#vanced #revanced #youtube
Coś mnie podkusiło żeby zaktualizować revanceda, i teraz wróciły mi shortsy oraz sporadycznie pojawiają się reklamy w menu (np. pyszne.pl). Jakkolwiek bym ustawień nie zmienił, to ciągle pojawiają mi się w karcie "subskrypcje". U was też są? A jeśli nie to jaką wersję YouTube patchowaliście? Już nawet próbowałem z eksperymentalnymi łatkami i d--a. Próbowałem też kasować pamięć wewnętrzną i podręczną.
Plp_ - #vanced #revanced #youtube 
Coś mnie podkusiło żeby zaktualizować revanceda, i...

źródło: Screenshot_20260315-162059

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Plp_: już się nauczyłem, że generalnie do póki revanced działa dopóty nie aktualizujesz. Dopiero jak juz vos wybitnie mi przeszkadza to się z to biorę. Ostatnio czytałem jeszcze, że część deweloperów z tego projektu odeszła i tworzą Morphe. Może warto przetestować?
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
już się nauczyłem, że generalnie do póki revanced działa dopóty nie aktualizujesz. Dopiero jak juz vos wybitnie mi przeszkadza to się z to biorę.


@tomek7322: Też tak robiłem ale zaktualizowałem bo mi nagle filmy przestały działać więc myślałem że już czas. Zaktualizowałem i dalej nie działały, ale za to część wtyczek też się wykrzaczyła xD Zresetowałem telefon i pomogło z filmami, ale zostałem z "nową" gównianą wersją gdzie połowa wtyczek
  • Odpowiedz
@Mr_3nKi_: no jeśli kupił te pocztówki w Iraku to jednak są to pocztówki z Iraku ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
a tak serio to słabo to wygląda - na pocztówce powinno być prawdziwe zdjęcie przedstawiające dane miejsce a nie jakieś cudo wygenerowane byleby coś było na obrazku
  • Odpowiedz
Takie oto powiadomienie mi się wyświetliło na początku filmu. Dobrze, że YT wprowadził komunikaty informujące o filmach wygenerowanych przez sztuczna inteligencje.

#youtube
PROponujek - Takie oto powiadomienie mi się wyświetliło na początku filmu. Dobrze, że...

źródło: yt

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziś dowiecie się jaki sztuczki stosują wytwornie aby blokować materiały na #youtube

Opoiem Wam to przy okazji kwesti #rolnikszukazony

W chwili obecnej jeden mój film jest od TRZECH MIESIĘCY utrzymywany bez możliwości monetyzacji. Wygląda to tak, że strona wnosi roszczenie a ja je odrzucam, teraz ma aż 30 dni na zapoznanie się z moim odrzuceniem. I nawet kiedy wygram to kilka dni później dostaje kolejne roszczenie o inny
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#telewizory #youtube #internet #tcl #reklama Drobna porada dla tych, którzy mają Smart TV z tcla i oglądają na nim YouTube. Gdy podczas filmu włączy się reklama, wystarczy że wejdziecie w ustawienia z pilota i klikniecie w opcję "wszystkie ustawienia", po czym cofniencie strzałeczką na pilocie - dzięki temu reklama zniknie, a wy stracicie na to 4 sekundy, a nie całą minutę.
PijanySzkot - #telewizory #youtube #internet #tcl #reklama Drobna porada dla tych, kt...

źródło: 1000001606

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ciekawie, kiedy (i czy w ogóle) YT doda opcję filtrowania treści AI. Tam już nie tylko shorts, ale też normalne filmy zaczynają być generowane. Czasami ciężko uwierzyć, że coś może być AI, ale nie wiem... Coś w nich jest nie teges... Może mój mózg podświadomie widzi uncanny valley?

#ai #youtube
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ciekawie, kiedy (i czy w ogóle) YT doda opcję filtrowania treści AI


@PokemonowyRambo: Jak niby ma dodać? Za chwilę to będzie technicznie niemożliwe - nie odróżnisz treści AI od rzeczywistości poza deklaracją osoby wstawiającej film...

Można co najwyżej dodać filtr: "nie pokazuj kiepskiej jakości AI". Tylko, że nie ma w tym wartości biznesowej więc YT tego nie zrobi.
  • Odpowiedz
są algorytmy, które wyłapują wzorce


@PokemonowyRambo: Jakie wzorce wyłapiesz? To jest przegrana walka. Jesteś w stanie oznaczyć tekst generowany przez współczesne modele językowe? Jest lepszy niż to co ludzie piszą... ale jak poprosisz AI to będzie gorszy - taki jak ludzie piszą.. z błędami, kolokwializmami, etc...

Jesteś w stanie wykryć znak wodny i wymusić oznaczenie treści przez producenta, ale to nie zadziała na otwartoźródłowych modelach czy
  • Odpowiedz
Youtubowi "podróżnicy" zaiwaniający z kamerą na kiju są dowodem na to, że podróże wcale nie kształcą. W dobie tanich linii lotniczych i airbnb podróże się "zdemokratyzowały" i każdy może sobie pozwolić na kupno kamerki i nagranie swoim dyletanckim okiem banialuków o drugim końcu świata, o którym się nie ma w ogóle pojęcia.

Marzy mi się powrót do czasów, gdy programy podróżnicze były domeną telewizji. Wtedy była przynajmniej jakaś selekcja i można było
Markowowski - Youtubowi "podróżnicy" zaiwaniający z kamerą na kiju są dowodem na to, ...

źródło: download

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wtedy była przynajmniej jakaś selekcja i można było rzeczywiście dowiedzieć się czegoś ciekawego

@Markowowski: No mam mieszane uczucia. Z jednej strony z Boso przez świat Cejrowskiego można było się wiele dowiedzieć, ale po czasie człowiek dowiadywał się, że połowa z tego to brednie wymyślone przez prowadzącego. Ale jeśli zawczasu nie posiadał odpowiedniej wiedzy o pokazywanym miejscu to jak miał w to nie wierzyć co usłyszał? Aczkolwiek nadal tak jest. Wymieniony
  • Odpowiedz
@Markowowski: najlepsze jest i tak to że najwięcej o tym że “podróże kształcą” będą i tak gadać juleczki co polecą gdzieś na all-inclusive i wykupią jeden fakultet albo szybki city break do Rzymu by wstawić zdjęcie spod Koloseum i pochwalić się kawą na instagramie nie dowiadując się nic nowego. Generalnie to też nie rozumiem do czego pijesz, część youtuberow nie chce być jakimiś wyroczniami i głosić wiedzy tylko po prostu
  • Odpowiedz
Jak ktoś zakłada podcast, ale jest dostępny tylko na #youtube to to nie jest dla mnie podcast tylko jakieś chujwico
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wardęga niedawno mówił, że kończy z LoLem, a po op.gg widać, że znowu napierdziela rankedy dzień w dzień xd Tutaj w 01:48 jest ten fragment: https://www.youtube.com/watch?v=k9eN0Gefe-c

Sam sporo przegrałem w gry rankingowe, dlatego stworzyłem ten materiał. Jakby komuś chciało się obejrzeć całość, to z chęcią przyjmę feedback, bo to pierwszy film. Starałem się z montażem i wrzuciłem trochę przebitek z AI, więc nie wiem czy nie wyszło trochę rakowo xd

#wardega
tauduxs - Wardęga niedawno mówił, że kończy z LoLem, a po op.gg widać, że znowu napie...

źródło: maxresdefault

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ty a weź daj jeszcze więcej tagów to może wygenerujesz jakiekolwiek zainteresowanie wokół tego 40 letniego cymbała, który żyje ze stalkowania kobiety gościa na którego punkcie ma obsesje ok
  • Odpowiedz