDD


@REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU: rusza czasem głową, to nie boli
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 13:50:58
  • 2
a co nalezy zrobic w sytuacji gdy sama zainteresowana chce rzucic meza i zaczac nowe zycie w kraju?


@whypko: ja piszę, że wykorzystywanie czyjejś kiepskiej sytuacji, żeby wplątać go w związek jest słabe, a nie, że ogólnie związki z imigrantami/uchodźcami są złe
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 13:57:16
  • 0
Co ty za głupoty wygadujesz? Przecież to super, że Polacy pokazują, że są otwarci na takie zwiążki i kobiety, które straciły swój dom, mają okazję szybko stworzyć nowy.


@Malkof: to jest szukanie związku osobą, która będzie w tym związku na gorszej pozycji.

Skąd wniosek, że ktoś wykorzystuje słabą sytuację?


z tego, że takie osoby specjalnie szukają takich osób :)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 13:58:23
  • 1
Ja #!$%@? ale wy jesteście dwulicowi. Ukrainki same szukają towarzystwa, partnerów. Na badoo i tinderze jest zatrzęsienie ich, i gówno was obchodzi co one i Polacy chcą wspólnie porobić. Zajmijcie się swoim sfrustrowanym życiem a nie Ukrainek, bo one mają swój rozum.


@Mikka: ogólnie ukrainki czy konkretnie uchodźczynie wojenne? weź się nie zesraj
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:00:09
  • 1
on też wykorzystuje słabą pozycje polek, tak to działa kobiety zawsze chcą do lepszego i bogatszego


@NadmiarNiedoboru: polki to uchodźczynie wojenne we własnym kraju, no #!$%@?, mówię ci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:05:06
  • 2
To nie jest wykorzystywanie biednych kobiet, które nie mają pieniędzy na jedzenie i muszą wejść w związek, tylko normalna relacja.


@Malkof: no w przypadku, kiedy ktoś ucieka ze swojego kraju przed wojną zostawiając wszystko co miał, to często może być właśnie wykorzystywanie biednych kobiet ¯\_(ツ)_/¯

Mi się na przykład podoba akcent wschodni u kobiet i kultura jaką przywożą.


no ok, jakby spoko xd
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:06:38
  • 0
A uchodźczynie wojenne to nie Ukrainki? Mam je traktować jak ubezwłasnowolnione i nie odzywać się do nich? Co mi jeszcze bardziej #!$%@? wyperswadujesz?


@Mikka: nie pisałam nic o ubezwłasnowolnianiu ani nie odzywaniu się do ukrainek, także nie wiem co tam sobie sam próbujesz wyperswadować
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:12:11
  • 1
To że z góry traktujesz facetów jako potencjalnych gwałcicieli i agresywnych psycholi.


@Mikka: co? xd ty no chochoł pierwsza klasa
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:14:32
  • 1
Nie, bo w Polsce dostają wszystko i mogą też iść do pracy. Wykorzystywaniem byłoby szukanie kobiety, która potrzebuje związku, żeby przeżyć.

To jest wyłącznie decyzja tych kobiet i one decydują z jakich względów wchodzą w związek.


@Malkof: to, że nie mamy tak skrajnej sytuacji jak "związek albo śmierć głodowa", to nie znaczy, że nie mamy do czynienia z wykorzystywaniem kiepskiej sytuacji drugiej osoby do stworzenia związku na podłożu nierówności, a więc
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:30:26
  • 0
Czyli każdy związek brzydkiego mężczyzny to wykorzystywanie kobiety?


@Malkof: nope

ziomek, nie zrozum mnie źle, tutaj jest mowa o przypadku szukania sobie parterki konkretnie w grupie kobiet uciekających przed wojną. no nie mów mi, że nie widzisz w tym nic niepokojącego
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:41:25
  • 0
Nie widzę w tym nic złego, demonizujesz sytuację tych kobiet.


@Malkof: demonizuję sytuację kobiet, który musiały uciekać z własnych domów przed wojną? w jaki sposób?

Pierwsza sytuacja jest w pełni akceptowalna.


nie, nie jest.

po co ktoś sobie szuka akurat kobiety, która jest wojenną uchodźczynią? taki kink? no bądźmy poważni. (-‸ლ)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 14:48:14
  • 0
ale to ukrainki szukają a nie na odwrót


@NadmiarNiedoboru: na grupach typu "polak szuka ukrainki" założonych przypadkiem akurat w czasie wojny na ukrainie? ciekawe

po prostu związek z ukrainką to dobry deal dla polaka bo p0lki nie dają absolutnie nic od siebie


to naprawdę naiwne myśleć, że ukrainki się jakoś specjalnie od polek różnią, ale jakby nie mam potrzeby wyprowadzania cie z błędu czy coś
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 18:03:24
  • 0
Czemu piszesz "jakby"? Dla ciebie to dziwne, że komuś może się podobać kultura ze wschodu?


@hitenz: piszę "jakby", bo każdy kto ma przynajmniej dwucyfrowe iq wie, że nie chodzi o żadne umiłowanie kultury wschodu, tylko o przegrywową fetyszyzacje ukrainek jako kobiet lepszych od "p0lek", nieskalanych feminizmem, mniej wymagających, czy co tam się tym chłopom z wypoku uroiło w głowach
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 18:23:19
  • 0
A gdzie on tak napisał? Wymyślasz głupoty i na nie sama odpowiadasz... :D


@hitenz: ale co napisał? cała ta dyskusja dotyczy szukania sobie parterki wśród ukrainek, konkretnie wśród ukrainek uciekających przed wojną. napisałam, że fascynacja kulturą wschodu to nic złego, tylko w tym powyżej nie chodzi o żadną fascynację kulturą wschodu
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 21:20:09
  • 0
Tak, pisałem już z Tobą kilka razy


@stray_dog: tak, i ani razu merytorycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) paplajcie się tam w swoim bagienku, pozdro
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 21:25:20
  • 0
@stray_dog: niemerytorycznie to niemerytorycznie, fakty nie dbają o twoje uczucia ( ͡° ͜ʖ ͡°) ja się z chochołami wypopków nie będę przepychać

Spoko, ja tam mniej więcej wiem jakie masz poglądy, bo widzę jakie komentarze plusujesz i nawet nie muszę pisać za bardzo żeby wiedzieć co i jak u Ciebie w głowie się roi.


spoko, ale kto pytał
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 21:32:25
  • 0
@stray_dog: no jak ktoś zaczyna stosować pozamerytoryczny sposób argumentacji, to kończę gadkę, nie jestem masochistką, żeby się użerać z jakimś ad personam niskich lotów
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 21:41:13
  • 0
niskie loty można porównać z niskim IQ, czyli nadal stosujesz tę samą zagrywkę, że inni są głupsi od Ciebie.


@stray_dog: widzę, że bardzo lubisz robić z siebie bezpodstawnie ofiarę, zupełnie jak przy ostatniej rozmowie ¯\_(ツ)_/¯

Ja przynajmniej staram się gadać.


cały czas waląc chochoły, argumenty ad personam i zmieniając temat. super, jak tak się gada, to lepiej w ogóle nie gadać ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

nie jesteś
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 21:50:43
  • 0
Nie robię z siebie ofiary, a wskazuję Ci tylko w jakiej pozycji starasz się stawiać w każdej dyskusji. Serio, Ty masz jakiś problem i nie piszę to złośliwie.


@stray_dog: wytknęłam ci stosowanie argumentów ad personam, a ty próbujesz sugerować, że to w jakiś sposób obrażam ciebie. nie, to ty próbowałeś obrazić mnie, ja zwróciłam na to tylko uwagę, także owszem, próbujesz robić z siebie ofiarę

Stosujesz swoje ulubione słówka: niskie IQ,
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 21:55:37
  • 1
odpowiem oklepanym powiedzonkiem "jak kilka osób mówi ci, że jesteś pijany to znaczy, że powinieneś położyć się spać".

Gdy Tobie inni wytykają te same rzeczy to wcale nie znaczy, że inni są głupi, a że z Tobą jest jakiś problem.


@stray_dog: dobrze, że plusiki na wypopie świadczą o tym, kto ma rację. czy ty widzisz na jakich jesteśmy tagach? choćby skały srały nikt mi tutaj racji nie przyzna ( ͡~
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 22:01:18
  • 0
@stray_dog: po prostu to ile osób się ze mną tutaj zgadza bądź nie zgadza, nie świadczy o tym czym mam rację czy nie mam racji, bo to jest niezależne od opinii większości. znowu użyłeś pozamerytorycznego argumentu, tym razem ad populum. :)
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 22:16:02
  • 1
@stray_dog: no i sam widzisz, że rozmowa z tobą nie ma sensu, bo używasz niemerytorycznych argumentów, a jak ci ktoś to wytknie, to robisz z siebie ofiarę.

oczekuję merytorycznej dyskusji, jestem taka skrajna xd
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 22:24:37
  • 0
Ja właśnie lubię wyskoczyć czasem poza temat, w którym w danej chwili jestem żeby sprawdzić, czy osoba jest szczera ze mną.


@stray_dog: a ja nie lubię i co?

U ciebie takim zakończeniem rozmowy jest słówko "aborcja", a wiesz dlaczego? Bo właśnie wtedy działasz wbrew temu co wypisujesz chwilę wcześniej.


eee, co?

Po prostu takim testem wykazałem jedynie, że masz podwójne standardy. A ja takich osób nie lubię.


jakie podwójne standardy, o
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 22:31:25
  • 0
Nie lubisz wyjść na chwilę poza tematykę, więc czegoś się obawiasz.


@stray_dog: tak, marnowania czasu na dyskusję, której nie chciałam

Masz podwójne standardy, ja o tym wiem, bo wiem co plusujesz. Jeśli coś bym ci wytknął to byś kłamała.


czyli ten zarzut o podwójne standardy to też poza tematem. no ok, nie żeby mnie to dziwiło xd

No trudno, nie dogadamy się, bo ja lubię "sprawdzać ludzi" na ich szczerość. Ty
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 22:36:58
  • 0
@stray_dog: znowu robisz z siebie ofiarę, brawo, tak trzymaj
  • Odpowiedz
CocoJamboolin
CocoJamboolin
CocoJamboolin 01.05.2022, 22:48:22
  • 0
Ty bardzo lubisz stawać w roli najmądrzejszej, więc ja chcąc wymienić jakieś słowa przystałem na twoje warunki.


@stray_dog: sęk w tym, że ja jedynie co robię, to wytykam ci błędy argumentacyjne, a ty to odbierasz personalnie jako obrazę i później zgrywasz ofiarę, nie wiem czy to jest bardziej smutne czy śmieszne. dobrej nocy
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • Strona 2 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.05.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl