Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko169
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
trabantrobibrum
trabantrobibrum

trabantrobibrum

Dołączył 4 lata i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 291
  • Znaleziska 230
  • Mikroblog 61
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

2460

Atak kuriera DHL

Atak kuriera DHL

Kurier DHL bije, dusi i wyrywa telefon przechodniowi, który nagrywa jego wykroczenia. Skandaliczne zachowanie agresora nie spotyka się z negatywnym odbiorem ludzi wokoło. Nagrywający jest zostawiony sam sobie, mimo wielokrotnych próśb o pomoc.

panDocent
z
youtube.com
dodany: 24.10.2025, 11:14:05
  • 749
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    kierowcy
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 24.10.2025, 12:00:42 via Wykop
  • 4
@exoone: To faktycznie trzeba być kurierem, żeby bardziej się opłacało jeździć wzdłuż po chodniku za 1500 i 8pkt niż wydać samemu 200zł na wózek. Trzy takie przejażdżki i paczki tramwajem możesz rozwozić. Pomijam, że każda firma by mu pewnie to ogarnęła, tylko tu chodzi o to, że wygodniej jest wjechać byle gdzie, niż coś przewieźć. Ma filmie widać, że idzie z dwoma kopertami. Tacy jak on nie wożą pralek ;)
PajonkMondry
PajonkMondry
16.10.2024, 20:02:59
  • 0
#budda

Oby #ojwojtek nie był brany pod to, korzystał z usług tej firmy influ a ja lubię gościa
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 16.10.2024, 20:13:52 via Wykop
  • 0
@PajonkMondry: Problemem nie była sama loteria, tylko jak rozliczałeś samą loterię i jak rozliczał kasę influencer, którą dostał jako %% od sprzedaży kuponów do loterii.
  • Odpowiedz
programista_wykopek
programista_wykopek
16.10.2024, 20:08:04
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 16.10.2024, 20:09:54 via Wykop
  • 3
@SaIamanca: Akurat sam o tym mówił w wywiadach, że zajmuje się pośrednictwem handlu bronią ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chyba nikt nie myślał, że to z figur złomowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
MrBeast
MrBeast
16.10.2024, 19:58:59
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 16.10.2024, 20:07:53 via Wykop
  • 0
@kr4wy: Ale to nie była tajemnica od samego początku. To ten sam schemat co z freakami czy produktami spożywczymi od influ. Bez zasięgów i ostrego promowania to były by puste oktagony, puste urny i zwykłe najgorsze płatki czy tam napoje. Dostawałeś procent z obrotu gali/loterii/sprzedaży napoju (jako procent z gali mam na myśli wypłatę, która może np stanowić 5/10% przychodu wydarzenia dla wielkiego nazwiska), jedni to robili za 20% inni
  • Odpowiedz
MroczneWidmo91
MroczneWidmo91
MroczneWidmo91
16.10.2024, 18:22:22
  • 3
#budda naprawdę ten typek to wszystko wymyślił, czy to tylko figurant, a za nim stoją prawdziwi gracze? Bo nie wiem jak można robić grube wały i robić wszystko by się ktoś Tobą zainteresowal wreszcie ;)

Przez dzieciaczkiem pewnie roztoczono cudowne wizje, złapał się bo kto by nie chciał grubej kasy za młodu, a jak wejdziesz w pakt z diabłem to wyjść z niego bez samobója trudno
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 16.10.2024, 19:22:07 via Wykop
  • 1
@TiREX: Ciężko się domyśleć? Wszystko się kręciło wokół loterii. Fakt, że budda był największy i pewnie przesadzali z wyprowadzaniem kasy i "trikami", żeby jak najmniej z tego zapłacić podatku. Ale tych loterii były dziesiątki - FAME, isamu, malczynscy,ojwojtek, rezi, lexy etc. To co budda wygenerował na loteriach to ponad 150 milionów, a cała reszta łącznie pewnie kilka razy więcej. Nie jedna z topki GPW nie ma takich zysków rocznie jak
  • Odpowiedz
g.....8
konto usunięte 14.10.2024, 09:12:08
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 14.10.2024, 09:24:36 via Wykop
  • 0
@getwell218: Ale co w tym dziwnego? Nie zrobił byś inaczej? W kilka akcji wyciągasz ponad 100 baniek i sobie żyjesz. Nie ma co się łudzić, że w Polsce coś mu poważnego grozi. Jakieś zawiasy i resztę życia gdzieś w tropikach. Jak by mieli mu nawet pozajmować wszystkie fury, to x3 siedzi w krypto. Zanim się statek r------e, doił ile się dało.
  • Odpowiedz
Adiog
Adiog
03.06.2023, 19:31:19
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 03.06.2023, 20:01:05 via Wykop
  • 0
@Adiog: Bo KSW leci w kilkunastu krajach? Więc części ogólne są po angielsku, a potem komentarz w języku lokalnym.
  • Odpowiedz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 22.02.2023, 13:17:24
  • 86
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum
Autor
22.02.2023, 13:30:55 via Wykop
  • 0
@fukinloner: Tak się zaangażował, że kolejne sankcje dla oligarchów blokuje.
trabantrobibrum - @fukinloner: Tak się zaangażował, że kolejne sankcje dla oligarchów...

źródło: a882893fa282940b6207e3e6655c5042

Pobierz
  • Odpowiedz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum
Autor
22.02.2023, 13:33:43 via Wykop
  • 0
@EM_Ha: Czegoś nie zrozumiałeś?
  • Odpowiedz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum
Autor
22.02.2023, 13:47:15 via Wykop
  • 0
@EM_Ha: Tak jest jeszcze na szczycie 9. Ale wiesz, że nie o to chodzi, tylko o to że chwalimy się rozmowami dot. bezpieczeństwa z Węgrami, które chodzą na krótkiej smyczy Moskwy.
  • Odpowiedz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum
Autor
23.02.2023, 13:23:28 via Wykop
  • 0
@Aerwin: Czy Francja notorycznie blokuje sankcje? Czy Francja nie wysyła broni? I co wynikło z tych rozmów? Już nawet Serbia zaczyna się odcinać od Rosji. Nie widać różnicy pomiędzy działaniami(lub ich brakiem) pomiędzy Francją a Węgrami? I tak generalnie to komu są Węgrzy potrzebni przy rozmowach o bezpieczeństwie? Od roku wybierają Rosję zamiast Europy i trzeba to zaakceptować, olać i iść dalej z resztą.
  • Odpowiedz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum
Autor
23.02.2023, 13:25:23 via Wykop
  • 0
@Siman: Ale już minął rok od wojny, ile można ich przekonywać, żeby się odcięli od Rosji? Chcą wybrać Moskwę, zamiast Europy? Ok, nie mam z tym problemu. Nie są ważni ani gospodarczo ani w kwestii bezpieczeństwa. Ale nie udajmy, że nie chodzą na smyczy Moskwy, bo wyprzedają już Serbię w tym temacie.
  • Odpowiedz
ArtBrut
ArtBrut
22.02.2023, 11:49:49
  • 401
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 22.02.2023, 13:13:59 via Wykop
  • 3
@ArtBrut: Ledwo Biden wyleciał i już przytulaski z tymi psami Putina.
trabantrobibrum - @ArtBrut: Ledwo Biden wyleciał i już przytulaski z tymi psami Putin...

źródło: ad77fb23882a16eca4e6e47d8261d834

Pobierz
  • Odpowiedz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 15.02.2023, 19:11:35
  • 0
#danielmagical
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

364

Tesli nie opłaca się naprawiać – większość samochodów trafia na aukcje

Tesli nie opłaca się naprawiać – większość samochodów trafia na aukcje

Elon Musk poinformował, że firma Tesla planuje zmiany w projekcie i oprogramowaniu swoich pojazdów. Wszystko z powodu wysokich kosztów napraw oraz nierzadko mocno zawyżonych stawek ubezpieczeniowych.

McRoyal_z_bekonem
z
motoryzacja.interia.pl
dodany: 01.02.2023, 14:43:15
  • 135
  • #
    tesla
  • #
    samochody
  • #
    elonmusk
  • #
    motoryzacja
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 16:38:59 via Wykop
  • 33
@cwlmod: Kupiłem używaną Teslę S, z pierwszych partii (te co mają dożywotnio darmowe doładowanie), w ciągu swoich 5 lat użytkowania, to głównie eksploatacja do wymiany była. Poza dwoma awariami, ekran przestał działać i problem bym z klamkami. I to tyle, kosztów nie mogę porównać do Porsche bo nigdy takiego nie miałem. Ale miałem za to BMW, kilku letnie i powiem tak, ciągle coś. Głównie je robiłem w Polsce, bo w
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 16:55:01 via Wykop
  • 16
@cwlmod:

Co z tego że byłeś w serwisach skoro ja więcej wiem od ciebie bazując na owych newsach? xD


To daj znać jak będziesz chciał wymienić lub polakierować jakiś element. Daj szczególnie znać jak wjedzie w ciebie skuter na parkingu, a ubezpieczyciel ci całkę wyliczy :D


Ale ja nie wątpię , że Ty wiesz więcej. Każdy w Polsce wie więcej o elektrykach i Tesli, więcej. Najwięcej wiedzą Ci, co nigdy
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 08:38:57 via Wykop
  • 1
@sawes1: Rocznik 2013, kupiony w 2016. Po 10 latach ma się dobrze, jeździ i się nie psuje ;) Z bateriami zero problemów, a to już 3 lata po końcu gwarancji.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 08:41:34 via Wykop
  • 1
@cwlmod:

No cóż ja poradzę, że nie wiesz nic o kosztach serwisu swojego auta xD Szybko stracisz entuzjazm po pierwszym przytarciu z własnej winy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


7 lat nim jeżdżę i nie wiem o jego kosztach ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na następny przeglądy i ew. naprawy zanim pojadę to się z Tobą skontaktuję, może będziesz miał jakieś nowe wieści z
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 08:46:27 via Wykop
  • 0
@KrzaczekPl:

i to jest ironia. Kraj który swój dobrobyt zawdzięcza wudobywaniu paliw kopalnych króluje w elektrykach.


Do tego takim podejściem, bogate kraje doprowadza do tego, że taka Polska będzie zaraz skansenem motoryzacyjnym z srednim wiekiem pojazdu nie 15, a 20-25 lat. Wszystko.w imie
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 08:53:41 via Wykop
  • 1
@worm_nimda:

Ale wiesz, że ja miałem samochód który nie rdzewiał, a ludzie dookoła mieli przerdzewiałe i statystyka dla tego auta była taka, że rdzewiał jak głupi. Bardzo fajnie, że Twoja Tesla świetnie się sprawdza, ale to Twoja Tesla. Tutaj najlepiej posługiwać się statystykami a nie przykładem jednego samochodu. Mogłeś trafić na świetną Teslę i fatalnego BMW (dobra... tutaj żartowałem :) ).


Mogłem, ale ja mam 10 letnią Teslę, które wtedy
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 11:08:17 via Wykop
  • 1
@trabantrobibrum: No nie w ogóle xD Ja piernicze, dlaczego wszyscy fani EV to takie nieogary jak, które nie widzą nic więcej poza czubek własnego nosa? xD


@cwlmod: Jeszcze raz się spytam. Ile aut elektrycznych posiadałeś? Iloma takimi jeździłeś chociaż? Miałem 5 różnych spalinówek i od 6 lat mam Teslę. Mógł bym wymienić ją na jakikolwiek inny teraz samochód. Mi bardziej odpowiadają elektryki, i nie chodzi tylko o samą
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:08:14 via Wykop
  • 0
@cwlmod: Śmiało nie wstydź się, ekspercie z interii. Odpowiedz na jakieś pytanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:19:23 via Wykop
  • -2
@JC97: Polestar 2, nie masz internetu?
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:23:01 via Wykop
  • -1
@trabantrobibrum:

Samochody 400k+ nie sa dla masowego odbiory - ile tego mozna sprzedac? Co do polestara, to nie widze oferty na stronie volvo. Jest Volvo XC40 Recharge w podobnej cenie. I co oferuje? Silnik 175KM vs 285KM tesli. Pojemnosci akumulatora nawet nie podaja. No i wyglad: brzydki, januszowy crossover. Auto nowe, nie sprawdzone, nie ma za wielu testow od zwyklych ludzi. Nie nazwal bym tego konkurencyjna oferta.


@adam-gancarczyk:
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 08.02.2023, 11:52:08 via Wykop
  • 0
@Kic3k: Wszędzie elektryk, stacji do ładowania jest kilka razy więcej niż stacji paliw. Na każdej stacji paliw masz szybkie ładowarki, do tego na trasach po całej Norwegii, szybkie ładowarki Tesli no i w miastach przy każdym sklepie, centrum handlowym, urzędzie czy po prostu większym parkingu są ładowarki. Tak jak w centrum masz może 1-2 stacje paliw, tak miejsc do ładowania masz np. 15. Zresztą to samo można powiedzieć o Polsce,

310

Tesla potrzebowała tylko kilka lat, by przejść od sporych strat, do imponują

Tesla potrzebowała tylko kilka lat, by przejść od sporych strat, do imponują

Tesla wypracowała w czwartym kwartale 2022 roku zysk netto na poziomie 3,7 mld dol. W całym poprzednim roku wyniósł on aż 12,6 mld dol., co było ponad dwukrotnie lepszym wynikiem niż w 2021 – pisze Statista.

McRoyal_z_bekonem
z
forsal.pl
dodany: 01.02.2023, 14:42:09
  • 262
  • #
    tesla
  • #
    samochody
  • #
    gielda
  • #
    elonmusk
  • #
    motoryzacja
  • #
    technologia
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 11:16:51 via Wykop
  • 52
@piv01: To przede wszystkim mentalność. Od 6 lat jeżdżę Teslą, i tylko tutaj mogę się dowiedzieć, że jeżdżę złomem, że serwis mnie zrujnuje, że bateria zaraz padnie i będę musiał brać kredyt na nowe( ͡° ͜ʖ ͡°) Tymczasem 10 letnia Tesla śmiga aż miło, i dobrze że mieszkam w Oslo, bo jak by sąsiad Polak się dowiedział, że mój model ma darmowe ładowanie dożywotnio, to przy
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 11:18:00 via Wykop
  • 5
@cwlmod No i jak z tą Teslą? Upada nie upada? Śmie jakieś zyski przynosić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 36
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 11:19:35 via Wykop
  • 4
@pdt_87: Ale to nie jest news o ich wycenie giełdowej, tylko o ich ZYSKACH.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 11:33:55 via Wykop
  • 10
@IvanBarazniew: Nigdy nie było 100%. A jeżeli chodzi o elektryki to wprowadzili 25% vat dla aut powyżej 500k koron, oraz podatek od masy pojazdu. Powyżej 500kg , 12 koron za każdy kg i jest to jednorazowy podatek.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 11:37:10 via Wykop
  • 13
@JestemD: Oj tak, ile razy to od osób mieszkających w Polsce słyszałem, że zimą to nie pojeżdżę bo zasięg to mi spadnie, że do sklepu nie dojadę. Że do auta nie wejdę bo Tesla ma chowane klamki, i zamarzną na amen. Tymczasem, jeden click w telefonie 15 min przed wyjściem, i autko się nagrzewa, wchodzę do ciepełka i sobie już topniejący śnieg od nagrzanego auta zrzucam ( ͡° ͜
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 11:55:30 via Wykop
  • -12
@ipkis123: Mieszkam w Oslo, ładowarek mam ok 50 pod blokiem. Słupki przy każdym miejscu parkingowym. Dwa salony Tesli w mieście, nie potrzebuję innych serwisów. Pomimo że mam darmowe ładowarki Tesli to nie ładuję na nich na co dzień.

Auta elektryczne nie są i nie będą kierowane do krajów jak Polska. To, że można kupić i jeździć nic nie oznacza. Pierw muszą być w Polsce politycy, którzy potrafią zadbać o rozwój
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:00:59 via Wykop
  • 0
@pdt_87: Rozumiesz coś takiego jak inwestycja? Dlaczego dostawali tanie kredyty? Bo jest szansa, że firma z USA zostanie LIDEREM MOTORYZACJI za np 10 lat. Dlaczego dostawali ulgi? Bo wiele miejsc, chce przyciągnąć do siebie inwestycje warte MILIARDY, oraz nowe miejsca pracy. Wiesz, że Polska walczyła o fabrykę Tesli i oferowała grube miliardy, ale to jednak Berlin wygrał? Wiesz, że KAŻDA duża inwestycja w Polsce też dostaje ulgi, nawet jak jest
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:05:18 via Wykop
  • 2
@Afur: Na baterię masz 7 lat gwarancji, na auto 5 lat. Po 10 latach degradacja baterii to ok 10/12%. Czyli o tyle jest mniejszy zasięg u mnie, wszystkie baterie działają, żadna nie była wymieniana ani nie miała awarii.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:07:55 via Wykop
  • 15
@ukazuyr: 3,5 mld dotacji, żeby mieć po wielu latach być może w przyszłości lidera motoryzacji? Śmieszna kwota jak na USA.
Tymczasem można wydać 100 milionów na projekt IZERA BY PiS, i nie mieć nic, poza wizją że Chińczycy nam to zbudują a my dokleimy znaczek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:24:54 via Wykop
  • -1
@adam-gancarczyk: Wake up, zatrzymałeś się na 2018 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:27:09 via Wykop
  • 5
@trabantrobibrum: brawo i jak tam jeżdzenie gdzieś dalej niż po swoim oslo? pojedziesz gdzieś sojaku po ameryce południowej czy nie ładujesz bateryjki?


@blend: Byłem w kilku państwach UE, zjechałem całą Norwegię. I po co miał bym jeździć po Ameryce Południowej? Już wielokrotnie pisałem, że tu nie są auta na wszystkie rynki. Ba nawet Polska się nie nadaje do EV na aktualny moment jak ktoś nie zadba sobie o
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:29:32 via Wykop
  • 3
@ukazuyr: Ale news jest o tym, jak duże Tesla już przynosi zyski i że odjeżdża coraz bardziej wielkim motoryzacji. A Elon, to człowiek w czepku urodzony z kolejnym biznesem, ciągniętym przez innych. Ego próbuje dorównać Jobsowi, ale to bardziej amerykańska wersja innowacyjnego Janusza.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:32:19 via Wykop
  • 0
@trabantrobibrum: No przy takim bonusie to można nawet jeździć "złomem" ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Z ciekawości zapytam jak jest z 'zagęszczeniem' ładowarek?


@nojasneurwa: Są wszędzie, każdy urząd, sklepy, galerie, parkingi etc ma. I to jest sedno dlaczego ponad 65% aut sprzedawanych aut to elektryki pomimo rosnących kosztów ich zakupu(wycofywanie ulg i podnoszenie opłat dla EV). Pomimo, że mam ładowarki Tesli to i tak ładuje
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:32:46 via Wykop
  • -1
@trabantrobibrum:

Czemu 2018? Leaf dalej tak wyglada. Czy jest jakis lepszy elektryk?


@adam-gancarczyk: Nawet dziesiątki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:43:21 via Wykop
  • 0
@trabantrobibrum:

Dziesiatki? Niby jakie? Pokaz mi jeden sprawdzony model w cenie 230k pln mogacy konkurowac z Tesla 3 RWD


@adam-gancarczyk: To już od Tesli, przeszliśmy szybko do modelu 3 tylko? Proszę Polestar.
trabantrobibrum - >@trabantrobibrum:
Dziesiatki? Niby jakie? Pokaz mi jeden sprawdzon...

źródło: Polestar_2_2022-01@2x

Pobierz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 12:46:14 via Wykop
  • 4
@szpongiel: Tak, temat baterii się rozwija strasznie szybko. Lucid Air ma zasięg sprawdzony na ponad 800km,i ładowanie 400km w 20min. Bateria nie musi wcale liniowo łapać degradację, może to być nagły skok. Ale pierwsze dziesięciolatki się jakoś trzymają, więc pewnie będzie tylko lepiej.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:40:19 via Wykop
  • -3
@trabantrobibrum: W moim internecie nie ma cennika Polestara 2 w PLN, więc proszę o podesłanie takiego. Chciałbym zobaczyć jaka bateria jest w takiej wersji, jakie wyposażenie, itp.


@JC97: To musisz, zmienić internet. Powodzenia życzę i trzymam kciuki.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:47:22 via Wykop
  • 0
@adam-gancarczyk: Ale fikołki robisz. Więc Cię zacytuję ok?
"Jak ma upasc, skoro najlepszy samochod elektryczny konkurencji wyglada przy tesli jak pol d--y zza krzaka:" - gdzie mowa o 230k?
"Czemu 2018? Leaf dalej tak wyglada. Czy jest jakis lepszy elektryk?" - dalej, gdzie mowa o granicy 230k?
Dopiero w 3 poście, wspomniałeś o porównaniu TYLO DO MODELU 3. Tesla RWD nie kosztuje 230k tylko 250k. Polestar kosztuje 250/260k - 600km
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:48:48 via Wykop
  • 0
@JC97: A cennik musi być Polski rozumiem? Bo w Niemczech czy Norwegii, jak Polestar kosztuje tyle samo co Tesla 3 to już się nie liczy? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czy jakieś ograniczenie, że jak strona będzie zagraniczna to szlaban będzie?
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:52:36 via Wykop
  • 0
@trabantrobibrum: No nie będzie choćby kwalifikacji do dopłaty w wysokości 27k, więc różnica spora.


@JC97: Ale co ma piernik do wiatraka? Cała rozmowa jest o "pokaż inne auto na pułapie modelu 3 RWD, które jest ładniejsze, bo tylko nissan leaf jest dla nich konkurencją". No to pokazuje Polestar 2, czego nie rozumiesz?
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 13:59:51 via Wykop
  • 0
@trabantrobibrum: Tego, że ten samochód na polskim rynku w ogóle nie istnieje, więc dla polskiego klienta ma zerowe znaczenie. Równie dobrze mógłbyś sobie gadać o Chevy Bolcie tylko co mi z tego samochodu jeśli nie mogę go normalnie kupić tylko bawić się w drogi, prywatny import albo dopłacać pośrednikowi.


@JC97: Człowieku, wpieprzasz się nagle w połowie i wyskakujesz sobie z Polskim rynkiem. Przeczytaj wszystko od początku o czym
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 14:03:33 via Wykop
  • 0
@trabantrobibrum:

Najlepszy to nie to samo, co najdrozszy, Leaf jest najlepszy, bo jest najbardziej dopracowany i niezawodny i nie bedzie przechodzil chorob wieku dzieciego, a do tego jest przystepny cenowo. A polestar jest produkowany w Chinach. Pytanie brzmi raczejL co jest szwedzkiego w tym polestarze, zwlaszcza elektrycznym? To jest zwykla chinszczyzna, nie wiem, po co sie upierasz.


@adam-gancarczyk: Jeździłem Polestarem i Leafem, w życiu bym nie kupił Nissana.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 14:05:12 via Wykop
  • 4
@trabantrobibrum: Ja jeździłem w Polsce - droga zabawka. Dostałem auto służbowe bo właścicielu, najwyższa wersja. Nadaje się tylko do jazdy po mieście i jak jest ciepło. Jak codziennie jeździłem Wejherowo - Grudziądz zobaczyłem co to za złom. Na początku jak było ciepło jeszcze jeszcze - dało radę jadąc 130 na autostradzie w obie strony. Po roku nie dało rady w obie strony tylko jak temperatura spadała poniżej zera nie dawało
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 14:05:40 via Wykop
  • -1
@moczymorda85: Nie mam pojęcia, nie pomogę w takim temacie. Więc nie będę strzelał.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 14:16:52 via Wykop
  • 0
@JC97: Ok to inaczej, nie wiem jak wyglądają zniżki i kogo łapią bo mnie to nie interesuje. Polestar 2 nawet o 20k droższy to nadal ten sam pułap cenowy co Tesla 3, nie jest to ani auto za 150k ani za 350k. I nie mam zamiaru nikogo do tego przekonywać na siłę, jeżeli dla kogoś to jest inny pułap, no to faktycznie Tesla model 3 ma konkurencję tylko w postaci
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 14:30:01 via Wykop
  • -1
@JC97: Nie biorę pod uwagę dopłat, pośredników bo nie mieszkam w Polsce. W Norwegii te auta kosztują podobną kwotę, z lekką przewagą Polestara, w Niemczech,Norwegii,Szwecji i gdzie tam jeszcze jest sprzedawany to ten sam pułap i bardzo mocno ze sobą konkurują, dlatego też jednych i drugich sprzedaje się ogrom. I Polskie warunki tego nie zmienią, bo jak był by dostępny w Polsce to musiał by konkurować z modelem 3 inaczej
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 14:34:31 via Wykop
  • -1
@trabantrobibrum:

A gdzie tego elektrycznego polestara 3 kupisz? Uda ci sie go pozniej odpsrzedac? Gdzie bedzisz serwisował w razie problemow? Sa juz uzytkownicy, ktorych spytasz o opinie? I do tego chinszczyzna. Ja bym 400k, czy ile on tam kosztuje, nie wydal.


@adam-gancarczyk: Czy gdzieś napisałem o Polestar 3? Cały czas mowa o Polestar 2. W Polsce jeszcze przez parę miesięcy nigdzie, potem w każdym salonie Volvo, bo to
trabantrobibrum - >@trabantrobibrum:
A gdzie tego elektrycznego polestara 3 kupisz? U...

źródło: hongqi_ehs9_header_banner_mobil

Pobierz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 15:06:32 via Wykop
  • 0
@trabantrobibrum: Ty jesteś ekspertem z interii - masz auto i nic o nim nie wiesz xD


Jak na razie nie odniosłeś się do ani jednego mojego zarzutu, więc wiemy już kto tutaj ma racje xD


@cwlmod: Na wszystko Ci odpowiadałem. Ale już teraz mam pewność, że jesteś po prostu jakimś dzieckiem i doświadczenie możesz mieć ale tylko z komunikacji miejskiej. Nie musisz już odpowiadać, bo to nie wygodne
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 15:21:45 via Wykop
  • 0
@Yelonek: Polestar to był tylko jeden przykład, jasne że jest więcej i jeszcze więcej nadchodzi. Dlatego pisałem, że Leaf to przeżytek już i żadna konkurencja, drugie tyle to z samych Chin już jeździ po Oslo np. NIO.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 16:49:13 via Wykop
  • 0
@janek_kenaj: Właśnie nie stać na wszystko, po prostu EV jest tanie w utrzymaniu. Zwłaszcza w kraju gdzie inwestuje się w rozwój infrastruktury, a teraz jeszcze bardziej jak już jest ogromny wybór. No bo auta za 250/300k to na zachodzie nie jest żaden luksus tylko średnia półka.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 16:51:15 via Wykop
  • 0
@trabantrobibrum:

Wybuchowy prezencik już masz - to baterie w Twojej wspaniałej Tesli :D

No, ale jako nietypowy Polak, życzę ci żebyś miał farta i mam nadzieję, że Twoja jednak nie spłonie ;)


@belzebup: No i te wspaniałe baterie działają już 10 lat, i nie ma z nimi żadnego problemu. A ten magiczny ubytek zaraz po skończeniu gwarancji, to kolejny mit. Po 10 latach degradacja baterii to ok 10/12%.

335

USA: pocisk hipersoniczny zdał egzamin. Rosja zaniepokojona | Space24

Pokaż treści 18+

USA: pocisk hipersoniczny zdał egzamin. Rosja zaniepokojona | Space24

W ostatnich dniach Stany Zjednoczone pochwaliły się czwartym udanym testem hipersonicznego pocisku manewrującego wykorzystującego napęd strumieniowy (scramjet). Lot zademonstrował ulepszone możliwości i osiągi opracowywanej broni. Był to ostatni test lotniczy, dzięki któremu program rozw

Space24_pl
z
space24.pl
dodany: 01.02.2023, 15:20:43
  • 115
  • #
    kosmos
  • #
    technologia
  • #
    wojsko
  • #
    rosja
  • #
    militaria
  • #
    wojna
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 02.02.2023, 09:14:24 via Wykop
  • 29
@aa-aa: A jak tam Kijów zajęty w 3 dni? Czy dalej wielka armia, z nowoczesną bronią odbija małe wsie i miasteczka? Wojskowe delfiny już nauczyły się bronić mostu krymskiego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

408

Niemcy nie chcą już jeździć Teslami. Mają konkretny powód

Niemcy nie chcą już jeździć Teslami. Mają konkretny powód

Mówią: samochód elektryczny ma sens jedynie w mieście i w przypadku posiadania własnej ładowarki domowej. Na dłuższych dystansach, szczególnie zimą, to nieporozumienie.

McRoyal_z_bekonem
z
motofakty.pl
dodany: 31.01.2023, 13:19:45
  • 209
  • #
    tesla
  • #
    samochody
  • #
    elonmusk
  • #
    motoryzacja
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 14:15:49 via Wykop
  • 2
@cwlmod:

Jakoś kraje zachodnie nie mają problemu z przesiadką na EV.


@gonzo91: Oczywiście, że mają a takie dzbany jak ty
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 14:17:48 via Wykop
  • 1
@cwlmod:

@wyqop: Co nie zmienia faktu, że bańka pękła i tesla dalej spada ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Strasznie bańka pękła, z 400 na 170 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdzie praktycznie wszystkie wielkie firmy pospadały o tyle samo. W bessie spółki potraciły szok i nie dowierzanie.
To już koniec Tesli.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 14:22:44 via Wykop
  • 1
@JohnDeere: Tymczasem, inżynierowie wyciągnięci z Merca, BMW, Audi. Projektanci z Rollsa i włoskich marek. Chiński szajs ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dobrze, że nie czytają wykopu bo musieli by już o upadłość wnioskować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 14:26:52 via Wykop
  • -1
@tom579135: Prąd tańszy niż w Polsce, zarobki czterokrotnie wyższe. Nie tracę ani minuty na ładowanie do codziennej jazdy, bo auto się pod blokiem w nocy ładuje. Na trasie dziesiątki szybkich ładowarek, więc po 400km z chęcią się zatrzymuję coś zjeść, w tym czasie +200/300km się ładuje. Na osiedlu w ciągu 4 lat z 50 aut spalinowych zostało 10 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 14:36:02 via Wykop
  • 0
@cwlmod: Przejechałem całą Norwegię elektrykiem bez najmniejszego problemu, co 400 km postój na jedzenie, toaletę i +200/300km doładowane.
Nie trzeba mieć dobrej sytuacji na zachodzie, żeby jeździć Teslą bo to nie jest żadna marka premium od czasu 3 i Y. Nikt na osiedlu nie ma garażu. Wszyscy parkują na parkingu pod blokiem, i do każdego takiego miejsca jest postawiony słupek do ładowania i każdy w normalnej cenie się ładuje pod
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 01.02.2023, 16:26:06 via Wykop
  • 0
@cwlmod:

Pytałem się o fiordach a niech głównych trasach między miastami. Ile się ładowałeś? Macie tam chociaż superchargery w sensownej ilości?


Dlatego napisałem CAŁĄ Norwegię, a nie główne trasy w

478

Norweska firma żeglugowa zakazała transportu aut elektrycznych

Norweska firma żeglugowa zakazała transportu aut elektrycznych

Powodem problemy z ugaszeniem potencjalnego pożaru takich pojazdów. Sprawa jest o tyle istotna, że dotyczy Norwegii, w której auta elektryczne stanowią ponad 80 procent rynku pierwotnego.

NaMasce
z
namasce.pl
dodany: 19.01.2023, 19:32:52
  • 83
  • #
    ciekawostki
  • #
    transport
  • #
    samochody
  • #
    technologia
  • #
    motoryzacja
  • #
    norwegia
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 10:37:21 via Wykop
  • -2
@s---k: I piszesz to z kraju, który śnieg i mocne minusy widzisz przez dwa tygodnie w roku, a w sylwestra masz 16 stopni. Tymczasem Norwegia zasypana przez 3-4 miesiące śniegiem i 80% sprzedawanych aut to elektryki. Nie masz jeszcze elektryka, nie masz już w kraju zimna ale już masz problem.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 10:47:12 via Wykop
  • -1
@Ruski_hajsownik99:

Skoro mówisz, że elektryki ładowane są po 15-20 minut to teraz sobie wyobraźmy sytuacje gdzie co drugie auto na ulicy to właśnie elektryk - zapchane stacje ładowania, kolejki i korki na drogach.


W Oslo gdzie mieszkam, 80% sprzedawanych aut to elektryki. Nie ma zapchanych stacji ładowania, kolejek i większych korków na drogach. Wystarczy zadbać o infrastrukturę. Na moim osiedlu nie ma garaży, wszyscy parkują pod chmurką. Każde miejsce postojowe
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 10:48:52 via Wykop
  • 0
@Guru_z_gor: Najwięcej elektryków sprzeda się w Chinach ( ͡° ͜ʖ ͡°) A chińskie marki mają już dziesiątki modeli aut elektrycznych, i to całkiem niezłych. Zaczynają w Europie już mocno konkurować np. z Teslą. Trzeci świat zostanie ze spalinówkami i my z pasatami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 10:51:48 via Wykop
  • 0
@nobodyknows: A ile pożarów było na promach w Norwegii przez auta elektryczne?
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 10:53:10 via Wykop
  • 0
@Orbiter01: Burżuj XD W Norwegii magazynier jeździ teslą 3. Nie umniejszając magazynierom.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 10:54:29 via Wykop
  • 0
@Drciacho: No nie, i wprowadziła to firma co ma jedną trasę z przewozem aut. Nie licząc się w ogóle w branży (:
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 10:57:51 via Wykop
  • 1
@JohnDeere: Trzy modele Tesli są w top5 najlepiej sprzedawanych się aut w Norwegii, dwie pierwsze marki VW i Hyundai same się już wycofują w 2023 ze sprzedaży spalinówek w Norwegii bo im się już to nie opłaca ͡° ͜ʖ ͡°)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 23:58:50 via Wykop
  • 0
@s---k: Dlatego zakaz sprzedaży NOWYCH aut spalinowych ma wejść za 12 lat. Przez te 12 lat, dostaniemy na te cele ok 100 MILIARDOW zł, ze złej Unii. No chyba, że sobie wszystko zablokujemy łamaniem prawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

364

Sankcje na ropę działają. Rosja traci miliardy

Pokaż treści 18+

Sankcje na ropę działają. Rosja traci miliardy

127 mln dolarów dziennie - tyle według szacunków ekspertów traci Rosja z powodu unijnych sankcji na ropę naftową. W tym roku skala strat ma być jeszcze większa. To może być poważnym zagrożeniem dla rosyjskiego budżetu.

szyna352
z
wnp.pl
dodany: 19.01.2023, 11:32:05
  • 86
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    sankcje
  • #
    gospodarka
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 11:08:34 via Wykop
  • 0
@Albert_Einstein: Taka prawica, że w Polsce jest większy social niż w lewackiej Norwegii ( ͡º ͜ʖ͡º)
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 21.01.2023, 11:15:15 via Wykop
  • 0
@uuugg: I gaz też jest tam mieszany? ( ͡º ͜ʖ͡º)

962

Przestańcie nam wciskać elektromobilność! Nie chcemy jej, jest za droga!

Przestańcie nam wciskać elektromobilność! Nie chcemy jej, jest za droga!

Już za 12 lat wejdzie w Polsce w życie zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych.

francuskie
z
francuskie.pl
dodany: 18.01.2023, 08:45:17
  • 259
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 19.01.2023, 04:49:54 via Wykop
  • -1
@nieludzki666: Tam gdzie je parkują. Auto jak gdzieś parkujesz (pod blokiem, garaż podziemny, biurowiec, sklep, urząd) powinno mieć miejsce do ładowania. Większy problem z autami elektrycznymi i ich ładowaniem mają osoby, które nigdy w takim nie siedziały niż osoby które je użytkują. W Oslo, gdzie mieszkam 60% sprzedawanych nowych aut to elektryki, i nikt się nie bije o miejsce do ładowania ;)
trabantrobibrum - @nieludzki666: Tam gdzie je parkują. Auto jak gdzieś parkujesz (pod...

źródło: 1ef7d31752542c78b884121b7b91b4ee

Pobierz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 19.01.2023, 04:52:45 via Wykop
  • 0
@reconde4: Tylko większość samochodód właśnie jeździ po mieście. Ile razy większość ludzi robi trasy powyżej 500km? Ile osób co robi trasy powyżej 500km nie zatrzymuje się na picie/jedzenie/etc?
W Norwegii, która jest większa od Polski 60% sprzedawanych aut to elektryki, i jakoś kraj funkcjonuje tak samo jak za diesli. Nic nie upadło.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 19.01.2023, 04:57:17 via Wykop
  • 4
@sawes1: Mieszkam na osiedlu 10min od centurm miasta, gdzie nie ma garaży podziemnych. 40% sąsiadów posiada elektryki.
Zostały do prawie każdego miejsca postojowego na osiedlu wstawione słupki, z których mogą się ładować mieszkańcy po rynkowej stawce prądu. Przystosowanie miejsc postojowych pod chmurką dla elektryków, trwało 2 tygodnie. Miasto ok. milion mieszkańców i tak jest w całym Oslo.
trabantrobibrum - @sawes1: Mieszkam na osiedlu 10min od centurm miasta, gdzie nie ma ...

źródło: 1ef7d31752542c78b884121b7b91b4ee

Pobierz
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 19.01.2023, 09:42:11 via Wykop
  • -1
@mariecziek: Skoro masz prawo jazdy, to znaczy że jesteś dorosły. Jako osoba dorosła powinieneś już dostrzec, że nikogo nie obchodzą jednostki. Jesteś w zdecydowanej mniejszości. Ja też kiedyś zrobiłem trasę ponad 1k, i co z tego? W 90% podczas 500km, zatrzymuje się na jedzenie, kupienie czegoś do picia, zatankowanie, siku itd, co najmniej 30min przerwy.
ZA 12 LAT, ma wejść ten przepis w Polsce, nie dziś czy jutro. Do tego
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 20.01.2023, 07:28:26 via Wykop
  • 0
@Cyjanek_i_Szczescie: Tak, są ludzie co jeżdżą nawet codziennie, tylko to jest 0,1% ogółu? Tak jak napisałem wyżej, nikt nie patrzy na mniejszości przy robieniu przepisów. I tak jak pisałem już, ten przepis będzie obowiązywał za 12 lat, w motoryzacji to jest przepaść. Już teraz wychodzą auta z ładowaniem 321km zasięgu w 12 min i łącznym zasięgiem ponad 700km. I mówimy tutaj o marce co wypuściła dopiero jedno auto, duzi gracze
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 20.01.2023, 07:32:23 via Wykop
  • 0
@buchowo: 800km poniżej 30min robi większość kierowców? Chyba tylko zawodowych. Nie mam zamiaru Cię przekonywać do aut elektrycznych, dla mnie możesz być nie zadowolony i pokrzywdzony. Ale mówimy o 12 latach do wycofania ze sprzedaży, nie wycofania z dróg. Tylko przez ostatnie 5 lat elektryki zrobiły ogromny postęp.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 20.01.2023, 07:34:48 via Wykop
  • 0
@tasiel: Tak to wina Unii, i przez Unie tak to wygląda w USA, Azji i generalnie na całym świecie. To nie sposób marek, żebyś wymieniał i naprawiał jak najczęściej, a one zwiększały swoje zyski. Pralki się szybciej zużywają przez Unie, telefony tracą szybkość przez Unie. Szkoda, że ta Unia r-------a cały świat. Kiedyś to było.
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 20.01.2023, 11:58:46 via Wykop
  • 0
@buchowo: No widzisz, mieszkam w kraju gdzie to wszystko się dzieje. 65% aut sprzedawanych to elektryki, marchewka (czyli różne przywileje) są już wycofywane a sprzedaż i tak elektryków rośnie. Nie ma zakazu sprzedaży spalinówek, a VW i Hyundai sami z siebie wycofali spalinówki ze sprzedaży, bo im się już to nie opłaca. Ja rozumiem, że przy aktualnych elektrykach, ktoś kto robi duże trasy bardzo często, nie będzie zadowolony. Ale tak

257

USA: Pentagon nie przekaże jeszcze Ukrainie czołgów Abrams

Pokaż treści 18+

USA: Pentagon nie przekaże jeszcze Ukrainie czołgów Abrams

USA starają się zmienić dynamikę konfliktu na korzyść Kijowa dostarczając nowy "potencjał wojskowy", ale na razie Pentagon nie jest gotowy przekazać Ukrainie czołgów Abrams - oświadczył w środę wiceminister obrony USA ds. politycznych Colin Kahl.

NieobliczalneZieloneKonto
z
wnp.pl
dodany: 18.01.2023, 21:53:49
  • 158
  • #
    usa
  • #
    ukraina
  • #
    wojsko
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    swiat
trabantrobibrum
trabantrobibrum
trabantrobibrum 20.01.2023, 08:07:41 via Wykop
  • 1
@Koniasz: A ile wyniosła pomoc militarna dla Ukrainy, całą Europe(a to tutaj jest wojna), a ile wyniosła USA? Kto zarabiał na umowach z ruskimi? Kto im płacił setki miliardów Euro? I Kto z nimi ma granice? Ale to USA jest takie złe, co oni sobie w ogóle myślą. Gdyby pomoc miała zależeć od Niemców, to rusków miał byś już w Szczecinie. Ale na szczęście USA znowu ratują dupę nieudolnej Europie
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Trabi

  • Garaż

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 23.11.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking