Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko185
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
quarien

quarien

Dołączył 13 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2416
  • Znaleziska 1588
  • Mikroblog 828
  • Obserwujący 23
  • Obserwowane 4
festinalente333
festinalente333
festinalente333
26.03.2026, 05:50:31
  • 0
Czym jest według Was #zdrada emocjonalna? #zwiazki #niebieskiepaski #rozowepaski
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 26.03.2026, 10:42:58 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
25.03.2026, 07:09:33
  • 2
✨️ Dlaczego przeciętni mężczyźni mają partnerki? Ⓘ
#przegryw #blackpill
Skoro kobiety rzekomo lecą tylko na topke mężczyzn to skąd te przeciętne typy na ulicach mają pary? Proszę o wytłumaczenie bo może to hologramy albo podstawieni aktorzy za każdym razem jak spaceruje po ulicy albo galerii handlowej. Bo wykopki zawsze mówią że "przypadek", "pewnie poznali się w szkole", tylko dziwnie sporo tych przypadków, niemalże codziennie takie widzę.

#tinder #
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 25.03.2026, 10:29:23 via Wykop
  • 4
@mirko_anonim: Bo cały ten #blackpill #przegryw to jakaś upośledzona bańka wykopowa. W prawdziwym świecie normalni ludzie nie myślą tymi kategoriami. Ot i co.
  • Odpowiedz
ZielonyKierowca
ZielonyKierowca
ZielonyKierowca
25.03.2026, 09:56:18
  • 1
Czy pozwolilibyście swojej różowej chodzić na treningi personalne z trenerem płci męskiej? U mnie to absolutnie nie wchodzi w grę. Od razu bym postawił ultimatum że albo zmienia na trenerkę albo nie mamy o czym rozmawiać. Nie wyobrażam sobie aby ubierała leginsy i top i szła na trening z jakimś fagasem. I potem żeby ją łapał za biodra aby pokazać prawidłowy ( ͡° ͜ʖ ͡°) sposób wykonywania ćwiczenia.

Pozwoliłbyś różowej ma trenera płci męskiej?

  • Tak 42.3% (58)
  • Nie 57.7% (79)

Oddanych głosów: 137

  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 25.03.2026, 10:26:06 via Wykop
  • 3
ubierała leginsy i top i szła na trening z jakimś fagasem. I potem żeby ją łapał za biodra aby pokazać prawidłowy ( ͡° ͜ʖ ͡°) sposób wykonywania ćwiczenia.


@ZielonyKierowca: Z mojego doświadczenia pytanie brzmi jak kobieta stawia granice.
Są kobiety, które regularnie pokazują gdzie jest okej i gdzie nie jest okej mężczyznom, którzy do nich startują. I jest wiele subtelnych zachowań - jak się komunikują, na ile kontaktu fizycznego pozwalają,
  • Odpowiedz
wysokiewiczplum
wysokiewiczplum
wysokiewiczplum
23.03.2026, 16:14:02
  • 1
Pytania do osób z przeciętnymi partnerkami.
Czy nie boli was, że wasza partnerka/żona nie wygląda i nigdy nie będzie wyglądać jak topowe laski? Nie czujecie zazdrości?
I drugie, czy jesteście pewni, że odrzucilibyście możliwość jednorazowego współżycia z topową laską, także wtedy gdyby wasza przeciętna partnerka/żona miała się o tym nigdy nie dowiedzieć?

#logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #zwiazki #tinder
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 24.03.2026, 12:54:05 via Wykop
  • 0
@wysokiewiczplum: Twoje obawy mają sens tylko wtedy, kiedy związujesz się z kimś przede wszystkim dla urody i fizyczności.
  • Odpowiedz
Onaaa20
Onaaa20
24.03.2026, 10:05:59
  • 9
Jakby faceci się szanowali to 80% z tagu #przegryw miało być dziewczynę.Co więcej nie istniałoby nawet onlyfans i inne platformy jakby faceci mieli kontrolę nad zwierzęcymi popędami.
#rozowepaski #niebieskiepaski #zwiazki #tinder #blackpill #redpill #damskiprzegryw #hipergamia
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 24.03.2026, 12:33:56 via Wykop
  • 1
@Onaaa20: ok normik xD 90% podatku od OF rozwiazuje problem


@KieszonkowyChad92: To nie podaż jest problemem tylko popyt.
  • Odpowiedz
quarien
quarien 24.03.2026, 12:52:37 via Wykop
  • 2
: w tym przypadku ani to ani to, tylko kompletny brak zasad,


@PowiatowyBanan: Nadal - brak zasad u mężczyzn jest ŹRÓDŁEM problemu. To problem zaczyna się od internetowego przegrywa, który jest klientem OF. Bez niego - nie byłoby internetowych szmat :)

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego kobiety zachowują się "niegodnie" - to zobacz czy to działa. Działa. Przynosi rezultaty.
Setki, tysiące lajków na instagramie, atrakcyjni mężczyźni przynoszący przeróżne przygody. Kolacje, podróże, zabawy
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
19.03.2026, 13:50:30
  • 1
✨️ Kryzysy mężczyzn w związkach - czy są nieodwracalne? Ⓘ
TLDR: jak kobieta choć raz zobaczy swojego mężczyznę w kryzysie - już nigdy nie będzie go szanować.

Takie spostrzeżenie dotyczące dość częstego modelu związku w którym to kobieta uważa swojego męża za niedorajdę, a sama stoi na piedestale tej co o wszystko dba. I mam na myśli raczej starsze pary, ze stażem, dziś to są ludzie 50+, bo dopiero tu można obserwować długotrwałe efekty,
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 19.03.2026, 14:43:59 via Wykop
  • 4
TLDR: jak kobieta choć raz zobaczy swojego mężczyznę w kryzysie - już nigdy nie będzie go szanować.


@mirko_anonim: Tyczy się tylko niedojrzałych/zaburzonych/niestabilnych osób.

Dlatego należy szukać osób przewidywanych, którzy mają kontolę nad swoimi niskopoziomowymi potrzebami.

Mężczyźni też mają podobne zachowania, żeby nie było.
  • Odpowiedz
Famine
Famine
19.03.2026, 08:52:52
  • 0
Ciekawi mnie Wasze zdanie. Wyobraźcie sobie związek z kobietą, która ma dziecko, ale to ona płaci alimenty, nienawidzi dziecka bo go nigdy nie chciała, a młody mieszka z ojcem. Mogła wpaść za gówniarza, a konserwatywna rodzina lub Świadkowie Jehowy zmusili ją do porodu. Ostatecznie zostawiła dziecko z ojcem, bo miał lepsze warunki plus sama go nie chciała. Weszlibyście w taką relację?

#zwiazki #niebieskiepaski #logikaniebieskichpaskow #tinder
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 19.03.2026, 10:00:27 via Wykop
  • 3
Weszlibyście w taką relację?


@Famine: Nie.
I nie dlatego, że "kobieta nienawidzi własnego dziecka". To też jakiś argument, bo chcę kiedyś dzieci.
Ale dla mnie bardziej martwiący jest ten bajzel emocjonalno-organizacyjny w jej życiu.

Nienawiść do dziecka, zmuszenie do porodu, alimenty, były partner, rodzina itp. Jezu. Nie chcę tego w swoim życiu :)
  • Odpowiedz
quarien
quarien 19.03.2026, 10:51:39 via Wykop
  • 0
Czasem warto wyjrzeć poza duże miasto :) Takie przypadki istnieją i wcale nie są rzadkie. Te 10 czy 15 lat temu na prowincji dostęp do aborcji był praktycznie zerowy, a presja "co ludzie powiedzą" w konserwatywnych środowiskach była bardzo silna.


@Famine: Owszem.
I realnie nie chcę tego bałaganu w moim życiu.

Są trzy opcje jak taka osoba sobie z
  • Odpowiedz
quarien
quarien 19.03.2026, 12:37:27 via Wykop
  • 2
Jak usuniesz raka czy pasożyta, który niszczył ci organizm


@Famine: Tylko, że WIĘKSZOŚĆ kobiet nie postrzega dziecka jako raka czy pasożyta. Rozumiem, że Ty tak. I pewnie są takie kobiety które uważają identycznie. Ale zdecydowanie większość tak nie ma.

Dlatego jeśli jakaś kobieta w tego typu sytuacji (i rozszerzając to o aborcję) będzie mówiła, że wszystko jest okej i super... to będę
  • Odpowiedz
quarien
quarien 19.03.2026, 14:02:19 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
CzosenWan
CzosenWan
19.03.2026, 10:45:03
  • 2
Jakiego partnera/partnerkę byście woleli?
1. Osobę czułą, zainteresowaną wami i zrozumieniem was, dzielącą z wami pasje, ale o zastraszająco niższej inteligencji?
2. Osobę nieco oschlejszą, traktującą waszą obecność jako oczywistość o którą nie trzeba walczyć, która ma wywalone na wasze pasje, ale inteligentną i z którą dyskusja to czysta przyjemność?

#zwiazki

Który opis partnera/partnerki bardziej wam odpowiada?

  • 1 65.9% (54)
  • 2 34.1% (28)

Oddanych głosów: 82

  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 19.03.2026, 12:44:39 via Wykop
  • 2
@kasiknocheinmal: Ja traktuję pytanie OPa jako ciekawą dyskusję akademicką.

Bo jeśli MUSISZ wybrać między jednym i drugim wariantem to możesz odkryć na czym Ci bardziej zależy. Nie mówię, że to będzie długoterminowa i kuloodporna decyzja.

Osobiście byłem w obu wariantach z posta @CzosenWan i uważam, że chyba łatwiej przywyknąć do mniej pasjonujących rozmów w kuchni, niż przekonać wysoce inteligentną osobę żyjącą własnym życiem do bycia dla niej jakimś priorytetem
  • Odpowiedz
quarien
quarien 19.03.2026, 13:46:27 via Wykop
  • 1
założyłam, że realna sytuacja, może na wyrost.


@kasiknocheinmal: Ta, rozumiem o co Ci chodzi. Jest tu taka pewna maniera dramy i nieszczęścia :)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
17.03.2026, 17:26:12
  • 1
✨️ Izolacja w pracy - czy mój przełożony mnie dystansuje? Ⓘ
#praca #korposwiat

Mój przełożony chyba dystansuje mnie od innych pracownikow tylko jeszcze nie jestem pewna i musze się komuś wygadać. Sytuacja wyglada tak: pracujemy tylko we dwójkę, ja i on, poza nim czasem współpracuję z innymi zespołami, ale on rozpisuje mi taski itp. No i razem pracujemy dla dyrektora, z którym kontakt ma głównie mój przełożony. Ogólnie dość dobrze
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 18.03.2026, 09:40:20 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Pytanie jaki to jest rodzaj firmy. Nie wiem gdzie pracujesz i na jakich zasadach.

Z jednej strony, jeśli pracujesz w jakimś Januszexie, to Twój kierownik "dobrze" robi. Bo w takich firmach najważniejsza jest polityka i dobre wyglądanie. Najlepiej na zajętego i niezwykle potrzebnego.
Jeśli jest to bardziej dojrzałe korpo, to widać kierownikowi słoma z butów wychodzi i boi się abyś go zastąpiła bo sam służy tylko do przekazywania informacji
  • Odpowiedz
quarien
quarien 18.03.2026, 15:17:12 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: nie do końca.
W prostych pracach typu kopanie rowów - tak.

Ale współczesne korpo jest pracą kreatywną. Dostajesz problemy i musisz te problemy rozwiązać.
"Kierując" pracownikem tracisz wiele właśnie tej
  • Odpowiedz
Dama_z_Kurczakiem
Dama_z_Kurczakiem
17.03.2026, 17:32:03
  • 18
Analiza ankiety: czyli przy jakiej kwocie męskie ego przechodzi z trybu "partner" w tryb "ofiara systemu" i "brak równouprawnienia"

Wyniki ankiety są piękne. Tak bezczelnie obnażają rzeczywistość. A ta wygląda tak: dla największej grupy respondentów związek zaczyna się chwiać już wtedy, gdy kobieta zarabia od faceta 1–2 tys. zł więcej. Tak odpowiedziało 43,4% głosujących.

Mężczyzna taki silny i odpowiedzialny, ale jak wjeżdża skromne półtora tysiąca przewagi w wypłacie, to nagle ten fundament męskości
DamazKurczakiem - Analiza ankiety: czyli przy jakiej kwocie męskie ego przechodzi z t...

źródło: mężczyźni mają kruche ego

Pobierz
  • 97
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 18.03.2026, 10:11:16 via Wykop
  • 0
Niektórych nie przeraża silna, mądra i zaradna kobieta. Przeraża ich dopiero moment, w którym przestaje być od nich ekonomicznie uzależniona.


@Dama_z_Kurczakiem: trochę traktuję ten wątek jako bait, ale podzielę się dwoma przemyśleniami:

1. Mam wrażenie, że jest pewna różnica w sposobie postrzegania świata. Po męsku ta "p-----c ekonomiczna" to bardziej ... racjonalne myślenie o związku. Jak jestem bogaty, jak dostarczam to znaczy, że zrobiłem swoją robotę i mogę czuć się bezpiecznie w
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
17.03.2026, 19:24:42
  • 0
✨️ Zidiocenie usług i trudności z reklamacjami Ⓘ
Zauważa ktoś postępujące zidiocenie wszystkiego, a co za tym idzie coraz większy problem z załatwieniem czegokolwiek nie wpasującego się w schemat zaprogramowanego AI Asystenta lub instrukcji dla przygłupiej Karynki z infolinii?

Weźmy chociażby reklamacje. Wszyscy sprzedają coraz większy shit za coraz większe pieniądze. Jak przychodzi do reklamacji, to zaczynają się schody pod górę. Albo przebijanie się przez debilne boty (bankowość tu króluje) albo przekazywanie od
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 18.03.2026, 09:33:27 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim:

Kupujesz tani szit

Tani szit sie zepsuje

Proces reklamacji jest ale upierdliwy

Olewasz temat, to tylko grosze Twój czas
  • Odpowiedz
Klim4s
Klim4s
17.03.2026, 10:47:09
  • 2
Zawsze byłem jakiś taki "roztrzepany", zapominałem o rzeczach, zapłacić rachunek, zadaniach w robocie. Błądziłem głową w chmurach, łatwo się rozpraszałem. Do tego jak miałem coś zrobić to robiłem wszystko, żeby tego nie zrobić, albo zrobić to jak najpóźniej. W szkole też tak było i to mimo, że oceny miałem dobre - bardzo często słyszałem, że jestem "zdolny, ale leniwy". Czułem, że faktycznie sporo mi się nie chce i taki po prostu jestem.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 17.03.2026, 12:56:16 via Wykop
  • 2
To jeszcze nie jest ostateczna diagnoza, ale już wiele mówi. Mam 29 lat, wcześniej nie miałem takich podejrzeń. Czy ktoś był w takiej sytuacji? Szczerze to jestem trochę w szoku.


@Klim4s: Nom standard.
Ja się zdiagnozowałem po 30 :)

Moim ulubionym objawem było "lenistwo". Ogólnie tym "zdolny ale leniwy" mógłbym chyba
  • Odpowiedz
quarien
quarien 17.03.2026, 19:36:50 via Wykop
  • 1
Z tym to się nie rozpędzaj, bo większość ludzi nosi rzeczy w tych samych kieszeniach, bo bez sensu nosić w różnych.


@Nemayu: Każda moja dziewczyna nosiła telefon w tylnej kieszeni, kurtce, torebce, w ręku w "potrzymaj mi telefon bo nie mam rąk".
  • Odpowiedz
Sophos
Sophos
Sophos
17.03.2026, 01:31:39
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 17.03.2026, 13:09:40 via Wykop
  • 1
@Sophos: Uważam, że trochę nie w punkt.

Zgadzam się, że wszyscy mamy w środku dziecko, ale w dobrym tego słowa rozumieniu. I relacja z tym wewnętrznym dzieckiem definiuje nam jak bardzo jesteśmy dojrzali.

Jeśli jestem dorosłym mężczyzną, który ma pracę, obowiązki z których się wywiązuje... I następnie świadomie decyduje się pograć na komputerze - to jest dojrzałym dorosłym w kontakcie ze swoimi niedojrzałymi potrzebami.
Jeśli jest człowiekiem, który unika obowiązków,
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
16.03.2026, 18:28:40
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 17.03.2026, 12:21:11 via Wykop
  • 2
co ty się przejmujesz jako dorosły człowiek, że matka coś sąsiadkom mówi


@heniek_8: Rodzice niestety brali czynny udział w budowaniu naszej psychiki. Opinia toksycznego rodzica jest wpleciona w fundamenty naszego postrzegania siebie.

Plus zawsze wobec rodzica będziemy dzieckiem. Szczególnie TAKIEGO rodzica jak OP opisał. Nawet jak jest się dorosłym mężczyzną wobec "obcych", rodzice nadal potrafią z nas wyciągać odruchy
  • Odpowiedz
julianna49
julianna49
julianna49
16.03.2026, 22:59:29
  • 2
Dziwi mnie kiedy faceci narzekają, że nie mogą znaleźć kobiety a ich jedne jedyne miejsce poszukiwań i podrywu to #tinder.
Jak faceci zdobywali dup*czki 50 lat temu, kiedy tego portalu nie było?
Zacznijmy od tego, że w ogóle na tinderze jest miażdżąca przewaga mężczyzn (nawet do 70-80%) To już tworzy toksyczne środowisko samo w sobie.
Kiedy rozmawiam z koleżankami one najczęściej nie mają i nie planują mieć tej aplikacji
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 17.03.2026, 11:50:52 via Wykop
  • 0
Kiedy rozmawiam z koleżankami one najczęściej nie mają i nie planują mieć


@julianna49: Kiedyś moim ulubionym pytaniem na randkach z dziewczynami poznanymi na Tinderze było "jakbym nie poznał Cię na apce to gdzie mógłbym do Ciebie podbić?"

Raz - bo to fajny otwieracz na poznanie pasji.
Dwa - bo może mnie zainspiruje gdzie IRL można
  • Odpowiedz
Lukardio
Lukardio
16.03.2026, 07:18:39
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 16.03.2026, 09:11:57 via Wykop
  • 0
jak #niebieskiepaski mają tam konta skoro są tam jawnie dyskryminowani


@Lukardio: Moźe i gra jest niesprawiedliwa ale to jedyna gra w jaką można zagrać.
  • Odpowiedz
quarien
quarien 16.03.2026, 12:53:05 via Wykop
  • 0
@gorobei: E tam. Ja dobrze wspominam swojego Tindera nie wiem o co Ci chodzi ;)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
14.03.2026, 21:09:12
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 16.03.2026, 12:00:00 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
13.03.2026, 07:06:03
  • 15
✨️ Moje życie z depresją i odrzuceniem Ⓘ
Mam 35 lat, a dopiero od niedawna żyję w zgodzie ze swoim „przeznaczeniem”.

W szkole i w domu bardzo mocno się nade mną znęcano. Siedziałam w książkach, żeby wyrwać się dokądkolwiek. Na drugi koniec kuli ziemskiej nawet. Depresję mam od podstawówki i 3 próby samobójcze za sobą. Terapeutka była jedyną osobą, której kiedykolwiek powiedziałam w okrojonej wersji, jak bardzo dostałam w kość. Zaliczyłam próby głębokiej religijności,
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 16.03.2026, 11:53:51 via Wykop
  • 0
Unikanie poczucia tego wstydu to mój sukces.


@mirko_anonim: To jedno zdanie ze mną zareozonowało.
Osobiście miałem sporo kompleksów w szkole - byłem grubym dzieciakiem, który nadawał się tylko do stania na budzie (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Naturalnie ja nie miałem żadnych sensownych filtrów i nie potrafiłem sobie z tym radzić, rówieśnicy też nie odpuszczali - więc kaskadowo poszły kompleksy w tym też i wady wymowy. Jak zaczynałem mówić i
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
16.03.2026, 08:47:47
  • 0
✨️ Czy osiągnięcia rodziców imponują młodym dziewczynom? Ⓘ
Czy macie takie wrażenie że dziewczynom 18-25 lat bardziej imponują osiągnięcia rodziców niż osobiste? Dużo pytań o rodziców, ich majątek?

#pytanie

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

quarien
quarien 16.03.2026, 11:40:36 via Wykop
  • 0
Czy macie takie wrażenie że dziewczynom 18-25 lat bardziej imponują osiągnięcia rodziców niż osobiste?


@mirko_anonim: W sumie to bardzo sensowne pytanie.
Kto z rówieśników ma jakiekolwiek osiągnięcia? Pierwsza praca to żadne glamour. Nawet studia to tylko potencjał. Te słynne memy ze studentami prawa, którzy szczycą się, że są STUDENTAMI PRAWA. No dobra, ale nie jesteś jeszcze prawnikiem.

Ogarnięci rodzice raczej mają ogarnięte dzieci. Nie jest to pewnik, wiadomo. Ale jest
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 12
  • Strona 1 z 12
  • >
  • Warszawa

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.04.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 05.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking