Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko268
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dijkstra_p
dijkstra_p

dijkstra_p

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 333
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 330
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 15
  • Dodane (0)
  • Komentowane (1)
  • Plusowane (329)
S.....Q
S.....Q
konto usunięte 27.11.2015, 13:00:31
  • 19
Pluralsight za free na pół roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Trzeba dołączyć do programu Visual Studio Dev Essentials.
W ramach programu Pluralsight przez 6mc za free.

* Pluralsight
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitzus
Kitzus
Kitzus
27.11.2015, 13:22:50
  • 2
@SeQQ:
Kitzus - @SeQQ:

źródło: comment_QAYfTmOGooxzxBek69lYHBumiT3KtrVa.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Yahoo_
Yahoo_
27.11.2015, 13:25:38
  • 2
@SeQQ: Też dostałem maila. Nawet kilka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Yahoo_ - @SeQQ: Też dostałem maila. Nawet kilka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_jmrLrbbVawMpHf4iVMuBXOFgre3K1ckk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
LoganWhyz
LoganWhyz
24.11.2015, 16:07:25
  • 45
Zainspirowany gifem z latającymi literkami, postanowłem zaprogramować własną wersję
HP Sprout + Unity + Visual Studio + 10 min pracy
#gamedev #programowanie #hp #tworczoscwlasna #gif
LoganWhyz - Zainspirowany gifem z latającymi literkami, postanowłem zaprogramować wła...

źródło: comment_wPeTkH7NbHJH1fbqNXq51FEFXK7S1Vbe.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

laki1
laki1
24.11.2015, 16:09:45
  • 13
@LoganWhyz: Mogłyby wypadać z odpowiedniej strony klawiatury :P

Ale najs ;)
  • Odpowiedz
M.....s
M.....s
konto usunięte 24.11.2015, 16:52:37
  • 3
@LoganWhyz: "nie weszłeś" że tak powiem
  • Odpowiedz
glupiekonto
glupiekonto
23.11.2015, 15:33:29
  • 24
#unity #unity3d #gry #gamedev #gorzkiezale

Zrobiłem piękny symulator... kulawej nogi... ლ(ಠ益ಠლ)
glupiekonto - #unity #unity3d #gry #gamedev #gorzkiezale 

Zrobiłem piękny symulato...

źródło: comment_L7wWPuw2Niq3vr9G5sdcedKnGLeA9Uzb.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BongoBong
BongoBong
23.11.2015, 15:38:10
  • 38
@glupiekonto: Wygląda jak prawdziwy ochroniarz w polskich marketach. Orzeczenie o niepełnosprawności, prawilnie, jest.
  • Odpowiedz
Harkonnen
Harkonnen
23.11.2015, 17:09:08
  • 10
@glupiekonto: Idealne na Steam Early Access.
  • Odpowiedz
glupiekonto
glupiekonto
22.11.2015, 12:22:29
  • 254
#gamedev #unity #gry
Tak średnio bym powiedział
¯_(ツ)_/¯
glupiekonto - #gamedev #unity #gry
Tak średnio bym powiedział 
¯\(ツ)/¯

źródło: comment_KRXeKiTm113Fds01H8u1bIL1P9XHaCQW.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felonious_Gru
Felonious_Gru
22.11.2015, 12:23:11
  • 16
@glupiekonto: mi sie podoba
  • Odpowiedz
t.....v
t.....v
konto usunięte 22.11.2015, 12:28:34
  • 68
@glupiekonto: https://www.youtube.com/watch?v=1L2716GY1P4&feature=youtu.be&t=1596 wyślij cv do bethesdy xD
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
21.11.2015, 19:26:16
  • 83
Trailer zrobiony.
Gra skończona i odbugowana.
Pozostało mi wprowadzić kilka małych poprawek i można się szykować do premiery. Przewidywana data wydania to czwartek 19 listopada 2015.

Chciałbym także napisać krótki artykuł o tym jak zmieniło się moje postrzeganie gamedevu i rynku gier mobilnych przez ten rok od wydania mojej pierwszej gry. A zmieniło się bardzo dużo. Artykuł ten wrzuciłbym w znalezisko tak jak to zrobiłem podczas premiery reVoid.

Wykopiecie?
TadeuszSynZygmunta - Trailer zrobiony.
Gra skończona i odbugowana.
Pozostało mi wpr...

źródło: comment_oXhdZ2TtXMJFt3caFH9JDXVbZ5atfE11.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Maciek5000
Maciek5000
21.11.2015, 19:28:45
  • 13
@TadeuszSynZygmunta: 19.11.2015? Czyli co? Cofniesz się w czasie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Maciek5000
Maciek5000
21.11.2015, 19:31:01
  • 3
@TadeuszSynZygmunta: a bedo bonusy na hasło: "Wykop"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
H.....k
konto usunięte 18.11.2015, 09:22:29
  • 14
#fallout #newvegas #cosplay #powerarmor
H.....k - #fallout #newvegas #cosplay #powerarmor

źródło: comment_HP5mpQTAWgRYnatQYeF7yod2QBUPSbhW.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

H.....k
konto usunięte
Autor
18.11.2015, 09:45:35
  • 1
@Xanthia: Aaa! ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
H.....k
konto usunięte
Autor
18.11.2015, 09:53:37
  • 1
@Xanthia: zdarza się nawet najlepszym
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
15.11.2015, 20:44:53
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukpep
lukpep
16.11.2015, 09:32:32
  • 0
@cometa93: korzystales z jakies tutoriala do resta?
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
24.11.2015, 14:16:10
  • 1
@lukpep: Przepraszam, że dopiero teraz odświeżam kotleta. Ogólnie to korzystałem z miliona tutoriali, ale żaden się nie do końca sprawdził bo wszystkie były opisane w innej technologii niż, ta w której robiłem. Przede wszystkim Owin nie wspiera "Autoryzacji" ( specjalnie z pozdrowieniami dla kolegi @marrbacca ), bez użycia cookie.

Korzystałem głównie z dokumentacji ninject, dodatkowo dokumentacji dla action filters w web api 2 i z tutoriala już podsyłam link :
http://bitoftech.net/2013/11/25/building-database-model-entityframework-code-first/
  • Odpowiedz
K.....a
K.....a
konto usunięte 14.11.2015, 18:21:59
  • 52
Premiera #fallout4 już za nami, a moderzy powoli rozbierają grę na czynniki pierwsze, #bethesda jak zwykle musiała zrobić swoje i zaszło kilka mniej lub bardziej poważysz zmian w grze. Ja także postanowiłem rozebrać grę w raz z społecznością nexusmods i oto skromne wnioski:

1. Zastosowano nowy format plików .ba2, jedyna zmiana to format 64 bitowy, dzięki czemu pliki mogą ważyć teraz nawet 4294967296 bajtów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2.
K.....a - Premiera #fallout4 już za nami, a moderzy powoli rozbierają grę na czynniki...

źródło: comment_hyG866T60HYXWsdejcORZmyj8rD7KVIU.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RudyLis
RudyLis
14.11.2015, 18:24:30
  • 26
8. My tu mówimy o wycofywaniu technologi Flash, a tym czasem cały HUD jest zrobiony w Flashu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@KaszaGryczana: xD
  • Odpowiedz
fervi
fervi
14.11.2015, 18:42:23
  • 7
@KaszaGryczana: Pytanie czemu gra wymaga DX11, skoro z tą grafiką powinna na DX8 pójść? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
PanDenat
PanDenat
14.11.2015, 17:15:23
  • 4
Męczyłem was Mirki moimi wizualizatorami widma w #unity3d a teraz mogę się pochwalić ukończoną gierką - przejście zajmuje całe 60 sekund.
Można zagrać tutaj: http://pandenat.itch.io/spectre-1024

Gierka została zrobiona na jam z okazji 1024 lajków strony KNTG Polygon.

PanDenat - Męczyłem was Mirki moimi wizualizatorami widma w #unity3d a teraz mogę się...

źródło: comment_dAHOwjiYoZICEiBKxbrsZGiK9vWvGMPw.gif

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PanDenat
PanDenat
Autor
15.11.2015, 12:28:20
  • 0
@wypokowy_hazardzista: ano można
  • Odpowiedz
wypokowy_hazardzista
wypokowy_hazardzista
wypokowy_hazardzista
15.11.2015, 12:29:38
  • 1
@PanDenat: To można zrobić wiedźmina 3 z kolorowym śladem po mieczu! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
admund
admund
14.11.2015, 16:58:28
  • 10
sobota wieczore, ludzie szykuja sie na imprezy, a ja siadam do kodzenia i ustawiam budzik na 21, zeby nie zapomniec zjesc :)

#gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

admund
admund
Autor
14.11.2015, 18:54:33 via Android
  • 4
@PanKamil907: mi to sie zdarza notorycznie :p najczesciej przy kodzeniu, ale czasami przy graniu tez :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
15.11.2015, 11:07:41
  • 1
mi to sie zdarza notorycznie :p najczesciej przy kodzeniu, ale czasami przy graniu tez :)


@admund: znam to cumplu! łączę się w bólu.
  • Odpowiedz
PanDenat
PanDenat
12.11.2015, 23:52:35
  • 5
Podpiąłem mój customowy lineRenderer pod świeżutki wizualizer spektrum w #unity3d. Wygląda coraz lepiej.
----
Z okazji 1024 lajków strony KNTG Polygon został zorganizowany tygodniowy jam. Koniec jamu w w piątek trzynastego o godzinie 17:00. Będę wrzucał postępy pod tagiem #polygon1024jam
PanDenat - Podpiąłem mój customowy lineRenderer pod świeżutki wizualizer spektrum w #...

źródło: comment_IOqRbaVg472hSMgHxGsc2XBPrxTNPo6v.gif

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PsichiX
PsichiX
12.11.2015, 23:56:50
  • 0
@PanDenat: jaka została użyta technika malowania tych pasków? dynamicznie tworzysz/modyfikujesz siatkę, czy sprytniej całość w shaderze matematycznie lecisz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
PanDenat
PanDenat
Autor
13.11.2015, 00:00:02
  • 0
@PsichiX: To są LineRenderery. Muszę podać tylko punkty którymi ma iść linia. LineRenderer generuje siatkę.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
09.11.2015, 20:34:32
  • 136
Animacje w Rain World urywają dupę.

#gry #gamedev #pixelart #grafika #owady
rezoner - Animacje w Rain World urywają dupę.

#gry #gamedev #pixelart #grafika #ow...

źródło: comment_7wWMKmvSZIe5Wkpfft22Dt5QSf3JkheX.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

J.....G
J.....G
konto usunięte 09.11.2015, 20:42:29
  • 9
@rezoner: #slodkijezu
  • Odpowiedz
hamterman
hamterman
10.11.2015, 07:22:14 via Android
  • 4
@rezoner: klimat podobny do heart of darkness
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
01.11.2015, 22:50:08
  • 152
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Raffael
Raffael
02.11.2015, 00:02:27
  • 41
z moim #rozowypasek dziś w końcu zamieszkaliśmy razem

mam pełną swobodę życia


@PsichiX: Wybierz jedno ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Spejson
Spejson
02.11.2015, 07:42:05 via Android
  • 41
Nice fedora
Spejson - Nice fedora

źródło: comment_mz24XNB8eLY6CPY3i4okAWywZM3stz8r.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
LoganWhyz
LoganWhyz
31.10.2015, 01:57:14
  • 16
Tworzenie gier w nocy ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne

Plusy dodatnie:


Plusy ujemne:
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

grodd_belham
grodd_belham
31.10.2015, 02:07:50
  • 2
@LoganWhyz: minusy bardzo ujemne:
- jeśli powiesz statystycznej kobiecie, że masz cokolwiek wspólnego z gamedev to prawdopodobnie będzie miała w głowie obraz stulejarza, frajera, abstynenta, onanisty, miłośnika japońskich kreskówek, kryptogeja, pedała, suchoklatesa, pantoflarza, maminsynka i introwertyka z zespołem Aspergera

  • Odpowiedz
Colos
Colos
31.10.2015, 06:10:08
  • 2
@LoganWhyz: fap to play? xd
  • Odpowiedz
sathra
sathra
30.10.2015, 14:45:45
  • 15
Ostatnie dwa miesiące to 12 godzin pracy dziennie. A i w nocy też często śni mi się #dekompresja. Czasem jest ciężko, czasem mam dość. Czasem brakuje mi #15kmiesiecznie na koncie. Ale odpaliłem sobie wczoraj betę i poczułem autentyczną przyjemność z gry. A potem przyszło uczucie ogromnej satysfakcji. Warto było. To będzie dobra gra.

#gamedev
sathra - Ostatnie dwa miesiące to 12 godzin pracy dziennie. A i w nocy też często śni...

źródło: comment_t7jVGm0WcXzmMfBypNL39GyB5AfRVTfQ.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

applicattura
applicattura
30.10.2015, 15:08:13
  • 4

Komentarz usunięty przez moderatora

makary89
makary89
makary89
30.10.2015, 16:46:35
  • 2
@sathra: niech Wam się wiedzie!!
@TadeuszSynZygmunta: wyczuwam do Ciebie jakąś taką więź #pdk
  • Odpowiedz
V.....n
V.....n
konto usunięte 26.10.2015, 17:09:37
  • 31
Zaspamuje troche tagami bo #chwalesie #grafika #grafika3d #gamejam #gamedev #unity3d #techland

W ten weekend miałem okazje brać udział w pierwszym wewnętrznym Techland'owym Game Jamie, który trwał od piątku 17:00 (otrzymanie tematu) do niedzieli 14:00.
Poziom był mega wysoki, kazda z szęsciu drużyn potrafiła zaciekawić gracza swoją produkcją na swój sposób. Nam udało się wygrać :D Poniżej znajduje się
V.....n - Zaspamuje troche tagami bo #chwalesie #grafika #grafika3d #gamejam #gamedev...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rbielawski
rbielawski
rbielawski
26.10.2015, 17:17:09
  • 2
@Veezen: O STARY, TO JEST ŚWIETNE!
  • Odpowiedz
trisek
trisek
26.10.2015, 17:31:48
  • 3
@Veezen: splatoon2d (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
plemo
plemo
09.10.2015, 16:43:44
  • 95
Hej

Chciałem przedstawić wam grę, którą tworzymy z bratem już prawie rok, po godzinach "normalnej" pracy.

Do końca roku planujemy ją zamknąć.

Gra
plemo - Hej


Chciałem przedstawić wam grę, którą tworzymy z bratem już prawie rok...

źródło: comment_zDfUYIGKNS2W4wRg2kvrj8oEzCIPjECP.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

plemo
plemo
Autor
09.10.2015, 16:59:07
  • 4
@devml: Gra składana jest w construct 2, grafiki w gimpie.
plemo - @devml: Gra składana jest w construct 2, grafiki w gimpie.

źródło: comment_9fqbSpxwY92o1fMNIGPyQxnoi8zT4h0e.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
plemo
plemo
Autor
09.10.2015, 22:18:14
  • 2
@Czajnik257: @Ciast: @tomekswk: @admund: @migdalll: Dzieki. Dam znać jak gra sie ukaże :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18
  • Strona 9 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking