Dodałem kolejną opcję kompresji (dokładniej: kwantyzacja chunków danych do kompresowania) i dzięki temu najniższa waga dla modelu PlayCanvasowego osiągnęła 863 kb z 4.50 mb!
(。◕‿‿◕。)
#gamedev #playcanvas #nieprogramowanie #chwalesie
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_I9ylVLjfDbmHDomsJ5jWLXsjcxnFKkK9.jpg
Pobierz
źródło: comment_Srzd4s1h9e5LI1ZnL0MZheX6RIMoCTBi.jpg
Pobierz
źródło: comment_u7qFiCcrk2w0nIKGbMArsgr7ZlLgNo1y.jpg
Pobierz
źródło: comment_w5V9rDnsn1z1xgSJJtMtZCwrTdUu5vqR.jpg
Pobierz
źródło: comment_bfGRDyRIWVrMNxkUrPEBH72et1O9uTTR.jpg
Pobierz
źródło: comment_kNLYSM6pYcqCkYVoTaYvrjTLhNuYb7lG.jpg
Pobierzzadziwia nas jak szybko można tworzyć niektóre rzeczy w Unity.
źródło: comment_uorwLGe30g4lNPWK7usvhQfZCktS6cPp.jpg
Pobierz
źródło: comment_phZfGC52ugKl4SBpsoJpTeC7KYPgfNQ2.jpg
PobierzRocznica
od 08.05.2022
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Oto oznajmiam, że zacząłem dziś tworzyć RTS opartego na dwóch klasykach AoE i Stronghold.
Startuje sprint po MVP, do niedzieli główna mechanika gry powinna zostać ukończona.
- A co z grafiką?
- Grafik3d już czeka na wytyczne, ale zacznie pracę dopiero jak ukończę mechanikę
@zion92: XDDDDDDDDDD