@Wextor @zielonymirek @devml @Mattiopl screen z gry - wołam ziomków aby dokończyć małą dyskusję. Jest to jeden z małych moich patentów z których już jestem dumny, udało mi się połączyć świat izometryczny z obiektami 3D gdzie kamera nie jest orto - ale w perspektywie. Efekt ten wyszedł o tym super - że w zależności odległości kamery od świata - Zmienia się rozmiar sterowca. Największym problemem było wymyśle sposób w jaki obiekt powinien zachowywać aby wyglądał naturalnie w animacji gdy będzie się obracał. tak jak pisałem w poprzednim wpisie pracuję nad animacjami do niego.
screen z gry -
wołam ziomków aby dokończyć małą dyskusję.
Jest to jeden z małych moich patentów z których już jestem dumny, udało mi się połączyć świat izometryczny z obiektami 3D gdzie kamera nie jest orto - ale w perspektywie.
Efekt ten wyszedł o tym super - że w zależności odległości kamery od świata - Zmienia się rozmiar sterowca.
Największym problemem było wymyśle sposób w jaki obiekt powinien zachowywać aby wyglądał naturalnie w animacji gdy będzie się obracał.
tak jak pisałem w poprzednim wpisie pracuję nad animacjami do niego.
#sovietcity #gamedev
źródło: comment_u7qFiCcrk2w0nIKGbMArsgr7ZlLgNo1y.jpg
Pobierz