Mirki #pytanie mam: kiedyś na #youtube oglądałem serial dokumentalny o pracy polskiej #policja w latach 90, pamięta ktoś tytuł? To nie były „Prawdziwe psy”, ale coś bardzo podobnego.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Kj5s6f2dk7s54o: jedyne co kojarzę to to, że jeden z głównych bohaterów miał kolczyk w uchu i że raz była poruszana sprawa zaginionej kiełbasy (xD), nie było nic o mafii, tam były poruszane mniejsze sprawy
  • Odpowiedz
@jakismadrynickpolacinsku: raczej sam je wyhodował. Katarzyna Meciński była nikim, to Gonciarz dał jej rozpoznawalność , zasięgi, stanowisko szefowej firmy medialnej. Przez lata konsekwentnie hodował żmiję na własnym łonie która ostatecznie wbiła mu nóż w plecy i zabrała firmę.
Ale taki już los feministów. Get woke, go broke.
  • Odpowiedz
@Emerald84: Nie feminisci, tylko beciaki, którzy podrywają poprzez status, kasę, sławę. Tyle, że najczęściej się tym dzielą i z czasem ich rola się kończy, bo dostarczyli odpowiednio dużo zasobów.
A to jest trochę życie w bańce swojej zajebistości. Nie przyzna się jeden z drugim, że bez tych zasobów jest mało wart, tylko sami siebie oszukują.
  • Odpowiedz
Od jakiegoś czasu jest to mój ulubiony kanał na Youtube XD
Z pierwszym czitem znowu r-------i XD
Chłop co nigdy nie biegał przebrał się za babę i wystartował w sprincie dla kobiet i je pokonał XD

#youtube
MrBeast - Od jakiegoś czasu jest to mój ulubiony kanał na Youtube XD 
Z pierwszym czi...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

450 tysięcy złotych czyli niemałe mieszkanie za nic - od widzów

uruchom patronite, w międzyczasie nagraj jeden g---o-film, który jest recenzją filmu do tego wsparty darmowymi animacjami generowanymi przez AI. Ale ludzie muszą nie szanować swoich pieniędzy.
Do tego uruchomił patronite na koniec serii "titan" która owszem była spoko i wiele ludzi się jarało ale było to kopiuj wklej istniejsących materiałów po angielsku

żyć nie umierać w takim kraju będąc youtuberem żyjesz jak pączek w
okoboji - 450 tysięcy złotych czyli niemałe mieszkanie za nic - od widzów

uruchom pa...

źródło: Zrzut ekranu 2026-03-9 o 18.56.48

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@okoboji: Taa lepiej oglądać strimerów co p------ą do kamery albo innych małpiszonów z kulkami w basenie. On, chociaż trochę przyczynił się do popularyzacji nauki. Wielu youtuberków tylko p------i do kamery. Po drugie stworzył fajny film "krótki film o prawdzie i fałszu". Sam mu nie płacę, ale mam więcej zrozumienia do ludzi, którzy płaca na takich youtuberów, niż na jakiś patusów albo głąbów z kamerami. Każdy orze jak może.
  • Odpowiedz
#youtube #wykop #kiciochpyta
od paru miesięcy na wykopie mam jakiś dziwny spadek jakości na filmikach z yt. Chociaż ustawie na 1080px to nast filmik i tak odtwarza się 480px. Nie widze żadnej możliwości zmiany tego w ustawieniach. Na yt nie ma takiego problemu. Ustawiłem 2 lata temu jakosc 2k i każde wideo jesli ma taka jakośc to tak sie odtwarza. Ktoś ma taki problem?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kupiłem na próbę YT Premium, a przez wiele lat się zarzekałem, że złodziejom nie dam zarobić…

No cóż, złoto. Jak różnica między nocą, a dniem bez tych idiotycznych reklam.

Okej powiecie, misiu kolorowy przecież jest AdBlock! Tak, ale na tv w aplikacji YT nie ma możliwości blokowania reklam, na służbówce nie da rady instalować zewnętrznych addonow etc.

YT
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kimunyest95: Niektóre rozszerzenia (choć nie adblock) można uruchomić na służbowych komputerach-jeżeli się je przerobi na skryptozakładkę. Tak się czasem ratowałem.

Jak kod za duży można uruchomić podając link do kodu.

Skryptozakładka (ang. bookmarklet, favlet, favelet) – niewielki skrypt napisany w języku JavaScript przechowywany jako adres URL zakładki w przeglądarce internetowej lub jako adres odsyłacza na stronie internetowej. Skrypt ten uruchamiany jest w momencie kliknięcia takiej specjalnej
  • Odpowiedz
Jaki "wojownik" takie podróże xD
Pseudokibice pobili piłkarzy i ich rodziców
Kronika policyjna 29.06.2009


Pseudokibice BKS-u uzbrojeni w kije bejsbolowe, kastety i łańcuchy zaatakowali młodych piłkarzy TS Podbeskidzie i ich rodziców. Cztery osoby trafiły do szpitala.

Do zdarzenia doszło w sobotę wieczorem na stadionie przy ul. Olimpijskiej w Bielsku-Białej. Młodzicy bielskiego klubu TS Podbeskidzie rozgrywali tam mecz na zakończenie sezonu. Towarzyszyli
pelt - Jaki "wojownik" takie podróże xD
 Pseudokibice pobili piłkarzy i ich rodziców
...

źródło: z6769477AMP,Jeden-z-zatrzymanych-pseudokibicow

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 46
@pelt: In @pelt we trust.
W ciągu paru dni robię film o wojowniku, nie pozwał mnie, bo nie miał o co, za to jego agencja uruchomiła na moje filmy boty i masowe zgłoszenia - filmy nie są widoczne nawet jak sie wejdzie na kanał, zero ostrzeżeń na YT, wiem to tylko dzięki komentarzom z YT.

Ajajajaj xD
  • Odpowiedz
@pelt: im głębiej wchodzę w temat łysego głupka, tym bardziej "dziwi" mnie jego wybitny deficyt intelektu jak i jego kroniki z przeszłości. Wiem że żarty z wyglądu nie wypadają, ale idealnie zgrał się charakter cwaniaka z cwaniactwem złodziejstwem i wyglądem jaskiniowca. No bo w sumie kim mógłby być, jak nie cwaniakiem-złodziejem i głupim patusem.
  • Odpowiedz
z tą aferą z edzio rap to chodzi o to, że oszukał hotel, a później się okazało, że oszukał widzów? i tyle? w sensie, że co w tym dziwnego? jakby kogo to oburza czy rusza bo chyba nikogo? charakterny chłop z własną zajawką, a ludzie się czepiają, że się spełnia trochę oszukując
#rap #muzyka #youtube #kiciochpyta
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sonny86: YouTube na aplikacji mobilnej wykrył podczas słuchania podcastu do snu, że odpaliłem ekrany blokady to mi puścił reklame 1.5h z jakiegoś koncertu czy co to było. No mieli pecha bo jak mi puzonem po uszach dali to się obudziłem hehe
  • Odpowiedz
Czy jest jakiś sposób by windows czy też internet był bardziej używalny, mnie wkurzający? Mam na myśli ciągłe wyskakiwanie okienek z ciasteczkami by akceptować, reklamy w przeglądarkach czy też YouTube. Co zrobić by sam windows był mniej zaśmiecony?
Ewentualnie jakie macie porady dla użytkownika laptopa z Windowsem? (Linuxa też mam zamiar zainstalować :) )
#windows10 #komputery #youtube #informatyka
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czy jest jakiś sposób by windows czy też internet był bardziej używalny, mnie wkurzający?


Usunąć konto Googla, Microsoftu, Protonmaila i innych firm, które sobie tylko wycierają mordę prywatnością użytkownika, oglądąć YT tylko przez Grayjay albo Invidous to w proponowanych nie będzie filmów profilowanych pod ciebie tylko pod widzów tych samych treści, więc jak trafisz na dobry kanał to proponowane będą trafne.

Co zrobić by sam windows był mniej zaśmiecony?


@
totemlesnychludzi - >Czy jest jakiś sposób by windows czy też internet był bardziej u...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz