@2phonepiotrus: cel ma taki, iż zazwyczaj ci co jeżdżą na lewym pasie, dojeżdżają do jego samego końca i "wpychają" się na siłę na prawy lekceważąc tzw. zakładkę co powoduje właśnie zator bo trzeba hamować przez delikwenta. A delikwent mógł by trochę użyć mózgu i wcześniej zjechać na ten prawy pas i nie było by problemu. Jeszcze dochodzi kwestia samej zakładki bo potrafią się debile z osobowek we trzech wpierd#@$ na prawy
@graf_zero: nie idą pełną mocą. W mojej okolicy Elektrownia Łaziska na tą chwilę ma pracujące 3 bloki po 225MW, a w rezerwie są jeszcze 1 blok 225MW i 2 po 125MW.
Woziłem przesyłki drobnicowe pod DPD między terminalami dużym zestawem. Ile razy się zdarzało, że po otwarciu drzwi naczepy nadmiar przesyłek wypadał na ziemię. A potem wrzucanie jak najdalej spowrotem, żeby pod rampę cofnąć. Jak takie przesyłki się mają nie uszkodzić ehh..
Jestem kierowcą ciężarówki i jeżdżę teraz tylko w Polsce. Tutaj normalna jest "#!$%@?" dziennie 13h lub 15h pracy dwa razy w tygodniu. Kto takie przepisy wymyślił? Kierowca dużego to jest jak robocop, robi ponad 1,5 etatu w miesiącu i to jest normalne. To nie jest tylko siedzenie za kierownicą. Ah w sumie więcej wypowiadać się nie trzeba, wystarczy zobaczyć jak wyglądają statystyki drogowe z dużymi.
@KrS1: coś tam z życia mam... Jestem codziennie w domu. :) Generalnie przychodzisz po pracy, coś trzeba zjeść i ogarnąć się i znow wyjazd w godzinach koło 4 rano. Tak to wygląda u mnie już koło 5 lat.
nie narzekam na swoją pracę w mojej okolicy za pracę fizyczna to wciąż zazwyczaj oferują tylko minimalna pensje. Tak to jest Górny Śląsk.
#przegryw