Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko197
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
obywatel_83

obywatel_83

Dołączył 10 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3069
  • Znaleziska 2628
  • Mikroblog 441
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 8

86

Iga Świątek pod obstrzałem "patryjotów"

Pokaż treści 18+

Iga Świątek pod obstrzałem "patryjotów"

"Na prawicowym Twitterze narodowcy jadą po Świątek, że przegrała, bo karma ją dopadła - w rocznicę Rzezi Wolyńskiej grała z Ukrainką z żółto - niebieską flagą w czapeczce. Szmata, dziwka, suka - to te łagodniejsze z określeń. Jak myślicie, czyi to wyborcy?"

obywatel_83
z
twitter.com
dodany: 12.07.2023, 08:50:57
  • 49
  • #
    sport
  • #
    igaswiatek
  • #
    tenis
  • #
    bekazprawakow
obywatel_83
obywatel_83
Autor
12.07.2023, 09:16:11 via Wykop
  • 1
@sultan_de8ilow: Mnie bardziej przeraża, że za chwilę tego typu ludzie będą mieli solidną reprezentację w polskim sejmie. A wtedy już nie bardzo będzie można udawać, że nie istnieją.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
12.07.2023, 13:11:46 via Wykop
  • -8
@maciej-kozien: Ja tam zapoznałem się z programem PL2050 i jest napisany z rigczem, więc ja mam na kogo głosować. Nie tylko przeciwko komuś.

18

Proste i niskie podatki - brzmi pięknie. Ale czy zadziałało? Niekoniecznie.

Proste i niskie podatki - brzmi pięknie. Ale czy zadziałało? Niekoniecznie.

Dlaczego pomysły Konfedracji to w większości czysty populizm? Ku przestrodze dla fanów "krzywej Laffera".

obywatel_83
z
threadreaderapp.com
dodany: 27.06.2023, 12:29:22
  • 5
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • #
    ciekawostki
  • #
    polityka

30

Ekonomista wyśmiewa wyliczenia Mentzena z sobotniej prezentacji

Pokaż treści 18+

...i trudno odmówić mu racji.

obywatel_83
z
twitter.com
dodany: 26.06.2023, 08:34:58
  • 40
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    wybory
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 09:55:53 via Wykop
  • -8
@maciekalien: Na PL2050. Mają najbardziej kompletny program, który przedstawiają od 3 lat i zamiast skompromitowanych polityków czerpią głównie z samorządowców i ekspertów.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:07:22 via Wykop
  • -7
@maciekalien: He, he, a Mentzen to gwiazdeczka z bajek dla dzieci na tik-toku, która w zderzeniu z ekonomistą miernego poziomu (Petru) jedyne, co jest w stanie wyksztusić, to że żartował. No faktycznie, to ja już wolę mojego kuglarza, który zdaje się na wiedzę prawdziwych ekspertów i zbudował coś dobrego - fundacje, kóre ratują życie ludzi. Całe życie poświęcił pracy dla innych. A nie tylko na znajdowaniu sposobów, jak więcej się
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:10:59 via Wykop
  • -12
Tym gorzej dla Mentzena ( ͡° ͜ʖ ͡°)
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:12:29 via Wykop
  • -4
@maciekalien: Jprdl, ile można wałkować to kłamstwo? Serio wierzysz, że chce tę gotówkę zlikwidować? Ostatnio PL2050 złożyła w sejmie wniosek o zwiększenie limitu transakcji gotówkowych do 50 tys PLN. Tak się likwiduje gotówkę?
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:13:55 via Wykop
  • -5
@r696: Nie, mam swoją firmę z branży HORECA.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:15:49 via Wykop
  • -4
@slimax: Jeśli na dole piszesz, że "budżet nie straci ani złotówki" przedstawiając wyliczenia swoich pomysłów, to punktem odniesienia jest aktualny budżet, a nie jakieś fantasmagorie POPISu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:17:09 via Wykop
  • -5
@obywatel_83: I jeszcze minusujo fakt, że mam swoją firmę. Miszczostwo ????
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:23:35 via Wykop
  • -3
@slimax: No dobrze. A nie przyszło Ci do głowy, że jeśli POPIS chce wprowadzić 800+ to oni też muszą te pieniądze skądś wytrzasnąć? Że powinni też podać wyliczenia, gdzie zabiorą? A jeśli zamierzają to np. sfinansować z cięć, które Mentzen zapisał osobno?
Widzisz już, jaka to manipulacja?
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:29:09 via Wykop
  • -3
@maciekalien: Tak, i palnął głupotę, bo to był zestaw szybkich pytań i Hołownia źle zinterpretował intencje prowadzącego. Ale bardzo szybko potem wyjaśnił, że nie chodziło mu o likwidację prawną gotówki, tylko o wspieranie form bezgotówkowych.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:31:34 via Wykop
  • -5
No dobrze. A nie przyszło Ci do głowy, że jeśli POPIS chce wprowadzić 800+ to oni też muszą te pieniądze skądś wytrzasnąć? Że powinni też podać wyliczenia, gdzie zabiorą? A jeśli zamierzają to np. sfinansować z cięć, które Mentzen zapisał osobno?
Widzisz już, jaka to manipulacja?
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:32:03 via Wykop
  • -5
@mailtalk: No dobrze. A nie przyszło Ci do głowy, że jeśli POPIS chce wprowadzić 800+ to oni też muszą te pieniądze skądś wytrzasnąć? Że powinni też podać wyliczenia, gdzie zabiorą? A jeśli zamierzają to np. sfinansować z cięć, które Mentzen zapisał osobno?
Widzisz już, jaka to manipulacja?
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:34:12 via Wykop
  • -3
@slimax: Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania, Konfa będzie współrządzić i najpierw pozwoli PISowi wprowadzić 800+ a następnie odda? (WTF? przecież te pieniądze mają dostać obywatele) te pieniądze w formie zmniejszonych podatków? No iście szatański pomysł.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:45:36 via Wykop
  • -2
Szkoda tylko, że program Konfy jest dziurawy jak sito, co wykazał Petru. I że dodatkowo podszyty brunatną fascynacją i religijną ortodoksją.
To ja wolę program PL2050, w którym już rok temu też zapisali mnóstwo uproszczeń podatkowych (m.in. jednolita danina), ale wyliczonych przez ekonomistów, a nie tiktokera.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 10:47:13 via Wykop
  • -2
@slimax: No ale żeby można było zaliczyć te pieniądze do wykorzystania na obniżenie podatków to znaczy, że rząd w tym roku przegłosuje 800+ a Konfa po wyborach to zlikwiduje. Tak to mam rozumieć?

2

Klip podsumowujący konwencję Trzeciej Drogi w Grodzisku Mazowieckim

Polska gospodarna vs Polska marnotrawna

obywatel_83
z
twitter.com
dodany: 26.06.2023, 08:23:58
  • 4
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    3droga
  • #
    polska2050
  • #
    psl
obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 08:27:09 via Wykop
  • 0
W przeciwieństwie do Konfederacji, Trzecia Droga wyklucza możliwość rządzenia z PISem. "Ich miejsce jest na śmietniku historii".
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obywatel_83
obywatel_83
Autor
26.06.2023, 09:52:02 via Wykop
  • 0
@dsliwa2: Jasno dają do zrozumienia, że dogadają się z tymi, z którymi będzie im lepiej. A na razie, z tego co słychać w kuluarach, najlepiej im się rozmawia z Ziobrą, największym gangsterem polskiej sceny politycznej.
obywatel_83 - @dsliwa2: Jasno dają do zrozumienia, że dogadają się z tymi, z którymi ...

źródło: Screenshot_189

Pobierz

656

Mentzen nie potrafi określić się w sprawie referendum dot. wyjścia z UE

Pokaż treści 18+

Mentzen pytany przez Petru o jego głos w referendum dot. wyjścia z Unii Europejskiej przez minutę kluczy nie potrafiąc odpowiedzieć "tak" lub "nie" Mentzen prawdopodobnie nie chce pokazać swoich prawdziwych poglądów w tej kwestii.

kx_keytinho
z
twitter.com
dodany: 20.06.2023, 16:35:54
  • 181
  • #
    konfederacja
  • #
    polityka
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    polska
  • #
    wybory
  • #
    wydarzenia
obywatel_83
obywatel_83 21.06.2023, 14:59:03 via Wykop
  • 0
obywatel_83

źródło: mentzen

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1804

Skrót debaty Mentzen kontra Petru

Skrót debaty Mentzen kontra Petru

Głupie miny i uśmieszki, żarty które bawią tylko opowiadającego. Kluczenie, nieodpowiadanie na pytania, przeciąganie, aby czas minął. Nie wiedział o co pytać, nie rozumiał pytania. Szkolenia wojskowe po maturze, wiek emerytalny bez zmian... Wszystkie kompromitujące Mentzena momenty w skrócie debaty.

Jarusek
z
streamable.com
dodany: 21.06.2023, 05:09:35
  • 486
  • #
    konfederacja
  • #
    mentzen
  • #
    petru
  • #
    debata
  • #
    polityka
obywatel_83
obywatel_83 21.06.2023, 08:20:38 via Wykop
  • 21
Krul jest jednak nagi?
Co za niespodzianka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

560

Tylko jedna partia wsparła Putina i jest przeciwna Ukrainie w NATO.

Pokaż treści 18+

Tylko jedna partia wsparła Putina i jest przeciwna Ukrainie w NATO.

Tak, zgadliście - to Konfederussia.

obywatel_83
z
twitter.com
dodany: 17.06.2023, 04:03:53
  • 197
  • #
    putin
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    polityka
  • #
    rosja
obywatel_83
obywatel_83
Autor
17.06.2023, 04:09:11 via Wykop
  • -19
Dalej, ruskie onuce! Do zakopywania! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przecież nie chcecie bezpiecznej Polski ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obywatel_83
obywatel_83
Autor
17.06.2023, 05:38:17 via Wykop
  • -10
@Kodeks_Napoleona: To prawda. Ale też sam wiesz, że to semantyka. Jest wojna i każdy ma zdanie na ten temat. Widocznie stwierdzili, że głosowanie przeciw to już zbyt jawny pokaz swoich poglądów.
mirko_anonim
mirko_anonim
04.06.2023, 16:40:34
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obywatel_83
obywatel_83 05.06.2023, 07:57:07 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Wbrew pozorom Hołownia ma zupełnie inne podejście, niż PO. Skupia się na merytoryce, nie interesuje go święta wojna POPISowa. Odnośnie Twoich wątpliwości - wystarczy zajrzeć do programu PL2050, przygotowanego przez Strategie 2050 przez ostatnie 3 lata. Stworzyli mnóstwo opracowań. Tu link do reformy służby zdrowia, ale warto też sprawdzić inne.
https://strategie2050.pl/plan-dla-polski/co-po-pandemii-plan-dla-zdrowia/
  • Odpowiedz

181

Marciniak: zostałem poważnie wprowadzony w błąd

Pokaż treści 18+

Marciniak: zostałem poważnie wprowadzony w błąd

"Zostałem poważnie wprowadzony w błąd (...). Nie wiedziałem, że było ono związane z polskim ruchem skrajnej prawicy. Gdybym był tego świadomy, kategorycznie odrzuciłbym zaproszenie.(...) Wartości promowane przez ten ruch są całkowicie sprzeczne z moimi osobistymi przekonaniami."

obywatel_83
z
sport.pl
dodany: 02.06.2023, 10:50:42
  • 179
  • #
    marciniak
  • #
    pilkanozna
  • #
    bekazkatoli
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 10:54:09 via Wykop
  • -14
No to tyle, jeśli chodzi o zachwyty konfederatów nad Marciniakiem i załamywanie rąk nad jego losem. Odcina się od was grubą kreską, moi drodzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 10:56:40 via Wykop
  • -24
A tymczasem Mentzen rżnie głupa, że to była apolityczna impreza.Taa, jasne ????
obywatel_83 - A tymczasem Mentzen rżnie głupa, że to była apolityczna impreza.Taa, ja...

źródło: everest2

Pobierz
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 10:58:29 via Wykop
  • -30
@emlo999: Nie wiem, to już jego wybór. Jeśli zgadza się z promowanymi przez nich wartościami, droga wolna. Tutaj chodzi jednak o co innego - że został zmanipulowany i wykorzystany przez Mentzena do własnej promocji politycznej.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 12:13:50 via Wykop
  • -8
@anisek: Ja tam go do niczego nie zmuszałem. Gdyby Mentzen się tak ordynarnie nie promował na Marciniaku i został przy ekonomicznym charakterze wydarzenia, to pewnie jego występ sędziego przeszedłby bez echa. Ale musiał się pochwalić, że "ściągnął" Marciniaka, tym samym robiąc mu problem. Szkoda Marciniaka, który płaci za autopromocję Mentzena.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 12:23:12 via Wykop
  • -2
@Redguard86: A kto niby był organizatorem wydarzenia ( ͡º ͜ʖ͡º)
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 12:26:04 via Wykop
  • -6
@Bloodborn: Nie wiem, co tam sobie trzepiesz i do czego, ale nie oceniaj innych swoją miarą.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 12:29:19 via Wykop
  • -5
@Piotrdexter: Faktycznie, o tym nie pomyślałem! Informacje o biznesmenach, którzy odmówili udziału w imprezie, czy też opinia Marciniaka, że "wartości promowane przez ten ruch są całkowicie sprzeczne z moimi osobistymi przekonaniami" to świetna akcja promocyjna Konfy. Oby takich jak najwięcej! XD
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 12:31:17 via Wykop
  • -6
@Bloodborn: Nie mam problemu z ludźmi pijącymi p--o, tylko z oszustami. A do takich zaliczam Mentzena.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 12:44:03 via Wykop
  • -6
@Piotrdexter: XD Marciniak jest krzywdzony przez lewaków w Twoim wąskim świecie. W szerokim poszedł przekaz taki, jak w ww. tytule. Cieszę się, że trzymam się z daleka od tego lewacko-prawackiego bagna. Dzięki temu mogę spokojnie obserwować te ograniczenia, które sami sobie narzucacie. A można dużo prościej, bez szczucia jednych na drugich.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
02.06.2023, 12:45:51 via Wykop
  • -2
@Bloodborn: Ogólnie lista jest długa. W tym konkretnym przypadku - na udawaniu, że ten event nie ma politycznego charakteru. To oczywiste, że miał przynieść wymierną korzyść polityczną Mentzenowi i Konfederacji.

568

Polityk Polski2050 i PSL "bardzo się cieszy" z próby odsunięcia Marciniaka!

Pokaż treści 18+

Polityk Polski2050 i PSL "bardzo się cieszy" z próby odsunięcia Marciniaka!

Bardzo się cieszę z tego, że taka sytuacja ma miejsce - skomentowała Joanna Mucha w "Graffiti" Polsat News skargę skrajnie lewicowego, zamordystycznego Stowarzyszenia Nigdy Więcej do UEFA na sędziego Szymona Marciniaka za udział w spotkaniu ze Sławomirem Mentzenem, politykiem Konfederacji.

wojtas_mks
z
polsatnews.pl
dodany: 02.06.2023, 06:37:05
  • 134
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
  • #
    korwin
  • #
    pilkanozna
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 07:48:59 via Wykop
  • -27
@Lucky_Butterfly: I Konfę o koalicję z PISem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 07:51:05 via Wykop
  • -43
@wojtas_mks: Tak, powiedziała, że się cieszy, że międzynarodowa organizacja zwraca uwagę na szkodliwość skrajnie prawicowych środowisk. Ale jednocześnie powiedziała też, że nie cieszy się z kary dla Marciniaka. Więc manipulacja, bo brak całego kontekstu.
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 08:22:16 via Wykop
  • -18
@wojtas_mks: Hołownia: Mentzen to polityk skrajnie prawicowy, a te reakcje to otrzeźwienie, że złość i strach, które ekstremiści zadomowili w polskiej debacie publicznej nie są akceptowalne.
Ale Szymon Marciniak to najlepszy sędzia świata, swoją postawą na boisku wielokrotnie udowadniał, że obce są mu wartości, z którymi utożsamia się Mentzen. Odbieranie Polakowi finału Ligi Mistrzów to jakiś absurd.
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 08:22:43 via Wykop
  • -9
Komentarz Hołowni: Mentzen to polityk skrajnie prawicowy, a te reakcje to otrzeźwienie, że złość i strach, które ekstremiści zadomowili w polskiej debacie publicznej nie są akceptowalne.
Ale Szymon Marciniak to najlepszy sędzia świata, swoją postawą na boisku wielokrotnie udowadniał, że obce są mu wartości, z którymi utożsamia się Mentzen. Odbieranie Polakowi finału Ligi Mistrzów to jakiś absurd.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 08:30:37 via Wykop
  • -10
@wojtas_mks: Komentarz Hołowni:
Mentzen to polityk skrajnie prawicowy, a te reakcje to otrzeźwienie, że złość i strach, które ekstremiści zadomowili w polskiej debacie publicznej nie są akceptowalne.
Ale Szymon Marciniak to najlepszy sędzia świata, swoją postawą na boisku wielokrotnie udowadniał, że obce są mu wartości, z którymi utożsamia się Mentzen. Odbieranie Polakowi finału Ligi Mistrzów to jakiś absurd.
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 10:51:37 via Wykop
  • -11
@KptStopczyk: I dlatego ja wspieram PL2050 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 12:17:18 via Wykop
  • -7
@KptStopczyk: A ja piszę, że są w koalicji? Piszę tylko, że jeśli Hołownię trzeba pytać o koalicję z Tuskiem, to tak samo przez analogię należy pytać Mentzena o koalicję z PISem.
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 12:32:58 via Wykop
  • -6
@KptStopczyk: Mówisz może o tych głosowaniach, w których Konfa wspiera projekty Kai Godek? Śledzę na tyle życie sejmowe, żeby wiedzieć, że gadasz głupoty.
obywatel_83
obywatel_83 02.06.2023, 12:40:52 via Wykop
  • -6
@KptStopczyk: He, he, to żadna sztuka głosować przeciw PIS w ustawach, które okradają Polskę. Co nie zmienia faktu, że światopoglądowo jest im najbliżej. I to, że Godek jest poza nie oznacza, że nie popierają jej projektów - np. ostatni o karaniu więzeniem za samo informowanie o możliwości aborcji.

33

Warto przypomnieć, kto chciałby, żeby bicie polskich dzieci było legalne

Warto przypomnieć, kto chciałby, żeby bicie polskich dzieci było legalne

"Ja jedynie chcę, by rodzice mogli dyscyplinować dzieci" - stwierdził ostatnio Mentzen. A tymczasem Hołownia kilka lat temu uratował numer wsparcia dla młodzieży 116 111, po tym, jak PIS odciął mu finansowanie. A PL2050 pracuje nad programem poprawy polskiej psychiatrii, zwłaszcza dziecięcej.

obywatel_83
z
wprost.pl
dodany: 08.05.2023, 13:04:20
  • 32
  • #
    polityka
  • #
    dzieci
  • #
    psychiatria
  • #
    polska2050
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 13:07:28 via Wykop
  • -10
Taka jest właśnie różnica między zadowolonym z siebie cwaniakiem, a człowiekiem, który czuje ciężar odpowiedzialności za przyszłość Polski i Polaków - zwłaszcza tych najmłodszych.
Jeśli chodzi o stronę merytoryczną, to żadna inna partia nawet nie zbliża się do pracy, jaką wykonał Instytut Strategie 2050, żeby zaplanować lepszą przyszłość Polski.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 13:25:04 via Wykop
  • -8
@mieszczanski_trubadur: A jaka jest granica "wychowawczego klapsa"? Nie widzisz, że agresja budzi agresję? Wiadomo, że sprawcy dzisiejszej tragedii sami byli katowani. Zapewne też "wychowawczo" ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ja nie uznaję "trochę" bicia dzieci. Nie wierzę, że to może mieć jakikolwiek pozytywny wpływ. I mówię to jako ojciec 2 dzieci.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 13:27:10 via Wykop
  • -9
@WhiskyRomeo: Widzę, że macie już ustaloną strategię, bo kolega już pisał w tym tonie. To ja też powtórzę: a jaka jest granica "wychowawczego klapsa"? Nie widzisz, że agresja budzi agresję? Wiadomo, że sprawcy dzisiejszej tragedii sami byli katowani. Zapewne też "wychowawczo" ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ja nie uznaję "trochę" bicia dzieci. Nie wierzę, że to może mieć jakikolwiek pozytywny wpływ. I mówię to jako ojciec 2
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 13:34:23 via Wykop
  • -10
@WhiskyRomeo: Oczywiście. Właśnie takie "nieinteresowanie się" prowadzi do takich tragedii, jak z Kamilkiem.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 13:43:21 via Wykop
  • -8
@zatrwazajacy: W tytule załączonego artykułu? Naprawdę chcesz robić k... z logiki? To niby jak dyscyplinować? Głaszcząc?

lider Nowej Nadziei przekonywał, że „co do zasady klaps ma dyscyplinować, więc musi być nieprzyjemny”


A każdy sam sobie zdecyduje, jaka jest dopuszczalna granica tej "nieprzyjemności".
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 13:45:45 via Wykop
  • -10
@WhiskyRomeo: Mogę się tylko domyślać, że próbujesz odwrócić kota ogonem, co nie zmieni faktów załączonych powyżej.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 13:58:41 via Wykop
  • -9
@WhiskyRomeo: Sorry, ale piszesz w taki sposób, że ciężko z tego wyciągnąć jakikolwiek konkret, do którego mógłbym się odnieść. Co jest faktem, co opinią?
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 14:30:41 via Wykop
  • -5
@rafallubonski: Dlatego ja popieram PL2050. Najlepiej przygotowani merytorycznie, a polityków biorą ze społeczników i ekspertów z instytutu Strategie 2050. A co do złodziejstwa - jako jedyni zaproponowali systemowe rozwiązanie problemu zawłaszczania SSP przez polityków i ich rodziny, żeby wreszcie zatrzymać ten proceder.
Można mieć u władzy ludzi myślących logicznie i uczciwych, a nie zamordystów. Mentzen, który nawet jest strawny (choć opowiada bajki) - jest jeden. A jak wejdzie do sejmu
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 14:32:41 via Wykop
  • -3
@zatrwazajacy: Czyli nadal brniesz. Kto aktualnie zabrania mówić podniesionym tonem? Raczej nikt.
To czemu Mentzen chce zmienić prawo? Żeby dopuścić kary cielesne.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 14:40:39 via Wykop
  • -4
@zatrwazajacy: No dobrze, może za szybko dla Ciebie.
To pomału i po kolei: dlaczego Twoim zdaniem Mentzen chce zmienić prawo w tym zakresie?
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 14:48:12 via Wykop
  • -5
@zatrwazajacy: A w którym miejscu obecnie prawo zabrania dyscyplinowania dzieci w sposób, który nie jest karą cielesną?
Z tego co wiem, mamy w tym momencie jedno ograniczenie w tej kwestii.

Dz.U.2020.1359, Art. 961. [Zakaz stosowania kar cielesnych] Osobom wykonującym władzę rodzicielską oraz sprawującym opiekę lub pieczę nad małoletnim zakazuje się stosowania kar cielesnych.”

Dlaczego więc Mentzen chce to zmienić?
obywatel_83
obywatel_83
Autor
08.05.2023, 14:51:07 via Wykop
  • -3
@thorgoth: A ja tłumaczę, że nie trzeba wybierać między złodziejami, a talibami.
mieszczanski_trubadur
mieszczanski_trubadur
08.05.2023, 13:28:16
  • 46
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obywatel_83
obywatel_83 08.05.2023, 13:54:15 via Wykop
  • 106
@mieszczanski_trubadur: Żałosna próba obrony chorych poglądów Mentzena. Nie dociera do Ciebie, że każdy będzie po swojemu interpretował, co to znaczy "wychowawczy klaps"? Że dla tych patusów, które zakatowały Kamilka, w ich zachowaniu nie było niczego wyjątkowego? Bo krnąbrne dziecko należy ukarać?
Chcecie cofnąć się do średniowiecza - proszę bardzo. Ale nie zabierajcie tam normalnie myślących ludzi.

CO dobrego wynika z fizycznego karania własnego dziecka? Może ktoś mi to wytłumaczy?
Bo
  • Odpowiedz
obywatel_83
obywatel_83 08.05.2023, 14:08:04 via Wykop
  • 13
@mieszczanski_trubadur: Oczywiście. Co w żaden sposób nie zmienia mojego postrzegania. Takie pomysły - relatywizacja agresji wobec dzieci - to prosta droga do większej ilości tragedii. A to pośrednio ma wpływ na całe społeczeństwo, bo te maltretowane dzieci też chodzą do szkoły i często dręczą inne dzieci.
I nie jestem lewakiem, tylko centrystą.
  • Odpowiedz
obywatel_83
obywatel_83 08.05.2023, 14:25:11 via Wykop
  • 1
@mieszczanski_trubadur: Dlatego nie jestem. Bo część poglądów mam progresywnych, a część konserwatywnych.
  • Odpowiedz
obywatel_83
obywatel_83 08.05.2023, 14:39:17 via Wykop
  • 4
@mieszczanski_trubadur: Zasadniczo lubię zasadę, że Twoja wolność jest ograniczona wolnością innych ludzi.
Związki partnerskie - ok. Są miejsca, gdzie propaganda LGBT jest przesadzona (np. Netflix), ale na pewno nie jest to takie zagrożenie, jakie próbuje przedstawić Konfa czy SolPol. Religia jak najbardziej ok, pod warunkiem, że nie będzie się wtrącać do spraw państwa, które ma być świeckie. A aborcja to złożony problem. Nie jestem ani za całkowitym zakazem, ani za
  • Odpowiedz
wierzgontycymbale
wierzgontycymbale
08.05.2023, 12:50:05
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obywatel_83
obywatel_83 08.05.2023, 14:04:17 via Wykop
  • 0
@wierzgontycymbale: Mentzen też za wiele konkretnego w tym temacie nie zrobił, poza kilkoma chwytliwymi hasłami, z których potem rakiem się wycofywał. Tymczasem Strategie 2050 od kilku lat pracują nad planem dla gospodarki, w tym uproszczeniem podatków, czy karniakami dla skarbówki za opóźnienia. Tak jak pracują nad ochroną zdrowia, transformacją energetyczną czy edukacją. To jest realna, merytoryczna praca. A nie filmiki na TikToku.
https://strategie2050.pl/plan-dla-polski/plan-dla-gospodarki-jak-zapewnic-dobrobyt-w-xxi-w/
  • Odpowiedz

3174

Nie żyje 8-letni Kamilek. Podano przyczynę śmierci

Pokaż treści 18+

Nie żyje 8-letni Kamilek. Podano przyczynę śmierci

Nie żyje 8-letni Kamil, o zdrowie którego walczyli lekarze w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach. "Bezpośrednią przyczyną śmierci chłopca była postępująca niewydolność wielonarządowa" - podkreślono.

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 08.05.2023, 07:15:17
  • 1155
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    kryminalne
  • #
    dzieci
  • #
    europa
  • #
    szpital
obywatel_83
obywatel_83 08.05.2023, 12:50:10 via Wykop
  • -8
Na szczęście mamy Konfederację i Mentzena, który uważa, że lanie dzieci w jakimś bliżej nieokreślonym zakresie to doskonały pomysł i powinno być legalne. Wincyj patologii, Polska wytrzyma! ლ(ಠ_ಠ ლ)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

obywatel_83
obywatel_83 08.05.2023, 12:54:34 via Wykop
  • 6
@opablo123: Nooo, Mentzen już próbuje zmieniać. Chciałby przywrócić legalność lania własnych dzieci w celach edukacyjnych. W jakimś bliżej nieograniczonym zakresie, o którym w skrajnych przypadkach zadecyduje sąd. Wspaniały pomysł! Na pewno ograniczy ilość patologii w PL!
Tymczasem Hołownia uratował przed zamknięciem nr 116 111, a PL2050 opracowuje program naprawy polskiej psychiatrii. To jest właśnie różnica między zadowolonym z siebie cwaniakiem, a osobą, która czuje odpowiedzialność za przyszłość kraju.

5

W poniedziałek w Strasburgu PE będzie głosował ws raportu o Pegasusie

Nie jest to jeszcze koniec walki z chorymi praktykami służb, ale ważny krok w tym kierunku.

obywatel_83
z
twitter.com
dodany: 05.05.2023, 07:43:15
  • 0
  • #
    pegasus
  • #
    podsluch
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    polityka

8

Czy PIS szantażuje Mentzena? Czy Konfederacja jest skazana na koalicję z PIS?

Pokaż treści 18+

Giertych ujawnił na Twitterze, że od 2013 roku w prokuraturze czeka nierozwiązana sprawa brata Mentzena. A sam Mentzen skarży się, że jest tym szantażowany. Czy to dlatego PIS nie atakuje ostatnio Konfederacji? Czy PIS pomógł Mentzenowi przejąć władzę w Konfie?

obywatel_83
z
twitter.com
dodany: 03.05.2023, 07:18:36
  • 2
  • #
    mentzen
  • #
    konfederacja
  • #
    polityka
  • #
    wybory

4610

NIE! dla eliminacji z obiegu gotówki i zwiększenia inwigilacji…

NIE! dla eliminacji z obiegu gotówki i zwiększenia inwigilacji…

Obecna sytuacja w polskim systemie finansowym wyraźnie wskazuje na potrzebę ochrony obiegu gotówkowego. Pomimo postępującej cyfryzacji i rosnącej popularności płatności elektronicznych, gotówka wciąż odgrywa kluczową rolę w codziennym życiu Polaków.

konto usunięte
z
pracodawcagodnyzaufania.pl
dodany: 27.04.2023, 08:46:39
  • 571
  • #
    gotowka
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • #
    inwigilacja
  • #
    prywatnosc
  • #
    internet
obywatel_83
obywatel_83 27.04.2023, 14:07:31 via Wykop
  • -19
Przecież gotówka jest zagwarantowana w Konstytucji. Cała ta inba to tylko "chłit markietingowy" Konfederacji, która sztucznie tworzy zagrożenie, a potem przed nim "ratuje" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

116

Usuniecie podatki? NIE. Zmniejszycie? NIE. To co? NIE BĘDZIEMY TWORZYĆ NOWYCH XD

Usuniecie podatki? NIE. Zmniejszycie? NIE. To co? NIE BĘDZIEMY TWORZYĆ NOWYCH XD

Akcja od 20:40. Cała prawda o REWOLUCJI podatkowej Konfederacji. Z całej rewolucji zostało zapewnienie, że nie będzie większego rozpasania. Wow. Po co na nich głosować?! Polska 2050 ma 100 x bardziej konkretny program naprawy gospodarki, z uproszczeniem podatków i blokadą partyjnych nominacji w SSP.

obywatel_83
z
youtube.com
dodany: 18.04.2023, 22:00:17
  • 71
  • #
    polityka
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
obywatel_83
obywatel_83
Autor
18.04.2023, 22:34:21 via Wykop
  • -11
@rafallubonski: A dlaczego najbardziej im ufasz? Opierają swój program na kilku sloganach, a kiedy się ich przyciśnie, okazuje się, że właściwie nie mają żadnego konkretnego pomysłu. Poza popieraniem projektów Godek. Dlatego ja wolę konkrety pisane przez ekspertów i konsultowane z organizacjami pozarządowymi.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
18.04.2023, 22:38:56 via Wykop
  • -4
@Phallusimpudicus: Czyli nie widzę specjalnego powodu, żeby głosować akurat na Konfę. Bo uproszczenie systemu podatkowego głosi co druga partia. PL2050 postuluje projekt jednej daniny - bez rozbicia na wszystkie PITy, ZUSy i srusy. A główna różnica jest taka, że ich projekt pisał przez wiele miesięcy zespół ekspertów ekonomicznych i był konsultowany z organizacjami pozarządowymi. A nie przez cwaniaka od oszukiwania skarbówki, który konsultował to sam ze sobą.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 00:02:35 via Wykop
  • -12
@rafal-hard: Cóż, jak dla mnie PL2050 jest niemniej merytoryczna (a wręcz bardziej, bo proponuje rozwiązania systemowe w najważniejszych obszarach, a nie tylko kilka haseł, głównie gospodarczych), a bez całej tej otoczki narodowościowo-katotalibskiej. Konfa uznaje wolność, póki mieści się w granicach nauczania episkopatu. PL2050 uznaje wolność, póki nie zakłóca ona wolności drugiej osoby. A gdzie jest spór, niech decyduje referendum - tak jak przystało na ugrupowanie ze ścisłego centrum.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 00:16:21 via Wykop
  • -4
@maur: Plan jest załączony u góry, w powiązanych. Od 2020 eksperci instytutu Strategie 2050 budują programy systemowe do rozwiązania najważniejszych bolączek w naszym kraju - w kwestii gospodarki, służby zdrowia, edukacji, kościoła, niepełnosprawnych, ekologii, odpolitycznienia SSP i inne. Powstało już setki stron mniej lub bardziej szczegółowych rozwiązań (najbardziej szczegółowych w kwestii służby zdrowia, ogromne opracowanie). Każdy z tych sektorów był następnie poddany pod dyskusję w debacie ze środowiskami zainteresowanymi daną
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 05:38:14 via Wykop
  • -4
@KKlasykk: W programie, który załączyłem, nie ma nigdzie słowa o likwidacji gotówki. I nigdy nie było. Hołownia źle zrozumiał pytanie i palnął głupotę.
A odnośnie rozdawnictwa - Mentzen ostatnio był pytany, czy zlikwiduje 500+, 13 i 14 emeryturę. Stwierdził "nie wiem". Bo tak mocny jest tylko na tiktoku. To już Hołownia był odważniejszy, bo stwierdził, że dodatkowe emerytury trzeba usunąć.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 05:42:33 via Wykop
  • -9
@Parmenides69: No więc to jest podstawą moich wniosków. Rewolucja gospodarcza Konfy nie ma z rewolucją nic wspólnego. A, jak wynika z załączonego programu PL2050, oni też nie wspierają rozdawnictwa, mają dużo lepiej opracowane pozostałe sektory (jak zdrowie czy edukacja) i ich programy piszą eksperci i organizacje, a nie spec od dymania państwa.
No i chcą ograniczyć wpływ kościoła na państwo. Konfa wręcz przeciwnie.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 05:46:53 via Wykop
  • -6
@maciekalien: To jest kolejne kłamstwo, na którym żeruje Mentzen. Rzeczniczka PL2050 oficjalnie stwierdziła, że nigdy nie było takiego zaproszenia. Ale oczywiście Tiktok łyka wszystko, co Sławuś zapoda.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 07:17:24 via Wykop
  • -6
@maciekalien: Jak miał przyjąć zaproszenie, którego nie było? A odnośnie bajek, to ja raczej widzę Mentzena w tej roli. U PL2050 widzę rzetelną pracę ekspertów, dostępną publicznie na stronie Strategii 2050.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 07:27:19 via Wykop
  • -7
@maciekalien: Nie wiem, jakie plany ma Hołownia. Wiem, że Mentzen buduje się na kłamstwach. Ale na szczęście kłamstwo ma krótkie nogi.
I mierz sobie darować kolejne wyzwiska pod adresem SH, bo to obniża poziom dyskusji ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 07:48:44 via Wykop
  • -6
@maciekalien: Ok. Widzę, że wyczerpaliśmy materiał do merytorycznej rozmowy.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 09:08:36 via Wykop
  • -5
@frey0527: Nie wiem, napisz do nich.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 09:30:09 via Wykop
  • -9
@digitalalchemist: Nie, to plotka. Nic takiego nie mają i nigdy nie mieli w programie.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 11:25:41 via Wykop
  • -8
@digitalalchemist: Wiem, już to dementował wielokrotnie, ale i tak niesmak pozostał ( ͡° ʖ̯ ͡°)
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 21:17:36 via Wykop
  • -3
@popcorn84: Akurat o debatowanie Hołowni bym się nie martwił, bo w prezydenckich praktycznie we wszystkich wypadał najlepiej. Jakby nie było, ma dużą swobodę przed kamerami. Chętnie obejrzę taką debatę, ale domyślam się, że pewnie w szerszym gronie.
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 21:26:18 via Wykop
  • -3
@karakanjaroslaw: Link do programu gospodarczego Hołowni (a dokładniej Strategii 2050) jest w powiązanych. A oprócz niego obszerne programy naprawy szkolnictwa, służby zdrowia (kilkaset stron opracowań sektorowych), ograniczenia wpływu kościoła na władzę, wsparcia OzN, zielonej transformacji energetycznej, likwidacja nepotyzmu w SSP i inne. A kolejne są w drodze - np. profesjonalizacja i odpolitycznienie mediów publicznych, wzorem CNN.
A odnośnie Balcerowicza - miło, że pochwalił Konfę. Ale wcześniej wielokrotnie chwalił właśnie program
obywatel_83
obywatel_83
Autor
19.04.2023, 21:50:51 via Wykop
  • -3
@obywatel_83: Tutaj masz przykład tego, co Balcerowicz sądzi o PL2050: https://www.rp.pl/polityka/art38302321-balcerowicz-to-nie-jest-kraj-dla-przedsiebiorcow
obywatel_83
obywatel_83
Autor
20.04.2023, 06:58:13 via Wykop
  • -2
@Arv_: Nawet bardziej przeraża mnie nie sam Bosak, ale ludzie, których chce wprowadzić do sejmu. Trzeba pamiętać, że jeśli Konfa wprowadzi, dajmy na to, 50 osób do sejmu, to Mentzen i Bosak będą mieli 2 (słownie DWA) głosy w głosowaniach. A reszta to będzie koktajl narodowościowo-ultrakatolicki z elementami wolnościowców, ale tych ostatnio coraz mniej w samej Konfederacji (po odejściu Dziambora). Jak będą głosować? Jakie projekty proponować? Więcej Kai Godek? Więcej

10

Boom na pompy ciepła będzie wyhamowany? Debata nad zaostrzeniem prawa w Brukseli

Boom na pompy ciepła będzie wyhamowany? Debata nad zaostrzeniem prawa w Brukseli

Unia Europejska pracuje nad zaostrzeniem przepisów dotyczących gazów wykorzystywanych m.in. w pompach ciepła. Z części urządzeń mogą one zniknąć już za kilka lat. Branża jednak przestrzega, że to zbyt wcześnie, by znaleźć alternatywę. A to oznacza problem niektórych producentów.

allmilczar
z
money.pl
dodany: 05.04.2023, 06:58:40
  • 9
  • #
    polska
  • #
    europa
obywatel_83
obywatel_83 05.04.2023, 12:56:59 via Wykop
  • -2
Nie, boom nie będzie wyhamowany. Pompy ciepła są jednym z priorytetów UE. Należy jedynie zmniejszyć ich szkodliwość dla środowiska. Tak ciężko to pojąć? ( ಠ_ಠ)
https://www.muratorplus.pl/biznes/wiesci-z-rynku/zakaz-gazow-fluorowanych-w-pompach-ciepla-czeka-nas-wymiana-urzadzen-aa-upQQ-6gHN-msju.html
obywatel83 - Nie, boom nie będzie wyhamowany. Pompy ciepła są jednym z priorytetów UE...

źródło: Fs86JX8WwAAe7fi

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

409

Rząd będzie musiał opublikować kod aplikacji mObywatel!

Rząd będzie musiał opublikować kod aplikacji mObywatel!

Dzięki poprawce Michała Gramatyki z Polski 2050 rząd został zobowiązany do upublicznienia kodu źródłowego aplikacji mObywatel. Wkrótce ta aplikacja będzie traktowana na równi z plastikowym dowodem osobistym. To ważny krok w kierunku zwiększenia przejrzystości działania polskiego rządu.

obywatel_83
z
twitter.com
dodany: 09.03.2023, 18:10:11
  • 75
  • #
    mobywatel
  • #
    panstwo
  • #
    opensource
  • #
    polityka
obywatel_83
obywatel_83
Autor
09.03.2023, 18:48:19 via Wykop
  • 88
@wiesiu2: Myślę, że prędzej COI. Ale wiadomo, że info o upublicznieniu kodu nagle sprawia, że jakość kodu znacznie się podnosi. Nikt nie chce się chwalić bagnem, w którym co drugi komentarz to // doooopa ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
  • Strona 2 z 17
  • >
  • Nie lubię manipulacji i walczę z kłamstwami. Zwłaszcza nienawidzę nienawiści i tępię brak szacunku dla innych. Robię to dla siebie i dla moich dzieci, żeby mogły żyć w lepszej Polsce.
  • Polska

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.03.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 20.08.2025

    Rocznica
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking