Mirki z #programowanie i #gamedev (troche #cpp ale to koncept wiec moze byc tez cos innego).
Mam aplikację do "klienta" gry, w którym outputem jest plik .exe
Ten plik .exe zaciąga jeszcze "parę" rzeczy ze skryptów .lua, które są w folderze z tym plikiem .exe (i innych rozszerzeń, ale skupmy się na .lua narazie).
Nie chcę by gracz widział te pliki .lua.
To znaczy, jeżeli chodzi o edytowanie tych plików - to nie ma problemu, bo i tak sprawdzam checksume przy starcie. Po prostu nie chcę by widział zawartości tych plików, a najlepiej samych plików.
Mam aplikację do "klienta" gry, w którym outputem jest plik .exe
Ten plik .exe zaciąga jeszcze "parę" rzeczy ze skryptów .lua, które są w folderze z tym plikiem .exe (i innych rozszerzeń, ale skupmy się na .lua narazie).
Nie chcę by gracz widział te pliki .lua.
To znaczy, jeżeli chodzi o edytowanie tych plików - to nie ma problemu, bo i tak sprawdzam checksume przy starcie. Po prostu nie chcę by widział zawartości tych plików, a najlepiej samych plików.
Unity uczę się od 2 lat, Blendera od 4 lat.
Jakby ktoś miał jakieś pytania, to pytajcie śmiało.
#gamedev