Play - przeboje z obsługą klienta i naprawa telefonu przez ponad dwa miesiące
Witam, pokrótce postaram się opisać moje przeboje z obsługą klienta sieci Play. Telefon oddany do naprawy z tytuły rękojmi w dniu 18.02.2021 r. a do chwili obecnej nie został naprawiony przez autoryzowany serwis.
z- 46
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Wczoraj Obsługa Klienta Play napisala abym podał nr zgłoszenia, nastepnie po ok 30 minutach poprosili mnie jeszcze o odrobinę cierpliwości. Do chwili obecnej brak odzewu.
Dzisiaj przez caly dzień brak odzewu na FB.
Napisałem poprzez aplikację na chacie i k9lejna spychologia. Miła pani napisała abym skontaktował sie z serwisem SBE gdzie obecnie znajduje się telefon ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@play_polska dlaczego nie odpisujecie na FB?
W dniu wczorajszym w salonie Play dowiedziałem się, że moja sprawa utknęła, w serwisie powiedzieli, że usterka nie jest moją winą. Dzisiaj zaproponowali wymianę na nowy telefon a w związku z tym, że LG już nie robi telefonów zaproponowali mi Xiaomi Mi 10T 5G na co się nie zgodziłem z uwagi na brak wodoodporności i brak ładowania indukcyjnego.