Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko216
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dijkstra_p
dijkstra_p

dijkstra_p

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 333
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 330
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 15
  • Dodane (0)
  • Komentowane (1)
  • Plusowane (329)
rezoner
rezoner
20.11.2014, 16:27:57
  • 14
Co prawda planety nie są w jednolitym stylu, ale nie ma takiej sytuacji, żeby na ekranie występowały dwie naraz.

#rezogry #gamedev #grafika
rezoner - Co prawda planety nie są w jednolitym stylu, ale nie ma takiej sytuacji, że...

źródło: comment_CILtPXtBGhCgycFp5dbjvap3qkb1oJCR.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
20.11.2014, 16:31:01
  • 1
@rezoner: Takie pytanie: więcej czasu spędzasz nad grafiką czy samym kodem?
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
20.11.2014, 16:35:22
  • 2
@TadeuszSynZygmunta: Nie potrafię obiektywnie odpowiedzieć, bo nie śledzę tego :| Prawdopodobnie programowanie i muzyka pochłaniają mniej czasu niż gamedesign, content, dialogi i grafika.
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
19.11.2014, 21:10:36
  • 20
Mały update mojego tagu #mattzagranico gdzie opisuję jak przechodzę z etatu na własną działalność #zagranico.

Wymieniłem pierwsze maile z doradcą podatkowym w Hamburgu. Opisałem z grubsza o co chodzi i następny tydzień mam z nim spotkanie. Dowiem się, czy w moim przypadku dobrą opcją jest mini-spółka (1-Euro GmbH - UG) itp.

Pewnie na moim kanale YT #javadevmatt zrobię później odcinek z tych doświadczeń: o zakładaniu
JavaDevMatt - Mały update mojego tagu #mattzagranico gdzie opisuję jak przechodzę z e...

źródło: comment_o0TQKub9q15hTpixnwyrBXNs6YRKTtVl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rezoner
rezoner
19.11.2014, 18:17:51
  • 17
Mordki

#rezogry #pixelart #gamedev
rezoner - Mordki



#rezogry #pixelart #gamedev

źródło: comment_LLyxNLbCV0hRFLQksXMVvaRrGOPiReq2.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rezoner
rezoner
Autor
19.11.2014, 18:28:02
  • 3
@skew: tak to w grze wygląda
rezoner - @skew: tak to w grze wygląda

źródło: comment_I3tvK1c4H2PW9CIkDS7FKhuIjYmSUiEz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
19.11.2014, 19:24:52
  • 3
@Avendable: Metoda prób i błędów - akurat mam pod ręką jedną grafikę dokumentującą jak to wyglądało jak zaczynałem rysować tę grę - i trzy miesiące później. Nadmieniam, że ja żadnym pixelartystą nie chciałem zostać - rysuje sobie do gry, bo mnie nie stać na grafika, a tymbardziej nie robię tego całymi dniami.
rezoner - @Avendable: Metoda prób i błędów - akurat mam pod ręką jedną grafikę dokume...

źródło: comment_XUQDtSpX86jY1VMHISHGp4bZIyMz5mbB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
01.11.2014, 02:00:46
  • 22
Chce już iść spać, ale musze rysować achievementy :(

#gamedev #grafika #gry #nocnazmiana
rezoner - Chce już iść spać, ale musze rysować achievementy :(



#gamedev #grafika #...

źródło: comment_7WV7arl0pDZjuUbasP5vhguPd4Ydx18n.gif

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komoszek
Komoszek
01.11.2014, 10:05:40
  • 0
@Artysta89: Planeta.

Przy okazji @rezoner. W ogóle nie idzie zdobyć osiągnięć. Próbowałem na wiele sposobów, ale ani drgnie.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
01.11.2014, 10:37:48
  • 0
@Komoszek: już mam oczy przekrwione z niewyspania. W tej sekundzie wgrałem update z osiągnięciami. Jakkolwiek nie mam siły ich zdobyć, żeby sprawdzić.
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
16.10.2014, 22:00:30
  • 18
Uszanowanko, Mirki!

Mam dla Was dziś #oswiadczenie wraz z #glupiewykopowezabawy:

Robię grę multiplayer na prezentację na Poznań Game Arena z gatunku bijatyki (inspiracja #tekken) na specjalne maty do grania (znane z gier tanecznych) i mam dla Was
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

P.....m
P.....m
konto usunięte 16.10.2014, 23:27:36
  • 7
@PsichiX: Janusz:

Gruby, z łysiną, "przy kości", ubrany w zapocony podkoszulek, "cotton worldy", wełniane skarpety pod łydki, sandały.

Ataki
P.....m - @PsichiX: Janusz:

Gruby, z łysiną, "przy kości", ubrany w zapocony podkosz...

źródło: comment_MWINPVkU7UykmuakhS7cQLnvPZAC2GU1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
SketCh
SketCh
17.10.2014, 09:16:57 via iOS
  • 2
@PsichiX: CebuLord - władca cebuli.

Człowiek odziany warstwami cebuli którego specjalnym atakiem jest wydzielanie "jadu cebulowego" powołującego nieprzerwany płacz.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
16.10.2014, 09:09:55
  • 213
Cześć Mirasy! Jedziemy na Steama. Chciałem podziękować.

#gamedev #programowanie #javascript #html5 #steam #rezogry
rezoner - Cześć Mirasy! Jedziemy na Steama. Chciałem podziękować.



#gamedev #progra...

źródło: comment_Qf0TaRwHFfEl9oCMUjtaiTDUK6bAY4JS.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SMYS
SMYS
16.10.2014, 09:43:53
  • 9
Grałem w Qbqbqb zanim to było modne.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
16.10.2014, 09:46:33
  • 27
@SMYS: a ja spałem z autorem :S
  • Odpowiedz
notafox
notafox
13.10.2014, 18:58:52
  • 13
Usznowanko,

wraz z użytkownikiem @dijkstra_p od miesiąca (pod szyldem MightyCows) tworzyliśmy naszą pierwszą produkcję: Halloween Pumpkin Massacre ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MightyCows.HalloweenPumpkinMassacre ) którą wrzuciliśmy niedawno na Google Play.

Grę robiliśmy od podstaw (wliczając design, projektowanie grafiki, implementację, optymalizację oraz wstępne testy) przez 5 tygdni w Unity. Chcieliśmy zrobić coś prostego, ale w miarę oryginalnego jak na Google Play. Inspiracją dla naszego tworu była prastara gra Paperboy. Grafikę tworzyliśmy w całości sami używając Inkscape’a oraz początkowo
notafox - Usznowanko,

wraz z użytkownikiem @dijkstra_p od miesiąca (pod szyldem Migh...

źródło: comment_ZNgmEHyIagqvtkLTJWNpone4058p3y3c.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MasterSoundBlaster
MasterSoundBlaster
13.10.2014, 19:41:16
  • 2
@notafox:

Skąd macie na to czas zatem ;) ?
  • Odpowiedz
dijkstra_p
dijkstra_p
dijkstra_p 13.10.2014, 21:22:27
  • 3
@MasterSoundBlaster:

Tak właściwie to studiujemy i postanowiliśmy aktywnie spędzić końcówkę naszych wakacji. Poza tym nigdy nie tworzyliśmy gry "w całości" , chcieliśmy choć odrobinę poczuć i sprawdzić jak wygląda praca indie developera ;)
  • Odpowiedz
T.....d
T.....d
konto usunięte 13.10.2014, 08:14:18
  • 6
serio?? so tracked much delivery #inpost #poczta #paczkomaty #januszetransportu #s----------m
T.....d - serio?? so tracked much delivery #inpost #poczta #paczkomaty #januszetransp...

źródło: comment_OhYCbTfjDrWyd9joApUmNRlHJtfFtJwl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sandokanpsie
sandokanpsie
09.10.2014, 00:28:26
  • 1309
Co mówi Obcy jak schodzi z urwiska?

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Spartacus999
Spartacus999
09.10.2014, 06:43:19
  • 25
@szymon_jude: na ciostku
  • Odpowiedz
agent0798
agent0798
09.10.2014, 15:30:17
  • 3
@sandokanpsie: Taki piękny suchar, że nawet się nie uśmiechnąłem
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
06.10.2014, 17:45:32
  • 9
1. Miej stare, niekoniecznie dobre api macierzy i wektorów silnika w pracy, którego nie powinieneś zmieniać (trzymającego typowane tablice jako obiekt w klasie D:).

2. Zrób memory poola dla macierzy i wektorów opartego na Typed Array View do szybszej alokacji tychże.

3. Użyj glMatrix do wydajniejszego operowania na tychże.

4.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wextor
Wextor
06.10.2014, 18:36:15
  • 1
@PsichiX: Nic nie rozumiem ale masz plusa XD
  • Odpowiedz
blisher
blisher
14.09.2014, 10:50:22
  • 26
To uczucie, kiedy po godzinie n-----------u w czołgi przypominasz sobie, że miałeś robić dalej.

#gamedev #blisherkodzi
blisher - To uczucie, kiedy po godzinie n-----------u w czołgi przypominasz sobie, że...

źródło: comment_6JHM9jTj4a3QNXKLMZrZilX31pz1qI9R.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

blisher
blisher
Autor
14.09.2014, 12:00:35
  • 1
@velotri: Nie :)
  • Odpowiedz
blisher
blisher
Autor
14.09.2014, 12:19:04
  • 0
@velotri: nie chce mi się kompilować tego, dokończę trochę tych animacji i wrzucę
  • Odpowiedz
m.....o
m.....o
konto usunięte 10.09.2014, 05:44:18
  • 4
Pomyślałem, że może kogoś spod #gamedev zainteresuję moją muzyką. Na razie niedużo, ale polecam zaglądać - a nuż coś będzie odpowiadać. Natomiast na moim profilu Soundcloud będą się czasem pojawiać darmowe kawałki, jak np. ten.

#muzycznykacik #tworzeniemuzyki #kucmuza
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JavaDevMatt
JavaDevMatt
10.09.2014, 08:11:30
  • 1
@meffcio: nie mam teraz czasu przesluchac, ale wrzuc na OpenGameArt.org i FreeSound.org to pewnie sporo osob skorzysta :)
  • Odpowiedz
N.....E
N.....E
konto usunięte 10.09.2014, 12:06:10
  • 2
@Quzin: AudioJungle to najtańszy stock na rynku, uważany jest za twór psujący rynek i dużo konkurencji odrzuca twórców którzy publikują jednocześnie w AJ, co w sumie jest logiczne bo sami działali by na swoją niekorzyść mając różne ceny do tego samego utworu. Ceny są więc ekstremalnie niskie jeżeli chodzi o użycie niekomercyjne, a i nawet komercyjne są bardzo atrakcyjne, tym bardziej mając na uwadze że to wszystko jest royalty-free. :)
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
01.09.2014, 14:09:00
  • 14
Hej Mirki, które śledzą moją grę. Trailer był trochę wesoły, więc chciałbym pokazać poważniejszą stronę (i nowe GUI).

Filmik -> http://gfycat.com/CloseHopefulHarborporpoise

Jeżeli chcecie pomóc to podkopcie ten filmik na reddicie

#rezogry #gamedev #html5 #javascript
rezoner - Hej Mirki, które śledzą moją grę. Trailer był trochę wesoły, więc chciałbym...

źródło: comment_60DV2H0E0eRMesW7MAq1Q7mpg0GSvEXM.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rezoner
rezoner
Autor
01.09.2014, 14:20:38
  • 0
@gehog: http://canvasquery.com/ - ale wersja online jest trochę uwsteczniona względem tego co mam na dysku. Tak czy siak - poprostu zwykły canvas.
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
01.09.2014, 14:23:36
  • 0
@rezoner: dalem strzalke w gore ;) powodzenia
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
29.08.2014, 19:22:54
  • 48
Trailer z gry nad którą pracuję od dłuższego czasu - Jameson the Pilot. Tworzę muzykę, grafikę i kod - wydawcą jest 11 Bit Studios

#rezogry #gamedev #javascript #programowanie #html5
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wojtek656
wojtek656
29.08.2014, 19:42:54
  • 8
W poniedzialek lete kupic akcje 11Bit Studios. Bedzie hit
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
30.08.2014, 06:11:38
  • 1
@Klopsztanga: Zaden. Port CocoonJS
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
22.08.2014, 17:06:14
  • 8
Uszanowanko, Mireczki!

Kolejny gif z #programowanie #gamedev który trafia do mojej kolekcji #wodashareydziwkiishadery - automaty komórkowe to taka fajna zabawa, polecam :D
PsichiX - Uszanowanko, Mireczki!

Kolejny gif z #programowanie #gamedev który trafia ...

źródło: comment_JNcGJDh8XmFducT1sMcN6M0xuerOO3S9.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PsichiX
PsichiX
05.08.2014, 01:15:18
  • 16
Uszanowanko, Mireczki! Czas temu dłuższy popełniłem artykuł o tym jak z prostokątu wyciąć koło :D bawcie sie i edukujcie! http://warsztat.gd/news/1284/jak_to_jest_zrobione_2

#gamedev #wodashareydziwkiishadery #programowanie
PsichiX - Uszanowanko, Mireczki! Czas temu dłuższy popełniłem artykuł o tym jak z pro...

źródło: comment_nuV4ga8P0kXcGJvgRMI8e6N0i3Z720qM.gif

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

s.....a
s.....a
konto usunięte 05.08.2014, 01:22:48
  • 6
@PsichiX: masz plusa na zachętę ʕ•ᴥ•ʔ
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
Autor
05.08.2014, 01:24:50
  • 6
@skrajnaa: na zachętę? :< za ptakopyska!
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
09.07.2014, 09:58:20 via Android
  • 117
Będę robił gry na androida, cel: stworzyć produkcję która zdobędzie 10 000 pobrań do końca roku, zawsze marzyłem o tym żeby robić gry, mam całą masę pomysłów. Jedyne co mnie od tego odciągało to brak umiejętności programowania, teraz już troszkę umiem programować, podstawy znam reszty się douczę w trakcie.

Na razie zbieram informacje, czytam, uczę się, testuję różne rzeczy, na poważnie zacznę jak tylko zmodernizuję swojego peceta, który niestety do żadnej pracy
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

j.....1
j.....1
konto usunięte 09.07.2014, 09:59:27
  • 7
@TadeuszSynZygmunta: ja w Ciebie wierzę.
  • Odpowiedz
smieszko_pierwszy
smieszko_pierwszy
09.07.2014, 10:28:45
  • 13
@TadeuszSynZygmunta: Pamietaj tylko ze muszą być acziwmenty. Gry bez acziwmentów sie nie liczo

Do tego crafting i openworld xD Wtedy sciągne i zaplace nawet 10 złota
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Strona 18 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking