Witaj w klubie, ja 2 grudnia "kupiłem" klucz do RDR2, do tej pory go nie mam. Również zmyliło mnie dotpay. Koleś nie odpisuje, nie odbiera telefonów, nie odpisuje przez system, kilka dni temu zmodyfikował regulamin usuwając dane osobowe (ale google niezapomina). Zgłosiłem sprawę do prokuratury i dotpay. Dotpay zablokowało gościowi już usługę. Polecam Tobie zrobić to samo - możesz to zrobić również mailowo wysyłając pismo do prokuratury. Pisz na priv jeśli potrzebujesz
@Redguard: Tu problemem jest dotpay (moim zdaniem), bo nie wiem w jaki sposób oni go zautoryzowali. Do tej pory sklepy korzystające z takich form płatności były dla mnie wiarygodne (sam, jako sprzedawca przechodziłem procedurę rejestracji w payu - wieloetapowa autoryzacja by udowodnić, że ja to ja... dotpay się nie popisał, albo koleś jest bardzo cwany)
@mientka_guma: ja zgłosiłem 2 dni później, procedura banalna (mail do prokuratury). Poinformowałem dotpay (a oni widząc zgłoszenie do prokuratury zawiesili kolesiowi usługę).
@DredziG: No nie, dotpay nie upublicznia nic poza nazwą odbiorcy. Swoją drogą moim zdaniem to albo to dotpay dał ciała po całości, albo koleś ostro sfałszował dane rejestracyjne w dotpay. Druga rzecz, że dotpay zareagował na moje maile dopiero gdy dałem ich w CC maila wysłanego do prokuratury z zawiadomieniem o możliwości popełnienia przestępstwa.
Dlaczego mnie to nie dziwi. Spotkałem się z przypadkiem gdzie nauczyciel odejmował punkt za zapis 2*x zamiast 2x - i my chcemy być innowacyjnym narodem :(
Mnie kilka lat temu w podobny sposób t-mobile wrobiło w fakturę na 700 zł (przez źle skonstruowany panel konfiguracyjny wyłączył mi się darmowy internet i buliłem po normalnych stawkach). To był mój ostatni telefon na umowę.
Od tych kilku lat jestem szczęśliwym posiadaczem telefonu na kartę i tylko w ten sposób mam pełną kontrolę nad kosztami.