Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko264
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 18
EmacEArt
EmacEArt
01.03.2019, 18:22:52
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 02.03.2019, 07:18:42
  • 0
@EmacEArt: jak zawsze trzyma poziom :)
  • Odpowiedz
reddit2wykop
reddit2wykop
reddit2wykop
07.02.2019, 21:54:31
  • 1
Mirki z #programowanie i #gamedev (troche #cpp ale to koncept wiec moze byc tez cos innego).

Mam aplikację do "klienta" gry, w którym outputem jest plik .exe
Ten plik .exe zaciąga jeszcze "parę" rzeczy ze skryptów .lua, które są w folderze z tym plikiem .exe (i innych rozszerzeń, ale skupmy się na .lua narazie).
Nie chcę by gracz widział te pliki .lua.
To znaczy, jeżeli chodzi o edytowanie tych plików
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 07.02.2019, 22:11:24
  • 1
@reddit2wykop: xor i/lub base64 powinno wystarczyć
  • Odpowiedz
applicattura
applicattura
20.04.2018, 06:16:04
  • 342
Zapewniam, że prób było dużo zanim wyszło, bo to nie jest animacja tylko fizyka xD Ratowanie poziomu mirko #unity3d #gamedev
applicattura - Zapewniam, że prób było dużo zanim wyszło, bo to nie jest animacja tyl...

źródło: comment_E5RZx1eQGh3iSJ7hXJA093iTVYpkJRdv.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 20.04.2018, 18:12:55
  • 1
@applicattura: How many times did it take to get perfect?
  • Odpowiedz
pszemczyslaw
pszemczyslaw
26.02.2018, 10:37:42
  • 1
Witam wszystkich. Może mnie ktoś nakierować jak rozwiązać problem gdy mam obok siebie 2 źródła światła które na siebie nachodzą? Korzystam z czystego GDI (nie pytajcie dlaczego, bo tak). Światła robię tak że mam warstwę która jest czarna i rysuję na niej maski świateł (zwykłe sprity) i potem to wszystko rysuję z alphablendingiem. Efekt jaki chcę potrafię uzyskać korzystając z get i set pixel ale to jest zbyt wolne, chyba że wypalić
pszemczyslaw - Witam wszystkich. Może mnie ktoś nakierować jak rozwiązać problem gdy ...

źródło: comment_Q2KhhussHghJ5YANC2Hpc8KAxVVuYjjS.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 02.03.2018, 14:38:01
  • 0
Światła robię tak że mam warstwę która jest czarna i rysuję na niej maski świateł (zwykłe sprity) i potem to wszystko rysuję z alphablendingiem.


@pszemczyslaw: wyglada na to, ze rysując maski nadpisujesz wartości jednego światła drugim, musiałbyś je blendować już na tym etapie.
  • Odpowiedz
xandra
xandra
13.11.2017, 14:05:33
  • 18
Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny panel z przedmiotami będzie miał własną paletę (i własny ekran), niestety współpraca z EHB na Amidze jest "lekko utrudniona" ( ͡° ʖ̯ ͡°) Próbowałam eksperymentów paletami i wyszło mi, że po prostu lokacja musi mieć swoją, a interface swoją paletę.

#grafikakomputerowa #gamedev #amos #amiga #retrogaming
xandra - Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny ...

źródło: comment_nuxmRBCrOguvmdCJlUquGnFReYssUKry.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 14.11.2017, 03:28:34
  • 1
@xandra: Jak na ECS gra wygląda bardzo dobrze :) Rażą jedynie jasne krawędzie krzaków.
Do digitalizowanych grafik nie ma sensu używać gotowych palet, lepiej trzymać się obranego przez Ciebie kierunku osobna paleta dla każdej lokacji + osobny screen z panelem, jednak może pojawić się problem przy ewentualnym drag&drop.
Jeżeli przeniesiesz najjaśniejszy i najciemniejszy kolor na początek palety, to możesz ich użyć do wyświetlania pointera i wykorzystać 32 kolory. Próbowałaś jeszcze
  • Odpowiedz

395

Blocky Farm - premiera na iOS po 2 latach pracy - historia gry i #rozdajo!

Blocky Farm - premiera na iOS po 2 latach pracy - historia gry i #rozdajo!

Czołem wykopowicze! Przez długi czas było o nas cicho, ale w końcu dzielimy się radosną nowiną! 3 dni temu gra Blocky Farm zadebiutowała na platformie iOS w sklepie App Store i jest dostępna do pobrania na całym świecie! Jest to zwieńczenie 2 lat naszej ciężkiej pracy. Gra została wybrana przez...

sortris
z
wykop.pl
dodany: 30.10.2017, 15:51:02
  • 189
  • #
    gamedevordie
  • #
    chwalesie
  • #
    gry
  • #
    gamedev
  • #
    rozdajo
devml
devml 30.10.2017, 15:58:37
  • 3
@sortris gratulacje! :)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

300

Nasza nowa gra logiczna PUSH - od prototypu na sklepy w 4 miesiące

Nasza nowa gra logiczna PUSH - od prototypu na sklepy w 4 miesiące

Cześć! Tu Michał i Maciej. Możecie nas znać z takich gier jak Hook, Zenge, Klocki czy Art Of Gravity. Tym razem w grze trzeba wcisnąć wszystkie przyciski. A no i odkryć jak to zrobić, bo nie ma podpowiedzi i wyjaśnień :) Zapraszamy do zagrania!

omx
z
wykop.pl
dodany: 19.10.2017, 07:42:11
  • 124
  • #
    gry
  • #
    steam
  • #
    ios
  • #
    android
  • #
    apple
  • #
    rozdajo
devml
devml 19.10.2017, 08:13:51
  • 1
@omx gratulacje! :)
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

devml
devml 19.10.2017, 08:22:12
  • 2
@omx: w ostatnim czasie musiałem się zajmować innymi rzeczami, ale gra się powoli robi :)
omx
omx
21.01.2017, 10:32:32
  • 15
Hejho mireczki,

Krótki filmik z nowej gierki, nad którą od jakiegoś czasu pracuje.
Gra logiczna, gdzie dużo się niszczy, mocno psuje i po drodze podziwia piękną rozwałkę :)
Za jakiś czas dostępne na iOS i PC.

Dajcie
omx - Hejho mireczki,

Krótki filmik z nowej gierki, nad którą od jakiegoś czasu pr...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 22.01.2017, 06:10:47
  • 0
@omx: wygląda konretnie :) Bardzo fajny wynik z 1500 voxelami - renderujesz je na jednym przebiegu? Z tego co widze, nie ma kolizji pomiedzy voxelami?
  • Odpowiedz
devml
devml 22.01.2017, 08:56:10
  • 0
@omx: mialem u siebie podobny problem, tyle, ze operuję na dużo mneijszej ilosci voxeli. Rownież najwiekszym problemem byla fizyka, szczególnie kolizje. Przedewszystkim warto dobrze zorganizowac wide phase testów kolizji, jezeli tego nie robi engine. Dobrym pomyslem moze byc rowniez uzywanie staytcznych obiektow, u mnie wszystkie voxele sa standartowo statyczne, dopiero po wybudzeniu zmieniaja stan na kinetyczny. Na koniec, jezeli nie potrzebujesz miec dokladnej symulacji, a jedynie efekt wizualny, moze warto
  • Odpowiedz
devml
devml 23.01.2017, 05:40:50
  • 0
@omx: tak, robie arkanoida i gadalismy na slacku :D Faktycznie umnkelo mi timescale, mozna tez zmniejszyc precyzje floata (ale pewnie to masz zrobione). Transformacje obiektów lliczysz na procku, czy w shaderach? NIestety z fizyka 3d jest ciągle problem na mobilkach, zwlaszcza na starszych modelach.
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
21.01.2017, 20:20:39
  • 133
Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry o------a jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?

No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować
TadeuszSynZygmunta - Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze...
  • 107
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 22.01.2017, 06:07:27
  • 3
@TadeuszSynZygmunta: gra wyglada świetnie, widać olbrzymi progres od czasów revoid. Napewno zagram :)

@LooZ przeczytałem twoje wypowiedzi w tym wątku i nawet nie chce mi się komentować tych bzdur. Wrodzone malkontenctwo?
  • Odpowiedz

1631

AMA: Rzuciłem korpo by robić gry. Dziś premiera mojej gry!

AMA: Rzuciłem korpo by robić gry. Dziś premiera mojej gry!

Dekompresja jest featurowana na AppStore w ponad 105 krajach! #rozdajo w środku!

sathra
z
wykop.pl
dodany: 09.06.2016, 18:36:38
  • 364
  • #
    ama
  • #
    gamedev
  • #
    ios
  • #
    gry
  • #
    rozdajo
devml
devml 09.06.2016, 20:21:21
  • 0
Gratuluję ukończenia i release, świetny projekt! :)
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

devml
devml 09.06.2016, 20:34:42
  • 0
@sathra: od kilku miesięcy na ukończeniu :), ostatnio zajmuję się wszystkim tylko nie kodowaniem :/
devml
devml 09.06.2016, 20:35:31
  • 0
@sathra: teraz po crunchu wpadaj czasem na slacka :)
sathra
sathra
09.06.2016, 18:40:36
  • 37
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 09.06.2016, 20:22:52
  • 3
@sathra: Gratz! Kontaktowało się z Wami Apple przed feature?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
29.05.2016, 15:56:08
  • 19
Hej Mircy!

W przyszły weekend będziemy wystawiać się na Pixel Heaven w Warszawie więc nie zapomnijcie wpaść jeśli będziecie w pobliżu!

Ostatnio eksperymentuję z wysokością w grze czego wynikiem są cienie pod podciskami na gifie.

Na
jasiek13 - Hej Mircy!

W przyszły weekend będziemy wystawiać się na Pixel Heaven w ...

źródło: comment_Dw2wkBKkGxKQThD8IJHFW2Y98iNxI0rM.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 29.05.2016, 16:32:01
  • 1
@jasiek13: świetnie to wygląda :)
Nie wiem tylko, czy świecące pociski powinny rzucać cień.
  • Odpowiedz
JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
30.03.2016, 07:44:08
  • 7
Kiedy wrócą czasy, gdzie większość ludzi z branży będzie pisała własne silniki a nie używała gotowców(Unity, UE) ?

#gamedev
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 31.03.2016, 06:53:29
  • 0
@JoeBlade: te czasy już nie wrócą :)
  • Odpowiedz
sortris
sortris
12.03.2016, 17:24:45
  • 73
Taka tam zapowiedź nadchodzących nowości (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)


#gamedev #gry
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry
sortris - Taka tam zapowiedź nadchodzących nowości (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

SPOILER

#gamede...

źródło: comment_cizxhMgX9skbhpUWUpwWmAiu5XV3GJ3a.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 12.03.2016, 17:29:05
  • 1
@sortris: wygląda świetnie :)
  • Odpowiedz
t.....7
t.....7
konto usunięte 09.03.2016, 11:43:37
  • 10
Mam pomysł na grę w którą sam chciałbym zagrać ale jak to zwykle bywa brakuje mi czasu i umiejętności :)
Był by to trochę klon GameDevStory i opowiadał by o losach młodego chłopaka z miejscowości Davidy któremu marzy się zostanie gwiazdą DiscoPolo :)

Na samym początku gramy w kościele jako organista za jakieś marne grosze ale sukcesywnie pniemy się do góry.
Zatrudniamy tekściarza, keybordziste, tancerzy. Inwestujemy w sprzęt, reklamę (w kościele na tablicy,
t.....7 - Mam pomysł na grę w którą sam chciałbym zagrać ale jak to zwykle bywa braku...

źródło: comment_sFpu7lljDZJTpt2dyWOI0OK3jaAF5plF.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 09.03.2016, 12:43:18
  • 1
@tmh7: "Ideas are worthless, execution is everything"
  • Odpowiedz
JBFC
JBFC
28.02.2016, 23:30:06
  • 1
Mam gotową stosunkowo prostą grę napisaną w C++ przy użyciu biblioteki graficznej Allegro. Słyszałem, że pod Androidem nie ma problemu z pisaniem w C++, więc mam pytanko. Jak wyglądałaby sprawa z przeportowaniem takiej gry na zdolną do odpalenia na tym osie?
Kwestia Allegro i rysowania nie sprawiłaby mi problemu, bo na dobrą sprawę to wyłącznie kilka funkcji które mogę napisać od nowa. Najbardziej zależy mi na mechanizmach i w miarę szybkim wdrożeniu
JBFC - Mam gotową stosunkowo prostą grę napisaną w C++ przy użyciu biblioteki graficz...

źródło: comment_l0NLTqocVxzEqgj3XN1VlUxYYvvrh8ki.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 29.02.2016, 06:20:59
  • 0
@JBFC: Nie ma większych problemów z pisaniem w trybie natywnym. Potrzebujesz Android NDK i napisać wrapper obsługujący eventy, i/o etc.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • Strona 1 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking