Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko168
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

dijkstra_p
dijkstra_p

dijkstra_p

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 333
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 330
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 15
  • Dodane (0)
  • Komentowane (1)
  • Plusowane (329)
g.....i
g.....i
konto usunięte 05.01.2016, 08:23:54
  • 47
Oskar Stålberg, mistrz proceduralnych zabawek w #unity3d, znowu dał czadu.

http://oskarstalberg.tumblr.com/post/136461533291/polygonal-planet-project-a-study-in-tilesets-by

#gamedev #ciekawostki #programowanie
g.....i - Oskar Stålberg, mistrz proceduralnych zabawek w #unity3d, znowu dał czadu.
...

źródło: comment_0ftkWFudNFW3T9rObuip2ldAHl7t2LW3.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
desygnat
desygnat
desygnat
05.01.2016, 09:48:27
  • 2
@goshki: podobne do planet z little big planet ( ͡° ͜ʖ ͡°)
desygnat - @goshki: podobne do planet z little big planet ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_Y7rboGV8LywrTd3RWr7YmVWbACvQSJgV.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
StaraSzopa
StaraSzopa
StaraSzopa
05.01.2016, 11:27:51
  • 2
Troche jak z Besiege
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
rezoner
04.01.2016, 10:21:06
  • 19
Canvas GUI. Draggable i sortable. Podniesione elementy automatycznie rzucają cień.

#html5 #javascript #gamedev
rezoner - Canvas GUI. Draggable i sortable. Podniesione elementy automatycznie rzucaj...

źródło: comment_9li9xGqoaotlNTFWuAcsRkfXDEqOjWzX.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
K.....a
K.....a
konto usunięte 04.01.2016, 10:24:21 via Android
  • 6
@rezoner: Fajne wygląda, ale ten cień to tak słabo :/
  • Odpowiedz
skew
skew
skew
04.01.2016, 11:01:45
  • 4
@rezoner: Moim zdaniem ten cień to powinien maksymalnie kilka pikseli w dół iść, a przedmiot kilka w górę, a nie po 20 ;D

Tak jakbyśmy podnosili coś na kilka cm a nie kilometr.
  • Odpowiedz
n.....c
n.....c
konto usunięte 03.01.2016, 12:25:39
  • 34
#heheszki #gif #gamedev
n.....c - #heheszki #gif #gamedev

źródło: comment_DxsKVS23Fi5ZKA2IaNq22ZFfzYlQuKDB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Netheos
Netheos
Netheos
02.01.2016, 22:28:46
  • 25
Mały pokaz shadera nad którym pracuje (WIP)

#unity
#gamedev
Netheos - Mały pokaz shadera nad którym pracuje (WIP) 

#unity
#gamedev

źródło: comment_1ZGQbqq5c95BNjjwTxNm1gVStoq2sUeS.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Netheos
    Netheos
    Netheos
  • 1
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
04.01.2016, 18:24:09
  • 0
@Netheos: zmodyfikowany fresnel term ?
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
29.12.2015, 19:25:17
  • 113
No elo, dawno nie było żadnego info odnośnie mojej twórczości ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Generalnie MiniCab sprzedaje się tragicznie, nabiło się jakieś 400 pobrań i teraz mam 1-2 pobrania dziennie. Żadna strona czy blog do których wysyłałem press kita nie opublikowała notki nt. mojej gry, były to m.in. komórkomania, antyapps, android police, android.com.pl. Trochę smutłem, tym bardziej że wielokrotnie na tych portalach widywałem informacje o grach, które nieskromnie
TadeuszSynZygmunta - No elo, dawno nie było żadnego info odnośnie mojej twórczości ( ...

źródło: comment_kE6IDIsc1Sl5cWIuFyfas8HJzCypsxfe.jpg

Pobierz
  • 55
  • Odpowiedz
Pan_wons
Pan_wons
Pan_wons
29.12.2015, 21:58:13 via Android
  • 8
@TadeuszSynZygmunta: jak tej gry nawet nie da się znaleźć w Google Play
Pan_wons - @TadeuszSynZygmunta: jak tej gry nawet nie da się znaleźć w Google Play

źródło: comment_qxQTR5rgWb0jSpse5NfjygXgvYYq5nNr.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Pan_wons
Pan_wons
Pan_wons
29.12.2015, 22:12:12 via Android
  • 8
@TadeuszSynZygmunta: Zainstalowałem. Guzik nie działa ;<
Pan_wons - @TadeuszSynZygmunta: Zainstalowałem. Guzik nie działa ;<
  • Odpowiedz
Sadun
Sadun
Sadun
28.12.2015, 19:19:11
  • 21
Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W dzisiejszym odcinku #brutalnaprzestrzenkosmiczna chwalę się:
-ukończonym widokiem strategicznym (jestem chyba drugim (po twórcy) developerem, który użył widoku ortagonalnego (✌ ゚ ∀ ゚)☞)
-planety mogą być w różnych kolorach
-dodana trzecia planeta do układu
-i wiele innych
ᕦ(òóˇ)ᕤ
Trzy wymienione feature'y są pokazane na gifie :)

#gamedev #programowanie #gry #unity3d #unity
Sadun - Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W dzisiejszym odcinku #brutalnaprzestrzenkosmiczna chwal...

źródło: comment_ZMqRrEop8S84FzfxdJKvg5v5SNxAnXEl.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
dziadzio
dziadzio
dziadzio
31.05.2016, 19:00:27
  • 1
@Sadun: aaaa jeszcze ciekawi mnie, jak robisz slad ruchu, wbudowanym komponentem trail czy pisales cos wlasnego?
  • Odpowiedz
Sadun
Sadun
Sadun
Autor
31.05.2016, 19:06:34
  • 1
@dziadzio: W tej fazie developmentu, użyłem wbudowany komponent Trail Renderer, więc trzeba było czekać na pełen obrót wokół atraktora, żeby zobaczyć całą elipsę obiektu.
W tej chwili, liczę parametry elipsy po której dany obiekt się porusza, co sporo ułatwia dla użytkownika, bo kursor jest "przyciągany" przez elipsę i można wysłać statek bezpośrednio na nią.
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
Wextor
28.12.2015, 13:41:26
  • 217
Także tego :D #gamedev
Wextor - Także tego :D #gamedev

źródło: comment_VHQ97x6uz1XZcRwKwgKP4dWc56xMb8Rx.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
makary89
makary89
makary89
28.12.2015, 13:58:58
  • 41
ooo Panie kto tu panu tak #!$%@?ł :P
  • Odpowiedz
o.....r
o.....r
konto usunięte 28.12.2015, 15:05:56
  • 83
@Wextor: Na razie to masz Cytryn&Gumiak Simulator :D
  • Odpowiedz
suwer
suwer
suwer
14.12.2015, 16:08:10
  • 21
To uczucie, gdy gra nad którą pracowałeś 8h wpada na 1 miejsce nowych gier planszowych w Niemczech w #android store!

#suwerprogramuje #gamedev #androiddev #unity3d #chwalesie
  • 13
  • Odpowiedz
qstra
qstra
qstra
14.12.2015, 16:27:53
  • 4
@suwer: link?
  • Odpowiedz
suwer
suwer
suwer
Autor
15.12.2015, 10:05:55
  • 1
@bazingaxl: Jeszcze w zeszłym miesiącu mogłem powiedzieć, panowie zarabiam 2-3 euro dziennie na moich grach. Teraz mogę powiedzieć 10x tyle ;)
Ale podejrzewam, że jak Chińczyk przestanie być nowa gra to spadną i zarobki.

W każdym razie na moim etacie się nudzę, mam nudny projekt, mało ciekawy team, a gierki dają satysfakcje.
  • Odpowiedz
S.....Q
S.....Q
konto usunięte 27.11.2015, 13:00:31
  • 19
Pluralsight za free na pół roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Trzeba dołączyć do programu Visual Studio Dev Essentials.
W ramach programu Pluralsight przez 6mc za free.

* Pluralsight (6-month subscription)—limited time only
* Xamarin University mobile training*— coming soon
* WintellectNOW (3-month subscription)*
* Microsoft Virtual Academy
* HackHands Live Programming Help ($25 credit)*
* Priority Forum Support

#programowanie #zadarmo #kursy #informatyka #gamedev
  • 14
  • Odpowiedz
Kitzus
Kitzus
Kitzus
27.11.2015, 13:22:50
  • 2
@SeQQ:
Kitzus - @SeQQ:

źródło: comment_QAYfTmOGooxzxBek69lYHBumiT3KtrVa.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Yahoo_
Yahoo_
Yahoo_
27.11.2015, 13:25:38
  • 2
@SeQQ: Też dostałem maila. Nawet kilka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Yahoo_ - @SeQQ: Też dostałem maila. Nawet kilka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_jmrLrbbVawMpHf4iVMuBXOFgre3K1ckk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
LoganWhyz
LoganWhyz
LoganWhyz
24.11.2015, 16:07:25
  • 45
Zainspirowany gifem z latającymi literkami, postanowłem zaprogramować własną wersję
HP Sprout + Unity + Visual Studio + 10 min pracy
#gamedev #programowanie #hp #tworczoscwlasna #gif
LoganWhyz - Zainspirowany gifem z latającymi literkami, postanowłem zaprogramować wła...

źródło: comment_wPeTkH7NbHJH1fbqNXq51FEFXK7S1Vbe.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
laki1
laki1
laki1
24.11.2015, 16:09:45
  • 13
@LoganWhyz: Mogłyby wypadać z odpowiedniej strony klawiatury :P

Ale najs ;)
  • Odpowiedz
M.....s
M.....s
konto usunięte 24.11.2015, 16:52:37
  • 3
@LoganWhyz: "nie weszłeś" że tak powiem
  • Odpowiedz
glupiekonto
glupiekonto
glupiekonto
23.11.2015, 15:33:29
  • 24
#unity #unity3d #gry #gamedev #gorzkiezale

Zrobiłem piękny symulator... kulawej nogi... ლ(ಠ益ಠლ)
glupiekonto - #unity #unity3d #gry #gamedev #gorzkiezale 

Zrobiłem piękny symulato...

źródło: comment_L7wWPuw2Niq3vr9G5sdcedKnGLeA9Uzb.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
BongoBong
BongoBong
BongoBong
23.11.2015, 15:38:10
  • 38
@glupiekonto: Wygląda jak prawdziwy ochroniarz w polskich marketach. Orzeczenie o niepełnosprawności, prawilnie, jest.
  • Odpowiedz
Harkonnen
Harkonnen
Harkonnen
23.11.2015, 17:09:08
  • 10
@glupiekonto: Idealne na Steam Early Access.
  • Odpowiedz
glupiekonto
glupiekonto
glupiekonto
22.11.2015, 12:22:29
  • 254
#gamedev #unity #gry
Tak średnio bym powiedział
¯_(ツ)_/¯
glupiekonto - #gamedev #unity #gry
Tak średnio bym powiedział 
¯\(ツ)/¯

źródło: comment_KRXeKiTm113Fds01H8u1bIL1P9XHaCQW.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
Felonious_Gru
Felonious_Gru
Felonious_Gru
22.11.2015, 12:23:11
  • 16
@glupiekonto: mi sie podoba
  • Odpowiedz
t.....v
t.....v
konto usunięte 22.11.2015, 12:28:34
  • 68
@glupiekonto: https://www.youtube.com/watch?v=1L2716GY1P4&feature=youtu.be&t=1596 wyślij cv do bethesdy xD
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
21.11.2015, 19:26:16
  • 83
Trailer zrobiony.
Gra skończona i odbugowana.
Pozostało mi wprowadzić kilka małych poprawek i można się szykować do premiery. Przewidywana data wydania to czwartek 19 listopada 2015.

Chciałbym także napisać krótki artykuł o tym jak zmieniło się moje postrzeganie gamedevu i rynku gier mobilnych przez ten rok od wydania mojej pierwszej gry. A zmieniło się bardzo dużo. Artykuł ten wrzuciłbym w znalezisko tak jak to zrobiłem podczas premiery reVoid.

Wykopiecie? :)

--------------------------------------------------------
Do
TadeuszSynZygmunta - Trailer zrobiony.
Gra skończona i odbugowana.
Pozostało mi wpr...

źródło: comment_oXhdZ2TtXMJFt3caFH9JDXVbZ5atfE11.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
Maciek5000
Maciek5000
Maciek5000
21.11.2015, 19:28:45
  • 13
@TadeuszSynZygmunta: 19.11.2015? Czyli co? Cofniesz się w czasie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Maciek5000
Maciek5000
Maciek5000
21.11.2015, 19:31:01
  • 3
@TadeuszSynZygmunta: a bedo bonusy na hasło: "Wykop"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Herflik
Herflik
Herflik
18.11.2015, 09:22:29
  • 14
#fallout #newvegas #cosplay #powerarmor
Herflik - #fallout #newvegas #cosplay #powerarmor

źródło: comment_HP5mpQTAWgRYnatQYeF7yod2QBUPSbhW.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
Herflik
Herflik
Herflik
Autor
18.11.2015, 09:45:35
  • 1
@Xanthia: Aaa! ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
Herflik
Herflik
Herflik
Autor
18.11.2015, 09:53:37
  • 1
@Xanthia: zdarza się nawet najlepszym
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
cometa93
15.11.2015, 20:44:53
  • 5
#gamedev #funventure #csharp #webdev

Zajefajnie :) Serwerek restowy jest juz napisany. Smaruje juz od jakiegos czasu artykul o customowej authoryzacji zapytan klienta po stronie serwera opartej o token czasowy oraz o id urządzenia, na którym jest odpalana gra. To znaczy ze aplikacja rejestruje uzytkownika bez wymogu wpisywania hasla. Oczywiscie jest to ograniczenie ze wzgledu na to ze uzytkownik moze zalogowac sie tylko z jednego urządzenia na jedno konto. Ale taki był mój
  • 7
  • Odpowiedz
lukpep
lukpep
lukpep
16.11.2015, 09:32:32
  • 0
@cometa93: korzystales z jakies tutoriala do resta?
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
cometa93
Autor
24.11.2015, 14:16:10
  • 1
@lukpep: Przepraszam, że dopiero teraz odświeżam kotleta. Ogólnie to korzystałem z miliona tutoriali, ale żaden się nie do końca sprawdził bo wszystkie były opisane w innej technologii niż, ta w której robiłem. Przede wszystkim Owin nie wspiera "Autoryzacji" ( specjalnie z pozdrowieniami dla kolegi @marrbacca ), bez użycia cookie.

Korzystałem głównie z dokumentacji ninject, dodatkowo dokumentacji dla action filters w web api 2 i z tutoriala już podsyłam link :
http://bitoftech.net/2013/11/25/building-database-model-entityframework-code-first/
  • Odpowiedz
K.....a
K.....a
konto usunięte 14.11.2015, 18:21:59
  • 52
Premiera #fallout4 już za nami, a moderzy powoli rozbierają grę na czynniki pierwsze, #bethesda jak zwykle musiała zrobić swoje i zaszło kilka mniej lub bardziej poważysz zmian w grze. Ja także postanowiłem rozebrać grę w raz z społecznością nexusmods i oto skromne wnioski:

1. Zastosowano nowy format plików .ba2, jedyna zmiana to format 64 bitowy, dzięki czemu pliki mogą ważyć teraz nawet 4294967296 bajtów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
K.....a - Premiera #fallout4 już za nami, a moderzy powoli rozbierają grę na czynniki...

źródło: comment_hyG866T60HYXWsdejcORZmyj8rD7KVIU.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
RudyLis
RudyLis
RudyLis
14.11.2015, 18:24:30
  • 26
8. My tu mówimy o wycofywaniu technologi Flash, a tym czasem cały HUD jest zrobiony w Flashu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@KaszaGryczana: xD
  • Odpowiedz
fervi
fervi
fervi
14.11.2015, 18:42:23
  • 7
@KaszaGryczana: Pytanie czemu gra wymaga DX11, skoro z tą grafiką powinna na DX8 pójść? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
PanDenat
PanDenat
PanDenat
14.11.2015, 17:15:23
  • 4
Męczyłem was Mirki moimi wizualizatorami widma w #unity3d a teraz mogę się pochwalić ukończoną gierką - przejście zajmuje całe 60 sekund.
Można zagrać tutaj: http://pandenat.itch.io/spectre-1024

Gierka została zrobiona na jam z okazji 1024 lajków strony KNTG Polygon.

PanDenat - Męczyłem was Mirki moimi wizualizatorami widma w #unity3d a teraz mogę się...

źródło: comment_dAHOwjiYoZICEiBKxbrsZGiK9vWvGMPw.gif

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
PanDenat
PanDenat
PanDenat
Autor
15.11.2015, 12:28:20
  • 0
@wypokowy_hazardzista: ano można
  • Odpowiedz
wypokowy_hazardzista
wypokowy_hazardzista
wypokowy_hazardzista
15.11.2015, 12:29:38
  • 1
@PanDenat: To można zrobić wiedźmina 3 z kolorowym śladem po mieczu! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
admund
admund
admund
14.11.2015, 16:58:28
  • 10
sobota wieczore, ludzie szykuja sie na imprezy, a ja siadam do kodzenia i ustawiam budzik na 21, zeby nie zapomniec zjesc :)

#gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
admund
admund
admund
Autor
14.11.2015, 18:54:33 via Android
  • 4
@PanKamil907: mi to sie zdarza notorycznie :p najczesciej przy kodzeniu, ale czasami przy graniu tez :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
15.11.2015, 11:07:41
  • 1
mi to sie zdarza notorycznie :p najczesciej przy kodzeniu, ale czasami przy graniu tez :)


@admund: znam to cumplu! łączę się w bólu.
  • Odpowiedz
PanDenat
PanDenat
PanDenat
12.11.2015, 23:52:35
  • 5
Podpiąłem mój customowy lineRenderer pod świeżutki wizualizer spektrum w #unity3d. Wygląda coraz lepiej.
----
Z okazji 1024 lajków strony KNTG Polygon został zorganizowany tygodniowy jam. Koniec jamu w w piątek trzynastego o godzinie 17:00. Będę wrzucał postępy pod tagiem #polygon1024jam
PanDenat - Podpiąłem mój customowy lineRenderer pod świeżutki wizualizer spektrum w #...

źródło: comment_IOqRbaVg472hSMgHxGsc2XBPrxTNPo6v.gif

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
PsichiX
12.11.2015, 23:56:50
  • 0
@PanDenat: jaka została użyta technika malowania tych pasków? dynamicznie tworzysz/modyfikujesz siatkę, czy sprytniej całość w shaderze matematycznie lecisz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
PanDenat
PanDenat
PanDenat
Autor
13.11.2015, 00:00:02
  • 0
@PsichiX: To są LineRenderery. Muszę podać tylko punkty którymi ma iść linia. LineRenderer generuje siatkę.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
rezoner
09.11.2015, 20:34:32
  • 136
Animacje w Rain World urywają dupę.

#gry #gamedev #pixelart #grafika #owady
rezoner - Animacje w Rain World urywają dupę.

#gry #gamedev #pixelart #grafika #ow...

źródło: comment_7wWMKmvSZIe5Wkpfft22Dt5QSf3JkheX.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
J.....G
J.....G
konto usunięte 09.11.2015, 20:42:29
  • 9
@rezoner: #slodkijezu
  • Odpowiedz
hamterman
hamterman
hamterman
10.11.2015, 07:22:14 via Android
  • 4
@rezoner: klimat podobny do heart of darkness
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
  • Strona 8 z 17
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki